PDA

View Full Version : Rechter slaat dochter.


Pagina's : [1] 2

stropke
3 november 2011, 14:26
Rechter slaat dochter: 'Ik heb niets verkeerds gedaan'

donderdag 03 november 2011
De Texaanse rechter William Adams bekent dat hij de man is in het filmpje waarin een vader zijn dochter met een broeksriem slaat. De beelden dateren van 2004, maar dochter Hillary plaatste ze nu pas op het internet, waar de video uitgroeide tot een viral. De rechter zit verveeld met de zaak, maar heeft naar eigen zeggen niets verkeerds gedaan.


video VIDEO. 'Texaanse rechter geeft gehandicapte dochter rammeling'
Adams werd geïnterviewd door de Zuid-Texaanse zender Kris-tv, toen hij zijn huis verliet. Hij zei niet in te willen gaan op de zaak, maar bevestigde wel dat hij de man in het filmpje was. 'Ja, dat was ik. Ik verloor mijn geduld, ik sloeg haar, haar moeder was erbij. Ze was niet gewond, het was lang geleden, zowat zes jaar. Ik excuseer me, maar meer wil ik er niet over zeggen. Zoals je kan vaststellen, is het leven me erg moeilijk gemaakt door dit kind.'

Gezeten in zijn auto, ging hij nog even verder. 'In mijn ogen heb ik niets verkeerd gedaan. Ik heb enkel mijn kind een lesje geleerd, nadat ze betrapt was op stelen. Ik heb inderdaad mijn geduld verloren en ik heb me dan ook geëxcuseerd. Het is niet zo erg als het eruit ziet.'

Geen wraak

Hillary Adams zelf schreef bij de video dat ze 'het internet gebruikte om muziek en spelletjes aan te schaffen'. Ze liet ook weten dat haar moeder, die ook klappen uitdeelde, emotioneel mishandeld werd en geen schuld treft. De vrouw heeft inmiddels de rechter verlaten.

Dochter Hillary zegt ook veel steun te hebben ontvangen sinds ze het filmpje op Youtube plaatste. Tegelijkertijd zegt ze er enigszins spijt van te hebben dat ze het filmpje openbaar heeft gemaakt. 'Ik voel toch wel een beetje spijt, omdat ik mijn vaders wangedrag heb onthuld, terwijl zoveel mensen dachten dat hij zo'n goed persoon was. Maar zoveel mensen vertellen me dat ik het juiste heb gedaan', aldus Hillary. 'Hij zou een rechter moeten zijn die een passend oordeel moet geven.'

Ze benadrukt dat ze de video niet online heeft gezet uit wraak of in de hoop dat haar vader wordt gestraft. Ze heeft dat naar eigen zeggen gedaan om hem te dwingen hulp te zoeken. Hillary was zestien toen de mishandeling plaatsvond. Ze filmde de afstraffing in het geheim omdat ze aanvoelde dat er 'iets stond te gebeuren'.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20111103_046

Wat een achterlijk misselijke kwal is dat. En dat is rechter? Gelijk ontslaan en laten doppen.
Ze hoeft geen spijt te hebben het op video te laten zien.
Dat is geen straf geven meer voor iets jatten das is mishandeling. Straf geven aan kind dat iets uitgevreten heeft kan ook anders, bv een maand geen zakgeld en dat spenderen om de schade te vergoeden.
Goed dat die vrouw is weggegaan bij hem blijkt dus ook slachtoffer te zijn van zijn gedrag.
Maja, te verwachten, die Amerikanen denken nog altijd dat ze in de wild-west leven, vooral die in Texas.
Daar bestaat nog de doodstraf.
Hoogtijd dat ze leren dat we in 2011 zijn en niet meer in 1800.

eno2
3 november 2011, 14:41
Gehoord op FOX

Ziek, dat koppel

D'ARTOIS
3 november 2011, 14:51
Ik kan die smerige taal niet meer horen!
Ziek land, ziek volk.

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 14:55
Ze liet ook weten dat haar moeder, die ook klappen uitdeelde, emotioneel mishandeld werd en geen schuld treft. De vrouw heeft inmiddels de rechter verlaten.

zoiets dacht ik al toen ik die moeder iets hoorde zeggen van: "take it as a 16 year old WOMAN". Dit klonk als iemand die zelf zwaar mishandeld wordt.

suqar_7loe
3 november 2011, 15:00
Moedig van de vrouw om zo'n vent te verlaten.

alice
3 november 2011, 15:08
Moedig van de vrouw om zo'n vent te verlaten.

