PDA

View Full Version : Jazeker maar,


Pagina's : [1] 2

Knabbelaar
7 augustus 2011, 17:26
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

suqar_7loe
7 augustus 2011, 17:26
Flikker een eind op zagevent!

Albrecht
7 augustus 2011, 18:32
Uw mening is niet van tel, dit is het eerste bericht dat ik van je lees, en het bestaat volledig uit gezeur, gezaag en een hoop verwijten.

Snerror
7 augustus 2011, 19:08
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Mijn mening is wel degelijk van tel. Ik manipuleer mensen zoals u!

Trixie
7 augustus 2011, 19:25
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Ik begrijp niet dat ge u registreert op dit pisforum waar alleen maar gezaagd wordt. Wie dwingt je hier toe? En hoe weet jij dat wij hier uit onze nek kletsen? Je zou beter een goeie klets rond uw oren krijgen. Aangezien de stijl van uw reactie lijk je mij een 15-16-jarige die hier -anoniem- wat stoer komt doen. Word volwassen jongen en kom binnen enkele jaartjes nog eens terug.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 19:51
Uw mening is niet van tel, dit is het eerste bericht dat ik van je lees, en het bestaat volledig uit gezeur, gezaag en een hoop verwijten.

Dan ben ik hier toch al op mijn plek.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 19:52
Ik begrijp niet dat ge u registreert op dit pisforum waar alleen maar gezaagd wordt. Wie dwingt je hier toe? En hoe weet jij dat wij hier uit onze nek kletsen? Je zou beter een goeie klets rond uw oren krijgen. Aangezien de stijl van uw reactie lijk je mij een 15-16-jarige die hier -anoniem- wat stoer komt doen. Word volwassen jongen en kom binnen enkele jaartjes nog eens terug.

Doe ik! Dan zijn jullie hier nog over hetzelfde bezig.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 19:53
Mijn mening is wel degelijk van tel. Ik manipuleer mensen zoals u!

Succes! Om te manipuleren is een mening niet van tel.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 19:54
Flikker een eind op zagevent!

Dank u. Ik begon u al te ruiken.

Nynorsk
7 augustus 2011, 19:56
Oei. Iemand vindt het hier niet leuk :cry:

Zapatista
7 augustus 2011, 19:57
:popcorn:

Knabbelaar
7 augustus 2011, 19:59
Ja, ze zijn met veel.

suqar_7loe
7 augustus 2011, 19:59
Dank u. Ik begon u al te ruiken.

Graag gedaan! Ik wil u anders wel verder helpen hoor. Meld je maar aan:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=142199

Zapatista
7 augustus 2011, 20:01
Ja, ze zijn met veel.

Als u niet kan omgaan met andere mensen hun mening en de grote diversiteit aan politieke standpunten op dit forum dan had u zich beter niet geregistreerd.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:03
Als u niet kan omgaan met andere mensen hun mening en de grote diversiteit aan politieke standpunten op dit forum dan had u zich beter niet geregistreerd.

U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:04
oh. is er een mening?

Zapatista
7 augustus 2011, 20:04
U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Kan u citeren wanneer ik dit gezegd heb?

Trixie
7 augustus 2011, 20:08
U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Moet jij niet in uw bedje liggen? Dit is een forum voor volwassen mensen hoor. Slaap lekker.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:09
Kan u citeren wanneer ik dit gezegd heb?

U weigert een mening omdat u liever had gewild dat ik me niet had geregistreerd. Kijk:

Als u niet kan omgaan met andere mensen hun mening en de grote diversiteit aan politieke standpunten op dit forum dan had u zich beter niet geregistreerd.

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:10
er zijn nog mensen te kort in de zaagsector, werk verzekerd voor u precies :D

Duupje
7 augustus 2011, 20:10
Oh grote grutjes, weer nen dubbelnick dien zich ne keer laat gaan.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:10
Moet jij niet in uw bedje liggen? Dit is een forum voor volwassen mensen hoor. Slaap lekker.

Ik merk het.

filosoof
7 augustus 2011, 20:11
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.Vaar wel, hé.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:12
er zijn nog mensen te kort in de zaagsector, werk verzekerd voor u precies :D

Yep!

Zapatista
7 augustus 2011, 20:12
U weigert een mening omdat u liever had gewild dat ik me niet had geregistreerd. Kijk:

Ik dacht dat er reeds begrijpend lezen werd gegeven in de basisschool. Ook betwijfel ik of u bewust bent van de enorme ironie in uw posts.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:13
Vaar wel, hé.

Ja dag en bedankt he.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:14
Ik dacht dat er reeds begrijpend lezen werd gegeven in de basisschool. Ook betwijfel ik of u bewust bent van de enorme ironie in uw posts.

Ironie? Wat? We zijn hier niet over ijzer bezig man!

bgf324
7 augustus 2011, 20:15
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Wij danken u voor uw bezoek.
Nog een prettige avond, en tot een volgende keer!

Trixie
7 augustus 2011, 20:16
Oh grote grutjes, weer nen dubbelnick dien zich ne keer laat gaan.

Kleine broer van Lowieke spandex? Of Lowieke zelf?:-)

Raf
7 augustus 2011, 20:16
U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Heb jij al ergens een mening geformuleerd dan?

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:16
pff, it isn't even funny :(

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:17
pff, it isn't even funny :(

Toch blijven ze komen...

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:17
Heb jij al ergens een mening geformuleerd dan?

Ik ben die aan het opbouwen.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:18
Wij danken u voor uw bezoek.
Nog een prettige avond, en tot een volgende keer!

Dat is een deal.

Zapatista
7 augustus 2011, 20:18
pff, it isn't even funny :(

Ach, het is zondagavond en ik heb nog een zak trolvoeder die op mag.

Trixie
7 augustus 2011, 20:19
Toch blijven ze komen...

Gij zult hier niet lang blijven komen vrees ik. Allez, hoop ik. Doe zo verder.

Raf
7 augustus 2011, 20:20
Ik ben die aan het opbouwen.

Hoe kan je iemand dan verwijten niet met jouw mening om te kunnen gaan, als er (nog) geen mening is?

U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Txiki
7 augustus 2011, 20:20
:cheer: leven in de brouwerij :cheer:

Trixie
7 augustus 2011, 20:20
Ik ben die aan het opbouwen.

Duurt wel serieus lang.

Txiki
7 augustus 2011, 20:20
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Alé, vertel eens. Wat ligt er op je lever? :lol:

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:21
Gij zult hier niet lang blijven komen vrees ik. Allez, hoop ik. Doe zo verder.

Amai, ik word hier nog aangemoedigd ook!

Trixie
7 augustus 2011, 20:21
:cheer: leven in de brouwerij :cheer:

Sinds wanneer mogen er kinderen in de brouwerij?:-)

Zapatista
7 augustus 2011, 20:22
Ironie? Wat? We zijn hier niet over ijzer bezig man!

Als u zich verveelt raad ik u aan om wat meer buiten te komen, ga eens wat nieuwe dingen proberen in plaats van keyboard warrior uit te hangen op een politiek internetforum. Misschien verliest u wel uw maagdelijkheid.

Txiki
7 augustus 2011, 20:22
Sinds wanneer mogen er kinderen in de brouwerij?:-)

Die mogen toch zien waar vake zijn geld naartoe gaat? ;-)

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:23
Hoe kan je iemand dan verwijten niet met jouw mening om te kunnen gaan, als er (nog) geen mening is?



Die kan niet hebben dat er geen mening is.

Trixie
7 augustus 2011, 20:23
Die mogen toch zien waar vake zijn geld naartoe gaat? ;-)

Da's ook weer waar.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:24
Als u zich verveelt raad ik u aan om wat meer buiten te komen, ga eens wat nieuwe dingen proberen in plaats van keyboard warrior uit te hangen op een politiek internetforum. Misschien verliest u wel uw maagdelijkheid.

Dank u. Dat was geweldig, dat verliezen.

Raf
7 augustus 2011, 20:25
Die kan niet hebben dat er geen mening is.

:magniet:

Neenee, je verweet hem dat hij niet met jouw mening kon omgaan. Maar nu blijkt dat er geen mening is. Hoe kan het dan zijn dat iemand anders niet met die mening, die geen mening is, kan omgaan?

Trixie
7 augustus 2011, 20:25
Die kan niet hebben dat er geen mening is.

Is dat een eekhoorntje in uw afbeelding, "Knabbelaar"?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:25
Sinds wanneer mogen er kinderen in de brouwerij?:-)

Waarom mogen er geen kinderen in de brouwerij? Hoe kunnen ze anders leren wat dat is?

Zapatista
7 augustus 2011, 20:26
Die kan niet hebben dat er geen mening is.

http://i289.photobucket.com/albums/ll217/castro70/You-may-not-be-as-gay-as-this.jpg

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:26
:magniet:

Neenee, je verweet hem dat hij niet met jouw mening kon omgaan. Maar nu blijkt dat er geen mening is. Hoe kan het dan zijn dat iemand anders niet met die mening, die geen mening is, kan omgaan?

dit komt uit de cursus: "hoe logisch argumenteren over gebakken lucht" eh? :-D

Duupje
7 augustus 2011, 20:26
Hoe kan je iemand dan verwijten niet met jouw mening om te kunnen gaan, als er (nog) geen mening is?



Als jij nog gene advocaat bent, is het hoog tijd dat je het wordt! :lol:

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:26
Is dat een eekhoorntje in uw afbeelding, "Knabbelaar"?

Blijven staren.

Zapatista
7 augustus 2011, 20:27
Dank u. Dat was geweldig, dat verliezen.

Uw eigen hand telt niet mee natuurlijk.

Txiki
7 augustus 2011, 20:28
Wat is nu eigenlijk de inzet van het spel?

Raf
7 augustus 2011, 20:28
dit komt uit de cursus: "hoe logisch argumenteren over gebakken lucht" eh? :-D

;-)

Trixie
7 augustus 2011, 20:28
Uw eigen hand telt niet mee natuurlijk.

:lol::lol:
En het eigen geknabbel ook ni!

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:29
Wat is nu eigenlijk de inzet van het spel?

1 eikel.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:29
:magniet:

Neenee, je verweet hem dat hij niet met jouw mening kon omgaan. Maar nu blijkt dat er geen mening is. Hoe kan het dan zijn dat iemand anders niet met die mening, die geen mening is, kan omgaan?

Door hem van aanwezigheid uit te sluiten. Maar iemand die leeft moet nog altijd kunnen eten. En mee omgegaan kunnen worden.

eno2
7 augustus 2011, 20:30
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Duupje
7 augustus 2011, 20:31
1 eikel.

Dan toch wel ene die van ne serieuze 'eikelboom' gevallen is.

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:32
Dan toch wel ene die van ne serieuze 'eikelboom' gevallen is.

knabbelaartjes :cheer: http://kaatje-haakt.jouwweb.nl/upload/6/b/e/kaatje-haakt/eekhoorn1.large.jpg

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:32
Uw eigen hand telt niet mee natuurlijk.

Hoe? Eens gekomen, eens verloren.

Zapatista
7 augustus 2011, 20:32
Door hem van aanwezigheid uit te sluiten. Maar iemand die leeft moet nog altijd kunnen eten. En mee omgegaan kunnen worden.

U houdt echt geen steek, de zinsbouw klopt voor geen meter en u begrijpt duidelijk niet wat er gezegd wordt.

Trixie
7 augustus 2011, 20:33
Dan toch wel ene die van ne serieuze 'eikelboom' gevallen is.

Ja, gevallen en blijven botsen. Die stuitert nog altijd als ge't mij vraagt.

Txiki
7 augustus 2011, 20:33
1 eikel.

*gooit één eikel op tafel*

:cheer: let's rock :cheer:

Raf
7 augustus 2011, 20:34
Door hem van aanwezigheid uit te sluiten. Maar iemand die leeft moet nog altijd kunnen eten. En mee omgegaan kunnen worden.

Begrijp ik goed dat jouw leven niet alleen afhankelijk is van eten, maar ook van je aanwezigheid op dit forum? :?

Als het je wens is dat mensen met je kunnen omgaan, kan ik je - gratis en voor niets - adviseren om bij je eerste kennismaking met nieuwe mensen de gebruikelijke omgangsvormen te eerbiedigen en niet meteen iedereen botweg tegen de schenen te schoppen. Met honing vang je nog steeds meer vliegen dan met azijn...

Trixie
7 augustus 2011, 20:34
Hoe? Eens gekomen, eens verloren.

Gij zijt hier ook "eens" in beeld geweest. Blij?
Maar spijtig genoeg...verloren.

Duupje
7 augustus 2011, 20:35
*gooit één eikel op tafel*

:cheer: let's rock :cheer:

Had ge daar nu 'let's knabbel' bij gezet...
het had iets ongepast gehad. :p

Zapatista
7 augustus 2011, 20:35
Hoe? Eens gekomen, eens verloren.

