PDA

View Full Version : Hagelstenen van 6 cm diameter


Derk de Tweede
27 juni 2011, 11:44
verwacht de weervrouw morgen.
U bent gewaarschuwd.

http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00794/hagel-eibergen_794823b.JPG

Ratatosk
27 juni 2011, 11:44
Welke weervrouw?

manta
27 juni 2011, 11:45
verwacht de weervrouw morgen.
U bent gewaarschuwd.

http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00794/hagel-eibergen_794823b.JPG

Als die op uwe foto 6cm; moeten voorstellen denk ik dat de lengte van andere zaken in Nederland ook iet of wat overdreven zijn...

Herr Flick
27 juni 2011, 11:58
Ik heb ooit in zo een onweer gezeten in de buurt van Verona, niet normaal, precies of ze waren op den auto aan t schieten met een mitraillet, ...

lantjes
27 juni 2011, 12:06
ah neen hé seg, een paar jaar geleden hebben ze hier in 't Aalsterse alle wagens vol putten gesmeten, de mijne incluis....2000€ herstelkosten.:evil:

Derk de Tweede
27 juni 2011, 12:39
Landgenoten. Naar den schuilkelders. Er staat ons een monstrum van een onweder te wachten. Morgen. Die dertig+ temperaturen in de Lage Landen kunnen niet zonder gevolgen blijven. Daar gaan we genadeloos voor afgestraft worden. Supercel Alert! Beter nu voorbereidingen treffen dan morgen huilie doen. Pantser have en goed. Betonplex uw dakramen. Zet uw coole Kia Sportage in de garage. (Heeft u geen garage, gooi dan uw dekbedden over uw auto.) Zet regenlaarzen en helmen klaar in geval van calamiteiten. (Heeft u geen helm, gebruik dan pannen). Bent u glastuinder dan bent u fucked. Bent u openlucht-tuinder dan bent u ook fucked. Hell, wij zijn allemaal fucked. Want Nederland gaat geteisterd worden door TerrorHagel. IJsballen van 5 a 6 centimeter doorsnee. Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjes, van snoeihard allesverwoestend ijs [video en filmpje en nog een:] die ons land gaat perforeren en alle auto's een gratis cellulitisbeurt geeft. Technische uitleg over de Moeder aller Onweders hierrr, pre-weeralarm voorwaarschuwing daarrrr. Allemaal naar de bouwmarkt! SCHOTTEN! SCHUTTINGEN! We planken

manta
27 juni 2011, 12:44
Landgenoten. Naar den schuilkelders. Er staat ons een monstrum van een onweder te wachten. Morgen. Die dertig+ temperaturen in de Lage Landen kunnen niet zonder gevolgen blijven. Daar gaan we genadeloos voor afgestraft worden. Supercel Alert! Beter nu voorbereidingen treffen dan morgen huilie doen. Pantser have en goed. Betonplex uw dakramen. Zet uw coole Kia Sportage in de garage. (Heeft u geen garage, gooi dan uw dekbedden over uw auto.) Zet regenlaarzen en helmen klaar in geval van calamiteiten. (Heeft u geen helm, gebruik dan pannen). Bent u glastuinder dan bent u fucked. Bent u openlucht-tuinder dan bent u ook fucked. Hell, wij zijn allemaal fucked. Want Nederland gaat geteisterd worden door TerrorHagel. IJsballen van 5 a 6 centimeter doorsnee. Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjes, van snoeihard allesverwoestend ijs [video en filmpje en nog een:] die ons land gaat perforeren en alle auto's een gratis cellulitisbeurt geeft. Technische uitleg over de Moeder aller Onweders hierrr, pre-weeralarm voorwaarschuwing daarrrr. Allemaal naar de bouwmarkt! SCHOTTEN! SCHUTTINGEN! We planken

Doe geen moeite, binnen een paar uur vliegt 2011MD toch tegen een stuk ruimte-afval waardoor het uit z'n koers geraakt en knal-boem-bots op Nederland kwakt ...

Vigilante VL
27 juni 2011, 12:45
Godmiljaarde hein, mijn zonnepanelen liggen hier nog maar 5 dagen ...

Cynara Cardunculus
27 juni 2011, 12:47
Godmiljaarde hein, mijn zonnepanelen liggen hier nog maar 5 dagen ...

niks persoonlijks bedoeld hoor.... maar als niet-zonnepaneelhouders toch moeten meebetalen aan uw subsidie heb ik daar geen compassie mee.

Vigilante VL
27 juni 2011, 12:50
niks persoonlijks bedoeld hoor.... maar als niet-zonnepaneelhouders toch moeten meebetalen aan uw subsidie heb ik daar geen compassie mee.

't Is niks: als het om uitzonderlijk weer gaat, wordt er vast wel een noodfondsje opgericht. Dan kunt ge 2 keer betalen. Niks persoonlijks quoi. :-D

Bovenbuur
27 juni 2011, 12:54
Hoe laat? Da's alles wat ik hoef te weten.

Another Jack
27 juni 2011, 12:56
niks persoonlijks bedoeld hoor.... maar als niet-zonnepaneelhouders toch moeten meebetalen aan uw subsidie heb ik daar geen compassie mee.

Schakel dan toch zelf over.

Wat kan er je tegenhouden?

Geen enekel rotte euro opzij gelegd?

Herr Flick
27 juni 2011, 12:57
Doe geen moeite, binnen een paar uur vliegt 2011MD toch tegen een stuk ruimte-afval waardoor het uit z'n koers geraakt en knal-boem-bots op Nederland kwakt ...


Ineens blijken de deltawerken dan nutteloos te zijn...

Herr Flick
27 juni 2011, 12:58
Godmiljaarde hein, mijn zonnepanelen liggen hier nog maar 5 dagen ...

Dat zal dan meteen de nutteloosheid van die technologie bewijzen...

8-)

Bovenbuur
27 juni 2011, 13:20
Godmiljaarde hein, mijn zonnepanelen liggen hier nog maar 5 dagen ...

Kan je ze ergens mee afdekken, zou dat kunnen helpen? Daar moet toch al iemand over nagedacht hebben...

Herr Flick
27 juni 2011, 13:30
Kan je ze ergens mee afdekken, zou dat kunnen helpen? Daar moet toch al iemand over nagedacht hebben...

Wel dat motertje loopt op zonne energie, maar zodra dat zonnepanneel is afgedekt, heeft dat motertje geen stroom meer om het terug open te doen...