Ja vind ik ook...

Ratatosk
3 november 2011, 15:25
De vraag is waarom men dat filmpje pas 7 jaar later op het internet zet.

Mijn mening, een pak rammel op de poep door de ouders na een diefstal is beter dan een dode inbreker waarvan de familie zegt "het was toch zo'n brave".

giserke
3 november 2011, 15:33
Voor hoeveel gaan we wedden dat die vent benoemt is door de republikeinen, en dat zijn (ex) vrouw lid is van die tea party toestanden. :twisted:

giserke
3 november 2011, 15:37
De vraag is waarom men dat filmpje pas 7 jaar later op het internet zet.

Mijn mening, een pak rammel op de poep door de ouders na een diefstal is beter dan een dode inbreker waarvan de familie zegt "het was toch zo'n brave".

Jij bent ook zo een van die venten die vrouwen afranselt zeker?
En als je neit meer weet waarom, zij zal het wel weten. :x

Waarom na 7 jaar? Voor mij speelt dat geen rol. Al is het 30 jaar geleden.

eno2
3 november 2011, 15:42
De vraag is waarom men dat filmpje pas 7 jaar later op het internet zet.

Die vraag werd op Fox ook gesteld en beantwoord.

Mijn mening, een pak rammel op de poep door de ouders na een diefstal is beter dan een dode inbreker waarvan de familie zegt "het was toch zo'n brave".

Ik heb mijn dochter maar een keer een medicinale klap gegeven en dat was toen ze deel genomen had aan een raid met haar klas op een warenhuis.
Gelukkig waren er toen nog geen verborgen camera's .

Maar die gast werkte met de riem en in shifts.

Ratatosk
3 november 2011, 15:52
Jij bent ook zo een van die venten die vrouwen afranselt zeker?

Ik niet, jij misschien?


En als je neit meer weet waarom, zij zal het wel weten. :x

Waarom na 7 jaar? Voor mij speelt dat geen rol. Al is het 30 jaar geleden.

Uit wraak dus.

Ratatosk
3 november 2011, 15:54
Die vraag werd op Fox ook gesteld en beantwoord.

Wat de vader zegt, dat ze dat deed omdat ze de auto moest terugbrengen. Maar wat is haar versie? En dat ze niet afkomt omwille van gerechtigheid en dat papa hulp nodig heeft. Dan had ze dat filmpje veel eerder gebruikt als dat de motivatie is.


]Ik heb mijn dochter maar een keer een medicinale klap gegeven en dat was toen ze deel genomen had aan een raid met haar klas op een warenhuis.
Gelukkig waren er toen nog geen verborgen camera's .

Maar die gast werkte met de riem en in shifts.

Een klap is een klap. Volgens mij is een hand in het gezicht erger dan een broeksriem tegen een poep dat beschermt wordt door een broek.

suqar_7loe
3 november 2011, 15:55
Ik niet, jij misschien?
Wat een vraag. Hij klaagt zo'n fratsen aan, slimme. Jij daarentegen vergoelijkt ze.

suqar_7loe
3 november 2011, 15:57
Uit wraak dus.
Dus al die mensen die jaren later opbiechten dat ze afgeranseld (en verkracht) werden, doen dat uit wraak.

Ernstig blijven aub.

maddox
3 november 2011, 16:13
De vraag is waarom men dat filmpje pas 7 jaar later op het internet zet.

Mijn mening, een pak rammel op de poep door de ouders na een diefstal is beter dan een dode inbreker waarvan de familie zegt "het was toch zo'n brave".

Er zijn andere methodes, en minder geweldadige "terechtwijzingen".

Voor een 7 jarige een pets op de billen, omdat die een mars heeft meegepakt in de supermarkt kan ik me nog voorstellen.

Maar om een 16 jarig jonge vrouw af te ranselen met een riem, en nog zo dom te zijn er videobeelden van te hebben, dat is gewoon te achterlijk dat zelfs een Papuaanse kannibaal meewarig het hoofd zou schudden.

En uw eigen vrouw eenzelfde behandeling geven, da's al helemaal ziek. Vrouwen sla je gewoon niet.

