PDA

View Full Version : Libische nieuwslezeres toont pistool in uitzending.


Max van Dietschland
21 augustus 2011, 19:36
Zalig om te zien hoe men bij de Libische openbare omroep te werk gaat. Ook die van Noord Korea is altijd leuk om te zien.

Derk de Tweede
21 augustus 2011, 20:54
Deed ze dat vrijwillig of had ze een ander pistool tegen haar hoofd gericht ?

-Jo-
21 augustus 2011, 21:06
Zalig om te zien hoe men bij de Libische openbare omroep te werk gaat. Ook die van Noord Korea is altijd leuk om te zien.

Inderdaad. Een scherp contrast met de slappe show die we hier gewoon zijn. Weerbaarheid is iets wat men daar goed kent, hier is het compleet verloren gegaan. Natuurlijk is de "westerse" kleinburger geshockeerd door zo'n vertoon of vindt hij het lachwekkend.

Nestor Burma
21 augustus 2011, 22:28
Deed ze dat vrijwillig of had ze een ander pistool tegen haar hoofd gericht ?

Nee, alleen liberaal geconditioneerde mensen hebben negatieve prikkels ("incentives") nodig om iets te doen.

Bekijk de beelden hier (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.1092577).

Dixie
21 augustus 2011, 22:30
Deed ze dat vrijwillig of had ze een ander pistool tegen haar hoofd gericht ?

ik denk dat ze best vanaf nu een boerka draagt...

Nr.10
21 augustus 2011, 22:35
ik denk dat ze best vanaf nu een boerka draagt...
Bedankt NAVO-rebellen dan maar zeker.

Nestor Burma
21 augustus 2011, 22:37
ik denk dat ze best vanaf nu een boerka draagt...

Wat? Nog tv in Libië? 8O

Dixie
21 augustus 2011, 22:44
Bedankt NAVO-rebellen dan maar zeker.

graag gedaan ... dat hysterisch mens heeft het verkeerde regime gekozen om te steunen...

bgf324
22 augustus 2011, 00:25
graag gedaan ... dat hysterisch mens heeft het verkeerde regime gekozen om te steunen...

Ze koos beter om landverraad te plegen voor de Amerikaans-zionistische schurken ?

Dixie
22 augustus 2011, 00:41
Ze koos beter om landverraad te plegen voor de Amerikaans-zionistische schurken ?

welk landverraad?:-D

bgf324
22 augustus 2011, 00:53
welk landverraad?:-D

Er zijn slechts 2 zijdes in deze strijd:
- De zijde der Amerikaans-zionistische pionnen.
- De zijde der Libiërs, onder leiding van Kadhafi.

Het ergste is dat de meeste Libiërs niet beseffen dat ze nu nog erger af zijn dan onder Kadhafi. Onder Kadhafi is Libië opgeklommen tot het meest ontwikkelde Afrikaanse land. Nu Kadhafi er niet meer is om het land te beschermen tegen de imperialisten, zal het land al snel verkocht worden aan en leeggezogen worden door Judea-Amerika.

Met vrijheid en recht op meningsuiting voedt je je gezin niet. De massa zal dat wel snel beseffen wanneer ze uit hun overwinningsroes komen.

Dixie
22 augustus 2011, 02:12
Er zijn slechts 2 zijdes in deze strijd:
- De zijde der Amerikaans-zionistische pionnen.
- De zijde der Libiërs, onder leiding van Kadhafi.

Het ergste is dat de meeste Libiërs niet beseffen dat ze nu nog erger af zijn dan onder Kadhafi. Onder Kadhafi is Libië opgeklommen tot het meest ontwikkelde Afrikaanse land. Nu Kadhafi er niet meer is om het land te beschermen tegen de imperialisten, zal het land al snel verkocht worden aan en leeggezogen worden door Judea-Amerika.