En als het plots gaat onweren, wordt het zo donker, ... juist ge hebt het begrepen...

Derk de Tweede
27 juni 2011, 14:28
Doe geen moeite, binnen een paar uur vliegt 2011MD toch tegen een stuk ruimte-afval waardoor het uit z'n koers geraakt en knal-boem-bots op Nederland kwakt ...

8O

Herr Flick
27 juni 2011, 14:39
8O

Ge zult zelf de tijd niet hebben om zo een ogen te trekken...

het idee is wreed, maar de dood die erop volgt is snel en quasi pijnloos ;-)

Cynara Cardunculus
27 juni 2011, 14:41
Schakel dan toch zelf over.

Wat kan er je tegenhouden?

Geen enekel rotte euro opzij gelegd?

in tegenstelling tot wat u denkt heb ik voldoende euro's opzijgelegd, maar mijn dak staat in de verkeerde richting. Als men daarbij dan optelt dat de panelen na 10 jaar al beginnen afzwakken is het totaal nutteloos om eraan te beginnen en milieubelastende platen te leggen die amper renderen. Maar ik mag dus wel bijbetalen voor degenen wiens dak wel juist staat. Ook mensen met een appartement zijn de pineut.

Eigenzinnig
27 juni 2011, 15:16
Schakel dan toch zelf over.

Wat kan er je tegenhouden?

Geen enekel rotte euro opzij gelegd?

Een slecht georienteerd dak ?

Krijg ik ook subsidies om mijn huis te draaien ?

Eigenzinnig
27 juni 2011, 15:17
Kan je ze ergens mee dekken, zou dat kunnen helpen? Daar moet toch al iemand over nagedacht hebben...

Idd een aangepaste brandverzekering is voldoende..

manta
27 juni 2011, 15:18
8O

Straffer dan een hagelbolletje van 6 miezerige cm hé ... ;-)

fox
27 juni 2011, 15:39
Ineens blijken de deltawerken dan nutteloos te zijn...

En het noeste werk van onze politici ook. Zonde!

Fj9lnir
27 juni 2011, 15:44
De enige voorbereiding die ik ga treffen, is rap nog efkes e paar uur in de zon liggen en dervan genieten nu het nog kan 8-)

Another Jack
27 juni 2011, 15:48
Een slecht georienteerd dak ?

Krijg ik ook subsidies om mijn huis te draaien ?

Een habbekrats om het af te breken misschien?

Herr Flick
27 juni 2011, 15:50
De enige voorbereiding die ik ga treffen, is rap nog efkes e paar uur in de zon liggen en dervan genieten nu het nog kan 8-)

Als die schaduwkegel tussen uw ogen heel snel groter wordt, is het te laat om te gaan lopen...

Fj9lnir
27 juni 2011, 15:50
Als die schaduwkegel tussen uw ogen heel snel groter wordt, is het te laat om te gaan lopen...:lol::-D

Another Jack
27 juni 2011, 15:51
in tegenstelling tot wat u denkt heb ik voldoende euro's opzijgelegd, maar mijn dak staat in de verkeerde richting. Als men daarbij dan optelt dat de panelen na 10 jaar al beginnen afzwakken is het totaal nutteloos om eraan te beginnen en milieubelastende platen te leggen die amper renderen. Maar ik mag dus wel bijbetalen voor degenen wiens dak wel juist staat. Ook mensen met een appartement zijn de pineut.

Aangezien je genoeg euro's hebt kunnen de verhogingen je niets deren.

Het verlies van zonnepanelen is maximaal 10% op 10 jaar.
Na 20 jaar: minimaal 80% rendement.

Ik heb mijn rekening gemaakt.

manta
27 juni 2011, 15:57
De enige voorbereiding die ik ga treffen, is rap nog efkes e paar uur in de zon liggen en dervan genieten nu het nog kan 8-)

Wrm? Daar krijgde geen groene energiecenten voor zenne ... ;-)

filosoof
27 juni 2011, 16:00
Godmiljaarde hein, mijn zonnepanelen liggen hier nog maar 5 dagen ...Idd een aangepaste brandverzekering is voldoende..Vlug je verzekeringsagent bellen om je polis aan te passen.
Daarna verhogen de maatschappijen hun tarieven en zijn we weer allemaal de klos.

Derk de Tweede
27 juni 2011, 16:07
Straffer dan een hagelbolletje van 6 miezerige cm hé ... ;-)


Voor alle zeker heid dekens gehaal van zolder.
Liever natte dekens dan putten in de wagen.

Eigenzinnig
27 juni 2011, 16:12
Aangezien je genoeg euro's hebt kunnen de verhogingen je niets deren.

Het verlies van zonnepanelen is maximaal 10% op 10 jaar.
Na 20 jaar: minimaal 80% rendement.

Ik heb mijn rekening gemaakt.

Aangezien de zonnepanelers genoeg euro's hebben om panelen te zetten hoeven ze geen subsidies...

Kan je niets beters verzinnen dan wat ordinair egoistisch gezeik ?

Another Jack
27 juni 2011, 16:14
Aangezien de zonnepanelers genoeg euro's hebben om panelen te zetten hoeven ze geen subsidies...

Kan je niets beters verzinnen dan wat ordinair egoistisch gezeik ?

Dat is de kers op de taart, snap je?

manta
27 juni 2011, 16:18
Eigenlijk is't jammer om te zien hoe een manier om 't millieu te ontlasten uitgemolken is voor eurootjes... :-(

Fj9lnir
27 juni 2011, 16:30
Wrm? Daar krijgde geen groene energiecenten voor zenne ... ;-)


Ach, ik ben één groot menselijk zonnepaneel. Als ik mijn eigen batteriekes al gratis kan opladen voor de komende paar dagen dan zijn kik al content.