Langs de andere kant, er zijn gewoon mensen die gewoon smeken voor een goeie rammeling. Mannen of vrouwen.
Maar dat doe je nog steeds niet met een riem, zweep of religieus voorgeschreven stok.
En al helemaal niet als "opbouwende actie".

Nu moet ik wel toegeven, 7 jaar na datum, en dan nog een meisje met een geestelijke achterstand, die dan nog zo'n excuus kan geven. Choreografie ergens?

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 16:14
Wat de vader zegt, dat ze dat deed omdat ze de auto moest terugbrengen. Maar wat is haar versie? En dat ze niet afkomt omwille van gerechtigheid en dat papa hulp nodig heeft. Dan had ze dat filmpje veel eerder gebruikt als dat de motivatie is.


De afranseling was omdat ze illegale muziek had gedownload.

De Texaan William Adams betrapte het meisje in 2004 op het illegaal downloaden van muziek en games. Wat volgde, was een pak slaag. Mama deed mee.

Het is wel niet duidelijk hoe het filmpje op het internet is beland. Volgens de ene bron wilde een andere dochter aantonen wat voor een gruwel haar vader is.

Een andere bron schrijft dat het slachtoffer zelf de tape liet lekken na een nieuwe ruzie.

http://www.vandaag.be/buitenland/82461_rechter-geeft-gehandicapte-dochter-slaag-met-riem-schokkende-video.html

filosoof
3 november 2011, 16:25
zoiets dacht ik al toen ik die moeder iets hoorde zeggen van: "take it as a 16 year old WOMAN". Dit klonk als iemand die zelf zwaar mishandeld wordt.Idd.

En die vent is een verkozen rechter:

Texas judge's daughter: Violence was regular occurrence (http://edition.cnn.com/2011/11/02/justice/texas-video-beating/)

Ratatosk
3 november 2011, 16:27
De afranseling was omdat ze illegale muziek had gedownload.

In de VS kan zoiets leiden tot miljoenenboetes en vooral als het op de pc gebeurd van de vader.

Ratatosk
3 november 2011, 16:28
Dus al die mensen die jaren later opbiechten dat ze afgeranseld (en verkracht) werden, doen dat uit wraak.

Ernstig blijven aub.

Het gaat hier niet over een verkrachting. Ga jij maar feestvieren over het feit dat je lieve palestijntjes kindjes laten ontploffen.

the_dude
3 november 2011, 16:28
heb zelf 2x voor een rechter gestaan. Ik vrees dat er in hun opleiding (of ligt het aan hun opvoeding?) serieuze hiaten zitten. Nooit zulke arrogantie van dichtbij meegemaakt en die gasten hebben de waarheid in pacht en wie hen confronteert met exacte feiten die heeft er gelegen hoor. Je moet hen echt in de waan laten dat zij De Waarheid vertellen anders krijgt je't echt moeilijk ;)
Dat rechters in amerika in dezelfde waan leven verwonderd mij niet.

Ratatosk
3 november 2011, 16:31
Wat een vraag. Hij klaagt zo'n fratsen aan, slimme. Jij daarentegen vergoelijkt ze.

Waarin staat dat ik de afranseling goedkeur?

Een tik van riem op een bil of poep noem ik geen afranseling. Een afranseling is eerder dat men het hele lichaam gebruikt om op te slaan.

eno2
3 november 2011, 16:32
Een klap is een klap. Volgens mij is een hand in het gezicht erger dan een broeksriem tegen een poep dat beschermt wordt door een broek.
Als ik jou een klap moest geven wel

Ratatosk
3 november 2011, 16:33
Als ik jou een klap moest geven wel

Doet een beetje pijn en geeft een rode streep. Hetzelfde als vroeger in het zwembad toen we met natte handdoeken tegen elkaars poep kletsten.

giserke
3 november 2011, 16:33
Het gaat hier niet over een verkrachting. Ga jij maar feestvieren over het feit dat je lieve palestijntjes kindjes laten ontploffen.

Wat voor debiele opmerking is me dat? 8O

Ratatosk
3 november 2011, 16:34
Wat voor debiele opmerking is me dat? 8O

Dat ik van zo'n ******* geen les in moraal te krijgen heb.

eno2
3 november 2011, 16:34
heb zelf 2x voor een rechter gestaan. Ik vrees dat er in hun opleiding (of ligt het aan hun opvoeding?) serieuze hiaten zitten. Nooit zulke arrogantie van dichtbij meegemaakt en die gasten hebben de waarheid in pacht en wie hen confronteert met exacte feiten die heeft er gelegen hoor. Je moet hen echt in de waan laten dat zij De Waarheid vertellen anders krijgt je't echt moeilijk ;)
Dat rechters in amerika in dezelfde waan leven verwonderd mij niet.

