PDA

View Full Version : Heeft Lauren een drankprobleem ontwikkeld ?


De schoofzak
2 juli 2011, 21:20
Vallen op de rode loper ?
Van emotie, omdat hij 'terug mee mag spelen' ?
Of van zattigheid ?

link: http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1060727/prins-laurent-valt-voor-charlene.aspx

't Wordt van langsom erger met die famille de Laeken.

born2bewild
2 juli 2011, 22:30
belgie ligt op zijn gat

Cyrano
2 juli 2011, 22:32
Vallen op de rode loper ?
Van emotie, omdat hij 'terug mee mag spelen' ?
Of van zattigheid ?

link: http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1060727/prins-laurent-valt-voor-charlene.aspx

't Wordt van langsom erger met die famille de Laeken.

Prins Kluns.

Raf
3 juli 2011, 00:21
Vallen op de rode loper ?
Van emotie, omdat hij 'terug mee mag spelen' ?
Of van zattigheid ?

link: http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1060727/prins-laurent-valt-voor-charlene.aspx

't Wordt van langsom erger met die famille de Laeken.
Ha ja, want andere mensen kunnen uiteraard niet struikelen... :roll:

Heeft dit voorval een weerslag op de binnenlandse politiek? Dat jij je nu ook al moet verlagen tot het dupliceren van dit soort riooljournalistiek, stelt me teleur, schoofzak.

@ moderatie: dump deze rotzooi aub zo snel mogelijk in de diepste vergeetput van dit forum.

Bierke
3 juli 2011, 01:17
pff kan iedereen overkomen K&K tnx

born2bewild
3 juli 2011, 06:15
verastenoven zal blij zijn

Lijfstraffen De Man
3 juli 2011, 09:20
Laurent ? Een drankprobleem ?
Wil dat zeggen dat hij binnenkort zal opduiken op p.be ??

manta
3 juli 2011, 09:28
Laurent ? Een drankprobleem ?
Wil dat zeggen dat hij binnenkort zal opduiken op p.be ??

Staat er al gene "wiksie" te roepen hier??? Verdacht hé... ;-)

Vigilante VL
3 juli 2011, 14:18
Ha ja, want andere mensen kunnen uiteraard niet struikelen... :roll:

Heeft dit voorval een weerslag op de binnenlandse politiek? Dat jij je nu ook al moet verlagen tot het dupliceren van dit soort riooljournalistiek, stelt me teleur, schoofzak.

@ moderatie: dump deze rotzooi aub zo snel mogelijk in de diepste vergeetput van dit forum.

Als uw hoofdfunctie of corebusiness erin bestaat om op rode lopers te flaneren en daarbij uw land te vertegenwoordigen, kunt ge er maar beter iets van terechtbrengen.

DONG ZHUO
3 juli 2011, 22:46
Als uw hoofdfunctie of corebusiness erin bestaat om op rode lopers te flaneren en daarbij uw land te vertegenwoordigen, kunt ge er maar beter iets van terechtbrengen.

als ge uwen baard laat staan en een zwaard of ne sabel bij hebt dan komt ge dat niet tegen hé, kijk naar grote broer.... niks struikelen...

heb het ook al voorgehad dat er iemand met het voetpad wiebelde.... hou u dan maar ne keer recht hé.... na een nachtje stappen en koud bier achteroverslaan....

nee, hij deed dat goed zo neergaan zonder zijnen nek te breken, t'was een koninklijke prinsheerlijk struikelpartij en hij is tamelijk elegant rechtgekomen !:-D:-D

Herr Flick
4 juli 2011, 07:30
Laurent ? Een drankprobleem ?
Wil dat zeggen dat hij binnenkort zal opduiken op p.be ??

Proud member of PBL-RKT, :lol:

Al weet ik niet hoe het met Claire haar tenen zit natuurlijk...

giserke
4 juli 2011, 07:51
Bezie nekeer zijn tronie :lol:

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2011/07/02/laurent2.jpg.h513.jpg.767.jpg

giserke
4 juli 2011, 07:57
Laurent ? Een drankprobleem ?
Wil dat zeggen dat hij binnenkort zal opduiken op p.be ??

Drankprobleem? Hij zal er wel genoeg hebben zeker? 8O

Garry
4 juli 2011, 08:55
Bezie nekeer zijn tronie :lol:

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2011/07/02/laurent2.jpg.h513.jpg.767.jpgEn die geit die hij daar heeft uitgekozen. Jongens toch, ...dat is geen hoed, dat is een vliegende schotel die op hare kop geland is.

guido 007
4 juli 2011, 09:29
Ha ja, want andere mensen kunnen uiteraard niet struikelen... :roll:

Heeft dit voorval een weerslag op de binnenlandse politiek? Dat jij je nu ook al moet verlagen tot het dupliceren van dit soort riooljournalistiek, stelt me teleur, schoofzak.

@ moderatie: dump deze rotzooi aub zo snel mogelijk in de diepste vergeetput van dit forum.

Is K&K

Raf
4 juli 2011, 09:53
Is K&K

Nu wel...

manta
4 juli 2011, 09:59
Nu wel...