Eigenzinnig
27 juni 2011, 16:31
Dat is de kers op de taart, snap je?
Ordinair egoistisch gezeik ?

lantjes
27 juni 2011, 20:24
http://wolken.buienradar.nl/nl/fr

meteoorinslag in het noorden van Frankrijk 8O

Eigenzinnig
27 juni 2011, 20:28
http://wolken.buienradar.nl/nl/fr

meteoorinslag in het noorden van Frankrijk 8O

Wat een joekel van een onweder en dat is al voor deze nacht volgens buienradar.be 8O

kameleon
27 juni 2011, 20:35
Hum, dat ziet er inderdaad naar uit dat het naar hier komt, maar het kan evengoed een dode mus zijn.

lantjes
27 juni 2011, 20:38
Wat een joekel van een onweder en dat is al voor deze nacht volgens buienradar.be 8O

inderdaad, snel nog alle bloemen onder de tuintafel geschoven....8O 't ziet er een ferme kern uit. Spectaculair hoe hij op korte tijd is gegroeid 8O

kameleon
27 juni 2011, 20:49
inderdaad, snel nog alle bloemen onder de tuintafel geschoven....8O 't ziet er een ferme kern uit. Spectaculair hoe hij op korte tijd is gegroeid 8O

Als je op de gewone buienradar lijkt het allemaal zo erg niet.

Eigenzinnig
27 juni 2011, 20:50
Als je op de gewone buienradar lijkt het allemaal zo erg niet.

welke dan ? op buienradar.be ziet het er even afschrikwekkend uit..

Bovenbuur
27 juni 2011, 20:55
inderdaad, snel nog alle bloemen onder de tuintafel geschoven....8O 't ziet er een ferme kern uit. Spectaculair hoe hij op korte tijd is gegroeid 8O

Mwah, ik heb ze erger gezien, met een hoop paars en rood enzo.

Wel grappig dat de wolken op dezelfde grens verschijnen als bij buienradar.nl. Het is dezelfde data, maar op een kleiner en iets naar het zuiden geschoven kaartje.

Edit: O ja, op het Europese kaartje was het in het begin wel even dreigend ja.

kameleon
27 juni 2011, 21:00
welke dan ? op buienradar.be ziet het er even afschrikwekkend uit..

Neen, niet echt. Het zijn niet de satellietfoto's zelf die je moet bekijken. Ik zie lichtblauw, beetje donkerblauw. Dat betekent gewone regen.

manta
28 juni 2011, 07:29
Doe geen moeite, binnen een paar uur vliegt 2011MD toch tegen een stuk ruimte-afval waardoor het uit z'n koers geraakt en knal-boem-bots op Nederland kwakt ...

Ik kan er niet teveel over zeggen (sssst), maar Nederland heeft geluk gehad...
"Ze" hebben een lange tijd zitten onderhandelen met "hen" en "zij" hebben 2011MD terug op z'n juiste baan gezet. Met hun (door de regering gekende) stralen was het een klein kunstje...8-)
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/1284114/2011/06/27/Naderen-ze-UFO-s-gefilmd-boven-BBC-gebouw-in-Londen.dhtml
In de link zie je "ze" net voor de onderhandelingen van start gaan.
Op de achtergrond zie je duidelijk dat Churchil en Kennedy uit een zwarte wagen met geblindeerde ruiten stappen (niet zichtbaar voor degenen die reeds een "probe"behandeling kregen). Volgens niet nader genoemde bronnen zal Nederland een enorme hoeveelheid gatenkaas moeten leveren aan Groot Brittanië om "hen" het nodige materiaal te geven om een nieuwe maan te maken ... 8-)

guido 007
28 juni 2011, 08:24
verwacht de weervrouw morgen.
U bent gewaarschuwd.

http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00794/hagel-eibergen_794823b.JPG

5 cm voorspellen ze hier.

guido 007
28 juni 2011, 08:25
Wat met onze zonnepanelen? Zijn zij ertegen bestand?

giserke
28 juni 2011, 08:42
Ik hoor dat er geen problemen gaan zijn.
De dikke hagelbollen van 6cm zouden enkel vallen in Antwerpen.

Derk de Tweede
28 juni 2011, 13:07
Als je op de gewone buienradar lijkt het allemaal zo erg niet.

Paar lullige regendruppels, meer hen ik niet gezien.
Ik had gehoopt op een totale ontwrichting van de maatschappij....:twisted:

giserke
28 juni 2011, 13:09
Het was weer een storm in een glas water.

Johan217
28 juni 2011, 13:51
Ha nee hé! Ze hebben het beloofd, wel, dan moeten ze het weer zelf maar maken.

Herr Flick
28 juni 2011, 14:20
Ha nee hé! Ze hebben het beloofd, wel, dan moeten ze het weer zelf maar maken.

Die hagelbollekes invriezen dat gaat nog wel lukken,

maar ze dan naar beneden laten donderen op grote schaal, ... daar zit de uitdaging.

backfire
28 juni 2011, 14:26
in tegenstelling tot wat u denkt heb ik voldoende euro's opzijgelegd, maar mijn dak staat in de verkeerde richting. Als men daarbij dan optelt dat de panelen na 10 jaar al beginnen afzwakken is het totaal nutteloos om eraan te beginnen en milieubelastende platen te leggen die amper renderen. Maar ik mag dus wel bijbetalen voor degenen wiens dak wel juist staat. Ook mensen met een appartement zijn de pineut.

Dat 'bijbetalen' is hoofdzakelijk de 'schuld' van de industriële installaties van zonnepanelen, niet van Jan met de Pet. Dat is een populistische veronderstelling.

Duvelke
28 juni 2011, 14:38
op buienrader.nl kan je alles volgen, en tziet er niet echt naar uit dat bij ons zwaar gaat regenen enzo. een beetje boven de kust, maar geen al te zware kleppers :)

Steve_M
28 juni 2011, 14:42
Ik hoor dat er geen problemen gaan zijn.
De dikke hagelbollen van 6cm zouden enkel vallen in Antwerpen.

Uiteraard hebben wij weer de dikste hagelbollen. Perfect, die passen dan goed bij onze dikke nek.

vlijmscherp
28 juni 2011, 14:45
op buienrader.nl kan je alles volgen, en tziet er niet echt naar uit dat bij ons zwaar gaat regenen enzo. een beetje boven de kust, maar geen al te zware kleppers :)

je weet niet wat er 's avonds nog kan vallen hé

giserke
28 juni 2011, 14:59
Uiteraard hebben wij weer de dikste hagelbollen. Perfect, die passen dan goed bij onze dikke nek.

je kent het gezegde he.

Dikke bomen vangen de meeste hagelbollen. :-)

Bovenbuur
28 juni 2011, 16:05
Er is nog geen druppel gevallen hier, maar was die wel gevallen dan was hij vast en zeker heel groot en heel koud geweest.

Lijfstraffen De Man
28 juni 2011, 16:47
Donderslagen hier. De show zal beginnen denk ik.