Ik ga daar niet naartoe, naar mijn rechtszaken. Een beetke ernstig blijven.

maddox
3 november 2011, 16:34
In de VS kan zoiets leiden tot miljoenenboetes en vooral als het op de pc gebeurd van de vader.

Kan goed zijn, maar dan ransel je nog niemand af met een riem.

PC paswoord beveiligen, internet ontoegankelijk maken voor de illegale downloader als eerste stappen lijkt me logischer als eerste stappen.

Zakgeld inhouden, uitgaansverbod, geen zoetigheid meer , ook aanvaardbare "straffen". Zeker voor de jongere crimineeltjes.

Huishoudelijke taken extra geven, ook een goeie.

Zo zijn er nog vele andere ouderlijke methodes om kinderen ter orde te roepen.

En ik ben nog niet eens ouder...

giserke
3 november 2011, 16:35
Dat ik van zo'n ******* geen les in moraal te krijgen heb.

Verklaar u nader? We leren graag bij....

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 16:37
Waarin staat dat ik de afranseling goedkeur?

Een tik van riem op een bil of poep noem ik geen afranseling. Een afranseling is eerder dat men het hele lichaam gebruikt om op te slaan.

heb je het filmpje bekeken? Noem jij dat "een tik op de poep"????

ik krijg de video niet apart:
http://www.vandaag.be/buitenland/82558_rechter-geeft-dochter-pak-slaag-ik-verloor-mijn-geduld.html

Ratatosk
3 november 2011, 16:38
Kan goed zijn, maar dan ransel je nog niemand af met een riem.

PC paswoord beveiligen, internet ontoegankelijk maken voor de illegale downloader als eerste stappen lijkt me logischer als eerste stappen.

Zakgeld inhouden, uitgaansverbod, geen zoetigheid meer , ook aanvaardbare "straffen". Zeker voor de jongere crimineeltjes.

Huishoudelijke taken extra geven, ook een goeie.

Zo zijn er nog vele andere ouderlijke methodes om kinderen ter orde te roepen.

En ik ben nog niet eens ouder...

Een klets met de blote hand op de poep.

Men doet alsof de dochter tot bloedens toe afgerammeld is terwijl ze enkel een paar titsen van de riem op de poep heeft gekregen. Op zich doet je zoiets niet maar het is geen aframmeling. In de tijd dat onze ouders klein waren zou men nog zelfs gezegd hebben dat ze het verdiend zouden hebben.

suqar_7loe
3 november 2011, 16:39
Het gaat hier niet over een verkrachting. Ga jij maar feestvieren over het feit dat je lieve palestijntjes kindjes laten ontploffen.
Ik had het over het feit dat jij de indruk geeft dat je het opneemt voor die mishandelaar. Wat de Palestijnen met deze discussie te maken hebben ontgaat me volledig. Off topic getrol, zoals gewoonlijk.

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 16:40
Een klets met de blote hand op de poep.

Men doet alsof de dochter tot bloedens toe afgerammeld is terwijl ze enkel een paar titsen van de riem op de poep heeft gekregen. Op zich doet je zoiets niet maar het is geen aframmeling. In de tijd dat onze ouders klein waren zou men nog zelfs gezegd hebben dat ze het verdiend zouden hebben.

sorry, maar ik noem dat geen "titsen", ik noem dat afranselen!

maddox
3 november 2011, 16:41
Verklaar u nader? We leren graag bij....

Ik begrijp Ratatosk referentie wel. Maar deze referentie heeft weinig tot niks te maken met dit topic.

Effe een stropopje trekken. Het enige waar Suqar_7loe bezwaar zou kunnen hebben in deze situatie is het gebruik van een riem, en niet de religieus voorgeschreven stok.

suqar_7loe
3 november 2011, 16:41
Waarin staat dat ik de afranseling goedkeur?

Een tik van riem op een bil of poep noem ik geen afranseling. Een afranseling is eerder dat men het hele lichaam gebruikt om op te slaan.
Post 7 en 11.

