PDA

View Full Version : fijnzinnige antwoorden op grof gescheld of op zware persoonlijke aanvallen


eno2
23 juni 2011, 17:43
Ik ben er juist een aan het posten, maar misschien kunnen jullie een van jullie eigen vat tappen?
Kom niet af met "beter niet antwoorden":lol:

Ik hoop veel fijnzinnige reactie te verzamelen (en ga ook eens terug op zoek naar de mijne) op onbestraft grof gescheld en op onbestrafte zware persoonlijke aanvallen.


Hier is ie.

U leest echt wat u wil lezen... Ik heb begrepen dat u al relatief oud bent, gezien uw argumentatievermogen gelijk staat aan dat van een klein kind, kan ik u enkel diagnosteren als zwaar dement.

fijnzinnig antwoord Eno2:


Ge hebt al de helft van uw verstand weggeblowd, en blijkbaar helaas de goede helft.

kiko
23 juni 2011, 19:48
Sorry, mijn catchy oneliners zijn te goed om te delen met de eerste de beste.

eno2
23 juni 2011, 20:03
Sorry, mijn catchy oneliners zijn te goed om te delen met de eerste de beste.

1 Ja, dat beweert iedereen die de toets niet durft te doorstaan :lol:

2 Maar goed, waarom publiceer je ze dan toch op forum?

3 De lezers van S&M zijn dus de eerste de beste?

4 Ik ben niet de eerste de beste

Maar ik geef je toe dat ik geen stormloop verwacht van nog fijnzinniger replieken,

Deze draad trekt dan ook in niets op die van Petitio principio, waar helemaal geen replieken gegeven of gevraagd werden.



Je moet maar juist iets fijnzinnigs vragen, en je krijgt NIKS.

Eigenzinnig
24 juni 2011, 05:24
K&k

Supe®Staaf
24 juni 2011, 08:44
Sorry, mijn catchy oneliners zijn te goed om te delen met de eerste de beste.
Topicstarter kan anders wel wat hulp gebruiken...

eno2
24 juni 2011, 09:15
Topicstarter kan anders wel wat hulp gebruiken...

1 Zie bericht 3
2 Iedereen kan wat hulp gebruiken die gruwelijke persoonlijke beledigingen niet door de mods geknipt ziet en anderzijds wel zelf geknipt wordt voor kleinigheden zoals "zeveraar" - een vierpunter - en zelfs een vijfpunter voor "reclame" (:lol:)
Ik heb aan de bpn-uitreikende mod een mailtje gestuurd om te vragen welke reclame, en nooit antwoord gekregen.:lol:
Maar goed, dat zijn oude BEU-tjes.
Wat ik hier naar voor wil brengen, zijn de jongste worpjes.

ps heb je nu al je lijstje van niet-beschaafde landen?:lol:
Een lijstje van niet-beschaafde forummers aanleggen is natuurlijk makkelijker:lol:

eno2
24 juni 2011, 15:29
Freelancer
Ziet U wel dat veelvuldig druggebruik de hersens kan aantasten...

antwoord van Freelancer aan dezelfde poster van het openings-citaat:lol:

eno2
24 juni 2011, 19:01
Misschien moeten we jou eens in het ziekenhuis slaan.

eno2

Laat ons dan afspreken aan de spoedopname

bgf324
24 juni 2011, 19:16
eno2

Laat ons dan afspreken aan de spoedopname

Samen eno2 slaan :cheer:

Bovenbuur
24 juni 2011, 19:18
Nou, fijnzinnig hoor Eno2, dat is gewoon in dezelfde stijl terugschelden. Heb je daar onze hulp bij nodig?

eno2
24 juni 2011, 19:29
Samen eno2 slaan :cheer:

Ik kijk er ook al naar uit:lol:

eno2
24 juni 2011, 19:30
Nou, fijnzinnig hoor Eno2, dat is gewoon in dezelfde stijl terugschelden. Heb je daar onze hulp bij nodig?

Grappig:lol:

Doe het dan beter:lol:

Xenophon
24 juni 2011, 19:33
Ik kijk er ook al naar uit:lol:

Laat ons dan afspreken aan de spoedopname.

eno2
24 juni 2011, 19:50
Laat ons dan afspreken aan de spoedopname.
Spreek jij maar af met dinges

filosoof
24 juni 2011, 22:18
Ik ben er juist een aan het posten, maar misschien kunnen jullie een van jullie eigen vat tappen?
Kom niet af met "beter niet antwoorden":lol:

Ik hoop veel fijnzinnige reactie te verzamelen (en ga ook eens terug op zoek naar de mijne) op onbestraft grof gescheld en op onbestrafte zware persoonlijke aanvallen.