Met vrijheid en recht op meningsuiting voedt je je gezin niet. De massa zal dat wel snel beseffen wanneer ze uit hun overwinningsroes komen.

onzin bekijk de beelden maar, trouwens een Libiër in de UK dankte zelfs Israël 8O de VS de UK en Frankrijk
Dit is de wil van de Libiërs niet van een of andere VS hater of antisemiet...

donzigschaap
22 augustus 2011, 02:23
onzin bekijk de beelden maar, trouwens een Libiër in de UK dankte zelfs Israël 8O de VS de UK en Frankrijk
Dit is de wil van de Libiërs niet van een of andere VS hater of antisemiet...
't Zal daarom zijn dat de rebellen nooit zo ver zouden gekomen zijn zonder de hulp van NATO. Zwakke meerderheid zeg. ;-)

bgf324
22 augustus 2011, 03:02
onzin bekijk de beelden maar, trouwens een Libiër in de UK dankte zelfs Israël 8O de VS de UK en Frankrijk
Dit is de wil van de Libiërs niet van een of andere VS hater of antisemiet...

Wacht maar af. Da's al wat ik te zeggen heb. Bloedzuigers genoeg die Libië (en de grondstoffen) willen over nemen.

Dixie
22 augustus 2011, 11:04
't Zal daarom zijn dat de rebellen nooit zo ver zouden gekomen zijn zonder de hulp van NATO. Zwakke meerderheid zeg. ;-)

omdat het regime over het leger beschikte natuurlijk:roll:

en pakken buitenlandse huurlingen

Dixie
22 augustus 2011, 11:05
Wacht maar af. Da's al wat ik te zeggen heb. Bloedzuigers genoeg die Libië (en de grondstoffen) willen over nemen.

dat is een zaak voor de Lybiërs en niet voor jou om uit te maken!(gelukkig maar)

Nestor Burma
22 augustus 2011, 12:08
en pakken buitenlandse huurlingen

De NAVO zijn de echte buitenlandse huurlingen.

Nestor Burma
22 augustus 2011, 12:11
dat is een zaak voor de Lybiërs en niet voor jou om uit te maken!(gelukkig maar)

Een zaak van de Libiërs ... met veel buitenlandse "hulp" (leningen) natuurlijk, want het land zit compleet aan de grond.

Een land in oorlog storten is de beste manier om het te verknechten aan het internationale bankierssyndicaat.

Eerste Wereldoorlog, Tweede Wereldoorlog enzovoort, enzovoort.

Dixie
22 augustus 2011, 12:23
De NAVO zijn de echte buitenlandse huurlingen.

het waren wel khaddaffi's huurlingen die de onrusten in het oosten moesten stoppen ... dan was er van de navo nog geen sprake:roll:

Dixie
22 augustus 2011, 12:25
Een zaak van de Libiërs ... met veel buitenlandse "hulp" (leningen) natuurlijk, want het land zit compleet aan de grond.



het land zit al decennia lang aan de grond al het (olie) geld ging namelijk naar Khadaffi
waarom denk je dat de onlusten zijn begonnen :roll:

Nestor Burma
22 augustus 2011, 12:37
het waren wel khaddaffi's huurlingen die de onrusten in het oosten moesten stoppen ... dan was er van de navo nog geen sprake:roll:

Mocht het gros van Khadafi's leger uit buitenlandse huurlingen hebben bestaan, dan zou de oorlog geen half jaar hebben geduurd. De verbetenheid waarmee zijn elitetroepen nu in Tripoli vechten, bewijst dat nog maar eens.

Nestor Burma
22 augustus 2011, 12:40
het land zit al decennia lang aan de grond al het (olie) geld ging namelijk naar Khadaffi
waarom denk je dat de onlusten zijn begonnen :roll:

Libië zit pas door de oorlog aan de grond. Het is altijd het meest welvarende land van de regio geweest (zoals ook Irak dat ooit geweest is).

De sociale voorzieningen in het land bewijzen ook dat het geld niet zomaar naar de Khadafi-getrouwen ging.

bgf324
22 augustus 2011, 12:46
het land zit al decennia lang aan de grond al het (olie) geld ging namelijk naar Khadaffi
waarom denk je dat de onlusten zijn begonnen :roll:

En dat gaat nu beteren?
Naïveling :rofl: Geloof je alles wat Verhofstadt komt zeggen in Terzake? :lol:

Zoals al eerder gezegd: Libië is het meest ontwikkelde land van Afrika. Het volk is er zelf meer ontwikkeld dan China of Rusland. Voor 1969 was Libië een achterlijke monarchie, waar al het geld naar 1 man ging.