Hoe dan ook, die vent heeft het recht niet om zn poten uit te steken naar zn dochter. Hoe jij dat noemt, is niet relevant. Je dochter aframmelen met een riem is mishandeling en dient zwaar aangepakt te worden.

eno2
3 november 2011, 16:43
Doet een beetje pijn en geeft een rode streep. Hetzelfde als vroeger in het zwembad toen we met natte handdoeken tegen elkaars poep kletsten.

In jouw geval zou de klap zelf belangrijk zijn, niet het psychologische effect dat je van mij een enige medicinale klap krijgt, want die zou niet medicinaal zijn. (de vorige drie die van mij een niet-medicinale klap kregen gingen naar de vloer en de vierde mist drie tanden)

giserke
3 november 2011, 16:43
Een klets met de blote hand op de poep.

Men doet alsof de dochter tot bloedens toe afgerammeld is terwijl ze enkel een paar titsen van de riem op de poep heeft gekregen. Op zich doet je zoiets niet maar het is geen aframmeling. In de tijd dat onze ouders klein waren zou men nog zelfs gezegd hebben dat ze het verdiend zouden hebben.

O, en jij gaat dan reclameren dat de sharia een bedreiging is voor Europa waarschijnlijk?

Als jij die afranseling "een tik op de poep" noemt zit er een serieuze vijs los in U.
Eigenlijk zelfs op het randje af van een gevaarlijk figuur voor kinderen.

giserke
3 november 2011, 16:45
Ik begrijp Ratatosk referentie wel. Maar deze referentie heeft weinig tot niks te maken met dit topic.

Effe een stropopje trekken. Het enige waar Suqar_7loe bezwaar zou kunnen hebben in deze situatie is het gebruik van een riem, en niet de religieus voorgeschreven stok.

Heb jij haar al horen pleiten voor lijfstraffen?

Dacht het niet. Dus compleet naast de kwestie.

Ratatosk
3 november 2011, 16:45
heb je het filmpje bekeken? Noem jij dat "een tik op de poep"????

ik krijg de video niet apart:
http://www.vandaag.be/buitenland/82558_rechter-geeft-dochter-pak-slaag-ik-verloor-mijn-geduld.html

http://www.thestudentroom.co.uk/showthread.php?t=1826395

Zie je het volledige filmpje.

Een tik op de poep, je ziet duidelijk dat de vader zich inhoudt. Nadien krijgt ze een preek.

De moeder die sloeg pas door. Maar omdat ze een vrouw is en van haar man weg is, is ze opeens ook het slachtoffer. 8O

filosoof
3 november 2011, 16:46
Waarin staat dat ik de afranseling goedkeur?

Een tik van riem op een bil of poep noem ik geen afranseling. Een afranseling is eerder dat men het hele lichaam gebruikt om op te slaan.Daarmee weten we weeral wat meer.
't Is gvd bij de kloten dan den eekhoorn :-P

Ratatosk
3 november 2011, 16:47
Post 7 en 11.

Hoe dan ook, die vent heeft het recht niet om zn poten uit te steken naar zn dochter. Hoe jij dat noemt, is niet relevant. Je dochter aframmelen met een riem is mishandeling en dient zwaar aangepakt te worden.

Voor progressieven is dat een mishandeling maar we zien wat er van die kindjes komt, dode inbrekertjes.

Een tik op de poep is geen mishandeling.

Ratatosk
3 november 2011, 16:47
Heb jij haar al horen pleiten voor lijfstraffen?

Dacht het niet. Dus compleet naast de kwestie.

Nee, wel van het doden ervan.

maddox
3 november 2011, 16:47
Een klets met de blote hand op de poep.



Men doet alsof de dochter tot bloedens toe afgerammeld is terwijl ze enkel een paar titsen van de riem op de poep heeft gekregen.
Was de riem niet hard genoeg, of was de rechter zich aan't inhouden om het zo langer te trekken?
Op zich doet je zoiets niet maar het is geen aframmeling.
Ik noem dat wel een aframmeling. Het laatste argument van een troglodiet.
In de tijd dat onze ouders klein waren zou men nog zelfs gezegd hebben dat ze het verdiend zouden hebben.
We zijn wel 60 jaar later nietwaar. Of gaan we een voorbeeld nemen aan wat 1400 jaar gepredict werd ter vuur en ter zwaard? Stagnatie en terugval naar het enige recht wat erkend is, het recht van de sterkste.

Sorry, maar ik durf te zeggen dat zelfs ik zulks niet van toepassing vind in de opvoeding van kinderen. We moeten ergens toch een lijn trekken. Of gaan we een initiatierite van oudsher terug oprakelen . Een baby een nacht alleen in de natuur laten om te zien dat die kan overleven?(Eugenistische post natale abortus als het ware)

giserke
3 november 2011, 16:48
Voor progressieven is dat een mishandeling maar we zien wat er van die kindjes komt, dode inbrekertjes.

Een tik op de poep is geen mishandeling.

O ja, het geval in kwestie is een gehandicapt kind van 15-16 jaar.
Dat zijn nogal inbrekertjes hé.

suqar_7loe
3 november 2011, 16:48
Ik begrijp Ratatosk referentie wel. Maar deze referentie heeft weinig tot niks te maken met dit topic.

Effe een stropopje trekken. Het enige waar Suqar_7loe bezwaar zou kunnen hebben in deze situatie is het gebruik van een riem, en niet de religieus voorgeschreven stok.
Veeg het schuim van je bek en verkracht mijn naam niet. Ik ben de laatste om dit soort fratsen te verdedigen. Jij bent meer bezig met mijn religie dan heel mijn kennissenkring tesamen. Het verwondert me dus niks dat bepaalden onder jullie de lef bezitten het op te nemen voor dit tuig. Zo kennen we dat bepaald soortje, ja.

suqar_7loe
3 november 2011, 16:49
Nee, wel van het doden ervan.
Leugen + off topic getrol.

Ratatosk
3 november 2011, 16:49
Was de riem niet hard genoeg, of was de rechter zich aan't inhouden om het zo langer te trekken?

Ik noem dat wel een aframmeling. Het laatste argument van een troglodiet.

We zijn wel 60 jaar later nietwaar. Of gaan we een voorbeeld nemen aan wat 1400 jaar gepredict werd ter vuur en ter zwaard? Stagnatie en terugval naar het enige recht wat erkend is, het recht van de sterkste.

Sorry, maar ik durf te zeggen dat zelfs ik zulks niet van toepassing vind in de opvoeding van kinderen. We moeten ergens toch een lijn trekken. Of gaan we een initiatierite van oudsher terug oprakelen . Een baby een nacht alleen in de natuur laten om te zien dat die kan overleven?(Eugenistische post natale abortus als het ware)

Ik denk 5 keer dat ze de riem op haar poep heeft gevoeld. Das een aframmeling :lol:g. veel erger dan iemand als boksbal te gebruiken want dat laatste noem ik pas een aframmeling.

giserke
3 november 2011, 16:50
Nee, wel van het doden ervan.

Link/ bron?

maddox
3 november 2011, 16:51
Veeg het schuim van je bek en verkracht mijn naam niet. Ik ben de laatste om dit soort fratsen te verdedigen. Jij bent meer bezig met mijn religie dan heel mijn kennissenkring tesamen. Het verwondert me dus niks dat bepaalden onder jullie de lef bezitten het op te nemen voor dit tuig. Zo kennen we dat bepaald soortje, ja.

Suqar_7loe, ik schrijf dan ook als eerste in dat stukje dat het een verdorie stropop argument is.

Dus kom van uw moreel hoog paard.

En ik neem het helemaal niet op voor die rechter. Integendeel. Ik geef U gelijk in dit geval.
Ik zou durven zeggen dat die kwiet van mijn part een paar maand mag gaan verblijven in hotel de houten pollepel, zo'n plek waar ie andere criminelen al naartoe heeft verwezeen.

Ratatosk
3 november 2011, 16:52
O ja, het geval in kwestie is een gehandicapt kind van 15-16 jaar.
Dat zijn nogal inbrekertjes hé.

Ze is mentaal bij het volle verstand.

Ratatosk
3 november 2011, 16:53
Leugen + off topic getrol.

Zie mijn onderschrift maar. Dan zien we wel wie hier liegt.

giserke
3 november 2011, 16:53
Ze is mentaal bij het volle verstand.

Dacht het niet

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20111102_114

Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.

filosoof
3 november 2011, 16:53
http://www.thestudentroom.co.uk/showthread.php?t=1826395

Zie je het volledige filmpje.

Een tik op de poep, je ziet duidelijk dat de vader zich inhoudt. Nadien krijgt ze een preek.

De moeder die sloeg pas door. Maar omdat ze een vrouw is en van haar man weg is, is ze opeens ook het slachtoffer. 8Ogewoon twee beesten, die vader en die moeder. :-P

suqar_7loe
3 november 2011, 16:54
Voor progressieven is dat een mishandeling maar we zien wat er van die kindjes komt, dode inbrekertjes.

Een tik op de poep is geen mishandeling.
De schaamte voorbij.

Een tikje op de poep is misschien geen mishandeling maar een gehandicapt kind met een riem in elkaar slaan, is dat wel.

Ratatosk
3 november 2011, 16:54
Dacht het niet

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20111102_114

Ik dacht het wel,

Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak

Is ze mentaal acherlijk? Nee.

giserke
3 november 2011, 16:55
Raar dat niemand wil wedden tegen mij :-)

Voor hoeveel gaan we wedden dat die vent benoemt is door de republikeinen, en dat zijn (ex) vrouw lid is van die tea party toestanden. :twisted:

Ratatosk
3 november 2011, 16:55
De schaamte voorbij.

Een tikje op de poep is misschien geen mishandeling maar een gehandicapt kind met een riem in elkaar slaan, is dat wel.

Beide doen evenveel pijn en ze is mentaal in orde.

suqar_7loe
3 november 2011, 16:57
Zie mijn onderschrift maar. Dan zien we wel wie hier liegt.
Uiteraard, bent u degene die leugens post. Kunt u nu terug ontopic reageren?

filosoof
3 november 2011, 16:58
Voor progressieven is dat een mishandeling maar we zien wat er van die kindjes komt, dode inbrekertjes.

Een tik op de poep is geen mishandeling.Hopen maar dat jij zoiets niet doet...

suqar_7loe
3 november 2011, 16:58
Suqar_7loe, ik schrijf dan ook als eerste in dat stukje dat het een verdorie stropop argument is.

Dus kom van uw moreel hoog paard.

En ik neem het helemaal niet op voor die rechter. Integendeel. Ik geef U gelijk in dit geval.
Ik zou durven zeggen dat die kwiet van mijn part een paar maand mag gaan verblijven in hotel de houten pollepel, zo'n plek waar ie andere criminelen al naartoe heeft verwezeen.
Ik aanvaard je excuses.

suqar_7loe
3 november 2011, 16:59
Beide doen evenveel pijn en ze is mentaal in orde.
Hoe weet jij dat beiden evenveel pijn doen?

Ratatosk
3 november 2011, 16:59
Uiteraard, bent u degene die leugens post. Kunt u nu terug ontopic reageren?

Zal wel * KNIP *. Gisteren nog intiem genoten van al die dode joodse jongetjes? Volgens mij wind dat u op.

De enigste reden waarom suqar_7loe het opneemt voor het meisje is omdat haar vader een amerikaanse rechter is en zo de VS vertegenwoordigt.

Moest het een palestijnse rechter zijn dan was het meisje een hoer dat gestenigd moest worden.

suqar_7loe
3 november 2011, 17:00
Raar dat niemand wil wedden tegen mij :-)
Alle ik wed dat ge gelijk hebt :twisted:

filosoof
3 november 2011, 17:00
Voor hoeveel gaan we wedden dat die vent benoemt is door de republikeinen, en dat zijn (ex) vrouw lid is van die tea party toestanden. :twisted:Benoemd niet (daar worden rechters verkozen) maar verder zal't wel zoiets zijn.

giserke
3 november 2011, 17:00
Trollin time (http://www.youtube.com/watch?v=ntk8Ya6cuIA&feature=related)

maddox
3 november 2011, 17:01
Uiteraard, bent u degene die leugens post. Kunt u nu terug ontopic reageren?

Een mening is geen leugen.

En on topic. Een 16 jarig meisje herhaaldelijk slaan met een riem, of het is het gebaar van een troglodiet om dominatie te verkrijgen, of het is een sexuele actie, die ook dominant is.

