PDA

View Full Version : Anke For President - The only Edition!!!


Pagina's : 1 [2] 3

Knuppel
27 september 2002, 17:22
http://www.politics.be/phpBB/images/smiles/new_all_coholic.gif

Santé? Dit lijkt meer op het trekken van een tand! :x

Zit wel goed vast hé? :D

Supe®Staaf
28 september 2002, 07:03
http://www.politics.be/phpBB/images/smiles/new_all_coholic.gif

Santé? Dit lijkt meer op het trekken van een tand! :x


Zo voelt Linus zich, telkens hij na één van zijn rabiate aanvallen op Tilleke, op strenge doch rechtvaardige wijze, door De Superstaaf® terechtgewezen wordt!
:P :P :P


PS: De Anke-aanhang lijkt wel afdoende de kop ingedrukt, of bereiden ze een grootscheeps offensief voor op de vooravond van de kiezingen?

Knuppel
28 september 2002, 09:53
http://www.politics.be/phpBB/images/smiles/new_all_coholic.gif

Santé? Dit lijkt meer op het trekken van een tand! :x


Zo voelt Linus zich, telkens hij na één van zijn rabiate aanvallen op Tilleke, op strenge doch rechtvaardige wijze, door De Superstaaf® terechtgewezen wordt!
:P :P :P

Hij zit wel goed vast, hé?

Linus
30 september 2002, 15:37
http://www.politics.be/phpBB/images/smiles/new_all_coholic.gif

Santé? Dit lijkt meer op het trekken van een tand! :x


Zo voelt Linus zich, telkens hij na één van zijn rabiate aanvallen op Tilleke, op strenge doch rechtvaardige wijze, door De Superstaaf® terechtgewezen wordt!
:P :P :P


PS: De Anke-aanhang lijkt wel afdoende de kop ingedrukt, of bereiden ze een grootscheeps offensief voor op de vooravond van de kiezingen?

Ach, Superstaaf, met het aanvallen van prinsesjes houdt deze koene jongeling zich niet bezig. Er zijn andere katten te geselen (tenminste als Michel Vandebosche even niet kijkt).

Linus

Supe®Staaf
30 september 2002, 15:55
Ach, Superstaaf, met het aanvallen van prinsesjes houdt deze koene jongeling zich niet bezig. Er zijn andere katten te geselen (tenminste als Michel Vandebosche even niet kijkt).

Linus
Katten geselen?
Ik vreesde het al.
De roomijsfixatie was slechts het begin.
Mail me vanuit St.-Camillus, ik laat je niet in de steek!

:eating:

Linus
1 oktober 2002, 10:12
Ach, Superstaaf, met het aanvallen van prinsesjes houdt deze koene jongeling zich niet bezig. Er zijn andere katten te geselen (tenminste als Michel Vandebosche even niet kijkt).

Linus
Katten geselen?
Ik vreesde het al.
De roomijsfixatie was slechts het begin.
Mail me vanuit St.-Camillus, ik laat je niet in de steek!

:eating:

Waarvoor dank.

Maar maak je over mij maar geen zorgen. Mijn psychiater heeft me verteld dat het allemaal wel in orde komt... (niet dat ik enig geloof hecht aan wat psychiaters - die pseudo-wetenschappelijke lui die maar niet willen beseffen dat Freud een oen was - te vertellen hebben).

Linus

Knuppel
1 oktober 2002, 10:28
Ach, Superstaaf, met het aanvallen van prinsesjes houdt deze koene jongeling zich niet bezig. Er zijn andere katten te geselen (tenminste als Michel Vandebosche even niet kijkt).

Linus
Katten geselen?
Ik vreesde het al.
De roomijsfixatie was slechts het begin.
Mail me vanuit St.-Camillus, ik laat je niet in de steek!

:eating:

Waarvoor dank.

Maar maak je over mij maar geen zorgen. Mijn psychiater heeft me verteld dat het allemaal wel in orde komt... (niet dat ik enig geloof hecht aan wat psychiaters - die pseudo-wetenschappelijke lui die maar niet willen beseffen dat Freud een oen was - te vertellen hebben).

Linus

Bedoel je dus dat het helem�*�*l niet in orde komt met je , Linus?

Linus
3 oktober 2002, 09:21
Ach, Superstaaf, met het aanvallen van prinsesjes houdt deze koene jongeling zich niet bezig. Er zijn andere katten te geselen (tenminste als Michel Vandebosche even niet kijkt).

Linus
Katten geselen?
Ik vreesde het al.
De roomijsfixatie was slechts het begin.
Mail me vanuit St.-Camillus, ik laat je niet in de steek!

:eating:

Waarvoor dank.

Maar maak je over mij maar geen zorgen. Mijn psychiater heeft me verteld dat het allemaal wel in orde komt... (niet dat ik enig geloof hecht aan wat psychiaters - die pseudo-wetenschappelijke lui die maar niet willen beseffen dat Freud een oen was - te vertellen hebben).

Linus

Bedoel je dus dat het helem�*�*l niet in orde komt met je , Linus?

Ach Knuppel, buiten die kut-verkoudheid waar ik nu mee zit, is er absoluut niets mis met mij!

Linus

Knuppel
3 oktober 2002, 10:23
Gelukkig. :wink:
Iedereen zit al eens met een lullige ziekte. :P

Supe®Staaf
4 oktober 2002, 07:44
Gelukkig. :wink:
Iedereen zit al eens met een lullige ziekte. :P
Perfect te vermijden door nooit vieze madammen te frequenteren.

Knuppel
4 oktober 2002, 08:46
Gelukkig. :wink:
Iedereen zit al eens met een lullige ziekte. :P
Perfect te vermijden door nooit vieze madammen te frequenteren.


En vieze mannen... :roll:

Linus
4 oktober 2002, 10:00
Gelukkig. :wink:
Iedereen zit al eens met een lullige ziekte. :P
Perfect te vermijden door nooit vieze madammen te frequenteren.

Ik zal er op letten...

Knuppel, waar in Limburg woon je precies? En je bent toch geen vieze madame zeker.... :wink:

Linus

Knuppel
4 oktober 2002, 11:55
Gelukkig. :wink:
Iedereen zit al eens met een lullige ziekte. :P
Perfect te vermijden door nooit vieze madammen te frequenteren.

Ik zal er op letten...

Knuppel, waar in Limburg woon je precies? En je bent toch geen vieze madame zeker.... :wink:

Linus

Vieze madam? :o

Van één ventje??? :cry:

Of maak je dat op uit mijn "vieze praatjes"? :oops:

Moet je daar dan persé een "vies meiske" voor zijn? :wink:

Die mannen toch... :roll:


Alleen vieze madammen geven wat graag hun woon-en/of werkplaats op. Vandaar...

Knuppel
4 oktober 2002, 12:00
Begot, Linus!
Jij zoekt toch geen "vieze madam" zeker :?: :!:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Linus
4 oktober 2002, 14:24
Begot, Linus!
Jij zoekt toch geen "vieze madam" zeker :?: :!:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Euh... een proper gewassen vieze madame? :roll: :roll: :lol:

Supe®Staaf
4 oktober 2002, 16:06
Euh... een proper gewassen vieze madame? :roll: :roll: :lol:
Je bent nog niet volledig verloren voor de goede zaak.

Knuppel
4 oktober 2002, 17:22
Ik kom net binnen van het tuinieren, zit onder de drek, stink naar het zweet en plak als een lekstok. Mij kan je dus niet bedoelen Linus. :)

Supe®Staaf
4 oktober 2002, 18:08
Ik kom net binnen van het tuinieren, zit onder de drek, stink naar het zweet en plak als een lekstok. Mij kan je dus niet bedoelen Linus. :)
Lekkeeeeeeeeeer!!!!!!

Knuppel
4 oktober 2002, 18:17
Ik kom net binnen van het tuinieren, zit onder de drek, stink naar het zweet en plak als een lekstok. Mij kan je dus niet bedoelen Linus. :)
Lekkeeeeeeeeeer!!!!!!

Ik voel me hier op een goei wei... :lol:

Als enige koe... :oops:

Met twee ossen. :P

Truder
15 oktober 2002, 20:20
Effe laten zien waar het hier over gaat. :mrgreen: :mrgreen:

http://users.pandora.be/wv3/ankeVlaams.jpg

http://users.pandora.be/wv3/AFP2.gif

Supe®Staaf
15 oktober 2002, 22:59
Effe laten zien waar het hier over gaat. :mrgreen: :mrgreen:
Vanonder welke steen komt die aftandse vitrineh**r nu weerom gekropen?
Is dat wicht nu nog niet op één of ander ondermaats postje, passend bij haar capaciteiten geraakt?
Pfffffffff.
Zal ik eens links opsnorren van beschuttende werkplaatsen? Voor het gewone werk aldaar acht ik ze niet capabel, maar soms is daar al eens portier nodig, bijvoorbeeld als prinses Mathilde op bezoek komt.
En kom niet af met Ankes diplom zus of zo. Dat wil enkel zeggen: zij veel tijd, vader veel geld. Ik kan het weten. Mijn sch**thuis hangt vol diploms.
Maar kom, een deur open en toe doen op het juiste moment, en zeggen:"Astoeblif, minèr," dat moet na zes maand opleiding zelfs binnen haar mogelijkheden liggen.
De gemeenschap heeft nu reeds genoeg geld gestoken in dergelijke sujetten, die wanneer ze in de politiek gaan nog niet eens weten voor welke partij ze nu eigenlijk zijn.
Presidente :?: Poeh :!: Nog niet eens baas van het tuinhuis, als de hond op congé is, en de vuilbak aan de voorgevel staat.....
:roll: :evil: :!:

Knuppel
16 oktober 2002, 08:53
Effe laten zien waar het hier over gaat. :mrgreen: :mrgreen:
Vanonder welke steen komt die aftandse vitrineh**r nu weerom gekropen?
Is dat wicht nu nog niet op één of ander ondermaats postje, passend bij haar capaciteiten geraakt?
Pfffffffff.
Zal ik eens links opsnorren van beschuttende werkplaatsen? Voor het gewone werk aldaar acht ik ze niet capabel, maar soms is daar al eens portier nodig, bijvoorbeeld als prinses Mathilde op bezoek komt.
En kom niet af met Ankes diplom zus of zo. Dat wil enkel zeggen: zij veel tijd, vader veel geld. Ik kan het weten. Mijn sch**thuis hangt vol diploms.
Maar kom, een deur open en toe doen op het juiste moment, en zeggen:"Astoeblif, minèr," dat moet na zes maand opleiding zelfs binnen haar mogelijkheden liggen.
De gemeenschap heeft nu reeds genoeg geld gestoken in dergelijke sujetten, die wanneer ze in de politiek gaan nog niet eens weten voor welke partij ze nu eigenlijk zijn.
Presidente :?: Poeh :!: Nog niet eens baas van het tuinhuis, als de hond op congé is, en de vuilbak aan de voorgevel staat.....
:roll: :evil: :!:

Neen, een koningin die het verschil niet wil zien tussen een asshole van een man en een echte is beter....

Truder
16 oktober 2002, 09:17
Effe laten zien waar het hier over gaat. :mrgreen: :mrgreen:
Vanonder welke steen komt die aftandse vitrineh**r nu weerom gekropen?
Is dat wicht nu nog niet op één of ander ondermaats postje, passend bij haar capaciteiten geraakt?
Pfffffffff.


Nee bij het Vlaams Blok worden de posten democratisch verdiend, ze zal zoals in elke democratische partij (spijtig genoeg is het Vlaams Blok de enige democratische partij in het Belziekske. :mrgreen: )de verkiezingen moeten afwachten voor ze eventueel Senator kan worden.


Zal ik eens links opsnorren van beschuttende werkplaatsen?


Waarom? Moet ze de de nageboortes van den Albeeer en Pola en hun aangetrouwde sletten begeleiden?


http://users.pandora.be/wv3/Anke7.jpg

Knuppel
16 oktober 2002, 10:17
Maar Intruderke toch! Je laat je toch niet boos maken door de Superstaaf? Ik denk dat hij wat (te weinig) last heeft van zijn tralieswassende vrouw dat hij zo prikkelbaar is. :wink:

Troost je, hoe langer hoe meer mensen beseffen ondertussen wel dat een partij niet "democratisch" kan zijn zolang ze "Vlaams" Blok heet maar ook dat de Belgische monarchie, hét ondemocratische voorbeeld bij uitstek, geen haarbreed wordt in de weg gelegd. Van hypocrisie gesproken! Wat wil je? De wet van "den dikste" weegt in dit landje van belgische ziektes (ook in de 21ste eeuw!) nog altijd zwaar door. Zeer democratisch als je het mij vraagt. :roll:

Linus
16 oktober 2002, 11:12
http://users.pandora.be/wv3/Anke7.jpg

Intruder,

als je de verdediging van deze jongedame ernstig neemt, zou ik opletten met het soort foto's dat je plaatst. Deze doet me echt denken aan een of andere tweederangsactrice uit de jaren '80 (type Dallas en Dynasty, voor zij die het zoch nog herinneren uit hun jeugd) met een veel te hoog Barbie-gehalte...

Linus

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 15:52
Nee bij het Vlaams Blok worden de posten democratisch verdiend
Zooooveel posten zijn er daar nog niet te begeven.
De plaatsen van pédé, verkeersaggressor, ex-Hitler-Jugendlid, collaborateur eerste klas, homohater, pausin, negationist en revisionist zijn reeds benomen.
Op serieuze bestuursposten moet er vooralsnog niet gerekend worden. :twisted:

ze zal zoals in elke democratische partij (spijtig genoeg is het Vlaams Blok de enige democratische partij in het Belziekske. :mrgreen: )de verkiezingen moeten afwachten voor ze eventueel Senator kan worden.
Tssssssss, en dan zeggen dat er geen amnestie verleend wordt, als vb-ers ook al senator mogen worden. :roll:

Waarom? Moet ze de de nageboortes van den Albeeer en Pola en hun aangetrouwde sletten begeleiden?
Een nieuwe vorm van incivisme :?:
Onze goede koning en zijn (schoon)familie bekladden :?:
Tsssss, mijn maag draait ervan om.http://digilander.libero.it/Accnasio/smileys/vomit.gif
En van die foto ook :P

Truder
16 oktober 2002, 16:19
8) 8) 8)

Boos worden doe ik niet Knuppel, je weet dat SS en zijn monarchie verslaving door mij niet echt serieux genomen word.


First name: Anke Name: Vandermeersch

Birthday: 27 oktober 1972 Birthplace: Antwerpen

Jobs: model, politics, lawyer

Miss Belgium 1991!

http://users.pandora.be/wv3/anke5.jpg

Vergelijk dat met de gekregen diploma's van de Flup en ze'n wijf. :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol:

Truder
16 oktober 2002, 16:27
Whoeeehahahaha :lol: :lol: :lol:

Ik zoek voor de grap prins Albert op en wat zie je......

http://www.sexynieuws.nl/krant/uploads/intiem1.gif

Hahaha ik benieuwd wat ik ga vinden als ik Prins Filip ga zoeken, nog een grotere eikel. :mrgreen:

Of nog beter ik ga Mathilde eens opzoeken, dan krijg ik waarschijnlijk een foto van de grootste tr*t allertijden te zien. :lol: :lol:

Knuppel
16 oktober 2002, 16:30
Als er ook maar één "democratische" mogelijkheid was het te beletten kreeg geen enkele Vlaams Blokker ook maar één zetel in het parlement. Maar gezien de wil van het volk heel af en toe (nog) niet (rechtstreeks)kan genegeerd worden....

Stond jij erbij om er zo zeker van te zijn dat de schoonfamilie van je geliefde vorstenhuis zo "net" volk is?

Kan jij ontkennen welke genocide die geachte familie zelf op haar geweten heeft?

Dat zelfs onze "heilige" Boudewijn tenminste één dictatoriaal regime steunde om de "communisten" van de macht te houden?

Dat hij zelfs een aandeel had (al was het maar omdat hij er zich niet tegen verzette) in de moord op de eerste kongolese leider van de onafhankelijke ex.kroonkolonie van zijn voorvaderen? Of waren daar geen hooggeplaatste Belgen bij betrokken?

Over de roze baletten en het fameuze verleden van de toenmalige prins van België zullen we maar zwijgen....voorlopig....
Ooit komt ook die kat wel eens terug op de koord...als de beschermden overbodig zijn geworden die nu nog de boel tot elke prijs moeten zien samen te houden.

Ons Belgisch vorstenhuis bestaat uit de meest "hoogstaande" hoerenlopers van uren in het rond. Geen honderd Ankes kunnen daar aan komen tippen. Maar zij zit in die vermaledijde partij waarvoor alle middelen goed zijn om ze kapot te krijgen. Wat bevreemdend toch dat dit maar niet schijnt te lukken.

Truder
16 oktober 2002, 16:31
http://users.pandora.be/wv3/Anke7.jpg

Intruder,

als je de verdediging van deze jongedame ernstig neemt, zou ik opletten met het soort foto's dat je plaatst. Deze doet me echt denken aan een of andere tweederangsactrice uit de jaren '80 (type Dallas en Dynasty, voor zij die het zoch nog herinneren uit hun jeugd) met een veel te hoog Barbie-gehalte...

Linus

Oei Linus jij bent hoogst waarschijnlijk politiek correct, je werkt immers met tweederangsburgers en je ziet neer op mensen uit de jaren '80.
Tssss foei toch. :mrgreen:

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 16:39
First name: Anke Name: Vandermeersch

Birthday: 27 oktober 1972 Birthplace: Antwerpen

Jobs: model, politics, lawyer

Miss Belgium 1991!

Ik ken hier blokkers die misprijzend gaan reageren op dit (bescheiden) anti-vlaamse, pocherig-anglofiel, ontaarde, volksvreemde cv'tje.
:mrgreen:

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 16:41
Of nog beter ik ga Mathilde eens opzoeken, dan krijg ik waarschijnlijk een foto van de grootste tr*t allertijden te zien. :lol: :lol:
Zal ik je links over ons prinsesje met de eindeloze benen geven :?:
Val niet om van geertigheid bij het zien van deze ongeevenaarde schoonheid. :twisted:

Truder
16 oktober 2002, 16:42
Nee hoor, alleen taalpuristen zullen hier op reageren.

Taalpuristen en monarchielovers. :mrgreen:

Truder
16 oktober 2002, 16:43
Of nog beter ik ga Mathilde eens opzoeken, dan krijg ik waarschijnlijk een foto van de grootste tr*t allertijden te zien. :lol: :lol:
Zal ik je links over ons prinsesje met de eindeloze benen geven :?:
Val niet om van geertigheid bij het zien van deze ongeevenaarde schoonheid. :twisted:

Laat eens zien SS, ik heb wel juist gegeten maar de maaginhoud zal wel op ze'n plaats blijven.

Truder
16 oktober 2002, 16:52
Dacht ik al de benen van dat geval zijn zelfs niet toonbaar op het net. :mrgreen:

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 17:00
Of nog beter ik ga Mathilde eens opzoeken, dan krijg ik waarschijnlijk een foto van de grootste tr*t allertijden te zien. :lol: :lol:
Zal ik je links over ons prinsesje met de eindeloze benen geven :?:
Val niet om van geertigheid bij het zien van deze ongeevenaarde schoonheid. :twisted:

Laat eens zien SS, ik heb wel juist gegeten maar de maaginhoud zal wel op ze'n plaats blijven.
http://www.royalty.be/khuwelijk.php
http://belgium.fgov.be/monarchie/new/pe/peb_fr.htm
http://belgium.fgov.be/monarchie/new/pd/pdf_fr.htm# (VIDEO'S!!!!!!)
http://www.kuleuven.ac.be/nieuwsbrief/archief/mathilde_gr.jpg
http://www.lovingyou.be/jurk.html
http://212.190.77.115/cgi/welcome.pl

Truder
16 oktober 2002, 17:04
En waar zijn die benen??? :mrgreen:

Toch te lelijk om te tonen?

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 17:19
En waar zijn die benen??? :mrgreen:

Toch te lelijk om te tonen?
Ik zag ze life op het paleis.
Georgeous!
Jij bent gewoon een stikjaloerse bok.
Wil je een audientie?
Kan je beleefd blijven?
Kijken zonder te staren?
Spreken zonder te kwijlen?
Champagne drinken zonder slurpen?
Mooi rechtopstaan zonder te wiebelen?

In dat geval kijk ik eens wat ik kan doen...... :P

Truder
16 oktober 2002, 17:26
Ik wil eigenlijk gewoon mezelf blijven.

Mathilde de koningin van de SS, je mag niet zeggen wat je wil je mag niet staan hoe je wil........ :roll:

Anke eist teminste niet van de mensen dat ze zich anders moeten gedragen.
Daar mag je van gaan staan hoe je wil. :mrgreen:

http://users.pandora.be/wv3/Anke002.jpg

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 17:36
Daar mag je van gaan staan hoe je wil. :mrgreen:

Staan hoe je wil?
Toch geen onwettelijke pose met een bizarre houding van de rechterarm?

Laten staan wat je wil?
Kan dat zonder als onzedelijk gebrandmerkt te worden?

Tuurlijk mag jij bij Anke jezelf blijven!
Haar trouwste, gratis pleitbezorger zou ze niet eens durven voor het hoofd stoten.

Knuppel
16 oktober 2002, 19:24
Tuurlijk mag jij bij Anke jezelf blijven!
Haar trouwste, gratis pleitbezorger zou ze niet eens durven voor het hoofd stoten.


Als de (gratis?) pleitbezorger van Mathilde evenmin door haar tegen het hoofd gestoten wordt is alles dik in orde. :P

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 19:51
Als de (gratis?) pleitbezorger van Mathilde evenmin door haar tegen het hoofd gestoten wordt is alles dik in orde. :P
Een lieve elegante aai over mijn fraaie werkmanshoofd, lijkt mij vanwege Tilleke reeds voldoende beloning voor de inspanningen die ik me voor haar getroost. :wink:

Knuppel
16 oktober 2002, 20:09
Als de (gratis?) pleitbezorger van Mathilde evenmin door haar tegen het hoofd gestoten wordt is alles dik in orde. :P
Een lieve elegante aai over mijn fraaie werkmanshoofd, lijkt mij vanwege Tilleke reeds voldoende beloning voor de inspanningen die ik me voor haar getroost. :wink:
Zal die even blij zijn dat ze je met een aai over je brave bolleke het riet in kan sturen :P ...

Supe®Staaf
16 oktober 2002, 20:39
Zal die even blij zijn dat ze je met een aai over je brave bolleke het riet in kan sturen :P ...
In voorkomend geval weet ze niet wat ze mist.
Een behendige aai op een 18+ plaats, en ze kan 'the time of her life' beleven.
:oops:

Knuppel
16 oktober 2002, 21:14
Een behendige aai op een 18+ plaats... :o

Een lieve elegante aai over mijn fraaie werkmanshoofd... :?:

Zo zo... alweer iets nieuws geleerd... :?

Truder
16 oktober 2002, 22:39
En nog steeds geen beloofde benen van Mathilde, maar ik kan het wel begrijpen, hier bij ons noemen ze de koeien ook Mathild, Bella, enz...


SS beloofd iets wat hij niet kan laten zien..... :roll: :roll: :roll:

Truder
16 oktober 2002, 22:42
Daar mag je van gaan staan hoe je wil. :mrgreen:

Staan hoe je wil?
Toch geen onwettelijke pose met een bizarre houding van de rechterarm?


Het maak niet uit iedereen heeft recht op een eigen mening zelfs onze linkse vrienden. Ook al zien er iets anders uit. :mrgreen:

http://users.pandora.be/wv3/communistischtuig.jpg

Knuppel
17 oktober 2002, 11:37
En nog steeds geen beloofde benen van Mathilde, maar ik kan het wel begrijpen, hier bij ons noemen ze de koeien ook Mathild, Bella, enz...


SS beloofd iets wat hij niet kan laten zien..... :roll: :roll: :roll:

Of het nu de planke zijn van Anke of de bille van Matille, Iemand moet ze (tot boven toe!) gezien hebben om ze anderen te kunnen l�*ten zien, hé?

Geef mij maar een ferme billeman. Daar zit de lekkerste biefstuk aan. :lol: :lol: :lol:

Truder
17 oktober 2002, 16:54
Billen??? 8O 8O

Dat zijn geen billen, ik denk zelfs niet dat het nog menselijk is. :mrgreen:

Supe®Staaf
17 oktober 2002, 16:56
Geef mij maar een ferme billeman. Daar zit de lekkerste biefstuk aan. :lol: :lol: :lol:
Biefstuk?
Pffffffffffffft.
Mijn hoofd af als er één vrouw bestaat, die een vent niet voor het 'sossisken' pakt.
:roll: :twisted: :P

Knuppel
17 oktober 2002, 17:17
Geef mij maar een ferme billeman. Daar zit de lekkerste biefstuk aan. :lol: :lol: :lol:
Biefstuk?
Pffffffffffffft.
Mijn hoofd af als er één vrouw bestaat, die een vent niet voor het 'sossisken' pakt.
:roll: :twisted: :P

Jouw Mathilleke misschien? :wink:

Supe®Staaf
17 oktober 2002, 21:22
Jouw Mathilleke misschien? :wink:
Meestentijds is ons Tilleke bezig met goede werken voor haar toekomstige onderdanen te verrichten.
Met aardse dingen zoals het begeertenspel houdt onze etherische prinses zich slechts node onledig, en enkel in functie van de troonopvolging.
Zij is een toonbeeld van opofferingsgezindheid voor haar natie.
Ze mag steeds op mijn morele en fysieke steun rekenen.

Knuppel
17 oktober 2002, 22:00
ONDERdanen...

Wees jij maar lustig "onderdanig", ja. :lol:

Ik zit liever vanboven! :P

Truder
17 oktober 2002, 22:52
Jouw Mathilleke misschien? :wink:
Meestentijds is ons Tilleke bezig met goede werken voor haar toekomstige onderdanen te verrichten.
Met aardse dingen zoals het begeertenspel houdt onze etherische prinses zich slechts node onledig, en enkel in functie van de troonopvolging.
Zij is een toonbeeld van opofferingsgezindheid voor haar natie.
Ze mag steeds op mijn morele en fysieke steun rekenen.

Sorry SS maar.

Whooeehahahahahahaha.... hahahahaha,...snif...snif...................
Hahahahahahahahahahahahahha. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt gewonnen SS, jij kan idd het beste liegen, en dwaze dingen beweren.

Mijn nadeel is dat ik steeds de waarheid vertel, ik wou dat ik jou gave had. 8) 8) 8) 8)

Supe®Staaf
18 oktober 2002, 07:04
jij kan idd het beste liegen, en dwaze dingen beweren.
Het prinselijk paar staat steeds paraat om rampgebieden te bezoeken, de mensen vriendelijk de hand te schudden, te dineren met staatshoofden om de vrede te bewaren, en het plechtig openen van gebouwen van openbaar nut.
Dan moet jij mij maar eens aantonen waar ik lieg, wanneer ik stel dat onze prinses Mathilde voortdurend bezig is met goede werken in het belang van de natie.

Mijn nadeel is dat ik steeds de waarheid vertel, ik wou dat ik jou gave had. 8) 8) 8) 8)
Jouw 'waarheid' kan slechts één belg op tien bekoren, en dan nog niet eens omwille van het perfide anti-monarchisme dat er vanafdruipt.........
Jouw waarheid is er één van puur materialisme en kortzichtig eigenbelang, die geen rekening houdt met hogere zaken die 'in the end' voor iedereen, wit of zwart, links of rechts, hun nut zullen bewijzen.
Ik troost me met één gedachte: ik weiger aan te nemen dat deze ideeën jouw hoogstpersoonlijke overtuiging uitmaken. Ze werden je slechts ingelepeld door je morbide vrienden, verzuurde omgeving en klagende werkmakkers. Ooit verwerp je die ganse reutemeteut, en schaar jij je welgezind achter de horde stille en minder stille aanbidders van de fraaie langbenige Mathilde, waarbij AVDM's sterretje verbleekt als was het een kerstlampje naast een supernova in volle expansie!!!!!!

Knuppel
18 oktober 2002, 07:29
Ieder zijn eigen waarheid.... :P


En die over Mathilde vind ik nogal "luchtig". :lol:

Supe®Staaf
18 oktober 2002, 07:31
Ieder zijn eigen waarheid.... :P


En die over Mathilde vind ik nogal "luchtig". :lol:
Pure jaloezie.
Je gunt Tilleke geen plaatsje in de warme straal van aandacht en belangstelling die rondom mij oplicht!
:P

Truder
18 oktober 2002, 10:53
jij kan idd het beste liegen, en dwaze dingen beweren.
Het prinselijk paar staat steeds paraat om rampgebieden te bezoeken,


Ramptoerisme noemt men dat, of ze moesten daadwerkelijk ook de handen uit de mouwen steken maar dat doen ze niet.
RAMPTOERISTEN zijn het. :mrgreen:


de mensen vriendelijk de hand te schudden,


En ze dan achter laten, met de miserie. :roll: => nog steeds ramptoeristen.... kunnen ze niet gewoon naar de zoo gaan?


te dineren met staatshoofden om de vrede te bewaren, en het plechtig openen van gebouwen van openbaar nut.


Eerst op safari in het rampgebied dan lekker gaan eten.......... :roll:
Dit is zelfs een extreme vorm van ramptoerisme


Dan moet jij mij maar eens aantonen waar ik lieg, wanneer ik stel dat onze prinses Mathilde voortdurend bezig is met goede werken in het belang van de natie.


Ja juist, in het belang van de natie.... Whoeehahahahahahah, :lol: SS je bent niet te schatten. :lol: :lol:
Ben jij soms komiek in het dagelijks leven?

De meest nutteloze familie in Belziekske, de meest parasiterende familie, het goede werk bestaat erin zoveel mogelijk dotaties in de wacht te slepen en zich verheven voelen boven Jan Modaal. :roll:

Supe®Staaf
18 oktober 2002, 11:13
Ramptoerisme noemt men dat, of ze moesten daadwerkelijk ook de handen uit de mouwen steken maar dat doen ze niet.
RAMPTOERISTEN zijn het. :mrgreen:
En ze dan achter laten, met de miserie. :roll: => nog steeds ramptoeristen....
Als rabiate prinsesjeshater heb jij uiteraard nooit gehoord van de talrijke humanitaire stichtingen en fondsen waar wijlen onze goede koning Boudewijn en zijn opvolger en familie hun naam, faam en geld aan verbonden.......
kunnen ze niet gewoon naar de zoo gaan?
Wil je persé door hen ook eens bezocht worden?
Mail mij je kooinummer door, en ik fix het.
:wink:
Whoeehahahahahahah, :lol: SS je bent niet te schatten. :lol: :lol:
Ben jij soms komiek in het dagelijks leven?
Ik ben vervuld van bloed'rige ernst, vooral wanneer onverlaten raken aan de eerste familie van mijn dierbaar vaderland.

De meest nutteloze familie in Belziekske, de meest parasiterende familie, het goede werk bestaat erin zoveel mogelijk dotaties in de wacht te slepen en zich verheven voelen boven Jan Modaal. :roll:
Dergelijke grove veralgemeningen, dienen enkel om hen in discrediet te brengen. Er zit geen brijzel waarheid in.
Ze zijn minzaam, bescheiden, nobel, dienstvaardig en bekommerd om iedere onderdaan. Zelfs om hen die door hen bespuwd worden.
Wees hun trouwe dienaar, en veel goeds zal uw deel worden.
Schimp jij maar lekker verder. Des te meer wordt je onder Superstaaf®'s royalistische verbale beukhamer vermorzeld, en des te langer blijft het lichtdrukmaal van die vieze vuige vulgaire politieke kontdraaister AVDM hier afwezig. :evil:

Truder
18 oktober 2002, 11:20
Ik wil je dat zien uitleggen aan de mensen die ze in de Congo de handen hebben afgehakt.
Zij geven geen geld, die hele familie is een financiele spons die over lijken gaat.

Of heb je die foto's nog niet gezien van de mishandelde Congolese bevolking?


PS, de nummer van de kooi is het administratiegebouw 1° verdieping achter in de gang rechts. Wanneer mag ik ze verwachten? :mrgreen:

Knuppel
18 oktober 2002, 11:22
Ieder zijn eigen waarheid.... :P


En die over Mathilde vind ik nogal "luchtig". :lol:
Pure jaloezie.
Je gunt Tilleke geen plaatsje in de warme straal van aandacht en belangstelling die rondom mij oplicht!
:P

Dankzij de Superstaafse aandacht en belangstelling ken je jouw Tilleke misschien wel zo goed. :roll:
Ze is dan ook het enige hoopje vrouwelijke ambitie die je onverzettelijke aandacht en onovertroffen belangstelling waard is, Super-royalist. :cry:
Voor wanneer jouw adellijke titel :?:
Ze gaat je toch niet laten wachten tot St. Juttemis? :(
Hoog tijd dus dat zij je een duizendste deeltje van je warme aandacht en belangstelling terug geeft. :P
Of zou ze haar invloed voor niks anders mogen aanwenden dan om dit land van een Liezebet te voorzien? :lol:

Supe®Staaf
18 oktober 2002, 11:52
Ik wil je dat zien uitleggen aan de mensen die ze in de Congo de handen hebben afgehakt.
Eigenhandig natuurlijk....... :roll:
Sinds Leopold er niet meer is, zijn peis en vree het onverminderde deel van heel Afrika........... :roll:


Of heb je die foto's nog niet gezien van de mishandelde Congolese bevolking?
Ik vermei me niet in dergelijke gruwelijkheden.
Ik bekijk enkel foto's van Tilleke.
Dat is moreel heel wat hoogstaander, en het verhindert dat mijn geestelijke gezondheid afglijdt naar het niveau van de gruwelpédopornobekijkende gemiddelde vlaamse huiskamerman.

Truder
18 oktober 2002, 11:58
Geef me dan maar Anke, die heeft nog geen bloed aan haar handen.
Die is nog puur, eerlijk, zacht, slim, mooi, intelligent. :mrgreen:

http://users.pandora.be/wv3/anke

Knuppel
18 oktober 2002, 13:24
Die vieze vuige vulgaire politieke kontdraaister AVDM...van Superstaaf

versus

Puur, eerlijk, zacht, slim, mooi, intelligent... vanwege Intruder.

Hebben we het wel over dezelfde AVDM :?:

Knuppel
18 oktober 2002, 13:27
Die posting leverde mij in alle geval de kapelaanstitel op, zie ik.

Zucht....


Hoelang moet ik het kruis van die mannentitels nog dragen, webmaster?

Duym
18 oktober 2002, 13:40
Die vieze vuige vulgaire politieke kontdraaister AVDM...van Superstaaf

versus

Puur, eerlijk, zacht, slim, mooi, intelligent... vanwege Intruder.

Hebben we het wel over dezelfde AVDM :?:

Voor mijn part mag Anke haar kont hier eens draaien :lol:

Knuppel
18 oktober 2002, 14:07
Die vieze vuige vulgaire politieke kontdraaister AVDM...van Superstaaf

versus

Puur, eerlijk, zacht, slim, mooi, intelligent... vanwege Intruder.

Hebben we het wel over dezelfde AVDM :?:

Voor mijn part mag Anke haar kont hier eens draaien :lol:

Wie weet hoe blij Mathil wel zou zijn mocht ze dat hier ook eens mogen... :lol:

Knuppel
18 oktober 2002, 14:08
Vang ze op hé Staaf!!! :lol: :lol: :lol:

Joshua
18 oktober 2002, 15:43
The ONLY edition ? Sta me toe dat te betwijfelen.

Knuppel
18 oktober 2002, 15:45
The ONLY edition ? Sta me toe dat te betwijfelen.

De enige editie hier op politics.be. :wink:

Truder
18 oktober 2002, 19:28
8) 8) 8) :mrgreen:

http://users.pandora.be/wv3/DJK2.jpg

Patriot!
18 oktober 2002, 21:30
wat een vulgair wijf... :D

Knuppel
19 oktober 2002, 05:42
Je hoeft er gelukkig niet mee naar bed, Patriot.

Probeer het eens bij de "dame" met de gelijmde glimlach op haar gezicht. Uiteindelijk keek zij ook niet zo heel nauw om haar eigen ambities te kunnen verwezenlijken. :lol:

Truder
19 oktober 2002, 12:45
:mrgreen: :lol:

http://users.pandora.be/wv3/ankeVlaams.jpg

http://users.pandora.be/wv3/AnkeFP.gif

Supe®Staaf
20 oktober 2002, 09:29
Probeer het eens bij de "dame" met de gelijmde glimlach op haar gezicht. Uiteindelijk keek zij ook niet zo heel nauw om haar eigen ambities te kunnen verwezenlijken. :lol:
Ruik ik hier een smalende sneer in de richting van mijn aanbeden prinsesje :?:
Foeifoeifoei :!:
En dat van iemand die ik zo hoog inschat....... :(

Duym
20 oktober 2002, 09:41
Van je vrienden moet je het hebben.

Knuppeltje = eerlijk er recht voor haar raap

Supe®Staaf
20 oktober 2002, 10:43
Knuppeltje = eerlijk en recht voor haar raap
Wordt ik dan geacht verder aan te vullen:...... en Staafje = (s)linkse en kronkelende sofist :?:

Truder
20 oktober 2002, 14:42
Knuppeltje = eerlijk en recht voor haar raap
Wordt ik dan geacht verder aan te vullen:...... en Staafje = (s)linkse en kronkelende sofist :?:


Je bent wel vleiend voor jezelf, ik had het ietsipietsie anders omschreven. :mrgreen:

Supe®Staaf
20 oktober 2002, 17:06
Je bent wel vleiend voor jezelf, ik had het ietsipietsie anders omschreven. :mrgreen:
Laat je gaan, maar besef dat Superstaaf® direct straft......... :twisted: :P

Maatschappelijk_axident
20 oktober 2002, 17:15
hmmz, puur op uiterlijk: Anke
verstand: Anke
inzet: Anke
nationaliteitsgevoel (of vlaamsgezindheid): Anke (Ons prinsesje kan maar amper NL. da ze dan ma in 'de Walen' blijft :mrgreen:

Truder
20 oktober 2002, 19:57
Je bent wel vleiend voor jezelf, ik had het ietsipietsie anders omschreven. :mrgreen:
Laat je gaan, maar besef dat Superstaaf® direct straft......... :twisted: :P

hahaha ik respecteer de basisbeleefdheidsnormen en de menserechten, alhoewel voor dat laatste heb je natuurlijk wel een paar menselijke trekjes nodig. :lol: :lol: :lol: :lol:


Sorry SS, ik kon het niet laten. :mrgreen:

Supe®Staaf
20 oktober 2002, 20:02
hahaha ik respecteer de basisbeleefdheidsnormen en de menserechten, alhoewel voor dat laatste heb je natuurlijk wel een paar menselijke trekjes nodig. :lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt gelijk.
Om die rechten te respecteren heb je een paar menselijke trekjes nodig.
Als je wil breng ik je die persoonlijk bij via MSN-Messenger service.
Voeg me toe als contactpersoon, en we starten vanavond nog.
8) :lol: :twisted: :P

Truder
21 oktober 2002, 15:03
Ppffffffff, maniertjes om je hoofd de buigen voor de monarchie zeker? :roll:

Dat hoef je me niet te leren, zwijgen, gaan staan hoe bevolen is, geen recht op eigen mening, en geld afgeven om de enorme dotaties te spekken.

Laat mij maar vrij zijn. ;)

Supe®Staaf
21 oktober 2002, 16:32
Ppffffffff, maniertjes om je hoofd de buigen voor de monarchie zeker? :roll:
Jij buigt dus liever je hoofd om onfatsoenlijkheden te begaan met politieke draaikont Anke?
Zorg maar dat je geen stijve nek krijgt.
:P

Dat hoef je me niet te leren, zwijgen, gaan staan hoe bevolen is, geen recht op eigen mening, en geld afgeven om de enorme dotaties te spekken.
Ken je bovenstaande vaardigheden dan reeds?
Married, I presume?

Laat mij maar vrij zijn. ;)
Je bent vrij.....................spitsvondig, intelligent en consequent, maar daar houd de vrijheid op vrees ik..............
Toch wat meer naar foto's van Tilleke kijken.
Dat geeft je een extra kijk op de realiteit en maakt je dus geestelijk vrijer.
Daar gaan we:
http://www.juweliergeers.be/2/17/mathilde.jpg

basil
21 oktober 2002, 23:40
Goed gekozen voor de rubriek 'Over koetjes en kalfjes'....

Truder
22 oktober 2002, 16:40
Hahaha idd, Mathilde is de koe en we weten allemaal dat de Flup een kalf is. :lol:

Knuppel
23 oktober 2002, 09:15
De koe en het kalf: married.
Intruder: married I presume.
Superstaaf: married I presume.

Ze hebben dus allemaal geleerd te zwijgen, te gaan staan hoe dat bevolen wordt, hebben geen recht (meer) op een eigen mening en ze geven braaf hun zuurverdiende centjes af.

Een mens zou van minder een slappe euh...hals krijgen...

Oh ja! Nog even dit: Anke is niet meer married, I presume?


(Ik trouwens ook niet.) :wink:

Supe®Staaf
23 oktober 2002, 17:26
De koe en het kalf: married.
Erg om mijn prinsenpaar aldus te schofferen.... :(

Intruder: married I presume.
Christelijke deelneming. :lying:
Superstaaf: married I presume.
Ja, maar niet fanatiek. :oops:
Ze hebben dus allemaal geleerd te zwijgen, te gaan staan hoe dat bevolen wordt, hebben geen recht (meer) op een eigen mening en ze geven braaf hun zuurverdiende centjes af.
Zoal ik nu zwijg, zweeg ik nooit eerder. :?
Oh ja! Nog even dit: Anke is niet meer married, I presume?


(Ik trouwens ook niet.) :wink:
Wat wil je.
Twee harde tantes zoals jullie........ 8O

Knuppel
23 oktober 2002, 20:24
Superstaaf®"De koe en het kalf: married

Erg om mijn prinsenpaar aldus te schofferen.... :(

Troost je. Ze trekken er zich zelf niet eens wat van aan.

Intruder: married I presume.
Christelijke deelneming. :lying:

:o :? :roll:

Superstaaf: married I presume.

Ja, maar niet fanatiek. :oops:

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Ze hebben dus allemaal geleerd te zwijgen, te gaan staan hoe dat bevolen wordt, hebben geen recht (meer) op een eigen mening en ze geven braaf hun zuurverdiende centjes af.


Zoal ik nu zwijg, zweeg ik nooit eerder. :?

Superstaaf met de mond vol tanden :?: 8O :P


Oh ja! Nog even dit: Anke is niet meer married, I presume?


(Ik trouwens ook niet.) :wink:

Wat wil je.
Twee harde tantes zoals jullie........ 8O[/quote]

Superstaafs' oordeel zonder enige grond :?: :( :cry:

Supe®Staaf
23 oktober 2002, 20:42
Superstaaf: married I presume.
Ja, maar niet fanatiek. :oops:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Oh ja! Nog even dit: Anke is niet meer married, I presume?
(Ik trouwens ook niet.)
Wat wil je.
Twee harde tantes zoals jullie........ 8O
Superstaafs' oordeel zonder enige grond :?: :( :cry:
Bewijs mij dat jij noch Anke een harde tante bent,
dan bewijs ik jullie dat ik niet té fanatiek getrouwd ben.
:P :P :P

Knuppel
23 oktober 2002, 21:10
Superstaaf: married I presume.
Ja, maar niet fanatiek. :oops:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Oh ja! Nog even dit: Anke is niet meer married, I presume?
(Ik trouwens ook niet.)
Wat wil je.
Twee harde tantes zoals jullie........ 8O
Superstaafs' oordeel zonder enige grond :?: :( :cry:
Bewijs mij dat jij noch Anke een harde tante bent,
dan bewijs ik jullie dat ik niet té fanatiek getrouwd ben.
:P :P :P

Dus toch fanatiek getrouwd maar niet "té"... :lol:

Supe®Staaf
23 oktober 2002, 21:19
Dus toch fanatiek getrouwd maar niet "té"... :lol:
Voor een man met mijn kwaliteiten is het vaak een karmische taak om de keizerin te geven wat haar toekomt, evenals aan de prinses, en de talrijke hofdames.
:P

Maar mij hoor je niet klagen
Mij hoor je niet zagen
Men ziet mij slechts dragen
En bidden om kracht.
:morning:

Knuppel
24 oktober 2002, 00:27
http://www.politics.be/phpBB/images/avatars/c382970b3d41998f9333a.jpg

Ik zie het, ja. Het is een indroevig lot om dragen voor een man met (verborgen?) kwaliteiten: een pint in de ene hand en een paraplu met bh in de andere. :cry:

En dan ook nog A en K uitdagen zich te bewijzen... :oops:

Een karmische taak...Voor hen... :P

Supe®Staaf
24 oktober 2002, 16:09
En dan ook nog A en K uitdagen zich te bewijzen... :oops:

Een karmische taak...Voor hen... :P
Een zoet werk zal je bedoelen :!: :P 8)

Knuppel
24 oktober 2002, 16:24
En dan ook nog A en K uitdagen zich te bewijzen... :oops:

Een karmische taak...Voor hen... :P
Een zoet werk zal je bedoelen :!: :P 8)

Aan zichzelf denkt men de hele wereld te kennen. 8)

Truder
25 oktober 2002, 11:52
Een Verhofstadt trekje in Mathilde?

http://users.pandora.be/tacke/Karikaturen/beroemd/Karikatuur%20-%20Mathilde.jpg

Supe®Staaf
28 oktober 2002, 18:48
Een Verhofstadt trekje in Mathilde?
Schande :!:
Jij bent een vat dat overstroomt van oneerbiedigheid tegenover onze toekomstige koningin. :evil:
Dit 'trekje' dat jij Tilleke aanmeet, vormt nog geen reden om mijn trek in haar te minderen.
Ze is nogal een stuk knapper, interessanter en charmanter dan die 'tuttebel met politieke draaikont' waar jij je spoorslags zou aan vergooien, in voorkomend geval.

BAH :!: :!: :!:

Knuppel
28 oktober 2002, 20:22
Een Verhofstadt trekje in Mathilde?
Schande :!:
Jij bent een vat dat overstroomt van oneerbiedigheid tegenover onze toekomstige koningin. :evil:
Dit 'trekje' dat jij Tilleke aanmeet, vormt nog geen reden om mijn trek in haar te minderen.
Ze is nogal een stuk knapper, interessanter en charmanter dan die 'tuttebel met politieke draaikont' waar jij je spoorslags zou aan vergooien, in voorkomend geval.

BAH :!: :!: :!:

Vergooi jij je maar liever aan de privé draaikont van de Flippe® superstaaf. (Neen, geen comma ertussen!) De goesting van een euh....normale vent, zou daarom alleen al over gaan... :P

Duym
29 oktober 2002, 09:09
Een Verhofstadt trekje in Mathilde?
Schande :!:
Jij bent een vat dat overstroomt van oneerbiedigheid tegenover onze toekomstige koningin. :evil:
Dit 'trekje' dat jij Tilleke aanmeet, vormt nog geen reden om mijn trek in haar te minderen.
Ze is nogal een stuk knapper, interessanter en charmanter dan die 'tuttebel met politieke draaikont' waar jij je spoorslags zou aan vergooien, in voorkomend geval.

BAH :!: :!: :!:

Anke politieke draaikont? Wie draaide haar blote kont, in de letterlijke betekenis dan nog, om haar ambities waar te maken :?:

Supe®Staaf
31 oktober 2002, 16:33
Anke politieke draaikont? Wie draaide haar blote kont, in de letterlijke betekenis dan nog, om haar ambities waar te maken :?:
Haar zuster?
:P

Pieterjan
31 oktober 2002, 18:59
Dank de Heer dat Fabiola zich nog nooit iets degelijks in het hoofd heeft gehaald!!!!

Duym
31 oktober 2002, 19:26
Dank de Heer dat Fabiola zich nog nooit iets degelijks in het hoofd heeft gehaald!!!!

De blote kont van Fabiola, holala. 8O 8O

De enige die Boudewijn in zijn leven durfde te bezien zonder te vrezen blind te worden 8)

Misschien heeft hij nooit geweten dat er ook een voorkant aan was :lol: :lol:

Foei Duym :oops: :oops:

Knuppel
31 oktober 2002, 19:36
Hahahahahahahahahahahaha!

Foei Knuppel! :lol:

Pieterjan
31 oktober 2002, 20:47
De blote kont van Fabiola, holala. 8O 8O

De enige die Boudewijn in zijn leven durfde te bezien zonder te vrezen blind te worden 8)

Misschien heeft hij nooit geweten dat er ook een voorkant aan was :lol: :lol:

Foei Duym :oops: :oops:


En die man heeft dus steeds volgehouden dat hij het zo erg vond dat hij nooit geen kinderen zou hebben.

Wat een acteur!!! En steeds met uitgestreken gezicht!!! Prachtig!!!

Nu maak ik me net een bedenking: zouden de Spaanse sinaasappelhuiden van betere kwaliteit zijn dan de Belgische?

Duym
31 oktober 2002, 22:57
't Is toch erg hé, de ene broer moet volhouden dat hij geen kinderen kan krijgen, en de andere moet volhouden dat hij geen kinderen op een ander heeft. :twisted:

Knuppel
31 oktober 2002, 23:13
't Is toch erg hé, de ene broer moet volhouden dat hij geen kinderen kan krijgen, en de andere moet volhouden dat hij geen kinderen op een ander heeft. :twisted:

En de zoon van die laatste maar volhouden dat hij er wél degelijk zelf een heeft gefabriceerd... terwijl Superstaaf het werk deed. :lol:

Pieterjan
1 november 2002, 01:19
Volgens mij zit het nog anders in elkaar:


Filip is de zoon van Boudewijn. Laurent de zoon van Albert.

Filip heeft voorhuwelijkse seks gehad met ene Delphine Boël. Boudewijn komt het te weten en schiet zichzelf in het zonovergoten Spanje voor de kop.

