PDA

View Full Version : Het afscheid-topic.


Pagina's : [1] 2

bgf324
25 juli 2011, 20:57
Je ziet het soms: forummers die hun afscheid aankondigen.

Meestal gebeurt dan in willekeurige topics, zodat de helft van de forumleden niet door heeft dat de persoon in kwestie weg is.

Als u van zins bent het hier af te trappen, gelieve het dan hier eens te melden.


Dank,

bgf324
25 juli 2011, 20:58
Uit het topic "Racisme op Politics.be?" (Vandaag, 21:46)
Het is mooi geweest. Op dit forum heb ik niks meer verloren. Ik kan mijn tijd beter besteden.

Ik heb zowel aan de linker- als aan de rechterzijde intelligente forummers leren kennen, jammer genoeg ook veel nitwits.

De eerste zijn bedankt voor dikwijls verhelderende inzichten. De laatste..., nou ja.

Doei allemaal.

Het allerbeste nog.

Demper
25 juli 2011, 21:00
Steben heeft ook afscheid genomen zonder iets te zeggen.

Henkerd
25 juli 2011, 21:01
Goed plan om er een apart topic van te maken.

Simple Mind en Marxmannetje hoeven denk ik er niet bij gezet te worden, want volgens mij is iedereen al aan hun afwezigheid gewend.

Anna List
25 juli 2011, 21:01
ik ben terug :-)


haha lol, dat was lang geleden dat ik nog eens een draadje zo rap verneukt heb !

waar zit BigF als ge m nodig hebt? :-)

:cheer: draadjes verneuken :cheer:

bgf324
25 juli 2011, 21:08
Uit het topic "Hier verklaren we iedereen gek!"

5 July 2011, 18:59

Maar nu is het afgelopen. Ik ga minder of zelfs niet meer op dit forum zitten, want degene met wie ik altijd moet discussieren zijn jullie. En wat schiet het op? Niks. Ik krijg altijd dezelfde spot, dezelfde kritiek en dezelfde zwakke argumenten te lezen. En ook mijn leeftijd die dan opeens een relevante rol speelt. Bij deze dan mijn afscheid en bedankt, ook eno2 en Another Jack, voor jullie posts, die soms leerrijk waren.


Ik had het niet tegen jou. Ik had het gevoel dat ik al een tijdje niet meer welkom was op dit forum. Maarjah, wat moet een 14-jarige hier godsnaam doen tussen al die volwassenen die al meer wijsheid en levenservaring hebben dan ik? Het was trouwens dom van mij om te denken dat je hier kunt bijleren, maar bon, ik vond de posts hier en daar interessant.

En we zullen zien of ik dan binnen zoveel jaren terug kom, en we zullen zien of ik tegen dan misschien i.p.v. een marxist, een liberale rakker of een rechtse rakker ben.

Cheers! Ik ben te jong voor dit forum.

5 July 2011, 19:13
Ach, marxisme is niet echt populair meer, en mijn naam alleen als is, toegegeven, niet om serieus te nemen. Maar bon, ondanks alles vond ik het toch nog leuk met jullie, ook met Xenophon en die commiehaters :lol:

Misschien binnen 5 jaar, als ik uit die verachtelijke puberteit ben, want we hebben nu kunnen zien wat het me heeft aangedaan :lol:








Die jongen nam het forum ook veel te serieus :-(

Ik heb geen puisten beschimmelde meloen, en ik denk dat jij en eno2 hier de grootste bek hebben tegenover mij.
Stoer hoor, met 4 volwassenen op een minderjarige vitten vitten.

bgf324
25 juli 2011, 21:09
Goed plan om er een apart topic van te maken.

Simple Mind en Marxmannetje hoeven denk ik er niet bij gezet te worden, want volgens mij is iedereen al aan hun afwezigheid gewend.

Marxmannetje zette ik er net wel bij.

Henkerd
25 juli 2011, 21:11
Marxmannetje zette ik er net wel bij.

Je deed tenminste de moeite zijn "afscheidsbrief" terug te vinden. Respect!

manta
25 juli 2011, 21:15
Uit het topic "Racisme op Politics.be?" (Vandaag, 21:46)

:-(

bgf324
25 juli 2011, 21:17
Op dit forum ronddwalen is pure zelfkastijding. Dit was dan ook mijn laatste post.

Forummer in kwestie is intussen terug. :-o

Henkerd
25 juli 2011, 21:19
Forummer in kwestie is intussen terug. :-o

Het is hier Survival of the Fittest, maar dan met levenspunten.

Xenophon
25 juli 2011, 21:22
Forummer in kwestie is intussen terug. :-o

Hij wil nog wat kastijding.

manta
25 juli 2011, 21:37
Eigenlijk is dat zo slecht nog niet hoor, er zijn wel betere dingen te doen als steeds weer hetzelfde welles/nietes spelletje te spelen op dit forum.

Het forum bestaat om iedereen een kans te geven om zijn of haar mening te uiten en er ook over te praten met anderen.
Dat gaat helemaal niet meer. Links en rechts zitten er idioten die elke vorm van discussie onmogelijk maken en zich focussen op één of twee dingen, en daar komen de topics dan ook weer op neer.
Hoewel ik het een beetje erg vind dat een recht op meningsuiting in de pan wordt gehakt door steeds weer hetzelfde soort spelletjes kom ik toch ook tot de conclusie dat het hier geen lolletje meer is.

Ik zei het in de meest waardevolle draad van dit forum ook al, BigF heeft gelijk.
En dat sloeg op de zeik, zever en ballast die men op de bovenste subfora tegenkomt. Daar moet je niet zijn, 't forum is nog slechts k&k... Als ik dan bedenk wat een last dat het voor een forummakker soms was om mee te dragen steek ik toch ook liever m'ne middenvinger uit naar die idioten die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar geen bal van het leven kennen.
Vroeger (klinkt alsof 'k ne péé van 80 jaar ben:?) was het hier nog goed te doen hoor, dikken ambras boven (serieuze topics) en dan samen afzakken naar beneden (k&k) om daar te lachen en te zwanzen zonder frustratie of haat.. Ge moet dat tegenwoordig ne keer proberen, tot hier beneden komen ze den ambras binnenkappen ...

Mss moet er maar eens ne clown als k&k-moderator komen, iemand die er voor zorgt dat hier de mensen nog maatjes zijn en hunne zever op de k&k-voetmat buitenlaten...
:cheer: K&K :cheer:
(de enige reden om hier af en toe te komen zenne)

Pericles
25 juli 2011, 21:46
Eigenlijk is dat zo slecht nog niet hoor, er zijn wel betere dingen te doen als steeds weer hetzelfde welles/nietes spelletje te spelen op dit forum.

Het forum bestaat om iedereen een kans te geven om zijn of haar mening te uiten en er ook over te praten met anderen.
Dat gaat helemaal niet meer. Links en rechts zitten er idioten die elke vorm van discussie onmogelijk maken en zich focussen op één of twee dingen, en daar komen de topics dan ook weer op neer.
Hoewel ik het een beetje erg vind dat een recht op meningsuiting in de pan wordt gehakt door steeds weer hetzelfde soort spelletjes kom ik toch ook tot de conclusie dat het hier geen lolletje meer is.

Ik zei het in de meest waardevolle draad van dit forum ook al, BigF heeft gelijk.
En dat sloeg op de zeik, zever en ballast die men op de bovenste subfora tegenkomt. Daar moet je niet zijn, 't forum is nog slechts k&k... Als ik dan bedenk wat een last dat het voor een forummakker soms was om mee te dragen steek ik toch ook liever m'ne middenvinger uit naar die idioten die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar geen bal van het leven kennen.
Vroeger (klinkt alsof 'k ne péé van 80 jaar ben:?) was het hier nog goed te doen hoor, dikken ambras boven (serieuze topics) en dan samen afzakken naar beneden (k&k) om daar te lachen en te zwanzen zonder frustratie of haat.. Ge moet dat tegenwoordig ne keer proberen, tot hier beneden komen ze den ambras binnenkappen ...

Mss moet er maar eens ne clown als k&k-moderator komen, iemand die er voor zorgt dat hier de mensen nog maatjes zijn en hunne zever op de k&k-voetmat buitenlaten...
:cheer: K&K :cheer:
(de enige reden om hier af en toe te komen zenne)


In het topic racisme op politics.be zijn er zelfs bij die de stelling verdedigen dat elke meningsuiting hier moet verboden worden , behalve de hunne. :lol:

Anna List
25 juli 2011, 21:47
Eigenlijk is dat zo slecht nog niet hoor, er zijn wel betere dingen te doen als steeds weer hetzelfde welles/nietes spelletje te spelen op dit forum.

Het forum bestaat om iedereen een kans te geven om zijn of haar mening te uiten en er ook over te praten met anderen.
Dat gaat helemaal niet meer. Links en rechts zitten er idioten die elke vorm van discussie onmogelijk maken en zich focussen op één of twee dingen, en daar komen de topics dan ook weer op neer.
Hoewel ik het een beetje erg vind dat een recht op meningsuiting in de pan wordt gehakt door steeds weer hetzelfde soort spelletjes kom ik toch ook tot de conclusie dat het hier geen lolletje meer is.

Ik zei het in de meest waardevolle draad van dit forum ook al, BigF heeft gelijk.
En dat sloeg op de zeik, zever en ballast die men op de bovenste subfora tegenkomt. Daar moet je niet zijn, 't forum is nog slechts k&k... Als ik dan bedenk wat een last dat het voor een forummakker soms was om mee te dragen steek ik toch ook liever m'ne middenvinger uit naar die idioten die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar geen bal van het leven kennen.
Vroeger (klinkt alsof 'k ne péé van 80 jaar ben:?) was het hier nog goed te doen hoor, dikken ambras boven (serieuze topics) en dan samen afzakken naar beneden (k&k) om daar te lachen en te zwanzen zonder frustratie of haat.. Ge moet dat tegenwoordig ne keer proberen, tot hier beneden komen ze den ambras binnenkappen ...

Mss moet er maar eens ne clown als k&k-moderator komen, iemand die er voor zorgt dat hier de mensen nog maatjes zijn en hunne zever op de k&k-voetmat buitenlaten...
:cheer: K&K :cheer:
(de enige reden om hier af en toe te komen zenne)

²

en ook :

:cheer: tetten ! :cheer:

bgf324
25 juli 2011, 21:48
²

en ook :

:cheer: tetten ! :cheer:

Had jij ook geen afscheid genomen?

Anna List
25 juli 2011, 21:50
Had jij ook geen afscheid genomen?

ben aan mijne come back bezig ;-)

bgf324
25 juli 2011, 21:52
ben aan mijne come back bezig ;-)

Come-back-tour met gratis bier :cheer:

Anna List
25 juli 2011, 21:54
Come-back-tour met gratis bier :cheer:

maar jong toch,

ik ben gezond bezig,

ik drink geen alcohol.

Dronkoers
25 juli 2011, 21:59
maar jong toch,

ik ben gezond bezig,

ik drink geen alcohol.

Er klopt iets niet in uw post

Anna List
25 juli 2011, 22:23
Er klopt iets niet in uw post

:-)

gfpatch
26 juli 2011, 09:28
²

en ook :

:cheer: tetten ! :cheer:

WAAR! WAAR! :turn-l:

Derk de Tweede
26 juli 2011, 09:32
De billen van Arabella, maar waar is ze?

Dronkoers
26 juli 2011, 10:09
De billen van Arabella, maar waar is ze?

Het zijn de billen van Isabella (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93951) Derk ;-)

eno2
26 juli 2011, 11:15
Madame Germaine heeft niet eens afscheid genomen:lol:

Henkerd
26 juli 2011, 11:15
Madame Germaine heeft niet eens afscheid genomen:lol:

Ze zal nog liggen slapen zeker :lol:

bgf324
26 juli 2011, 18:45
De billen van Arabella, maar waar is ze?

Weggejaagd, krijg ik zo de indruk.

bgf324
6 september 2011, 23:27
Uit het topic "Hier verklaren we iedereen gek!"

5 July 2011, 18:59





5 July 2011, 19:13









Die jongen nam het forum ook veel te serieus :-(

En intussen al terug :cheer:

bgf324
15 september 2011, 11:57
Doei voorlopig

? Eno2 8O

Derk de Tweede
15 september 2011, 12:03
Drink Starbuckkoffie als U afscheid ven het leven wilt nemen.

roger verhiest
15 september 2011, 12:20
je hoeft niet weg te gaan, je kan ook iedereen op je negeerlijst zetten.

Anna List
15 september 2011, 12:26
je hoeft niet weg te gaan, je kan ook iedereen op je negeerlijst zetten.

let daar maar mee op, als je jezelf op de negeerlijst zet, implodeert logischerwijze het internet.

Derk de Tweede
15 september 2011, 12:26
je hoeft niet weg te gaan, je kan ook iedereen op je negeerlijst zetten.

zoals Egmond

Dronkoers
15 september 2011, 12:30
Drink Starbuckkoffie als U afscheid ven het leven wilt nemen.
Met Jupiler gaat da sneller
je hoeft niet weg te gaan, je kan ook iedereen op je negeerlijst zetten.

Da's nog eens een gedacht se :-D

lantjes
15 september 2011, 14:16
Zou de moderatie er op ingaan om een gans profiel uit het forumgeheugen te wissen?

Anna List
15 september 2011, 14:17
Zou de moderatie er op ingaan om een gans profiel uit het forumgeheugen te wissen?

nope, been there, done that.

zelfs niet als ge dreigt met een rechtszaak :lol:

lantjes
15 september 2011, 14:21
nope, been there, done that.

zelfs niet als ge dreigt met een rechtszaak :lol:

jammer, 'k speelde met dat idee. :?

bgf324
15 september 2011, 14:42
jammer, 'k speelde met dat idee. :?

Van een rechtzaak in te spannen? 8O

bgf324
15 september 2011, 14:43
nope, been there, done that.


Voor een aantal dubbelnicks van Floppy hebben ze al een uitzondering gemaakt. "Gatgarnaal", "Endeldarmmasseerder" enzo :-o

lantjes
15 september 2011, 14:53
Van een rechtzaak in te spannen? 8O

maar neen, van mijn profiel integraal te laten wissen, kwispel. :roll:

lantjes
15 september 2011, 14:53
Voor een aantal dubbelnicks van Floppy hebben ze al een uitzondering gemaakt. "Gatgarnaal", "Endeldarmmasseerder" enzo :-o

hmmm, misschien te gebruiken als precedent.

Trixie
20 september 2011, 22:24
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.

bgf324
20 september 2011, 22:27
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.

8O Ik hoop dat je dit hebt gemeld bij de moderatie.

Ik vind het spijtig dat je weg gaat :-( Je was voor ons alleen een beetje een virtuele oma/mama :-)

filosoof
20 september 2011, 22:51
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.:hug: Trixie.

SDX
20 september 2011, 23:15
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.

Trixie...lieverd, ga nou niet weg...:cry:

eno2
20 september 2011, 23:42
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.
Afschuwelijk

Ik denk dat ik weet wie die Q is, waarschijnlijk is dat diegene die niet weet waar ik het over heb als ik hem zeg dat ik hem al 10 R.D.'s bezorgd heb.

Ik weet niet hoor Trixie...

Een forum als dit is abrasief voor zo'n zachte ziel als jij, je kan niet anders dan je zielevelletje schaven.

Kom maar terug zodra de schaafwondjes genezen zijn...:B-fly:

Raf
21 september 2011, 04:45
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.

Dat vind ik een bijzonder spijtige zaak, Trixie, en ik kan alleen maar hopen dat je - nadat je eerste (en overigens terechte) boosheid wat gezakt is - op je beslissing zal terugkomen.

Ik hoop ook dat de "dader" die zich in dit verhaal herkent door eerlijke schaamte overvallen wordt en voldoende fatsoen kan opbrengen om zich uitgebreid te excuseren voor zijn laaghartige aanval. Dat er in het heetst van de strijd al eens een onvertogen woord valt, is bijna niet te vermijden, maar dit is toch wel van een heel andere categorie en ik hoop van harte dat de dader dat zelf ook inziet...

Anna List
21 september 2011, 07:22
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.

Trixie,
denk er nog eens over !
je gewonnen geven aan zo'n onbehouwen onbenul is fout
diegene die zulke dingen doet is een heel kleine mens, en heeft zelf een probleem.
laat je niet wegpesten
gewoon blijven melden aan de moderatie
ben zeker dat zij hier een blijvende oplossing voor zullen toepassen.
vriendelijke groet,
Anna
mocht ik je niet meer horen, nog veel succes, niet in t minst met je kinderen en kleinkinderen!

eno2
21 september 2011, 10:15
Ontroerende pleidooien van vier seriële bully's voor d e terugkeer van Trixie!
Nu de trollen nog.

Raf
21 september 2011, 12:08
Nu de trollen nog.

Jij bent er toch al, zie ik...

eno2
21 september 2011, 12:50
Aangezien ik geen seriële bully's noch trollen citeer, bully en trol ik ze niet:rofl:

Eigenzinnig
21 september 2011, 13:42
Dat vind ik een bijzonder spijtige zaak, Trixie, en ik kan alleen maar hopen dat je - nadat je eerste (en overigens terechte) boosheid wat gezakt is - op je beslissing zal terugkomen.

Ik hoop ook dat de "dader" die zich in dit verhaal herkent door eerlijke schaamte overvallen wordt en voldoende fatsoen kan opbrengen om zich uitgebreid te excuseren voor zijn laaghartige aanval. Dat er in het heetst van de strijd al eens een onvertogen woord valt, is bijna niet te vermijden, maar dit is toch wel van een heel andere categorie en ik hoop van harte dat de dader dat zelf ook inziet...

²

Demper
21 september 2011, 22:05
Ik neem een tijdje afscheid van dit forum. Gewoon omdat ik er momenteel mijn buik van vol heb.
Het is hier de laatste maanden een scheld-forum geworden ipv een discussieforum. Er is zelfs een forummer die me per PM uitscheldt omdat ik een gehandicapt kind heb. Sorry, dit gaat me te ver. Ik word persoonlijk aangevallen door die Maïs- plant, naam beginnend met Q, uitgescholden en verweten " even ACHTERLIJK" te zijn als mijn kind. Pfff.....

Wss kom ik binnen enkele maanden nog eens piepen hier. Ik doe de groetjes aan diegenen die WEL respectvol waren: daarbij denk ik aan Dronkoers, Suqartje, SDX, Txiki, Demper, Bgf, Eno2, Harrie; Pelgrim, Lombas, Groentje-18, Filosoof, Raf...en nog anderen.

:-(

Je mag je zo niet laten doen schat. Soms ben je veel te braaf.
Je hebt nog geen strafpunten neem ik aan. Scheld hem eens goed uit en laat u eens goed gaan. Voor die enkele banpuntjes ;-)

From_Vlaanderen
21 september 2011, 22:25
:-(

Je mag je zo niet laten doen schat. Soms ben je veel te braaf.
Je hebt nog geen strafpunten neem ik aan. Scheld hem eens goed uit en laat u eens goed gaan. Voor die enkele banpuntjes ;-)

Dan krijgt ge een boete, de vetzakken.

eno2
21 september 2011, 22:34
Een jong broekje met luizen in zijn vacht dat profiteert van de moederlijke gevoelens van een bomma om te flirten, dat is appetijtelijk, bah.

Ik heb tenminste mijn leeftijd.

Demper
21 september 2011, 22:37
Een jong broekje met luizen in zijn vacht dat profiteert van de moederlijke gevoelens van een bomma om te flirten, dat is appetijtelijk, bah.

