PDA

View Full Version : Vul maar aan...


suqar_7loe
25 september 2011, 21:31
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik .....

Ik ontspan me als ik .......

Ikzelf vergeet mijn zorgen bij het beluisteren van dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

Ik ontspan me als ik uitga met mijn vrienden, tijdens familiebijeenkomsten (vooral dan tijdens het suiker-en offerfeest) of als ik naar Marokko reis. Of als ik 's nachts alleen op de autostrade rijd. Of als ik een toertje fiets in het bos wanneer het dondert en bliksems.

Vul zelf maar aan! :mrgreen:

Txiki
25 september 2011, 21:34
Ik kan m'n zorgen echt vergeten als ik dronken ben.
Ik ontspan me als ik dronken ben.

suqar_7loe
25 september 2011, 21:36
Ik kan m'n zorgen echt vergeten als ik dronken ben.
Ik ontspan me als ik dronken ben.
Dat verbaast me niet. Dat kon ik wel raden :-D

Txiki
25 september 2011, 21:36
Dat verbaast me niet. Dat kon ik wel raden :-D

:lol: 't Is de waarheid, hoor. Ok, als ik muziek speel en oefen, lukt dat ook wel...

suqar_7loe
25 september 2011, 21:37
:lol: 't Is de waarheid, hoor. Ok, als ik muziek speel en oefen, lukt dat ook wel...
Lukt het al wat met uw fluitje? :oops:

Txiki
25 september 2011, 21:38
Lukt het al wat met uw fluitje? :oops:

Ge moet niet verlegen worden. Ik ben onlangs begonnen met dwarsfluit. Plezant ze

suqar_7loe
25 september 2011, 21:39
Ge moet niet verlegen worden. Ik ben onlangs begonnen met dwarsfluit. Plezant ze
Cool. Vlot het wat?

Txiki
25 september 2011, 21:40
Cool. Vlot het wat?

jep jep :cheer:

suqar_7loe
25 september 2011, 21:41
jep jep :cheer:

Allé das goed. Dan kunt ge uzelf eens opnemen en dan kunnen we u ineens punten geven.

Txiki
25 september 2011, 21:42
Allé das goed. Dan kunt ge uzelf eens opnemen en dan kunnen we u ineens punten geven.

8O slik

'k ben nog maar pas bezig 8-)

suqar_7loe
25 september 2011, 21:44
8O slik

'k ben nog maar pas bezig 8-)
Deadline= 1/12/11. In orde?

Txiki
25 september 2011, 21:47
Deadline= 1/12/11. In orde?

stofwolkje 8-)

Albrecht
25 september 2011, 22:06
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ..... luister naar bombastische klassieke muziek. Eventjes neerliggen en genieten.

Ik ontspan me als ik ....... familie bezoek?

MaGNiFiCaT
25 september 2011, 22:08
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik .....

Ik ontspan me als ik .......

Ikzelf vergeet mijn zorgen bij het beluisteren van dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

Ik ontspan me als ik uitga met mijn vrienden, tijdens familiebijeenkomsten (vooral dan tijdens het suiker-en offerfeest) of als ik naar Marokko reis. Of als ik 's nachts alleen op de autostrade rijd. Of als ik een toertje fiets in het bos wanneer het dondert en bliksems.

Vul zelf maar aan! :mrgreen:

Sugar, waar ben je zolang gebleven?;-)


Ik zal later wel eens antwoorden op je vraag.;-)

suqar_7loe
25 september 2011, 22:13
Sugar, waar ben je zolang gebleven?;-)
Druk druk druk :mrgreen:
Ik zal later wel eens antwoorden op je vraag.;-)
Owkéé!

suqar_7loe
25 september 2011, 22:17
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ..... luister naar bombastische klassieke muziek. Eventjes neerliggen en genieten.
Wat is een goed klassiek nummer?
Ik ontspan me als ik ....... familie bezoek?
En doe je dat vaak? :-D

From_Vlaanderen
25 september 2011, 22:38
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik .....

Ik ontspan me als ik .......

Ikzelf vergeet mijn zorgen bij het beluisteren van dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

Ik ontspan me als ik uitga met mijn vrienden, tijdens familiebijeenkomsten (vooral dan tijdens het suiker-en offerfeest) of als ik naar Marokko reis. Of als ik 's nachts alleen op de autostrade rijd. Of als ik een toertje fiets in het bos wanneer het dondert en bliksems.

Vul zelf maar aan! :mrgreen:

Wanneer ik schiet, met alles.
Ook met lucht, dat praktisch geen terugslag heeft, als met de schmidt rubin die trapt als een jonge bok.

suqar_7loe
25 september 2011, 22:40
Wanneer ik schiet, met alles.
Ook met lucht, dat praktisch geen terugslag heeft, als met de schmidt rubin die trapt als een jonge bok.
Dat verbaast me ook al niet :-) Jullie zijn zo voorspelbaar.

