PDA

View Full Version : China : galboerderijen


Stingray
28 oktober 2011, 15:40
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1305745/2011/08/17/Moegetergde-beren-plegen-zelfmoord-op-galboerderijen.dhtml

En dit allemaal omwille van puur bijgeloof. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten.

fox
28 oktober 2011, 15:48
Pure waanzin

JanJanssens
28 oktober 2011, 19:01
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1305745/2011/08/17/Moegetergde-beren-plegen-zelfmoord-op-galboerderijen.dhtml

En dit allemaal omwille van puur bijgeloof. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten.

Omwille van geld kan in the USA ook alles.

Jan.

Stingray
29 oktober 2011, 00:07
Omwille van geld kan in the USA ook alles.

Jan.

Toch niet met galboerderijen en consoorten.

Maar je kan misschien een voorbeeld geven.

flatliner
31 oktober 2011, 22:35
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1305745/2011/08/17/Moegetergde-beren-plegen-zelfmoord-op-galboerderijen.dhtml

En dit allemaal omwille van puur bijgeloof. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten.

Ik vraag me nu echt af waarom ik wil reageren.

Het verre oosten, je spreek even over miljarden mensen.

Je geeft een voorbeeld van enkelen, dewelke van de pot gerukt zijn, maar je projecteerd dat direct tot het volledige verre oosten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met andere woorden, iedere europeaan is een pedofiel omdat in belgie er een dutroux bestaat? ik hoop voor jouw dat je niet veel op vakantie gaat ;)

met andere woorden, effe het centrum waarschuwen, we hebben weer een vlaams blokker gevonden

Stingray
1 november 2011, 09:46
Ik vraag me nu echt af waarom ik wil reageren.

Het verre oosten, je spreek even over miljarden mensen.

Je geeft een voorbeeld van enkelen, dewelke van de pot gerukt zijn, maar je projecteerd dat direct tot het volledige verre oosten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met andere woorden, iedere europeaan is een pedofiel omdat in belgie er een dutroux bestaat? ik hoop voor jouw dat je niet veel op vakantie gaat ;)

met andere woorden, effe het centrum waarschuwen, we hebben weer een vlaams blokker gevonden

Je even informeren voor je reageert zou op zijn plaats zijn : de Chinezen zijn met veel meer dan 'enkelen' en het gebeurt dus ook in Noord Korea om er maar eentje te noemen.

suqar_7loe
1 november 2011, 09:57
Je even informeren voor je reageert zou op zijn plaats zijn : de Chinezen zijn met veel meer dan 'enkelen' en het gebeurt dus ook in Noord Korea om er maar eentje te noemen.

en dus maakt 'het verre oosten' er zich schuldig aan?

suqar_7loe
1 november 2011, 09:58
Ik vraag me nu echt af waarom ik wil reageren.

Het verre oosten, je spreek even over miljarden mensen.

Je geeft een voorbeeld van enkelen, dewelke van de pot gerukt zijn, maar je projecteerd dat direct tot het volledige verre oosten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met andere woorden, iedere europeaan is een pedofiel omdat in belgie er een dutroux bestaat? ik hoop voor jouw dat je niet veel op vakantie gaat ;)

met andere woorden, effe het centrum waarschuwen, we hebben weer een vlaams blokker gevonden

²

suqar_7loe
1 november 2011, 09:59
Toch niet met galboerderijen en consoorten.

Maar je kan misschien een voorbeeld geven.

Neen slimmeke, wel, met olie. En geloof me, daar sneuvelen meer mensen dan je zou denken.

Francientje
1 november 2011, 15:26
Stingray, als dit je kan troosten.
Ik vind dat wat met die beren gebeurt een bij God om wraak aanroepend schandaal.
Om van te braken.
En waar kunnen we serieus protest aantekenen tegen dit soort toestanden?

Scherven A. Mok
1 november 2011, 16:02
Stingray, als dit je kan troosten.
Ik vind dat wat met die beren gebeurt een bij God om wraak aanroepend schandaal.
Om van te braken.
En waar kunnen we serieus protest aantekenen tegen dit soort toestanden?

