PDA

View Full Version : Klacht indienen


suqar_7loe
28 september 2011, 17:24
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

Marxmannetje
28 september 2011, 17:25
Wat is je klacht wel als ik vragen mag?

Cynara Cardunculus
28 september 2011, 17:25
En wij mogen de aard van uw klacht niet weten?

Nynorsk
28 september 2011, 17:26
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

ik lijk wel op 'volgende' te kunnen drukken.
al eens een andere browser geprobeerd?

suqar_7loe
28 september 2011, 17:29
Wat is je klacht wel als ik vragen mag?
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

suqar_7loe
28 september 2011, 17:30
ik lijk wel op 'volgende' te kunnen drukken.
al eens een andere browser geprobeerd?
Vreemd. Ik heb vanalles geprobeerd en het lukt gewoon niet. Maar dat zal me er niet van weerhouden niets te doen.

Nynorsk
28 september 2011, 17:32
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

8O8O8O

owkeeeey 8O

Cynara Cardunculus
28 september 2011, 17:33
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.
In ieder geval voor doktersattest zorgen. Eventuele schade verhalen.

Nynorsk
28 september 2011, 17:33
Vreemd. Ik heb vanalles geprobeerd en het lukt gewoon niet. Maar dat zal me er niet van weerhouden niets te doen.

Ik zou zeggen: geef me je gegevens en ik doe het voor jou, maar ik denk dat ge dat niet gaat willen ;-)
Op welke pagina blijf je vastzitten?

Xenophon
28 september 2011, 17:33
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

:D

suqar_7loe
28 september 2011, 17:34
8O8O8O

owkeeeey 8O
Bedankt voor je tip. Het is gelukt.

Steve_M
28 september 2011, 17:34
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door.

Zat de rest van je ma binnen of buiten de bus?

Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Oh, laat maar.

Nynorsk
28 september 2011, 17:36
Bedankt voor je tip. Het is gelukt.

Ah, goed. En zoals dingske* zegt: naar de dokter dermee, en foto's pakken enzo. Zoiets is echt ZOOO fout.


* ik heb nie bekeken wie het schreef

suqar_7loe
28 september 2011, 17:36
In ieder geval voor doktersattest zorgen. Eventuele schade verhalen.
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

Cynara Cardunculus
28 september 2011, 17:43
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

normaal ga je niet voor een rood armke naar de dokter. In dit geval is het een ongeval met een lijnbus en moet je kunnen aantonen dat je naar de dokter bent geweest die vastgesteld heeft dat je een rood armke hebt als gevolg van dat gebeuren op de bus. Indien er morgen complicaties optreden (ontstekingen, embolie of hoe heet dat ding) dan moet je dus wel bewijsmateriaal kunnen voorleggen.

suqar_7loe
28 september 2011, 17:43
:D
Is dat grappig soms?

Rio
28 september 2011, 17:45
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

Gelukkig is het nog "goed" afgelopen. Sommige (bus)chauffeurs moeten toch eens dringend een mentaliteitsbijsturing ondergaan.

Ik zou ook een doktersattest aanraden. Wanneer er een vorm van schadevergoeding bij komt kijken is de kans groter dat de chauffeur in kwestie erover wordt aangesproken en de kans kleiner dat uw klacht wordt geseponeerd of gesorteerd voor de statistieken.

suqar_7loe
28 september 2011, 17:50
Gelukkig is het nog "goed" afgelopen. Sommige (bus)chauffeurs moeten toch eens dringend een mentaliteitsbijsturing ondergaan.

Ik zou ook een doktersattest aanraden. Wanneer er een vorm van schadevergoeding bij komt kijken is de kans groter dat de chauffeur in kwestie erover wordt aangesproken en de kans kleiner dat uw klacht wordt geseponeerd of gesorteerd voor de statistieken.
Dat denk ik ook ja. Mij gaat het meer om het feit dat die mens eens moet beseffen dat zulk nonchalant gedrag niet door de beugel kunnen. Dit soort gevaarlijke mensen zijn gewoon niet bekwaam om mensen te vervoeren.

Xenophon
28 september 2011, 17:52
Is dat grappig soms?

Het leken me toch "Comedy Capers" toestanden.

Zie je echt hier het grappige niet van in?

suqar_7loe
28 september 2011, 17:54
Ik zou zeggen: geef me je gegevens en ik doe het voor jou, maar ik denk dat ge dat niet gaat willen ;-)
Het is ondertussen gelukt. Net een bevestigingsmail ontvangen.
Mijn naam ken je ondertussen wel al. En mijn mail zou ik je met een gerust hart kunnen pmen hoor ;-) Maar bon, het zal niet meer nodig zijn.

suqar_7loe
28 september 2011, 17:56
Het leken me toch "Comedy Capers" toestanden.

Zie je echt hier het grappige niet van in?
Mijn excuses hoor, als het om mijn moeder gaat niet neen. Niks grappigs aan.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:02
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

En omdat de buschauffeur toevallig een ongelikte beer was ga jij klacht indienen? Kom zeg, je verwast toch niet dat de bussen van De Lijn rijdende 5-sterren restaurants zijn, of wel soms? Ik vind het overdreven dat je voor zoiets klacht gaat indienen. En hoe wist jij dat hij het grappig vond?

Steve_M
28 september 2011, 18:03
En omdat de buschauffeur toevallig een ongelikte beer was ga jij klacht indienen? Kom zeg, je verwast toch niet dat de bussen van De Lijn rijdende 5-sterren restaurants zijn, of wel soms? Ik vind het overdreven dat je voor zoiets klacht gaat indienen. En hoe wist jij dat hij het grappig vond?

Ja, ze kan hem misschien een bedankbriefje sturen omdat hij haar ma niet verbrijzeld heeft onder zijn achterwielen.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:05
Ja, ze kan hem misschien een bedankbriefje sturen omdat hij haar ma niet verbrijzeld heeft onder zijn achterwielen.

Ik denk niet dat die gasten zo'n psychopathische of sadistische klootzakken zijn.

Steve_M
28 september 2011, 18:06
Ik denk niet dat die gasten zo'n psychopathische of sadistische klootzakken zijn.

In de tijd van de Sovjet-Unie wisten ze wel raad met onbeschofte buschauffeurs: de deur te snel dicht, acht jaar in de Gulag! En zo moet dat.

Rudy
28 september 2011, 18:06
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

Daar heb ik wel wat ervaring mee, niet enkel met De Lijn, ook MIVB en NMBS.
Algemene regel. Ga naar contacten, zoek het email-adres, en stuur een bericht-klacht, info ombudsdienst. Desnoods nadien enkel aan de ombudsdienst maar dan iets uitgebreider als je van De Lijn niet direct antwoord krijgt. Het werkt, neem het van mij aan.

Xenophon
28 september 2011, 18:07
Mijn excuses hoor, als het om mijn moeder gaat niet neen. Niks grappigs aan.

Jaja, ik lach met de situatie, niet met uw moeder.

Er zijn anders nog grappige aspecten aan, zoals een klacht neerleggen maar niet naar de dokter gaan, zodat uw klacht automatisch zonder voorwerp wordt, en dus in de vuilbak eindigt.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:07
In de tijd van de Sovjet-Unie wisten ze wel raad met onbeschofte buschauffeurs: de deur te snel dicht, acht jaar in de Gulag! En zo moet dat.

Ahn, tof, iets bijgeleerd. Maar wat heeft dat hier nu mee te maken? :lol:

Mjah, aan de andere kant heeft suqar_7loe wel een punt, want wie ben ik nu om deze situatie te veroordelen als ik er zelf niet bij was?

suqar_7loe
28 september 2011, 18:08
En omdat de buschauffeur toevallig een ongelikte beer was ga jij klacht indienen? Kom zeg, je verwast toch niet dat de bussen van De Lijn rijdende 5-sterren restaurants zijn, of wel soms? Ik vind het overdreven dat je voor zoiets klacht gaat indienen. En hoe wist jij dat hij het grappig vond?
Wat is dit nu weer voor een belachelijke kleuter reactie. Jij zou uw moeder wat staan uitlachen zeker? Awel, ik niet. Ik kom op voor mijn moeder en hij zal er niet goed van zijn. Als de lijn niets doet dan stap ik naar de politie, desnoods met mijn advocaat. Mensen die zo'n fratsen durven te vergoelijken van evengoed 'tuig'. Maar ik vergeef het je, je bent tenslotte nog piepjong. Je hebt nog veel te leren hoor.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:10
Wat is dit nu weer voor een belachelijke kleuter reactie. Jij zou uw moeder wat staan uitlachen zeker? Awel, ik niet. Ik kom op voor mijn moeder en hij zal er niet goed van zijn. Als de lijn niets doet dan stap ik naar de politie, desnoods met mijn advocaat. Mensen die zo'n fratsen durven te vergoelijken van evengoed 'tuig'. Maar ik vergeef het je, je bent tenslotte nog piepjong. Je hebt nog veel te leren hoor.