Derk de Tweede
22 augustus 2011, 12:48
Khadaffi ligt in het ziekenhuis kopt GeenStijl.

Wat zou dij mankeren ?

Jozef Ostyn
22 augustus 2011, 13:24
Benieuwd of iemand ooit gaat uitzoeken wat er uiteindelijk van deze nieuwslezeres geworden is.

bgf324
22 augustus 2011, 13:56
Benieuwd of iemand ooit gaat uitzoeken wat er uiteindelijk van deze nieuwslezeres geworden is.

Die is nu al lang gelynched door de zogenaamd vredevolle strijders :roll:

Nestor Burma
22 augustus 2011, 14:01
Die is nu al lang gelynched door de zogenaamd vredevolle strijders :roll:

Dat zou ten minste minder hypocriet zijn dan wat het Internationaal Strafhof in Den Haag doet...

Jozef Ostyn
22 augustus 2011, 14:07
Die is nu al lang gelynched door de zogenaamd vredevolle strijders :roll:

Ze beloofde om te sterven ...

Derk de Tweede
22 augustus 2011, 14:44
ik denk dat ze best vanaf nu een boerka draagt...

Een houten.

donzigschaap
22 augustus 2011, 15:50
omdat het regime over het leger beschikte natuurlijk:roll:

en pakken buitenlandse huurlingen
Dat van die huurlingen is nooit bewezen. Net zoals nooit bewezen is dat baby's in couveuses gestorven zijn in Syrië (het was een foto van overbevolkte couveuses in Egypte). Een hoax heet dat. Oorlogspropaganda.

En natuurlijk beschikt een natie over een leger. Echter, Qaddafi spendeerde zo weinig aan zijn leger dat zijn leger na de eerste week bombardementen al niets meer voorstelde. Toch duurde het nog zo lang eer de rebellen Tripoli bereikten. Iets zegt mij dat die polls die Qaddafi's populariteit aantoonden toch juister zijn als uw aanname dat de rebellen een meerderheid zijn.

Dixie
22 augustus 2011, 15:54
Dat van die huurlingen is nooit bewezen. Net zoals nooit bewezen is dat baby's in couveuses gestorven zijn in Syrië (het was een foto van overbevolkte couveuses in Egypte). Een hoax heet dat. Oorlogspropaganda.



onzin heb het vannacht nog vernomen op al jazeera (tenzij die ook mee aan oorlogspropaganda doen) de beelden waren duidelijk de huurlingen waren herkenbaar door de gele helmen die ze drogen:roll:

donzigschaap
22 augustus 2011, 15:56
onzin heb het vannacht nog vernomen op al jazeera (tenzij die ook mee aan oorlogspropaganda doen) de beelden waren duidelijk de huurlingen waren herkenbaar door de gele helmen die ze drogen:roll:
Lol.

MAX BAUER
22 augustus 2011, 16:17
Die is nu al lang gelynched door de zogenaamd vredevolle strijders :roll:

Uw gespeelde verontwardiging maakt geen indruk.

MAX BAUER
22 augustus 2011, 16:18
Dat van die huurlingen is nooit bewezen. Net zoals nooit bewezen is dat baby's in couveuses gestorven zijn in Syrië (het was een foto van overbevolkte couveuses in Egypte). Een hoax heet dat. Oorlogspropaganda.

En natuurlijk beschikt een natie over een leger. Echter, Qaddafi spendeerde zo weinig aan zijn leger dat zijn leger na de eerste week bombardementen al niets meer voorstelde. Toch duurde het nog zo lang eer de rebellen Tripoli bereikten. Iets zegt mij dat die polls die Qaddafi's populariteit aantoonden toch juister zijn als uw aanname dat de rebellen een meerderheid zijn.