Het verschil ligt in een tissue en een baarmoeder.

Duupje
7 augustus 2011, 20:37
Het verschil ligt in een tissue en een baarmoeder.

Of tussen de moederkoek en het kind.

Txiki
7 augustus 2011, 20:37
Had ge daar nu 'let's knabbel' bij gezet...
het had iets ongepast gehad. :p

:? ietsje te

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:38
Het verschil ligt in een tissue en een baarmoeder.

Ja, maar dat weet mijn lichaam toch niet. Als mijn hoofd dat zegt... en de ballen zijn leeg.

Zapatista
7 augustus 2011, 20:38
Of tussen de moederkoek en het kind.

Ik denk dat onze knabbelaar nog niet helemaal klaar is voor de volledige uitleg.

Txiki
7 augustus 2011, 20:38
*

Geef mij dan toch maar Bar Nihilistisch ;-)

Trixie
7 augustus 2011, 20:39
Ja, maar dat weet mijn lichaam toch niet. Als mijn hoofd dat zegt... en de ballen zijn leeg.

Ballen? Allez, toch familie van Lowieke Spandex!:-)

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:39
dankzij knabbel zijnen babbel hebben we toch een nieuw zevertopic! :cheer:

Trixie
7 augustus 2011, 20:40
Geef mij dan toch maar Bar Nihilistisch ;-)

Serveren ze daar ook Wiksie?:-)

Txiki
7 augustus 2011, 20:40
dankzij knabbel zijnen babbel hebben we toch een nieuw zevertopic! :cheer:

:cheer: knabbelbabbel zeveraar :cheer:

Txiki
7 augustus 2011, 20:41
Serveren ze daar ook Wiksie?:-)

Als den eno2 nu eens wil zeggen waar dat café is, he...

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:41
Begrijp ik goed dat jouw leven niet alleen afhankelijk is van eten, maar ook van je aanwezigheid op dit forum? :?

Als het je wens is dat mensen met je kunnen omgaan, kan ik je - gratis en voor niets - adviseren om bij je eerste kennismaking met nieuwe mensen de gebruikelijke omgangsvormen te eerbiedigen en niet meteen iedereen botweg tegen de schenen te schoppen. Met honing vang je nog steeds meer vliegen dan met azijn...

Ik hoef met u geen kennis te maken, maar u moet wel erkennen dat ik er ben. Dus een mening beinvloedt altijd de omgeving en mag niet het einde zijn van die zonder mening.

Trixie
7 augustus 2011, 20:41
dankzij knabbel zijnen babbel hebben we toch een nieuw zevertopic! :cheer:

Ja, dieje mens doet ons onbewust nog een groot plezier!

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:42
Ik hoef met u geen kennis te maken, maar u moet wel erkennen dat ik er ben. Dus een mening beinvloedt altijd de omgeving en mag niet het einde zijn van die zonder mening.

ow nee, eentje met een onzichtbaarheidswaan!

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:42
Ik denk dat onze knabbelaar nog niet helemaal klaar is voor de volledige uitleg.

'De' uitleg? Ik ben benieuwd.

Duupje
7 augustus 2011, 20:42
dankzij knabbel zijnen babbel hebben we toch een nieuw zevertopic! :cheer:

Ja, sebiet gaan we dit (http://www.youtube.com/watch?v=8_ahtF2V6UA&feature=related)nog samen zingen.

Trixie
7 augustus 2011, 20:42
Als den eno2 nu eens wil zeggen waar dat café is, he...

'k Heb da gelezen: daarom mijn :-).

Duupje
7 augustus 2011, 20:43
Ik hoef met u geen kennis te maken, maar u moet wel erkennen dat ik er ben. Dus een mening beinvloedt altijd de omgeving en mag niet het einde zijn van die zonder mening.

Volgens mij ben jij aan het oefenen voor uwe 2de zit communicatieve vaardigheden. :p

Zapatista
7 augustus 2011, 20:43
'De' uitleg? Ik ben benieuwd.

Ik weet het, maar bedwing u nog een beetje. De acne is ook compleet normaal voor jongens van uw leeftijd.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:43
ow nee, eentje met een onzichtbaarheidswaan!

Ben je dat niet tussen mensen die je niet kennen?

Txiki
7 augustus 2011, 20:43
'k Heb da gelezen: daarom mijn :-).

ha zo :lol:

Txiki
7 augustus 2011, 20:44
Ben je dat niet tussen mensen die je niet kennen?

Enkel als je dan ook nog eens je mond houdt.

Trixie
7 augustus 2011, 20:45
'De' uitleg? Ik ben benieuwd.

Benieuwd? Hebt gij dan nooit voorlichting gekregen? Geen bloemetjes, geen bijtjes? Oei, blijf hier dan maar weg. Ge zou nog een trauma kunnen oplopen van al die volwassen mensen hier.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:45
Ik weet het, maar bedwing u nog een beetje. De acne is ook compleet normaal voor jongens van uw leeftijd.

Acne? Jongens? Wat een vooroordelen.

Txiki
7 augustus 2011, 20:45
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Is dat nu zo erg allemaal?

Zapatista
7 augustus 2011, 20:46
Acne? Jongens? Wat een vooroordelen.

Kijk, dat is die ironie waar ik het laatst over had.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:47
Benieuwd? Hebt gij dan nooit voorlichting gekregen? Geen bloemetjes, geen bijtjes? Oei, blijf hier dan maar weg. Ge zou nog een trauma kunnen oplopen van al die volwassen mensen hier.

Zijn jullie zo geweldadig dan?

Trixie
7 augustus 2011, 20:47
Acne? Jongens? Wat een vooroordelen.

Jamaar, die acne komt nog wel hoor. Mss nog een jaartje wachten. Tegen dat ge 16 zijt komt dat in orde lieve schat.

Raf
7 augustus 2011, 20:47
Ik hoef met u geen kennis te maken, maar u moet wel erkennen dat ik er ben.
Ik moet juist niks. Als ik verkies u straal te negeren, dan is er niets dat u daar tegen kan doen.

Dus een mening beinvloedt altijd de omgeving en mag niet het einde zijn van die zonder mening.
Hoe beïnvloedt een mening de omgeving?

Trixie
7 augustus 2011, 20:48
Zijn jullie zo geweldadig dan?

Beoel je: gewelDDadig? Nee hoor. Ik toch niet. Ik heb zelf kleinkindjes zoals jij.