Hier is ie.Been there, done that.
Gevaarlijk: voor zoiets heb je 4 BP aan je broek voor je 't weet.

eno2
24 juni 2011, 23:14
Been there, done that.
Gevaarlijk: voor zoiets heb je 4 BP aan je broek voor je 't weet.

dan kan ik een tijdje recupereren van zeven jaar forum

overigens is mijn fijnzinnige reactie fiktief

ik heb ze niet geplaatst in de draad zelf

alleen het gescheld is echt

en dan nog zonder nick-vermelding

Supe®Staaf
25 juni 2011, 09:20
ps heb je nu al je lijstje van niet-beschaafde landen?:lol:

Mijn lijstje heb ik al lang.
Het uwe is nog niet in mijn bezit, hoewel je toch zelf het onderscheid te berde bracht.
Ik wacht vol spanning.
Een 2-tal per continent volstaat...

Vito
25 juni 2011, 10:12
Met retoriek alleen heb je niet meer of minder gelijk. Het is misschien leuk voor een Jerry Springer publiek (waar is de tijd?) maar daar blijft het ook bij.

Bovenbuur
25 juni 2011, 11:41
Grappig:lol:

Doe het dan beter:lol:

Nee serieus. De "zware persoonlijke aanval" is "uw hersens zijn weggerot". Jouw "fijnzinnige antwoord" is "nee die van jou zijn weggerot". Het is gewoon precies hetzelfde. Daar heeft fijnzinnigheid niks mee te maken. Wat je wel had kunnen proberen is iets als "jij diagnosticeerd mij? Grappig, ik had je niet ingeschat als iemand die een doktersopleiding kan voltooien." Daarmee had je ingesprongen op de "zware belediging", je had hem gepareerd. Wat jij deed was gewoon een ongerelateerde en net zo zware belediging terugslingeren.

eno2
25 juni 2011, 11:55
Nee serieus. De "zware persoonlijke aanval" is "uw hersens zijn weggerot". Jouw "fijnzinnige antwoord" is "nee die van jou zijn weggerot". Het is gewoon precies hetzelfde. Daar heeft fijnzinnigheid niks mee te maken. Wat je wel had kunnen proberen is iets als "jij diagnosticeerd mij? Grappig, ik had je niet ingeschat als iemand die een doktersopleiding kan voltooien." Daarmee had je ingesprongen op de "zware belediging", je had hem gepareerd. Wat jij deed was gewoon een ongerelateerde en net zo zware belediging terugslingeren.

1 ik geef die vent geen praat meer en ik heb ook niet geantwoord ( niet voor hem maar vanwege moderatie die niet reageert, als hij bestraft werd zette ik de dialoog verder))
dat is wellicht nog het fijnzinnigste ?

Ik heb alleen geantwoord om moderatie met hun falen te confronteren in een nieuwe draad in Suggesties, die ze naar K&K verplaatst hebben
voor hun gemak

2 fijnzinnigheid heeft veel te maken met woordgebruik

Als jij het herformuleert, gaat dat verloren

3 denk je dat "diagnosteren" mij niet opgevallen is? :lol:
Dat maakt dan opmerkingen over de hersenen van anderen:-D
Overigens in jouw versie staat een -dt fout;-)


4 het tweede voorbeeld is een citaat van Kallikles dat Xenofoon in zijn handtekening gezet heeft, en waarbij ik een fijnzinnig antwoord gebruik, dat ik al eerder gebruikt heb tegen gasten die een pak slaag verdienen

Bovenbuur
25 juni 2011, 12:07
Ik zie helemaal geen tweede voorbeeld, maar dat zal wel aan mij liggen, want ik waag het als iemand die niet kan spellen om opmerkingen te maken over jouw opmerking over iemands hersenen?

Er is helemaal niks mis met niet fijnzinnig zijn, maar je moet niet gaan doen alsof je het wel bent terwijl je opmerking net zo slecht was als de "zware belediging" die hij zou moeten pareren.

eno2
25 juni 2011, 12:19
Ik zie helemaal geen tweede voorbeeld, maar dat zal wel aan mij liggen, want ik waag het als iemand die niet kan spellen om opmerkingen te maken over jouw opmerking over iemands hersenen?

Er is helemaal niks mis met niet fijnzinnig zijn, maar je moet niet gaan doen alsof je het wel bent terwijl je opmerking net zo slecht was als de "zware belediging" die hij zou moeten pareren.
Wees toch niet zo in je gat gebeten voor een dt fout, iedereen maakt die wel eens hier.

tweede voorbeeld is hier, bericht acht.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=5525508&postcount=8

Tuurlijk heb je recht op jouw subjectieve interpretatie, maar ik zie in deze draad liever actieve medewerking.

eno2
25 juni 2011, 12:43
voorbeeld drie:

racist

fijnzinnig antwoord Eno2:

ik ben geen moto-crosser

van Maerlant
25 juni 2011, 13:10
Been there, done that.
Gevaarlijk: voor zoiets heb je 4 BP aan je broek voor je 't weet.

Wees gerust, filosoof. Voor editjes krijg je geen strafpunten.

Vlaamse Leeuwin
25 juni 2011, 13:29
Ik ben er juist een aan het posten, maar misschien kunnen jullie een van jullie eigen vat tappen?
Kom niet af met "beter niet antwoorden":lol:

Ik hoop veel fijnzinnige reactie te verzamelen (en ga ook eens terug op zoek naar de mijne) op onbestraft grof gescheld en op onbestrafte zware persoonlijke aanvallen.


Hier is ie.


Citaat:
U leest echt wat u wil lezen... Ik heb begrepen dat u al relatief oud bent, gezien uw argumentatievermogen gelijk staat aan dat van een klein kind, kan ik u enkel diagnosteren als zwaar dement.

Citaat:
fijnzinnig antwoord Eno2:
Ge hebt al de helft van uw verstand weggeblowd, en blijkbaar helaas de goede helft.


Dus jij opent een topic over fijnzinnige antwoorden en gebruikt jezelf als voorbeeld. Je denkt dus van jezelf dat je fijnzinnig bent???
Wel een hele grote eigendunk hé..... :roll:

Henri1
25 juni 2011, 15:25
Dus jij opent een topic over fijnzinnige antwoorden en gebruikt jezelf als voorbeeld. Je denkt dus van jezelf dat je fijnzinnig bent???
Wel een hele grote eigendunk hé..... :roll:

Er moet meer over "konten" gediscussieerd worden. ;-)

Lijfstraffen De Man
25 juni 2011, 16:30
Er moet meer over "konten" gediscussieerd worden. ;-)

Dat duiveltje staat op de verkeerde bil.
Of het houdt z'n wapen verkeerd ?

Of het is gewoon een fijnzinnig duiveltje ???

Scherven A. Mok
25 juni 2011, 16:58
Dus jij opent een topic over fijnzinnige antwoorden en gebruikt jezelf als voorbeeld. Je denkt dus van jezelf dat je fijnzinnig bent???
Wel een hele grote eigendunk hé..... :roll:

Grote bomen vangen veel wind. :mrgreen:

eno2
25 juni 2011, 17:13
Dus jij opent een topic over fijnzinnige antwoorden en gebruikt jezelf als voorbeeld. Je denkt dus van jezelf dat je fijnzinnig bent???
Wel een hele grote eigendunk hé..... :roll:

Als ik moet wachten op fijnzinnige forummers...:rofl:

eno2
25 juni 2011, 17:14
Grote bomen vangen veel wind. :mrgreen:

Hoge

Scherven A. Mok
25 juni 2011, 17:18
Hoge

niet in mijn fijnzinnig antwoord op grote eigendunk :lol:

Vlaamse Leeuwin
25 juni 2011, 17:24
Dat duiveltje staat op de verkeerde bil.
Of het houdt z'n wapen verkeerd ?

Of het is gewoon een fijnzinnig duiveltje ???

Het duiveltje staat op de rechtse-/rechterbil....dus het duiveltje staat op de juiste bil :evil:

eno2
25 juni 2011, 20:31
niet in mijn fijnzinnig antwoord op grote eigendunk :lol:

Ge moet niet zoveel wind maken voor hoge bomen, dat is grote eigendunk:lol:

eno2
10 juli 2011, 20:16
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ben je er dan mee gestopt je vrouw af te kloppen?

nee

Demper
10 juli 2011, 22:46
Heb je al gebeden vandaag?

Demper
10 juli 2011, 22:54
Mensen die hun hele leven doppen kunnen niet fijnzinnig zijn.

eno2
10 juli 2011, 22:58
Mensen die hun hele leven doppen kunnen niet fijnzinnig zijn.

Heb je daar lang moeten voor werken?

Demper
10 juli 2011, 23:00
Heb je daar lang moeten voor werken?

En jij?

eno2
10 juli 2011, 23:05
En jij?

jij duidelijk heel je leven

eno2
10 juli 2011, 23:06
laat ons bidden

Demper
10 juli 2011, 23:08
jij duidelijk heel je leven

Inderdaad.
Jij ook?

laat ons bidden

Wij bidden u verhoor ons heer.

eno2
11 juli 2011, 11:05
[QUOTE=Demper;5552590]Inderdaad.
Jij ook?


Bij mij heeft het geholpèn


Wij bidden u verhoor ons heer.

ga dan maar door met bidden