PDA

View Full Version : Herstel van een ziekte


revoleto
27 september 2011, 04:12
Van Umm al-Mundhir meisje Qais Ansariya moge Allah tevreden met haar zijn: De Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven, en met hem op moge Allah tevreden met hem zijn, en op kamelen, en onze functies in afwachting van, ze zei: De Boodschapper van Allah vrede zij met hem eten, en heeft de moge Allah tevreden met hem ook het eten, zei hij dat de boodschapper van Allah vrede zij met hem: "Hey Ya Ali U herstellingsoord" zat op en aten een aantal van de Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede schenken, en maakte hen Slqa en gerst, zei dat de Profeet vrede zij met hem naar 'Ali: "Daaruit Vosb je slaagt," overgeleverd door Ahmad, Abu Dawud en Ibn Majah en Tirmidhi in Mustadrak en Hasan
De kameel: de herstellende patiënt.
Zo begeleidde de Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven hoog moge Allah tevreden met hem op de noodzaak om het dieet en het verloop volgen in de voeding als de patiënt aan het herstellen is, koos hij voor een soep past bij de situatie waar hij is, Wolfson Allah hem zegenen en hem vrede geven, en moet het dieet en rekening houdend met de situatie te volgen waarin de rechten in het voedsel dat we eten, en is het principe van het complex principes bij artsen, de thuisbasis van ziekte en maag kan uit elk dieet drug. Voor de rest van het interview

Macchiavelli
27 september 2011, 05:56
Van Umm al-Mundhir meisje Qais Ansariya moge Allah tevreden met haar zijn: De Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven, en met hem op moge Allah tevreden met hem zijn, en op kamelen, en onze functies in afwachting van, ze zei: De Boodschapper van Allah vrede zij met hem eten, en heeft de moge Allah tevreden met hem ook het eten, zei hij dat de boodschapper van Allah vrede zij met hem: "Hey Ya Ali U herstellingsoord" zat op en aten een aantal van de Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede schenken, en maakte hen Slqa en gerst, zei dat de Profeet vrede zij met hem naar 'Ali: "Daaruit Vosb je slaagt," overgeleverd door Ahmad, Abu Dawud en Ibn Majah en Tirmidhi in Mustadrak en Hasan
De kameel: de herstellende patiënt.
Zo begeleidde de Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven hoog moge Allah tevreden met hem op de noodzaak om het dieet en het verloop volgen in de voeding als de patiënt aan het herstellen is, koos hij voor een soep past bij de situatie waar hij is, Wolfson Allah hem zegenen en hem vrede geven, en moet het dieet en rekening houdend met de situatie te volgen waarin de rechten in het voedsel dat we eten, en is het principe van het complex principes bij artsen, de thuisbasis van ziekte en maag kan uit elk dieet drug. Voor de rest van het interview
Ben jij al herstellende van de ziekte die islam heet?

Derk de Tweede
27 september 2011, 12:50
Van Umm al-Mundhir meisje Qais Ansariya moge Allah tevreden met haar zijn: De Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven, en met hem op moge Allah tevreden met hem zijn, en op kamelen, en onze functies in afwachting van, ze zei: De Boodschapper van Allah vrede zij met hem eten, en heeft de moge Allah tevreden met hem ook het eten, zei hij dat de boodschapper van Allah vrede zij met hem: "Hey Ya Ali U herstellingsoord" zat op en aten een aantal van de Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede schenken, en maakte hen Slqa en gerst, zei dat de Profeet vrede zij met hem naar 'Ali: "Daaruit Vosb je slaagt," overgeleverd door Ahmad, Abu Dawud en Ibn Majah en Tirmidhi in Mustadrak en Hasan
De kameel: de herstellende patiënt.
Zo begeleidde de Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven hoog moge Allah tevreden met hem op de noodzaak om het dieet en het verloop volgen in de voeding als de patiënt aan het herstellen is, koos hij voor een soep past bij de situatie waar hij is, Wolfson Allah hem zegenen en hem vrede geven, en moet het dieet en rekening houdend met de situatie te volgen waarin de rechten in het voedsel dat we eten, en is het principe van het complex principes bij artsen, de thuisbasis van ziekte en maag kan uit elk dieet drug. Voor de rest van het interview

Dit is koetjes en kalfjes.
En geen schapen en kamelen. ;-)

Dronkoers
27 september 2011, 12:51
:cheer: Voetjes en Zalfjes :cheer:

Macchiavelli
27 september 2011, 13:03
Dit is koetjes en kalfjes.
En geen schapen en kamelen. ;-)
Misschien zouden we voor dit soort google-vertalingen van islamitische propaganda gespaard kunnen blijven als "Koetjes en kalfjes" omgedoopt werd tot "Varkens en biggen"?

Derk de Tweede
27 september 2011, 13:09
Misschien zouden we voor dit soort google-vertalingen van islamitische propaganda gespaard kunnen blijven als "Koetjes en kalfjes" omgedoopt werd tot "Varkens en biggen"?

Sharia4Belgium :cheer:

Macchiavelli
27 september 2011, 13:13
Sharia4Belgium :cheer:
SquealingPiglets4Mecca :cheer:

revoleto
27 september 2011, 14:35
In deze Hadith van de profeet Mohammed Sana en vrede zij met hem de noodzaak om de menselijke gezondheid te behouden na het herstellen van een ziekte en niet om te eten voedsel is niet geschikt voor de maag is geschaad in de periode van herstel

Rahmana moge Allah ons beschermen en glorie aan Allah ik hou van de profeet Mohammed vrede zij met hem, want hij is genadig en aanhankelijk en vrijgevig en bang voor de moslims en hen leiden en vraagt ​​om niet-moslims te laten leiden als hij, dus ik roep God geleid je tot de islam

Derk de Tweede
27 september 2011, 14:38
In deze Hadith van de profeet Mohammed Sana en vrede zij met hem de noodzaak om de menselijke gezondheid te behouden na het herstellen van een ziekte en niet om te eten voedsel is niet geschikt voor de maag is geschaad in de periode van herstel

Rahmana moge Allah ons beschermen en glorie aan Allah ik hou van de profeet Mohammed vrede zij met hem, want hij is genadig en aanhankelijk en vrijgevig en bang voor de moslims en hen leiden en vraagt ​​om niet-moslims te laten leiden als hij, dus ik roep God geleid je tot de islam

Daar denken ze in Afghanistan heel anders over.

Macchiavelli
27 september 2011, 15:09
ik hou van de profeet Mohammed vrede zij met hem, want hij is genadig en aanhankelijk en vrijgevig en bang voor de moslims
Aha, dus de profeet Mohamed is eigenlijk heel aanhankelijk, als een soort hond zeg maar.
En de profeet is bang voor de moslims ook. Interessant... dus zo'n beetje als Doktor Frankenstein die zijn eigen monsterlijke creatie niet meer in bedwang kon houden. Kan ik inkomen. Maar dat is dan wel wel vet falen van die Mohamed, vind je ook niet?

ik roep God geleid je tot de islam
Zeg, wat is dat voor een bizarre godsdienst dat je tot je godje allah moet roepen dat hij zich tot de islam geleidt? Dat lijkt mij toch wel een opperwezen waaraan het nodige mankeert.

revoleto
27 september 2011, 18:22
Je Alsla en leden van de Junior en hoopt om mij te zien, zodat Gods schepselen van het dier Zegel der Profeten Mohammed hond triomf van de profeet Mohammed vrede te winnen zij met hem ... jij en ik wat we gedaan hebben ter ondersteuning van Mohammed vrede zij met hem
O familie van de Heilige Profeet bespotte vrede zij met hem en Psonth,,, O Amen



Hond triomf van de profeet Mohammed vrede zij met hem



Ibn Hajar zei in zijn boek Durar latent

Dat sommige van de prinsen Mongolen bekeren tot het Christendom

Dus hij kwam oudsten heeft de Mongolen en de christenen, een van hen en begonnen met het maken plezier van de Profeet vrede zij met hem en naast hem een ​​jachthond

De hond sprong op sab Fajmhh en krassen op zijn gezicht ..

Sommige van de aanwezigen en zei: Dit is van uw woorden tot Mohammed ....
Hij zei: Nee, want dit is dezelfde hond Aziz Rani verwijzen Schone handen Ik wil hem slaan ..

Dan is de man weer terug, het maken van plezier van en belediging van de Boodschapper van Allah in de sterkste ooit

Nogmaals, hij is een hond weer en sloeg hem en stuiterde hem, en zijn Halqovernm ontworteld en sterft

En veiligste in deze aflevering Mughal Christian 40 000 ..





Hond wraak voor de Boodschapper van Allah

Boze hond naar de Boodschapper van Allah

Ntivd hond naar de Boodschapper van Allah



A ls je wat we deden ter ondersteuning van Mohammed vrede zij met hem?!
Heer, O gij die gemaakt de room en plaveide de grond en de hemelen heeft doen verrijzen zonder pilaren en gaf geboorte aan mieren en wormen in een enkele steen, O, O, O mijn volk overleefde geholpen om uw godsdienst en je creatie triomf te verspreiden en gaf de verloren, weten ze niet en de rest van het interview

Specksnyder
27 september 2011, 18:33
Daar denken ze in Afghanistan heel anders over.

Je moet je wensdromen niet voor realiteit nemen, bejaarde hippie.

suqar_7loe
27 september 2011, 18:43
Je moet je wensdromen niet voor realiteit nemen, bejaarde hippie.
:lol: