PDA

View Full Version : Forum dood of scheermesjes bot?


C2C
12 juli 2011, 16:51
Zoals sommige anciens al hebben opgemerkt: ik heb de indruk dat het forum wat doods is geworden.

Geen discussies meer op het scherp van de snee...

Of ligt het aan mezelf? Te oud geworden? Niet spits genoeg meer? Te druk met andere zaken?

Enfin, is dit mijn subjectieve observatie, of wordt die gedeeld?

Eigenzinnig
12 juli 2011, 17:01
Zoals sommige anciens al hebben opgemerkt: ik heb de indruk dat het forum wat doods is geworden.

Geen discussies meer op het scherp van de snee...

Of ligt het aan mezelf? Te oud geworden? Niet spits genoeg meer? Te druk met andere zaken?

Enfin, is dit mijn subjectieve observatie, of wordt die gedeeld?
ik ben geen ancien..

De scheermesjes worden heden ten dage bot geslagen door driehoeksmelders die constant op zoek zijn naar banprooien en zelfs dreigen met externe interventies..

eno2
12 juli 2011, 17:07
discussies worden onmogelijk gemaakt door scheldorgels en P.A-ers in combinatie met een te slappe moderatie

ook stellen velen zich te extreem op om zich interessant te maken, met straffe uitspraken die er veel te ver over zijn.

Lijfstraffen De Man
12 juli 2011, 17:15
Gebrek aan tijd bij mij.
Ik moet drie uur per dag pokeren online om me te verzekeren van een extra pensioen.

SDG
12 juli 2011, 17:15
Zoals sommige anciens al hebben opgemerkt: ik heb de indruk dat het forum wat doods is geworden.

Geen discussies meer op het scherp van de snee...

Of ligt het aan mezelf? Te oud geworden? Niet spits genoeg meer? Te druk met andere zaken?

Enfin, is dit mijn subjectieve observatie, of wordt die gedeeld?

Het is hier al aangekaart geweest: het gros van de discussies gaan over de Walenkoppen, de Moslims, homo's of een combinatie daarvan. En gezien daarover zowat alles al eens gezegd is geweest, zijn sommigen wellicht niet altijd even enthousiast meer om dezelfde discussie voor de zoveelste keer nòg eens te voeren.

weense worst
12 juli 2011, 17:53
Het is hier al aangekaart geweest: het gros van de discussies gaan over de Walenkoppen, de Moslims, homo's of een combinatie daarvan.
Over wat moet je anders discussiëren? Er zijn toch geen andere problemen?

manta
12 juli 2011, 18:16
Het is hier al aangekaart geweest: het gros van de discussies gaan over de Walenkoppen, de Moslims, homo's of een combinatie daarvan. En gezien daarover zowat alles al eens gezegd is geweest, zijn sommigen wellicht niet altijd even enthousiast meer om dezelfde discussie voor de zoveelste keer nòg eens te voeren.

Da's ni waar ... :evil:
En moest het waar zijn was 't toch maar de schuld van al die walen, moslims, homo's en inbev...;-)

Apocalyps
12 juli 2011, 18:19
Het is hier al aangekaart geweest: het gros van de discussies gaan over de Walenkoppen, de Moslims, homo's of een combinatie daarvan. En gezien daarover zowat alles al eens gezegd is geweest, zijn sommigen wellicht niet altijd even enthousiast meer om dezelfde discussie voor de zoveelste keer nòg eens te voeren.Idd, men kan net zo goed tegen een boom gaan aanlullen, even zinvol...

Henri1
12 juli 2011, 19:53
Zoals sommige anciens al hebben opgemerkt: ik heb de indruk dat het forum wat doods is geworden.

Geen discussies meer op het scherp van de snee...

Of ligt het aan mezelf? Te oud geworden? Niet spits genoeg meer? Te druk met andere zaken?

Enfin, is dit mijn subjectieve observatie, of wordt die gedeeld?

Vakantie + pruimentijd.

Pietje
12 juli 2011, 20:34
Hier wordt helemaal niet meer gediscussieerd. Het is hier meer een soort bedevaartsoord geworden waar "den Bart" kan aanbeden, en Di Rupo afgebrand worden.
Zelfs gerenomeerde Vl.Nationalisten als "Zwartengeel", "Jazeker", "Ardennees", "Knuppel" en "Anna List" zijn hier zo goed als helemaal weggebleven. Met hen kon nochtans goed gediscussieerd worden, ook al was "het water" tussen hen en mij zeer diep, er was een soort wederzijds respect. In de plaats van deze weggebleven forummers, kwam er een zooitje dat zich beperkt tot het "net niet" heilig verklaren van BDW. En al wie een daar een afwijkende mening over heeft, krijgt van tien tegelijk, een hoop modder over zich heen.
De weinigen met een tegengestelde mening dan de mijne, waar ik nog enigzins begrip en respect voor kan opbrengen, en met wie een gesprek nog enigzins mogelijk is, zijn enkel anciens : zoals bijvoorbeeld "Vlaanderen Boven", "Vlijmscherp", "Djimi", "SDG", "Manta", "Hurricane", "Bobke", "Robert t", "Xenophon" en "Schoofzak". Mijn bijdragen zullen zich in de toekomst dan ook nog beperkt worden tot "K & K" (en voornamelijk de Quiz)