Albert adopteert Filip. Filip leent Delphine uit aan Albert als wederdienst. Later zal blijken dat er een kind wordt verwekt uit deze kortstondige relatie.

Om Filip niet in discrediet te brengen wordt een verhaal verzonnen. Delphine wordt een buitenechtelijke dochter van Albert, één vacature blijft open. Die van 'moeder' en die van echtgenoot van Filip. Nu verschijnt Matildeke op de buhne!!!

Politics.be krijgt deze scoop gratis ende voor niks. Na 7 jaar uitvoerig geneusd te hebben in de uitgebreide, stoffige archieven van TV-Story en Dag Allemaal ben ik tevreden met de resultaten van mijn onderzoek.
Eindelijk weet de bevolking de waarheid! Eindelijk!

Knuppel
1 november 2002, 01:29
Volgens mij zit het nog anders in elkaar:


Filip is de zoon van Boudewijn. Laurent de zoon van Albert.

Filip heeft voorhuwelijkse seks gehad met ene Delphine Boël. Boudewijn komt het te weten en schiet zichzelf in het zonovergoten Spanje voor de kop.

Albert adopteert Filip. Filip leent Delphine uit aan Albert als wederdienst. Later zal blijken dat er een kind wordt verwekt uit deze kortstondige relatie.

Om Filip niet in discrediet te brengen wordt een verhaal verzonnen. Delphine wordt een buitenechtelijke dochter van Albert, één vacature blijft open. Die van 'moeder' en die van echtgenoot van Filip. Nu verschijnt Matildeke op de buhne!!!

Politics.be krijgt deze scoop gratis ende voor niks. Na 7 jaar uitvoerig geneusd te hebben in de uitgebreide, stoffige archieven van TV-Story en Dag Allemaal ben ik tevreden met de resultaten van mijn onderzoek.
Eindelijk weet de bevolking de waarheid! Eindelijk!

Wie weet wat er nog allemaal in de Libelle-Roswita te rapen valt... :roll: :roll: :roll:
Nu nog je scoop doorverkopen aan VTM voor hun programma "Dynastie" ! :lol: :lol: :lol:

Pieterjan
1 november 2002, 10:52
Nu nog je scoop doorverkopen aan VTM voor hun programma "Dynastie" ! :lol: :lol: :lol:


Ik heb het verkocht aan "Royalty" ook goed :?:

Knuppel
1 november 2002, 11:16
Nu nog je scoop doorverkopen aan VTM voor hun programma "Dynastie" ! :lol: :lol: :lol:


Ik heb het verkocht aan "Royalty" ook goed :?:

Maakt niet uit. Als de Dynastie Royal maar in zijn blote k*nt wordt gezet. :wink:



Zwijg nu maar even Staaf! Jij hebt voldoende laten blijken dat je ook van 'royale' blote billen houdt! :lol:

Supe®Staaf
1 november 2002, 11:20
Zwijg nu maar even Staaf! Jij hebt voldoende laten blijken dat je ook van 'royale' blote billen houdt! :lol:
In beide betekenissen van het woord dan nog :!: :P :oops:

Pieterjan
1 november 2002, 11:54
Hij probeert ons steedds met het koningshuis een poepje te laten ruiken maar druipt steevast af met de billen bloot :!::!::!:

Supe®Staaf
1 november 2002, 11:57
Hij probeert ons steedds met het koningshuis een poepje te laten ruiken maar druipt steevast af met de billen bloot :!::!::!:
Soms ideologisch, zelden orthografisch.
:P :P :P
:lol: :lol: :lol:

Pieterjan
1 november 2002, 17:52
moeten die lachende gezichtjes daar nu echt aan toegevoegd worden :?:

Duym
1 november 2002, 18:03
moeten die lachende gezichtjes daar nu echt aan toegevoegd worden :?:

Niemand belet je om dat van jou hier te plaatsen. Misschien dat het lachen ons dan vergaat :lol: (ohh, excuus :oops: )

Pieterjan
2 november 2002, 14:02
Steek je neus in eigen zaken maar omdat ik een groot euhm.....hart heb, hier krijg je mijn foto!



http://www.delta.tudelft.nl/delta/jaargangen/32/24/lelijk4ol.jpg

Duym
2 november 2002, 14:32
Steek je neus in eigen zaken maar omdat ik een groot euhm.....hart heb, hier krijg je mijn foto!

Met zo'n neus moet je toch kunnen ruiken wat de NVA boven het hoofd hangt :?:


http://www.delta.tudelft.nl/delta/jaargangen/32/24/lelijk4ol.jpg

Truder
6 november 2002, 19:56
Zelf gekregen van Anke + 3 kussen. :d


http://users.pandora.be/wv3/A/Foto%209.jpg

http://users.pandora.be/wv3/A/Foto%2010.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


SS, daar kan jou Mathilde niet tegenop. :mrgreen:

Knuppel
6 november 2002, 21:43
En nu vlug terug naar Ankes' cafe voor een koel drankje...of twee, drie, vier... :(

En Superstaaf en Knuppel intussen hier de boel maar warm houden... :?

Supe®Staaf
7 november 2002, 08:02
Zelf gekregen van Anke.
http://users.pandora.be/wv3/A/Foto%2010.jpg
Wat ziet mijn lodderig oogje op Ankes petje :?: :?: :?:
De republikeinse presidentsambities worden opgeborgen :?: :?: :?:
Staat er een adelijke titel aan te komen :?:
Wenkt het minister-van-staat-schap :?:
En wat merk ik nog meer :?:
............ Ik zie................:
EEN KROONTJE :!: :!: :!:
Een sublieme knieval voor onze monarchie. Tsssssssss :!: :!: :!:
Als jij nu plots voor deze 'nieuwe' Anke valt is mijn titanische bekeringswerk niet vergeefs geweest.
Hoewel, het zou haar eerste 'switch' niet betekenen.
:twisted: :twisted: :twisted:
+ 3 kussen
Als blijk van dank voor jouw propagandistische inspanningen had het wel 'een ietsje meer' mogen zijn.
Sindsdien uw kaken al gewassen?
SS, daar kan jou Mathilde niet tegenop. :mrgreen:
Dacht je maar
Juist niks van waar
Blauw petje op heur haar
Een kroontje van jaquard
Tillekes echte kroontje ligt al klaar........
:P :P :P

Knuppel
7 november 2002, 08:33
Ja Intruder, je haastwerk wordt (niet) beloond. :wink:
Je hebt Superstaaf hier nogal wat mee in handen gespeeld. :lol:
Je wist zeker dat hij hiermee weer een leuk stuk aan je topic zou breien? :D

Truder
7 november 2002, 18:55
En nu vlug terug naar Ankes' cafe voor een koel drankje...of twee, drie, vier... :(

En Superstaaf en Knuppel intussen hier de boel maar warm houden... :?


Daar hebben we het al eens over gehad geloof ik. ;)
Ik zal mijn best doen om hier iets meer te posten. :oops:

Truder
7 november 2002, 19:06
Zelf gekregen van Anke.
http://users.pandora.be/wv3/A/Foto%2010.jpg
Wat ziet mijn lodderig oogje op Ankes petje :?: :?: :?:
De republikeinse presidentsambities worden opgeborgen :?: :?: :?:
Staat er een adelijke titel aan te komen :?:
Wenkt het minister-van-staat-schap :?:
En wat merk ik nog meer :?:


SS sinds wanneer is een "Prime Minister" een adelijke titel?
Canada, Australië, Israel, Frankrijk, enz.... Hebben allemaal een "Prime Minister. :roll:


............ Ik zie................:
EEN KROONTJE :!: :!: :!:
Een sublieme knieval voor onze monarchie. Tsssssssss :!: :!: :!:
Als jij nu plots voor deze 'nieuwe' Anke valt is mijn titanische bekeringswerk niet vergeefs geweest.
Hoewel, het zou haar eerste 'switch' niet betekenen.
:twisted: :twisted: :twisted:


Er zit ook een "kroontje" op mijn Duvel. Is dat nu ook een koninklijk bier?
Het is wel een godendrank maar voor de rest...........


+ 3 kussen
Als blijk van dank voor jouw propagandistische inspanningen had het wel 'een ietsje meer' mogen zijn.
Sindsdien uw kaken al gewassen?


De rest kan ik toch niet op een forum vermelden.... :roll:
Buiten die met zijne paraplu waan ze'n ondergoed aanhangt zijn dat hier deftige mensen hoor.


SS, daar kan jou Mathilde niet tegenop. :mrgreen:
Dacht je maar
Juist niks van waar
Blauw petje op heur haar
Een kroontje van jaquard
Tillekes echte kroontje ligt al klaar........
:P :P :P

Ja verdiend door haar lichaam en ziel te verkopen aan de Flup, daarom dat de socialisten plots de prostitutie willen legaliseren.....

Truder
7 november 2002, 19:39
http://users.pandora.be/wv3/A/AFP2.gif

Knuppel
7 november 2002, 20:56
:?: Is het nu "for president" of Prime Minister? :?: :?

Supe®Staaf
8 november 2002, 08:13
SS sinds wanneer is een "Prime Minister" een adelijke titel?
Canada, Australië, Israel, Frankrijk, enz.... Hebben allemaal een "Prime Minister. :roll:
Mij niet moedwillig misinterpreteren, Intruder. :evil:
Je weet best wat ik bedoel :!:
Anke's ambitie (of jouw betrachting voor haar) switchte plots van een republikeinse presidentskandidate, naar het onschuldige eerste-ministerschap. Iets wat in een monarchie perfect aanvaardbaar is. We zitten hier nu toch ook al met een eerste minister, een troepje vieze-premiers, en zelfs een ministerpresident! Zijn wij eventjes luxehoeren!
Ik voel aan mijn water dat deze vorm van Ankes' salonfähig worden, misschien ingegeven werd om haar kansen op Belgische vereremerking gaaf te houden. Wat mij betreft kan ze het wel schudden. Onze dierbare vorst, en op termijn zijn fraaie schoondochter een hak willen zetten om als presidente zijn troon in te palmen, is een onvergeeflijke 'faux-pas'
Gedenk dat Superstaaf® meestal vergeeft, maar zelden vergeet....... :twisted:

Er zit ook een "kroontje" op mijn Duvel. Is dat nu ook een koninklijk bier?
Het is wel een godendrank maar voor de rest...........
Nou breekt me de klomp.
In jouw tekst ontwaar ik een grotere koningsgezindheid dan ik ooit voor mogelijk had gehouden:
jij worstelt nog met het atavistische gegeven als zou het koningsschap een godgegeven of door goddelijke instantie verleende prebende zijn!
Duvel--->godendrank-->goddelijk-->een kroontje erop-->koninklijk.......
Santé mijn ratje.


+ 3 kussen
Als blijk van dank voor jouw propagandistische inspanningen had het wel 'een ietsje meer' mogen zijn.
Sindsdien uw kaken al gewassen?

De rest kan ik toch niet op een forum vermelden.... :roll:
Buiten die met zijne paraplu waan ze'n ondergoed aanhangt zijn dat hier deftige mensen hoor.
Als je al andere lichaamsdelen hoeft te wassen, dan kunnen deze vrijelijk op dit forum vermeld worden.
Ze dragen dezelfde naam als degene die ik in mijn vraagje aanhaalde.
Echt vuil worden die niet noemenswaardig van er kletsen op te ontvangen wegens wangedrag. Tenzij de toediening geschiedde met 'vuile handen', iets waar geen enkele politicus (i.c. politica) waarschijnlijk vrij van is. :P

Ja verdiend door haar lichaam en ziel te verkopen aan de Flup, daarom dat de socialisten plots de prostitutie willen legaliseren.....
Den reinen is alles rein.
Ze doet het in het belang van haar en ons vaderland.
Via onze toekomstige koning strooit ze kwistig haar liefde uit over alle belgische onderdanen. Ik drum naar voor om op de eerste rij te staan.
Nadien kan ik dan op volkomen wettelijke basis een bezoekje brengen aan de oudste beroepsgroep ter wereld. Geen reden om daar denigrerend over te doen. Ik mag de rekening naar het paleis sturen. :lol:

Knuppel
8 november 2002, 10:13
Ik mag de rekening naar het paleis sturen.

Ben je er wel zeker van dat het Paleis/Hof/Koningshuis dit soort rekeningen van andere Superende Staven betaalt dan die van henzelf?

De vorst genoot/geniet hoogstwaarschijnlijk zelfs van deze vrijheid met behoud van het recht ervoor betaald te worden inplaats van zelf voor de kosten op te draaien. Waarom zou hij andermans bill(en) rekening dan vereffenen?

Vreemd trouwens dat de ene zijn kaken moet wassen voor het flauwe afgietsel van een activiteit waar de andere het propere etiketje "rein" voor krijgt toebedeeld.

Tja, in de wereld van de Superstaven zijn blijkbaar geen vorstelijke vrijheden en bijbehorende rechten gek genoeg voor woorden. (alsook voor de woordspelende kunstenaars die er zich rot mee amuseren) :P

Supe®Staaf
8 november 2002, 11:48
Ik mag de rekening naar het paleis sturen.

Ben je er wel zeker van dat het Paleis/Hof/Koningshuis dit soort rekeningen van andere Superende Staven betaalt dan die van henzelf?
Tot hiertoe lag de cheque steeds stipt in de brievenbus. :lol:

De vorst genoot/geniet hoogstwaarschijnlijk zelfs van deze vrijheid met behoud van het recht ervoor betaald te worden inplaats van zelf voor de kosten op te draaien.
Krijgt Bert II geld toe in de 'pluchewinkels'????

Vreemd trouwens dat de ene zijn kaken moet wassen voor het flauwe afgietsel van een activiteit waar de andere het propere etiketje "rein" voor krijgt toebedeeld.
Enig onderscheidend vermogen is jou nog steeds vreemd.
Toch raar na zoveel educatieve Superstavelijke® posts te hebben doorworsteld.
Laat mij volstaan met het citeren van mijn favoriete Latijnse spreuk, die ik telkens hanteer wanneer ik betrapt word op activiteiten waar voorbehoud tegenover gemaakt wordt door de modale mens:

Quod licet Iovi, non licet bovi.



Tja, in de wereld van de Superstaven zijn blijkbaar geen vorstelijke vrijheden en bijbehorende rechten gek genoeg voor woorden. (alsook voor de woordspelende kunstenaars die er zich rot mee amuseren) :P
Welcome to my world.
It's a crazy world.

Zeer toepasselijke liedjes.........

Knuppel
8 november 2002, 13:26
Welcome to my world.
It's a crazy world.


Waar ik maar beter vlug het onderscheid moet leren maken tussen een net neukende koninklijke famille en een onfrisse kaken-kussende burgertroela zeker? :roll:

Supe®Staaf
8 november 2002, 14:07
Welcome to my world.
It's a crazy world.


Waar ik maar beter vlug het onderscheid moet leren maken tussen een net neukende koninklijke famille en een onfrisse kaken-kussende burgertroela zeker? :roll:
Intruder!!!!
Knuppel zegt dat je kaken onfris zijn!!!!
En ze vindt Anke een burgertroela!!!!

Mijn keizerlijke, indoctrinaire, hersenspoelende lessen werpen hier duidelijk hun vruchten af.
:lol: :lol: :lol:

Knuppel
8 november 2002, 14:29
Oh ja :?:
De emoticon suggereert anders duidelijk dat ik niet van plan ben te eten wat jij mij probeert te voederen. :lol:

Truder
8 november 2002, 18:09
:?: Is het nu "for president" of Prime Minister? :?: :?

Maakt niet uit, het zijn beide functies die haar perfect zouden passen. ;)

Truder
8 november 2002, 18:14
Welcome to my world.
It's a crazy world.


Waar ik maar beter vlug het onderscheid moet leren maken tussen een net neukende koninklijke famille en een onfrisse kaken-kussende burgertroela zeker? :roll:
Intruder!!!!
Knuppel zegt dat je kaken onfris zijn!!!!
En ze vindt Anke een burgertroela!!!!

Mijn keizerlijke, indoctrinaire, hersenspoelende lessen werpen hier duidelijk hun vruchten af.
:lol: :lol: :lol:

Het is dat ik zodadelijk een sociale verplichting heb, maar ik op op deze koninklijke onzin nog terug.
Oeps daar doe ik het weer, alles wat koninkijklijk is, is natuurlijk onzin.......

Supe®Staaf
9 november 2002, 14:56
Oh ja :?:
De emoticon suggereert anders duidelijk dat ik niet van plan ben te eten wat jij mij probeert te voederen. :lol:
In een sofistisch woordgevecht is zelfs het moedwillig fout interpreteren van je opponent zijn woorden toegelaten.
:P :P :P :P :P

Truder
10 november 2002, 09:01
http://users.pandora.be/wv3/A/DJK2.jpg

http://users.pandora.be/wv3/A/ankeVlaams.jpg

http://users.pandora.be/wv3/A/Anke2.gif

http://users.pandora.be/wv3/A/anke004.jpg

Truder
10 november 2002, 09:02
:mrgreen:

Supe®Staaf
10 november 2002, 09:22
:mrgreen:
Mijn brosse croissant en aromatische koffie spelen op bij het aanschouwen van uw politiek-wervende fotoreeks hierboven.
En als slot nog uw minuscule groene grijnzende zelfportretje.
Ik ben niet katholiek, maar is dit voor een zondagochtend niet wat teveel van het 'goede'?

Truder
10 november 2002, 09:58
Nu weet ik dat je wakker bent, als ik daar nu een slaapverwekkende monarchie-foto geplaatst had, dan was je waarschijnlijk terug ingedommeld. ;)

Ik ben blij dat ik je nu aandachtig kan laten genieten van deze prachtige zondagmorgen.

Supe®Staaf
10 november 2002, 10:12
Nu weet ik dat je wakker bent, als ik daar nu een slaapverwekkende monarchie-foto geplaatst had, dan was je waarschijnlijk terug ingedommeld. ;)
Als Tilleke erop had gestaan, dan was er nog veel meer dan mijn alerte geest (die nooit rust neemt) wakker geschrokken......

Ik ben blij dat ik je nu aandachtig kan laten genieten van deze prachtige zondagmorgen.
Mijn dankbaarheid zal u eeuwig achtervolgen.
Aandacht is het cement van onze wereld, en wil en herhaling het scheppende, respectievelijk instandhoudende element ervan.
Al wie het me aanreikt, ben ik welwillend gezind.
:wink:

Truder
10 november 2002, 10:38
Mijn dankbaarheid zal u eeuwig achtervolgen.

Al wie het me aanreikt, ben ik welwillend gezind.
:wink:


Ha ga je dan ook op Anke stemmen, uit dankbaarheid natuurlijk. 8)

Supe®Staaf
10 november 2002, 10:41
Ha ga je dan ook op Anke stemmen, uit dankbaarheid natuurlijk. 8)
Tuurlijk.
"Uit dankbaarheid" zal ik eveneens in drukletters op mijn stembrief vermelden.
:mrgreen:

Truder
11 november 2002, 19:21
Ha ga je dan ook op Anke stemmen, uit dankbaarheid natuurlijk. 8)
Tuurlijk.
"Uit dankbaarheid" zal ik eveneens in drukletters op mijn stembrief vermelden.
:mrgreen:

Dat is vriendelijk, nu ik je terug op het rechte pad heb kunnen brengen, kan ik nog iets voor je doen?

Supe®Staaf
11 november 2002, 19:35
Dat is vriendelijk, nu ik je terug op het rechte pad heb kunnen brengen, kan ik nog iets voor je doen?
Bidden voor mijn zieleheil.
En voor dat van mijn gelieven.
Je weet wel wie..................... :P

Duym
11 november 2002, 19:47
Dat is vriendelijk, nu ik je terug op het rechte pad heb kunnen brengen, kan ik nog iets voor je doen?
Bidden voor mijn zieleheil.
En voor dat van mijn gelieven.
Je weet wel wie..................... :P

Om dat gij het zijt Superstaaf

http://users.pandora.be/wv3/A/anke004.jpg

Truder
12 november 2002, 18:01
Dat is vriendelijk, nu ik je terug op het rechte pad heb kunnen brengen, kan ik nog iets voor je doen?
Bidden voor mijn zieleheil.
En voor dat van mijn gelieven.
Je weet wel wie..................... :P


Fabiola?

http://users.pandora.be/wv3/A/zetVL.jpg

Supe®Staaf
13 november 2002, 07:57
Dat is vriendelijk, nu ik je terug op het rechte pad heb kunnen brengen, kan ik nog iets voor je doen?
Bidden voor mijn zieleheil.
En voor dat van mijn gelieven.
Je weet wel wie..................... :P


Fabiola?
Kan je geloven dat mijn hart voor die *****, ****, **** nog sneller slaat, dan voor die slijmende sloerie die jij aan de kop van een miezerige vlaamse republiek zou willen?
Vooral wanneer ze haar struisvogelhoed draagt, krijg ik gedachten. :oops:

Knuppel
13 november 2002, 10:08
Ik heb de sterretjes en de comma's ertussen geteld. Mag ik ook weten waar ze voor staan? Met een proper synoniem maak je mij al gelukkig. :lol:

Supe®Staaf
13 november 2002, 10:44
Ik heb de sterretjes en de comma's ertussen geteld. Mag ik ook weten waar ze voor staan? Met een proper synoniem maak je mij al gelukkig. :lol:
De sterretjes en komma's zijn puur willekeur, en gevolg van een tijdelijk gebrek aan inspiratie en zin voor nuancering.
Je mag naar eigen godsvrucht en vermogen aanvullen.
Ik ben niet zo dol op Fabi, maar nog minder op Anke.........

Knuppel
13 november 2002, 11:16
Ik heb de sterretjes en de comma's ertussen geteld. Mag ik ook weten waar ze voor staan? Met een proper synoniem maak je mij al gelukkig. :lol:
De sterretjes en komma's zijn puur willekeur, en gevolg van een tijdelijk gebrek aan inspiratie en zin voor nuancering.
Je mag naar eigen godsvrucht en vermogen aanvullen.
Ik ben niet zo dol op Fabi, maar nog minder op Anke.........

Van willekeur gesproken!
"Slijmende sloerie" was te braaf voor Staafse sterretjes, zeker?
Je hoeft niet te vragen wat er over Fabiola te bedekken viel met de mandel der royale, Superstaafse liefde... :lol:

Supe®Staaf
13 november 2002, 11:20
Van willekeur gesproken!
"Slijmende sloerie" was te braaf voor Staafse sterretjes, zeker?
Je hoeft niet te vragen wat er over Fabiola te bedekken viel met de mandel der royale, Superstaafse liefde... :lol:
Ik geef toe dat het over de schreef gaat, maar ik werd verliefd op de fraaie alliteratie die uit mijn AZERTY rolde. Ik kon de schaar der zelfcensuur niet meer naar behoren hanteren. Wanneer mijn liefde voor het koningshuis de bovenhand neemt, dan laat ik me al eens meeslepen. :cry:

Knuppel
13 november 2002, 11:33
Van willekeur gesproken!
"Slijmende sloerie" was te braaf voor Staafse sterretjes, zeker?
Je hoeft niet te vragen wat er over Fabiola te bedekken viel met de mandel der royale, Superstaafse liefde... :lol:
Ik geef toe dat het over de schreef gaat, maar ik werd verliefd op de fraaie alliteratie die uit mijn AZERTY rolde. Ik kon de schaar der zelfcensuur niet meer naar behoren hanteren. Wanneer mijn liefde voor het koningshuis de bovenhand neemt, dan laat ik me al eens meeslepen. :cry:

Als je mij vergeeft dat ik me (met groot genoegen overigens) laat meeslepen door mijn afkeer voor een ondemocratisch Hof, dan vergeef ik jou de liefde van een Superdemocraat voor datzelfde Hof. :D

Supe®Staaf
13 november 2002, 11:41
Als je mij vergeeft dat ik me (met groot genoegen overigens) laat meeslepen door mijn afkeer voor een ondemocratisch Hof, dan vergeef ik jou de liefde van een Superdemocraat voor datzelfde Hof. :D
Ego te absolvo!

Knuppel
13 november 2002, 12:56
Als je mij vergeeft dat ik me (met groot genoegen overigens) laat meeslepen door mijn afkeer voor een ondemocratisch Hof, dan vergeef ik jou de liefde van een Superdemocraat voor datzelfde Hof. :D
Ego te absolvo!

Kan dat a.u.b. ook op een andere dan op kerkelijke wijze? De tijd dat ons vergiffenis werd geschonken voor onze onmenselijke zonden, in de latijnse taal, is zelfs in de biechtstoel niet meer gebruikelijk dacht ik.

Bovendien versta ik geen latijn. Letterlijk... :D

Supe®Staaf
13 november 2002, 12:58
Als je mij vergeeft dat ik me (met groot genoegen overigens) laat meeslepen door mijn afkeer voor een ondemocratisch Hof, dan vergeef ik jou de liefde van een Superdemocraat voor datzelfde Hof. :D
Ego te absolvo!

Kan dat a.u.b. ook op een andere dan op kerkelijke wijze? De tijd dat ons vergiffenis werd geschonken voor onze onmenselijke zonden, in de latijnse taal, is zelfs in de biechtstoel niet meer gebruikelijk dacht ik.

Bovendien versta ik geen latijn. Letterlijk... :D
't Is de intentie die telt.
Mijn niet-kerkelijke manier van vergeven hoort niet thuis op dit forum voor alle leeftijden. :wink:

Truder
13 november 2002, 19:22
Dat niemand volmaakt is wist ik al wel langer, maar door op Fabiola te vallen span je wel de kroon. :mrgreen:

Abundat dulcibus vitiis

Truder
13 november 2002, 19:29
Ik heb de sterretjes en de comma's ertussen geteld. Mag ik ook weten waar ze voor staan? Met een proper synoniem maak je mij al gelukkig. :lol:
De sterretjes en komma's zijn puur willekeur, en gevolg van een tijdelijk gebrek aan inspiratie en zin voor nuancering.
Je mag naar eigen godsvrucht en vermogen aanvullen.
Ik ben niet zo dol op Fabi, maar nog minder op Anke.........

Van willekeur gesproken!
"Slijmende sloerie" was te braaf voor Staafse sterretjes, zeker?
Je hoeft niet te vragen wat er over Fabiola te bedekken viel met de mandel der royale, Superstaafse liefde... :lol:


:lol: :lol: Die zit. ;)

Je mag die dingen niet zeggen in een democratie, dat noemen ze majesteitsschennis. :roll:

Supe®Staaf
14 november 2002, 11:54
Dat niemand volmaakt is wist ik al wel langer, maar door op Fabiola te vallen span je wel de kroon. :mrgreen:

Abundat dulcibus vitiis
Beter de kroon gespannen dan een zaag.
Mijn ondeugden vergeef ik mezelf maar al te graag.

Bij Fabiola bedekken we haar struisvogelhoed met de mantel der liefde, en dan kan ze nog een paar jaar mee.

Truder
14 november 2002, 12:40
Dat niemand volmaakt is wist ik al wel langer, maar door op Fabiola te vallen span je wel de kroon. :mrgreen:

Abundat dulcibus vitiis
Beter de kroon gespannen dan een zaag.
Mijn ondeugden vergeef ik mezelf maar al te graag.

Bij Fabiola bedekken we haar struisvogelhoed met de mantel der liefde, en dan kan ze nog een paar jaar mee.

Ik denk niet dat je daar met een mantel mee toe gaat komen, maar dat je voor Fabke eerder een burkha mag kopen :mrgreen:

Supe®Staaf
14 november 2002, 12:47
Ik denk niet dat je daar met een mantel mee toe gaat komen, maar dat je voor Fabke eerder een burkha mag kopen :mrgreen:
Dat is lief van jou :!:
Zo kan ze nog eeuwig mee :!:
:lol: :twisted: :lol:

Knuppel
14 november 2002, 13:05
Pfffft, ik zie toch liever een "slijmende sloerie" zonder burka. :lol:

De superfans® van Anke en Mathilde lijken me echter nòg leuker. :D

Supe®Staaf
14 november 2002, 13:24
Pfffft, ik zie toch liever een "slijmende sloerie" zonder burka. :lol:

De superfans® van Anke en Mathilde lijken me echter nòg leuker. :D
Knuppels verzoenende kant steekt weer onhoudbaar de kop op.

En ik die zo graag strijd lever voor mijn prinsesje. :(

Truder
14 november 2002, 15:38
Daar gaat ons steekspel, wat moeten we nu gaan doen.

http://home.vicnet.net.au/~johnf/knight.gif

Knuppel
15 november 2002, 07:08
Daar gaat ons steekspel, wat moeten we nu gaan doen.

http://home.vicnet.net.au/~johnf/knight.gif

Vergelijk beide dames hun benen eens inplaats van hun "capaciteiten" .
Vooral het stuk boven de knie. :lol: :lol: :lol:

Truder
15 november 2002, 09:37
Daar gaat ons steekspel, wat moeten we nu gaan doen.

http://home.vicnet.net.au/~johnf/knight.gif

Vergelijk beide dames hun benen eens inplaats van hun "capaciteiten" .
Vooral het stuk boven de knie. :lol: :lol: :lol:

Dat is niet eerlijk dat wint Anke zonder probleem.
Ik hou er niet van als mijn tegenstrever totaal kansloos is.
Kunnen we niets verzinnen waarbij SS ook een kansje heeft? Ik weet dat zal moeilijk zijn, maar als ik beloof niet voluit te gaan, en hem ook een een overwinningetje gun, dan moet dat toch lukken. Wat denk je. :angel:

Knuppel
15 november 2002, 10:33
Zullen we het dan over beider dames' (sexy) kleding hebben?

Truder
15 november 2002, 10:42
Sexy kleding?
Mathilde en sexy kleding?
Hoe kan je nu het woordje "sexy" gebruiken doelend op Mathilde?
Die twee dingen gaan toch gewoon niet samen?

:roll: Knuppel toch tssss......Knuppel, knuppel, knuppel...... :roll:

Knuppel
15 november 2002, 11:09
Sexy kleding?
Mathilde en sexy kleding?
Hoe kan je nu het woordje "sexy" gebruiken doelend op Mathilde?
Die twee dingen gaan toch gewoon niet samen?

:roll: Knuppel toch tssss......Knuppel, knuppel, knuppel...... :roll:

Al goed. Al goed.

Zullen we het dan over hun kennis van de twee of drie landstalen hebben?


Daar moet een toekomstige, Belgische koningin, toch beter in zijn dan een....Vlaamse sloerie?
:wink:

Truder
15 november 2002, 11:24
Normaal gezien wel, maar je kent onze Monarchisten hé, we mogen al blij zijn als Dankoewel zeggen bij het incasseren van hun dotaties. Of moet ik nu leefloon zeggen?

Truder
15 november 2002, 16:31
8)

Tink
16 november 2002, 01:21
Acht-en-twintig bladzijden lang...

Ik geef toe, ik heb niet alles gelezen.

Maareuh... Ik vind het toch maar diep bedroevend.

Het is jullie misschien nog niet opgevallen, maar politics.be telt bijzonder weinig vrouwen onder haar discussie-fora-deelnemers (Stefanie, misschien hier en daar goed verstopt onder een nick nog een paar ?).

Politics.be : 100% onafhankelijk, maar duidelijk niet 100 % representatief...

:cry:


Breaking The Waves

Supe®Staaf
16 november 2002, 08:10
Acht-en-twintig bladzijden lang...

Ik geef toe, ik heb niet alles gelezen.

Maareuh... Ik vind het toch maar diep bedroevend.

Het is jullie misschien nog niet opgevallen, maar politics.be telt bijzonder weinig vrouwen onder haar discussie-fora-deelnemers (Stefanie, misschien hier en daar goed verstopt onder een nick nog een paar ?).

Politics.be : 100% onafhankelijk, maar duidelijk niet 100 % representatief...

:cry:


Breaking The Waves
Tink,
Neem deze topic niet al te ernstig. Om te beginnen staat deze onder 'koetjes en kalfjes' en wat meer is: deze thread in het bijzonder, is eerder een soort arena, waarin mensen met totaal verschillende opvattingen elkaar proberen af te katten, verbaal neer te sabelen en in het hemdje te zetten, zonder echt met argumenten boven te komen i.v.m. het echte topic. Het is een erfenis van een gelijkaardige thread op een ander forum.
Amuseer je vooral en kijk niet op een sneer min of meer.
De deelnemers alhier hebben een brede rug.
:wink:

Tink
16 november 2002, 13:51
8)

Merci. Geen probleem.