Een typische Khadaffi knecht.8O

filosoof
22 augustus 2011, 16:26
Deed ze dat vrijwillig of had ze een ander pistool tegen haar hoofd gericht ?Gister misschien niet, morgen zeker wel (zo ze nog leeft dan :?)

bgf324
22 augustus 2011, 16:26
Een typische Khadaffi knecht.8O

Maxbauer = Typische zionistische knecht?

donzigschaap
22 augustus 2011, 16:27
Een typische Khadaffi knecht.8O
Een typisch inhoudsloos bericht.

Dixie
22 augustus 2011, 16:29
Lol.

de lol zal je vergaan wanneer men je god khadaffi arresteerd:lol:

donzigschaap
22 augustus 2011, 16:32
de lol zal je vergaan wanneer men je god khadaffi arresteerd:lol:
Ja, zeer slim hoor. Een anarchist benoemen als vriend van een staat. Wanneer vloeit er eens iets zinnig uit het getokkel op uw keyboard?

filosoof
22 augustus 2011, 16:34
Wacht maar af. Da's al wat ik te zeggen heb. Bloedzuigers genoeg die Libië (en de grondstoffen) willen over nemen.Publié le dimanche 21 août 2011 �* 06h00
Le pétrolier français Total a confirmé vendredi avoir versé un « acompte » de 7 millions d'euros pour racheter des droits d'exploration en Libye �* une société de l'homme d'affaires Takieddine, une opération selon lui « courante ».
http://www.nordeclair.fr/France-Monde/Monde/2011/08/21/total-verse-un-acompte-de-7-millions-en.shtml

North Global Oil & Gas Company heet de vennootschap.

Dixie
22 augustus 2011, 16:35
Ja, zeer slim hoor. Een anarchist benoemen als vriend van een staat. Wanneer vloeit er eens iets zinnig uit het getokkel op uw keyboard?

vriend van de staat en het volk ben je al zeker niet enkel van zijn voormalige dictator

donzigschaap
22 augustus 2011, 16:37
vriend van de staat en het volk ben je al zeker niet enkel van zijn voormalige dictator
Hoe kan u zich vriend van het volk noemen? Denkt u nu werkelijk dat die rebellen die Qaddafisten correct zullen behandelen? Wat een schattige naïviteit. :-D

In oorlog is er nooit een moreel superieure partij. Echter, hier moge het wel duidelijk zijn dat de troepen van Qaddafi meer steun verdienen, aangezien ze gewoon hun land verdedigen. Als NATO-landen dat ook eens zouden proberen, zo gewoon hun land verdedigen, we zouden veel verder staan.

Dixie
22 augustus 2011, 16:50
Hoe kan u zich vriend van het volk noemen? Denkt u nu werkelijk dat die rebellen die Qaddafisten correct zullen behandelen? Wat een schattige naïviteit. :-D

In oorlog is er nooit een moreel superieure partij. Echter, hier moge het wel duidelijk zijn dat de troepen van Qaddafi meer steun verdienen, aangezien ze gewoon hun land verdedigen. Als NATO-landen dat ook eens zouden proberen, zo gewoon hun land verdedigen, we zouden veel verder staan.

het enigste van die overlevende troepen doen is hun leider verdedigen de Libische volk wil hem weg dat maken de beelden heel duidelijk

filosoof
22 augustus 2011, 16:54
het enigste van die overlevende troepen doen is hun leider verdedigen de Libische volk wil hem weg dat maken de beelden heel duidelijkNee. Sommigen willen dat. Degenen waarvan de militaire autoriteiten beelden sturen.

Dixie
22 augustus 2011, 16:57
Nee. Sommigen willen dat. Degenen waarvan de militaire autoriteiten beelden sturen.

klaag dan maar al jazeera aan:roll: constant beelden van juichende Libiërs over heel Libië

http://english.aljazeera.net/watch_now/

+edit heel de wereld...

donzigschaap
22 augustus 2011, 16:59
de Libische volk
:lol:

Dixie
22 augustus 2011, 17:07
:lol:

next stop dictator van Syrië

MAX BAUER
22 augustus 2011, 17:10
Hoe kan u zich vriend van het volk noemen? Denkt u nu werkelijk dat die rebellen die Qaddafisten correct zullen behandelen? Wat een schattige naïviteit. :-D

In oorlog is er nooit een moreel superieure partij. Echter, hier moge het wel duidelijk zijn dat de troepen van Qaddafi meer steun verdienen, aangezien ze gewoon hun land verdedigen. Als NATO-landen dat ook eens zouden proberen, zo gewoon hun land verdedigen, we zouden veel verder staan.