²
en nu ga ik van wat toastjes ganzenlever genieten.

Mam
1 november 2011, 18:16
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1305745/2011/08/17/Moegetergde-beren-plegen-zelfmoord-op-galboerderijen.dhtml

En dit allemaal omwille van puur bijgeloof. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten.
Kei vies. Ik wist niet dat er gal werd gebruikt in medicijnen, laat staan berengal.

captain jack
1 november 2011, 19:17
²
en nu ga ik van wat toastjes ganzenlever genieten.

Omwille van geld kan blijkbaar alles in Europa..

Xenophon
1 november 2011, 19:43
Ik vraag me nu echt af waarom ik wil reageren.

Het verre oosten, je spreek even over miljarden mensen.

Je geeft een voorbeeld van enkelen, dewelke van de pot gerukt zijn, maar je projecteerd dat direct tot het volledige verre oosten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met andere woorden, iedere europeaan is een pedofiel omdat in belgie er een dutroux bestaat? ik hoop voor jouw dat je niet veel op vakantie gaat ;)

met andere woorden, effe het centrum waarschuwen, we hebben weer een vlaams blokker gevonden

Ik weet niet ofdat iedere Europeaan pedofiel is, maar in Belgie lijken er toch wel veel rond te lopen. Zelfs bij de regeringsonderhandelaars zijn er die regelmatig het doelwit waren van gerechtelijk strafonderzoeken wegens pedofillie.

Stingray
1 november 2011, 22:21
Stingray, als dit je kan troosten.
Ik vind dat wat met die beren gebeurt een bij God om wraak aanroepend schandaal.
Om van te braken.
En waar kunnen we serieus protest aantekenen tegen dit soort toestanden?

http://www.dierennood.nl/

Het gebeurt dus ook in Vietnam.

En voor degenen die dit blijkbaar geoorloofd vinden : in het verre Oosten zijn er wel meer van dit soort bijgelovige praktijken waarvoor bepaalde diersoorten het moeten ontgelden. Denk maar aan de slagtanden van olifanten.

Maar ontken het gerust.

Stingray
1 november 2011, 22:23
Neen slimmeke, wel, met olie. En geloof me, daar sneuvelen meer mensen dan je zou denken.

En het verband met dierenleed is ??

Stingray
1 november 2011, 22:23
en dus maakt 'het verre oosten' er zich schuldig aan?

Ja

Stingray
1 november 2011, 22:26
²

Nogal een rare redenering voor iemand die dit zei in de draad over die kindermoordenaarster .

Niks mis mee. Ze verdedigt zichzelf en haar land. De Israëli's doen net hetzelfde.

Rangzen
2 november 2011, 17:57
Aziaten zijn over het algemeen bijgelovig, maar Chinezen spannen wel de kroon. Om hun "traditionele medicijnen" te maken, schuwen ze niet beschermde diersoorten af te slachten en zeldzame plantensoorten massaal te laten plukken. Vooral wat betreft potentie-verhogende middeltjes, daar zijn vooral de "nieuwe rijken" bereid veel geld aan uit te geven.

Het is ook niet verwonderlijk, de meeste chinezen op het platteland zijn analfabeet en hebben weinig toegang tot onderwijs. Gezondheidszorg wordt voor deze mensen onbetaalbaar en vallen ze dus terug op grootmoeders middeltjes, met alle gevolgen van dien.

Want een concept als "dierenbescherming" in onbestaande in een land, waar zelfs men niet terugdeinst om mensen te martelen of te mishandelen omdat ze niet gehoorzaam zijn aan de staat...

speurneus
2 november 2011, 20:09
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1305745/2011/08/17/Moegetergde-beren-plegen-zelfmoord-op-galboerderijen.dhtml


. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten.
In het Westen niet?

Ohm
2 november 2011, 20:28
En dat wordt dan de nieuwe wereldmacht?

den dinges
3 november 2011, 01:19
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1305745/2011/08/17/Moegetergde-beren-plegen-zelfmoord-op-galboerderijen.dhtml

En dit allemaal omwille van puur bijgeloof. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten.