Ik heb tenminste mijn leeftijd.

Jij blijft maar trollen he jongen.
Ocharme.

Trixie
2 oktober 2011, 13:44
Ik heb een besluit genomen: ik neem voorgoed afscheid op dit forum. Ik kan er niet meer tegen dat hier leugens over mij verteld worden. Daarom hier deze laatste post van mij. Aangezien een ban mij totaal niks meer kan schelen, wil ik hier eens de waarheid vertellen.
Jullie weten dat een medeforummer mij hier per PB uitgescholden heeft. Dat niet alleen: hij vond het ook nog nodig om mijn kind hierbij te beschimpen. Ik wil iedereen hier zeggen hoe het ECHT gebeurd is. Trouwens: ik heb moderatie toestemming gegeven om alles (PB) na te lezen daar ik recht in mijn schoenen sta.
Betreffende forummer die mij uitschold, bazuint hier rond dat ik HEM zou een PB gestuurd hebben. De waarheid is net andersom: HIJ stuurde mij een bericht waarin hij mij uitschold. Ik heb toen geantwoord, heel beleefd zelfs, en dit is hetgeen ik terugpostte (iedereen hier mag dat weten): "Als mama van een gehandicapt kind zou ik willen dat je zulke woorden niet gebruikt". Dat is alles . Nu laat Mr maisplant hier uitschijnen dat ik hem ONGEVRAAGD een PB gestuurd heb waarin ik mijn "gehandicapt kind gebruikt heb om MEDELIJDEN op te wekken". Erger nog: in het draadje "klacht indienen" vond hij het nodig om na te trappen gisteren. Ik zou "komen bleiten" zijn.
Ik heb hier een klein jaartje op dit forum vertoefd. Ik heb hier toffe mensen leren kennen, zelfs al zijn ze virtueel, aan sommigen heb ik veel steun gehad. Doch vraag ik mij nu af: en ik hoop dat jullie hier eerlijk op reageren: heb ik hier OOIT de handicap van mijn kind MISBRUIKT om MEDELIJDEN op te wekken? Volgens maisplant dus wel!
Ik ben hier zoooo kwaad om he, ik zou op dit ogenblik die maisplant zijn ogen wel kunnen uitkrabben. Die vent heeft mij tot in het diepst van mijn ziel gekwetst. En vooral: zware leugens over mij verspreid. Het houdt niet op. Ik hou dus liever de eer aan mezelf. Ik kom hier niet meer terug. Toch niet zolang Mr QUORN hier rondloopt.
Hij mag nog zoveel leugens over mij verspreiden als hij wil- want leugens zijn het-: ik sta recht in mijn schoenen.
Tenslotte @ QUORN: zolang jij hier blijft liegen blijf ik weg. En liegen kan jij als de beste. Moderatie weet dit ook hoor! Je hebt geen been om op te staan. Zielig, smerig, vies vuil manneke.
Tenzij je uitgebreid excuses aanbiedt tegenover iedereen hier- ah ja, je beliegt al de forummers zonder scrupules- kom ik niet terug.
Nog nooit heb ik zo'n schijnheilige leugenaar als jij ontmoet. Ik wil dat IEDEREEN dat hier weet. Zodat ook zij weten met wie ze te doen hebben.
Schaamt gij u dan ECHT niet???
Nog één ding: mijn kind mag dan wel een handicap hebben, maar die is tenminste EERLIJK.
Smerige streek van u, ik hoop u nooit te ontmoeten.
Ik wens u het allerslechtste toe,
Trixie.

eno2
2 oktober 2011, 13:57
Hoop dat moderatie nu eens zijn werk doet.
Wanhoop daar dikwijls aan.

MaGNiFiCaT
2 oktober 2011, 20:33
Ik heb een besluit genomen: ik neem voorgoed afscheid op dit forum. Ik kan er niet meer tegen dat hier leugens over mij verteld worden. Daarom hier deze laatste post van mij. Aangezien een ban mij totaal niks meer kan schelen, wil ik hier eens de waarheid vertellen.
Jullie weten dat een medeforummer mij hier per PB uitgescholden heeft. Dat niet alleen: hij vond het ook nog nodig om mijn kind hierbij te beschimpen. Ik wil iedereen hier zeggen hoe het ECHT gebeurd is. Trouwens: ik heb moderatie toestemming gegeven om alles (PB) na te lezen daar ik recht in mijn schoenen sta.
Betreffende forummer die mij uitschold, bazuint hier rond dat ik HEM zou een PB gestuurd hebben. De waarheid is net andersom: HIJ stuurde mij een bericht waarin hij mij uitschold. Ik heb toen geantwoord, heel beleefd zelfs, en dit is hetgeen ik terugpostte (iedereen hier mag dat weten): "Als mama van een gehandicapt kind zou ik willen dat je zulke woorden niet gebruikt". Dat is alles . Nu laat Mr maisplant hier uitschijnen dat ik hem ONGEVRAAGD een PB gestuurd heb waarin ik mijn "gehandicapt kind gebruikt heb om MEDELIJDEN op te wekken". Erger nog: in het draadje "klacht indienen" vond hij het nodig om na te trappen gisteren. Ik zou "komen bleiten" zijn.
Ik heb hier een klein jaartje op dit forum vertoefd. Ik heb hier toffe mensen leren kennen, zelfs al zijn ze virtueel, aan sommigen heb ik veel steun gehad. Doch vraag ik mij nu af: en ik hoop dat jullie hier eerlijk op reageren: heb ik hier OOIT de handicap van mijn kind MISBRUIKT om MEDELIJDEN op te wekken? Volgens maisplant dus wel!
Ik ben hier zoooo kwaad om he, ik zou op dit ogenblik die maisplant zijn ogen wel kunnen uitkrabben. Die vent heeft mij tot in het diepst van mijn ziel gekwetst. En vooral: zware leugens over mij verspreid. Het houdt niet op. Ik hou dus liever de eer aan mezelf. Ik kom hier niet meer terug. Toch niet zolang Mr QUORN hier rondloopt.
Hij mag nog zoveel leugens over mij verspreiden als hij wil- want leugens zijn het-: ik sta recht in mijn schoenen.
Tenslotte @ QUORN: zolang jij hier blijft liegen blijf ik weg. En liegen kan jij als de beste. Moderatie weet dit ook hoor! Je hebt geen been om op te staan. Zielig, smerig, vies vuil manneke.
Tenzij je uitgebreid excuses aanbiedt tegenover iedereen hier- ah ja, je beliegt al de forummers zonder scrupules- kom ik niet terug.
Nog nooit heb ik zo'n schijnheilige leugenaar als jij ontmoet. Ik wil dat IEDEREEN dat hier weet. Zodat ook zij weten met wie ze te doen hebben.
Schaamt gij u dan ECHT niet???
Nog één ding: mijn kind mag dan wel een handicap hebben, maar die is tenminste EERLIJK.
Smerige streek van u, ik hoop u nooit te ontmoeten.
Ik wens u het allerslechtste toe,
Trixie.

Phff Trixie, maak je het toch niet zo moeilijk. Trek je het niet aan, hoe laag, fout en idioot zijn beweringen ook mogen zijn. Trouwens, ik heb van die hele vete tussen jullie niets gezien, dus het zal wel niet zo zichtbaar zijn geweest.
Trouwens, het is makkelijk om via het web vreemden zo maar te beledigen; indien hij je persoonlijk zou kennen zou hij dit nooit doen. Je moet dat niet zo dramatiseren, want het zijn maar domme zinnen, die hij zal geschreven hebben zonder de inpact ervan precies te beseffen. Trouwens hij schrijft dit om jou emotioneel te treffen, wat hem heel goed gelukt is. Laat je toch niet zo rollen, en zwier hem gewoon op je negeerlijst. En troost je aan de rijkdom die jij wel hebt en hij niet: jij hebt kinderen en hij niet.

Vigilante VL
2 oktober 2011, 21:23
Wat een immatuur gezeik weeral.

eno2
2 oktober 2011, 21:45
Wat een immatuur gezeik weeral.
beter dan overrijp prostatisch gezeik.

Nynorsk
2 oktober 2011, 21:45
leer u eens verdedigen seg.
ge kunt les volgens bij super loewie.

Demper
2 oktober 2011, 22:06
aiaiaiaiai

Nynorsk
2 oktober 2011, 22:25
aiaiaiaiai

...puerto rico!

Demper
2 oktober 2011, 22:29
...puerto rico!

:>

Nynorsk
2 oktober 2011, 22:40
:>

-blaast ne keer terug-

Demper
2 oktober 2011, 22:58
-blaast ne keer terug-

ist al?

bgf324
2 oktober 2011, 23:51
Phff Trixie, maak je het toch niet zo moeilijk. Trek je het niet aan, hoe laag, fout en idioot zijn beweringen ook mogen zijn. Trouwens, ik heb van die hele vete tussen jullie niets gezien, dus het zal wel niet zo zichtbaar zijn geweest.
Trouwens, het is makkelijk om via het web vreemden zo maar te beledigen; indien hij je persoonlijk zou kennen zou hij dit nooit doen. Je moet dat niet zo dramatiseren, want het zijn maar domme zinnen, die hij zal geschreven hebben zonder de inpact ervan precies te beseffen. Trouwens hij schrijft dit om jou emotioneel te treffen, wat hem heel goed gelukt is. Laat je toch niet zo rollen, en zwier hem gewoon op je negeerlijst. En troost je aan de rijkdom die jij wel hebt en hij niet: jij hebt kinderen en hij niet.

Het was dan ook via PM.
Het enige wat wel zichtbaar is, is dat die maisplant hier nog ronddwaalt, en dat iedereen hem stilzwijgend tolereert.

Raf
3 oktober 2011, 05:34
Het was dan ook via PM.
Het enige wat wel zichtbaar is, is dat die maisplant hier nog ronddwaalt, en dat iedereen hem stilzwijgend tolereert.

Ik vraag mij af waarom jullie het altijd over een maisplant hebben... :?

Kennen jullie het verschil niet tussen corn en quorn?

Erwinvds
3 oktober 2011, 07:13
Ik vraag mij af waarom jullie het altijd over een maisplant hebben... :?

Kennen jullie het verschil niet tussen corn en quorn?

Toet zulle.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Quorn

voila se.

bgf324
3 oktober 2011, 12:57
Ik vraag mij af waarom jullie het altijd over een maisplant hebben... :?

Kennen jullie het verschil niet tussen corn en quorn?

Hoe moeten we hem dan wel noemen?

giserke
3 oktober 2011, 12:59
maar jong toch,

ik ben gezond bezig,

ik drink geen alcohol.

Blijf dan maar weg. :-)

giserke
3 oktober 2011, 13:01
Drink Starbuckkoffie als U afscheid ven het leven wilt nemen.

Jij bent blijkbaar kandidaat op slaag te krijgen :x

eno2
3 oktober 2011, 13:04
Toet zulle.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Quorn

voila se.
Quorn=schimmel

Niets maïs

bgf324
3 oktober 2011, 13:05
Vanaf nu:

"Dag schimmel" :cheer:

Macchiavelli
3 oktober 2011, 13:18
Vanaf nu:

"Dag schimmel" :cheer:
Daar zal het paard van sinterklaas blij mee zijn.

HRobin
3 oktober 2011, 13:20
Daar zal het paard van sinterklaas blij mee zijn.

Da's "Slechtweervandaag"

bgf324
3 oktober 2011, 13:29
Daar zal het paard van sinterklaas blij mee zijn.

"dag Fungi" :cheer:

Rudy
3 oktober 2011, 15:42
Als u van zins bent het hier af te trappen, gelieve het dan hier eens te melden.
Dank,

Waarom zou ik dit melden ? Je zal het hoogstens merken, als het je interesseert. Wat is je bedoeling uiteindelijk ? De rol van coach spelen, genre "allez, kom toch maar eens terug", of "mijn hart breekt", ofzo ?

Raf
3 oktober 2011, 16:12
Hoe moeten we hem dan wel noemen?

Wat dacht je van "Quorn"?

bgf324
3 oktober 2011, 16:39
Waarom zou ik dit melden ? Je zal het hoogstens merken, als het je interesseert. Wat is je bedoeling uiteindelijk ? De rol van coach spelen, genre "allez, kom toch maar eens terug", of "mijn hart breekt", ofzo ?

Hangt er vanaf wie dat is. Als maisplant zijn afscheid zou aankondigen dan zou het eerder zo zijn:
:clapping:

Rudy
3 oktober 2011, 17:56
Hangt er vanaf wie dat is. Als maisplant zijn afscheid zou aankondigen dan zou het eerder zo zijn:
:clapping:

Wie is "maisplant" en wat is er mis met maïs ?

suqar_7loe
3 oktober 2011, 17:58
Hoe moeten we hem dan wel noemen?
Cdude of robocop. Kies maar.

Rudy
3 oktober 2011, 18:02
Cdude of robocop. Kies maar.

Kan enkel de ijdelheid strelen.

longhorn
3 oktober 2011, 21:21
Voor mij is het al enkele maanden voorbij. 6 jaar is genoeg geweest.

From_Vlaanderen
3 oktober 2011, 21:22
Voor mij is het al enkele maanden voorbij. 6 jaar is genoeg geweest.

Aah lang geleden, hoe is het in de states man, waarom zijt ge naar daar gegaan?

Quorn
3 oktober 2011, 21:28
Hangt er vanaf wie dat is. Als maisplant zijn afscheid zou aankondigen dan zou het eerder zo zijn:
:clapping:

Je zou me snel missen. Je bent tenslotte mijn favo reetkevertje :hug:

longhorn
5 oktober 2011, 03:08
Aah lang geleden, hoe is het in de states man, waarom zijt ge naar daar gegaan?

Goe geprobeerd! Dat vraag ik me nog dagelijks zelf af:)

Anna List
5 oktober 2011, 09:00
Voor mij is het al enkele maanden voorbij. 6 jaar is genoeg geweest.

:-(

bgf324
28 oktober 2011, 00:45
Dag Allemaal,
Een korte tijd ben ik hier geweest. En ik ben al weg.

Jullie gaan me niet missen. 'k ben een "groentje" voor jullie, tot achter mijn oren. En de meesten kennen me niet.
Weet dat ik van die enkele weken op dit forum echt genoten heb.
En dit forum al ga missen. (Vroeger keek ik al mee zonder in te loggen LOL )

'k Heb de kans om met een zeilboot mee te varen als bemanning.
Via de Canarische naar Zuid-Afrika en dan naar Australië. (Waar de eigenaar van de boot woont).
Een moeilijke en lastige reis. (Kaap de goede hoop ronden).
We vertrekken volgende week.
Het zal al koud zijn op de noordelijke breedtegraden. Maar we komen in het goede seizoen aan in Zuid-Afrika.
En dan uitkijken naar het goede moment om verder te varen naar Oceanië.

Het zal een tijdje duren vooraleer ik terug op dit forum kom.
Als ik terug kom. :-P (Australië is mooi)

Tot later of tot misschien nooit.

P.S. : En nu gaat de rest van de sixpack Guinnessen er allemaal aan.
D'er ligt ook 250€ op den toog. :lol:

bgf324
3 januari 2012, 20:54
http://filesforum.politics.be/showthread.php?p=4816547#post4816547

Ik ben eigenlijk Jedd vergeten. Ook al een tijdje heen gegaan :-(

bgf324
18 januari 2012, 17:32
Binnenkort eens mijn afscheid van dit forum aankondigen :-(

8O ?

nubian
18 januari 2012, 17:36
8O ?

2

bgf324
18 januari 2012, 18:31
Ratatosk is ook weg :-(

Txiki
18 januari 2012, 18:34
8O ?

Gij moet natuurlijk weer meteen HLN-reporter spelen. :roll:

manta
18 januari 2012, 18:45
Ratatosk is ook weg :-(

Hoeda?

suqar_7loe
18 januari 2012, 18:52
Hoeda?

Heeft zichzelf opgehangen nadat het vrouwtje hem heeft afgewezen en voor haar vriendje koos.

Albrecht
18 januari 2012, 18:54
Heeft zichzelf opgehangen nadat het vrouwtje hem heeft afgewezen en voor haar vriendje koos.Wuk? 8O

suqar_7loe
18 januari 2012, 18:55
Wuk? 8O

Ziede wel dat ge nog steeds katholiek bent :-o

Albrecht
18 januari 2012, 18:56
Ziede wel dat ge nog steeds katholiek bent :-oAngst en verbazing = katholiek? :|

Maar serieus, dat is toch een grap, hé?

bgf324
18 januari 2012, 19:25
Weet ik veel.

bgf324
18 januari 2012, 19:25
Maar serieus, dat is toch een grap, hé?

U kunnen ze toch veel wijsmaken :-o

Albrecht
18 januari 2012, 19:26
U kunnen ze toch veel wijsmaken :-oZwijg, konijn! :x

;-)

Vlaamse Leeuwin
19 januari 2012, 09:28
Heeft zichzelf opgehangen nadat het vrouwtje hem heeft afgewezen en voor haar vriendje koos.

Met Ratatosk is alles oké.
Super zelfs .......en dat vrouwtje is hij al helemaal vergeten . ;-)

Txiki
19 januari 2012, 09:34
U kunnen ze toch veel wijsmaken :-o

U ook. Stoer konijntje met de grote muil. Dat zou uw indianennaam zijn, denk ik.

bgf324
19 januari 2012, 15:52
Met Ratatosk is alles oké.
Super zelfs .......en dat vrouwtje is hij al helemaal vergeten . ;-)

Huhn? Wat is er gebeurt? 8O Ik weet nooit van iets! :x

giserke
19 januari 2012, 15:52
Is het konijn nu nog niet weg? 8O

nubian
19 januari 2012, 16:00
Is het konijn nu nog niet weg? 8O

Straks wel.....plan B:twisted:
84530
;-)

Baka
19 januari 2012, 16:07
Huhn? Wat is er gebeurt? 8O Ik weet nooit van iets! :x

Dom konijn?

Txiki
19 januari 2012, 16:10
Dom konijn?

Nee, gewoon bgf324 ;-)

bgf324
19 januari 2012, 16:19
Straks wel.....plan B:twisted:
84530
;-)

Plan B (http://www.knack.be/opinie/columns/rik-van-cauwelaert/het-plan-b-van-elio-di-rupo-de-splitsing-van-belgie/opinie-4000017409997.htm) :cheer:

Baka
19 januari 2012, 16:29
Nee, gewoon bgf324 ;-)

http://4.bp.blogspot.com/_N0qfjpJBHrI/TKRXwSYpA9I/AAAAAAAAAl0/d6YY9ASJ3j8/s1600/adolf_funny_rabbit_ears_The_funny_side_to_Hitler-s550x426-22859-580.jpg

Egmond Codfried
19 januari 2012, 16:48
oeps!

bgf324
19 januari 2012, 17:14
oeps!

Wat? 8O

Scherven A. Mok
21 januari 2012, 13:05
Benne weg :-) (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XAC80Qa-wrE)

bgf324
21 januari 2012, 14:05
Wie is benne?

nubian
22 januari 2012, 01:23
Ik zen ier ook weg
saluut

Biggles
22 januari 2012, 01:24
Ik zen ier ook weg
saluut
Toch niet voor altijd hé?8O:-(

:cheer::cheer::cheer:nubian:cheer::cheer::cheer:

Biggles
26 januari 2012, 01:22
Toch niet voor altijd hé?8O:-(

:cheer::cheer::cheer:nubian:cheer::cheer::cheer:

'k Zie dat je er nog bent.

:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping:

Dronkoers
26 januari 2012, 02:04
'k Zie dat je er nog bent.

:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping:

Ze kan ons nie missen :cheer:

Johnny Blaze
26 januari 2012, 02:05
ciao he

Dronkoers
26 januari 2012, 02:07
ciao he

Joeee

Johnny Blaze
26 januari 2012, 02:14
Joeee

Ben nog nie weg hè, eerst ene drinken

Dronkoers
26 januari 2012, 02:15
Ben nog nie weg hè, eerst ene drinken

Aja, 'k had niks anders verwacht ;-)

Txiki
26 januari 2012, 07:14
Ze kan ons nie missen :cheer:

En wees eerlijk: wij haar ook ni :cheer:

Mitgard
31 januari 2012, 21:57
Ik hou het ook maar eens een tijdje voor bekeken, denk ik.
Trollen/dubbelnicks nemen het hier over en men vindt dat blijkbaar prima.
Nou, ik niet dus.

Salut en tot in den draai. ;-)

Weyland
31 januari 2012, 22:02
In betere tijden zal je kunnen vendelzwaaien door het Antwerpse Jodenkwartier in uniform, bgf342.

suqar_7loe
31 januari 2012, 22:12
Ik volg ook maar eens.

Trixie
31 januari 2012, 22:46
Ik volg ook maar eens.

Dat meen je niet??? :cry:
Suqartje, mij ni alleen hier laten he...please?
Blijf aub...
Toe, komaan.
Beloof dat je mij PB stuurt? Je weet dat ik steeds antwoord he.
:-(:-(

Trixie
31 januari 2012, 22:48
Ik hou het ook maar eens een tijdje voor bekeken, denk ik.
Trollen/dubbelnicks nemen het hier over en men vindt dat blijkbaar prima.
Nou, ik niet dus.

Salut en tot in den draai. ;-)

Spijtig...
Jij bent nog één van de weinige anciens volgens mij. Dat van die dubbelnicks is idd waar. Maar please blijf.

Demper
31 januari 2012, 22:52
Ik volg ook maar eens.

8O

Trixie
31 januari 2012, 23:03
Eerlijk gezegd denk ik er ook soms aan om dit forum vaarwel te zeggen.
Mensen met wie ik het goed kon vinden , en die ik wel tof vond, hebben mij een mes in de rug gestoken.
Heel triestig.
Toch wil ik het nog even aankijken.

Dronkoers
31 januari 2012, 23:06
'k Kan de afscheidnemers (m/v) geen ongelijk geven :-)

koe de poing
31 januari 2012, 23:09
Straks ga ik ook nog een trol moeten worden om hier nog thuis te horen :/

Demper
31 januari 2012, 23:09
Mensen met wie ik het goed kon vinden , en die ik wel tof vond, hebben mij een mes in de rug gestoken.


Ge hebt het toch niet over die gedistingeerde hoop ik...

Dronkoers
31 januari 2012, 23:09
Straks ga ik ook nog een trol moeten worden om hier nog thuis te horen :/

Dubbelnickje kopen? ;-)

koe de poing
31 januari 2012, 23:11
Dubbelnickje kopen? ;-)

dronkoers_2 :-D

Trixie
31 januari 2012, 23:13
'k Kan de afscheidnemers (m/v) geen ongelijk geven :-)

Gij zijt één van de weinige die het met iedereen goed kan vinden. En omgekeerd. Iedereen houdt van Dronkoers, toch??? Allez, wie kan er nu kwaad zijn op u? :-) Onmogelijk. Gij zijt de forum-teddybeer.

Dronkoers
31 januari 2012, 23:14
dronkoers_2 :-D
dronkoers bestaat trouwens al :-D
(en nee, ik ben Dronkoers ;-)
Gij zijt één van de weinige die het met iedereen goed kan vinden. En omgekeerd. Iedereen houdt van Dronkoers, toch??? Allez, wie kan er nu kwaad zijn op u? :-) Onmogelijk. Gij zijt de forum-teddybeer.

Daar zal je nog van verschieten denk ik :-D

Trixie
31 januari 2012, 23:16
Ge hebt het toch niet over die gedistingeerde hoop ik...

Ach, een beetje wel. Ook anderen die mij een ouwe bomma vinden. En ook nog dom. :-)

Demper
31 januari 2012, 23:19
Daar zal je nog van verschieten denk ik :-D

Een bepaalde gedistingeerde kerel...

:rofl:

Ach, een beetje wel. Ook anderen die mij een ouwe bomma vinden. En ook nog dom. :-)

Ge zijt gij ook een open boek he.
Daar wassen de mensen hun handen in.

Nynorsk
31 januari 2012, 23:19
Gij zijt één van de weinige die het met iedereen goed kan vinden. En omgekeerd. Iedereen houdt van Dronkoers, toch??? Allez, wie kan er nu kwaad zijn op u? :-) Onmogelijk. Gij zijt de forum-teddybeer.

ik heb nochtans constant goesting om daar op te kloppen.

Demper
31 januari 2012, 23:21
ik heb nochtans constant goesting om daar op te kloppen.

Dronkoers wil dat ook, maar dan op vrouwen. :-D

Dronkoers
31 januari 2012, 23:24
Dronkoers wil dat ook, maar dan op vrouwen. :-D

En terecht! ;-)

Trixie
31 januari 2012, 23:25
Een bepaalde gedistingeerde kerel...

:rofl:



Ge zijt gij ook een open boek he.
Daar wassen de mensen hun handen in.

Ik ben liever een open boek dan een vals mens. En geloof mij; het stikt hier van die individuen.
Ik kan tenminste zeggen dat ik altijd eerlijk mezelf ben en blijf.

Demper
31 januari 2012, 23:30
Ik ben liever een open boek dan een vals mens. En geloof mij; het stikt hier van die individuen.
Ik kan tenminste zeggen dat ik altijd eerlijk mezelf ben en blijf.

Ik vrees dat het in het algemeen stikt van de valse mensen.
Ik heb dat in 2011 op veel vlakken opgemerkt en zelfs ervaren. ;-)

Dronkoers
31 januari 2012, 23:55
Een bepaalde gedistingeerde kerel...

:rofl:



Zo wil em nie noemen, en, hij is zeker niet de enige ;-)

Duupje
31 januari 2012, 23:56
ik heb nochtans constant goesting om daar op te kloppen.

Ja en ik pak dien nog anders onder handen... mor veel knuffelen komt daar toch ook ni bij zien.

Dronkoers
1 februari 2012, 00:01
De leejdiez lofs mie 8-)

Nynorsk
1 februari 2012, 00:28
De leejdiez lofs mie 8-)

sex is in the air!

Duupje
1 februari 2012, 00:29
sex is in the air!

so is tantra!

Demper
1 februari 2012, 00:37
:cheer: tepelklemmen :cheer:

Svennies
1 februari 2012, 00:44
sex is in the air!

Laat het uit hé Nyn...

Mijn madam is zwaar geblesseert,niks te sexen de eerstkomende maanden...:cry:

Nynorsk
1 februari 2012, 01:41
Laat het uit hé Nyn...

Mijn madam is zwaar geblesseert,niks te sexen de eerstkomende maanden...:cry:

Och, stoefer!

Dronkoers
1 februari 2012, 04:58
:cheer: tepelklemmen :cheer:

:cheer: Startkabels :cheer:

Txiki
1 februari 2012, 07:24
Sommigen onder u nemen dit forum veel te serieus. Relax, floppies, relax.

Txiki
1 februari 2012, 13:28
Agressie is een inherent deel van de menselijke natuur. Conflict is dat ook.

Al de rest is zoeken naar manieren om die twee kenmerken te bedekken, te manifesteren, te leiden of te (her)vormen.

Derk de Tweede
1 februari 2012, 13:42
Pulchrum et decorum est pro patria mori. 8-)

Txiki
1 februari 2012, 14:19
Ik kan dat best begrijpen. Maar 't zijn droeve tijden, we staan aan de rand van de economische afgrond. De werkloosheid en de levensduur stijgen.

'T leven is een pijp kaneel. Elk zuigt er aan maar krijgt niet veel..

Leg liever ne keer wat geld op den toog voor een rondje.

filosoof
1 februari 2012, 14:32
Wie heeft er nu lust om te feesten in zo'n droeve tijden? De prestatiedrang wordt beknot en ieder initiatief in de kiem gesmoord. Het werk wordt belast en beboet. Talent verminkt. 'T is geen leven meer!Dat was in 1980 't zelfde.

Txiki
1 februari 2012, 14:33
Wie heeft er nu lust om te feesten in zo'n droeve tijden? De prestatiedrang wordt beknot en ieder initiatief in de kiem gesmoord. Het werk wordt belast en beboet. Talent verminkt. 'T is geen leven meer!

En gij gaat ook nog ne keer alle bomen in de vernieling zagen of wat?

filosoof
1 februari 2012, 14:35
Pulchrum et decorum est pro patria mori. 8-)Horatius Odes (III.2.13)

Scherven A. Mok
1 februari 2012, 14:45
Maneuvres achter de schermen, partijgekonkel. Regelrechte laster. Waar gaan we naartoe? Waar gaan we naartoe?

Inderdaad, vroeger was alles zoveel beter.

Zwijgt
1 februari 2012, 15:11
Maneuvres achter de schermen, partijgekonkel. Regelrechte laster. Waar gaan we naartoe? Waar gaan we naartoe?

Dat was in 1980 't zelfde.

We zijn gewoon naar het dieptepunt in een Kondratieff-golf aan het glijden. Daarna zal alles wel weer superduper beginnen gaan hoor! Geen paniek! ;-)

Txiki
1 februari 2012, 15:13
Maneuvres achter de schermen, partijgekonkel. Regelrechte laster. Waar gaan we naartoe? Waar gaan we naartoe?

Ja, dat is nooit gezien, he. Echt nieuwe politieke cultuur.

Waar we naartoe gaan? Naar Brugge, he! :cheer:

de atoombom
2 februari 2012, 14:36
Wie heeft er nu lust om te feesten in zo'n droeve tijden? De prestatiedrang wordt beknot en ieder initiatief in de kiem gesmoord. Het werk wordt belast en beboet. Talent verminkt. 'T is geen leven meer!

De penetratiedrang is daarentegen wel enorm toegenomen.

Vigilante VL
5 februari 2012, 15:02
't Is zo wel mooi geweest, denk ik. Heb hier een hele tijd mijn vitriool kwijt gekund, hetgeen mij vroeg of laat wel eens zal gepresenteerd worden in de totalitaire democratuur waarin we nu leven.

Het ga jullie goed.

manta
5 februari 2012, 15:07
't Is zo wel mooi geweest, denk ik. Heb hier een hele tijd mijn vitriool kwijt gekund, hetgeen mij vroeg of laat wel eens zal gepresenteerd worden in de totalitaire democratuur waarin we nu leven.

Het ga jullie goed.

U mad bro?

Demper
5 februari 2012, 16:55
't Is zo wel mooi geweest, denk ik. Heb hier een hele tijd mijn vitriool kwijt gekund, hetgeen mij vroeg of laat wel eens zal gepresenteerd worden in de totalitaire democratuur waarin we nu leven.

Het ga jullie goed.

Toch niet omwille van de Johan Segers fanclub zeker?

BigF
5 februari 2012, 17:21
Toch niet omwille van de Johan Segers fanclub zeker?
Nee hoor.
Jij hebt er niks mee te maken.

't Kwam door die Disney-meiden-draad denk ik.

Bolleke Wol
9 februari 2012, 16:51
Disney-meiden-draad, ja ok dat jaagt mensen al eens weg ja.

Trixie
13 februari 2012, 20:29
Vandaag is mijn beurt gekomen om hier afscheid te nemen.
Ik ben hier iets meer dan 1 jaar aanwezig geweest. Op dat jaar heb ik dit forum hier spijtig genoeg zien verloederen.
Vooral de laatste 2 maanden. De dubbelnicks schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Een gewone discussie is hier niet meer mogelijk, alleen nog schelden, vooroordelen, jaloezie, ...
Ik heb intussen ingezien dat alleen een bepaald "type" forummer hier getolereerd wordt.
Pas je niet in dat hokje? Spijtig.
Een select clubje beslist immers of je het recht hebt om je mening te verkondigen...
De discriminatie kent hier geen grenzen. En neen; ik heb het niet over huidskleur, afkomst, ras....
Mij is al ontelbare keren verweten dat ik een "ouwe bomma" ben, een "ouwe zaag"; steeds door dezelfde personen weliswaar die zich hier de koning/koningin van dit forum wanen.
Ik hou daarom de eer aan mezelf.
Anderzijds heb ik hier toffe, respectvolle forummers leren kennen. Deze zal ik zeker missen.
Dank aan deze mensen. Het ga jullie allemaal goed maar ik ben ermee weg.
Ik hou dit forum voor gezien.
Doei.

Bolleke Wol
13 februari 2012, 20:39
Gaat gij u nu laten doen door een paar anonieme debielen? 8O

Raf
13 februari 2012, 20:47
Vandaag is mijn beurt gekomen om hier afscheid te nemen.
Ik ben hier iets meer dan 1 jaar aanwezig geweest. Op dat jaar heb ik dit forum hier spijtig genoeg zien verloederen.
Vooral de laatste 2 maanden. De dubbelnicks schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Een gewone discussie is hier niet meer mogelijk, alleen nog schelden, vooroordelen, jaloezie, ...
Ik heb intussen ingezien dat alleen een bepaald "type" forummer hier getolereerd wordt.
Pas je niet in dat hokje? Spijtig.
Een select clubje beslist immers of je het recht hebt om je mening te verkondigen...
De discriminatie kent hier geen grenzen. En neen; ik heb het niet over huidskleur, afkomst, ras....
Mij is al ontelbare keren verweten dat ik een "ouwe bomma" ben, een "ouwe zaag"; steeds door dezelfde personen weliswaar die zich hier de koning/koningin van dit forum wanen.
Ik hou daarom de eer aan mezelf.
Anderzijds heb ik hier toffe, respectvolle forummers leren kennen. Deze zal ik zeker missen.
Dank aan deze mensen. Het ga jullie allemaal goed maar ik ben ermee weg.
Ik hou dit forum voor gezien.
Doei.

Ik vind het jammer, maar ik begrijp het wel. Ik ben hier zelf ook al twee keer voor langere tijd weggebleven. De eerste keer een jaar; de tweede keer zes maanden...

Hopelijk kom je na een tijdje ook weer terug.

Ondertussen zullen we je missen!

Albrecht
1 maart 2012, 17:48
Laten we onophoudelijk goed doen; want als we de moed niet opgeven, zullen we te zijner tijd de oogst binnenhalen.
Even een kort afscheidsbericht, op hoop van een goede afhandeling van enkele zaken met de moderatie. Ik ben nu al meer dan een maand weggeweest, en ik zal op dit bericht na wegblijven.

Ik betreur een hele hoop dingen die ik hier gedaan en gezegd heb. Ik ben het slachtoffer geworden van mijn eigen naïviteit, en de speelbal geweest van anderen. Politiek is een vuil spel, en anonimiteit een harddrug.

Aangezien mijn voornaamste "forumvrienden" me al lang kennen, lijkt me dit overbodig, maar mocht één van de anderen toch voor één of andere reden nog iets willen zeggen tegen mij, kun je me altijd een privébericht sturen. Misschien keer ik ooit terug, anoniem onder een andere nick, hopelijk een stuk wijzer als voorheen. Maar aan de staat van het forum te zien, een maand geleden alleszins, lijkt me dat sterk.

Laatste woorden? De gemiddelde Belgicist is vele malen erger dan de gemiddelde flamingant en Ron Paul for president.

Vaarwel.

Edit:
@ Raf Deze draad noemt "Het afscheid-topic", en het openingsbericht weet ons het volgende te vertellen: "Als u van zins bent het hier af te trappen, gelieve het dan hier eens te melden." Verder ga ik er niet op in, je doet maar en denkt maar je wilt.
@ Txiki In je hart zit ik nog altijd in je café, wachten op die verdomde limonade. ;-)

Raf
1 maart 2012, 17:50
http://blog.theavclub.tv/wp-content/uploads/2006/08/attention_whore.jpg

Txiki
1 maart 2012, 17:58
Laten we onophoudelijk goed doen; want als we de moed niet opgeven, zullen we te zijner tijd de oogst binnenhalen.
Even een kort afscheidsbericht, op hoop van een goede afhandeling van enkele zaken met de moderatie. Ik ben nu al meer dan een maand weggeweest, en ik zal op dit bericht na wegblijven.

Ik betreur een hele hoop dingen die ik hier gedaan en gezegd heb. Ik ben het slachtoffer geworden van mijn eigen naïviteit, en de speelbal geweest van anderen. Politiek is een vuil spel, en anonimiteit een harddrug.

Aangezien mijn voornaamste "forumvrienden" me al lang kennen, lijkt me dit overbodig, maar mocht één van de anderen toch voor één of andere reden nog iets willen zeggen tegen mij, kun je me altijd een privébericht sturen. Misschien keer ik ooit terug, anoniem onder een andere nick, hopelijk een stuk wijzer als voorheen. Maar aan de staat van het forum te zien, een maand geleden alleszins, lijkt me dat sterk.

Laatste woorden? De gemiddelde Belgicist is vele malen erger dan de gemiddelde flamingant en Ron Paul for president.

Vaarwel.

Als ge langs komt, spring dan eens binnen in 't café, he. ;-)

Eigenzinnig
1 maart 2012, 19:36
Ik vind het jammer, maar ik begrijp het wel. Ik ben hier zelf ook al twee keer voor langere tijd weggebleven. De eerste keer een jaar; de tweede keer zes maanden...

Hopelijk kom je na een tijdje ook weer terug.

Ondertussen zullen we je missen!

http://blog.theavclub.tv/wp-content/uploads/2006/08/attention_whore.jpg

bijwerkingen bij inconsistente ettertjes...

Demper
1 maart 2012, 19:40
bijwerkingen bij inconsistente ettertjes...

Hij is een beetje gespannen de laatste tijd...

Eigenzinnig
2 maart 2012, 16:01
Hij is een beetje gespannen de laatste tijd...

Brulkikkers kwaken al als je er nog maar naar wijst...:-D

Txiki
2 maart 2012, 16:03
@ Txiki In je hart zit ik nog altijd in je café, wachten op die verdomde limonade. ;-)

Daar mag je zeker van zijn. Cheers, mate! :cheer:

Bolleke Wol
9 maart 2012, 00:02
Allee, voor mij is het ook eens tijd geworden om afscheid te nemen.


















Tot morgen.

SDX
9 maart 2012, 00:03
Allee, voor mij is het ook eens tijd geworden om afscheid te nemen.


















Tot morgen.

Je zal gemist worden!

marram
9 maart 2012, 14:09
Dit forum wordt ongenietbaar gemaakt door mega- super- en vulgaire trollen en bully's en door een falende moderatie. Ik begeef me naar internet-locaties waar moderatie bliksemschichten werpt, zoals Zeus, ipv met de techniek van liefdevol de vuiligheid onder de mat te vegen. Die locaties zijn namelijk veel en veel genietbaarder.

vrijevlaming
9 maart 2012, 14:31
Dit forum wordt ongenietbaar gemaakt door mega- super- en vulgaire trollen en bully's en door een falende moderatie. Ik begeef me naar internet-locaties waar moderatie bliksemschichten werpt, zoals Zeus, ipv met de techniek van liefdevol de vuiligheid onder de mat te vegen. Die locaties zijn namelijk veel en veel genietbaarder.

so long sucker! :lol:

Txiki
9 maart 2012, 15:20
Dit forum wordt ongenietbaar gemaakt door mega- super- en vulgaire trollen en bully's en door een falende moderatie. Ik begeef me naar internet-locaties waar moderatie bliksemschichten werpt, zoals Zeus, ipv met de techniek van liefdevol de vuiligheid onder de mat te vegen. Die locaties zijn namelijk veel en veel genietbaarder.

Wie zijt gij, misschien?

Mam
9 maart 2012, 15:29
Wie zijt gij, misschien?
Iemand die geen gelijk kreeg in een discussie.

Txiki
9 maart 2012, 15:37
Iemand die geen gelijk kreeg in een discussie.

Huilen met de pet op.

NieuwNoors
9 maart 2012, 17:22
Huilen met de pet op.

....Alzo sprak de man met de pet (in z'n avatar)...:lol:

Txiki
9 maart 2012, 18:26
....Alzo sprak de man met de pet (in z'n avatar)...:lol:

't Heeft eigenlijk nog lang geduurd eer dat iemand de bal in de open goal wilde sjotten. ;-)

maf
9 maart 2012, 18:28
so long sucker! :lol:

You're sucking a long stretch more than Marram ever does, sucker.:-D

maf
9 maart 2012, 18:31
Wie zijt gij, misschien?

Volgens Vrije Vlaming een sucker

marram
9 maart 2012, 18:35
Iemand die geen gelijk kreeg in een discussie.:rofl:

marram
9 maart 2012, 18:47
Wie zijt gij, misschien?
Waar gaat mijn bericht over misschien?

Rudy
9 maart 2012, 19:10
Veel afscheidnemers die ik nooit heb ontmoet.

Txiki
9 maart 2012, 21:24
Waar gaat mijn bericht over misschien?

Geen idee. Ik wist niet eens dat je op dit forum zit tot vandaag. Soit, van mij moet je niet weg, hoor, ik heb daar niet over te kwebbelen.

Txiki
9 maart 2012, 21:25
Volgens Vrije Vlaming een sucker

Mja, dat laat ik over aan vrijevlaming. Ik heb marram nog nooit ergens zien verschijnen, dus ja, ik spreek me dan ook niet uit over deze forummer. Vandaar mijn vraag: wie zijt gij, misschien?

Nu goed, iedereen doet waar hij zin in heeft, uiteraard.

marram
9 maart 2012, 21:44
so long sucker! :lol:

Dat bedoel ik juist.
Je kan moderatie er niet op vertrouwen dat ze grof gescheld weghaalt.
Dus maakt ze zichzelf overbodig. Je gaat dus op mijn negeerlijst. Die dient om moderatie te vervangen.

Txiki
9 maart 2012, 23:25
Dat bedoel ik juist.
Je kan moderatie er niet op vertrouwen dat ze grof gescheld weghaalt.
Dus maakt ze zichzelf overbodig. Je gaat dus op mijn negeerlijst. Die dient om moderatie te vervangen.

Weet je, wat de moderatie doet of niet doet, is niet echt belangrijk. Wat echt belangrijk is, is of het jou iets kan schelen wat een forummer op een forum schrijft. Ik bedoel maar, het is maar een forum...

Raf
10 maart 2012, 01:22
Dit forum wordt ongenietbaar gemaakt door mega- super- en vulgaire trollen en bully's en door een falende moderatie. Ik begeef me naar internet-locaties waar moderatie bliksemschichten werpt, zoals Zeus, ipv met de techniek van liefdevol de vuiligheid onder de mat te vegen. Die locaties zijn namelijk veel en veel genietbaarder.

Hoeveel van die dubbelnicks heb je zo aangemaakt, eno2? En ga je met allemaal afzonderlijk "afscheid" komen nemen?

Henri1
10 maart 2012, 14:36
Je ziet het soms: forummers die hun afscheid aankondigen.

Meestal gebeurt dan in willekeurige topics, zodat de helft van de forumleden niet door heeft dat de persoon in kwestie weg is.

Als u van zins bent het hier af te trappen, gelieve het dan hier eens te melden.


Dank,

Ik wens u het allerbeste.

marram
10 maart 2012, 21:56
Hoeveel van die dubbelnicks heb je zo aangemaakt, eno2? En ga je met allemaal afzonderlijk "afscheid" komen nemen?

so long sucker! :lol:

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:00
Dat bedoel ik juist.
Je kan moderatie er niet op vertrouwen dat ze grof gescheld weghaalt.
Dus maakt ze zichzelf overbodig. Je gaat dus op mijn negeerlijst. Die dient om moderatie te vervangen.

Dag Eno2!
Uw schrijfstijl verraadt u. :lol::lol:

maf
10 maart 2012, 22:07
Dag Eno2!
Uw schrijfstijl verraadt u. :lol::lol:
Heb ik al afscheid genomen?
Ik zou het zeker hier niet doen in een draadje van een monstertje dat er terecht uit geschopt is, zij het niet om Eno2 een profiteur te noemen en een luis in de pels van de samenleving. Dergelijke lieftalligheden mogen namelijk blijven staan.

Demper
10 maart 2012, 22:08
Heb ik al afscheid genomen?
Ik zou het zeker hier niet doen in een draadje van een monstertje dat er terecht uit geschopt is, zij het niet om Eno2 een profiteur te noemen en een luis in de pels van de samenleving. Dergelijke lieftalligheden mogen namelijk blijven staan.

Het zit diep he?

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:09
Beegee-efffff??8O

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:10
Het zit diep he?

8O8O
Niet alleen uw avatar is "van stijl" veranderd??

Demper
10 maart 2012, 22:11
8O8O
Niet alleen uw avatar is "van stijl" veranderd??

:lol:

Neenee, ik ben geen homo.

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:12
:lol:

Neenee, ik ben geen homo.

Ik heb niks tegen homo's hoor. Vind dat toffe gasten. Maar het gaat bij u wel die kant op precies.:-)

Demper
10 maart 2012, 22:13
Ik heb niks tegen homo's hoor. Vind dat toffe gasten. Maar het gaat bij u wel die kant op precies.:-)

Nee hoor.
Ik en Raf beleven gewoon kunst. :-)

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:17
Nee hoor.
Ik en Raf beleven gewoon kunst. :-)

Raf wel, ja.:-)
Bij u is het meer "lust".

Demper
10 maart 2012, 22:18
Raf wel, ja.:-)
Bij u is het meer "lust".

Nee, kunst.

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:22
Nee, kunst.

Lust zeg ik u! Lust! :-)

Demper
10 maart 2012, 22:27
Lust zeg ik u! Lust! :-)

Ik zal het zelf toch wel beter weten dan jij?

NieuwNoors
10 maart 2012, 22:37
Ik zal het zelf toch wel beter weten dan jij?

Zowel Raf als ik zeggen dat het lust is. 2 tegen 1 dus. Wij zullen het toch beter weten zeker? :-)

marram
10 maart 2012, 23:40
Het zit diep he?

Jouw spleet zit scheef

SDX
10 maart 2012, 23:49
Jouw spleet zit scheef

Vaarwel marram, ik meen me te herinneren dat je hier afscheid genomen had.

De wind vanachter!

Mam
10 maart 2012, 23:51
Jouw spleet zit scheef
:lol:

Mam
10 maart 2012, 23:54
Paulus is ook alweer onder ons (na z'n dramatische afscheid voor een jaar)

Raf
11 maart 2012, 00:14
Zowel Raf als ik zeggen dat het lust is. 2 tegen 1 dus. Wij zullen het toch beter weten zeker? :-)

Yep! Duidelijk lust! :-D

marram
11 maart 2012, 00:33
[QUOTE=SDX;6024180]Vaarwel marram, ik meen me te herinneren dat je hier afscheid genomen had.

?
Slechte lezer en/of begrijper.


De wind vanachter!

Ah ja, anders waai ik terug binnen als de wind draait

marram
11 maart 2012, 00:37
Paulus is ook alweer onder ons (na z'n dramatische afscheid voor een jaar)

Zoals de meeste

marram
11 maart 2012, 00:39
Alléz, ik beloof dat ik net zo weinig ga posten als vroeger

NieuwNoors
11 maart 2012, 13:00
Yep! Duidelijk lust! :-D

Dus zeggen wij in koor: "Lust zeggen wij"!!!:lol:

NieuwNoors
11 maart 2012, 13:01
Alléz, ik beloof dat ik net zo weinig ga posten als vroeger

Post maar gerust se. Ge moet u ni inhouden, Eno2. :-)

bozoboko
11 maart 2012, 13:46
Post maar gerust se. Ge moet u ni inhouden, Eno2. :-)

Neenee, ik hou me niet in. Dat is zo mijn tempo, 0,16 berichten per dag. De moeite niet om afscheid te nemen.
Gij verklapt je door je dubbelnicknick zelf, Dinges. Alléz, ´t begint met een M:lol:

NieuwNoors
11 maart 2012, 14:41
Neenee, ik hou me niet in. Dat is zo mijn tempo, 0,16 berichten per dag. De moeite niet om afscheid te nemen.
Gij verklapt je door je dubbelnicknick zelf, Dinges. Alléz, ´t begint met een M:lol:

NU sla je de bal wel mis vrees ik. Mijn vorige nick begon NIET met een "m".:-D
Wel met een (?). Voor jou een vraag, voor mij een weet. Leuk toch? :-)

maf
11 maart 2012, 17:20
NU sla je de bal wel mis vrees ik. Mijn vorige nick begon NIET met een "m".:-D
Wel met een (?). Voor jou een vraag, voor mij een weet. Leuk toch? :-)

Wegblijven, zoals je gezegd had dat je zou doen, dat ging niet hé Mitgard, integendeel, een dubbelnick bijgemaakt. Leuk toch hé. Voor mij niet gelaten hoor.

maf
11 maart 2012, 17:24
Goed, ik ben nu echt weg. Hasta la vista.

bozoboko
11 maart 2012, 17:25
Ik ook.
Con el viento en popa.