Derk de Tweede
28 juni 2011, 16:47
Er is nog geen druppel gevallen hier, maar was die wel gevallen dan was hij vast en zeker heel groot en heel koud geweest.

Hier even een buitje, nu weer bloedheet.
Ik wil zware onweders met windvlagen en hagelstenen.
Dat was ons beloofd door het KNMI..:?

Lijfstraffen De Man
28 juni 2011, 16:50
De avond is nog jong ;-)

Volgens die buienradar is het vooral de regio van Leterme die ervan langs gaat krijgen.

kameleon
28 juni 2011, 17:00
Knalrood op buienradar 8-)
Het ergste hangt nog boven Frankrijk. Tegen dat het hier is, zal het weer de moeite niet meer zijn.

Derk de Tweede
28 juni 2011, 17:10
Knalrood op buienradar 8-)
Het ergste hangt nog boven Frankrijk. Tegen dat het hier is, zal het weer de moeite niet meer zijn.

Buien zullen door vocht dat conderseert op de wolken alleen maar groter worden, althans dat hoop ik.

Bijna een jaar geleden:


http://www.youtube.com/watch?v=8-Az6KmQPtk

Derk de Tweede
28 juni 2011, 17:14
Alweer een aantal jaren geleden, maar het geluid in full stereo is zo mooi.

http://www.youtube.com/watch?v=zk_kKcaWHx4

kameleon
28 juni 2011, 17:17
Buien zullen door vocht dat conderseert op de wolken alleen maar groter worden, althans dat hoop ik.

Bijna een jaar geleden:


http://www.youtube.com/watch?v=8-Az6KmQPtk

Ik hoop het ook. Heb 2 dagen moeten werken in de volle zon, het mag meteen afkoelen.

From_Vlaanderen
28 juni 2011, 17:20
Dat het nog maar droog blijft, ik heb straks nog een feestje.

Eigenzinnig
28 juni 2011, 17:39
Dat het nog maar droog blijft, ik heb straks nog een feestje.

Waor es da feestje ???

From_Vlaanderen
28 juni 2011, 17:50
Waor es da feestje ???

Sint-Lenaarts

Cynara Cardunculus
28 juni 2011, 18:02
Dat 'bijbetalen' is hoofdzakelijk de 'schuld' van de industriële installaties van zonnepanelen, niet van Jan met de Pet. Dat is een populistische veronderstelling.

waar lees jij dat ik dat bijbetalen de schuld vind van Jan met de Pet?

Johan217
28 juni 2011, 18:03
Hehe. Dat scheelt al direct een paar graden. Maar ik wil meer.

Cynara Cardunculus
28 juni 2011, 18:04
Hehe. Dat scheelt al direct een paar graden. Maar ik wil meer.

jij hebt een onweer gehad? Hier Antwerpen NIKS NADA ZILTJS
Vanmorgen een buitje ja.
IEK WIEL HAGELBOLLEN

From_Vlaanderen
28 juni 2011, 18:07
jij hebt een onweer gehad? Hier Antwerpen NIKS NADA ZILTJS
Vanmorgen een buitje ja.
IEK WIEL HAGELBOLLEN

Mja, van de morge wa ziever en da wast.

Lijfstraffen De Man
28 juni 2011, 18:09
Sint-Lenaarts

Niet Schildestrand ? Tiens.

Eigenzinnig
28 juni 2011, 18:29
Hier staan duizenden wagens buiten met blutsen, en de mijne staat er ook tussen :evil:

Hoomer
28 juni 2011, 18:38
Hier staan duizenden wagens buiten met blutsen, en de mijne staat er ook tussen :evil:
http://www.buienradar.be/

Steve_M
28 juni 2011, 18:46
jij hebt een onweer gehad? Hier Antwerpen NIKS NADA ZILTJS
Vanmorgen een buitje ja.
IEK WIEL HAGELBOLLEN

Hier is het anders intussen toch wel stevig aan het onweren. Wel nog geen hagelbollen.

kameleon
28 juni 2011, 18:49
Hupla, niet meer dan wat gerommel hier. De Kempen hebben het wel heel hard zitten.

Hoomer
28 juni 2011, 18:50
Hupla, niet meer dan wat gerommel hier. De Kempen hebben het wel heel hard zitten.

In in de verte wat onweer, hier wat druppels en heel drukkend (Turnhout).

Eigenzinnig
28 juni 2011, 18:51
http://www.buienradar.be/

Nu hoeft het niet meer..trouwens het internet zelf heeft ook ruim een uur plat gelegen..
Wagen van een half jaar oud..8O:evil::oops::|
Omnium ! :-D

kameleon
28 juni 2011, 18:52
De electriciteitscentrale staat hier keihard in brand ! ! ! ! !! Dilbeek

vlijmscherp
28 juni 2011, 18:55
hier (Zele) heeft het efkes wat gebliksemd en wat geregend, maar verder niets.

Derk de Tweede
28 juni 2011, 19:21
Boven Woerden (hier 30 km vandaan is het een hel)
En het komt hier naar toe.

Hoomer
28 juni 2011, 19:32
hier (Zele) heeft het efkes wat gebliksemd en wat geregend, maar verder niets.

Regen, bliksem en donder maar niks om u tegen te zeggen (Turnhout). Denk dat het over is nu, heeft een klein uurtje geduurd.

Bovenbuur
28 juni 2011, 19:33
Het heeft even geduurd, en op de buienradar is de boel me al voorbij, maar hier in Eindhoven drijven nu ook gote zwarte woen naar binnen. Jetzt geht Los!

Lekker verkoelend briesje wel.

Vigilante VL
28 juni 2011, 19:44
http://3.bp.blogspot.com/_T8SxYWQhkQ0/S_FFyMEjsOI/AAAAAAAAAa8/pUS6aFO8Mio/s1600/sabine_hagedoren-7-4-2010-072.jpg

Een inquisitie, fatwa en een lynchbeurt met pek en veren voor die twee kalfskoppen.

Hoomer
28 juni 2011, 19:46
Een vriend van mij zegt dat het in Rumst zo lelijk heeft gedaan, hij denkt dat er blutsen in zijn auto gehageld zijn.

Bovenbuur
28 juni 2011, 19:55
Ha, het flitst.

Het fijne briesje is wel en beetje gaan liggen helaas, ik zal de ramen toch maar weer wat verder moeten openen om koel te blijen.