Loopt er ergens een thread over vrouwen en politiek ?
(Wat zit ik hier anders bij de koeien en kalveren te doen, vraagt een mens zich dan af)

Hej Superstaaf : waarom zet je geen (m/v) achter je Vorst ?
<"Oh no, it's the pc-police ! Evacuate !">
Euh, niet dat ik me wil moeien met jouw persoonlijke deviezen natuurlijk... :wink:



"We are volcanoes. When we women offer our experience as our truth, as human truth, all the maps change. There are new mountains." (Ursula K.Le Guin)

Supe®Staaf
16 november 2002, 14:44
Loopt er ergens een thread over vrouwen en politiek ?
(Wat zit ik hier anders bij de koeien en kalveren te doen, vraagt een mens zich dan af)
Ik zal maar een beetje reclame voor mijn eigen winkel maken :wink: :
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=698
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=321

Hej Superstaaf : waarom zet je geen (m/v) achter je Vorst ?
Het feit dat ik (m/v) niet achter 'vorst' zet, vloeit doodgewoon voort uit een diepgeworteld respect voor auteurs en hun werk.
Het is een excerpt uit de tekst van de brabançonne, en die tekst dateert van vóór de grondswetwijziging van een paar jaar terug, die stipuleert dat België ook een vorstin kan hebben.
Ik kan, mag en durf dus aan die tekst niets wijzigen. Vooral niet na een kleine aanvaring in de persoonlijke levenssfeer met SABAM. :twisted:
Voor mij anders niet gelaten. Ik word reeds mijn ganse leven van vrouwen gecommandeerd en gecheft. Laat voor mijn part de vrouwen in de politiek maar eens bewijzen of ze uit beter hout gesneden zijn dan de kinkels van mannelijke loeders, die hier nu de plak zwaaien. :wink:


"We are volcanoes. When we women offer our experience as our truth, as human truth, all the maps change. There are new mountains." (Ursula K.Le Guin)
Jammer dat vulkanen zo destructief zijn.
Na een bosbrand blijft er vaak zeer vruchtbare grond over, na een vulkaanuitbarsting: puin, onvruchtbare lava, magma en een ongelofelijke ravage. Soms zijn er niet eens meer inboorlingen over om de kaart te hertekenen van een nutteloos geworden gebied. :cry:
Gelukkig blijven de meeste uitbarstingen op het kleinschalige niveau hangen van een kroket die in de frietpot ontploft. Eens van de schrik bekomen, wordt Mr. (Mss.) Proper ingeschakeld en kunnen we terug overgaan tot de orde van de dag, rustig betrouwend op de bestaande landkaarten. :lol:

Truder
16 november 2002, 15:11
Acht-en-twintig bladzijden lang...

Ik geef toe, ik heb niet alles gelezen.

Maareuh... Ik vind het toch maar diep bedroevend.

Het is jullie misschien nog niet opgevallen, maar politics.be telt bijzonder weinig vrouwen onder haar discussie-fora-deelnemers (Stefanie, misschien hier en daar goed verstopt onder een nick nog een paar ?).

Politics.be : 100% onafhankelijk, maar duidelijk niet 100 % representatief...

:cry:


Breaking The Waves

Wel is dat ook niet omdat u voortgaat op de nicknames?
Er zijn hier dames die met eigen naam posten, maar er zijn er ook die een nickname hebben, en daar kan jij niet aan zien of het een dame is of niet. Maar je zal ze wel leren kennen. ;)

Tink
16 november 2002, 18:42
"We are volcanoes. When we women offer our experience as our truth, as human truth, all the maps change. There are new mountains." (Ursula K.Le Guin)
Jammer dat vulkanen zo destructief zijn.
Na een bosbrand blijft er vaak zeer vruchtbare grond over, na een vulkaanuitbarsting: puin, onvruchtbare lava, magma en een ongelofelijke ravage. Soms zijn er niet eens meer inboorlingen over om de kaart te hertekenen van een nutteloos geworden gebied. :cry:

Ho, wacht een momentje !
Zijn er geologen of biologen in de zaal ?
Ik durf er mijn eer niet op verwedden, maar volgens mij klopt dat niet helemaal...
Ik geloof, als ik me niet vergis, dat bosbranden de grond op korte termijn vruchtbaar maken.
Twee oogsten later is de grond verschraalt en uitgeput, er blijft slechts woestijnzand over.
Een vulkaanuitbarsting daarentegen...
Ja, het is waar, na een vulkaanuitbarsting duurt het even voordat het leven terugkeert op die plaatsen.
Maar daarna is het wel de meest vruchtbare grond die je kan hebben.




Gelukkig blijven de meeste uitbarstingen op het kleinschalige niveau hangen van een kroket die in de frietpot ontploft. Eens van de schrik bekomen, wordt Mr. (Mss.) Proper ingeschakeld en kunnen we terug overgaan tot de orde van de dag, rustig betrouwend op de bestaande landkaarten. :lol:

Het persoonlijke is politiek,
Hoe een ontploffende kroket de wereld kan veranderen
:wink:

Tink
16 november 2002, 18:51
Wel is dat ook niet omdat u voortgaat op de nicknames?
Er zijn hier dames die met eigen naam posten, maar er zijn er ook die een nickname hebben, en daar kan jij niet aan zien of het een dame is of niet. Maar je zal ze wel leren kennen. ;)

Onderzoek omtrent de Digitale Genderkloof toont aan dat de meeste mensen er niet in slagen om hun identiteit werkelijk te verbergen op het internet.
Wel uw formele gegevens natuurlijk (tenzij we uw computer kraken), maar uw gender bijvoorbeeld niet.
Door uw taalgebruik in de eerste plaats.
Superstaaf® schrijft 'ik ben een dame' maar een paar berichtjes later schrijft hij spontaan ergens Superstaaf® 'hij'.
Het zijn niet alleen dit soort duidelijke versprekingen, maar ook de manier waarop u zinnen formuleert, welk soort statements u maakt, hoe u reageert in een conflict... Ik heb dat niet uitgevonden hoor, maar uit ervaring heb ik er wel vertrouwen in.

Tink
16 november 2002, 19:19
Ik zal maar een beetje reclame voor mijn eigen winkel maken :wink:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=698
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=321


Ah, dankjewel, ik verhuis meteen naar ginder.
:wink:

Knuppel
17 november 2002, 16:55
Superstaaf schreef:


Ik word reeds mijn ganse leven van vrouwen gecommandeerd en gecheft.


Superstaaf zei ook:

Knuppel schreef:
Doet zij de was?

Tuurlijk, en een beetje rap!
Quote:
De strijk?

Als ze een blauw oog wil vermijden wel.
Quote:
Ramen zemen?

Tralies moeten niet gezeemd worden.
Quote:
Gaat zij boodschappen doen zonder jou als waakhond aan haar zijde?

Nooit alleen boodschappen!
Wel niet aan mijn zijde!
Tien passen voorop, zodat ik ze in het oog kan houden.
Quote:
Moest zij maagd geen zijn om jou als man te krijgen terwijl jijzelf niets anders deed dan de bloemetjes van de anderen besproeien?

Ze is al gans haar leven maagd, zoals elke vrouw die in september geboren is.
Quote:
Mag zij van jou vreemd gaan zonder een "hoer" te worden genoemd?

Zolang ze de helft van het geld afgeeft, is alles kits.
Quote:
Maak je haar géén kopje kleiner als ze je voor een andere man inruilt?

Ik ben onvervangbaar.
Quote:
Ze wordt toch ook niet gestenigd als ze op overspel betrapt zou worden?

Neen hoor.
Als ik haar op overspel betrap, dan breek ik die kerel zijn witte stok, ik vertrappel zijn zwarte bril, en ik schop zijn geleidehond.

Quote:
Maar gelijk heb je allezins....

Dat wist ik.
Dank je.

Ik moet het dus wel geloven... :P

Knuppel
17 november 2002, 17:04
Hallo Tinkytink! Knuppel is ook een vrouw, hoor :!:
(Hopelijk geloof je het met zo een nick...) :wink:

Truder
19 november 2002, 11:01
Hahaha :mrgreen: :lol:

http://users.pandora.be/hollebolle/coupleprincier.JPG

Tink
19 november 2002, 21:46
Hallo Tinkytink! Knuppel is ook een vrouw, hoor :!:
(Hopelijk geloof je het met zo een nick...) :wink:

Waw, daar gaat mijn theorie over online taalgebruik en gender 8O
Misschien heb je gelijk, zitten er wel meer vrouwen dan ik verwacht had... :wink:

Hej, kan je me misschien ook vertellen wat ik verkeerd gedaan heb met dat berichtje over taal en gender ? http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=939
A little over the top denk je ?
Ik dacht gewoon dat het wel een leuk onderwerp was om over te discussieren... :( Er staan hier toch wel meer rare onderwerpen tussen...?

Knuppel
20 november 2002, 03:12
Hallo Tinkytink! Knuppel is ook een vrouw, hoor :!:
(Hopelijk geloof je het met zo een nick...) :wink:

Waw, daar gaat mijn theorie over online taalgebruik en gender 8O
Misschien heb je gelijk, zitten er wel meer vrouwen dan ik verwacht had... :wink:

Hej, kan je me misschien ook vertellen wat ik verkeerd gedaan heb met dat berichtje over taal en gender ? http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=939
A little over the top denk je ?
Ik dacht gewoon dat het wel een leuk onderwerp was om over te discussieren... :( Er staan hier toch wel meer rare onderwerpen tussen...?


Maak je geen zorgen. Er is niks verkeerd aan je topic. Er is hier al gediscussiëerd over het ritssysteem. De tendens is dat dit als positieve discriminatie wordt gezien. De schrik zit erin dat er vrouwen zouden aan de bak kunnen komen die minder bekwaam zijn dan mannen. Al die prullenventjes die daar zitten onbekwaam te zijn nemen we er echter, vanzelfsprekend, als de normaalste zaak van de wereld bij...

Voor mij is het veel simpeler. Politiek is hét machtsspel bij uitstek. En macht wordt nooit zomaar afgestaan of zelfs maar gedeeld. En zeker niet met vrouwen. En nog het minst van al door mannen die weten wat het is macht te bezitten. (kijk maar hoe Dehaene zijn Celientje deed schuiven) Ik denk ook dat er niet zoveel vrouwen uit zijn op politieke macht als mannen.
Wat men er ook van wil maken, een vrouw is nu eenmaal geen man. En andersom. Niet dat ik de vrouwen die het willen maken in de politiek niet de kans wil geven om zich waar te maken als ze daar behoefte aan hebben. Ik stemde vorig keer enkel op alle vrouwen van een bepaalde lijst.

Ik vind eigenlijk "deep down" dat een vrouw een veel belangrijker taak in haar leven heeft te vervullen dan haar energie in zo'n ondankbare en keiharde wereld te stoppen als de politieke. Onrechtstreeks kunnen vrouwen immers toch al invloed uitoefenen op hun mannen politici?
Laat een vrouw dus maar zacht zijn en "loving". Zorgzaam en attent. In de eerste plaats voor haar uitverkorene en haar nageslacht. In die volgorde. Ik wed dat er dan niet veel ruimte meer overschiet voor het grote avontuur waarvan wordt aangenomen dat het "politiek" is.

Tink
20 november 2002, 11:57
Aan Knuppel:
Hmja... In principe ben ik het met je eens hoor. Als je zegt dat er veel belangrijker zaken zijn dan politiek. Dat politiek in de eerste plaats een machtsspelletje is, en dat het eigenlijk pretty pathetic is als je daaruit je lust en je leven moet halen.

Maar... dat is hoe wij politiek vandaag zien, verbitterd, omdat dat is wat politici ervan bakken. Eigenlijk gaat politiek toch over hoe je een maatschappij wil organiseren, binnen welk systeem je mensen wil laten samenleven ? En dat gaat iedereen aan.
Daarover hebben veel vrouwen ook heel duidelijke ideeën (cfr. vergelijking tss een familie en een maatschappij).
Wat dat betreft heb ik geen zin om invloed uit te oefenen via mijn man of een vertegenwoordiger, ik zeg liever zelf mijn gedacht.
Niet voor de macht, maar omdat het belangrijk is om mee te bepalen in wat voor een systeem we willen samenleven.
Ik zeg niet dat vrouwen doorheen de geschiedenis geen invloed hebben uitgeoefend op staatshoofden edm. Maar dat is toch geen systeem, tenslotte vertrouw je er dan maar op dat die mannen de rechten van vrouwen gaan verdedigen en ik denk dat de geschiedenis genoeg aantoont dat dat allerminst het geval is. Zoals je helemaal terecht opmerkt : mensen met macht zijn meestal helemaal niet geneigd om die macht te delen. En macht kan een machtig middel zijn, maar geen doel op zich.

Daarnaast : dat vrouwen niet in de politiek willen gaan. Ik denk dat klopt, maar ik denk juist dat dat een probleem is, en dat dat nu net heel erg cultureel bepaald is. Meisjes worden opgevoed in een andere cultuur dan jongens, en in de politiek heerst overduidelijk een mannencultuur. Niet moeilijk dat vrouwen zich daar niet goed thuis voelen. Maar ik vind het geen optie om me dan maar terug te trekken en het allemaal over te laten aan de mannen. Als er meer vrouwen in de politiek zouden zitten zouden de taal en cultuur van politiek veranderen. Op dit forum vind ik dezelfde mannelijke taal terug. Over het algemeen zijn mannen veel meer overtuigd van de objectiviteit van hun uitspraken, ze presenteren ze als 'harde feiten', als 'waarheid'. Terwijl de meeste vrouwen veel meer vanuit hun persoonlijke subjectiviteit schrijven : ik denk, ik vind, ik geloof, volgens mij... En het is echt niet dat die mannen zoveel meer gestudeerd hebben of zoveel meer research doen hoor, dat geloof ik niet (we zitten hier trouwens allemaal op het internet, een paar knoppen verder vind je alle informatie die je nodig hebt). Dus ik vind dat vrouwen zich niet moeten laten doen, en gewoon hun ding moeten blijven doen, hun mening blijven zeggen. Ook al zouden we vakkundig worden neergesabeld door welsprekende heren, die heren zijn even subjectief als de dames. Ze camoufleren het gewoon beter. Een standpunt is een standpunt, en hoe het geformuleerd wordt is slechts een kwestie van taal, dat heeft niets te maken met de legitimiteit van het standpunt.
Dan moet iedereen maar meertalig worden :wink:

Tink
20 november 2002, 12:09
Aan Knuppel:
Daarnaast : dat vrouwen niet in de politiek willen gaan. Ik denk dat klopt, maar ik denk juist dat dat een probleem is, en dat dat nu net heel erg cultureel bepaald is.
Allez, ik bedoel, ik weet niet zeker of het dat is wat je wou zeggen, dat is hoe ik het gelezen heb. Anders geformuleerd : meer vrouwen in de politiek, en de politiek 'softer' maken, meer coöperatief, meer gebaseerd op solidariteit en samenleven etc. (niet dat ik vind dat dat exclusief 'vrouwelijke' eigenschappen zijn !!! Maar het zijn wel dingen die ik nu mis in de politiek) Politieke macht is heel relatief, maar politiek beslist over ons dagelijks leven, soms zelfs over leven en dood. En dat vind ik gewoon te belangrijk om zomaar te laten aanmodderen.

Knuppel
20 november 2002, 13:21
Tweetaligheid? Die van de mannelijke objectiviteit én die van de vrouwelijke subjectiviteit, bedoel je? Geen slecht idee alhoewel vrouwen (hopelijk!) altijd vrouwen zullen blijven en mannen, euh...een beetje minder verwaand en paternalistisch. :wink:

Je bent geknipt voor de politiek, tinkywoman. Ook niet meer van de allerjongsten vermoed ik? Een zekere mate van zelfbewustheid en nuchterheid komt in de politieke mannenwereld heel goed van pas maar voldoende is dat niet. Miet Smet zei het onlangs nog op tv. Daar heb je mannen voor nodig die op zich nemen wat meestal vrouwen op zich namen en nemen. Dat is meestal (nog) NIET zo. Bovendien is een gezin runnen iets waar de meeste mannen niet zo bedreven in zijn als vrouwen.
Rollenpatroon? Ja, natuurlijk! Maar om zomaar, zonder meer, die rollen te gaan switchen? Ik zie dat niet zo zitten.
Als vrouwen echter de voornaamste opvoeders zijn van hun kinderen, dan kunnen ze dat rollenpatroon al beter zelf beginnen te doorbreken bij de opvoeding van hun eigen kinderen en die van anderen.(leraressen en andere opvoedsters bijv.) "First things first" zou ik zeggen. Maar zelfs daar is nog niet eens écht een goed begin mee gemaakt. Dat soort bewustzijn moet immers al aanwezig zijn bij de opvoedende vrouwen. ZIJ moeten hun zonen leren "eMANciperen"! Dat dring je immers geen volwassen mannen meer op. Pas dan zullen zowel vrouwen als mannen als evenwaardig ervaren worden in de politiek. We zijn daar nog één generatie te vroeg voor, denk ik. Hopelijk is de generatie die vandaag wordt opgevoed zo ver, maar ook daar vrees ik voor. (En nog het meest bij de islamitische allochtonen en nieuwe Belgen).

Tink
20 november 2002, 15:16
Als vrouwen echter de voornaamste opvoeders zijn van hun kinderen, dan kunnen ze dat rollenpatroon al beter zelf beginnen te doorbreken bij de opvoeding van hun eigen kinderen en die van anderen.(leraressen en andere opvoedsters bijv.) "First things first" zou ik zeggen. Maar zelfs daar is nog niet eens écht een goed begin mee gemaakt. Dat soort bewustzijn moet immers al aanwezig zijn bij de opvoedende vrouwen. ZIJ moeten hun zonen leren "eMANciperen"! Dat dring je immers geen volwassen mannen meer op. Pas dan zullen zowel vrouwen als mannen als evenwaardig ervaren worden in de politiek. We zijn daar nog één generatie te vroeg voor, denk ik. Hopelijk is de generatie die vandaag wordt opgevoed zo ver, maar ook daar vrees ik voor. ).

Precies ! alles begint bij opvoeding en mentaliteit in de breedste betekenis van het woord (van dochters én zonen, zeker en vast).
Daar kan ik het niet genoeg mee eens zijn Knuppel.

Rollenpatroon? Ja, natuurlijk! Maar om zomaar, zonder meer, die rollen te gaan switchen? Ik zie dat niet zo zitten.

Zo bedoelde ik het niet hoor. Vrouwen moeten helemaal geen mannelijke rolpatronen aannemen, daarmee zijn we geen stap vooruit :wink:
Wat ik schreef kwam eigenlijk neer op een pleidooi voor vrouwen om op hun eigen manier in de politiek te gaan. Ipv het mannelijk rolpatroon te imiteren, zouden zij juist de hele politieke cultuur kunnen ‘vervrouwelijken’
(dat is als je de redenering extreem doortrekt he, ik zeg niet dat kán of dat dát nu de oplossing is)

Uiteindelijk geloof ik dat we gewoon van die rolpatronen in hun geheel af moeten, zowel voor de emancipatie van mannen als van vrouwen.
Laat mensen gewoon zelf maar kiezen bij welk patroon ze zich het best voelen en hoe ze dat patroon willen invullen, vind ik (maar daarvoor heb je dan weer een open emancipatorische opvoeding nodig, die dan weer het gevolg is van de algemene mentaliteit, en zo blijven we in een cirkeltje draaien vrees ik)

(En nog het meest bij de islamitische allochtonen en nieuwe Belgen).

Allochtonen, nieuwe Belgen, ja, dat is verdorie geen simpele kwestie he... Van de andere kant: ik heb de indruk dat die allochtone meisjes veel meer een motor voor integratie vormen dan individuen �* la Jahja (hoe schrijf je dat ook alweer?). Ze hebben het niet gemakkelijk, maar ik heb de indruk dat die meiden heel creatief zijn in het omzeilen van de paternalistische druk die op hen weegt. Ze studeren goed, ze spreken perfect Nederlands, ze zoeken een interessante job, etc. Alleen maken de mannen daar zoveel lawaai (en brokken) dat we van die meisjes nauwelijks iets horen of zien in de media.

Je bent geknipt voor de politiek, tinkywoman. Ook niet meer van de allerjongsten vermoed ik?
Dankjewel Knuppel, dat beschouw ik als een dubbel compliment :wink:
Ik ben 26, misschien beschouw je dat wel als piepjong ? Maar dat is dan ook goed nieuws he : ik zie een generatie vlak achter mij komen (nu al!) die ik ook niet altijd begrijp, en ik geloof dat elke generatie haar eigen tijdsgebonden mentaliteit heeft waar we niet altijd kunnen inkomen. Maar over het algemeen heb ik er echt wel vertrouwen in dat we best wel goed bezig zijn, wat betreft emancipatorisch bewustzijn en politiek mondige opvoeding enzo.

Die dingen veranderen tenslotte toch altijd met een tergend traag slakke(n)gangetje … (hebben ze mij verteld he :wink: )

Knuppel
20 november 2002, 18:26
Niet meer zo piepjong dus maar toch maar half zo oud als ik, Tinkyding. :)

Wel wijs genoeg om het te maken in de de politiek of daarbuiten. :D

Als het je niet lukt in de huidige politiek, dan lever jij vast een generatie jongelui af die er meer van zullen bakken dan het zootje politici waar ik me vandaag de ziel voor uit mijn lijf erger. :wink:

gibbe
20 november 2002, 19:32
Ik vind het spijtig dat een mooi en intelligent meisje als Anke de verkeerde partij heeft gekozen.

Knuppel
20 november 2002, 20:05
Ik vind het spijtig dat een mooi en intelligent meisje als Anke de verkeerde partij heeft gekozen.

En ik vind het nog spijtiger dat ik geen enkele zie die veel beter is. :?

gibbe
20 november 2002, 22:18
heb je het over Anke of over de partij?

Knuppel
21 november 2002, 07:33
heb je het over Anke of over de partij?

Ik heb het over alle partijen, maar vooral de machtspartijen. Dat ze maar eens in eigen boezem kijken vooraleer naar anderen te wijzen.

gibbe
21 november 2002, 13:27
We weten goed genoeg over welke partij jouw interesse gaat - ik kan de naam niet over mijn lippen krijgen. Als de foto klopt, zie je er wel een intilligente vrouw uit, en nog mooi ook. Daarom verwondert het me dat je je zo laat vangen. Of heb je dan toch Duitse roots, want als we het onderwerp 'uitwijzing' even uitspitten, moeten wij vaststellen dat als er iemand op het vliegtuig gezet wordt - al of niet begeleid - er steeds heibel is. Misschien is jullie manier de beste - zoals in 40-45. Zet ze allemaal op de trein of nog beter - geef ze een stuk zeep en zeg dat ze zich moeten 'wassen'. Korte metten. Proficiat. Het is bedroevend dat in de 21ste eeuw mensen zoals jij in onze maatschappij ronddwarrelen.

Knuppel
21 november 2002, 14:22
We weten goed genoeg over welke partij jouw interesse gaat - ik kan de naam niet over mijn lippen krijgen. Als de foto klopt, zie je er wel een intilligente vrouw uit, en nog mooi ook. Daarom verwondert het me dat je je zo laat vangen. Of heb je dan toch Duitse roots, want als we het onderwerp 'uitwijzing' even uitspitten, moeten wij vaststellen dat als er iemand op het vliegtuig gezet wordt - al of niet begeleid - er steeds heibel is. Misschien is jullie manier de beste - zoals in 40-45. Zet ze allemaal op de trein of nog beter - geef ze een stuk zeep en zeg dat ze zich moeten 'wassen'. Korte metten. Proficiat. Het is bedroevend dat in de 21ste eeuw mensen zoals jij in onze maatschappij ronddwarrelen.


Intelligente mensen (ver)oordelen gelukkig niet zo vlug als jij. :lilangel:

Je hebt drie postings geplaatst Gibbe. Hoeveel heb je er gelezen voor je je oordeel klaar had? :roll:

gibbe
21 november 2002, 14:34
het is niet VERoordelen maar wel degelijk BEoordelen. kwestie van de juiste woorden te gebruiken uit onze rijkelijk gevulde woordenschat

Knuppel
21 november 2002, 14:49
het is niet VERoordelen maar wel degelijk BEoordelen. kwestie van de juiste woorden te gebruiken uit onze rijkelijk gevulde woordenschat

Ik zette het niet voor niets tussen haakjes, gibbe.

Meestal maak ikzelf wel uit de geest van een context op of het om een beoordeling dan wel over een veroordeling gaat.

Truder
21 november 2002, 23:23
We weten goed genoeg over welke partij jouw interesse gaat - ik kan de naam niet over mijn lippen krijgen. Als de foto klopt, zie je er wel een intilligente vrouw uit, en nog mooi ook. Daarom verwondert het me dat je je zo laat vangen. Of heb je dan toch Duitse roots, want als we het onderwerp 'uitwijzing' even uitspitten, moeten wij vaststellen dat als er iemand op het vliegtuig gezet wordt - al of niet begeleid - er steeds heibel is. Misschien is jullie manier de beste - zoals in 40-45. Zet ze allemaal op de trein of nog beter - geef ze een stuk zeep en zeg dat ze zich moeten 'wassen'. Korte metten. Proficiat. Het is bedroevend dat in de 21ste eeuw mensen zoals jij in onze maatschappij ronddwarrelen.

Gibbe, zo kortzichtig als jij heb ik ze nog niet snel meegemaakt. Je maakt toespelingen op de tweede wereldoorlog en de verschrikkelijke dingen die daar gebeurt zijn. Als we jou redenering volgen mag je vooral niet meer op de SPa, pvda en LSp stemmen je mag dan op geen enkele linkse partij meer stemmen, omdat je ze allemaal kan linken aan het socialisme en het communsime. Weet jij dat die linkse strekkingen tot hiertoe aan meer dan 100 miljoen doden zitten. Dat is een veelvoud van hetgene dat Hitler gepresteerd heeft. Wat die dingen uiteraard niet goedpraat.

Weet jij dat het socialisme hier in België de meest corrupte partij is, dat de mensen die nu gedeporteerd worden, dat dit gedaan wordt door deze linkse regering en dat het Vlaams Blok nog geen kans heeft gehad om ook maar iets uit te voeren?

En dan nog knuppel proberen te vernederen. :roll: Je kent Kunppel niet maar je hebt toch een mening klaar. Wel ik kan je vertellen dat je er volledig naast zit. Maar om het in jou woorden te zeggen...Proficiat. Het is bedroevend dat in de 21ste eeuw nog zo'n kortzichtige mensen zoals jij in onze maatschappij ronddwarrelen. ;)

http://users.pandora.be/wv3/linkseagressie/polpot.jpg

En heu tussen haakjes als toch met alle geweld je onzin wil uitkramen open dan en topic.

Knuppel
22 november 2002, 14:17
Bedankt voor de steun, Intruder. We zijn het wel niet altijd eens met mekaar maar ik denk wel dat we weten wat we wel of niet aan elkaar hebben.

Zelf vond ik het niet zo nodig om mijn stekels te hoog op te zetten tegen gibbe. Wat zij beweert over mij is er een tikkeltje té zeer met de haren bijgesleurd om er mij door aangesproken te voelen. :wink:

(Gibbe kan uiteraard ook een "hij" zijn. Ik zal er eens over moeten nadenken waarom mijn eerste indruk mij vertelde dat gibbe een dame was.)

Truder
23 november 2002, 11:08
Bedankt voor de steun, Intruder. We zijn het wel niet altijd eens met mekaar maar ik denk wel dat we weten wat we wel of niet aan elkaar hebben.

Zelf vond ik het niet zo nodig om mijn stekels te hoog op te zetten tegen gibbe. Wat zij beweert over mij is er een tikkeltje té zeer met de haren bijgesleurd om er mij door aangesproken te voelen. :wink:

(Gibbe kan uiteraard ook een "hij" zijn. Ik zal er eens over moeten nadenken waarom mijn eerste indruk mij vertelde dat gibbe een dame was.)

Geen probleem. ;)
En we hoeven het ook niet altijd eens te zijn, elke mens zijn mening. Behalve de kortzichtige...... :mrgreen:

Heb ik trouwens al vermeld dat je op de ideale vrouw kan stemmen????? :lol:

http://users.pandora.be/wv3/A/zetVL.jpg

Hier moet je zijn! (http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html)

Knuppel
23 november 2002, 12:48
De ideale vrouw nog wel :!:
Haar maten zeker...

Ik ben dus bang dat we toch weer niet akkoord zijn.
De ideale "vrouw" kiest volgens mij niet voor de politiek. (zij kiest voor de man die ze liefheeft)
Misschien is Anke wel een ideale politica? :wink:

Truder
23 november 2002, 13:28
De ideale vrouw nog wel :!:
Haar maten zeker...

Ik ben dus bang dat we toch weer niet akkoord zijn.
De ideale "vrouw" kiest volgens mij niet voor de politiek. (zij kiest voor de man die ze liefheeft)
Misschien is Anke wel een ideale politica? :wink:

:lol: :lol:

Ik had een vermoeden dat je daar op ging reageren. ;)

Maar je hebt gelijk, de ideale politica zal een betere omschrijving zijn.
Ik ben wel blij dat ik het uit jou mond hoor. 8)

Recitator
24 november 2002, 03:08
Mooi ... dat wel. Maar een goede politica? Dat moet ze nog bewijzen !

Knuppel
24 november 2002, 09:10
Mooi ... dat wel. Maar een goede politica? Dat moet ze nog bewijzen !

Voor mij moet de hele politieke "klasse" hetzelfde bewijzen. 8)

Supe®Staaf
24 november 2002, 09:34
Mooi ... dat wel. Maar een goede politica? Dat moet ze nog bewijzen !
Die adoratie voor Anke's vermeende schoonheid bestaat louter uit fixaties op jongetjes-dromen over weelderige blonde moederfiguren. Goedig en niet al te snugger.

Ware schoonheid vind je terug in de strenge ietwat Slavische trekken van de onderstaande dame. Ook haar palmares is niet van de minste: ze haalde een graad zowel in de logopedie als in de psychologie, en ze werd door onze toekomstige vorst prins Filip als gemalin verkozen, zodat ze binnen afzienbare tijd zelfs koningin kan worden. Het is mijn diep-aanbeden prinses Mathilde, AKA Tilleke!

Politiek gezien is ze ook veel standvastiger dan die blonde draaikont-blokdel AvdM: ze blijft onpartijdig en neutraal een voorvechtster van het geluk van �*l onze landgenoten,
wit, bruin, groen, zwart, blauw, rood.......

speelt geen rol,
op ons allem�*�*l is zij dol!


http://users.swing.be/swaf/images/mathilde.jpg

Duym
24 november 2002, 10:07
Ook haar palmares is niet van de minste: ze haalde een graad zowel in de logopedie als in de psychologie, en ze werd door onze toekomstige vorst prins Filip als gemalin verkozen, zodat ze binnen afzienbare tijd zelfs koningin kan worden. Het is mijn diep-aanbeden prinses Mathilde, AKA Tilleke!


Hahahahahaha, heb jij al ooit iemand van koninklijke bloede of een dictator weten flessen?

Zelfs 'jaktpillot' Philip 'slaagde' zogezegd in van alles en nog wat. En de vrouw van de voormalige Roemeense dictator gaf zichzelf de titel van doctor in de scheikunde. Dat mens kende het verschil nog niet eens tussen een zuur en base.

Zuur kijken kon ze echter wel en baas spelen des te meer :lol: :lol:

Knuppel
24 november 2002, 12:03
De huidige koningin deed er al bijna een halve eeuw over de taal van de meerderheid in dit land te leren en ze is nog altijd bezig dat taaldiploma te behalen.... :oops:
Heeft Mathilde onze taal intussen al beter onder de knie heeft? Ik heb er alleszins nog bitter weinig van gemerkt. Maar natuurlijk zijn haar andere diploma 's belangrijker. Net zoals die gratis-voor-niks-eredoctoraatstitel voor haar wederhelft van uit-zon-der-lijk belang was. Voor de toekomstige koningin van dit land lijkt de taal van de meerderheid nog altijd van ondergeschikt belang. Wij, voor "achterlijk" versleten Vlamingen, zijn er intussen voldoende van doordrongen dat de "universele hoftaal" nu eenmaal het frans is en zal blijven. :roll:

Liever een blonde Vlaamse minister-presidente dan een blonde Waalse koningin! We weten voldoende hoeveel het Franstalige volkje om de Vlamingen gaf en geeft.

Truder
24 november 2002, 17:14
Mooi ... dat wel. Maar een goede politica? Dat moet ze nog bewijzen !
Die adoratie voor Anke's vermeende schoonheid bestaat louter uit fixaties op jongetjes-dromen over weelderige blonde moederfiguren. Goedig en niet al te snugger.


Ik ben blij dat je eindelijk toegeeft dat ze goed is. Nu dat snugger zijn, Anke heeft haar diploma's moeten verdienen, advocate wordt je niet zomaar in tegenstelling met diploma van logopediste dat je krijgt door met de Flup samen te hokken. :mrgreen:


Ware schoonheid vind je terug in de strenge ietwat Slavische trekken van de onderstaande dame. Ook haar palmares is niet van de minste: ze haalde een graad zowel in de logopedie als in de psychologie, en ze werd door onze toekomstige vorst prins Filip als gemalin verkozen, zodat ze binnen afzienbare tijd zelfs koningin kan worden. Het is mijn diep-aanbeden prinses Mathilde, AKA Tilleke!


Tegen die tijd is dat koningshuis afgeschaft wegens het ontbreken van een land om koningin over te spelen. :lol:


Politiek gezien is ze ook veel standvastiger dan die blonde draaikont-blokdel AvdM: ze blijft onpartijdig en neutraal een voorvechtster van het geluk van �*l onze landgenoten,
wit, bruin, groen, zwart, blauw, rood.......

speelt geen rol,
op ons allem�*�*l is zij dol!