NieuwNoors
11 maart 2012, 17:25
Goed, ik ben nu echt weg. Hasta la vista.

Dag Beegee-effffke! :-)

NieuwNoors
11 maart 2012, 17:26
Ik ook.
Con el viento en popa.

Daaag Eno2! :-)

marram
11 maart 2012, 17:31
Post maar gerust se. Ge moet u ni inhouden, Eno2. :-)
Eno2 post niet meer vanwege aanslepend onaanvaardbare moderatie.

Mitgard
12 maart 2012, 11:06
NU sla je de bal wel mis vrees ik. Mijn vorige nick begon NIET met een "m".:-D
:-)

Met een 'D'?

:-)

Txiki
12 maart 2012, 11:59
Het wordt hoog tijd dat er terug echte markten georganiseerd worden voor jullie. Jawadde.

NieuwNoors
12 maart 2012, 14:25
Het wordt hoog tijd dat er terug echte markten georganiseerd worden voor jullie. Jawadde.

Kunt ge niks in uwen Bar organiseren voor ons?

Txiki
12 maart 2012, 14:49
Kunt ge niks in uwen Bar organiseren voor ons?

ja, en dan alle poten van de tafels en stoelen komen zagen, zeker? 8O

NieuwNoors
12 maart 2012, 15:47
ja, en dan alle poten van de tafels en stoelen komen zagen, zeker? 8O

Amai, gij zijt verzuurd geworden seg. :roll:
Oud aan't worden?

Txiki
12 maart 2012, 16:58
Amai, gij zijt verzuurd geworden seg. :roll:
Oud aan't worden?

Omdat ik zeg dat jullie heel de tijd lopen te zeuren tegen elkaar, ben ik verzuurd? :lol:

NieuwNoors
12 maart 2012, 18:28
Omdat ik zeg dat jullie heel de tijd lopen te zeuren tegen elkaar, ben ik verzuurd? :lol:

Er zijn 2 mogelijkheden. OF je bent verzuurd, OF je bent ouderwets.
Allebei kan ook natuurlijk. :?

Raf
12 maart 2012, 18:44
Omdat ik zeg dat jullie heel de tijd lopen te zeuren tegen elkaar, ben ik verzuurd? :lol:

Ehm.. Ja!

Of denkt ge dat gij de enige bent die hier mag lopen zeuren?

Txiki
13 maart 2012, 09:06
Er zijn 2 mogelijkheden. OF je bent verzuurd, OF je bent ouderwets.
Allebei kan ook natuurlijk. :?

:cheer: geen van de twee :cheer:

Txiki
13 maart 2012, 09:06
Ehm.. Ja!

Of denkt ge dat gij de enige bent die hier mag lopen zeuren?

Ik heb een andere logica, denk ik. 8-)

Marxmannetje
29 maart 2012, 11:29
Ik ga hier ook voort.

Het was al te merken dat het mij hier beu is. Je kunt in mijn laatste posts ook lezen dat ik het hier beu gezien ben.

Steeds dezelfde forummers met dezelfde standpunten, hetzelfde gebash op allochtonen, strekkingen en forummers etc.

De moderators die toch maar in hun hangmat liggen.

Laatste tijd ook niet veel verrijkende en hoogstaande meningen of zo gelezen, met uitzondering van.

De kleinburgerlijke en oppervlakkige strijd van rechts hier tegen 'linkie winkies' (de koosnaam alleen al) zie je ook in elke draad.

Deze forummers zal ik niet vergeten en bedank ik ook:
-harriechristus
-Txiki
-Raf
-Noorderlicht
-artisjok
-Tomm
-Lavox
-Eigenzinnig
-Piero
-patrickve
-Henri1
-cookie monster
-eno2
-vrijvlaming
-Pericles
-peter1962
-Alboreto
-SDX
-Pietje
-filosoof
-Eberhard Leclerc

Ik wens ze allemaal nog een lang, gelukkig en harmonisch leven toe.

Met vele groeten
Marxmannetje

TaAlveriFikateuR
29 maart 2012, 11:59
Ik ga hier ook voort.

Het was al te merken dat het mij hier beu is. Je kunt in mijn laatste posts ook lezen dat ik het hier beu gezien ben.

Steeds dezelfde forummers met dezelfde standpunten, hetzelfde gebash op allochtonen, strekkingen en forummers etc.

De moderators die toch maar in hun hangmat liggen.

Laatste tijd ook niet veel verrijkende en hoogstaande meningen of zo gelezen, met uitzondering van.

De kleinburgerlijke en oppervlakkige strijd van rechts hier tegen 'linkie winkies' (de koosnaam alleen al) zie je ook in elke draad.

Deze forummers zal ik niet vergeten en bedank ik ook:
-harriechristus
-Txiki
-Raf
-Noorderlicht
-artisjok
-Tomm
-Lavox
-Eigenzinnig
-Piero
-patrickve
-Henri1
-cookie monster
-eno2
-vrijvlaming
-Pericles
-peter1962
-Alboreto
-SDX
-Pietje
-filosoof
-Eberhard Leclerc

Ik wens ze allemaal nog een lang, gelukkig en harmonisch leven toe.

Met vele groeten
Marxmannetje

Tot nooit meer! Zou je hier gemist worden?

SDX
29 maart 2012, 12:14
Ik ga hier ook voort.

Het was al te merken dat het mij hier beu is. Je kunt in mijn laatste posts ook lezen dat ik het hier beu gezien ben.

Steeds dezelfde forummers met dezelfde standpunten, hetzelfde gebash op allochtonen, strekkingen en forummers etc.

De moderators die toch maar in hun hangmat liggen.

Laatste tijd ook niet veel verrijkende en hoogstaande meningen of zo gelezen, met uitzondering van.

De kleinburgerlijke en oppervlakkige strijd van rechts hier tegen 'linkie winkies' (de koosnaam alleen al) zie je ook in elke draad.

Deze forummers zal ik niet vergeten en bedank ik ook:
-harriechristus
-Txiki
-Raf
-Noorderlicht
-artisjok
-Tomm
-Lavox
-Eigenzinnig
-Piero
-patrickve
-Henri1
-cookie monster
-eno2
-vrijvlaming
-Pericles
-peter1962
-Alboreto
-SDX
-Pietje
-filosoof
-Eberhard Leclerc

Ik wens ze allemaal nog een lang, gelukkig en harmonisch leven toe.

Met vele groeten
Marxmannetje

't Spijt me je te zien vertrekken.

Ik wens jou ook 'n lang, gelukkig en harmonieus leven toe, jij bent tenslotte de toekomst, en die toekomst moet gekoesterd worden.

Alsnog hoop ik dat je blijft of ooit terug komt.

vlijmscherp
29 maart 2012, 12:23
Ik ga hier ook voort.

Het was al te merken dat het mij hier beu is. Je kunt in mijn laatste posts ook lezen dat ik het hier beu gezien ben.

Steeds dezelfde forummers met dezelfde standpunten, hetzelfde gebash op allochtonen, strekkingen en forummers etc.

De moderators die toch maar in hun hangmat liggen.

Laatste tijd ook niet veel verrijkende en hoogstaande meningen of zo gelezen, met uitzondering van.

De kleinburgerlijke en oppervlakkige strijd van rechts hier tegen 'linkie winkies' (de koosnaam alleen al) zie je ook in elke draad.

Deze forummers zal ik niet vergeten en bedank ik ook:
-harriechristus
-Txiki
-Raf
-Noorderlicht
-artisjok
-Tomm
-Lavox
-Eigenzinnig
-Piero
-patrickve
-Henri1
-cookie monster
-eno2
-vrijvlaming
-Pericles
-peter1962
-Alboreto
-SDX
-Pietje
-filosoof
-Eberhard Leclerc

Ik wens ze allemaal nog een lang, gelukkig en harmonisch leven toe.

Met vele groeten
Marxmannetje

Ik sta er niet bij? :-(

Den Duisteren Duikboot
29 maart 2012, 12:27
Eerlijk gezegd druppelt de motivatie hier ook langzaam weg...

Steve_M
29 maart 2012, 12:32
Ik ga hier ook voort.

Het was al te merken dat het mij hier beu is. Je kunt in mijn laatste posts ook lezen dat ik het hier beu gezien ben.

Steeds dezelfde forummers met dezelfde standpunten, hetzelfde gebash op allochtonen, strekkingen en forummers etc.

De moderators die toch maar in hun hangmat liggen.

Laatste tijd ook niet veel verrijkende en hoogstaande meningen of zo gelezen, met uitzondering van.

De kleinburgerlijke en oppervlakkige strijd van rechts hier tegen 'linkie winkies' (de koosnaam alleen al) zie je ook in elke draad.

Deze forummers zal ik niet vergeten en bedank ik ook:
-harriechristus
-Txiki
-Raf
-Noorderlicht
-artisjok
-Tomm
-Lavox
-Eigenzinnig
-Piero
-patrickve
-Henri1
-cookie monster
-eno2
-vrijvlaming
-Pericles
-peter1962
-Alboreto
-SDX
-Pietje
-filosoof
-Eberhard Leclerc

Ik wens ze allemaal nog een lang, gelukkig en harmonisch leven toe.

Met vele groeten
Marxmannetje

Jij bent toch die jonge knaap, he? Groot gelijk dat je hier weg bent, als jongeling heb je wel betere dingen te doen dan onnozele discussies te voeren op een of ander internetforum (grietje vingeren in de fietsenkelder, jointje smoren, beetje sjotten in het park, handtasje trekken van een of andere meeke ...). Ah, de jeugd ...

Nar
29 maart 2012, 12:34
Waarom weg gaan ? Het is hier dat je de wereld kunt veranderen !