Wat een onzin. Verdedigen helemaal hun land niet.8O

donzigschaap
22 augustus 2011, 17:14
Wat een onzin. Verdedigen helemaal hun land niet.8O
Ah, ik wist niet dat het Libische leger Egypte zat te verdedigen. Een vergissing als het ware!

Dixie
22 augustus 2011, 17:19
Ah, ik wist niet dat het Libische leger Egypte zat te verdedigen. Een vergissing als het ware!

Egypte niet nee enkel de compound van Khadaffi:roll:

donzigschaap
22 augustus 2011, 17:27
Egypte niet nee enkel de compound van Khadaffi:roll:
't Zal daarom zijn dat uw rebellen gered moesten worden door NATO-bommen toen het Libische leger aan de poorten van Benghazi stond.

Ik ga morgen ook eens wat wapens bijeenzoeken en een Belgische stad innemen met wat gelijkgezinden. Eens kijken of jullie dan ook zullen beweren dat het Belgische leger geen legitieme aanval mag plegen op mij en mijn companen, of dat het Belgische leger niet het Belgische leger is. ;)

Nestor Burma
22 augustus 2011, 17:40
De strijd is nog niet gestreden. Bekijk deze kaart (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/Strijd_in_Libie).

De rebellen controleren met moeite de helft van het grondgebied. Het (olierijke) centrum van het land is nog in handen van de Khadafi-getrouwen (de Libiërs dus).

Als Khadafi slim is, zet hij dus vanuit Sirte en het centrum de strijd voort.

Dixie
22 augustus 2011, 17:41
't Zal daarom zijn dat uw rebellen gered moesten worden door NATO-bommen toen het Libische leger aan de poorten van Benghazi stond.



tja toen de burgers protesteerden werden ze neergekogeld door de huurlingen, gingen ze zich bewapenen stuurde gekke khadaffi zijn leger jij noemt dit eerlijk? zum kotsen die adoratie voor de dictatuur noem ik dat

donzigschaap
22 augustus 2011, 17:46
tja toen de burgers protesteerden werden ze neergekogeld door de huurlingen, gingen ze zich bewapenen stuurde gekke khadaffi zijn leger jij noemt dit eerlijk? zum kotsen die adoratie voor de dictatuur noem ik dat
Als u leugens vertelt mag ik die toch corrigeren? Het Libische leger verdedigt niet enkel de "compound van Qaddafi". Dat heeft niets met een adoratie voor dictatuur te maken, voor mij is er namelijk niets slechter als een staat. Ik zou het eerder een adoratie voor verdedigingsoorlogen noemen.

Dixie
22 augustus 2011, 18:03
Als u leugens vertelt mag ik die toch corrigeren? Het Libische leger verdedigt niet enkel de "compound van Qaddafi". Dat heeft niets met een adoratie voor dictatuur te maken, voor mij is er namelijk niets slechter als een staat. Ik zou het eerder een adoratie voor verdedigingsoorlogen noemen.

niets leugens momenteel worden enkel de strategische plaatsen verdedigd het Libiische volk in Tripoli is van geen belang (maar niet erg die halen de bevrijders al te graag binnen)

bgf324
22 augustus 2011, 18:31
De strijd is nog niet gestreden. Bekijk deze kaart (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/Strijd_in_Libie).

De rebellen controleren met moeite de helft van het grondgebied. Het (olierijke) centrum van het land is nog in handen van de Khadafi-getrouwen (de Libiërs dus).

Als Khadafi slim is, zet hij dus vanuit Sirte en het centrum de strijd voort.

