PDA

View Full Version : Koorts, vuur en ijzer


revoleto
4 september 2011, 13:05
:oops:

Hij zei dat vrede zij met hem: (De koorts van de uitademing van de Hel Vibrduha water) Bukhari en als hij koorts Vsabha man gemeld: (niet zij Zbha gezuiverd zonden als het vuur gezuiverd ijzer slakken) Overgeleverd door Muslim

Het blijkt dat wanneer de koorts van de intense hitte van tot 41 graden Celsius, die hij (vzmh) als een uitwaseming uit de hel kan leiden tot ernstige agitatie en dan vallen in een coma en de oorzaak van de dood ... En daarom moest de hitte verbranden van het lichaam onmiddellijk, zelfs bij te wonen Planning Center warmte van de hersenen en niet een middel om alleen de patiënt in het water of kompressen met koud water en ijs als het minder is de intensiteit van deze warmte is terug het lichaam Khalth natuurlijk na het bijwonen van plan midden warmte van de hersenen en vermindert het verminderen warmte de hand van verschillende verdamping en straling en zo voort en zo werd de Profeet vrede zij met hem als Ham genoemd Korba van het water Vavrgha aan de top van ghusl Omdat de koorts noodzakelijk dieet van voedsel van slechte behandeling van voedsel en medicijnen nuttig dat helpt om het lichaam te zuiveren en de liquidatie van de artikelen van slecht dat je het als doen brand in het ijzer om het kwaad de natuur en de liquidatie van haar wezen was als dingen het vuur van de balg, die de essentie van ijzer filters is wetenschappelijk bewezen ontkennen dat wanneer de koorts stijgt het aandeel van de stof (interferon) voor een groot deel als is bewezen dat de stof geproduceerd door witte bloedcellen kunnen de virussen die het lichaam aanval te elimineren en zijn meer de mogelijkheid om beschermende antistoffen vormen ... Bovendien is gebleken dat de stof (interferon), die in overvloed afscheiden tijdens de koorts niet het lichaam van virussen en bacteriën alleen af, maar ze van het lichaam weerstand te verhogen tegen ziekten en het vermogen om kankercellen te elimineren sinds de start van de samenstelling en dus het lichaam te beschermen tegen het verschijnen van kankercellen kan leiden tot infecteren het lichaam van kanker, zo zei dat sommige artsen dat veel van de ziekten aanname van een koorts en ook de patiënt welzijn van Vtkon koorts, die gunstiger is dan het drinken van het medicijn veel als een ziekte Alrmatesm artritis, voelde die verharden de gewrichten en niet meer in staat om dan ook bewegen, onder de methoden van de medische behandeling in dergelijke gevallen kunstmatige koorts voor elk geval van koorts te vinden in de patiënt geeft een bepaald materiaal, en hier zijn zich bewust van de wijsheid van de Boodschapper van Allah vrede zij met hem in de voet, maar weigerde te beledigen en te loven als gezuiverd van zonden en te zuiveren ijzer slakken brand ook nota van de Hadith in kwestie

Txiki
4 september 2011, 18:50
Verwacht ge dat iemand dat leest?

Macchiavelli
4 september 2011, 19:40
en zo werd de Profeet vrede zij met hem als Ham genoemd
Ik heb altijd wel geweten dat de profeet een varken was.

Macchiavelli
4 september 2011, 19:41
Verwacht ge dat iemand dat leest?
Ik dus. In elk van zijn door google vertaalde islamitische propagandastukjes staan toch wel dingen die de moeite waard zijn, zoals in mijn postje hierboven geciteerd.

lantjes
4 september 2011, 19:43
Ik heb altijd wel geweten dat de profeet een varken was.

meer nog, het achterste van een varken ;-)

Macchiavelli
4 september 2011, 19:50
meer nog, het achterste van een varken ;-)
Gelukkig wordt dat achterste van een varken dan wel weer respectvol met een hoofdletter H geschreven. :D

Txiki
4 september 2011, 19:56
Ik dus. In elk van zijn door google vertaalde islamitische propagandastukjes staan toch wel dingen die de moeite waard zijn, zoals in mijn postje hierboven geciteerd.

Tja, kippen eten ook alles op wat ze tegenkomen.

lantjes
4 september 2011, 21:32
Tja, kippen eten ook alles op wat ze tegenkomen.

in your dreams brother, die van ons lusten bv geen tomatensaus...:?

Dronkoers
4 september 2011, 21:44
in your dreams brother, die van ons lusten bv geen tomatensaus...:?

