PDA

View Full Version : : {Van de verzen van de wetenschappelijke wonderen in de Koran dieren})


revoleto
25 oktober 2011, 18:15
genoemd in de Koran Surat kraai tabel:

In de naam van God de Barmhartige
(27) Verhaal hun ook de geschiedenis van de twee zonen van Adam naar waarheid. Toen zij hun offer brachten en het van een hunner werd aangenomen, en het van den andere niet werd aangenomen, zeide Ka?n: Waarlijk ik zal u dooden: Abel antwoordde: God neemt alleen het offer van den vrome aan.
(28) Indien gij zelfs uwe hand tegen mij opheft om mij te dooden, zou ik de mijne niet uitstrekken om u te dooden; want ik vrees God, den heer van alle schepselen.
(29) Ik heb liever dat gij mijne onrechtvaardigheid en uwe eigene onrechtvaardigheid draagt, en dat gij een makker in het vuur verkrijgt; want dat is de belooning van den onrechtvaardige.
(30) En zijne ziel drong hem, zijn broeder te dooden en hij doodde hem; zoodat hij tot hen behoorde die verdoemd zijn.
(31) En God zond eene raaf die de aarde krabde, om hen te toonen, hoe hij het lichaam van zijn broeder moest verbergen, en hij zeide: Wee over mij! ben ik niet in staat gelijk deze raaf te zijn, dat ik het lijk van mijn broeder zou kunnen verbergen? en hij behoorde tot hen die berouw hebben.
Tabel 27-31

De rol van de kraai in dit verhaal is aan de mens te leren hoe ze hun doden te begraven, waarom kies ik God zonder schepselen op de eerste leraar van de mens worden


Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat de kraai is de slimste vogels en Omla helemaal niet, echter verklaren, dat de kraai het grootste volume van de نصفي hersenen in verhouding tot lichaamsgrootte bij vogels is bekend.


Onder de informatie die bewezen studies over het gedrag van het dier wereld waarin rechtbanken van kraaien en probeer iedere afzonderlijke groep op zijn eigen volgens de wetten van gerechtigheid aangeboren door de Almachtige God is, en elke groep als een misdaad bestraft met kraaien eigen.


De misdaad van verkrachting van jonge kuikens voedsel: de zin te eisen dat een groep kraaien kraai veren plukken totdat de aanvaller niet in staat van de vlucht Kalavrakh kleine voor de voltooiing van hun groei.


En de misdaad van verkrachting of te vernietigen het nest: alleen een rechter om de agressor te dwingen kraaien nest bouwen van een nieuw nest voor zijn slachtoffer.


De misdaad van de aanval op een vrouwelijke kraai andere: het vereist een groep te doden de agressor kraaien Bmanakirha doodgeslagen.


De rechter zit meestal in het gebied van agrarische velden of in het land van brede, verzameld waar het Hof op tijd, en brengt de kraai van de verdachte onder zware bewaking, en zijn proces begint Phoenix, zijn vleugels verlaagt, en zich onthouden van kraaien in erkenning van zijn schuld.


Als ter dood veroordeeld, sprong een groep kraaien over de uitbreiding van de komeet Bmanakirha acute breuk tot hij sterft, en dan gedragen door een kraaien snavel naar het graf van zijn past graven met de grootte van zijn lichaam, die hij het lichaam van de dode kraai zet en dan gooien er uit respect voor de heiligheid van het stof van de dood


Zo beoordelen de kraaien van de goddelijke gerechtigheid op de aarde beter dan de gastheer veel van de zonen van Adam

Men moet worden begraven in de aarde, niet in de houten kisten, want God schiep de mens uit klei en moet worden teruggestuurd naar hem

Subhaan Allah Sobhan Sobhan God, maar God herinnert ons eraan dat Gods wet en de bepalingen worden toegepast door de Heilige Koran, die moslims


Voor de rest van het interview

Mitgard
25 oktober 2011, 18:32
Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen:


Takbiiiiiir!

Weezer
25 oktober 2011, 18:40
Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen:


Takbiiiiiir!

en tieten

Johnny Blaze
25 oktober 2011, 18:59
:{ <- dit lijkt op een manneke met een moustache

Mitgard
25 oktober 2011, 19:00
en tieten

Of zoals Mutassim Al Kadaphy altijd pleegde zeggen:

Het paradijs laat ik aan die religieuze kwieten,
geef mij maar coke op een bedje van tieten.