Txiki
7 augustus 2011, 20:48
Zijn jullie zo geweldadig dan?

Gewelddadig is met drie d's, niet met twee.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:49
Enkel als je dan ook nog eens je mond houdt.

Maar het is een 'waanzin'.

Txiki
7 augustus 2011, 20:50
Maar het is een 'waanzin'.

Dat zijn we zo gewoon dat het niet meer opvalt. Dat maakt het net zo boeiend.

Trixie
7 augustus 2011, 20:50
Gewelddadig is met drie d's, niet met twee.

Die kleine is mss 12 of 13j. Hij zal dat nog wel leren.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:50
Beoel je: gewelDDadig? Nee hoor. Ik toch niet. Ik heb zelf kleinkindjes zoals jij.

Discussies over spelling en spraakkunst zijn voor houtkoppen. Ritme is wat taal maakt.

Txiki
7 augustus 2011, 20:51
Die kleine is mss 12 of 13j. Hij zal dat nog wel leren.

Kom, kom, indien de knabbelaar werkelijk 12 of 13 zou zijn, moeten jullie niet zo als hongerige wolven zijn of haar neus en oren afknappen. Dan moeten jullie net veel geduld tonen en ondersteuning bieden.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:51
Dat zijn we zo gewoon dat het niet meer opvalt. Dat maakt het net zo boeiend.

Als ik niet meer opval, dan erken je me niet meer, en mijn mening. Dat is negeren.

Txiki
7 augustus 2011, 20:52
Discussies over spelling en spraakkunst zijn voor houtkoppen. Ritme is wat taal maakt.

Ritme is misschien wat taal maakt, maar als de spelling en de spraakkunst overhoop liggen, krijg je een soort processie naar Echternach in je ritme.

Zapatista
7 augustus 2011, 20:52
Als ik niet meer opval, dan erken je me niet meer, en mijn mening. Dat is negeren.

Ik moet toegeven, in de kunst der zeveren bent u koning.

Txiki
7 augustus 2011, 20:53
Als ik niet meer opval, dan erken je me niet meer, en mijn mening. Dat is negeren.

Niet per se. Je hoeft toch niet per se op te vallen om gewaardeerd en erkend te worden?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:54
Die kleine is mss 12 of 13j. Hij zal dat nog wel leren.

Wat is die dat?

Txiki
7 augustus 2011, 20:55
Wat is die dat?

Ah, hoeveel d's er in gewelddadig zijn.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 20:57
Ritme is misschien wat taal maakt, maar als de spelling en de spraakkunst overhoop liggen, krijg je een soort processie naar Echternach in je ritme.

Neen, ritme verandert continu. Spelling en spraakkunst evolueren door de tijd door toevallige onregelmatigheden. Zo gaat evolutie.

Txiki
7 augustus 2011, 20:59
Neen, ritme verandert continu. Spelling en spraakkunst evolueren door de tijd door toevallige onregelmatigheden. Zo gaat evolutie.

En dat allemaal om "gewelddadig" met twee d's te kunnen schrijven? Waarom het jezelf zo moeilijk maken?

Nynorsk
7 augustus 2011, 20:59
Als ik niet meer opval, dan erken je me niet meer, en mijn mening. Dat is negeren.

dus ge komt hier den aap uithangen in de hoop ergens eens erkend te worden?
what a sad little puppy :-(

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:00
Ik moet toegeven, in de kunst der zeveren bent u koning.

Kijk zo worden meningen gebouwd.

Trixie
7 augustus 2011, 21:00
Kom, kom, indien de knabbelaar werkelijk 12 of 13 zou zijn, moeten jullie niet zo als hongerige wolven zijn of haar neus en oren afknappen. Dan moeten jullie net veel geduld tonen en ondersteuning bieden.

Ok: @ Knabbelaar: Mijn lieve schat,
Oma Trixie moet jou iets vertellen. Je lijkt mij een hele lieve jongen. Ook een hele flinke. Je zo heel alleen op een grote-mensen forum begeven: bravo!
Heel flink hoor. Maar lief Knabbelaartje, zou je nu echt niet in uw bedje kruipen? Je mag nog eens drinken, gaan plassen en dan hup in't bedje. Samen met je knuffeltje lekker onder de wol. Wat denk je daarvan? Als je wilt vertel ik je ook nog een verhaaltje. Slaapwel lieve schat.
Trixie.

Txiki
7 augustus 2011, 21:00
dus ge komt hier den aap uithangen in de hoop ergens eens erkend te worden?
what a sad little puppy :-(

Misschien eens uitnodigen op een PBL-RKT-activiteit? :mrgreen:

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:02
En dat allemaal om "gewelddadig" met twee d's te kunnen schrijven? Waarom het jezelf zo moeilijk maken?

Moeilijk maken? Dat is net mij gemakkelijk maken niet naar concentratie te moeten typen.

Zapatista
7 augustus 2011, 21:03
Kijk zo worden meningen gebouwd.

Door te zeveren?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:04
Ok: @ Knabbelaar: Mijn lieve schat,
Oma Trixie moet jou iets vertellen.

Oma? Ok...

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:05
Door te zeveren?

Niet dan?

Steve_M
7 augustus 2011, 21:05
Ok: @ Knabbelaar: Mijn lieve schat,
Oma Trixie moet jou iets vertellen. Je lijkt mij een hele lieve jongen. Ook een hele flinke. Je zo heel alleen op een grote-mensen forum begeven: bravo!
Heel flink hoor. Maar lief Knabbelaartje, zou je nu echt niet in uw bedje kruipen? Je mag nog eens drinken, gaan plassen en dan hup in't bedje. Samen met je knuffeltje lekker onder de wol. Wat denk je daarvan? Als je wilt vertel ik je ook nog een verhaaltje. Slaapwel lieve schat.
Trixie.

Ik vind het allesbehalve netjes zo te spotten met mensen die duidelijk niet helemaal in orde zijn. Foei!

Trixie
7 augustus 2011, 21:05
Oma? Ok...

Ook iets tegen Oma"s mss?
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Zapatista
7 augustus 2011, 21:06
Niet dan?

Laten we zeggen dat we verschillende meningen hebben over meningen.

Trixie
7 augustus 2011, 21:07
Ik vind het allesbehalve netjes zo te spotten met mensen die duidelijk niet helemaal in orde zijn. Foei!

