PDA

View Full Version : Gent :vreemdelingvriendelijke stad.(dixit de burgemeester)


69kk
5 augustus 2011, 15:25
Een alleenstaande gepensioneerde man zet zich in een eethuis op de Korenmarkt aan het raam met zicht op. Onmiddelijk komt een vrouw naar hem en zegt op een agressieve manier en met een duidelijk buitenlands accent: "Mijn plaats!". Gepikeerd replikeert de kwieke gentse ouderling: "Uw plaats is waar ge vandaan komt". Achter de vrouw stormt een kwieke vreemdeling naar zijn tafel en ploft zich naast de alleenstaande man: "Gij zijt een racist. Ik ga onmiddellijk de politie bellen. " Ondertussen op de tafel beukend zodat het tafelgerei davert. Geschrokken door zijn eigen lompheid en de afkeurende houding van de verbruikers druipen het tweetal af.
Voorwaar een geïntegreerd koppel.

Fleur__
5 augustus 2011, 15:34
Ga elders onzinnen.

Dixie
5 augustus 2011, 15:36
crapuul en hun collabo's buiten...

Fleur__
5 augustus 2011, 15:37
crapuul en hun collabo's buiten...
Wie bedoel je met "crapuul" en "collabo's"?

Xenophon
5 augustus 2011, 15:39
Wie bedoel je met "crapuul" en "collabo's"?

Raad eens.

Fleur__
5 augustus 2011, 15:41
Raad eens.
Ik wil het van hem/haar horen.

Xenophon
5 augustus 2011, 15:41
Ik wil het van hem/haar horen.

Waarom? Je kent het antwoord.

Dixie
5 augustus 2011, 15:42
Wie bedoel je met "crapuul" en "collabo's"?

crapuul
gemeen, ordinair volk; canaille; gepeupel; janhage... crapuul - (vooral Belgisch Nederlands, beledigend) tuig; uitschot

collaboratie
De samenwerking met de vijand.

Dixie
5 augustus 2011, 15:42
Waarom? Je kent het antwoord.

misschien is haar nederlands niet goed genoeg...

Fleur__
5 augustus 2011, 15:43
crapuul
gemeen, ordinair volk; canaille; gepeupel; janhage... crapuul - (vooral Belgisch Nederlands, beledigend) gemeen, ordinair volk; canaille; gepeupel; janhagel; tuig; uitschot

collaboratie
De samenwerking met de vijand.

Crapuul=Vlaams-nationalisten
Collaboratie=samenwerken met de Vlaams-nationalisten

Zoiets?

Dixie
5 augustus 2011, 15:44
Crapuul=Vlaams-nationalisten
Collaboratie=samenwerken met de Vlaams-nationalisten

Zoiets?

enkel als je een mo de pedo aanhanger bent...

Xenophon
5 augustus 2011, 15:46
Crapuul=Vlaams-nationalisten
Collaboratie=samenwerken met de Vlaams-nationalisten

Zoiets?

Zie je wel, je moet je ware aard niet verstoppen hier.

We weten wat voor iemand jij bent.

Fleur__
5 augustus 2011, 15:47
enkel als je een mo de pedo aanhanger bent...
Ik ben geen aanhanger van een pedo. In uw wereld is iedereen die uw mening niet deelt een islamiet blijkbaar.

Fleur__
5 augustus 2011, 15:49
Zie je wel, je moet je ware aard niet verstoppen hier.

We weten wat voor iemand jij bent.
Ik gaf maar een voorbeeld en bovendien stond er een "?". Je kunt Vlaams-nationalisten evengoed vervangen door iets/iemand anders. Mijn punt is dus dat je geen gehele bevolkingsgroepen over eenzelfde kam kan scheren. Ik dacht dat je dat door zou hebben.

Dixie
5 augustus 2011, 15:50
Ik ben geen aanhanger van een pedo. In uw wereld is iedereen die uw mening niet deelt een islamiet blijkbaar.

of een dhimmie collaborateur...

Dixie
5 augustus 2011, 15:51
Ik gaf maar een voorbeeld en bovendien stond er een "?". Je kunt Vlaams-nationalisten evengoed vervangen door iets/iemand anders. Mijn punt is dus dat je geen gehele bevolkingsgroepen over eenzelfde kam kan scheren. Ik dacht dat je dat door zou hebben.

maar je was wel snel om te ontkennen dat dit was gebeurd...

Fleur__
5 augustus 2011, 15:51
of een dhimmie collaborateur...
Dat was ik even vergeten. Iemand die uw mening niet deelt is ofwel een islamiet ofwel een dhimmie collaborateur. Dank je voor de verbetering.

Fleur__
5 augustus 2011, 15:52
maar je was wel snel om te ontkennen dat dit was gebeurd...
?