Johan217
28 juni 2011, 20:12
jij hebt een onweer gehad?Gerommel en bliksem in het oosten (kanten van Evergem, schat ik). Hier alleen een beetje regen, maar niet genoeg. Ik ga straks nog de planten in de tuin water moeten geven :cry:

BBC en Discovery zijn wel een tijdje van de kabel gegaan. Zal wel toeval zijn.

Hoomer
28 juni 2011, 20:17
Gerommel en bliksem in het oosten (kanten van Evergem, schat ik). Hier alleen een beetje regen, maar niet genoeg. Ik ga straks nog de planten in de tuin water moeten geven :cry:

BBC en Discovery zijn wel een tijdje van de kabel gegaan. Zal wel toeval zijn.

Hier waren de Nederlandse zenders van de kabel (digitaal).

Bovenbuur
28 juni 2011, 20:34
En het is hier weer zo'n beetje klaar. Ging daar nou al die heisa over?

Eigenzinnig
28 juni 2011, 20:36
En het is hier weer zo'n beetje klaar. Ging daar nou al die heisa over?

Ik moet de blutsen in mijn wagen nog tellen :evil:

Derk de Tweede
28 juni 2011, 20:41
Maak net een video
http://www.youtube.com/watch?v=taktGGXJcyE

kameleon
28 juni 2011, 20:45
http://www.youtube.com/watch?v=XX0O_pQ_1Ow&feature=player_embedded

Video van de brand, nog steeds bezig

kelt
28 juni 2011, 21:09
Ha, het flitst.

Het fijne briesje is wel en beetje gaan liggen helaas, ik zal de ramen toch maar weer wat verder moeten openen om koel te blijen.

:?

Heb ik toch wel zonet een aktief wespennest ontdekt onder een pan op 30 cm van mijn Velux-raam zeg......

Maar ze vliegen onder Vlaamse kleuren...de rakkers :-P

Steve_M
28 juni 2011, 21:12
http://www.youtube.com/watch?v=XX0O_pQ_1Ow&feature=player_embedded

Video van de brand, nog steeds bezig

Dilbeek's burning down, down, down ...

kameleon
28 juni 2011, 21:32
Op 100 meter van mijn huis. Het wordt weer leuk slapen vannacht met de venster toe :evil:

kameleon
28 juni 2011, 21:33
Merk op hoe ik hier om 19:52 de brand al meld en hln.be spreekt van een brand na 21.00u :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

kameleon
28 juni 2011, 22:01
Wel leuk om te zien hoe de pers werkt.
Op redactie.be staat de brand vermeld in een artikeltje over de zware onweders.
Op het ontstaan van de brand was hier helemaal geen zwaar onweer bezig.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/110628_onweer

Op de volgende website spreekt men van een brand die al zou gepasseerd zijn.
Ik zie het hier nog altijd serieus doempen.
http://editiepajot.com/regios/3/articles/19530

bgf324
28 juni 2011, 22:21
Baf, op de straat hier

giserke
28 juni 2011, 23:58
Hier staan duizenden wagens buiten met blutsen, en de mijne staat er ook tussen :evil:

Ge zou moeten content zijn dat je de kans krijgt om de economie en commerce kunt laten draaien. :-)

Svennies
29 juni 2011, 00:40
Een vriend van mij zegt dat het in Rumst zo lelijk heeft gedaan, hij denkt dat er blutsen in zijn auto gehageld zijn.

Bij ons in Muizen heeft het tijdens het onweer alleen hard geregend met een serieus windje erbij en enkele hagelstenen van zo'n 2 centimeter diameter....

Mijn dochter werkt als ploegverantwoordelijke van het meldingscenter van de stroomlijn in Mechelen normaal gezien vandaag van 14.00 tot 22.00...

Inmiddels is het al 1.30 voorbij én is zij nog altijd niet terug thuis...

dikke crisissituatie dus...

Alienation
29 juni 2011, 05:38
Ocharme onzen auto

giserke
29 juni 2011, 07:56
Ocharme onzen auto

Ik zou meer inzitten met mijn portemonnee

Txiki
29 juni 2011, 08:21
Ocharme onzen auto

:lol: wat een obsessie met die auto's, man

Is precies het enige in uw leven.

Soit, ik heb niks gemerkt van hagel en wind. Wel veel van Guinness :cheer:

En daarna regen, maar goed, geen probleem. Auto blij.

guido 007
29 juni 2011, 08:53
:lol: wat een obsessie met die auto's, man

Is precies het enige in uw leven.

Soit, ik heb niks gemerkt van hagel en wind. Wel veel van Guinness :cheer:

En daarna regen, maar goed, geen probleem. Auto blij.

Hier bij ons is er veel schade aan nieuwe en aan personeelswagens. Van die laatste hoor je niets op het nieuws.

Txiki
29 juni 2011, 08:57
Hier bij ons is er veel schade aan nieuwe en aan personeelswagens. Van die laatste hoor je niets op het nieuws.

Ik heb het al zo vaak gezegd. Ze zouden paard en kar terug moeten invoeren overal. 't Gaat wat trager, maar 't staat binnen en schade is relatief sneller en goedkoper te herstellen.

'k Zeg het nog eens: paard en kar zijn de toekomst. :cheer:

Derk de Tweede
29 juni 2011, 08:58
Kaatsheuvel, ook bekend van De Efteling:

http://www.youtube.com/watch?v=MLCVc7LU5oY&feature

Scherven A. Mok
29 juni 2011, 09:23
Vannacht goed nat thuis aangekomen en bijna sneeuwblind door nonstop bliksem.

kelt
29 juni 2011, 12:34
Met die wespen onder de dakpan is alles A-OK ;-)

manta
29 juni 2011, 14:06
Ik hoor dat er geen problemen gaan zijn.
De dikke hagelbollen van 6cm zouden enkel vallen in Antwerpen.

Veel water, geweldige windstoten en telenet een tijd er uit, maar een hagelbol zag ik hier nog steeds niet ... :-(

Txiki
29 juni 2011, 14:16
Veel water, geweldige windstoten en telenet een tijd er uit, maar een hagelbol zag ik hier nog steeds niet ... :-(

Ook niet als ge in de spiegel kijkt? 8-)

manta
29 juni 2011, 14:18
Ook niet als ge in de spiegel kijkt? 8-)

Neuh, genen hagelbol, eerder nen aardappel met 2 oren ... :-(

Another Jack
29 juni 2011, 14:22
Ik heb het al zo vaak gezegd. Ze zouden paard en kar terug moeten invoeren overal. 't Gaat wat trager, maar 't staat binnen en schade is relatief sneller en goedkoper te herstellen.

'k Zeg het nog eens: paard en kar zijn de toekomst. :cheer:

Ben je je fiets beu?

Txiki
29 juni 2011, 15:22
Ben je je fiets beu?

oei, niet aan gedacht :-D

Eigenzinnig
29 juni 2011, 16:17
Hier bij ons is er veel schade aan nieuwe en aan personeelswagens. Van die laatste hoor je niets op het nieuws.
Nochtans interresseren alleen die laatste me...het moet lukken dat ik op de enige plaats in de Benelux was (zéér lokaal) waar het deftig gehageld heeft..

Het verdict is binnen..beschadigde voorruit en een 100-tal blutsen..:? gelukkig is er nog de (omnium)verzekering..

Eigenzinnig
29 juni 2011, 16:19
Ik heb het al zo vaak gezegd. Ze zouden paard en kar terug moeten invoeren overal. 't Gaat wat trager, maar 't staat binnen en schade is relatief sneller en goedkoper te herstellen.

'k Zeg het nog eens: paard en kar zijn de toekomst. :cheer:

Ik zit toch 100 keer liever in een wagen als er hagelbollen van 2-6 cm vallen..8-)

From_Vlaanderen
29 juni 2011, 17:18
Mja, we zijn tege tien van den tweleven van het terras efkes naar de salon gegaan, maar verder was het gene vetten.

The Syndrome
29 juni 2011, 17:58
in tegenstelling tot wat u denkt heb ik voldoende euro's opzijgelegd, maar mijn dak staat in de verkeerde richting.
Aha , ge hebt dus al zitten redeneren zou ik hier zonnepanelen kunnen leggen , negatief en dan wat nijdig lopen op pipo's met een juist dak .
Ach , troost u , mijn dak staat juist , plat dak 3 verdiepingen , plat dak is perfect , je kunt zelf de hellingsgraad van je zonnepanelen bepalen ( staan dan schuin op je plat dak ) maar ik doe het niet , te lui om erachter te lopen .

Eigenzinnig
29 juni 2011, 18:13
Aha , ge hebt dus al zitten redeneren zou ik hier zonnepanelen kunnen leggen , negatief en dan wat nijdig lopen op pipo's met een juist dak .
Ach , troost u , mijn dak staat juist , plat dak 3 verdiepingen , plat dak is perfect , je kunt zelf de hellingsgraad van je zonnepanelen bepalen ( staan dan schuin op je plat dak ) maar ik doe het niet , te lui om erachter te lopen .
is nie waar, voor een bepaalde 'helling' moet je speciale vergunningen aanvragen die niet snel worden gegeven..mao kom een reden meer om 'lui' te zijn..:-D

Groentje-18
29 juni 2011, 18:15
Leuven hier. Gisteren tegen de avond extreem drukkend en nog 37° op een lokale thermoometer. Tussen 18 en 20 uur waren er grondige regenbuien die wisselden in intensiteit maar bij momenten zéér hevig waren. Daarna stopt het.

Rond 21 �* 22u barstte de hel echter los. Toch een behoorlijk indrukwekkend schouwspel. Ik heb er vanuit mijn raam een heel goed zicht op. Ik heb het zelden zo vaak, zo lang en zo krachtig en zo 'breed' zien flitsen.
Het duurde zeer lang vooraleer de kern over was getrokken (tijd tussen flits en knal zeer kort) en de knallen waren enkele malen zo luid dat ik bijna omhoog schoot.
Gelukkig nergens schade hier.

Net als enkele dagen geleden (na de vorige hitteperiode) heeft het ook ijs geregend, euh pardon... gegoten. Geen dikke bollen echter, het was eerder een grote smurrie, �* la bijna gesmolten en wakke sneeuw die doorzichtig is geworden.


Hoedanook, het weer van afgelopen dagen was niet echt wat je zou noemen "typisch voor de lage landen".
Daarenboven is de "temperature schock" inter-day en intraday bijzonder extreem ... We hebben halveringen en "doubleringen" meegemaakt op 24 uur tijd. Gezond en normaal is anders.

koe de poing
29 juni 2011, 18:59
De planten op mijn terras hebben kunnen even zonder gieterke

:cheer: onweer :cheer:

koe de poing
29 juni 2011, 18:59
De planten op mijn terras hebben kunnen even zonder gieterke

:cheer: onweer :cheer:

Eén plant is wel "verhuisd" naar de buren :|

manta
29 juni 2011, 19:05
Eén plant is wel "verhuisd" naar de buren :|
Al naargelang waar die neergekomen is kunt ge'm terugvragen...
Indien hunne veranda dank zij uwe plant een natuurlijke regendouchekamer is geworden zou'k er maar agauw nen andere kopen ...

koe de poing
30 juni 2011, 20:43
Al naargelang waar die neergekomen is kunt ge'm terugvragen...
Indien hunne veranda dank zij uwe plant een natuurlijke regendouchekamer is geworden zou'k er maar agauw nen andere kopen ...

hij is neergekomen bij een bijna blinde buurman.

*twee* planten recupereren :cheer:

:oops:

Steve_M
30 juni 2011, 21:02
hij is neergekomen bij een bijna blinde buurman.

*twee* planten recupereren :cheer:

:oops:

Je kan misschien ineens eens rondkijken of er niets anders te scoren valt. Wat tuinmeubeltjes of een BBQ of zo. Of gewoon alles verzetten, natuurlijk.

koe de poing
30 juni 2011, 21:09
Je kan misschien ineens eens rondkijken of er niets anders te scoren valt. Wat tuinmeubeltjes of een BBQ of zo. Of gewoon alles verzetten, natuurlijk.

die moet ik onthouden :-D

Alienation
5 juli 2011, 07:31
Ik zou meer inzitten met mijn portemonnee

Ahja den auto kost geld he :)
Dat is een symbiose, cash en auto's. Geld teveel, naar waar gaat dat? Onderhoud!
Van't weekend heb ik ze in een mooie waxlaag gelegd en de ramen langs binnen ingezeept met dreft en goed uitgewreven met een droge doek.
Ze staat er gelakt bij. Ik word emotioneel bij het kijken naar mijn wagen.

Alienation
5 juli 2011, 07:32
:lol: wat een obsessie met die auto's, man

Is precies het enige in uw leven.


Een auto is wel een enorme boost in je leven he :)
Ge moet maar is door zo'n hagel lopen terwijl uw auto geparkeerd staat.
Ge weet meteen hoe geobsedeerd gij ook door uw wagen zijt ;)

From_Vlaanderen
5 juli 2011, 23:06
Ahja den auto kost geld he :)
Dat is een symbiose, cash en auto's. Geld teveel, naar waar gaat dat? Onderhoud!
Van't weekend heb ik ze in een mooie waxlaag gelegd en de ramen langs binnen ingezeept met dreft en goed uitgewreven met een droge doek.
Ze staat er gelakt bij. Ik word emotioneel bij het kijken naar mijn wagen.

Ik stofzuig en was mijn voorruit. Verder gene zever.
:cheer: Defender :cheer:
:cheer: E313 tussen twee kamions :cheer:

Alienation
5 juli 2011, 23:46
Ik stofzuig en was mijn voorruit. Verder gene zever.
:cheer: Defender :cheer:
:cheer: E313 tussen twee kamions :cheer:

Ja maar die is zo goed onderhouden geweest dat ik de fakkel moet overdragen he.
Ik ben daar een klein freakske in geworden, was het thuis ook maar zo :p
Die waxlaag is nog goed, ze staan der echt properder bij.
En ik denk dat ge van Antwerpen zijt? Dat was daar aan het Schoonselhof, de zwaantjes. Sint Bernardsesteenweg. Echt mega goe daar voor uwen auto, ge moet het zelf doen maar is echt stukken beter als in de carwash. Mits ge het hele programma afgaat he ;)
Juist nog de raampjes in dreft langs binnen en ze blinkt, blinkt, blinkt, blinkt.

Alienation
5 juli 2011, 23:49
Vannacht is de nacht dat het goede weer zich alhier gaat wreken.
Moest een minuutje buiten zijn, den afval van iedereen op straat (karton).
Ik zag het zo langs achter allemaal wegwaaien op de straten, en fel :D
Moehahahha creepy nights, I LIKE!

kameleon
6 juli 2011, 06:29
Hier weeral niets. De centrale wilt ook niet branden.

From_Vlaanderen
6 juli 2011, 23:55
Ja maar die is zo goed onderhouden geweest dat ik de fakkel moet overdragen he.
Ik ben daar een klein freakske in geworden, was het thuis ook maar zo :p
Die waxlaag is nog goed, ze staan der echt properder bij.
En ik denk dat ge van Antwerpen zijt? Dat was daar aan het Schoonselhof, de zwaantjes. Sint Bernardsesteenweg. Echt mega goe daar voor uwen auto, ge moet het zelf doen maar is echt stukken beter als in de carwash. Mits ge het hele programma afgaat he ;)
Juist nog de raampjes in dreft langs binnen en ze blinkt, blinkt, blinkt, blinkt.

Achja, niks zo goed dan in de winter zeggen "ik koop een andere wagen" (verwarming was kapot)
Niks zo goed als in de zomer zeggen "ik koop een cabrio" (topsnelheid te laag, soms best lastig op de ring of aan de dok)

Alienation
7 juli 2011, 11:07
Achja, niks zo goed dan in de winter zeggen "ik koop een andere wagen" (verwarming was kapot)
Niks zo goed als in de zomer zeggen "ik koop een cabrio" (topsnelheid te laag, soms best lastig op de ring of aan de dok)

LOL ik moet eerst 7000 tot 10000 bijeen sparen voor een nieuwe.
Nog een dik jaarke en ik heb dat. VW binnen, Scirocco R full option kopen.
Direct gaan zien achter passende velgen, verlagingskit en chiptunen naar 310 pk (en dat is dan nog maar stage 1) :evil: :twisted:

Dronkoers
7 juli 2011, 11:35
LOL ik moet eerst 7000 tot 10000 bijeen sparen voor een nieuwe.
Nog een dik jaarke en ik heb dat. VW binnen, Scirocco R full option kopen.
Direct gaan zien achter passende velgen, verlagingskit en chiptunen naar 310 pk (en dat is dan nog maar stage 1) :evil: :twisted:

Kopen kan iedereen, maar da onderhouden? ;-)

Alienation
7 juli 2011, 11:44
Kopen kan iedereen, maar da onderhouden? ;-)

Ja is berekend. Ik ga wel niets meer overhouden van mijn vakantiegeld (verzekering), en ik ga "ecologisch" moeten rijden om benzine te sparen en mijn belastingsbrieven mogen niet te hoog uitlopen.
Dan zal het gaan. MAARRRRR we zullen wel met twee full time moeten blijven werken. En voor andere pleziertjes moet ik maar terug na mijn uren gaan bijklussen.
Vreselijk, maar 't is het waard. Ik moet nu al tien zakken wiet per maand minder smoren om mijn geld op de spaarboek te kunnen zetten :p
Edit, want dat is het uiteindelijk he. Ik heb al zeker vijf Scirocco's de lucht in geblazen in gans mijn blowcarriere. Tijd om te stoppen.

Dronkoers
7 juli 2011, 11:50
Ja is berekend. Ik ga wel niets meer overhouden van mijn vakantiegeld (verzekering), en ik ga "ecologisch" moeten rijden om benzine te sparen en mijn belastingsbrieven mogen niet te hoog uitlopen.
Dan zal het gaan. MAARRRRR we zullen wel met twee full time moeten blijven werken. En voor andere pleziertjes moet ik maar terug na mijn uren gaan bijklussen.
Vreselijk, maar 't is het waard. Ik moet nu al tien zakken wiet per maand minder smoren om mijn geld op de spaarboek te kunnen zetten :p
Edit, want dat is het uiteindelijk he. Ik heb al zeker vijf Scirocco's de lucht in geblazen in gans mijn blowcarriere. Tijd om te stoppen.

'k Hoop voor u dat die Scirocco dan geen serieuze problemen heeft ;-)

Alienation
7 juli 2011, 11:56
'k Hoop voor u dat die Scirocco dan geen serieuze problemen heeft ;-)

Daarom dat ik toch tot 30% voorschot bijeen ga moeten hebben he :)

Dronkoers
7 juli 2011, 12:00
Daarom dat ik toch tot 30% voorschot bijeen ga moeten hebben he :)

Ik ken uw denkwijze wel ;-)

Toen ik een corsa Gsi had, was ik volop aan het sparen voor een Clio RS ;-)

Omstandigheden hebben die plannen in't water gegooit ;-)

Alienation
7 juli 2011, 12:05
Ik ken uw denkwijze wel ;-)

Toen ik een corsa Gsi had, was ik volop aan het sparen voor een Clio RS ;-)

Omstandigheden hebben die plannen in't water gegooit ;-)

Ja, de toekomst is een duistere mist waar ge maar vaag kunt zien.
Doch, ik zou me nog ferm zeer durven doen om hem toch maar te hebben.
Mijn lief is al content dat ik eens op een forum over dien auto kan lullen ipv tegen haar. Die ziet de bui al afkomen, ze weet dat ik niet meer te stoppen ben.