Dat zeg jij; dat zijn dus jouw woorden en jouw bewering dat "Knabbelaartje" niet in orde zou zijn. Precies of dat valt niet op...:-)

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:08
Ook iets tegen Oma"s mss?
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Als je dat daaruit afleidt...

Txiki
7 augustus 2011, 21:08
Moeilijk maken? Dat is net mij gemakkelijk maken niet naar concentratie te moeten typen.

Ah zo, nu versta ik het. Ben je er zo eentje? Zo eentje die een kleine typfout maakt en zal keren en draaien om dat enige grond te geven? Wel, dat pakt bij mij niet. Ik vind het zelfs ronduit zielig. Maar goed, het interesseert me verder evenveel als voetbal: niet. Wat er in je koelkast en berging staat aan bieren en whiskey's, dat is wat me werkelijk interesseert.

Everytime
7 augustus 2011, 21:08
Ook iets tegen Oma"s mss?
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:


:cheer: Helemaal niet! Oma's aan de top, het feest kan niet op!:cheer:
http://www.youtube.com/watch?v=R9Ou7tdwxRg

Txiki
7 augustus 2011, 21:08
Ik vind het allesbehalve netjes zo te spotten met mensen die duidelijk niet helemaal in orde zijn. Foei!

Alé, we spotten toch al heel lang met u?

Steve_M
7 augustus 2011, 21:09
Alé, we spotten toch al heel lang met u?

Niet netjes dus. :-)

Txiki
7 augustus 2011, 21:10
Laten we zeggen dat we verschillende meningen hebben over meningen.

Wow, deze ene zin kan zowat het hele forum samenvatten. 8O

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:10
Laten we zeggen dat we verschillende meningen hebben over meningen.

Hoe? Geen mening, of wel een mening. Geen mening hebben is gewoon willen overleven. Dat kan je niemand verhinderen.

Txiki
7 augustus 2011, 21:10
Niet netjes dus. :-)

:-D Ik zou "sorry" willen zeggen, maar naar het schijnt is net dat het hardste woord.

Txiki
7 augustus 2011, 21:11
Hoe? Geen mening, of wel een mening. Geen mening hebben is gewoon willen overleven. Dat kan je niemand verhinderen.

To be or not to be?

Steve_M
7 augustus 2011, 21:11
:-D Ik zou "sorry" willen zeggen, maar naar het schijnt is net dat het hardste woord.

Je bent op dreef.

Trixie
7 augustus 2011, 21:12
:cheer: Helemaal niet! Oma's aan de top, het feest kan niet op!:cheer:
http://www.youtube.com/watch?v=R9Ou7tdwxRg

:-D:-D:-D
8-):cheer:

Txiki
7 augustus 2011, 21:12
Je bent op dreef.

Dat is omdat ik op en top nuchter ben vandaag.

eno2
7 augustus 2011, 21:12
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Je overdrijft.

Ik heb op dit forum al interessante info en gezichtspunten vernomen van mensen die er op de hoogte van waren en er ook een paar keer zelf verstrekt

Ok 99% is van een ander gehalte maar:

amusement en leuk tijdverdrijf mag ook en is zelf ook belangrijk

en:

kan jij beter of leuker?

Dat moet nog blijken.

Tenslotte:

dat kotsen, dat is jou probleem.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:12
Wat er in je koelkast en berging staat aan bieren en whiskey's, dat is wat me werkelijk interesseert.

Waarom? Staat alleszins niets van dat in.

Txiki
7 augustus 2011, 21:13
Waarom? Staat alleszins niets van dat in.

Dat verklaart ook al veel. :?

Nynorsk
7 augustus 2011, 21:13
Waarom? Staat alleszins niets van dat in.

dan is er ook geen reden om je bestaan te erkennen.

Txiki
7 augustus 2011, 21:13
Je overdrijft.

Ik heb op dit forum al interessante info en gezichtspunten vernomen van mensen die er op de hoogte van waren en er ook een paar keer zelf verstrekt

Ok 99% is van een ander gehalte maar:

amusement en leuk tijdverdrijf mag ook en is zelf ook belangrijk

en:

kan jij beter of leuker?

Dat moet nog blijken.

Tenslotte:

dat kotsen, dat is jou probleem.

dikke 2

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:14
dat kotsen, dat is jou probleem.

Dat het op u is niet dan?

Txiki
7 augustus 2011, 21:14
dan is er ook geen reden om je bestaan te erkennen.

:lol:

Txiki
7 augustus 2011, 21:14
Dat het op u is niet dan?

Dat is ook jouw probleem, ja.

Trixie
7 augustus 2011, 21:14
Je bent op dreef.

Let op mijn woorden: eer de avond voorbij is, zitten Txiki en Knabbelaar samen ergens aan den toog. Allee, HANGEN ze aan den toog.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:15
dan is er ook geen reden om je bestaan te erkennen.

Ik ben toch hier, met u als respons?

Txiki
7 augustus 2011, 21:15
Let op mijn woorden: eer de avond voorbij is, zitten Txiki en Knabbelaar samen ergens aan den toog. Allee, HANGEN ze aan den toog.

Ik denk het niet. Met jou wil ik nog wel eens aan den toog hangen, eigenlijk. ;-)

Txiki
7 augustus 2011, 21:16
Ik ben toch hier, met u als respons?

Ja, je bent hier. Als het je gerust kan stellen: je bent wel degelijk hier. Maar dat is het dan ook zowat.

Nynorsk
7 augustus 2011, 21:16
Ik ben toch hier, met u als respons?

Hey, ik heb vandaag gepraat tegen m'n stylo.
Die schreef niet meer. :-(

Txiki
7 augustus 2011, 21:16
Hey, ik heb vandaag gepraat tegen m'n stylo.
Die schreef niet meer. :-(

:-( Wat heb je dan gedaan?

Nynorsk
7 augustus 2011, 21:17
:-( Wat heb je dan gedaan?

hem bedankt voor alle bewezen diensten (honderden examens heeft die roze stylo verbeterd :-() en hem in de vuilbak gelegd, zachtjes, tussen de gebruikte kattenbakvulling.

Trixie
7 augustus 2011, 21:20
Ik denk het niet. Met jou wil ik nog wel eens aan den toog hangen, eigenlijk. ;-)

'k Vind da wel keilief dat ge dat zegt. Ik scheld u wel regelmatig uit :oops: maar Trixietje meent dat allemaal niet. Dat gebeurt altijd in het "heetst" van de strijd he!:-)
Maar pas op: ik drink u sowieso onder tafel hoor.:-)

Txiki
7 augustus 2011, 21:21
hem bedankt voor alle bewezen diensten (honderden examens heeft die roze stylo verbeterd :-() en hem in de vuilbak gelegd, zachtjes, tussen de gebruikte kattenbakvulling.