Walgelijke praktijken. Pure kwellerij.

den dinges
3 november 2011, 01:21
en dus maakt 'het verre oosten' er zich schuldig aan?

Waarom verwondert het mij niet dat een doorwinterd moslim dergelijke wreedheden komt vergoelijken ?

den dinges
3 november 2011, 01:22
Neen slimmeke, wel, met olie. En geloof me, daar sneuvelen meer mensen dan je zou denken.

Heb jij een auto ?

den dinges
3 november 2011, 01:24
En dat wordt dan de nieuwe wereldmacht?

Als je ziet hoe ze beesten, en hun eigen volk behandelen, kan je je voorstellen wat wij er van te verwachten hebben...

Stingray
3 november 2011, 10:50
Vanmorgen was nog op radio 1 een discussie over de Euro. Men zou blijkbaar China willen paaien met meer macht om met geld over de brug te komen.

Dan zie ik nog liever een paar jaar af onder de geplande besparingen en belastingen dan dat.

Jeezus wat een wereld zeg.

Rangzen
3 november 2011, 12:32
Vanmorgen was nog op radio 1 een discussie over de Euro. Men zou blijkbaar China willen paaien met meer macht om met geld over de brug te komen.

Dan zie ik nog liever een paar jaar af onder de geplande besparingen en belastingen dan dat.

Jeezus wat een wereld zeg.

Dat is het ergste wat zou kunnen gebeuren. Ik las ooit in een boek van een hoge Amerikaanse diplomate dat "economische oorlogsvoering" één van de peilers was van het Chinees defensiebeleid. Denk maar niet dat ze daar niet naar toe aan het werken zijn...

Het grote probleem hier in Europa is dat wij alles vanuit ons westers denken benaderen. Wij vergeten rekening te houden dat onze normen en waarden in Azië heel anders bekeken worden.

Ik heb jaren voor een Zuid-Koreaans bedrijf gewerkt en ik kan een boek schrijven over de waanzinnige dingen die ik daar heb meegemaakt, die voor hen heel normaal waren.

In ieder geval vind ik het een zware achteruitgang voor onze westerse verworvenheden als we een autoritair, dictatoriaal regime zouden valideren en in stand houden, ja zelfs aanmoedigen, in een kleinzielige poging om onze eigen fouten onder het tapijt te vegen.

Stingray
5 november 2011, 22:47
Dat is het ergste wat zou kunnen gebeuren. Ik las ooit in een boek van een hoge Amerikaanse diplomate dat "economische oorlogsvoering" één van de peilers was van het Chinees defensiebeleid. Denk maar niet dat ze daar niet naar toe aan het werken zijn...

Het grote probleem hier in Europa is dat wij alles vanuit ons westers denken benaderen. Wij vergeten rekening te houden dat onze normen en waarden in Azië heel anders bekeken worden.

Ik heb jaren voor een Zuid-Koreaans bedrijf gewerkt en ik kan een boek schrijven over de waanzinnige dingen die ik daar heb meegemaakt, die voor hen heel normaal waren.

In ieder geval vind ik het een zware achteruitgang voor onze westerse verworvenheden als we een autoritair, dictatoriaal regime zouden valideren en in stand houden, ja zelfs aanmoedigen, in een kleinzielige poging om onze eigen fouten onder het tapijt te vegen.

In een andere draad was al iets gezegd over bijspringen bij de EU.

Stel je eens voor dat de EU de boel op springen zet. Dan zou China dadelijk een probleem hebben. Als economisch wapen kan dat ook tellen.

Derk de Tweede
7 november 2011, 19:56
Stingray, als dit je kan troosten.
Ik vind dat wat met die beren gebeurt een bij God om wraak aanroepend schandaal.
Om van te braken.
En waar kunnen we serieus protest aantekenen tegen dit soort toestanden?

Zoals ik, door geen producten uit China te kopen.