PDA

View Full Version : Beste nieuws sinds jaren : Blackadder komt terug !


Zucht
2 oktober 2011, 20:26
Alleen maar hopen dat Atkinson geen tik overgehouden heeft van zijn Mr. Bean dinges.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1327544/2011/10/02/Vijfde-seizoen-Blackadder-op-komst.dhtml :cheer:

Txiki
2 oktober 2011, 20:29
:cheer: blèk èèèèèder, blèk èèèèder :cheer:

vlijmscherp
2 oktober 2011, 20:33
Zou Hugh "Dr House" laurie ook meedoen?

Pelgrim
2 oktober 2011, 20:33
Alleen maar hopen dat Atkinson geen tik overgehouden heeft van zijn Mr. Bean dinges.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1327544/2011/10/02/Vijfde-seizoen-Blackadder-op-komst.dhtml :cheer:


8O


:cheer: :cheer: :cheer: :cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer: :cheer: :cheer: :cheer:

MaGNiFiCaT
2 oktober 2011, 20:41
Alleen maar hopen dat Atkinson geen tik overgehouden heeft van zijn Mr. Bean dinges.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1327544/2011/10/02/Vijfde-seizoen-Blackadder-op-komst.dhtml :cheer:

Het begin van de eerste aflevering, waar Egmond Codfried, euh, ik bedoel Edmund Blackadder een angstaanjagende naam zocht voor zijn alter ego: 'de zwarte groente':rofl: (direct kwamen ze dan op 'de zwarte adder'). Ik lag plat van het lachen en kwam niet meer bij. En zo zijn er nog talloze momenten geweest. Sublieme serie dat.:-D

hurricane
2 oktober 2011, 20:41
Dat is inderdaad fantastisch nieuws !
Laat maar komen !!!!!!:cheer:

Txiki
2 oktober 2011, 20:42
Het begin van de eerste aflevering, waar Egmond Codfried, euh, ik bedoel Edmund Blackadder een angstaanjagende naam zocht voor zijn alter ego: 'de zwarte groente':rofl: (direct kwamen ze dan op 'de zwarte adder'). Ik lag plat van het lachen en kwam niet meer bij. En zo zijn er nog talloze momenten geweest. Sublieme serie dat.:-D

inderdaad :cheer:

Albrecht
2 oktober 2011, 20:51
:cheer:

Txiki
2 oktober 2011, 20:57
Dat is eigenlijk weer een goeie reden om een pint te drinken, he :-P
8-)

Johnny Blaze
2 oktober 2011, 23:15
Laten we hopen, t'is nog nie zeker.

bgf324
2 oktober 2011, 23:48
Wou er net zelf een topic over aanmaken.

Hooray! :cheer:
http://i571.photobucket.com/albums/ss160/Taxandrius/Flashheart-obamicon.png

Quorn
3 oktober 2011, 00:41
Lord Flasheart: All right men, let's do-oo-oo it! The first thing to remember is: always treat your kite
[Flashheart taps the picture of the Sopwith Camel with his cane]
Lord Flasheart: like you treat your woman!
[Flashheart whips the air with his cane]
Lieutenant George: How, how do you mean, Sir? Do you mean, do you mean take her home at weekends to meet your mother?
Lord Flasheart: No, I mean get inside her five times a day and take her to heaven and back. :lol::lol::lol:
Captain Blackadder: I'm beginning to see why the suffragette movement want the vote.
Lord Flasheart: Hey! Any girl who wants to chain herself to *my* railings and suffer a jet movement gets *my* vote! :lol::lol::lol:

Captain Blackadder: Unfortunately most of the infantry think you're a prat. Ask them who they'd rather meet, Squadron Commander Flasheart or the man who cleans out the public toilets in Aberdeen, and they'd go for Wee Jock Poo-Pong McPlop :lol::lol::lol:every time.
[Flashheart laughs then punches Blackadder in the face]

Hurraaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy

bgf324
3 oktober 2011, 00:44
Lord Flasheart: All right men, let's do-oo-oo it! The first thing to remember is: always treat your kite
[Flashheart taps the picture of the Sopwith Camel with his cane]
Lord Flasheart: like you treat your woman!
[Flashheart whips the air with his cane]
Lieutenant George: How, how do you mean, Sir? Do you mean, do you mean take her home at weekends to meet your mother?
Lord Flasheart: No, I mean get inside her five times a day and take her to heaven and back. :lol::lol::lol:
Captain Blackadder: I'm beginning to see why the suffragette movement want the vote.
Lord Flasheart: Hey! Any girl who wants to chain herself to *my* railings and suffer a jet movement gets *my* vote! :lol::lol::lol:

Captain Blackadder: Unfortunately most of the infantry think you're a prat. Ask them who they'd rather meet, Squadron Commander Flasheart or the man who cleans out the public toilets in Aberdeen, and they'd go for Wee Jock Poo-Pong McPlop :lol::lol::lol:every time.
[Flashheart laughs then punches Blackadder in the face]

Hurraaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy

Dag Maisplant

Herr Flick
3 oktober 2011, 07:37
Alleen maar hopen dat Atkinson geen tik overgehouden heeft van zijn Mr. Bean dinges.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1327544/2011/10/02/Vijfde-seizoen-Blackadder-op-komst.dhtml :cheer:

I hope te cunning plans will be as cunning as ...

Johan217
3 oktober 2011, 07:48
Hier word ik altijd even stil van:

Captain Darling: I say, listen - our guns have stopped.
Lieutenant George: You don't think...
Private Baldrick: Perhaps the war's over. Perhaps it's peace.
Captain Darling: Thank God. We lived through it. The Great War, 1914 to 1917.

-=EXCALIBUR=-
3 oktober 2011, 07:52
:cheer:

Zou Hugh "Dr House" laurie ook meedoen?
:cheer: Ik hoop het :cheer:

BigF
3 oktober 2011, 07:56
De oude Blackadder bejubelen, allemaal goed en wel maar ik zou toch vooral eerst een paar afleveringen van de nieuwe serie afwachten (als die er al komt) vooraleer compleet bananas te gaan.

't Kan best meevallen maar ik zit er niet op te wachten. Net zoals ik niet op een vervolg van Fawlty Towers zit te wachten.

't Waren allemaal goeie series, we hebben er van genoten maar maak in de plaats van een vervolg op iets oud eens iets nieuws.

Series die na jaren terug op tv komen hebben meestal heel wat kwaliteit ingeboet. Kijk maar naar Wicky De Viking, dat is ook niet meer wat het geweest is.

Macchiavelli
3 oktober 2011, 08:49
De oude Blackadder bejubelen, allemaal goed en wel maar ik zou toch vooral eerst een paar afleveringen van de nieuwe serie afwachten (als die er al komt) vooraleer compleet bananas te gaan.

't Kan best meevallen maar ik zit er niet op te wachten. Net zoals ik niet op een vervolg van Fawlty Towers zit te wachten.

't Waren allemaal goeie series, we hebben er van genoten maar maak in de plaats van een vervolg op iets oud eens iets nieuws.

Series die na jaren terug op tv komen hebben meestal heel wat kwaliteit ingeboet. Kijk maar naar Wicky De Viking, dat is ook niet meer wat het geweest is.
Het lijkt me inderdaad het verstandigst om het even een paar afleveringen aan te zien vooraleer in jubel, of in tranen, uit te barsten.

Ik heb inmiddels, op illegale wijze vanzelfsprekend, de nieuwste film met Rowan Atkinson gezien, Johnny English Reborn (http://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_English_Reborn), die hier pas volgende week in premiere gaat, en die komedie vond ik zeer tegenvallend. Afgezaagde kleutergrappen van A tot Z, en slechts zelden konden de grappen mij een glimlach ontlokken. Het enige goede aan die film vond ik het camerawerk.

Met dat in gedachten ben ik nogal huiverig voor het niveau van eventuele nieuwe afleveringen van Blackadder, hoe graag ik die verder ook zag.

vlijmscherp
3 oktober 2011, 08:52
Het lijkt me inderdaad het verstandigst om het even een paar afleveringen aan te zien vooraleer in jubel, of in tranen, uit te barsten.

Ik heb inmiddels, op illegale wijze vanzelfsprekend, de nieuwste film met Rowan Atkinson gezien, Johnny English Reborn (http://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_English_Reborn), die hier pas volgende week in premiere gaat, en die komedie vond ik zeer tegenvallend. Afgezaagde kleutergrappen van A tot Z, en slechts zelden konden de grappen mij een glimlach ontlokken. Het enige goede aan die film vond ik het camerawerk.

Met dat in gedachten ben ik nogal huiverig voor het niveau van eventuele nieuwe afleveringen van Blackadder, hoe graag ik die verder ook zag.

niet alleen Atkinson schreef aan Blackadder hé, er waren er nog.

Macchiavelli
3 oktober 2011, 10:24
niet alleen Atkinson schreef aan Blackadder hé, er waren er nog.
Natuurlijk, maar de serie draaide uiteindelijk wel om Atkinson die de hoofdrol vertolkte.

Nu ja, afwachten maar.

vlijmscherp
3 oktober 2011, 10:27
het probleem zal natuurlijk zijn dat deze 5e serie zo'n hoge verwachtingen zal creëren, dat het nu al gedoemd is om zware kritiek te krijgen van de die-hardfans.

vrijevlaming
3 oktober 2011, 10:40
http://www.youtube.com/watch?v=1BxFlmb6S6E&feature=relmfu

Herr Flick
3 oktober 2011, 11:56
het probleem zal natuurlijk zijn dat deze 5e serie zo'n hoge verwachtingen zal creëren, dat het nu al gedoemd is om zware kritiek te krijgen van de die-hardfans.

Baldrick als Thatcheriaanse strontschepper, ... ja ik weet het niet... ;-)

In welke setting zouden ze het zetten, ? WO II, maar daar is al veel over gemaakt natuurlijk...

Ik denk in elk geval dat ze zelf niet rap content gaan zijn, en dat het inderdaad goed in mekaar zal moeten steken...

Herr Flick
3 oktober 2011, 12:00
Hier word ik altijd even stil van:

Net voor ze de loopgraag uit gaan, heeft Baldrick nog een cunning plan...

maar hij mag het niet zeggen van Mr B ;-)

Altijd benieuwd geweest , naar wat dat toch zou geweest zijn...

Macchiavelli
3 oktober 2011, 12:12
Baldrick als Thatcheriaanse strontschepper, ... ja ik weet het niet... ;-)

In welke setting zouden ze het zetten, ? WO II, maar daar is al veel over gemaakt natuurlijk...

Ik denk in elk geval dat ze zelf niet rap content gaan zijn, en dat het inderdaad goed in mekaar zal moeten steken...
Een setting in de Victoriaanse Tijd lijkt me wel wat, al of niet in een koloniaal jasje.

Pelgrim
3 oktober 2011, 12:41
Black Adder in the 25th century?

Macchiavelli
3 oktober 2011, 13:17
Black Adder in the 25th century?
Blackadder als cyborg? Hmmz.

bgf324
3 oktober 2011, 13:31
Blackadder als cyborg? Hmmz.

Nog meer Cyborgachtig dan een robot die net professor cyborgkunde is geworden aan de universiteit van Oxford.

Herr Flick
3 oktober 2011, 14:39
Een setting in de Victoriaanse Tijd lijkt me wel wat, al of niet in een koloniaal jasje.

Dat moet ook wel de max zijn, Baldrick kan dan eens afgeven op zijn boy, ;-)

Maar dat zal wel niet mogen van de BBC.

Herr Flick
3 oktober 2011, 14:41
Ik moet nog altijd A Christmas Carol eens zien, dat hebben ze ook eens uitgebracht,

Samen met nog een andere aflevering waarin hij inderdaad tijdssprongen maakt.

Main article: Blackadder: Back & Forth

Blackadder: Back & Forth was originally shown in the Millennium Dome in 2000, followed by a screening on Sky One in the same year (and later on BBC1). It is set on the turn of the millennium, and features Lord Blackadder placing a bet with his friends – modern versions of Queenie (Miranda Richardson), Melchett (Stephen Fry), George (Hugh Laurie) and Darling (Tim McInnerny) – that he has built a working time machine. While this is intended as a clever con trick, the machine, surprisingly, works, sending Blackadder and Baldrick back to the time of the dinosaurs, where they manage to cause the extinction of the dinosaurs, through the use of Baldrick's best, worst and only pair of underpants as a weapon against a hungry T. Rex. Finding that Baldrick has forgotten to write dates on the machine's dials, the rest of the film follows their attempts to find their way back to 1999, often creating huge historical anomalies in the process which must be corrected before the end. The film includes cameo appearances from Kate Moss and Colin Firth.

http://en.wikipedia.org/wiki/Blackadder#Blackadder:_Back_.26_Forth

Scherven A. Mok
3 oktober 2011, 16:18
http://www.youtube.com/watch?v=Ptm8agr5DV0

koe de poing
3 oktober 2011, 19:46
Altijd een zwaar overroepen serie gevonden. De humor is te gemakkelijk.

Quorn
3 oktober 2011, 20:23
Altijd een zwaar overroepen serie gevonden. De humor is te gemakkelijk.

EX F####### CUSE ME?

mkb
3 oktober 2011, 20:36
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Misschien ben ik wat jong. :oops:
Aangezien Stephen Fry meedoet misschien toch maar eens achter zoeken. :popcorn:

Quorn
3 oktober 2011, 20:37
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Misschien ben ik wat jong. :oops:
Aangezien Stephen Fry meedoet misschien toch maar eens achter zoeken. :popcorn:

Te jong om torrent downloaden niet te kennen?
Gast je gaat wat af te zien hebben:lol:

Ratatosk
3 oktober 2011, 20:37
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Misschien ben ik wat jong. :oops:
Aangezien Stephen Fry meedoet misschien toch maar eens achter zoeken. :popcorn:

Ge kent Blackadder niet? 8O

Quorn
3 oktober 2011, 20:39
http://twistedphysics.typepad.com/.a/6a00d8341c9c1053ef0120a61289c2970b-320wi

bgf324
3 oktober 2011, 20:48
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Misschien ben ik wat jong. :oops:
Aangezien Stephen Fry meedoet misschien toch maar eens achter zoeken. :popcorn:

Laat u niet ontmoedigen als het 1ste seizoen niet mee zit. Het 2de is veel beter. 3 en 4 zijn dan nog beter dan 2.

kiko
3 oktober 2011, 21:10
In het eerste seizoen zitten nochtans sublieme afleveringen. Het meest zwakke is het derde, het leek wel of het budget op was en de grappen waren toch iets minder.

De eerste twee series zijn de beste, dan de vierde, dan de derde.

Quorn
3 oktober 2011, 21:12
Laat u niet ontmoedigen als het 1ste seizoen niet mee zit. Het 2de is veel beter. 3 en 4 zijn dan nog beter dan 2.

50eur dat jij de meeste grappen niet snapt

mkb
3 oktober 2011, 21:32
Te jong om torrent downloaden niet te kennen?
Gast je gaat wat af te zien hebben:lol:
Van waar haal je dat? 8O Ik ben gewoon niet zo thuis in Britse TV series. :oops:

Laat u niet ontmoedigen als het 1ste seizoen niet mee zit. Het 2de is veel beter. 3 en 4 zijn dan nog beter dan 2.
Dat wordt weer TV kijken ipv studeren dan. :lol:

Ratatosk
3 oktober 2011, 21:35
Van waar haal je dat? 8O Ik ben gewoon niet zo thuis in Britse TV series. :oops:

Utorrent installeren en via kickasstorrents of Btjunkie zoeken.

Dat wordt weer TV kijken ipv studeren dan. :lol:


Ratatosk is niet verantwoordelijk voor illegale content dat door derden wordt gedownload.

mkb
3 oktober 2011, 21:38
Utorrent installeren en via kickasstorrents of Btjunkie zoeken.
Ik gebruik meestal Rapidshare en Hotfile met premium accounts, gaat sneller dan publieke torrent sites. :lol:

Quorn
3 oktober 2011, 21:39
Van waar haal je dat? 8O Ik ben gewoon niet zo thuis in Britse TV series. :oops:


Dat wordt weer TV kijken ipv studeren dan. :lol:
bezorg me leeg schijfke en ik vul het meet 500GB BBComedy

Burkide
3 oktober 2011, 23:08
Hé leuk, de 37e keer dat iemand van de oude cast dit balonnetje oplaat...