Het leven kan hard zijn... rust in vrede, roze stylo, je hebt het leven van velen gemarkeerd :cry:

Txiki
7 augustus 2011, 21:22
'k Vind da wel keilief dat ge dat zegt. Ik scheld u wel regelmatig uit :oops: maar Trixietje meent dat allemaal niet. Dat gebeurt altijd in het "heetst" van de strijd he!:-)
Maar pas op: ik drink u sowieso onder tafel hoor.:-)

Daar heb ik allemaal niet het minste probleem mee. ;-)

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:23
hem bedankt voor alle bewezen diensten (honderden examens heeft die roze stylo verbeterd :-() en hem in de vuilbak gelegd, zachtjes, tussen de gebruikte kattenbakvulling.

Vervuiler! Een lege stylo heeft nut. Propjeskannon. Of om mee in uw heet te dabben.

manta
7 augustus 2011, 21:23
Moe...
Eerste da'k hier zie is ne naam in den topictitel die me er op deed klikken...
't Tweede da'k zag was een hoop gezeik en gelul van nen achterlijke kwibus...
Paljaske zonder mening dat met een dubbelnickje belachelijk komt doen...
Pffffffft...

'k Ben wel ne plezante mens a'k moe ben, 'k verschiet van m'neige se... :?

Trixie
7 augustus 2011, 21:29
Daar heb ik allemaal niet het minste probleem mee. ;-)

Sorry da'k soms "bitcherig" reageer. Meen da niet en heb er achteraf spijt van. Maar ja, "Tante" Trixie = een furrie.:-D:-D:-D

Trixie
7 augustus 2011, 21:32
Vervuiler! Een lege stylo heeft nut. Propjeskannon. Of om mee in uw heet te dabben.

Pardon? Mss even in verstaanbare taal herhalen? Wat is een heet? En als het kan ook in respectvolle termen?

En ooow ja; kanon wordt met slechts 2 "n"-en geschreven.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:35
Pardon? Mss even in verstaanbare taal herhalen? Wat is een heet? En als het kan ook in respectvolle termen?

En ooow ja; kanon wordt met slechts 2 "n"-en geschreven.

Wat is daar niet respectvol aan?

Trixie
7 augustus 2011, 21:43
Wat is daar niet respectvol aan?

Misschien eens uw openingspost herlezen om te beginnen? Eerst met de titel beginnen natuurlijk. Zeg mij dan eens wat er WEL respectvol is aan uw gescheld?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:45
Misschien eens uw openingspost herlezen om te beginnen? Eerst met de titel beginnen natuurlijk. Zeg mij dan eens wat er WEL respectvol is aan uw gescheld?

Dat laatste was geen gescheld, alleen een vaststelling. Iets dat nut kan hebben wegkiepen... Zoals bijvoorbeeld u in gaan.

Trixie
7 augustus 2011, 21:48
Dat laatste was geen gescheld, alleen een vaststelling. Iets dat nut kan hebben wegkiepen... Zoals bijvoorbeeld u in gaan.

Wat betekent "u in gaan"?

filosoof
7 augustus 2011, 21:49
Mijn mening is wel degelijk van tel. Ik manipuleer mensen zoals u!idd.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:50
Wat betekent "u in gaan"?

Dat kan voor mij zijn oren indraaien. Of neuzen. Weet je nog iets? Om smeer mee weg te halen en jeuk.

Trixie
7 augustus 2011, 21:56
Dat kan voor mij zijn oren indraaien. Of neuzen. Weet je nog iets? Om smeer mee weg te halen en jeuk.

?????
Sorry hoor. Ik zal wel achterlijk zijn dat ik uw redenatie en uw opmerking niet begrijp. Maar ja, dat komt door dat pisforum hier natuurlijk.
Luister hé vriendje: ofwel geef je hier een serieus antwoord, ofwel blijf je hier gewoon weg.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 21:58
?????
Sorry hoor. Ik zal wel achterlijk zijn dat ik uw redenatie en uw opmerking niet begrijp. Maar ja, dat komt door dat pisforum hier natuurlijk.
Luister hé vriendje: ofwel geef je hier een serieus antwoord, ofwel blijf je hier gewoon weg.

U binnentreden, via een ingang, zoals daar zijn vele. Allemaal plezierig. Is dat niet een nut vervullen?

filosoof
7 augustus 2011, 22:00
Oh grote grutjes, weer nen dubbelnick dien zich ne keer laat gaan.Of 't klein broertje van den Bjorn?

Steve_M
7 augustus 2011, 22:01
U binnentreden, via een ingang, zoals daar zijn vele. Allemaal plezierig. Is dat niet een nut vervullen?

De voordeur of de achteringang?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:04
De voordeur of de achteringang?

Verkenning van beiden vergt eigen aanpak.

Trixie
7 augustus 2011, 22:08
U binnentreden, via een ingang, zoals daar zijn vele. Allemaal plezierig. Is dat niet een nut vervullen?

Nee merci, ik ben niet geïnteresseerd in minderjarige jongetjes. Ik bezit totaal geen pedofiele neigingen. Ik zou nog liever sterven als dat u mij binnentreedt! Zeg; vind je dit zelf nog normaal wat je hier allemaal post? Ziekelijk en walgelijk gewoon. Bij herhaling druk ik op 't rode driehoekje: weg met zieke mensen zoals u.

Trixie
7 augustus 2011, 22:09
De voordeur of de achteringang?

:-D

Steve_M
7 augustus 2011, 22:10
Verkenning van beiden vergt eigen aanpak.

Verklaar je nader.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:13
Nee merci, ik ben niet geïnteresseerd in minderjarige jongetjes. Ik bezit totaal geen pedofiele neigingen. Ik zou nog liever sterven als dat u mij binnentreedt! Zeg; vind je dit zelf nog normaal wat je hier allemaal post? Ziekelijk en walgelijk gewoon. Bij herhaling druk ik op 't rode driehoekje: weg met zieke mensen zoals u.

Ja, normaal want normaal impliceert abnormaal. Dat maakt interessant. Druk maar op uw rode hoekje daar als dat genot verschaft.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:18
Verklaar je nader.

Kak hoort alleen bij stoelgang, en vind ik beklemmend.

From_Vlaanderen
7 augustus 2011, 22:19
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Ikken oek.

