PDA

View Full Version : Aladam goede azijn


revoleto
16 september 2011, 15:11
Hallo en leden van het forum wordt begeleid je en leg uw hart tot de islam
Aisha moge Allah tevreden dat de Profeet vrede zij met hem zei: "Ja, eten is Aladam _ _ of azijn." Sahih Muslim
Aladam: Wat Aatadm hem en zei: Adam brood met azijn, of duik het brood in azijn en eet het, en het verzamelen van Aladam: Adam, als schrijvers en boeken.
Azijn bevat een kleine hoeveelheid eiwitten en koolhydraten, ook met natrium, kalium, calcium, magnesium, fosfor, ijzer, zink en chloor.
Dr. Cyril Scott en Morris Hansen in hun boek over de voordelen van appel cider azijn dat:
Eerste - om diarree te voorkomen, want het bevat samentrekkend.
Tweede - activeert het proces van de spijsvertering en de stofwisseling in het lichaam.
Derde - voorkomt necrose van de tanden.
IV - doodt parasieten in de darm.
V - kan worden gebruikt om de spijsvertering te verbeteren wanneer zij die hebben een gebrek aan maagzuur.
Zoals de azijn door het desinfectiemiddel voor de darmen, en sommige mensen aangeraden te gebruiken om de mond en keel gorgelen, de mond te reinigen van bacteriƫn dat is wat leidt ons naar God's woorden (en spreekt van passie, dat is slechts een Openbaring machtige geopenbaard in de macht) en voor de rest van het interview

roger verhiest
16 september 2011, 15:18
Het mineraal water uit Rogaska Slatina is ook zeer gezond, het bevat zeer veel magnesium
gezond voor alle inwendige ziekten en bevorderend voor de spijsvertering...

Johan217
16 september 2011, 19:30
Shalom, goede vriend! Het is altijd een genoegen om u de profeet de woorden van te horen. Een gereinigd geest in een gereinigd lichaam geeft het pad naar wijsheid.

Voorlopige lab studies van menselijke cellen vonden dat indol-3-carbinol (I3C), een stof die van nature in broccoli en andere kruisbloemige groenten zoals kool en spruitjes kunnen interfereren met herpes reproductie. Dus je zou kunnen proberen om meer broccoli te eten voor een tijdje en kijk of u een verbetering. U kunt ook proberen indol-3 carbinol supplementen. Het bijzonder heilzaam kan zijn voor vrouwen met herpes. Voor meer informatie over Broccoli supplementen klik hier. Zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven en mensen met diabetes moeten hun huisarts raadplegen alvorens ook broccoli supplementen in hun dieet voor genitale herpes protocol.

eno2
17 september 2011, 00:05
K&K goede azijn zijn

Fj9lnir
17 september 2011, 00:54
Shalom, goede vriend! Het is altijd een genoegen om u de profeet de woorden van te horen. Een gereinigd geest in een gereinigd lichaam geeft het pad naar wijsheid.

Voorlopige lab studies van menselijke cellen vonden dat indol-3-carbinol (I3C), een stof die van nature in broccoli en andere kruisbloemige groenten zoals kool en spruitjes kunnen interfereren met herpes reproductie. Dus je zou kunnen proberen om meer broccoli te eten voor een tijdje en kijk of u een verbetering. U kunt ook proberen indol-3 carbinol supplementen. Het bijzonder heilzaam kan zijn voor vrouwen met herpes. Voor meer informatie over Broccoli supplementen klik hier. Zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven en mensen met diabetes moeten hun huisarts raadplegen alvorens ook broccoli supplementen in hun dieet voor genitale herpes protocol.
Even offtopic, maar is dit wetenschappelijk, of gewoon K&K? Ik ken namelijk nogal wat mensen met uit de hand gelopen HHV6
(in combinatie met immuunzwaktes veel schadelijker dan alleen maar koorstblaasjes of wratten :-) kan o.a. tot MS leiden enz. schijnt het)
http://www.hhv-6foundation.org/


Niet dat iemand zin heeft om elken dag ne kilo broccoli te eten:roll:, maar wie weet kan iemand iets met deze tip moest het serieus bedoeld zijn.
Thx :-)

revoleto
17 september 2011, 12:06
Brothers in feite een zeer goede troost azijn, ik heb het gebruikt, omdat het wordt aanbevolen door Mohammed vrede zij met hem heeft me geholpen om te herstellen van vele ziekten, spoedeisende hulp, die de mens komt van tijd tot tijd

Sobhan Allah alles wat hij zei Mohammed vrede zij met hem, of deed waar was, dus ik ben sneller de toepassing van zijn woorden en zijn acties voor het goede dat de hele

eno2
17 september 2011, 12:12
Brothers in feite een zeer goede troost azijn, ik heb het gebruikt, omdat het wordt aanbevolen door Mohammed vrede zij met hem heeft me geholpen om te herstellen van vele ziekten, spoedeisende hulp, die de mens komt van tijd tot tijd

Sobhan Allah alles wat hij zei Mohammed vrede zij met hem, of deed waar was, dus ik ben sneller de toepassing van zijn woorden en zijn acties voor het goede dat de hele

Word lid van de ENO2-fanclub, dan kan ik je helpen bij spoedeisende taalhulp

Trixie
17 september 2011, 14:18
Ik koop azijn van "de blauwe hand". Is best wel goeie se.:-)