Dronkoers
7 juli 2011, 12:16
Ja, de toekomst is een duistere mist waar ge maar vaag kunt zien.
Doch, ik zou me nog ferm zeer durven doen om hem toch maar te hebben.
Mijn lief is al content dat ik eens op een forum over dien auto kan lullen ipv tegen haar. Die ziet de bui al afkomen, ze weet dat ik niet meer te stoppen ben.

Ben jij dan zo ene die gruwelt als ze de vraag :"Wat zie je nu het liefst, mij of die auto?" stelt? :-P

Alienation
7 juli 2011, 12:18
Ben jij dan zo ene die gruwelt als ze de vraag :"Wat zie je nu het liefst, mij of die auto?" stelt? :-P

LOL Ze stelt geen domme vragen hahahahahaha
Ze weet het maar al te goe :D
"GA GIJ NA WER AWEN AUTO STOFZUIGEN????!????"
En ikke dan kei droog: mja hij moet ook nog terug gewaxt worden.

Maar da moet maar ni zo rap vuil worden he :) Mijn velgen zien spikkelzwart na een half weekje rijden.

Dronkoers
7 juli 2011, 12:34
LOL Ze stelt geen domme vragen hahahahahaha
Ze weet het maar al te goe :D
"GA GIJ NA WER AWEN AUTO STOFZUIGEN????!????"
En ikke dan kei droog: mja hij moet ook nog terug gewaxt worden.

Maar da moet maar ni zo rap vuil worden he :) Mijn velgen zien spikkelzwart na een half weekje rijden.

Dan moet ge zwarte velgen kopen eh :-D

Derk de Tweede
7 juli 2011, 12:46
Het hagelt bij het stadion van FC Twente.


http://www.tctubantia.nl/regio/twente/9071057/Veel-gewonden-bij-drama-in-Grolsch-Veste.ece

Alienation
7 juli 2011, 16:42
Dan moet ge zwarte velgen kopen eh :-D

Dees zen van die zilveren. Ik denk niet dat zwart op mijn huidige zou passen.
En dan nog, het moet niet alleen proper ogen, het moet ook proper zijn he :p

Dronkoers
7 juli 2011, 17:11
Dees zen van die zilveren. Ik denk niet dat zwart op mijn huidige zou passen.
En dan nog, het moet niet alleen proper ogen, het moet ook proper zijn he :p

Wa is uwen huidigen trouwens? ;-)

Alienation
7 juli 2011, 17:35
Wa is uwen huidigen trouwens? ;-)

Ok nen VW.

Dronkoers
7 juli 2011, 17:45
Ok nen VW.

Da verwonderd mij nie. VW-mannen kennen enkel VW, Audi en Porsche, dusjah :-P

Wat voor ne VW?

Derk de Tweede
7 juli 2011, 17:48
Volkswagen...........wow......helemaal te-gek-weet-je-wel !

http://danthemantrivia.files.wordpress.com/2010/03/vw-van.jpg

Dronkoers
7 juli 2011, 17:50
Volkswagen...........wow......helemaal te-gek-weet-je-wel !

http://danthemantrivia.files.wordpress.com/2010/03/vw-van.jpg

De enige leuke VW is de Golf GTI W12 :-P

Alienation
7 juli 2011, 17:57
Da verwonderd mij nie. VW-mannen kennen enkel VW, Audi en Porsche, dusjah :-P

Wat voor ne VW?

Golfke. Maar ik ken zeker nog ander auto's. Maar voor de prijs dat de Scirocco is, awel daar trekt ge toch veel ander sport/luxecars met van de baan zenne :)
Ik peis dat iemand met een Porschke zich dik zal mispakken als kik mijn 310 pk op de staart druk. Maarja, ik heb nu nog geen 310pk he, en da maakt mij ergens droevig. :)

Dronkoers
7 juli 2011, 17:58
Golfke. Maar ik ken zeker nog ander auto's. Maar voor de prijs dat de Scirocco is, awel daar trekt ge toch veel ander sport/luxecars met van de baan zenne :)
Ik peis dat iemand met een Porschke zich dik zal mispakken als kik mijn 310 pk op de staart druk. Maarja, ik heb nu nog geen 310pk he, en da maakt mij ergens droevig. :)

Ga je dan ook de sticker "Porschekiller" op je achterruit plakken? :-P

Alienation
7 juli 2011, 18:02
Ga je dan ook de sticker "Porschekiller" op je achterruit plakken? :-P

Neeje, der komt nix op mijn raam geplakt!
Enkel de tuning stickers langs opzij. Maar dan zie ik ze nog liever er netjes op geairbrushed.
Niet drinken, roken, rollen, smoren/blowen, neuken, neus peuteren, ... niets in dien auto. En verdekke, ik zou nog zo grof zijn te vragen nor iemand zijn schoenen en hem ze laten uitdoen als het te vuil is :D

Dronkoers
7 juli 2011, 18:07
Neeje, der komt nix op mijn raam geplakt!
Enkel de tuning stickers langs opzij. Maar dan zie ik ze nog liever er netjes op geairbrushed.
Niet drinken, roken, rollen, smoren/blowen, neuken, neus peuteren, ... niets in dien auto. En verdekke, ik zou nog zo grof zijn te vragen nor iemand zijn schoenen en hem ze laten uitdoen als het te vuil is :D

Dus die gaan we al nie zien op de parking van een festival ofzo :-D

Alienation
7 juli 2011, 18:09
Dus die gaan we al nie zien op de parking van een festival ofzo :-D

Daar zult ge me zelfs niet zien met een hippiebuske :p

Alienation
7 juli 2011, 18:12
De enige leuke VW is de Golf GTI W12 :-P

Ast den deze is:

http://cdn2.worldcarfans.co/2007/5/medium/8070517.003.1M.jpg

Dan telt dat idd wel. Maar op den duur wordt dat te traag.