Ik zou mijn moeder niet staan uitlachen. Ik vind het gewoon lichtjes overdreven dat je er een klacht zou voor indienen. Maar was die chauffeur echt zo grof en sadistisch?

Steve_M
28 september 2011, 18:10
Ahn, tof, iets bijgeleerd. Maar wat heeft dat hier nu mee te maken? :lol:

Mjah, aan de andere kant heeft suqar_7loe wel een punt, want wie ben ik nu om deze situatie te veroordelen als ik er zelf niet bij was?

Jij hebt toch nog veel te leren over de revolutie, hoor.

Zeg, suqar, kan je niet wat "neven" optrommelen en die wat stenen naar voorbijrijdende bussen laten gooien. :-D

Steve_M
28 september 2011, 18:11
Ik zou mijn moeder niet staan uitlachen. Ik vind het gewoon lichtjes overdreven dat je er een klacht zou voor indienen. Maar was die chauffeur echt zo grof en sadistisch?

Nee, onbeschoft. Daarom dient hij heropgevoed te worden. In de zoutmijn.

suqar_7loe
28 september 2011, 18:11
Jaja, ik lach met de situatie, niet met uw moeder.

Er zijn anders nog grappige aspecten aan, zoals een klacht neerleggen maar niet naar de dokter gaan, zodat uw klacht automatisch zonder voorwerp wordt, en dus in de vuilbak eindigt.
Je hebt gelijk. Ze moet naar de dokter. Ik had gewoon neergevallen en de ambulance laten bellen. Dat zou wel volstaan als bewijs maar niet iedereen zou de lef bezitten zoiets te doen uiteraard.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:12
Jij hebt toch nog veel te leren over de revolutie, hoor.

Waarom? Ik heb hier zelf nog een boek liggen waarin er getuigenissen instaan van mensen die de revolutie meemaakten, of zijn gevolgen. Moet er nog aan beginnen, maar weet niet wat ik nog te leren heb van de hele revolutie als ik nu al oude boeken heb gelezen over Trotski en Stalin.

Xenophon
28 september 2011, 18:13
Wat is dit nu weer voor een belachelijke kleuter reactie. Jij zou uw moeder wat staan uitlachen zeker? Awel, ik niet. Ik kom op voor mijn moeder en hij zal er niet goed van zijn. Als de lijn niets doet dan stap ik naar de politie, desnoods met mijn advocaat. Mensen die zo'n fratsen durven te vergoelijken van evengoed 'tuig'. Maar ik vergeef het je, je bent tenslotte nog piepjong. Je hebt nog veel te leren hoor.

Ook dat zal u niet helpen zonder doktersbewijs.

Steve_M
28 september 2011, 18:13
Je hebt gelijk. Ze moet naar de dokter. Ik had gewoon neergevallen en de ambulance laten bellen. Dat zou wel volstaan als bewijs maar niet iedereen zou de lef bezitten zoiets te doen uiteraard.

Een Peumanske doen, dat we zeggen.

suqar_7loe
28 september 2011, 18:14
Zeg, suqar, kan je niet wat "neven" optrommelen en die wat stenen naar voorbijrijdende bussen laten gooien. :-D
Dat zou onredelijk zijn (en overigens ook haram:-P). Ik vind wel dat die man inderdaad eens op zn plaats mag worden gezet. Wacht maar, als mn neef vrijkomt :twisted:8-)

Marxmannetje
28 september 2011, 18:15
Ze moet naar de dokter. Ik had gewoon neergevallen en de ambulance laten bellen. Dat zou wel volstaan als bewijs maar niet iedereen zou de lef bezitten zoiets te doen uiteraard.

Ik wist niet dat het zo erg was eigenlijk :oops: Dus jullie gaan een klacht neerleggen en naar de dokter gaan? Succes met de klacht, en beterschap voor uw moeder.

suqar_7loe
28 september 2011, 18:16
Ook dat zal u niet helpen zonder doktersbewijs.
Mijn dokter weet wel raad ;-)

suqar_7loe
28 september 2011, 18:16
Een Peumanske doen, dat we zeggen.
:lol: Das dan ook één van de enige nationalisten die ik graag mag. Toeval misschien?

Rudy
28 september 2011, 18:17
Mjah, aan de andere kant heeft suqar_7loe wel een punt, want wie ben ik nu om deze situatie te veroordelen als ik er zelf niet bij was?

Sugar heeft dan ook gelijk. Als je de situatie niet kan inschatten of hoe ervaringsondeskundig ook is het best zich niet in te laten met de discussie. Zich schoolmeesterachtig opstellen, hoe links of rechts ook, is totaal zinloos. Het resulteert enkel in wat gelach in de baard uit misplaatste empathie.

suqar_7loe
28 september 2011, 18:25
Ik wist niet dat het zo erg was eigenlijk :oops: Dus jullie gaan een klacht neerleggen en naar de dokter gaan? Succes met de klacht, en beterschap voor uw moeder.
Klacht indienen doe ik wel. Naar de dokter gaan moet ze zelf doen. Ondanks dat ik haar wel zou willen meesleuren naar daar.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:27
Klacht indienen doe ik wel. Naar de dokter gaan moet ze zelf doen. Ondanks dat ik haar wel zou willen meesleuren naar daar.

Ga je nog in het vervolg het openbaar vervoer gebruiken?

suqar_7loe
28 september 2011, 18:28
Ga je nog in het vervolg het openbaar vervoer gebruiken?
Ik neem geen openbaar vervoer.

Marxmannetje
28 september 2011, 18:33
Ik neem geen openbaar vervoer.

Bussen van De Lijn zijn toch openbaar vervoer?

suqar_7loe
28 september 2011, 18:34
Bussen van De Lijn zijn toch openbaar vervoer?
Dat weet ik. Neen, ik neem al jaren geen openbaar vervoer.

Nynorsk
28 september 2011, 18:59
Het is ondertussen gelukt. Net een bevestigingsmail ontvangen.
Mijn naam ken je ondertussen wel al. En mijn mail zou ik je met een gerust hart kunnen pmen hoor ;-) Maar bon, het zal niet meer nodig zijn.

ken ik jouw naam? :-o

Nynorsk
28 september 2011, 19:03
Het leken me toch "Comedy Capers" toestanden.

Zie je echt hier het grappige niet van in?

Dinsdag is er een kind onder de wielen van de bus gekomen omdat ie bleef haperen aan de bus... Ik denk niet dat de ouders en de rest van de familie dat echt grappig vinden.

Dixie
28 september 2011, 19:05
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

9 maanden geleden een klacht ingediend en de dag erna werd deze klacht aangenomen...

kiko
28 september 2011, 19:08
Dinsdag is er een kind onder de wielen van de bus gekomen omdat ie bleef haperen aan de bus... Ik denk niet dat de ouders en de rest van de familie dat echt grappig vinden.
Pffft, best wel een ongepaste vergelijking.

suqar_7loe
28 september 2011, 19:09
ken ik jouw naam? :-o
Bepaalde vrienden van u toch wel... ;-)

suqar_7loe
28 september 2011, 19:10
9 maanden geleden een klacht ingediend en de dag erna werd deze klacht aangenomen...
Mooi zo.

From_Vlaanderen
28 september 2011, 19:11
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

Seg gaat gij verwachten dat die bullen op tijd komen. Gij ze onverdraagzame, hypocriete mens.

Rij maar eens met zo'n bus.

From_Vlaanderen
28 september 2011, 19:18
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Ik heb er ook al een tussen gezeten. Tussen de deur en die scheidingswand.
Zwaar gekneusd.

suqar_7loe
28 september 2011, 19:21
Ik heb er ook al een tussen gezeten. Tussen de deur en die scheidingswand.
Zwaar gekneusd.
Jajaja. Zo ne stoere bink als gij kan wel tegen een stoot.

(Had je geen pistool bij?)

From_Vlaanderen
28 september 2011, 19:23
Jajaja. Zo ne stoere bink als gij kan wel tegen een stoot.

(Had je geen pistool bij?)

Nee, toen was ik nog kleine pagadder.
Die chauffeurs moeten op zoveel dingen letten.

Het kan natuurlijk ook dat die mannen er een onderling wedstrijdje op na houden om zoveel mogelijk "bomeklimmers" te vangen.

bgf324
28 september 2011, 19:27
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Rode arm van tussen de deur te zitten? Kan ik niet geloven.
En als het toch waar is, dan moest je daar de chauffeur over aangesproken hebben. Die moet dan zulk formulier invullen enzo.

Ik denk dat er nu nog weinig aan te doen valt. Die rode arm kan ze bij vanalles opgelopen hebben.

From_Vlaanderen
28 september 2011, 19:29
Rode arm van tussen de deur te zitten? Kan ik niet geloven.
En als het toch waar is, dan moest je daar de chauffeur over aangesproken hebben. Die moet dan zulk formulier invullen enzo.

Ik denk dat er nu nog weinig aan te doen valt. Die rode arm kan ze bij vanalles opgelopen hebben.

Zeg man, gierige mensen.
In den tijd naar de spoed das toch ziekekast.

bgf324
28 september 2011, 19:30
Het is ondertussen gelukt. Net een bevestigingsmail ontvangen.
Mijn naam ken je ondertussen wel al. En mijn mail zou ik je met een gerust hart kunnen pmen hoor ;-) Maar bon, het zal niet meer nodig zijn.

Klacht via mail gestuurd? Ik heb dat 2 keer gedaan en kreeg telkens na 5 maand antwoord. (standaardmail).

Het beste van al spreek je de chauffeur aan.

suqar_7loe
28 september 2011, 19:34
Nee, toen was ik nog kleine pagadder.
Die chauffeurs moeten op zoveel dingen letten.

Het kan natuurlijk ook dat die mannen er een onderling wedstrijdje op na houden om zoveel mogelijk "bomeklimmers" te vangen.
Straks ga je nog zeggen dat die mens op zoveel moest letten en dat hij er niets aan kon doen :roll:
De chauffeurs moeten inderdaad op zoveel letten, ze vervoeren tenslotte mensen, ook zwakkeren als bejaarden, kindjes en gehandicapte rolstoelgebruikers. Mijn respect voor al die chauffeurs die niet vertrekken tot de instappenden plaats nemen en veilig zijn uitgestapt. Iemand die onoplettend is mag geen mensen vervoeren, naar mijn mening.

Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.

suqar_7loe
28 september 2011, 19:36
Rode arm van tussen de deur te zitten? Kan ik niet geloven.
En als het toch waar is, dan moest je daar de chauffeur over aangesproken hebben. Die moet dan zulk formulier invullen enzo.

Ik denk dat er nu nog weinig aan te doen valt. Die rode arm kan ze bij vanalles opgelopen hebben.
Wat jij gelooft interesseert mij niet.

Rudy
28 september 2011, 19:36
Wat is dit nu weer voor een belachelijke kleuter reactie. Jij zou uw moeder wat staan uitlachen zeker? Awel, ik niet. Ik kom op voor mijn moeder en hij zal er niet goed van zijn. Als de lijn niets doet dan stap ik naar de politie, desnoods met mijn advocaat. Mensen die zo'n fratsen durven te vergoelijken van evengoed 'tuig'. Maar ik vergeef het je, je bent tenslotte nog piepjong. Je hebt nog veel te leren hoor.

Ook dat zal u niet helpen zonder doktersbewijs.

Had ik eerst over het hoofd gezien. Kan toch tellen als een gouden hint.

Nynorsk
28 september 2011, 19:42
Pffft, best wel een ongepaste vergelijking.

Nee, want het is zo dat van die accidenten gebeuren. Ik heb ooit, in mijn jonge jaren, een vriendin van mij op dezelfde manier zien vastraken aan een bus als die kleine jongen. Behalve wat schrammen heeft ze daar niks aan overgehouden. Was de mama van suqar verkeerd terechtgekomen, dan had ze evengoed dood kunnen zijn. Dat is nu gelukkig niet gebeurd. Maar het blijft wel serieus verschieten, omdat ge weet wat er bij zo'n dingen k�*n gebeuren.

Nynorsk
28 september 2011, 19:44
Bepaalde vrienden van u toch wel... ;-)

Ik betwijfel dat eigenlijk. Soit, we zullen wel ergens gemeenschappelijke kennissen hebben, maar er is mij nog niemand komen vertellen: en DAT is nu suqar ;-)

Xenophon
28 september 2011, 19:57
Straks ga je nog zeggen dat die mens op zoveel moest letten en dat hij er niets aan kon doen :roll:
De chauffeurs moeten inderdaad op zoveel letten, ze vervoeren tenslotte mensen, ook zwakkeren als bejaarden, kindjes en gehandicapte rolstoelgebruikers. Mijn respect voor al die chauffeurs die niet vertrekken tot de instappenden plaats nemen en veilig zijn uitgestapt. Iemand die onoplettend is mag geen mensen vervoeren, naar mijn mening.

Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.

lol:

From_Vlaanderen
28 september 2011, 20:26
Straks ga je nog zeggen dat die mens op zoveel moest letten en dat hij er niets aan kon doen :roll:
De chauffeurs moeten inderdaad op zoveel letten, ze vervoeren tenslotte mensen, ook zwakkeren als bejaarden, kindjes en gehandicapte rolstoelgebruikers. Mijn respect voor al die chauffeurs die niet vertrekken tot de instappenden plaats nemen en veilig zijn uitgestapt. Iemand die onoplettend is mag geen mensen vervoeren, naar mijn mening.

Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.

Ik ben ervan overtuigd dat chauffeurs van de lijn, stuk voor stuk goede werknemers zijn.
Ongevallen gebeuren, zeker in die sector.

Quorn
28 september 2011, 20:28
Ik ben ervan overtuigd dat chauffeurs van de lijn, stuk voor stuk goede werknemers zijn.
Ongevallen gebeuren, zeker in die sector.
Straks geloof je het nog zelf ... Hoor ik daar een paraplu open gaan ?

Vigilante VL
28 september 2011, 20:31
Vandaag heb ik het officieel ook gehad met het openbaar vervoer in Bronxelles, de MIVB/STIB Metro om precies te zijn.

Ik heb al geruim 4 jaar geen verkoudheid meer gehad, laat staan een griep. Die metrostellen zijn zodanig slecht geventileerd en overbevolkt met smerige en vieze mensen, dat zelfs zorgvuldig je handen desinfecteren voor en na een rit geen zak uitmaakt. Ziek dus. Degoutant.

Voortaan ga ik weer na 3 hondsdolle maanden lekker met de wagen tussen de wespennest in de Wetstraat staan tot ik op de parking van mijn werk sta. Fuck de pollutie, fuck de opstoppingen, ... Als een ander te mooi is om op de metro te kruipen, maar wel in een opel corsa van 1996 door Brussel tsjoekt, waarom ik dan niet.

suqar_7loe
28 september 2011, 20:31
Ik ben ervan overtuigd dat chauffeurs van de lijn, stuk voor stuk goede werknemers zijn.
Grapjas :lol:

From_Vlaanderen
28 september 2011, 20:39
Straks geloof je het nog zelf ... Hoor ik daar een paraplu open gaan ?

Waarom niet?

Bobke
28 september 2011, 21:17
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

Het gaat niet over dat rood armke maar over de mogelijke gevolgen.
Is daar vandaag geen kind omgekomen dat met zijn rugzak tussen de deur was blijven hangen ?

Derk de Tweede
28 september 2011, 21:19
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

Ik zou dat niet via internet doen, maar schriftelijk bij de directie aankaarten, desnoods met een bezoek aan het hoofdkantoor om de brief persoonlijk te overhandigen.

From_Vlaanderen
28 september 2011, 21:24
Ik zou dat niet via internet doen, maar schriftelijk bij de directie aankaarten, desnoods met een bezoek aan het hoofdkantoor om de brief persoonlijk te overhandigen.

Klachten indienen vanuit uwe luie zetel. Het idee alleen al.

Demper
29 september 2011, 11:20
Amai wat een racisme...

Demper
29 september 2011, 11:24
Het kan natuurlijk ook dat die mannen er een onderling wedstrijdje op na houden om zoveel mogelijk "bomeklimmers" te vangen.

:rofl:

Herr Flick
29 september 2011, 11:31
Ik ben ervan overtuigd dat chauffeurs van de lijn, stuk voor stuk goede werknemers zijn.
Ongevallen gebeuren, zeker in die sector.

Er zullen er zeker zijn die het goed menen, maar in de keren dat ik de tram mocht pakken in Antwerpen, of daar de bus nam, heb ik toch ook wel een serieuze portie regelrechte eikels tegen gekomen ook.

Demper
29 september 2011, 11:33
Er zullen er zeker zijn die het goed menen, maar in de keren dat ik de tram mocht pakken in Antwerpen, of daar de bus nam, heb ik toch ook wel een serieuze portie regelrechte eikels tegen gekomen ook.

Bij mij heeft ne chauffeur het is geflikt om zeer snel op te trekken vanals de deuren sluiten. Ik was bijna gevallen. Moest dat een oud mensje geweest zijn ze vloog door den bus.

Herr Flick
29 september 2011, 11:38
Bij mij heeft ne chauffeur het is geflikt om zeer snel op te trekken vanals de deuren sluiten. Ik was bijna gevallen. Moest dat een oud mensje geweest zijn ze vloog door den bus.

Ja dat gaat van onvriendelijk zijn tot echt gewoon den dweize kloot uithangen.

Demper
29 september 2011, 11:39
Ja dat gaat van onvriendelijk zijn tot echt gewoon den dweize kloot uithangen.

Tis dan ook een kutberoep

Herr Flick
29 september 2011, 11:43
Tis dan ook een kutberoep

Ja een hele dag in zo een blikken doos, bejaarden of joelende schoolkinderen rondvoeren, ... en om de 300 meter stoppen, ge zou van minder zelfmoordneigingen krijgen...

Demper
29 september 2011, 11:55
Je moet wel in de juiste houding op de bus staan.

From_Vlaanderen
29 september 2011, 11:57
Je moet wel in de juiste houding op de bus staan.

En dan rijdt er een buggy tegen je schenen.

karo
29 september 2011, 12:38
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Walgelijk gewoon, en je bent zeker dat die chauffeur dat wist (had gezien)?

Xenophon
29 september 2011, 12:57
Ja een hele dag in zo een blikken doos, bejaarden of joelende schoolkinderen rondvoeren, ... en om de 300 meter stoppen, ge zou van minder zelfmoordneigingen krijgen...

Dan hadden ze maar een stiel moeten leren.

karo
29 september 2011, 12:58
Dan hadden ze maar een stiel moeten leren.

Boehoehoe, het blijft een rotjob.

giserke
29 september 2011, 12:59
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Ik had die gast toch bij zijn kraag gegrepen. :x

karo
29 september 2011, 13:01
Ik had die gast toch bij zijn kraag gegrepen. :x

Ok, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij dat grappig zou vinden.

giserke
29 september 2011, 13:04
En omdat de buschauffeur toevallig een ongelikte beer was ga jij klacht indienen? Kom zeg, je verwast toch niet dat de bussen van De Lijn rijdende 5-sterren restaurants zijn, of wel soms? Ik vind het overdreven dat je voor zoiets klacht gaat indienen. En hoe wist jij dat hij het grappig vond?

Dit voorval toont aan dat die gast bewust de veiligheid van de reizigers weglacht. Dit soort gasten moet onmiddellijk van de bus verwijderd worden.
Het is nog niet genoeg dat er ne kleine na school verplettert werd tussen de deuren.

giserke
29 september 2011, 13:08
Pffft, best wel een ongepaste vergelijking.

Neen, dit is een zeer terechte vergelijking.
Dat soort zaken zijn het gevolg van een mentaliteit die de veiligheid van de reizigers weglacht.
Vroeg of laat heb je prijs!

karo
29 september 2011, 13:10
Dit voorval toont aan dat die gast bewust de veiligheid van de reizigers weglacht. Dit soort gasten moet onmiddellijk van de bus verwijderd worden.
Het is nog niet genoeg dat er ne kleine na school verplettert werd tussen de deuren.

Ik denk dat Sugar vooral boos om dit ongelukkige voorval, alhoewel het mogelijk is dat hij lachte vraag ik mij af hoe ze dat wist? Ik veronderstel dat de neef ook aan de deur stond? Meestal stap je achteraan een bus uit en zie je de chauffeur niet. Maar Sugar heeft alle recht boos te zijn, de chauffeur moet zijn excuses aanbieden. Hij deed dit vast en zeker niet opzetelijk, ik zou eerlijk gezegd nog liever een rode arm hebben dan dat ik iemand zoiets zou aandoen.

From_Vlaanderen
29 september 2011, 14:40
Waarom dat die mannen niet met de camion gaan rijden, dat snap ik niet.

Rio
29 september 2011, 15:09
Waarom dat die mannen niet met de camion gaan rijden, dat snap ik niet.

omdat ze elke avond graag willen thuis zijn?

giserke
29 september 2011, 15:18
Ik denk dat Sugar vooral boos om dit ongelukkige voorval, alhoewel het mogelijk is dat hij lachte vraag ik mij af hoe ze dat wist? Ik veronderstel dat de neef ook aan de deur stond? Meestal stap je achteraan een bus uit en zie je de chauffeur niet. Maar Sugar heeft alle recht boos te zijn, de chauffeur moet zijn excuses aanbieden. Hij deed dit vast en zeker niet opzetelijk, ik zou eerlijk gezegd nog liever een rode arm hebben dan dat ik iemand zoiets zou aandoen.

Ik heb ook meestal rap door wanneer iemand aan het grèten is.

Anna List
29 september 2011, 15:32
Had ik eerst over het hoofd gezien. Kan toch tellen als een gouden hint.

idd suqar apprecieert het niet, maar Xeno levert hier wel de gouden tips ...

denk dat m een boontje heeft voor haar :-P

Anna List
29 september 2011, 15:34
Straks ga je nog zeggen dat die mens op zoveel moest letten en dat hij er niets aan kon doen :roll:
De chauffeurs moeten inderdaad op zoveel letten, ze vervoeren tenslotte mensen, ook zwakkeren als bejaarden, kindjes en gehandicapte rolstoelgebruikers. Mijn respect voor al die chauffeurs die niet vertrekken tot de instappenden plaats nemen en veilig zijn uitgestapt. Iemand die onoplettend is mag geen mensen vervoeren, naar mijn mening.

Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.

:rofl:

geef toe dat t ongepast of op zijn minst onvoorzichtig was van die rolstoelgebruiker om andere reizigers van de bus te willen gaan helpen, hij is daar gewoon te traag voor zonder zijn wielen !

bgf324
29 september 2011, 15:36
Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.


Zalig :rofl:

Anna List
29 september 2011, 15:37
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

als uw moederke zelf t ni de moeite vindt ... zijde gij dan mss niet een klein beetje aan t overdrijven, suqar ?

Herr Flick
29 september 2011, 15:37
omdat ze elke avond graag willen thuis zijn?

Nog erger omdat hun vrouw wil dat ze elke avond thuis zijn...

Anna List
29 september 2011, 15:37
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

geef toe, als uw neef er niet bij was, was dien buschauffeur mss wel durven stoppen. nu zou m wsl kletsen gekregen hebben.

giserke
29 september 2011, 15:39
geef toe, als uw neef er niet bij was, was dien buschauffeur mss wel durven stoppen. nu zou m wsl kletsen gekregen hebben.

En terecht ook! Ze kunnen dan weer gaan zagen over agressie op de bus. :x
Ze lokken het verdomme in de meeste gevallen zelf uit.

suqar_7loe
29 september 2011, 15:40
:rofl:

geef toe dat t ongepast of op zijn minst onvoorzichtig was van die rolstoelgebruiker om andere reizigers van de bus te willen gaan helpen, hij is daar gewoon te traag voor zonder zijn wielen !
Grappig hoor :-D

Die mens werd naar buiten begeleid door een medereiziger, dat even terzijde. Die mens wou terug instappen en de bus reed door. Ik vind het op zn zachtst gezegd onbeschoft ouderen op die manier te behandelen. Oude mensen behandel je met respect, die mens kan er tenslotte ook niet aandoen dat hij in een rolstoel zit. Zo behandel je zelfs geen hond. Een chauffeur zou verplicht moeten worden te stoppen tot de ouderen plaats nemen of veilig de bus verlaten.

Herr Flick
29 september 2011, 15:40
als uw moederke zelf t ni de moeite vindt ... zijde gij dan mss niet een klein beetje aan t overdrijven, suqar ?

In de states gaat het daar iets anders aan toe.

Zelf meegemaakt, we stappen een restaurant binnen in NY, de vloer ligt glad van water (t was hard aan het regenen buiten) en mijn madam schuift uit, en valt...

Hier in den belziek zouden ze wat met uwe kop staan lachen, ... maar daar , man, man direct daar een paar man bij, om toch zeker te zijn dat ge u geen zeer gedaan had, (ja als Amerikaan zie je de dollartekens natuurlijk al voorbijschieten , een advocaat is zo gevonden en ge kunt daar goed op verdienen... )

Direct iets aangeboden en super vriendelijk, ... daar geen plaats voor norse medewerkers zulle.

Anna List
29 september 2011, 15:41
Grappig hoor :-D

Die mens werd naar buiten begeleid door een medereiziger, dat even terzijde. Die mens wou terug instappen en de bus reed door. Ik vind het op zn zachtst gezegd onbeschoft ouderen op die manier te behandelen. Oude mensen behandel je met respect, die mens kan er tenslotte ook niet aandoen dat hij in een rolstoel zit. Zo behandel je zelfs geen hond. Een chauffeur zou verplicht moeten worden te stoppen tot de ouderen plaats nemen of veilig de bus verlaten.

mja die 'helpers' hadden er ook eerst dat karreke uit kunnen zwieren natuurlijk, had die kreupele tenminste al kunnen gaan zitten ;-)

suqar_7loe
29 september 2011, 15:42
Amai wat een racisme...
Neen, Demper niet elke onbeschofte Vlaming is een racist.

suqar_7loe
29 september 2011, 15:43
mja die 'helpers' hadden er ook eerst dat karreke uit kunnen zwieren natuurlijk, had die kreupele tenminste al kunnen gaan zitten ;-)
Gij moet niet veel zeggen. Dit voorval gebeurde in dat vuil dorp genaamd Antwerpen. Van dat volk verwacht ik niets anders 8-)

Steve_M
29 september 2011, 15:44
Gij moet niet veel zeggen. Dit voorval gebeurde in dat vuil dorp genaamd Antwerpen. Van dat volk verwacht ik niets anders 8-)

Ja maar, we gaan hier alleen zo om met niet-Antwerpenaars, hoor.

giserke
29 september 2011, 15:44
Neen, Demper niet elke onbeschofte Vlaming is een racist.

Maar elke racist is wel een Vlaming zeker. :-)


Grapje. ;-)

karo
29 september 2011, 15:46
:rofl:

geef toe dat t ongepast of op zijn minst onvoorzichtig was van die rolstoelgebruiker om andere reizigers van de bus te willen gaan helpen, hij is daar gewoon te traag voor zonder zijn wielen !

Een benidorm bastard. Eigenlijk mag ik niet lachen :oops:

suqar_7loe
29 september 2011, 15:46
Ja een hele dag in zo een blikken doos, bejaarden of joelende schoolkinderen rondvoeren, ... en om de 300 meter stoppen, ge zou van minder zelfmoordneigingen krijgen...

Liever om de 300m stoppen met de bus dan constant van uw vuilkar moeten jumpen (om de 2m weliswaar). Respect voor die mensen.

karo
29 september 2011, 15:46
Grappig hoor :-D

Die mens werd naar buiten begeleid door een medereiziger, dat even terzijde. Die mens wou terug instappen en de bus reed door. Ik vind het op zn zachtst gezegd onbeschoft ouderen op die manier te behandelen. Oude mensen behandel je met respect, die mens kan er tenslotte ook niet aandoen dat hij in een rolstoel zit. Zo behandel je zelfs geen hond. Een chauffeur zou verplicht moeten worden te stoppen tot de ouderen plaats nemen of veilig de bus verlaten.

Dat is zo.

hurricane
29 september 2011, 15:47
Misschien niet helemaal on topic maar het volgende is gisteren gebeurt :
Mijn dochter begeleidde, samen met twee anderen, gisteren 8 mindervaliden naar de zee.
tram - trein - tram.
Opvallend : in Antwerpen stonden dadelijk mensen hun zitplaats af aan de mindervaliden.
Eens aan de kust moest mijn dochter bijna smeken om een paar plaatsen voor die mensen.
Op zo'n moment ben ik (bijna) fier om Antwerpenaar te zijn.

karo
29 september 2011, 15:47
Gij moet niet veel zeggen. Dit voorval gebeurde in dat vuil dorp genaamd Antwerpen. Van dat volk verwacht ik niets anders 8-)

:x

:x

:x

Elaba gij!

Anna List
29 september 2011, 15:48
Gij moet niet veel zeggen. Dit voorval gebeurde in dat vuil dorp genaamd Antwerpen. Van dat volk verwacht ik niets anders 8-)

dat is hé

tja wat wil je ... al 80 jaar bestuurd door socialisten ... t ziet er een beetje ex oostblok achtig uit nu hé

karo
29 september 2011, 15:49
Misschien niet helemaal on topic maar het volgende is gisteren gebeurt :
Mijn dochter begeleidde, samen met twee anderen, gisteren 8 mindervaliden naar de zee.
tram - trein - tram.
Opvallend : in Antwerpen stonden dadelijk mensen hun zitplaats af aan de mindervaliden.
Eens aan de kust moest mijn dochter bijna smeken om een paar plaatsen voor die mensen.
Op zo'n moment ben ik (bijna) fier om Antwerpenaar te zijn.

:-D


Zo is het, die west vlamingen denken altijd eerst aan zichzelf. Ikke ikke ikke, en de rest kan stikke.

karo
29 september 2011, 15:49
dat is hé

tja wat wil je ... al 80 jaar bestuurd door socialisten ... t ziet er een beetje ex oostblok achtig uit nu hé

:lol::lol:

Niet overdrijven he demper, oeps. Anna bedoel ik.

giserke
29 september 2011, 15:50
:-D


Zo is het, die west vlamingen denken altijd eerst aan zichzelf. Ikke ikke ikke, en de rest kan stikke.

Leren lezen, hij zegt de zee! = Franstaligen

hurricane
29 september 2011, 15:50
:-D


Zo is het, die west vlamingen denken altijd eerst aan zichzelf. Ikke ikke ikke, en de rest kan stikke.

Oost-vlamingen ook. Ik kan het weten. Mijnen baas is er ene ;-)

hurricane
29 september 2011, 15:51
Leren lezen, hij zegt de zee! = Franstaligen

Niks. De Haan is Vlaamstalig. Nu ja, het lijkt er op 8O

giserke
29 september 2011, 15:51
Oost-vlamingen ook. Ik kan het weten. Mijnen baas is er ene ;-)

Gent = West-Vlaanderen ;-)

Anna List
29 september 2011, 15:51
Liever om de 300m stoppen met de bus dan constant van uw vuilkar moeten jumpen (om de 2m weliswaar). Respect voor die mensen.

dat zegt ge nu, maar als die chauffeur uitstapt en uw moederke vanachter zijn bus binnenzwiert gelijk die mannen, zal t wsl ook weer ni goe zijn voor u :-P

Anna List
29 september 2011, 15:53
:lol::lol:

Niet overdrijven he demper, oeps. Anna bedoel ik.

lol, begint gij nu ook niet hé sletje ! :-o

karo
29 september 2011, 15:53
Leren lezen, hij zegt de zee! = Franstaligen

:lol::lol::lol:

Ah zo, is het nu blanc montagne geworden dan? Bartje zal blij zijn, en heel die kudde van de VNJ ook.

suqar_7loe
29 september 2011, 15:53
Maar elke racist is wel een Vlaming zeker. :-)
Grapje. ;-)
Dat kan best zijn :-D

karo
29 september 2011, 15:53
lol, begint gij nu ook niet hé sletje ! :-o

:x:x:x

Wablieft!

:x

hurricane
29 september 2011, 15:53
Gent = West-Vlaanderen ;-)

Euh :-D

Anna List
29 september 2011, 15:54
Leren lezen, hij zegt de zee! = Franstaligen

lol

goeike

suqar_7loe
29 september 2011, 15:55
dat zegt ge nu, maar als die chauffeur uitstapt en uw moederke vanachter zijn bus binnenzwiert gelijk die mannen, zal t wsl ook weer ni goe zijn voor u :-P
:rofl:

Dan kent ge deze maroef niet. Ik zou rochelen in zn gezicht, me laten vallen en de politie bellen. Achteraf de neven er op af sturen. Mn ma is gewoon naïef ja! :lol:

Anna List
29 september 2011, 15:55
:x:x:x

Wablieft!

:x

tuttuttut

niks :x


gij weet hoe ik dat bedoel ;-)


trouwens ... als ik nu nog breezersletje had gezegd tot daar toe, dan had ge reden voor :x

maar u zou ik cavasletje noemen ze :-P

hurricane
29 september 2011, 15:57
:rofl:

Dan kent ge deze maroef niet. Ik zou rochelen in zn gezicht, me laten vallen en de politie bellen. Achteraf de neven er op af sturen. Mn ma is gewoon naïef ja! :lol:

Rochelen en dan in katzwijm vallen ? Ik vrees dat ge ni echt geloofwaardig gaat overkomen dan ;-)
Beter ineens van uwe stok gaan. Schokkende bewegingen maken en met uw ogen draaien. Kwestie van het levensecht te maken eh

Anna List
29 september 2011, 15:57
:rofl:

Dan kent ge deze maroef niet. Ik zou rochelen in zn gezicht, me laten vallen en de politie bellen. Achteraf de neven er op af sturen. Mn ma is gewoon naïef ja! :lol:

:oops: wie is maroef mss ?

suqar_7loe
29 september 2011, 15:57
Misschien niet helemaal on topic maar het volgende is gisteren gebeurt :
Mijn dochter begeleidde, samen met twee anderen, gisteren 8 mindervaliden naar de zee.
tram - trein - tram.
Opvallend : in Antwerpen stonden dadelijk mensen hun zitplaats af aan de mindervaliden.
Eens aan de kust moest mijn dochter bijna smeken om een paar plaatsen voor die mensen.
Op zo'n moment ben ik (bijna) fier om Antwerpenaar te zijn.
Fijn om dat te lezen. Bij ons in Oost-Vlaanderen zouden ze dat ook doen. Maar ja, hier wonen dan ook de meest coole Vlamen hé :-o

suqar_7loe
29 september 2011, 15:58
:oops: wie is maroef mss ?
Ikke tiens. De racistische buschauffeur zal het niet zijn hé :twisted:

suqar_7loe
29 september 2011, 15:59
:x

:x

:x

Elaba gij!
:hug:

karo
29 september 2011, 16:00
tuttuttut

niks :x


gij weet hoe ik dat bedoel ;-)


trouwens ... als ik nu nog breezersletje had gezegd tot daar toe, dan had ge reden voor :x

maar u zou ik cavasletje noemen ze :-P


*KLETS*

http://www.thebigwaveblog.com/wp-content/images/2009/02/slap.jpg

suqar_7loe
29 september 2011, 16:00
dat is hé

tja wat wil je ... al 80 jaar bestuurd door socialisten ... t ziet er een beetje ex oostblok achtig uit nu hé
Pas op, ik zie vaak geen verschil tussen die allochtonen en autochtonen. Buiten misschien het tintje. Maar inderdaad, weg met Janssens :cheer:

giserke
29 september 2011, 16:02
Fijn om dat te lezen. Bij ons in Oost-Vlaanderen zouden ze dat ook doen. Maar ja, hier wonen dan ook de meest coole Vlamen hé :-o

De maskes moeten maar op onze schoot gaan zitten. Plaats gewonnen.

Anna List
29 september 2011, 16:03
*KLETS*

http://www.thebigwaveblog.com/wp-content/images/2009/02/slap.jpg

naah, da's echt mijn ding ni :-P

Anna List
29 september 2011, 16:04
Pas op, ik zie vaak geen verschil tussen die allochtonen en autochtonen. Buiten misschien het tintje. Maar inderdaad, weg met Janssens :cheer:

is daar dan verschil in ?

nu die verse lading Nigeriaansen, die springen er wel uit ... vanwaar komen die ineens allemaal ? en wat komen ze zoeken ?

Anna List
29 september 2011, 16:05
De maskes moeten maar op onze schoot gaan zitten. Plaats gewonnen.

subiet gij ook kletsen ze !

suqar_7loe
29 september 2011, 16:05
en wat komen ze zoeken ?
OCMW?

Anna List
29 september 2011, 16:07
OCMW?

zou het ?

daar lijken ze mij iets te hard gesminkt voor ;-)


volgens mij zijn ze zelfbedruipend.

suqar_7loe
29 september 2011, 16:10
daar lijken ze mij iets te hard gesminkt voor ;-)
:rofl:

karo
29 september 2011, 16:12
zou het ?

daar lijken ze mij iets te hard gesminkt voor ;-)


volgens mij zijn ze zelfbedruipend.


Een beetje demper dus. :-D

From_Vlaanderen
29 september 2011, 16:24
OCMW?

Voila, die bruin zouden beter dat gruun van het albertkanaal scheppen.

Sywen
29 september 2011, 16:32
Misschien niet helemaal on topic maar het volgende is gisteren gebeurt :
Mijn dochter begeleidde, samen met twee anderen, gisteren 8 mindervaliden naar de zee.
tram - trein - tram.
Opvallend : in Antwerpen stonden dadelijk mensen hun zitplaats af aan de mindervaliden.
Eens aan de kust moest mijn dochter bijna smeken om een paar plaatsen voor die mensen.
Op zo'n moment ben ik (bijna) fier om Antwerpenaar te zijn.

toch wel even nuanceren, het overgrote deel van reizigers op de kusttram zijn toeristen, geen West-Vlamingen ;)

karo
29 september 2011, 16:45
Voila, die bruin zouden beter dat gruun van het albertkanaal scheppen.

En met dat groen moeten ze het dak van het sportpaleis terug groen kleuren. Vettig blauw!

hurricane
29 september 2011, 16:54
En met dat groen moeten ze het dak van het sportpaleis terug groen kleuren. Vettig blauw!

Volledig mee eens. Da's lelijk nu :evil:

karo
29 september 2011, 16:56
Volledig mee eens. Da's lelijk nu :evil:

Dat heb je nu met een burgemeester van Spa blauw.

karo
29 september 2011, 16:57
Volgende stap is een foto van Jansens himself op dat vettig dak.

Stap verder het cartel SPA-VLD. :lol: Wedden?

kiko
29 september 2011, 17:09
Neen, dit is een zeer terechte vergelijking.
Dat soort zaken zijn het gevolg van een mentaliteit die de veiligheid van de reizigers weglacht.
Vroeg of laat heb je prijs!
Een kind dat doodgereden werd kun je in het verste verte niet vergelijken met de één of ander wiens arm heel eventjes gekneld zat.

Ik wil er ook op wijzen dat het proces van de chauffeur hier voluit gemaakt wordt, maar ik zou wel graag eens zijn kant horen. Ik weiger ook maar één greintje sympathie te uiten voor het "slachtoffer" tot zolang ik de chauffeur zijn kant niet gehoord heb.

Ik weet uit ervaring dat dergelijke verhalen altijd meerdere kanten hebben.

hurricane
29 september 2011, 17:16
Dat heb je nu met een burgemeester van Spa blauw.

Dat dak is nog te klein voor zijn nek ;-)

Steve_M
29 september 2011, 17:20
Een kind dat doodgereden werd kun je in het verste verte niet vergelijken met de één of ander wiens arm heel eventjes gekneld zat.

Ik wil er ook op wijzen dat het proces van de chauffeur hier voluit gemaakt wordt, maar ik zou wel graag eens zijn kant horen. Ik weiger ook maar één greintje sympathie te uiten voor het "slachtoffer" tot zolang ik de chauffeur zijn kant niet gehoord heb.

Ik weet uit ervaring dat dergelijke verhalen altijd meerdere kanten hebben.

Je volste recht, maar ik heb sowieso automatisch wel enige sympathie voor een 8-jarige uit het BUSO die onder de wielen van een bus terechtkomt. Of had je het over de moeder van suqar?

kiko
29 september 2011, 17:23
Je volste recht, maar ik heb sowieso automatisch wel enige sympathie voor een 8-jarige uit het BUSO die onder de wielen van een bus terechtkomt. Of had je het over de moeder van suqar?
De moeder uiteraard.

Steve_M
29 september 2011, 17:25
De moeder uiteraard.

Ik vond het al een beetje kil. ;-)

kiko
29 september 2011, 17:30
Ik vond het al een beetje kil.
Net daarom dat ik zei dat een verongelukt kind (een heuse tragedie dat voor alle partijen nog jaren lang zal nazinderen) in geen geval te vergelijken is met een fait divers dat dan nog op geen enkele manier te controleren is.

Iedereen is wel al eens bijna verongelukt geweest ("nog een chance dat ik just kon stoppen, of 'k zat ertegen begot !") maar de meesten voelen geen behoefte om dat wereldkundig te maken.

suqar_7loe
29 september 2011, 19:52
Zalig :rofl:

Lachen met de miserie van een ander. Het siert je echt niet. Vroeg of laat word jij ook oud en hopelijk zal je dan ook niet zo uitgelachen worden door anderen.

dark_lord_of_belgium
29 september 2011, 19:53
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

bij de politie :rofl: dan zal het zeker in orde komen :rofl:

suqar_7loe
29 september 2011, 19:57
idd suqar apprecieert het niet, maar Xeno levert hier wel de gouden tips ...

denk dat m een boontje heeft voor haar :-P
Moei u niet met mij en ons zonnestraalke :twisted:

suqar_7loe
29 september 2011, 19:59
Je volste recht, maar ik heb sowieso automatisch wel enige sympathie voor een 8-jarige uit het BUSO die onder de wielen van een bus terechtkomt. Of had je het over de moeder van suqar?
BLO bedoel je.

Anna List
29 september 2011, 20:14
Volgende stap is een foto van Jansens himself op dat vettig dak.

Stap verder het cartel SPA-VLD. :lol: Wedden?

dat ze dan Proximus maar binnenhalen om t schilderen te sponsoren

Anna List
29 september 2011, 20:16
Moei u niet met mij en ons zonnestraalke :twisted:


Mijn moeder is naïef. Ge zou die mogen uitkafferen voor makkak en het vuil van het straat en dat mens zou nog zeggen 'natuurlijk is da gene racist, misschien heeft die mens net een negatieve ervaring meegemaakt met één of andere allochtoon'. Die mentaliteit pik ik niet. Als zij niet opkomt voor haar rechten dan doe ik het wel in haar plaats. Tegenwoordig moet ge hard zijn en naïef zijn staat vaak gelijk aan dom zijn in dit soort gevallen.

k vind dat ge wat meer respect voor u moederke zou mogen tonen

suqar_7loe
29 september 2011, 20:20
k vind dat ge wat meer respect voor u moederke zou mogen tonen
Ik heb zoveel respect voor haar dat ik haar ten allen tijde zou verdedigen. Als dat geen respect is!

Anna List
29 september 2011, 20:27
Ik heb zoveel respect voor haar dat ik haar ten allen tijde zou verdedigen. Als dat geen respect is!

in dezen draad lijkt het er meer op dat ge haar gebruikt voor uw eigen doeleinden

suqar_7loe
29 september 2011, 20:29
in dezen draad lijkt het er meer op dat ge haar gebruikt voor uw eigen doeleinden
Mijn eigen doeleinden? Wat mogen die dan zijn?

Txiki
30 september 2011, 06:59
Is er iets gebeurd, misschien?

Anna List
30 september 2011, 10:53
Mijn eigen doeleinden? Wat mogen die dan zijn?

die zijn politiek activistisch emancipatorisch.

Txiki
30 september 2011, 10:58
die zijn politiek activistisch emancipatorisch.

Zeg toch gewoon maatschappij-ondermijnend.

Anna List
30 september 2011, 11:18
Zeg toch gewoon maatschappij-ondermijnend.

zo bont maakt ze het niet

of althans, dat doel verhult ze nog :-)

Txiki
30 september 2011, 11:19
zo bont maakt ze het niet

of althans, dat doel verhult ze nog :-)

tut tut, een ongeval kan gebeuren. Maar ik lees in één van haar reacties dat ze die chauffeur plots een racist noemt. Typisch.

Anna List
30 september 2011, 12:26
tut tut, een ongeval kan gebeuren. Maar ik lees in één van haar reacties dat ze die chauffeur plots een racist noemt. Typisch.

volgens mij relativeert ze toch nog veel hoor

... uiteindelijk diende ze haar klacht alleen hier in k&k in ...


ik vermoed dus dat die chauffeur er niet al te veel last mee zal krijgen, ze neemt het zelf niet echt au serieux toch hé :-P

Txiki
30 september 2011, 12:58
volgens mij relativeert ze toch nog veel hoor

... uiteindelijk diende ze haar klacht alleen hier in k&k in ...


ik vermoed dus dat die chauffeur er niet al te veel last mee zal krijgen, ze neemt het zelf niet echt au serieux toch hé :-P

Dan moet ze hier ook niet komen bleiten.

Cynara Cardunculus
30 september 2011, 13:20
Dan moet ze hier ook niet komen bleiten.

Dit is weer een duidelijk voorbeeld van "gij vuile racist zijt de schuld" situatie.

Er zijn uiteraard feiten waarvoor men klacht kan indienen. Er zijn ook feiten die vervelend zijn, lichamelijke of materiële schade veroorzaken, maar niet de moeite zijn om over te reclameren.

Ik stapte ooit op de tram die zéér bruusk vertrok. Ik hield mezelf vast (wij weten dus dat we ons vast moeten houden) maar een corpulente Roma madam hield zich niet vast, en vond niet beter dan in haar reflex mijn los-gebreide trui vast te pakken en deze een halve meter uit te rekken, tot groot jolijt van de mannelijke medereizigers, want ik stond in mijn BH (voor hetzelfde geld had ze die ook nog kunnen uit-rekken).
Wat nu? de Zwarte Madam (een evenbeeld van die van Suske en Wiske trouwens) gaf geen krimp, geen blik, geen excuus, geen goededag : ze waggelde gewoon verder de tram op. De chauffeur is blijkbaar gewoon om bruusk te vertrekken, ik gaf een gratis floorshow en eindigde met een uitgerokken pull.
Gaan we daar klacht voor neerleggen? tegen wie?

Mensen als SuskeWiet staan op slag racisme te kwelen, "per express" te roepen, allemaal volgens hun eigen o zo geprezen stammencultuur waar niemand "per ongeluk" iemand trui vastpakt uiteraard.

-----------------
als men gekwetst is MOET men dit laten vaststellen, of anders zijn mond houden. Voor hetzelfde geld ziet suqar's mam haar arm rood omdat papa vers 4.34 heeft toegepast.

Xenophon
30 september 2011, 13:48
Dit is weer een duidelijk voorbeeld van "gij vuile racist zijt de schuld" situatie.