Steve_M
7 augustus 2011, 22:20
Kak hoort alleen bij stoelgang, en vind ik beklemmend.

Hoezo? Daarnet was het nog "allemaal plezierig"? Wel een beetje consequent trollen, graag.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:21
Nee merci, ik ben niet geïnteresseerd in minderjarige jongetjes. Ik bezit totaal geen pedofiele neigingen.

Waarom vind je dat je dat moet ontkennen?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:23
Hoezo? Daarnet was het nog "allemaal plezierig"? Wel een beetje consequent trollen, graag.

Klemmen: actief en passief in fetisjisme.

Trixie
7 augustus 2011, 22:25
Waarom vind je dat je dat moet ontkennen?

Zeg gastje: ga met uw lego spelen he!
Ik ben u totaal geen uitleg verschuldigd.
Ge zijt gewoon een ziekelijk en walgelijk manneke.

Steve_M
7 augustus 2011, 22:27
:popcorn:

Everytime
7 augustus 2011, 22:27
Nee merci, ik ben niet geïnteresseerd in minderjarige jongetjes. Ik bezit totaal geen pedofiele neigingen. Ik zou nog liever sterven als dat u mij binnentreedt! Zeg; vind je dit zelf nog normaal wat je hier allemaal post? Ziekelijk en walgelijk gewoon. Bij herhaling druk ik op 't rode driehoekje: weg met zieke mensen zoals u.

Knabbelaar = Ian Thomas!:lol:

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:29
Zeg gastje: ga met uw lego spelen he!
Ik ben u totaal geen uitleg verschuldigd.

Mij durven associeren met zo een misbruik... Zieke geesten maken zieke beelden.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:42
Aha, geen weerwoord.

Zaak gesloten, ik win!

Karma
7 augustus 2011, 22:48
Hoe? Geen mening, of wel een mening. Geen mening hebben is gewoon willen overleven. Dat kan je niemand verhinderen.

Mens, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Je blijft maar zeuren omdat je niet weet waar je het over hebt! Je weet niks en kan niks buiten hier op dit forum uit je nek kletsen. Zeveraar! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 22:53
Ik kots op uw soort mensen.

Daarmee kots ik op mezelf, maar daarnaast ook op u.

Dronkoers
7 augustus 2011, 23:03
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

:cheer:

Verzuurden :cheer:

Karma
7 augustus 2011, 23:04
Daarmee kots ik op mezelf, maar daarnaast ook op u.

Ik snap het ... je zou graag burger worden.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 23:05
:cheer:

Verzuurden :cheer:

Blij dat ik er ben want zie u eens tekeer gaan. Lachen.

Knabbelaar
7 augustus 2011, 23:07
Ik snap het ... je zou graag burger worden.

Wat de ziekte van Buerger?

Dronkoers
7 augustus 2011, 23:07
Blij dat ik er ben want zie u eens tekeer gaan. Lachen.

:cheer: Feesje! :cheer:

Karma
7 augustus 2011, 23:10
Wat de ziekte van Buerger?

Buerger is niet burger ... beter uitpakken dus ...

Knabbelaar
7 augustus 2011, 23:13
Buerger is niet burger ... beter uitpakken dus ...

Morgen, als ik officieel weer burger ben.

Karma
7 augustus 2011, 23:14
Morgen, als ik officieel weer burger ben.

transpiratie ipv inspiratie?

Knabbelaar
7 augustus 2011, 23:19
Wie zegt trouwens dat een burger niet kotst?

Demper
7 augustus 2011, 23:19
:cheer: Verschaeve :cheer:

koe de poing
7 augustus 2011, 23:26
:cheer: Verschaeve :cheer:

dat was ne lelijkaard :evil:

Dronkoers
7 augustus 2011, 23:28
:cheer: Verschaeve :cheer:

:cheer: Tettn en Teens :cheer:

Demper
7 augustus 2011, 23:29
:cheer: Tettn en Teens :cheer:

:cheer: tepelklemmen en buttplugs :cheer:

Karma
8 augustus 2011, 05:50
Wie zegt trouwens dat een burger niet kotst?
niemand totnogtoe

Apocalyps
8 augustus 2011, 06:27
Kak hoort alleen bij stoelgang, en vind ik beklemmend.Ik doe dat nooit op een stoel.

kiko
8 augustus 2011, 06:57
Antwoord daar toch niet op, "Knabbelaar" - wie dat ook moge zijn - wil enkel en alleen aandacht, en dat kun je hier het beste door tegen wat schenen te schoppen.

Net een klein kindje dat zich verwaarloosd voelt. Te negeren, hetgeen ik ook probleemloos zal doen na dit bericht.

gehuigert
8 augustus 2011, 08:04
Arme knabbelaar. Pronostieken tegen wanneer hij geband is? Ik ga voor 11u03.

Weezer
8 augustus 2011, 09:46
Flikker een eind op zagevent!

²

(tenminste, ben nog maar op de eerste pagina)

Snerror
8 augustus 2011, 09:53
Mensen! Knabbelaar is een held!!! Hij is er in geslaagd het forum te verenigen; links en rechts, gelovige en ongelovige, trollen en elfjes!!!


:cheer: HEIL KNABBELAAR :cheer:

gehuigert
8 augustus 2011, 09:54
9 minuten tot mijn pronostiek :(

Snerror
8 augustus 2011, 09:56
BAN HEM NIET!!!

Hij is 'the one' die ons allemaal bindt!

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 10:00
F*ck .... om de verkeerde reden deze topictitel aangeklikt :?

manta
8 augustus 2011, 10:03
BAN HEM NIET!!!

Hij is 'the one' die ons allemaal bindt!

Ban hem wel, en z'n dubbels ook... 8-)

gehuigert
8 augustus 2011, 11:31
Anderhalf uur na mijn pronostiek :(

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:36
niemand totnogtoe

Waarom denk je dan dat ik nog burger moet worden? Je gaat ervan uit dat ik burger wil worden, dus dat ik dat nu niet ben.

Snerror
8 augustus 2011, 11:37
Waarom denk je dan dat ik nog burger moet worden? Je gaat ervan uit dat ik burger wil worden, dus dat ik dat nu niet ben.

Knabbelaar, ik heb u wel door. Ge zijt eigenlijk nen engel die de forumleden dichter bij elkaar wilt brengen. Geniaal zijt ge, geniaal.

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:39
Ik doe dat nooit op een stoel.