Met andere woorden Tilleke is niet kieskeurig ze pakt alles, dat zal de Flup graag horen dat hij getrouwd is met een Nympho...... :roll:

Knuppel
24 november 2002, 18:29
Hey hey hey Intruder! Staaf zei dat ze op iederéén dol is. Er zijn ook nog vrouwen in dit land dacht ik. :wink:

Truder
24 november 2002, 21:06
Hey hey hey Intruder! Staaf zei dat ze op iederéén dol is. Er zijn ook nog vrouwen in dit land dacht ik. :wink:

Nymphomaan, iemand met een sterke geslachtsdrift.
Man of vrouw speelt geen rol, zelfs een prins pakt ze..... Dat wil toch zeggen dat je heel laag gezonken bent. :mrgreen:

Knuppel
24 november 2002, 23:04
Geslachtsdrift? Ons Matilleke? 8O

Ik denk wel dat ze haar begeertes heeft maar ik zie die op een heel ander vlak uitstralen dan het sexuele. Via sexuele weg wordt er wel nogal wat af-gehandeld in de koninklijke wereldjes. :wink:

Truder
25 november 2002, 10:54
Geslachtsdrift? Ons Matilleke? 8O

Ik denk wel dat ze haar begeertes heeft maar ik zie die op een heel ander vlak uitstralen dan het sexuele. Via sexuele weg wordt er wel nogal wat af-gehandeld in de koninklijke wereldjes. :wink:

De viespeuken. :lol: :lol:

Knuppel
25 november 2002, 11:19
Geslachtsdrift? Ons Matilleke? 8O

Ik denk wel dat ze haar begeertes heeft maar ik zie die op een heel ander vlak uitstralen dan het sexuele. Via sexuele weg wordt er wel nogal wat af-gehandeld in de koninklijke wereldjes. :wink:

De viespeuken. :lol: :lol:

Dat af-handelen via die weg vind ik inderdaad niet erg "hoogstaand".
Met sex op zich is niks mis mee. Integendeel, zou ik zeggen... :D

Supe®Staaf
25 november 2002, 14:20
Ik ben blij dat je eindelijk toegeeft dat ze goed is.
Als vlaming, het nederlands tamelijk machtig, behoor jij te weten dat er een verschil is tussen goed en goedig.
Moet ik je hier echt het affront aandoen om het uit te leggen?
Behoef ik jou erop te wijzen dat 'goedig' eerder peioratief overkomt?
Neen hé?
:wink:

Nu dat snugger zijn, Anke heeft haar diploma's moeten verdienen, advocate wordt je niet zomaar in tegenstelling met diploma van logopediste dat je krijgt door met de Flup samen te hokken. :mrgreen:
Dat is een zware beschuldiging. Kan jij die hard maken?


Tegen die tijd is dat koningshuis afgeschaft wegens het ontbreken van een land om koningin over te spelen. :lol:
Ik ben er gerust in.
Wie ga je daarvoor meebrengen?
15%+5% separatisten-secessisten-nationalisten? En dan ben ik nog breed....... :roll:
Kijk maar eens hoe die mekaar afzeiken, zelfs op fora waar ze 'ongestoord' hun mening mogen ventileren. :lol:


Met andere woorden Tilleke is niet kieskeurig ze pakt alles, dat zal de Flup graag horen dat hij getrouwd is met een Nympho...... :roll:
Mag je niet zeggen!
Ze versmaadde zelfs een lekkere brok zoals Superstaaf®, uiteraard in 's lands belang. Pleziertjes met spelemannen alleen houden ons landje niet op de juiste koers.................

Knuppel
25 november 2002, 15:14
Superstaaf schreef:



Pleziertjes met spelemannen alleen houden ons landje niet op de juiste koers.................




Kan je dat bewijzen? :P

Truder
26 november 2002, 10:45
Die 15 + 5% zal op de gehele Belzieke bevolking berekend zijn vemoed ik. Dan is het enige probleem dat de Duitstalige gemeenschap ook van die parasiterende Walen vanaf wil. Dat is al 10% van de bevolking, dan hebben we de Vlamingen waarvan ook een groot deel een onafhankelijkheid wenst. 60% Vlamingen waarvan er 50% ongeveer een sterk Vlaanderen wil zonder Walen. Van die 30% Walen zijn er een deel dat naar Frankrijk wil met hun gemeenschap... Ik zou zeggen laat ze rustig vertrekken.

Als ik het zo bekijk is het een kleine minderheid die het Belzieke landje in onere wil houden. :mrgreen:

Truder
26 november 2002, 23:15
Effe bovenaan zetten voor die BUBers. :mrgreen:

Supe®Staaf
27 november 2002, 21:29
Die 15 + 5% zal op de gehele Belzieke bevolking berekend zijn vermoed ik.
Ik wil dan al eens breed zijn.
Ik wil niet op je vlaamse zieltje trappen.
En wat krijg ik terug?
Jawel, een verkeerde voorstelling van zaken!
VB komt niet op in Wallonië, dus die 15% is slechts op de 60% vlaamse belgen. Een vlugge berekening leert ons dat dit cijfer geëxtrapoleerd naar België een 9% bedraagt. Op dezelfde wijze komt N-VA aan een 3% over gans België (vertrekkend van een véél te genereuse 5% die ik ze in Vlaanderen toebedeelde) Vergeet gerust die waalse clownskliek van rattachisten.
In totaal dus 12% op gans België gezien is vlaamsnationalist-separatist.
Om het (voor jou) nog eenvoudiger uit te drukken: een goeie één op tien.
Dat lijkt me nog veraf van een absolute meerderheid (meer dan 50% mocht je dit vergeten zijn :P )

Wanneer ik bovendien de 'éénheid' constateer tussen de onderscheiden partijtjes (de stem van het volk op politieke fora weetjewel) dan kan ik op beide oren slapen, en op mijn duizendste gemakjes mijzelf wat vermeien in lichtdrukmalen van onze fantastico-toppie-prinses-Tilleke

http://real.nrk.no/img/99448.jpeg

Kijk eens aan :!:
Is ze niet snoezig :?:
Is het geen dotje :?:

En neen, Intruder, ze draagt geen blauw luchtmachtuniform :!: :P

Truder
27 november 2002, 22:59
Droom verder SS, droom rustig verder. :lol: :lol:

Het Vlaamse front is alsmaar groter aan het worden. En jij kan dat niet stoppen, uw snoesje zal daar ook niet veel aan veranderen.

SS is boos, hij kan het Vlaamse front niet stoppen. :mrgreen:

http://www.soulwalking.co.uk/%A5Artist%20GIF%20Images/Frustrated-Man.jpg

Supe®Staaf
28 november 2002, 08:13
SS is boos, hij kan het Vlaamse front niet stoppen. :mrgreen:

Vlaams front :?: :?: :?: :?: :?:
http://www.bomenoverleven.nl/images/verrekijker.GIF
Hoe :?:
Waar :?: :?:
Wanneer :?: :?: :?:

:roll: :P :lol: :twisted:
:roll: :P :lol: :twisted:
:roll: :P :lol: :twisted:

Knuppel
28 november 2002, 08:23
Jij hebt de dikste Staaf, als je de frontvorming van de Vlaams-nationalisten bedoelt. Er zijn echter ook nog Vlamingen in bijna alle andere partijen die al over het confederalisme beginnen te praten. En dat doen ze dan nog maar alleen om erger te voorkomen. :D
Jij mag dus inderdaad nog een tijdje op je twee oren slapen. Ikzelf maak het vrije Vlaanderen waarschijnlijk niet meer mee maar of dat ook zo voor de rest van jouw leven zal zijn :?: :?: :?:

We zullen allicht moeten ondergaan dat we Flip en Til nog als Belgische vorsten krijgen voorgeschoteld maar of zij dat nog hun hele leven zullen zijn betwijfel ik evenzeer. :P

Supe®Staaf
28 november 2002, 08:29
Jij hebt de dikste Staaf, als je de frontvorming van de Vlaams-nationalisten bedoelt. Er zijn echter ook nog Vlamingen in bijna alle andere partijen die al over het confederalisme beginnen te praten.
Bemerk de vette cursievering van mijn hand in jouw tekst.
Bedenk ook dat het binnenkort verkiezingen zijn...........
8) 8) 8)

Truder
28 november 2002, 12:54
Bedenk ook dat het binnenkort verkiezingen zijn...........
8) 8) 8)


Ha de politici weten dus wat de bevolking wil, anders zouden ze het niet uitspelen als verkiezingsbelofte. De partij die opkomt met de belofte dat België één geheel blijft, zou een electorale blunder begaan.

Als dat zo'n hevig puntje is dan klopt er van uw %'tjes ook niet veel meer. :mrgreen:

Knuppel
28 november 2002, 21:13
Bedenk ook dat het binnenkort verkiezingen zijn...........
8) 8) 8)


Ha de politici weten dus wat de bevolking wil, anders zouden ze het niet uitspelen als verkiezingsbelofte. De partij die opkomt met de belofte dat België één geheel blijft, zou een electorale blunder begaan.

Als dat zo'n hevig puntje is dan klopt er van uw %'tjes ook niet veel meer. :mrgreen:

En zeggen dat La Libre "peilt" dat maar 20% Vlamingen een protocolaire koning willen. :o

Ik geloof dat de Waalse media nog harder liegen dan de Vlaamse. :evil:

Maar als de verkiezingsbeloften nu al beginnen te stinken 8O
zal het na de verkiezingen ook nooit meer echt lekker ruiken. :lol:

Supe®Staaf
28 november 2002, 21:24
En zeggen dat La Libre "peilt" dat maar 20% Vlamingen een protolaire koning willen. :o

Ik geloof dat de Waalse media nog harder liegen dan de Vlaamse. :evil:


Welnee!
15% wil er geen.
20% een protocollaire.
65% een vorst met alle macht, glorie en luister bekleed zoals nu het geval is.

Knuppel
28 november 2002, 21:36
En zeggen dat La Libre "peilt" dat maar 20% Vlamingen een protolaire koning willen. :o

Ik geloof dat de Waalse media nog harder liegen dan de Vlaamse. :evil:


Welnee!
15% wil er geen.
20% een protocollaire.
65% een vorst met alle macht, glorie en luister bekleed zoals nu het geval is.

Aan zichzelf denkt men altijd de hele wereld te kennen. :wink:
Daarom denk jij wat jij denkt en ik wat ik denk. :D

Wat de media denken is wat de politici willen dat ze denken en dat ze ons moeten doen denken... oef... 8)
...en daar geloof ik dus geen barst van. :P

Truder
29 november 2002, 10:09
Voila goed gesproken Knuppel. De politici leggen de media op welke informatie ze moeten verzwijgen en welke leugens ze moeten verkopen aan de bevolking.

Ze beseffen alleen niet dat het merendeel van de bovolking die propagandaleugens wel doorheeft, op een paar figuren na die zich liever wentelen in de roes van het sprookje 'Verhofstadt's goed nieuw show". ;)

Tarzan
9 december 2002, 00:01
Kuppel ke .is uw naam misschien.Anke.dan stem ik voor President !!


:wink: :wink:

Knuppel
9 december 2002, 08:10
Kuppel ke .is uw naam misschien.Anke.dan stem ik voor President !!


:wink: :wink:


Neen Tarzan,

Ik heet Jane.... :D

Knuppel
9 december 2002, 08:10
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/cat001.gif

Supe®Staaf
9 december 2002, 18:51
Kuppel ke .is uw naam misschien.Anke.dan stem ik voor President !!


:wink: :wink:
Slijmbal.
Knuppel(ke) is zo geen kontdraaister zoals Anke Vandermeersch.
Ze zit nog wel niet helemaal op de juiste politieke golflengte, maar qua looks gaat ze al goed de weg op van mijn favoriete belgische kroonprinses en toekomstige koningin: Mathildeeeeeee!!!!!!!!!
De rest schaaf ik wel bij. :P
Ooit roept ze nog uit volle borsten:"Leve de koningiiiiiiiiin!!!!"

Knuppel
9 december 2002, 22:32
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/erotic15.gif


Nog liever een smurf aan mijn volle borsten!!!! :evil: :evil: :evil:

Tarzan
10 december 2002, 00:04
ja dan gaat Den Tarzan toch maar ..for President......zunne ......kan nie voor Anke Stemmen en ok nie voor Knuffelke

:oops: :oops:

Knuppel
10 december 2002, 00:29
Ocharme....

Komaan, omdat je zo lief bent krijg je een 'knuffeltje' van Knuppeltje...


http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/kiss1.gif

Supe®Staaf
10 december 2002, 08:11
Nog liever een smurf aan mijn volle borsten!!!! :evil: :evil: :evil:
Ik stuur vliegensvlug mijn blauw kostuum naar de stomerij :!:
:oops: :oops: :oops:
:oops: :oops:
:oops:

Knuppel
10 december 2002, 11:07
Nog liever een smurf aan mijn volle borsten!!!! :evil: :evil: :evil:
Ik stuur vliegensvlug mijn blauw kostuum naar de stomerij :!:
:oops: :oops: :oops:
:oops: :oops:
:oops:



Laat maar. Je gaat dan veel teveel op een VLD-er lijken. :evil:

Je krijgt zoveel knuffels als je wil als je maar geen echte "blauwe" wordt.

http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/hug1.gif http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/hug1.gif http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/hug1.gif

http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/hug1.gif http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/hug1.gif

http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/hug1.gif

Tarzan
10 december 2002, 13:55
sorry.tik fout natuurlijk.ikke wou wel degelijk voor Knuppelke stemmen zulle...
http://members.lycos.nl/pretpagina1002/honden/030.gif

:oops: :oops:

Knuppel
10 december 2002, 14:18
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/cat15.gif

Ik heb schrik van hijgende hondjes hoor Tarzan!

Tarzan
10 december 2002, 14:45
Aardig poesje overigens....maar niets voor den Tarzan.......kan poesen nie uitstaan !!

:wink:

Supe®Staaf
15 december 2002, 11:29
Aardig poesje overigens....maar niets voor den Tarzan.......kan poesen nie uitstaan !!

:wink:
Ik ben dol op �*lle poesjes. :oops:

Zie maar:

[ img]XXXcensuurXXX[/ img]

8) 8) 8)

Tarzan
15 december 2002, 11:36
Superstaaf ke.een tweede poging.want ik zie geen poesjes zunne !!!

http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?p=26873#26873

:( :(

Tarzan
15 december 2002, 11:37
Laps.lukt niet..Superstaaf...........ik zie geen kattekens !!!!


:P :P

Supe®Staaf
15 december 2002, 11:39
Laps.lukt niet..Superstaaf...........ik zie geen kattekens !!!!


:P :P
:lol: :lol: :lol:
Best zo: de kinderen kijken mee op dit forum........

Tarzan
15 december 2002, 11:44
Ja dat was ik weerom vergeten......er zit nog ene van 14 tussen zekers ?


http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/5f.jpg

:wink: :wink:

Truder
15 december 2002, 20:02
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/erotic15.gif


Nog liever een smurf aan mijn volle borsten!!!! :evil: :evil: :evil:


Hahahahaha :lol: :lol:
Diene SS is toch niet te houden hé, hij ziet een borst en....... :roll:

Tarzan
16 december 2002, 15:01
Het is wel een schoon meiske....maar er op stemmen ga ik toch niet doen zulle....


Ik stem voor onze Knuppel.



http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/5f.jpg

Knuppel
16 december 2002, 15:47
Het is wel een schoon meiske....maar er op stemmen ga ik toch niet doen zulle....



Ik stem voor onze Knuppel.



http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/5f.jpg


Het zal dan toch bij de koeien en kalveren moeten zijn dat je voor me kiest, Tarzan want in de politiek ga ik nooit.
Jou interesseert de politiek trouwens geen zak las ik ergens.

Mij dus wel maar het is niet "my piece of cake" tussen leugenaars en bedriegers rijk te worden.

Ik ben dat trouwens al.
Rijk, bedoel ik.
Zonder veel geld... :wink:

Truder
16 december 2002, 18:55
Het is wel een schoon meiske....maar er op stemmen ga ik toch niet doen zulle....


Ik stem voor onze Knuppel.



http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/5f.jpg

Ik ook, maar vermits Knuppel niet verkiesbaar is stem ik op Anke. ;)

http://users.pandora.be/wv3/A/Nu.gif

Knuppel
16 december 2002, 20:55
Het is wel een schoon meiske....maar er op stemmen ga ik toch niet doen zulle....


Ik stem voor onze Knuppel.



http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/5f.jpg

Ik ook, maar vermits Knuppel niet verkiesbaar is stem ik op Anke. ;)

http://users.pandora.be/wv3/A/Nu.gif

Ook zonder vleierij vind ik jou wel lief, hoor Intruderke. :oops: :wink:

Truder
17 december 2002, 15:05
Knuppeltje of je opkomt met de verkiezingen of niet mijn stem heb je. ;)

Maar ik moet toch iets rood kleuren op dat stembiljet, daarom neem ik de tweede beste keus en stem op Anke.

Knuppel
17 december 2002, 18:58
Knuppeltje of je opkomt met de verkiezingen of niet mijn stem heb je. ;)

Maar ik moet toch iets rood kleuren op dat stembiljet, daarom neem ik de tweede beste keus en stem op Anke.

En je hoopt natuurlijk dat ik hetzelfde doe als jij, slimmerd. :wink:

Truder
17 december 2002, 19:02
Djuuuu, ik zal iets anders moeten proberen. ;) 8)