Marxmannetje
25 oktober 2011, 19:23
:{ <- dit lijkt op een manneke met een moustache

Zelfportret van een online spammer.

Knipp
25 oktober 2011, 20:07
:{ ... }

Ontmaskerd ! De zoveelste ITer die hier uit verveling rondhangt !

revoleto
25 oktober 2011, 22:17
Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen:


Takbiiiiiir!allaho akbarالله أكبر:-)

revoleto
27 oktober 2011, 14:50
Ja, mijn lieve broer
God zond de kraai om te zien hoe Kaïn zijn broer die gedood werd begraven
Daarom geloven wij in de Heilige Koran dat dieren ook naar de wetten en de wetten van God
Alaadjalna denk het wel

Als we de regels van God toe te passen en keren we terug naar de principes van de islam?

En ik zal spreken over voorbeelden van objecten van andere dieren

Bobke
27 oktober 2011, 14:56
Ja, mijn lieve broer
God zond de kraai om te zien hoe Kaïn zijn broer die gedood werd begraven
Daarom geloven wij in de Heilige Koran dat dieren ook naar de wetten en de wetten van God
Alaadjalna denk het wel

Als we de regels van God toe te passen en keren we terug naar de principes van de islam?

En ik zal spreken over voorbeelden van objecten van andere dieren
Had god daar echt een kraai voor nodig ?

Herr Flick
27 oktober 2011, 15:29
Had god daar echt een kraai voor nodig ?

Het hulpje van god he Bobke, de mo niet hoger achten dan hij is.

Weezer
27 oktober 2011, 15:30
Ja, mijn lieve broer
God zond de kraai om te zien hoe Kaïn zijn broer die gedood werd begraven
Daarom geloven wij in de Heilige Koran dat dieren ook naar de wetten en de wetten van God
Alaadjalna denk het wel

Als we de regels van God toe te passen en keren we terug naar de principes van de islam?

En ik zal spreken over voorbeelden van objecten van andere dieren

Hoe smaakte vis voordat vrouwen konden zwemmen?

Derk de Tweede
27 oktober 2011, 15:32
Ja, mijn lieve broer
God zond de kraai om te zien hoe Kaïn zijn broer die gedood werd begraven
Daarom geloven wij in de Heilige Koran dat dieren ook naar de wetten en de wetten van God
Alaadjalna denk het wel

Als we de regels van God toe te passen en keren we terug naar de principes van de islam?

En ik zal spreken over voorbeelden van objecten van andere dieren

Geldt dat ook voor offerdieren ?

revoleto
27 oktober 2011, 17:02
Had god daar echt een kraai voor nodig ? Mijn lieve broer
Kraai raaf doodde een ander in dezelfde tijd, dus stuurde God de kraai tot Kaïn om te leren hoe het lijk te begraven
Cain zwangerschap omdat het lichaam van zijn broer voor een lange tijd niet wist wat te doen
Dieren hebben hun leven en levensonderhoud van deze rechten die volledig worden uitgehold en slapen en te doden, stelen, en er zijn goed en kwaad
Maar het mooie en wonderbaarlijke ze van toepassing zijn Gods wet

God zegt in de Heilige Koran
In de naam van God, de Genadevolle. ((38) Er is geene diersoort op de aarde, noch een vogel die met zijne vleugels vliegt, welke niet, gelijk gij, een volk vormt. Wij hebben niets in het boek onzer besluiten vergeten; want tot hunnen Heer zullen zij terugkeeren. (38)) [al-Anam. ...

Zephyr
27 oktober 2011, 22:07
Dat is met een verbeterde vertaalcomputer geschreven.
Je bent op de goede weg revoleto.

besluitloos
27 oktober 2011, 22:22
Had god daar echt een kraai voor nodig ?

Precies toch niet zo almachtig als ze willen doen geloven.

stropke
27 oktober 2011, 22:34
Had god daar echt een kraai voor nodig ? Mijn lieve broer
Kraai raaf doodde een ander in dezelfde tijd, dus stuurde God de kraai tot Kaïn om te leren hoe het lijk te begraven
Cain zwangerschap omdat het lichaam van zijn broer voor een lange tijd niet wist wat te doen
Dieren hebben hun leven en levensonderhoud van deze rechten die volledig worden uitgehold en slapen en te doden, stelen, en er zijn goed en kwaad
Maar het mooie en wonderbaarlijke ze van toepassing zijn Gods wet

God zegt in de Heilige Koran
In de naam van God, de Genadevolle. ((38) Er is geene diersoort op de aarde, noch een vogel die met zijne vleugels vliegt, welke niet, gelijk gij, een volk vormt. Wij hebben niets in het boek onzer besluiten vergeten; want tot hunnen Heer zullen zij terugkeeren. (38)) [al-Anam. ...
Wie heeft die onzin uit zijn duim gezogen? :roll:

besluitloos
27 oktober 2011, 23:06
Wie heeft die onzin uit zijn duim gezogen? :roll:

de geilige profeet mohamed (al rochelend uitgesproken). hij heeft de inspiratie opgedaan toen hij zijn vrouw haar negende verjaardag vierde door "hun huwelijk te consumeren", ze waren toen al drie jaar getrouwd.

revoleto
28 oktober 2011, 00:05
Dat is met een verbeterde vertaalcomputer geschreven.
Je bent op de goede weg revoleto.
Mijn lieve broer

Dank u
Ik probeer altijd te lopen op de goede weg en ik vraag God in gebed en God helpe mij aan de islamitische wet en de wetten van niet-moslims te verduidelijken
Om te weten en voelen dat de islam is zo groot en Ocharf erg groot voor alle benaderingen te
Om te weten dat mensen proberen om het imago van de islam bezoedelen alleen voor verminking en niet voor een gebrek aan of een afwijking waarbij zij geen kennis hebben of iets weten
Dank God dat er zeer grote aantallen omarmden de islam in Nederland en de landen van de wereld
Nieuws kwam onlangs dat de Nederlandse coach, Hana niet moslim is aan de islamitische godsdienst te leren en te lezen met belangstelling
God geleid je tot de islam

Zephyr
28 oktober 2011, 00:17
Mijn lieve broer
God geleid je tot de islam



Ik geloof alleen maar in het Vliegend Spaghettimonster.
Mijn Noedelige Meester.
Laat mijn Noedelige Meester je geleiden tot het Spaghettimonsterisme.
Alle heil ligt daar.

Bobke
28 oktober 2011, 11:58
God geleid je tot de islam
Waarom zijn er dan verschillende godsdiensten ?

revoleto
30 oktober 2011, 04:19
Mijn lieve broer
Uw prachtige en zeer onthullend van de feiten

Het antwoord zou kunnen worden verduidelijkt in een paar woorden alleen

God schiep het heelal en de mens schiep en het primaire doel aanbidden alleen God en zich niet bezighouden met een

Dus stuurde God profeten een boodschap over de leeftijden en leeftijden om mensen te begeleiden en hen begeleiden tot de aanbidding van God is en dat er een paradijs in het hiernamaals te belonen voor gehoorzaamheid en er is brand degenen die niet luisteren naar de waarheid
Het begin van de Profeet Adam, Noach, Abraham en al de profeten tot de laatste der profeten Mohammed vrede zij met hem
Boek van de Torah en het Evangelie en de Koran van God en het geloof moeten ze allemaal
Daarom is de Koran en de islam kwam tot de joodse en christelijke begrip van de religie te vullen in het origineel en een van de Eenheid van God
Er is geen verschil tussen hen, behalve op die dagen waarin wij leven, want er is het verdraaien van de Torah en het Evangelie
Er is dus geen verschillende religies, werd oorspronkelijk uitgevonden door mensen, zoals de verering van de zon en de Boeddha en de verering van de koe Nareugher Ktherokhl dat valt onder de naam van het aanbidden van afgoden

Alleen vragen u en alle mensen
Heeft u afgoden aanbidden geven aan dat ze een geest al hebben?

Prijs God voor de zegen van de islam en de genade van de geest

God geleid om de juiste

revoleto
30 oktober 2011, 14:22
Lieve broer dit antwoord op uw vraag

En verontschuldigde zich voor de vertraging drukke

God geleid je tot de islam