From_Vlaanderen
25 september 2011, 22:42
Dat verbaast me ook al niet :-) Jullie zijn zo voorspelbaar.

Anders zou ik het ook geen drie keer in de week doen.
Dat spreekt voor zich.

Van al die werkdruk. :lol:

Demper
26 september 2011, 00:42
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ..... zat ben.

Ik ontspan me als ik ....... tgoh er zijn zoveel manieren om mij te ontspannen.

Johan Bollen
26 september 2011, 00:58
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ....."Kind of blue" of "In a silent way" opzet

Ik ontspan me als ik .......kan werken

Of is het nu andersom?

Nageboorte IV
26 september 2011, 09:18
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ... aan jouw miserie denk.

Ik ontspan me als ik ... een ander zich zie haasten.

guido 007
26 september 2011, 09:37
Ik ontspan mij telkens als de federale onderhandelaars een goed akkoord afsluiten.


Ik heb me eigenlijk al zeer lang niet meer ontspannen.

Albrecht
26 september 2011, 10:11
Wat is een goed klassiek nummer? Goh, er zijn vele goede nummers, maar qua bombastische nummers vind ik de ouverture van 'Ballet de la Nuit' van Lully, 'Sancta Civitas' en 'Dona Nobis Pacem' van Ralph Vaughan Williams wel goed. Orff hoeft natuurlijk geen vermelding, de Carmina Burana kent iedereen wel.

En doe je dat vaak? :-DRedelijk vaak, ja.

Anna List
26 september 2011, 10:25
oortjes in, muziek op, de natuur in, lopen en blijven lopen ... dat ontspant me wel.

giserke
26 september 2011, 10:31
Ge moet niet verlegen worden. Ik ben onlangs begonnen met dwarsfluit. Plezant ze

Dacht dat je ging zeggen buikfluit. :-)

Nageboorte IV
26 september 2011, 10:31
Also:

http://vasbinder.wikispaces.com/file/view/jul3107-joint.jpg/34564451/jul3107-joint.jpg

Mitgard
26 september 2011, 10:41
Also:

http://vasbinder.wikispaces.com/file/view/jul3107-joint.jpg/34564451/jul3107-joint.jpg

Amai da's een lange zetpil.

Bulevardi
26 september 2011, 10:44
Ikzelf vergeet mijn zorgen bij het beluisteren van dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

Nice one, je zal zeker dit ook graag horen:
http://www.youtube.com/watch?v=bq6zW3_857A

- ik vergeet mijn zorgen wanneer ik een schoppen aas uitgedeeld krijg bij het kleurenwiezen.
- wanneer ik een oud fototoestel zonder lichtmeter instel met alle parameters vandien en dan op pad ga voor nachtfoto's.
- wanneer ik mezelf helemaal verlies in een klankenspel met mijn gitaar, en de gitaar 1 wordt met mijn lichaam.
- wanneer ik op het gemak een paar balletjes gooi op een lokaal basketpleintje, in de vlakke zon, pure vakantie.

Mitgard
26 september 2011, 10:53
Ikzelf vergeet mijn zorgen bij het beluisteren van dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY



Kende ik ook nog niet, bedankt.
Klinkt erg als Sting.

suqar_7loe
7 oktober 2011, 21:31
Kende ik ook nog niet, bedankt.
Klinkt erg als Sting.
Graag gedaan.

Vigilante VL
7 oktober 2011, 22:20
Graag gedaan.

Zeg, die avatar van u, mag dat wel volgens de sharia zomaar in een haram alfabet de naam van profeet Momo naast dat onzedige symbool?:-D

suqar_7loe
7 oktober 2011, 22:36
Zeg, die avatar van u, mag dat wel volgens de sharia zomaar in een haram alfabet de naam van profeet Momo naast dat onzedige symbool?:-D
Ik mag alles.

Waar ript gij die coole afbeeldingen eigenlijk? :-)

Weyland
7 oktober 2011, 22:46
Suqar mag blij zijn dat wij - cybermoella's - er zijn om erop toe te zien dat zij strikt de Sjaria naleeft.

suqar_7loe
7 oktober 2011, 22:49
Suqar mag blij zijn dat wij - cybermoella's - er zijn om erop toe te zien dat zij strikt de Sjaria naleeft.
Suqar houdt zich aan de Belgische wetten en niet aan de sharia, gij extremist!

Weyland
7 oktober 2011, 22:58
Suqar houdt zich aan de Belgische wetten en niet aan de sharia, gij extremist!

Het is wel zo. Suqar mag niet verzaken aan haar religieuze plichten zoals voorzien door niet-Moslim experts. :)

Demper
7 oktober 2011, 22:59
Het is wel zo. Suqar mag niet verzaken aan haar religieuze plichten zoals voorzien door niet-Moslim experts. :)

Laat suqar eens gerust

Inno
8 oktober 2011, 06:06
Ik kan mijn zorgen nooit vergeten en ik ontspan me nooit. :x

Quorn
8 oktober 2011, 09:31
Kende ik ook nog niet, bedankt.
Klinkt erg als Sting.

amai, onder welke steen leef jij?
Dat is een Belgische Ozzie (of omgekeerd) die nu een hitje heeft.
Klinkt als Pieter Gabriel.
De dochter van Sting , klinkt als Sting ...freakyyyyyyyyyyy

bruggeman
8 oktober 2011, 11:23
Ik kan mijn zorgen nooit vergeten en ik ontspan me nooit. :x


Klaaglijke arme stakkerd: Zou voor U, de tijd niet rijp zijn om; er effen goed over na te denken te overwegen uw 'ziel' aan onze lieve heer toe te vertrouwen.

Zoals U HET wel zal weten, geneest slechts DIT middel alle pijnen.

Vervolgens is het slechts één kwestie van vertrouwen in Jezus onze 'Christus' te hebben en veel moed.

Blijkbaar vinden steeds meer Vlamingen de weg naar de eeuwige rust, waarom zou U buiten trends moeten blijven???:|;-)

Scherven A. Mok
8 oktober 2011, 11:24
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ..... slaap

Ik ontspan me als ik ....... slaap

suqar_7loe
8 oktober 2011, 11:33
Laat suqar eens gerust
Ik ontspan me bij het lezen van dit soort Demperreacties :hug:

suqar_7loe
8 oktober 2011, 11:33
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik ..... slaap

Ik ontspan me als ik ....... slaap
Die is zo waar.

Inno
8 oktober 2011, 12:44
Klaaglijke arme stakkerd: Zou voor U, de tijd niet rijp zijn om; er effen goed over na te denken te overwegen uw 'ziel' aan onze lieve heer toe te vertrouwen.

Zoals U HET wel zal weten, geneest slechts DIT middel alle pijnen.

Vervolgens is het slechts één kwestie van vertrouwen in Jezus onze 'Christus' te hebben en veel moed.

Blijkbaar vinden steeds meer Vlamingen de weg naar de eeuwige rust, waarom zou U buiten trends moeten blijven???:|;-)

Beste broeder, ik heb vertrouw alreeds op de Heer. Mijn pijn is er doordat ik niet bij Hem ben en dat ik uitzie naar zijn wederkomst.

suqar_7loe
8 oktober 2011, 15:54
Klaaglijke arme stakkerd: Zou voor U, de tijd niet rijp zijn om; er effen goed over na te denken te overwegen uw 'ziel' aan onze lieve heer toe te vertrouwen.

Zoals U HET wel zal weten, geneest slechts DIT middel alle pijnen.

Vervolgens is het slechts één kwestie van vertrouwen in Jezus onze 'Christus' te hebben en veel moed.

Blijkbaar vinden steeds meer Vlamingen de weg naar de eeuwige rust, waarom zou U buiten trends moeten blijven???:|;-)
Gelukkig is het hier k&k.

Quorn
8 oktober 2011, 18:25
Beste broeder, ik heb vertrouw alreeds op de Heer. Mijn pijn is er doordat ik niet bij Hem ben en dat ik uitzie naar zijn wederkomst.
Waarom wachten? Oh right Purgatory

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Cristobal_Rojas_46a.JPG

Rudy
9 oktober 2011, 08:35
Ik kan mijn zorgen echt vergeten als ik .....

Ik ontspan me als ik .......

... mijn koptelefoon opzet en luister naar muziek met volume op 10, in gezelschap van een trappist en enkele blokjes kaas

Rudy
9 oktober 2011, 16:39
Of als ik een toertje fiets in het bos wanneer het dondert en bliksems.

In de bossen van Vlaanderen ??
Moedig.

suqar_7loe
9 oktober 2011, 16:41
In de bossen van Vlaanderen ??
Moedig.

Oost-Vloandereuh om precies te zijn.

bruggeman
10 oktober 2011, 08:54
Beste broeder, ik heb vertrouw alreeds op de Heer. Mijn pijn is er doordat ik niet bij Hem ben en dat ik uitzie naar zijn wederkomst.

Tot hem gaan, beslis je best zelf over maar; bedenk dat hij ons niet alleen zal laten en dat hij permanent in elk van zijn schepsels aanwezig is.

Een goede rustige bezinning kan veel van 'het kwade' verdrijven.

Amen en vrede in alle goeds ;-):roll: