PDA

View Full Version : De zomer wie heeft daar ook zo'n hekel aan?


Frost
24 juni 2011, 11:21
Jaja, 't is weer zo ver de zomer komt er weer aan. Geen problemen met wat warmer weer, wel met de mentaliteit die er heerst. Proberen te relaxen terwijl het overal extreem druk is. Gisteren een afspraak willen maken voor een vernieuwde tuinaanleg. Het kan pas na juli en augustus meneer veel personeel is op verlof :roll:. Overvolle treinen vol festivalgangers dagjesmensen, de krant wordt tot een minimum beperkt (maar je betaalt er als consument wel nog altijd evenveel voor), op de televisie hebben we het genoegen om te kijken naar de zoveelste heruitzending, dossiers blijven op het werk liggen het is weer zomer dus veel mensen op verlof, enorme mensenmassa's op de been als bv. als het Gentse Feesten zijn. Geen verlof voor mij hier in de zomermaanden ik ga liever op vakantie of neem liever verlof in een periode waar het niet zo druk is en waar je tenminste niet moet drummen in een stinkende zweetmassa :D. Zijn er nog mensen die tevreden zijn als de maanden achter de rug zijn of ben ik de enige die zo'n hekel heeft aan dat kunstmatig vakantiegedoe :-P?