Probleem is dat er in het binnenland niets is. Behalve zand en woestijn.

Het district Al Kufrah neemt 1/4 van het Libische grondgebied in beslag, maar er wonen slechts 50.000 mensen. Vooral bedoeïen.
Kadhafi kan daar inderdaad 'undercover' gaan, want het is zijn volk. Maar ik denk dat de rebellen dan snel een heksenjacht gaan beginnen, en dat dat vooral nadelig gaat zijn voor de bedoeïen.

MAX BAUER
22 augustus 2011, 18:48
't Zal daarom zijn dat uw rebellen gered moesten worden door NATO-bommen toen het Libische leger aan de poorten van Benghazi stond.

Ik ga morgen ook eens wat wapens bijeenzoeken en een Belgische stad innemen met wat gelijkgezinden. Eens kijken of jullie dan ook zullen beweren dat het Belgische leger geen legitieme aanval mag plegen op mij en mijn companen, of dat het Belgische leger niet het Belgische leger is. ;)

Wat een wereldvreemdheid.

MAX BAUER
22 augustus 2011, 18:50
't Zal daarom zijn dat uw rebellen gered moesten worden door NATO-bommen toen het Libische leger aan de poorten van Benghazi stond.

Ik ga morgen ook eens wat wapens bijeenzoeken en een Belgische stad innemen met wat gelijkgezinden. Eens kijken of jullie dan ook zullen beweren dat het Belgische leger geen legitieme aanval mag plegen op mij en mijn companen, of dat het Belgische leger niet het Belgische leger is. ;)

Als u leugens vertelt mag ik die toch corrigeren? Het Libische leger verdedigt niet enkel de "compound van Qaddafi". Dat heeft niets met een adoratie voor dictatuur te maken, voor mij is er namelijk niets slechter als een staat. Ik zou het eerder een adoratie voor verdedigingsoorlogen noemen.

Gij zijt vooral extreem verward.

Nestor Burma
22 augustus 2011, 18:50
Probleem is dat er in het binnenland niets is. Behalve zand en woestijn.

Het district Al Kufrah neemt 1/4 van het Libische grondgebied in beslag, maar er wonen slechts 50.000 mensen. Vooral bedoeïen.
Kadhafi kan daar inderdaad 'undercover' gaan, want het is zijn volk. Maar ik denk dat de rebellen dan snel een heksenjacht gaan beginnen, en dat dat vooral nadelig gaat zijn voor de bedoeïen.

Het gebied is iets groter en meer bevolkt (ongeveer een half miljoen mensen): Fezzan (http://nl.wikipedia.org/wiki/Fezzan) (+ een stuk Tripolitanië in het noorden).

Veel keuze heeft hij ook niet meer: het is of sterven in Tripoli of ontsnappen naar Sirte. :?

MAX BAUER
22 augustus 2011, 18:55
De strijd is nog niet gestreden. Bekijk deze kaart (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/Strijd_in_Libie).

De rebellen controleren met moeite de helft van het grondgebied. Het (olierijke) centrum van het land is nog in handen van de Khadafi-getrouwen (de Libiërs dus).

Als Khadafi slim is, zet hij dus vanuit Sirte en het centrum de strijd voort.

Gij zijt totaal verblind.

bgf324
22 augustus 2011, 19:22
Wat een wereldvreemdheid.

Meer dan wat argumentloze uitspraken moeten we van u niet verwachten, zeker?

freelancer
22 augustus 2011, 19:40
Voor een juiste berichtgeving had U deze avond naar Terzake moeten kijken.

Daar was namelijk Willy Claes - sinds mensenheugenis gepensioneerd én pianist - opnieuw aan het woord als 'deskundige'...:lol:

Ongelooflijk... die rode vrt...8O

Fleur__
22 augustus 2011, 19:45
Voor een juiste berichtgeving had U deze avond naar Terzake moeten kijken.

Daar was namelijk Willy Claes - sinds mensenheugenis gepensioneerd én pianist - opnieuw aan het woord als 'deskundige'...:lol:

Ongelooflijk... die rode vrt...8O
Heel geloofwaardig. Claes was ook aanwezig op het VTM nieuws. Rode VTM, yeah right :roll:

bgf324
22 augustus 2011, 19:45
Voor een juiste berichtgeving had U deze avond naar Terzake moeten kijken.

Daar was namelijk Willy Claes - sinds mensenheugenis gepensioneerd én pianist - opnieuw aan het woord als 'deskundige'...:lol:

Ongelooflijk... die rode vrt...8O

Over schurken gesproken. :lol:

bgf324
22 augustus 2011, 19:47
Over laatst was Claes nog eens op TV. Toen durfde hij (in bijzijn van P. De Roover) de N-VA bedriegers noemen. :lol: Claes is toch wel de laatste die een ander moet verwijten van het volk te bedriegen.

Fleur__
22 augustus 2011, 19:49
Over laatst was Claes nog eens op TV. Toen durfde hij (in bijzijn van P. De Roover) de N-VA bedriegers noemen. :lol: Claes is toch wel de laatste die een ander moet verwijten van het volk te bedriegen.
Alle politici zijn bedriegers. Leer ermee leven.

bgf324
22 augustus 2011, 19:51
Alle politici zijn bedriegers. Leer ermee leven.

Weinigen hebben zoveel geld in hun zakken gestoken als Claes ten tijde van Augusta.

Max van Dietschland
22 augustus 2011, 20:21
Ik vrees dat het afgelopen is voor de Libische leider. Hopelijk laat hij zich niet levend vangen.

Jammer dat na de val van twee slechte regimes (Tunesië en Egypte) er een goed regime moet vallen. Hopelijk blijft Assad wel standhouden.

donzigschaap
22 augustus 2011, 20:23
Voor een juiste berichtgeving had U deze avond naar Terzake moeten kijken.

Daar was namelijk Willy Claes - sinds mensenheugenis gepensioneerd én pianist - opnieuw aan het woord als 'deskundige'...:lol:

Ongelooflijk... die rode vrt...8O
Heel geloofwaardig. Claes was ook aanwezig op het VTM nieuws. Rode VTM, yeah right :roll:
De enige juiste conclusie hier is dat de massamedia het establishment bedienen, ongeacht welke kleur.

freelancer
22 augustus 2011, 20:24
Ik vrees dat het afgelopen is voor de Libische leider. Hopelijk laat hij zich niet levend vangen.

Jammer dat na de val van twee slechte regimes (Tunesië en Egypte) er een goed regime moet vallen. Hopelijk blijft Assad wel standhouden.
8O
:-D

kelt
22 augustus 2011, 20:26
Moest die mevrouw nu nog haar borsten getoond hebben.....DAT zou pas impact gehad hebben :oops:

-Jo-
22 augustus 2011, 21:10
De NAVO zijn de echte buitenlandse huurlingen.

Inderdaad! Er waren (zijn?) weliswaar enkele duizenden niet-Libische strijders aan de kant van Kadhaffi, maar dit zijn dan wel Afrikanen die vooral uit Tsjaad, Niger en de Centraal-Afrikaanse Republiek die zich kunnen vinden in de Afrikaanse politieke visie die Kadhaffi uitdroeg en die uiteraard veel verder reikte dan de Libische grenzen. Zij werden uiteraard wel betaald voor hun diensten waardoor het puur technisch inderdaad huurlingen zijn, maar die deden hoofdzakelijk NIET zoals de gewone doorsnee huurling: strijden voor ongeveer gelijk wie, als het maar goed betaalt.

De NAVO daarentegen wordt gewoon als een gewapende macht van het westers financieel kapitalisme ingezet waar het dit nodig acht, tegen wie het nodig acht. En de militairen voeren louter hun job uit, voor het geld. Met het verdedigen van het eigen land tegen agressie heeft dit immers al lang niets meer te maken.

HOUZEE !
22 augustus 2011, 21:35
De NAVO daarentegen wordt gewoon als een gewapende macht van het westers financieel kapitalisme ingezet waar het dit nodig acht, tegen wie het nodig acht. En de militairen voeren louter hun job uit, voor het geld. Met het verdedigen van het eigen land tegen agressie heeft dit immers al lang niets meer te maken.
Terwijl we helemaal niet het geld hebben om dat navo-circus te financieren. We weten weer waarvoor we gaan werken :evil: Maar zo een bombardement is wrs een zeer winstgevende belegging voor ons bankwezen

bgf324
22 augustus 2011, 21:39
Een Nederlandse correspondent weet wat er met de dame is gebeurd:http://www.deredactie.be/permalink/1.1093420

Nestor Burma
22 augustus 2011, 22:51
Terwijl we helemaal niet het geld hebben om dat navo-circus te financieren. We weten weer waarvoor we gaan werken :evil: Maar zo een bombardement is wrs een zeer winstgevende belegging voor ons bankwezen

Nog meer (Belgisch) geld voor het Libische zootje ongeregeld: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws.english/news/110822_vanackere

Waar zijn nu de rechtse egoïsten die anders altijd tegen "ontwikkelingshulp" zijn? :roll:

Dixie
22 augustus 2011, 23:08
Een Nederlandse correspondent weet wat er met de dame is gebeurd:http://www.deredactie.be/permalink/1.1093420

in ieder geval gered door de rebellen want het volk wou die lynchen

-Jo-
22 augustus 2011, 23:32
De enige juiste conclusie hier is dat de massamedia het establishment bedienen, ongeacht welke kleur.


Inderdaad. Die VB'ers met hun aftands gezaag over die "rode vRT" lopen hopeloos achter de realiteit aan.

Nestor Burma
22 augustus 2011, 23:59
[...]

jogo
23 augustus 2011, 06:45
Over laatst was Claes nog eens op TV. Toen durfde hij (in bijzijn van P. De Roover) de N-VA bedriegers noemen. :lol: Claes is toch wel de laatste die een ander moet verwijten van het volk te bedriegen.
ik vind durf nu net een goede eigenschap van een politieker

MAX BAUER
23 augustus 2011, 07:06
Ik vrees dat het afgelopen is voor de Libische leider. Hopelijk laat hij zich niet levend vangen.

Jammer dat na de val van twee slechte regimes (Tunesië en Egypte) er een goed regime moet vallen. Hopelijk blijft Assad wel standhouden.

Gij kiest verkeerde vrienden.

MAX BAUER
23 augustus 2011, 07:07
Terwijl we helemaal niet het geld hebben om dat navo-circus te financieren. We weten weer waarvoor we gaan werken :evil: Maar zo een bombardement is wrs een zeer winstgevende belegging voor ons bankwezen

Wat compleet naast de kwestie is.

Nestor Burma
23 augustus 2011, 14:41
Gij kiest verkeerde vrienden.

Gij denkt dat uw vreemde meesters uw beste vrienden zijn.

MAX BAUER
23 augustus 2011, 15:52
Gij denkt dat uw vreemde meesters uw beste vrienden zijn.

Gij denkt totaal verkeerd.

Nestor Burma
23 augustus 2011, 17:01
Gij denkt totaal verkeerd.

Gij denkt zoals ge argumenteert... :lol:

donzigschaap
23 augustus 2011, 17:05
Gij denkt zoals ge argumenteert... :lol:
Zing!

Nestor Burma
23 augustus 2011, 17:32
Zing!

?

donzigschaap
23 augustus 2011, 17:41
?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zing

:P

Nestor Burma
23 augustus 2011, 17:51
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zing

:P

Ik leer weer bij. :-)

MAX BAUER
23 augustus 2011, 19:48
Gij denkt zoals ge argumenteert... :lol:

Het aantal woorden aan u besteed is evenredig met het gewicht van uw zogenaamde opvattingen.:lol:

Nestor Burma
23 augustus 2011, 21:23
Het aantal woorden aan u besteed is evenredig met het gewicht van uw zogenaamde opvattingen.:lol:

Kunt ge dat even toelichten: het gewicht van mijn opvattingen?

bgf324
23 augustus 2011, 23:43
Gij kiest verkeerde vrienden.

En welke zijn dan wel de goede vrienden, volgens u?