(Deze draad mag gesloten worden ofwel verplaatst worden naar k&k. Ik zie geen bronvermelding en iedereen kan zoiets uit zn duim zuigen)

Dixie
5 augustus 2011, 15:53
Dat was ik even vergeten. Iemand die uw mening niet deelt is ofwel een islamiet ofwel een dhimmie collaborateur. Dank je voor de verbetering.

als je crapuleuze daden minimaliseerd of af doet als leugens (van een bepaalde groep) wel ja

Dixie
5 augustus 2011, 15:54
?

(Deze draad mag gesloten worden ofwel verplaatst worden naar k&k. Ik zie geen bronvermelding en iedereen kan zoiets uit zn duim zuigen)

had ik het niet gezegd:lol:

Fleur__
5 augustus 2011, 15:55
als je crapuleuze daden minimaliseerd of af doet als leugens (van een bepaalde groep) wel ja

* minimaliseert. Schijnbaar is mn taal dan toch beter dan die van jou.

Dat heb ik niet geschreven. Ik heb ook niets geminimaliseerd. Ik zou het wel leuk vinden mocht de draadstarter een link posten. Iedereen kan zoiets uit zn duim zuigen en hier neerpoten.

Fleur__
5 augustus 2011, 15:57
had ik het niet gezegd:lol:
Dus alleen dhimmies en islamieten eisen een bronvermelding en geloven niet zomaar wat hier wordt neergepoot? :lol:

Fleur__
5 augustus 2011, 15:59
Goed zo. Ik zie dat de draad verplaatst is.

Dixie
5 augustus 2011, 16:00
Dat heb ik niet geschreven. Ik heb ook niets geminimaliseerd. Ik zou het wel leuk vinden mocht de draadstarter een link posten. Iedereen kan zoiets uit zn duim zuigen en hier neerpoten.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=5609502&postcount=2
read and weep

Dixie
5 augustus 2011, 16:02
Goed zo. Ik zie dat de draad verplaatst is.

blijft toch crimineel gedrag van de mo aanhangers:-D

Fleur__
5 augustus 2011, 16:04
blijft toch crimineel gedrag van de mo aanhangers:-D
Oké. Als dit van mij een islamiet of dhimmie maakt dan draag ik die benamingen met volle trots. Zolang jij maar tevreden bent.

Dixie
5 augustus 2011, 16:23
Oké. Als dit van mij een islamiet of dhimmie maakt dan draag ik die benamingen met volle trots. Zolang jij maar tevreden bent.

en denk eraan genoeg doorbuigen

Demper
5 augustus 2011, 20:27
:cheer: Fleur is suqar :cheer:

Xenophon
5 augustus 2011, 20:36
:cheer: Fleur is suqar :cheer:

:cheer: Sugar :cheer:

Demper
5 augustus 2011, 20:40
:cheer: Sugar :cheer:

:cheer: suQar___7lEUr :cheer:

Weyland
5 augustus 2011, 20:42
Suikerschoen.

Demper
5 augustus 2011, 20:47
Suikerschoen.

http://2.bp.blogspot.com/_ot9d1B3DkkA/TAjjjwuwMiI/AAAAAAAAAD8/Cx4zvZA-TFY/s1600/boerkini_711307b.jpg

:cheer: een gesuikerde boerkini :cheer:

redwasp
5 augustus 2011, 21:47
vrede,

:cheer: Fleur is suqar :cheer:

of misschien is het wel een nieuwe incarnatie van circe, of flanelcondoom?

ik wil één ding duidelijk stellen. ik ben fleur niet.

ik ben overigens ook demper niet en al evenmin suqar.

dat daar geen verwarring over weze!

gaan we nu terug naar het onderwerp?

vrede,

redwasp

Demper
5 augustus 2011, 21:49
vrede,



of misschien is het wel een nieuwe incarnatie van circe, of flanelcondoom?

ik wil één ding duidelijk stellen. ik ben fleur niet.

ik ben overigens ook demper niet en al evenmin suqar.

dat daar geen verwarring over weze!

gaan we nu terug naar het onderwerp?

vrede,

redwasp

:cheer: vrede :cheer:

redwasp
5 augustus 2011, 21:53
vrede,

ik ben overigens ook demper niet en al evenmin suqar.

dat daar geen verwarring over weze!

na overleg met de leiders van het internationaal islamo-bolsjevistisch complot kan ik ook duidelijk stellen dat fleur ook niet sheikh al zawahiri is. overigens ontkent hezbollah formeel iedere betrokkenheid bij fleur.

gaan we nu terug naar het onderwerp?

vrede,

redwasp

Demper
5 augustus 2011, 21:56
vrede,



na overleg met de leiders van het internationaal islamo-bolsjevistisch complot kan ik ook duidelijk stellen dat fleur ook niet sheikh al zawahiri is. overigens ontkent hezbollah formeel iedere betrokkenheid bij fleur.

gaan we nu terug naar het onderwerp?

vrede,

redwasp

:cheer: bewijzen :cheer:
:cheer: linkjes :cheer:
:cheer: artikels :cheer:
:cheer: quotes :cheer:
:cheer: screenshots :cheer:
:cheer: röntgenfoto's :cheer:

redwasp
5 augustus 2011, 22:08
vrede,

:cheer: bewijzen :cheer:
:cheer: linkjes :cheer:
:cheer: artikels :cheer:
:cheer: quotes :cheer:
:cheer: screenshots :cheer:
:cheer: röntgenfoto's :cheer:

de grote leiders van het islamo-bolsjevistisch complot zijn formeel in het stellen van het feit dat zij dit zeggen. dat zou op zich voldoende moeten zijn.

overigens is suqar online op facebook en lijkt ook zij formeel iedere betrokkenheid bij fleur, hezbollah, carrefour en de nationale loterij te ontkennen. ze reageert echter helemaal niet op vragen over eventuele banden met de helaas te vroeg terziele gegane boysband get ready. ik wil daar echter voorlopig geen conclusies uit trekken.

vrede,

redwasp

From_Vlaanderen
5 augustus 2011, 22:48
Een alleenstaande gepensioneerde man zet zich in een eethuis op de Korenmarkt aan het raam met zicht op. Onmiddelijk komt een vrouw naar hem en zegt op een agressieve manier en met een duidelijk buitenlands accent: "Mijn plaats!". Gepikeerd replikeert de kwieke gentse ouderling: "Uw plaats is waar ge vandaan komt". Achter de vrouw stormt een kwieke vreemdeling naar zijn tafel en ploft zich naast de alleenstaande man: "Gij zijt een racist. Ik ga onmiddellijk de politie bellen. " Ondertussen op de tafel beukend zodat het tafelgerei davert. Geschrokken door zijn eigen lompheid en de afkeurende houding van de verbruikers druipen het tweetal af.
Voorwaar een geïntegreerd koppel.

Ik heb zo eens iets gelijkwaardigs meegemaakt in een wegrestaurant. Ik was dus met ne maat rustig dat voer aan het binnen spelen. Plotseling komt er een passant die wat aan het lachen was met het nogal "sappige" taaltje van mijne maat.

Ineens grijpt 'm die passant vast en duwt hij met zijn vork in die mens zijn nek.

Manmanman.
Tijden.

69kk
7 augustus 2011, 11:11
Wat een intellectueel discussieforum.

mdf
8 augustus 2011, 22:37
heeft forumstarter die situatie zelf meegemaakt ?
ja hier kan je al es stoten meemaken

ik heb es gezien dat een kraoense vrouw haar buggy tussen de tramdeuren perste ( ja ook in geint)
wat een duidelijk gebrek aan respect voor belgisch rijdend matereaal was

Stinkkaasje
10 augustus 2011, 20:55
allé vent toch, niet dat ik zo warm loop voor godsdienst, onaangepast gedrag van mensen die met een vreemd accent praten, die een vreemde klederdracht hebben enz...

maar het onfantsoenlijk gedragen is niet een gepattenteerd gedrag van de "alien" (lacht niet in de VS werden lange tijd mensen die geen Amerikaan waren een Alien genoemd, ik vraag me af of die allemaal het telefoon nummer hadden van Mulder & Scully...) enfin heel wat senioren met het verimpelde platte kaas velleke lijken ook een speciale stoel of bank gekocht te hebben op "hun" bus of tram.

Dus als de topic starter wou bewijzen dat ongepast gedrag enkel een verdienste is van mensen met een vreemd accent...tut...tut...tut

Txiki
10 augustus 2011, 20:56
allé vent toch, niet dat ik zo warm loop voor godsdienst, onaangepast gedrag van mensen die met een vreemd accent praten, die een vreemde klederdracht hebben enz...

maar het onfantsoenlijk gedragen is niet een gepattenteerd gedrag van de "alien" (lacht niet in de VS werden lange tijd mensen die geen Amerikaan waren een Alien genoemd, ik vraag me af of die allemaal het telefoon nummer hadden van Mulder & Scully...) enfin heel wat senioren met het verimpelde platte kaas velleke lijken ook een speciale stoel of bank gekocht te hebben op "hun" bus of tram.

Dus als de topic starter wou bewijzen dat ongepast gedrag enkel een verdienste is van mensen met een vreemd accent...tut...tut...tut

Dat weten we toch allemaal al langer dan van uw post?