Ge moet da blik wel zelf opendoen eh ;-)

lantjes
4 september 2011, 21:46
Ge moet da blik wel zelf opendoen eh ;-)

blik, blik, vers gemaakte hoor...uit blik zeker :roll:

Dronkoers
4 september 2011, 21:47
blik, blik, vers gemaakte hoor...uit blik zeker :roll:

'k Ben ook maar ne luie alleenstaande eh :-(

lantjes
4 september 2011, 21:48
'k Ben ook maar ne luie alleenstaande eh :-(

terug naar mama geen optie? ;-)

Dronkoers
4 september 2011, 21:49
terug naar mama geen optie? ;-)

:-D

Nee, daar mag ik het nie vuil maken :-(

lantjes
4 september 2011, 21:51
:-D

Nee, daar mag ik het nie vuil maken :-(

een tuinhuisje? je ziet, voor alles is een oplossing :cheer:

Dronkoers
4 september 2011, 21:52
een tuinhuisje? je ziet, voor alles is een oplossing :cheer:

Ook daar mag ik het nie vuilmaken :-(

Op café eh :cheer:

lantjes
4 september 2011, 21:54
Ook daar mag ik het nie vuilmaken :-(

Op café eh :cheer:

een café met vers gemaakt tomatensap :cheer:

Dronkoers
4 september 2011, 21:55
een café met vers gemaakt tomatensap :cheer:

Van Royco :cheer:

Oei, ik las "tomatensoep"

lantjes
4 september 2011, 21:58
:cheer: bloody Mary :cheer:

Txiki
4 september 2011, 23:50
in your dreams brother, die van ons lusten bv geen tomatensaus...:?

:-D kiekes mè nen eige wil, verdoemme

revoleto
5 september 2011, 13:11
En leden van de Junior en hoopt om mij te zien, zelfs Gods schepselen van het dier Zegel der Profeten Mohammed hond triomf van de profeet Mohammed vrede zij met hem te winnen ... jij en ik wat we gedaan hebben ter ondersteuning van Mohammed vrede zij met hem
O familie van met voeten getreden de Heilige Profeet vrede zij met hem en Psonth,,, O Amen



Hond triomf van de profeet Mohammed vrede zij met hem



Ibn Hajar zei in zijn boek Durar latent

Dat sommige van de prinsen Mongolen bekeren tot het Christendom

Dus hij kwam oudsten heeft de Mongolen en de christenen, een van hen en begonnen met het maken plezier van de Profeet vrede zij met hem en naast hem een jachthond

De hond sprong op sab Fajmhh en krassen op zijn gezicht ..

Sommige van de aanwezigen en zei: Dit is van uw woorden tot Mohammed ....
Hij zei: Nee, want dit is dezelfde hond Aziz Rani verwijzen Schone handen Ik wil hem slaan ..

Dan is de man weer terug, het maken van plezier van en belediging van de Boodschapper van Allah in de sterkste ooit

Nogmaals, hij is een hond weer en sloeg hem en stuiterde hem, en zijn Halqovernm ontworteld en sterft

En veiligste in deze aflevering Mughal Christian 40 000 ..





Hond wraak voor de Boodschapper van Allah

Boze hond naar de Boodschapper van Allah

Ntivd hond naar de Boodschapper van Allah



A ls je wat we deden ter ondersteuning van Mohammed vrede zij met hem?!
Heer, O gij die gemaakt de room en plaveide de grond en de hemelen heeft doen verrijzen zonder pilaren en gaf geboorte aan mieren en wormen in een enkele steen, O, O, O mijn volk overleefde geholpen om uw godsdienst en je creatie triomf te verspreiden en gaf de verloren, weten ze niet en de rest van het interview

Liederik
5 september 2011, 13:29
En leden van de Junior en hoopt om mij te zien, zelfs Gods schepselen van het dier Zegel der Profeten Mohammed hond triomf van de profeet Mohammed vrede zij met hem te winnen ... jij en ik wat we gedaan hebben ter ondersteuning van Mohammed vrede zij met hem
O familie van met voeten getreden de Heilige Profeet vrede zij met hem en Psonth,,, O Amen



Hond triomf van de profeet Mohammed vrede zij met hem



Ibn Hajar zei in zijn boek Durar latent

Dat sommige van de prinsen Mongolen bekeren tot het Christendom

Dus hij kwam oudsten heeft de Mongolen en de christenen, een van hen en begonnen met het maken plezier van de Profeet vrede zij met hem en naast hem een jachthond

De hond sprong op sab Fajmhh en krassen op zijn gezicht ..

Sommige van de aanwezigen en zei: Dit is van uw woorden tot Mohammed ....
Hij zei: Nee, want dit is dezelfde hond Aziz Rani verwijzen Schone handen Ik wil hem slaan ..

Dan is de man weer terug, het maken van plezier van en belediging van de Boodschapper van Allah in de sterkste ooit

Nogmaals, hij is een hond weer en sloeg hem en stuiterde hem, en zijn Halqovernm ontworteld en sterft

En veiligste in deze aflevering Mughal Christian 40 000 ..





Hond wraak voor de Boodschapper van Allah

Boze hond naar de Boodschapper van Allah

Ntivd hond naar de Boodschapper van Allah



A ls je wat we deden ter ondersteuning van Mohammed vrede zij met hem?!
Heer, O gij die gemaakt de room en plaveide de grond en de hemelen heeft doen verrijzen zonder pilaren en gaf geboorte aan mieren en wormen in een enkele steen, O, O, O mijn volk overleefde geholpen om uw godsdienst en je creatie triomf te verspreiden en gaf de verloren, weten ze niet en de rest van het interview



Paul van Ostaijen is er niks tegen.