manta
12 juli 2011, 21:09
Hier wordt helemaal niet meer gediscussieerd. Het is hier meer een soort bedevaartsoord geworden waar "den Bart" kan aanbeden, en Di Rupo afgebrand worden.
Zelfs gerenomeerde Vl.Nationalisten als "Zwartengeel", "Jazeker", "Ardennees", "Knuppel" en "Anna List" zijn hier zo goed als helemaal weggebleven. Met hen kon nochtans goed gediscussieerd worden, ook al was "het water" tussen hen en mij zeer diep, er was een soort wederzijds respect. In de plaats van deze weggebleven forummers, kwam er een zooitje dat zich beperkt tot het "net niet" heilig verklaren van BDW. En al wie een daar een afwijkende mening over heeft, krijgt van tien tegelijk, een hoop modder over zich heen.
De weinigen met een tegengestelde mening dan de mijne, waar ik nog enigzins begrip en respect voor kan opbrengen, en met wie een gesprek nog enigzins mogelijk is, zijn enkel anciens : zoals bijvoorbeeld "Vlaanderen Boven", "Vlijmscherp", "Djimi", "SDG", "Manta", "Hurricane", "Bobke", "Robert t", "Xenophon" en "Schoofzak". Mijn bijdragen zullen zich in de toekomst dan ook nog beperkt worden tot "K & K" (en voornamelijk de Quiz)

8O
Met mij??? 8O

Dat pakt me nu se... :cry:

;-)


En bwah, bij de meeste forummers die er de laatste maanden bijkwamen blijf je zowieso ergens met een "tiens, komt me bekend voor"gevoel zitten...
Verder zitten de zwart/wit discussies dusdanig vast langs beide kanten dat de trend van het op de man/vrouw spelen de bovenhand heeft, komt zelfs in de meest unusual subfora terug. Op de duur echt vervelend en vrij eentonig...

Eneuh , kwissen???
Zelfs ik weet dat ge die foto's simpelweg naar je googlebalk moet slepen om paginas te vinden waar diezelfde foto's opstaan... (met meestal uitleg bij);-)

Albrecht
12 juli 2011, 21:21
Toen ik hier aankwam was het hier inderdaad een stuk levendiger.

Pelgrim
12 juli 2011, 22:25
De dood van dit forum werd negen jaar geleden al aangekondigd.

Ik kan het weten want ik was toen de aankondiger.

maddox
12 juli 2011, 22:44
1) 't is vakantie.
2) De meeste discusies eindigen in een gebruiker met uitgesproken mening verbannen
3) Technische onderwerpen verwateren doordat de niet techneuten op zijn best wat halfbakken agitprop te berde brengen, en de technologisch gevorderden het op eenzelfde lijn zien.

Dronkoers
12 juli 2011, 23:24
Da's ni waar ... :evil:
En moest het waar zijn was 't toch maar de schuld van al die walen, moslims, homo's en inbev...;-)

Nu zijn we er ;-)

Henri1
12 juli 2011, 23:28
Iedereen heeft nu eindelijk door dat er teveel geforumd werd en te weinig geneukt. ;-)

Pelgrim
12 juli 2011, 23:29
Iedereen heeft nu eindelijk door dat er teveel geforumd werd en te weinig geneukt. ;-)

Dat probleem werd negen jaar geleden al vastgesteld.

Ik kan het weten want ik was toen de vaststeller.

Dronkoers
12 juli 2011, 23:29
Iedereen heeft nu eindelijk door dat er teveel geforumd werd en te weinig geneukt. ;-)

Neuken kan leiden tot kinderen. Kinderen verzekeren u van een gedoemd leven.
Forummen kan nog verholpen worden ;-)

eno2
13 juli 2011, 00:17
teveel kloterij
teveel getrol
teveel spam

kelt
13 juli 2011, 05:27
ach......forums gaan de weg op van chatrooms.......het gaat voorbij....


trouwens,kelt verdwijnt ook voor een tijdje........de zomer weet je wel :-D

Cynara Cardunculus
13 juli 2011, 06:05
Zelfs gerenomeerde Vl.Nationalisten als "Zwartengeel", "Jazeker", "Ardennees", "Knuppel" en "Anna List" zijn hier zo goed als helemaal weggebleven. Met hen kon nochtans goed gediscussieerd worden
vergeet ook niet de betere posters die tijdens "den groote linksche opkuisch" verbannen werden: Darwin, Online, Jos Verhulst (niet geband), Sus Iratus en vele anderen die wèl iets bij te brengen hadden.

Hoe was die zegswijze weer? Quand les dégoutés s'ent vont....

weense worst
13 juli 2011, 06:23
vergeet ook niet de betere posters die tijdens "den groote linksche opkuisch" verbannen werden: Darwin, Online, Jos Verhulst (niet geband), Sus Iratus en vele anderen die wèl iets bij te brengen hadden.

Hoe was die zegswijze weer? Quand les dégoutés s'ent vont....

... les saucissons viennoises y sont?

eno2
13 juli 2011, 14:42
Gelukkig ondersteunen enkele gedoogde zware reglement-overtredingen het ophouden van de spanning van het forum nog:lol:

Trixie
13 juli 2011, 15:28
Gelukkig ondersteunen enkele gedoogde zware reglement-overtredingen het ophouden van de spanning van het forum nog:lol:

Uh??

eno2
13 juli 2011, 15:30
Uh??
voor de incrowd:lol:
Hou jij nooit siësta?:lol:

Dronkoers
13 juli 2011, 16:03
voor de incrowd:lol:
Hou jij nooit siësta?:lol:

Nee, da's voor ouwe mensen ;-)

eno2
13 juli 2011, 16:36
Nee, da's voor ouwe mensen ;-)

En voor zuiderse types;-)

en voor atleten tussen de trainingen door;-)

Demper
13 juli 2011, 16:48
En voor zuiderse types;-)

en voor atleten tussen de trainingen door;-)

En voor werkende mensen.
Heb je al gebeden vandaag?

eno2
13 juli 2011, 17:19
Pestkopjes rusten nooit

eno2
13 juli 2011, 17:21
werkende mensen doen hun siësta soms de hele dag -als ze niet op politics zitten:lol:

Dronkoers
13 juli 2011, 17:21
En voor zuiderse types;-)

en voor atleten tussen de trainingen door;-)

Da wil zeggen dat ge de training nie afkunt :-P

manta
13 juli 2011, 17:24
Da wil zeggen dat ge de training nie afkunt :-P

Beseft ge wel wat een inspanning het vergt om uit een hangmat te komen???
En hoeveel spieren ge er bij gebruikt???

;-)

Dronkoers
13 juli 2011, 17:27
Beseft ge wel wat een inspanning het vergt om uit een hangmat te komen???
En hoeveel spieren ge er bij gebruikt???

;-)

Rol dan gewoon naar de zijkant. Eer de pijn voorbij is, probeer je recht te kruipen eh ;-)

manta
13 juli 2011, 17:29
Rol dan gewoon naar de zijkant. Eer de pijn voorbij is, probeer je recht te kruipen eh ;-)

Vraag gewoon aan een voorbijganger om één van de twee bevestigingstouwtjes door te snijden, dan ligt ge ineens beneden... En dan kunt ge de touwsnijder nog aanklagen en blijvend letsel veinzen... Kassa kassa, genoeg poen om een fitnesszaal te kopen... :-D

Dronkoers
13 juli 2011, 17:31
Vraag gewoon aan een voorbijganger om één van de twee bevestigingstouwtjes door te snijden, dan ligt ge ineens beneden... En dan kunt ge de touwsnijder nog aanklagen en blijvend letsel veinzen... Kassa kassa, genoeg poen om een fitnesszaal te kopen... :-D

en een nieuwe hangmat met 2 schoon koeltewuifstekes :cheer:

manta
13 juli 2011, 17:33
en een nieuwe hangmat met 2 schoon koeltewuifstekes :cheer:

Dan ligde weer in die hangmat te hangen...:-(















:cheer: maar wel met twee koeltewuifsterkes :cheer:

Dronkoers
13 juli 2011, 17:37
Dan ligde weer in die hangmat te hangen...:-(















:cheer: maar wel met twee koeltewuifsterkes :cheer:

...en de volgende keer 4, en dan 8, en dan 16, ... :cheer:

manta
13 juli 2011, 17:39
...en de volgende keer 4, en dan 8, en dan 16, ... :cheer:

:cheer: en dan nog wat bierbrengsters :cheer:


Wie zei er ook alweer dat het forum dood is, de brilliante ideeën swingen hier de pan uit... :lol:

eno2
13 juli 2011, 18:04
de scheermesjes zijn niet bot geworden maar kinds:lol:

eno2
13 juli 2011, 18:08
En het forum dus niet dood maar onnozel:lol:

eno2
13 juli 2011, 18:10
:cheer: