PDA

View Full Version : na de verkiezing van vandaag


soske52
13 juni 2004, 21:56
:roll: ik voel me beshaamd hier te wonen,ik heb één troost dat ik belg ben,en gelukkig geen vlaamse nationalist,desnoods ga ik naar wallonie.

Darwin
13 juni 2004, 21:58
:roll: ik voel me beshaamd hier te wonen,ik heb één troost dat ik belg ben,en gelukkig geen vlaamse nationalist,desnoods ga ik naar wallonie.

Ik voel mij sinds vandaag een pak minder beschaamd over mijn medeburgers.

Dat er zo nog vele kiezingen mogen volgen!

:D

Pablex
13 juni 2004, 22:02
terug naar de middeleeuwen
(of is het niet iets later,vorige eeuw zelfs nog? :? )

ikzelf
13 juni 2004, 22:03
Ik kan begrijpen dat sommige mensen niet wilden dat iemand op het vlaams blok stemt, ze hebben zoals vele partijen standpunten die ons liggen en andere niet. Maar het grootste dat ze met ons gemeen hebben is dat ze vlaams zijn en voor ons vlamingen een beter land willen maken. Ik mag me niet inbeelden dat we over tien jaar als vlamingen in de minderheid zijn in eigen land, want dat is de realistisch gezien wat er aan het worden is.
We moeten opkomen voor onszelf, voor ons land waar we jarenlang voor gevochten hebben.
Verder wil ik hier iets toevoegen die ik via mail kreeg, en alle mensen die niet voor het blok stemden lees het eens goed door, misschien begrijp je wat ik bedoel.
Abou Jajah schoot laatst weer de hoofdvogel af met zijn krasse uitspraak dat als wij als Belgen niet in een muliticulturele samenleving kunnen leven dat we dan maar moeten ophoepelen uit ons eigen land.
>
> Het moet nu maar eens gedaan zijn met deze zever.
>
> Wij zijn Vlamingen en we zijn daar fier op.
>
> We hebben 500jaar lang moeten vechten om ons recht "Vlaming te zijn" te verkrijgen.
>
> Onze voorouders hebben gevochten tegen de Duitsers,de Fransen en de Nederlanders.
>
> We hebben hen allemaal naar huis gekegeld en nadien hun respect gekregen waardoor wij nu als één groot Europa samen leven.
>
> Wij respecteren onze buren en zullen hen helpen in tijden van nood.
>
> Doch,wij zijn Vlaming,en ja zelfs Belg.
>
> Dat is niet Marokkaan,niet Pool,niet Albanees.
>
> Onze taal in Nederlands en niet Arabisch,niet Russisch en niet Aziatisch.
>
> Onze kinderen leren deze taal vanaf hun 3de levensjaar in school en wanneer wij als blanke Belgen deze taal niet kennen dan zijn wij ondergeschoold en kansloos in onze maatschappij.
>
> Waarom zijn niet Nederlands sprekende Migranten dan ineens bevoorrechte burgers?
>
> Wij dragen Jeans broeken met een hemd en onze vrouwen dragen rokken met topjes.Wij dragen geen lang kleed en geen hoofddoeken.Wij hebben jaren gevochten om in deze kledij te mogen lopen.
>
> Als onze blondines in onze "vreemde Belgen" hun thuisland met hun rokjes en topjes rondlopen dan krijgen zij de meest verlagende verwijten.Wel het ene plezier is het andere waard. Waarde migrant;RESPECT begint bij Uzelf.
>
> Als U zich beledigd voelt door een dame met korte rok en décolté,blijf dan waar je bent dan hoef je er niet naar te kijken.
>
> Wij eten friet met varkensbrochette,en brood met hesp.
>
> Als U daar een probleem heeft dan is dat Uw probleem. Wij eten dit al 500jaar.
>
> Zwart geel een rood zijn de kleuren van onze vlag en als deze kleuren U beledigen dan ga je maar weer waar je vandaan komt.
>
> Wij zullen deze vlag ten alle tijden verdedigen.
>
> "De leeuw van Vlaanderen,hij leeft" is onze leuze en wie daar niet mee kan leven gaat maar kamelen bewonderen!
>
> Als U dat niet bevalt gaat U maar in een land leven waar Allah baas is en in een Moskee woont,maar uit naam van ALLE fiere Vlamingen,Allah is hier niet welkom en zijn huis nog veel minder.
>
> Wanneer wij als blanke Vlamingen een misdrijf begaan dan worden we gestraft door celstraf en/of boete.
>
> Wel dit geld ook voor onze niet blanke Vlamingen,al denken zij soms dat zij als gasten meer voorrechten hebben.
>
> Wanneer iedereen dit allemaal gaat beseffen dan gaan we misschien onze naam Vlaming en onze cultuur kunnen redden waar onze voorvaderen hun bloed,zweet en tranen voor hebben gelaten.
>
> Met achting van een trotse Vlaming.

Distel
13 juni 2004, 22:04
:roll: ik voel me beshaamd hier te wonen,ik heb één troost dat ik belg ben,en gelukkig geen vlaamse nationalist,desnoods ga ik naar wallonie.

Doe ze daar de groeten.

lyot
13 juni 2004, 22:06
:roll: ik voel me beshaamd hier te wonen,ik heb één troost dat ik belg ben,en gelukkig geen vlaamse nationalist,desnoods ga ik naar wallonie.

aan dat laatste dacht ik ook net.. Daar lijken de mensen tenminste nog niet zo verzuurd en angstig als hier..

Distel
13 juni 2004, 22:07
:roll: ik voel me beshaamd hier te wonen,ik heb één troost dat ik belg ben,en gelukkig geen vlaamse nationalist,desnoods ga ik naar wallonie.

aan dat laatste dacht ik ook net.. Daar lijken de mensen tenminste nog niet zo verzuurd en angstig als hier..

De angst en de verzuring bij de "democraten" zat er vanavond inderdaad hard in... 8)