Binnenlandse...
Voorbeelden die de mensen laat zien waar hun geld aan gebruikt wordt horen bij binnenlandse politiek...
Hoeveel kost het reisje van deze clown ook alweer, transport en beveiliging inbegrepen??? Dan kan men beter pipo de clown inhuren, veel goedkoper en die mens werkt tenminste...

Kortom, binnenlandse want de bevolking moet zien waar hun centen voor dienen...

Txiki
4 juli 2011, 11:15
Binnenlandse...
Kortom, binnenlandse want de bevolking moet zien waar hun centen voor dienen...

:cheer: whiskey en bier :cheer:

manta
4 juli 2011, 20:32
Is K&K

Al goed, anders stond het hier snel vol met uitspraken van die racistische royalisten die het gedrag van deze waanzinnig aggresieve Aziatenbeul goedkeuren... :-D

http://www.she.be/nl/celebrities/aid1060982/prins-laurent-verkiest-aziaten-tegenwoordig-die-zijn-veel-meegaander.aspx

Prins Laurent bedreigt zijn Aziatische huisbediendes met een intrekking van hun verblijfsvergunning en weigert om overuren te betalen. Dat schrijft het weekblad Humo.

Sinds het uitlekken van zijn trip naar Congo gaat het van kwaad naar erger met de gemoedstoestand van de prins. "Laurent zit vol spanning en frustratie. Een verkeerd woord volstaat voor een tirade", vertelt een kennis.

Onlangs informeerde M. naar een vergoeding voor de overuren die hij samen met zijn vrouw had gepresteerd, maar hij kreeg te horen dat hij mocht vertrekken. De prins gaf M. geregeld wat zwart geld ter compensatie van het overwerk, maar deze keer was de maat vol. Toch is M. nog steeds huisbediende van Laurent, al zouden beide partijen het liever anders zien.

En maar handelsmissies naar Aziatische landen organiseren... :roll:

From_Vlaanderen
4 juli 2011, 22:46
De laurent, ik snap diene mens.
Heel de meuk gaat op verlof met de privé jet.
De Laurent gaat met zijne porsche.

longhorn
5 juli 2011, 01:21
Ha ja, want andere mensen kunnen uiteraard niet struikelen... :roll:

Heeft dit voorval een weerslag op de binnenlandse politiek? Dat jij je nu ook al moet verlagen tot het dupliceren van dit soort riooljournalistiek, stelt me teleur, schoofzak.

@ moderatie: dump deze rotzooi aub zo snel mogelijk in de diepste vergeetput van dit forum.

Hoe voelt dat, zo door het leven gaan zonder enig gevoel voor humor?

cookie monster
5 juli 2011, 01:53
pff kan iedereen overkomen K&K tnxinderdaad !!

Dronkoers
7 juli 2011, 17:17
Ik hoop het :cheer:

Dan kan hij de biercultuur promoten :cheer:

Adam Smith
10 juli 2011, 02:34
De laurent, ik snap diene mens.
Heel de meuk gaat op verlof met de privé jet.
De Laurent gaat met zijne porsche.

Allicht is hij 'petrol-head' en rijdt hij liever zelf (omdat hij dat leuk vindt). Vallen op de rode loper is wat ongelukkig, dronken zijn is zelfs onprofessioneel, dat kan Laurent bij alle regerende Europese koningshuizen bevestigd krijgen.

kelt
10 juli 2011, 08:35
Bij de opendeurdag van de Marine in Zeebrugge heb ik gisteren in ieder geval deze Fregatkapitein niet mogen opmerken..Er liggen nochtans enkele fregatten.Een beetje beroepsernst zou toch mogen.Ik weet niet of deze belangrijke officier van de Marine-Component het zich vandaag eventueel zou verwaardigen eens te komen kijken.....Er is gratis busvervoer vanaf het station Zeebrugge-strand naar de basis en treinticketjes B-dagtrips zijn eigenlijk heel goedkoop.... niet...Laurent? ;-)

Raf
10 juli 2011, 10:28
Hoe voelt dat, zo door het leven gaan zonder enig gevoel voor humor?

Oh, maar ik heb best wel gevoel voor humor hoor. Mensen uitlachen omdat ze struikelen, valt daar voor mij echter niet onder. Voor u blijkbaar wel.

Stormbeest
10 juli 2011, 10:52
Waarom spreekt men wél van een "drankprobleem", maar nooit van een "róokprobleem"?

BigF
10 juli 2011, 11:05
Met Urbanus kunt ge af en toe al eens lachen en die heeft ooit een berg geld uit onze broekzakken gepeuterd.

Met Laurent kunt ge af en toe al eens lachen en die heeft ooit een berg geld uit onze broekzakken gepeuterd.

=> Laurent is Urbanus en Urbanus is Laurent.

Vervang voortaan in alle nieuwsberichten het woord "Laurent" door "Urbanus" en het leven wordt nog aangenamer dan het al is!!

Hoera!! :cheer:

kelt
10 juli 2011, 16:17
Zijne Prinselijke Hoogheid heeft,zoals de meeste stervelingen,nog nooit iets ontwikkeld.
Wat is nu het probleem?

:-P

Antoon
11 juli 2011, 17:33
Heeft Lauren een drankprobleem ontwikkeld ?

Wie is Lauren?