Er zijn uiteraard feiten waarvoor men klacht kan indienen. Er zijn ook feiten die vervelend zijn, lichamelijke of materiële schade veroorzaken, maar niet de moeite zijn om over te reclameren.

Ik stapte ooit op de tram die zéér bruusk vertrok. Ik hield mezelf vast (wij weten dus dat we ons vast moeten houden) maar een corpulente Roma madam hield zich niet vast, en vond niet beter dan in haar reflex mijn los-gebreide trui vast te pakken en deze een halve meter uit te rekken, tot groot jolijt van de mannelijke medereizigers, want ik stond in mijn BH (voor hetzelfde geld had ze die ook nog kunnen uit-rekken).
Wat nu? de Zwarte Madam (een evenbeeld van die van Suske en Wiske trouwens) gaf geen krimp, geen blik, geen excuus, geen goededag : ze waggelde gewoon verder de tram op. De chauffeur is blijkbaar gewoon om bruusk te vertrekken, ik gaf een gratis floorshow en eindigde met een uitgerokken pull.
Gaan we daar klacht voor neerleggen? tegen wie?

Mensen als SuskeWiet staan op slag racisme te kwelen, "per express" te roepen, allemaal volgens hun eigen o zo geprezen stammencultuur waar niemand "per ongeluk" iemand trui vastpakt uiteraard.

-----------------
als men gekwetst is MOET men dit laten vaststellen, of anders zijn mond houden. Voor hetzelfde geld ziet suqar's mam haar arm rood omdat papa vers 4.34 heeft toegepast.

:D

Ze kan dan voor de sharia-rechtbank klacht neerleggen.

bgf324
30 september 2011, 14:15
:D

Ze kan dan voor de sharia-rechtbank klacht neerleggen.

10 zwepenslagen wegens klacht indienen (als vrouw)

Vigilante VL
30 september 2011, 14:38
10 zwepenslagen wegens klacht indienen (als vrouw)

Is dat een zwans of is dat ne vrai? 8O

Cynara Cardunculus
30 september 2011, 14:45
Is dat een zwans of is dat ne vrai? 8O

goei vraag.

Als manlief nog maar VREEST dat ze ongehoorzaam zal zijn (hem gaan aangeven), dan mag hij haar al aftroeven (maar niet op haar gezicht! en de rest van haar lijf moet ze toch inpakken, dus dan weten de anderen niet hoe stout ze wel geweest is. .............toch lief van Allah hé?).

Macchiavelli
30 september 2011, 17:52
Ik heb nogal mijn twijfels bij dit hele verhaal. Eerst krijgen we in de media dat verhaal te horen over een jongetje dat tussen de deur van de bus klem kwam te zitten en overleed. Naar het schijnt een Marokkaans jongetje overigens. En prompt de volgende dag komt een forumlid met dit verhaal op de proppen, toevallig ook met een Marokkaan in de hoofdrol.
En passant wordt die buschauffeur dan nog racisme verweten.
En verder vraag ik me af hoe het "slachtoffer" dan wel de bus moet zijn uitgestapt. Als je met je arm klem komt te zitten, dan moet je namelijjk zijdelings uitgestapt zijn. Welk normaal mens stapt op die manier uit? Dat heb ik alleen moddervette mensen enigzins op die manier zitten doen.

En dan dat gezaag in dit topic...
Neem liever een voorbeeld aan deze Chinese mevrouw (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1284942/2011/06/28/Vrouw-raakt-met-hoofd-klem-tussen-deur-van-bus.dhtml):

http://static0.hln.be/static/photo/2011/7/3/4/20110628151423/media_xl_4257109.jpg

Uit het artikel: "De chauffeur werd gealarmeerd door andere passagiers. De man opende de deur en de vrouw stapte alsnog uit. De dame wreef zich even over de pijnlijke nek en maakte zich snel uit de voeten. Ze diende geen klacht in."

In China zagen ze niet over zulke bagatellen.

suqar_7loe
30 september 2011, 18:00
tut tut, een ongeval kan gebeuren. Maar ik lees in één van haar reacties dat ze die chauffeur plots een racist noemt. Typisch.
Leugenaar. Mij niet verwarren met Demper.

Cynara Cardunculus
30 september 2011, 18:05
Leugenaar. Mij niet verwarren met Demper.

ooit al de mogelijkheid overwogen dat uw mama beetje niet juist gedrag vertoonde? Je slaat een kameel ook niet omdat hij moet gaan zitten nietwaar, Daarvoor leer je eerst "hoe zit ik op een kameel"....

Macchiavelli
30 september 2011, 18:10
Leugenaar. Mij niet verwarren met Demper.
Txiki liegt niet. Dit zijn jouw eigen woorden in dit topic:
Ikke tiens. De racistische buschauffeur zal het niet zijn hé :twisted:

suqar_7loe
30 september 2011, 18:17
Txiki liegt niet. Dit zijn jouw eigen woorden in dit topic:
Zelfs een oen weet dat zoiets niet gemeend was. Check de voorgaande reactie van giserke. En de emoticon is je ook ontgaan zeker. Overigens heb ik hier meermaals geschreven dat niet elke onbeschofte Vlaming een racist is.

Van jou verwacht ik trouwens ook niet dat je het begrijpt.

Macchiavelli
30 september 2011, 18:35
Zelfs een oen weet dat zoiets niet gemeend was. Check de voorgaande reactie van giserke. En de emoticon is je ook ontgaan zeker. Overigens heb ik hier meermaals geschreven dat niet elke onbeschofte Vlaming een racist is.

Van jou verwacht ik trouwens ook niet dat je het begrijpt.
Ik begrijp maar al te goed wat jij bedoelt.
Als jij stelt dat niet iedere onbeschofte Vlaming een racist is, dan impliceert dat dat jij vindt dat veel onbeschofte Vlamingen dat wel zijn.
Het feit alleen al dat je "onbeschoft" aan "Vlaming" en "racist" koppelt, geeft al aan in welke banen jij eigenlijk denkt.

Txiki
30 september 2011, 21:42
Leugenaar. Mij niet verwarren met Demper.

Schatteke... ik heb je graag, maar verwacht van mij nooit dat ik iets toedek met de mantel der liefde.

Vigilante VL
30 september 2011, 21:59
http://blog.wtfconcept.com/wp-content/uploads/2011/07/thats-racist-gif.gif

Txiki
30 september 2011, 22:01
http://blog.wtfconcept.com/wp-content/uploads/2011/07/thats-racist-gif.gif

en nu?

Vigilante VL
30 september 2011, 22:02
en nu?

Vind dat gewoon een fantastische gif.

Txiki
30 september 2011, 22:04
Vind dat gewoon een fantastische gif.

:-D ik ook, se

Steve_M
30 september 2011, 23:01
Zelfs een oen weet dat zoiets niet gemeend was. Check de voorgaande reactie van giserke. En de emoticon is je ook ontgaan zeker.

Hela, hier valt niks te lachen. Zeker als het sommigen goed uitkomt. Het is hier K&K toch niet ...

Quorn
1 oktober 2011, 07:03
Dan moet ze hier ook niet komen bleiten.

*KNIP*

BigF
1 oktober 2011, 09:51
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Jou ma wordt ei zo na vermoord door een buschauffeur van de lijn en jij gaat een klacht indienen via de site van De Lijn??

Ik zal het niet gemakkelijk zeggen maar in zo'n gevallen is de Politie wel degelijk Je Vriend. En die had je volgens mij beter onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Quorn
1 oktober 2011, 10:39
Jou ma wordt ei zo na vermoord door een buschauffeur van de lijn en jij gaat een klacht indienen via de site van De Lijn??

Ik zal het niet gemakkelijk zeggen maar in zo'n gevallen is de Politie wel degelijk Je Vriend. En die had je volgens mij beter onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Dit verhaaltje is even hard verzonnen als het grote boze boek waar ze in gelooft.
Begrijpelijk als je dit je hele leven doet vervaagt degrens tussen rea en fanta

Rudy
2 oktober 2011, 13:31
:D

Ze kan dan voor de sharia-rechtbank klacht neerleggen.

In Vlaanderen hebben we geen erkende sharia-rechtbanken.