PDA

View Full Version : Vlaanderen onafhankelijk ?


Vengeance
8 juni 2004, 16:09
het belangrijkste standpunt van uw kartelpartner is de vlaamse onafhankelijkheid. Bent u bereid hen daarbij te helpen? Indien ja, hoe wil u die vlaamse onafhankelijke staat dan het snelst tot stand brengen?

Vengeance
9 juni 2004, 13:10
een gewone ja of neen is voldoende hoor, kan nu toch niet zó veel tijd in beslag nemen he

vrijevlaming
9 juni 2004, 15:42
lol, ik denk dat yves leterme nu wel heel veel te doen heeft in deze laatste dagen voor de verkiezing, en bijgevolg weinig tijd om hier te komen antwoorden.

Maar ik denk, als n-va'er, dat ik ongeveer wel weet wat hij gaat zeggen. CD&V is aanhanger van het confederaal model, je kan dus moeilijk gaan vragen dat ze meegaan in de onafhankelijkheidseis. Maar we gaan samen proberen dat confederaal model te verwezenlijken, als we daar al staan zijn we al een hele stap verder (en trouwens, in de praktijk zal confederaal toch uitmonden in onafhankelijkheid, vroeg of laat)

Dus laat ons eerst tot bij dat confederaal model geraken, dan zien we wel weer hoe we verder komen.

soske52
9 juni 2004, 18:26
als bourgeois en loones het wil,lopen we allen in korte broek en uniform

Oneliner
9 juni 2004, 18:45
Mensen doen precies of WO3 gaat hier uitbreken...
Mocht het u een troost zijn, we hebben nog niet voldoende soldaten om monaco binnen te halen, laat staan de apparatuur om onze manschappen tot daar te krijgen.

Het zal er op neerkomen dat CD&V voor meer Vlaamse bevoegdheden zal vechten, en dat ze van onafhankelijk niet spreken (waaruit dus niet zal blijken dat ze ertegen zijn :)) => strategie heet zoiets :)

vrijevlaming
9 juni 2004, 19:11
als bourgeois en loones het wil,lopen we allen in korte broek en uniform

dank u voor uw sterke inhoudelijke posting. Misschien kunnen ze u bij bepaalde andere partijen nog gebruiken, waar ze ook graag zo'n idiote veralgemenende uitspraken doen, die totaal uit de lucht gegrepen zijn

zorroaster
9 juni 2004, 21:03
als bourgeois en loones het wil,lopen we allen in korte broek en uniform

Dat cijfer achter uw nick, refereert dat naar uw IQ?

Seba
9 juni 2004, 21:11
als bourgeois en loones het wil,lopen we allen in korte broek en uniform

Dat cijfer achter uw nick, refereert dat naar uw IQ?

ik denk eerder het stuk van zijne nick voor dat cijfer :P :wink:

Vengeance
9 juni 2004, 21:28
als bourgeois en loones het wil,lopen we allen in korte broek en uniform

Dat cijfer achter uw nick, refereert dat naar uw IQ?

nogmaals een voorbeeld van gebrek aan respect, net dat waar het kartel voor staat, hoe hypocriet ...

camaris
9 juni 2004, 23:32
nogmaals een voorbeeld van gebrek aan respect, net dat waar het kartel voor staat, hoe hypocriet ...
Respect is iets dat optimaal werkt als het van twee kanten komt :wink:

zorroaster
9 juni 2004, 23:48
Dat cijfer achter uw nick, refereert dat naar uw IQ?

nogmaals een voorbeeld van gebrek aan respect, net dat waar het kartel voor staat, hoe hypocriet ...

Ik kies zelf voor wie ik respect heb. Eén van de weinige voordelen van zelfstandig kunnen denken...

Lesane
10 juni 2004, 00:07
Mensen, vergeet niet dat we 2 aparte partijen zijn en blijven. Elk met hun eigen programma en eigen mensen.

P.S. Heeft den Bruno* een nieuwe nick? Soske52?

Pelgrim
10 juni 2004, 09:21
als bourgeois en loones het wil,lopen we allen in korte broek en uniform

1: gij hebt precies iets tegen de scouts
2: t is zomer, dus binnenkort loopt iedereen in korte broek. :wink:

Vengeance
10 juni 2004, 11:21
nogmaals een voorbeeld van gebrek aan respect, net dat waar het kartel voor staat, hoe hypocriet ...

Ik kies zelf voor wie ik respect heb. Eén van de weinige voordelen van zelfstandig kunnen denken...

moet het kartel dat er dan ook niet bij zeggen, " u verdient respect, alee , enkel diegenen die het met ons eens zijn" , zou een al wat correctere slogan zijn dan he