PDA

View Full Version : de voordelen van het eten van vis


revoleto
2 oktober 2011, 20:01
Hallo en leden van het forum wordt begeleid u en uw harten tot de islam uit te leggen
Een nieuwe studie bevestigt dat de vis vele voordelen heeft bij het voorkomen van verschillende ziekten zoals astma, hart-en vaatziekten en beroertes en het voorkomen van dementie en andere ziekten ....

Allah zegt: (Wie heeft de zee onderworpen aan het vlees van het zacht eten en het Tstkhrjoa ornament Talpssounaa Moakhar Sterrenkunde en daarin, te zien en zoeken naar Zijn overvloed en opdat gij dankbaar) [Nahl: 14].
Vis behandeld astma
Onderzoekers zeggen dat het eten van vette vis zoals makreel, zalm en anderen, kan helpen verminderen het risico op astma-aanvallen en preventie, maar moet worden geconsumeerd met mate.
Het is opmerkelijk dat deze voordelen zijn de laatste in een lange reeks van voordelen voor de gezondheid dat kan worden verkregen van de invoering van deze vissen in de componenten dagelijkse voeding ontdekt. Na bestudering van het onderzoeksproject, uitgevoerd aan de Universiteit van Cambridge, de Britten, het geval van meer dan 750 vrijwilligers, waarvan sommige met astma en andere naar behoren.
De wetenschappers gewaarschuwd voor de overmatige inname van deze vissen, want ze bevatten op hetzelfde moment Aldjoksan stoffen die schadelijk kunnen zijn als ze in grote hoeveelheden.

De onderzoekers ontdekten dat mensen met astma die lijden aan symptomen zoals kortademigheid en de borst, op zijn minst hun eten van vis oliën rijk aan natuurlijke dan voor hun collega's die lijden aan de ziekte zelf, maar geen last van de symptomen van dezelfde kracht. Zegt het onderzoek, zei bij het aanpakken van het ernstige tekort aan van vette vis is een factor die bijdraagt aan de hoge incidentie van astma onder hen.
In een andere studie, vonden de onderzoekers dat de vis is een belangrijk onderdeel van het dieet van de mens, in het bijzonder zwangere vrouwen moeten tot twee porties vis per week te eten. "Wetenschappers zeggen dat het zou kunnen vetzuren helpen omega-3 op de groei van embryo's door het verminderen van de viscositeit van het bloed en versnellen het tempo van de effect, die de snelheid van voedsel ontvangen door de foetus door de moeder toeneemt.

Vis beschermt tegen beroerte
De onderzoekers zeggen dat het eten van vis kan helpen bij de preventie van ischemische beroerte, en vond dat het eten van vis vijf keer per week het risico op een beroerte met meer dan de helft.
De Algemene Vergadering verwelkomde de slag met deze resultaten en riep op tot een veel eten van vis, vooral die vette vis zoals makreel, tonijn, sardines, en nam deel aan het onderzoek Berejamm Channing Laboratorium en Women's Hospital en Harvard Medical School. Het onderzoek richtte zich vooral op vrouwen, maar van de Stroke Association zegt dat deze resultaten ook kan worden toegepast op mannen.

De studie bijna tachtigduizend vrouwen volgden meer dan veertien jaar. En tot de conclusie dat vrouwen met een hoge inname van vis was minder vatbaar voor een beroerte, met name die optreden als gevolg van een bloedstolsel.
Het is bekend dat enkele van de medische gemeenschap beveelt dagelijks aspirine om bloedstolsels te voorkomen eten, maar de studie toont aan dat veel van het eten van vis kan dienen als het werk van aspirine en zing met hem voor dit doel.

Bewezen dat vrouwen die aten vis een tot drie keer een week verminderen hun risico op een beroerte steeg met zeven procent voor hun collega's die Atnolnh minder dan eens per maand. Terwijl het verminderen van het risico van beroertes met tweeëntwintig procent bij het eten van vis een keer, oplopend tot zevenentwintig procent in de behandelde zaak met drie tot vier keer per week, oplopend tot tweeënvijftig procent tot vijf keer per week.
De Vereniging van slagen dat deze studie goed nieuws geldt voor de strijd tegen de slag en drong er bij de mannen en vrouwen om meer vis te eten, zegt onderzoeker Owen Redahan De studie stimuleert een gezond dieet omvat, naast de vis, fruit en groenten, te zeggen dat dit de gezondheid van de te verbeteren de praktijk van deze diëten.

Vandaag de dag hebben wetenschappers bevestigd dat visolie rijk nuttig in de preventie van hart-en vaatziekten en reumatische artritis en dementie. De nieuwe studie bevestigt het nut ervan voor de preventie van astma en beroerte.

Vis voor de behandeling van hartaanvallen
Een nieuwe studie suggereert dat het eten van vette vis Kasmk zalm en tonijn twee keer per week op zijn minst kan voorkomen hartaanvallen. En vond artsen in de Verenigde Staten een bewijs dat de stof omega 3, of die 3 aanwezig zijn in dit soort vis kan onregelmatige beweging van het hart, wat kan leiden tot een hartaanval te voorkomen.
Deze studie is de laatste studies die licht werpen op de mogelijke gezondheidsvoordelen van het eten van vette vis. Eerdere studies hebben aangetoond dat het eten van vis kunnen beschermen tegen hart-en vaatziekten of een hartaanval.

Artsen vonden dat visolie kan de onregelmatige hartslag te voorkomen. En te voorkomen dat de aanwezigheid van grote hoeveelheden natrium en calcium in het hart. Zoals overmatige elektrische ontladingen leiden tot ernstige neurologische veranderingen in het hart. De dokters zeiden dat in hun studie, gepubliceerd in de American Heart Association "experimenten op dieren toonden aan dat de vetzuren aanwezig zijn in het materiaal dat 3 visolie opgeslagen in de membranen van hartcellen en kan plotselinge dood voorkomen dat een hartaanval.

De onderzoekers voerden tests in dit onderzoek in 2033 een man die lijden aan hart-en vaatziekten en hebben het eten van meer tips van het vet of vis. En gesproken over de sterfte onder deze mensen twee jaar geleden, waar ze vonden een daling van 29 procent in de tarieven van de dood van andere mensen met de ziekte.

Volgens Dr Lev zei dat laat zien dat het eten van vette vis heeft bijgedragen aan een onregelmatige hartslag en de incidentie van hart aanvallen te voorkomen. Artsen geloven dat bijna de helft van alle sterfgevallen ten gevolge van een hartaanval wordt veroorzaakt door een onregelmatige hartslag. Het leven dat het eten van vette vis, zowel vers of bevroren is de beste manier om het hart te beschermen. Ook adviseerde de British Heart Foundation elke persoon ten minste tweemaal eten van vette vis per week.
Nu, mijn lieverds ...
Dergelijke studies nodigen ons uit, wij moslims om te profiteren van hun resultaten, zodat we op iets in ons dieet focus van vis minstens een keer per week op zijn minst. Naast de toevlucht te nemen tot het voedsel genoemd in de Koran, want God doet niets vermelding in tevergeefs in de Heilige Koran.
En dank God voor deze zegeningen zijn talloze zwaar, vergeet dan niet dat de walvis, dat is een soort vis die in drie verzen in de Koran in het vers:
1 - (Oana zei wat denk je dat met betrekking tot de rots, vergat ik de walvis en de mensheid alleen maar om hem te herinneren van de duivel en nam hem in de zee schreeuwde) Al-Kahf: 63].
2 - (Valtqmh walvis, een penny) [Saffat: 142].
3 - (geduld voor de regel van uw Heer en niet clubeigenaar walvis als een opgehoopte) [pen, 48.

Hij is de vis die in zoet water leven en die leven in zout water in het vers: (en zit twee zeeën deze gekwelde, zoet en aangenaam om te drinken, zout en bitter en alles wat je eet het vlees mals en Tstkhrjohn ornament Talpssounaa en zien de ark, waarin Moakhar te zoeken van Zijn overvloed en opdat gij dankbaar) [Creator: 12]. Dit is een zegen van God moet onze dank niet door woorden maar door de prestaties van aanbidding en de armen voeden, en zorgvuldige niet om in een beetje geld land, dat wil zeggen, ons restaurant is halal, en dit is de echte Thanksgiving.
Ik wil graag iets anders te worden behandeld in volle toe te voegen, namelijk het lezen van de Koran en luisteren naar de Koran, het is voor het onderhoud van het hart is niet genoeg om te zorgen voor voedsel of sport, maar er is meer belangrijk, namelijk het voeden het hart om te luisteren naar de koran, omdat God de Almachtige zegt: (Degenen die geloven en wier hart het gedenken van Allah niet het gedenken van Allah kunnen de harten rust vinden) [Thunder: 28].

Ik heb gecontroleerd velen van degenen die opgeslagen en reciteerde de Koran en in stand houden van de prestaties van de eredienst, in het bijzonder het gebed op tijd, en vond dat ze een groot vermogen om de druk van het leven te doorstaan en Ogdthm de meest stabiele en rust, en minder mensen die lijden aan lichamelijke kwalen hebben ... Dit onderstreept de impact van de toezegging om de leer van de islam en de Koran recitatie over de impact van het immuunsysteem van de gelovige. Voor de rest van het interview

Liederik
2 oktober 2011, 20:12
http://www.maine.gov/dhhs/eohp/fish/images/Fish-poster-550.jpg

nihao
2 oktober 2011, 21:18
Vispita ????

bgf324
3 oktober 2011, 00:00
Mijn vis bevat allerlei gezonde levenssappen.

Scherven A. Mok
3 oktober 2011, 16:49
't Is zeker lang geleden dat DDD hier nog heeft vertoefd.

Macchiavelli
3 oktober 2011, 17:38
ons restaurant is halal, en dit is de echte Thanksgiving.

Kijk aan, het feest van de Grote Satan, namelijk Thanksgiving, is blijkbaar deel van jullie halal-restaurant.

Ik wil graag iets anders te worden behandeld
Dat jullie moslims graag anders behandeld willen worden, is bekend ja.
Maar nu je er toch speciaal om vraagt, wil ik die eis wel inwilligen hoor. Wat dacht je van 50% extra belasting betalen omdat je moslim bent?
Verder mag je niet openlijk tonen dat je moslim bent. Je huis mag niet hoger zijn dan de allernederigste stulp van een autochtoon. Je moet een grote groene halve maan op je kleren naaien. Het is je verboden wapens te dragen of een auto te bezitten. Je dient voor autochtonen aan de kant te gaan en als je erft, gaat de helft naar de autochtonen.
Tevreden zo?

de Koran recitatie over de impact van het immuunsysteem van de gelovige.
Het is bekend dat de koran een directe impact heeft op het immuunsysteem van mensen. Zelf krijg ik er telkens weer de vliegende slingerschijt van zodra ik drie regels in dat boek heb gelezen.

Voor de rest van het interview
... kun je terecht bij het krankzinnigengesticht in je woon- of verblijfplaats.

Demper
3 oktober 2011, 17:51
Ik ben deze topics kotsbeu.

Macchiavelli
3 oktober 2011, 18:03
Ik ben deze topics kotsbeu.
Enerzijds ben ik het met je eens, maar anderzijds tonen dit soort topics op uitstekende wijze aan hoe de menselijke geest door de islam geperverteerd wordt en hoe waanzinnig en gevaarlijk die islamitische lariekoek is.

suqar_7loe
3 oktober 2011, 18:19
Ik ben deze topics kotsbeu.
²

koe de poing
3 oktober 2011, 19:27
De vis was een belangrijk symbool in het oude Christendom.
ik vermoed daarom dat een beetje moslimfundamentalist vissen haat.

Binnenkort wordt de luchtvaart getroffen door zelfmoordterroristen die vliegtuigen de zee in laten botsen om die klote-christenhonden-vissen een poepje van Allah te laten ruiken ?

Quorn
3 oktober 2011, 20:17
Ik ben deze topics kotsbeu.Ik ben moslims kotsbeu

Scherven A. Mok
3 oktober 2011, 21:30
Ik ben kots beu.

suqar_7loe
3 oktober 2011, 21:36
Ik ben kots beu.
:lol:

vrijevlaming
4 oktober 2011, 08:41
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/02/funny-pictures-mobcat-sleeps-with-fish.jpg

revoleto
4 oktober 2011, 15:34
In deze verzen Alqrouanah de waarheidsgetrouwheid van de Profeet Mohammed vrede te bevestigen zij met hem, want hij had niet de zee gezien in zijn leven, maar nooit alles over de zee en de binnenkant van objecten en vraagt ​​zich af waar hij openbaring door de Profeet vrede zij met hem Jibril van God de Almachtige

God zei in de Koran (en spreekt van passie, dat is slechts een openbaring geopenbaard geweldig in vermogen) Allah geleid je tot de islam

Macchiavelli
4 oktober 2011, 15:41
God zei in de Koran (en spreekt van passie, dat is slechts een openbaring geopenbaard geweldig in vermogen) Allah geleid je tot de islam
Dus god zei tegen zijn onzichtbare collega, allah, dat hij zich tot de islam moest geleiden.

Die allah van jou staat er dan niet echt mooi op eh? Zomaar een religie die aan hem gewijd is, en hij is zelf niet eens lid van die totalitaire hobbyclub. Een collega-concurrent moet hem daar nog op wijzen. Dat getuigt maar van zeer weinig almacht. Feitelijk toont die allah van jou daarmee aan dat hij een vals prutsgodje is.

Het is overigens de vos die de passie preekt.

koe de poing
4 oktober 2011, 17:10
soms denk ik dat revoleto een vertaalbot is

suqar_7loe
4 oktober 2011, 17:34
soms denk ik dat revoleto een vertaalbot is
Dat is hij ook.

Inno
4 oktober 2011, 17:37
Dus god zei tegen zijn onzichtbare collega, allah, dat hij zich tot de islam moest geleiden.

Die allah van jou staat er dan niet echt mooi op eh? Zomaar een religie die aan hem gewijd is, en hij is zelf niet eens lid van die totalitaire hobbyclub. Een collega-concurrent moet hem daar nog op wijzen. Dat getuigt maar van zeer weinig almacht. Feitelijk toont die allah van jou daarmee aan dat hij een vals prutsgodje is.

Het is overigens de vos die de passie preekt.

:lol:

Cynara Cardunculus
4 oktober 2011, 18:45
Enerzijds ben ik het met je eens, maar anderzijds tonen dit soort topics op uitstekende wijze aan hoe de menselijke geest door de islam geperverteerd wordt en hoe waanzinnig en gevaarlijk die islamitische lariekoek is.



dat vind ik nu ook.

Op uw dhimmitude lijstje zou ik bovendien graag nog willen toevoegen dat ze verplicht varkentjes moeten houden om hun groenafval op te eten...