Een stoel is iets waarop je zit. Een toilet, daar zit je op, en dat maakt dat het een stoel is. Doe jij dat al staande, als een koe, kakken? Glijdt het langs benen af?

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:41
Een stoel is iets waarop je zit. Een toilet, daar zit je op, en dat maakt dat het een stoel is. Doe jij dat al staande, als een koe, kakken? Glijdt het langs benen af?

Dus als ik me op je gezicht zet en uwe face gebruik als stoel.....dan maakt dat uw gezicht tot schijtpot ofwa? :roll:

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:41
Dus als ik me op je gezicht zet en uwe face gebruik als stoel.....dan maakt dat uw gezicht tot schijtpot ofwa? :roll:

Ja.

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:42
:cheer: Knabbel en Babbel :cheer:

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:45
Ja.

wanna date ? :mrgreen:

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:45
:cheer: Knabbel en Babbel :cheer:

:twisted:

gehuigert
8 augustus 2011, 11:47
Een stoel is iets waarop je zit. Een toilet, daar zit je op, en dat maakt dat het een stoel is. Doe jij dat al staande, als een koe, kakken? Glijdt het langs benen af?

Dat gebeurt wel eens, zeg, ge zit hier wel in de forumsectie "over Koetjes en Kalfjes" hé. Als ge de spot wilt drijven met deze edele diertjes, spoor ik u ten stelligste aan dat in een andere forumsectie te doen, teneinde deze dieren in hun waardigheid te behouden.

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:47
wanna date ? :mrgreen:

Laat me uw sluis eens zien. Dan kan ik beoordelen of het zin heeft.

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:48
Laat me uw sluis eens zien. Dan kan ik beoordelen of het zin heeft.

Dikke loeze!

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:49
Dat gebeurt wel eens, zeg, ge zit hier wel in de forumsectie "over Koetjes en Kalfjes" hé. Als ge de spot wilt drijven met deze edele diertjes, spoor ik u ten stelligste aan dat in een andere forumsectie te doen, teneinde deze dieren in hun waardigheid te behouden.

Ik heb niet gezegd dat ik dat minderwaardig vind. Integendeel, een koe is vrij te kakken waar en wanneer die dat wil. Dat vind ik goed.

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:50
Dikke loeze!

Wat ik mij nu afvraag: Is da nu een compliment of nie? :?

gehuigert
8 augustus 2011, 11:50
Ik heb niet gezegd dat ik dat minderwaardig vind. Integendeel, een koe is vrij te kakken waar en wanneer die dat wil. Dat vind ik goed.

Kak jij enkel thuis op de uren dat je ouders dat hebben aangegeven dat dat mag?

Steve_M
8 augustus 2011, 11:50
Laat me uw sluis eens zien. Dan kan ik beoordelen of het zin heeft.

"Uw sluis". Jij weet wel hoe je tegen de vrouwtjes moet praten.

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:52
"Uw sluis". Jij weet wel hoe je tegen de vrouwtjes moet praten.

Merci Steve... gij zegt wat ik denk maar niet durfde te posten :-(

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:52
Kak jij enkel thuis op de uren dat je ouders dat hebben aangegeven dat dat mag?

Neen, maar wel op de plaats waar dat mag. Als ik dat niet doe dan word ik aanzien als gestoord. Dat vind ik verkeerd, maar het is zo.

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:52
Wat ik mij nu afvraag: Is da nu een compliment of nie? :?

Ik beledig/verwijt/denigreer nooit mensen :mrgreen:

manta
8 augustus 2011, 11:53
Ik beledig/verwijt/denigreer nooit mensen :mrgreen:

:cheer: INBEV :cheer:

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:53
Merci Steve... gij zegt wat ik denk maar niet durfde te posten :-(

Angst. Houd u alleen maar tegen.

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:54
:cheer: INBEV :cheer:

Weg! Stuk vuiligheid :evil:

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:54
Angst. Houd u alleen maar tegen.

of zorgt voor lekkere angrysex

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:54
Ik beledig/verwijt/denigreer nooit mensen :mrgreen:

I think i like you :mrgreen:

manta
8 augustus 2011, 11:55
Weg! Stuk vuiligheid :evil::-(

Ik beledig/verwijt/denigreer nooit mensen :mrgreen:

:?

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:56
:-(



:?

:-P

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 11:56
Angst. Houd u alleen maar tegen.

Troost u, moest ik mijn angst laten varen dan waart ge nu ne knabbelaar zonder bijterkes :evil:

Dronkoers
8 augustus 2011, 11:56
I think i like you :mrgreen:

Ik weet da :mrgreen:

gehuigert
8 augustus 2011, 11:56
:-(



:?

Hoezo :? ;-)? Waar werd een mens beledigd :p?

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:58
of zorgt voor lekkere angrysex

Inderdaad, des te heviger eens je bevrijd bent.

Knabbelaar
8 augustus 2011, 11:59
Troost u, moest ik mijn angst laten varen dan waart ge nu ne knabbelaar zonder bijterkes :evil:

Kan jij in bomen klimmen?

Knabbelaar
8 augustus 2011, 12:00
Hoezo :? ;-)? Waar werd een mens beledigd :p?

Als een mens hier niet achter zit, wat dan wel? AI?

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 12:01
Kan jij in bomen klimmen?

yep

Ik kan zelfs jongleren met kokosnoten

Knabbelaar
8 augustus 2011, 12:06
yep

Ik kan zelfs jongleren met kokosnoten

Dat is aantrekkelijk. De mijne zijn nog niet versteend, die leven nog. Hebben sap.

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 12:07
Dat is aantrekkelijk. De mijne zijn nog niet versteend, die leven nog. Hebben sap.

Hmn, niet lang niet meer als ik ze in mijn handen krijg :twisted:

Knabbelaar
8 augustus 2011, 12:09
Hmn, niet lang niet meer als ik ze in mijn handen krijg :twisted:

Dorst?

Vlaamse Leeuwin
8 augustus 2011, 12:11
Dorst?

Neen.
Voorwa? Zit ge met een zakbreuk misschien?

Dronkoers
8 augustus 2011, 12:12
Dat is aantrekkelijk. De mijne zijn nog niet versteend, die leven nog. Hebben sap.

Sap komt uit de prostaat ;-)

Knabbelaar
8 augustus 2011, 12:13
Sap komt uit de prostaat ;-)

Het ging over kokosnoten...

Knabbelaar
8 augustus 2011, 12:14
Neen.
Voorwa? Zit ge met een zakbreuk misschien?

Ja. Net was het bijna van dat.