PDA

View Full Version : Sportreizen


Kinjubi
4 juli 2011, 14:24
Beste sportliefhebbers,

Voor mijn eindthesis als laatstejaars student Toerisme aan de hogeschool "Lessius Mechelen", behandel ik het onderwerp sportreizen. In deze thesis wil ik een onderzoek doen naar het profiel van de soort reiziger die hierin geïnteresseerd is en onderzoeken of sportreizen populair zijn en hoe ze nog kunnen evolueren.

Graag had ik 3 minuten van jullie tijd gehad om de volgende vragen in te vullen. Ik zou jullie willen vragen deze enquête zo correct en eerlijk mogelijk te willen invullen zodat ik een goede analyse kan opbouwen en kan verdedigen.

Indien u nog niet bekend zou zijn met de term sportreizen komt u dat zo dadelijk zeker te weten !
Dus mensen die ook niet geinteresseerd zijn in sport kunnen mij ook helpen door dit in te vullen...

Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking !

Sportieve groeten,

Bart

Het onderzoek kan je hier vinden : https://web.questback.com/thomascook/lessiuseindwerksportreizen/
(er staat thomascook in de link omdat ik daar stage heb gelopen en hun systeem mocht gebruiken)

Txiki
4 juli 2011, 14:28
Beste sportliefhebbers,

Voor mijn eindthesis als laatstejaars student Toerisme aan de hogeschool "Lessius Mechelen", behandel ik het onderwerp sportreizen. In deze thesis wil ik een onderzoek doen naar het profiel van de soort reiziger die hierin geïnteresseerd is en onderzoeken of sportreizen populair zijn en hoe ze nog kunnen evolueren.

Graag had ik 3 minuten van jullie tijd gehad om de volgende vragen in te vullen. Ik zou jullie willen vragen deze enquête zo correct en eerlijk mogelijk te willen invullen zodat ik een goede analyse kan opbouwen en kan verdedigen.

Indien u nog niet bekend zou zijn met de term sportreizen komt u dat zo dadelijk zeker te weten !
Dus mensen die ook niet geinteresseerd zijn in sport kunnen mij ook helpen door dit in te vullen...

Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking !

Sportieve groeten,

Bart

Het onderzoek kan je hier vinden : https://web.questback.com/thomascook/lessiuseindwerksportreizen/
(er staat thomascook in de link omdat ik daar stage heb gelopen en hun systeem mocht gebruiken)

Uw thesis moest al lang binnen zijn. 8-)

SDG
4 juli 2011, 14:30
Beste sportliefhebbers,

Voor mijn eindthesis als laatstejaars student Toerisme aan de hogeschool "Lessius Mechelen", behandel ik het onderwerp sportreizen. In deze thesis wil ik een onderzoek doen naar het profiel van de soort reiziger die hierin geïnteresseerd is en onderzoeken of sportreizen populair zijn en hoe ze nog kunnen evolueren.

Graag had ik 3 minuten van jullie tijd gehad om de volgende vragen in te vullen. Ik zou jullie willen vragen deze enquête zo correct en eerlijk mogelijk te willen invullen zodat ik een goede analyse kan opbouwen en kan verdedigen.

Indien u nog niet bekend zou zijn met de term sportreizen komt u dat zo dadelijk zeker te weten !
Dus mensen die ook niet geinteresseerd zijn in sport kunnen mij ook helpen door dit in te vullen...

Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking !

Sportieve groeten,

Bart

Het onderzoek kan je hier vinden : https://web.questback.com/thomascook/lessiuseindwerksportreizen/
(er staat thomascook in de link omdat ik daar stage heb gelopen en hun systeem mocht gebruiken)

Ik vroeg me al af waar ik dat onderwerp vandaag eerder gezien had...

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11671.0.html

Steve_M
4 juli 2011, 14:36
Wat kunnen we deze keer winnen?

Txiki
4 juli 2011, 14:43
Wat kunnen we deze keer winnen?

Een sportreis, zeker?

Steve_M
4 juli 2011, 14:54
Een sportreis, zeker?

Pff, dan ga ik ze toch niet invullen.

Txiki
4 juli 2011, 15:03
Pff, dan ga ik ze toch niet invullen.

Ik ook niet. Het woord alleen al maakt me moe.

manta
4 juli 2011, 15:08
Beste sportliefhebbers,

Voor mijn eindthesis als laatstejaars student Toerisme aan de hogeschool "Lessius Mechelen", behandel ik het onderwerp sportreizen. In deze thesis wil ik een onderzoek doen naar het profiel van de soort reiziger die hierin geïnteresseerd is en onderzoeken of sportreizen populair zijn en hoe ze nog kunnen evolueren.

Graag had ik 3 minuten van jullie tijd gehad om de volgende vragen in te vullen. Ik zou jullie willen vragen deze enquête zo correct en eerlijk mogelijk te willen invullen zodat ik een goede analyse kan opbouwen en kan verdedigen.

Indien u nog niet bekend zou zijn met de term sportreizen komt u dat zo dadelijk zeker te weten !
Dus mensen die ook niet geinteresseerd zijn in sport kunnen mij ook helpen door dit in te vullen...

Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking !

Sportieve groeten,

Bart

Het onderzoek kan je hier vinden : https://web.questback.com/thomascook/lessiuseindwerksportreizen/
(er staat thomascook in de link omdat ik daar stage heb gelopen en hun systeem mocht gebruiken)

Naar de Tour zitten gapen op een camping hoort er dus niet bij ???

Dronkoers
4 juli 2011, 15:12
'k Ben overlaatst naar Poperinge geweest voor volksspelen, is da 't zelfste?

Txiki
4 juli 2011, 15:23
'k Ben overlaatst naar Poperinge geweest voor volksspelen, is da 't zelfste?

Was dat met Thomas Cook?

Dronkoers
4 juli 2011, 15:25
Was dat met Thomas Cook?

Nee, met 't café, ik ken geen Thomas 8-)

Txiki
4 juli 2011, 15:26
Nee, met 't café, ik ken geen Thomas 8-)

:cheer: Cafétrips :cheer:

Dronkoers
4 juli 2011, 15:28
:cheer: Cafétrips :cheer:

Zuipen op verplaatsing :cheer:

manta
4 juli 2011, 15:29
Nee, met 't café, ik ken geen Thomas 8-)

Gij neemt uw café mee op reis??? 8O

Nu kan je bang zijn dat ze "in den vreemde" (poperinge is ni bij de deur) geen biertjes hebben ,maar om nu ineens heel de kroeg mee te zeulen ... :-D

Txiki
4 juli 2011, 15:31
Zuipen op verplaatsing :cheer:

:cheer: op zoek naar lokale vrouwentenen :cheer:

Txiki
4 juli 2011, 15:32
Gij neemt uw café mee op reis??? 8O

Nu kan je bang zijn dat ze "in den vreemde" (poperinge is ni bij de deur) geen biertjes hebben ,maar om nu ineens heel de kroeg mee te zeulen ... :-D

Iets op tegen, vrint? Anderen pakken toch ook ne mobiloom mee? Dronkoers een mobilcafé. 8-)

manta
4 juli 2011, 15:34
Iets op tegen, vrint? Anderen pakken toch ook ne mobiloom mee? Dronkoers een mobilcafé. 8-)

8O Een mobilkroeg...8O

Eigenlijk de gag om mee aan te komen op een camping...
Middenin den hoop gaan staan , serveusekes uitladen, muziek vollen bak en feesten maar ... :-D

Txiki
4 juli 2011, 15:37
8O Een mobilkroeg...8O

Eigenlijk de gag om mee aan te komen op een camping...
Middenin den hoop gaan staan , serveusekes uitladen, muziek vollen bak en feesten maar ... :-D

:cheer: zomerhit :cheer:

manta
4 juli 2011, 15:39
:cheer: zomerhit :cheer:

Palen van de voortent kunnen dienen om de paaldanseressen aan te hangen ...
Mja , dat zou idd de oplossing zijn om mee op vakantie te gaan ... :cheer:

giserke
4 juli 2011, 16:03
Ze moesten de uitvinder van sportreizen vierendelen.

Mijn vrouw komt daar ook altijd mee af.

SDG
4 juli 2011, 17:20
Ze moesten de uitvinder van sportreizen vierendelen.

Mijn vrouw komt daar ook altijd mee af.

Met sportreizen of met die uitvinder? ;-)

SDG
4 juli 2011, 17:22
Onder de passieve vorm verstaan we dat de reiziger enkel naar het buitenland reist om bijvoorbeeld een wedstrijd bij te wonen zoals bv. een voetbalwedstrijd in Engeland of Spanje, een tenniswedstrijd naar Wimbledon of naar de Formule 1, etc... gaan te kijken. Dergelijke reizen zijn slechts van korte duur van min. 1 tot max. 3 nachten.

Allee, mijn reis van vorige maand was dus geen sportreis. Dat weten we dus ook alweer ;-)

manta
4 juli 2011, 17:37
Allee, mijn reis van vorige maand was dus geen sportreis. Dat weten we dus ook alweer ;-)

Idd, ne kroegentocht hoort bij de hobbyreizen...;-)

Bovenbuur
4 juli 2011, 21:04
Ik ga al kajakken, en dat regelen we zelf.

From_Vlaanderen
4 juli 2011, 22:32
Jagen in canada.
Jagen in polen (wacko toestanden).
Matchke schieten in Duitsland.

giserke
4 juli 2011, 23:59
Met sportreizen of met die uitvinder? ;-)

Kun je niet lezen ofzo? De uitvinder natuurlijk.
Hij brengt mijn vrouw op slechte gedachten.

Ik kreeg plots een spiksplinter nieuwe fiets van mijn vrouw voor mijn verjaardag.
Jaja, de zomer daarop was het van dat: een fietsvakantie. :x

SDG
5 juli 2011, 05:03
Gij neemt uw café mee op reis??? 8O

Nu kan je bang zijn dat ze "in den vreemde" (poperinge is ni bij de deur) geen biertjes hebben ,maar om nu ineens heel de kroeg mee te zeulen ... :-D

Jij bent nog nooit met Dronkoers op forummeetingen geweest, zo te zien, anders zou je die vraag niet gesteld hebben... :-D

Txiki
5 juli 2011, 18:52
heeft er al iemand dat spel ingevuld? :lol:

From_Vlaanderen
5 juli 2011, 22:29
biebie