Of als we heel positief denken, is het om de jongedame een pleziertje te doen (denk maar aan onze "eigen" SM rechter).

filosoof
3 november 2011, 17:04
hier is ie:

http://www.aransascountytx.gov/courtatlaw/images/Judge_W_Adams.png


Hier die rechtbank: http://www.aransascountytx.gov/courtatlaw/

Pietje
3 november 2011, 17:05
De feiten :

Een filmpje waarin is te zien hoe een Texaanse rechter zijn gehandicapte dochter afranselt, wekt wereldwijd verontwaardiging op. De beelden dateren al van 7 jaar geleden, maar de intussen 23-jarige Hillary heeft ze pas nu online gezet.
.Op de expliciete beelden is te zien hoe jeugdrechter William Adams zijn 16-jarige dochter Hillary 7 minuten lang brutaal afranselt met een broeksriem. ‘Bend over the fucking bed’, roept de man uit, 'You don't deserve to live in this house.' De reden: het meisje had de computer van het gezin gebruikt om muziek te downloaden en videospelletjes te spelen.

Het meisje schreeuwt de hele tijd om hulp, maar haar vader blijft slaan. Wat hij niet weet, is dat zijn dochter in de hoek van de kamer een camera had opgesteld die alles netjes filmde. Jarenlang bleef het filmpje in de kast, tot de intussen 23-jarige vrouw na een zoveelste scheldtirade besliste de beelden op het internet te zetten.

Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.

driewerf
3 november 2011, 17:06
Voor hoeveel gaan we wedden dat die vent benoemt is door de republikeinen, en dat zijn (ex) vrouw lid is van die tea party toestanden. :twisted:

Raar dat niemand wil wedden tegen mij :-)
Alleszins, een deel van het Amerikaanse religieus rechts verdedigt die gast:
This is a classic example of liberal big government persecuting responsible parents in the privacy of their own home.

I saw the video and that wasn't assault, it was harsh disciplinary action. The daughter should not have disobeyed her parents like that.

The parents were doing what they thought was right.
http://www.conservapedia.com/Talk:Main_Page#Judge_William_Adams

eno2
3 november 2011, 17:07
De feiten :

Een filmpje waarin is te zien hoe een Texaanse rechter zijn gehandicapte dochter afranselt, wekt wereldwijd verontwaardiging op. De beelden dateren al van 7 jaar geleden, maar de intussen 23-jarige Hillary heeft ze pas nu online gezet.
.Op de expliciete beelden is te zien hoe jeugdrechter William Adams zijn 16-jarige dochter Hillary 7 minuten lang brutaal afranselt met een broeksriem. ‘Bend over the fucking bed’, roept de man uit, 'You don't deserve to live in this house.' De reden: het meisje had de computer van het gezin gebruikt om muziek te downloaden en videospelletjes te spelen.

Het meisje schreeuwt de hele tijd om hulp, maar haar vader blijft slaan. Wat hij niet weet, is dat zijn dochter in de hoek van de kamer een camera had opgesteld die alles netjes filmde. Jarenlang bleef het filmpje in de kast, tot de intussen 23-jarige vrouw na een zoveelste scheldtirade besliste de beelden op het internet te zetten.

Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.
walgelijk

giserke
3 november 2011, 17:07
Hoe kan die pipo nu nog zijn beroep uitoefenen?

Bijkomende vraag, hoe zijn aanklachten van kindermischandeling door hem behandeld?

suqar_7loe
3 november 2011, 17:09
Zal wel ****. Gisteren nog intiem genoten van al die dode joodse jongetjes? Volgens mij wind dat u op.

De enigste reden waarom suqar_7loe het opneemt voor het meisje is omdat haar vader een amerikaanse rechter is en zo de VS vertegenwoordigt.

Moest het een palestijnse rechter zijn dan was het meisje een hoer dat gestenigd moest worden.
Kinderen zien gedood te worden wind me niet op. Dat is meer uw ding.

Dat ik het opneem voor Palestijnen is mijn keuze. Ik sta achter hen en kan hen goed begrijpen wanneer ze de zionisten terug aanvallen. Helaas sneuvelen er vooral onschuldige burgers maar ja, in een oorlog is zoiets nu eenmaal 'normaal' Dat maakt van mij nog altijd geen 'kindermoordenaarsteunster'. Het siert je trouwens niet om dit in elke draad te betrekken. Ik val bepaalden onder jullie ook niet lastig met postings als 'Breivikverheerlijker' want nochtans waren er een pak die Breivik heel goed begrepen. Mij goed hoor, zolang ge mij maar niet lastig valt met uwe zeik is het oké.

Dat ik het opneem voor dit meisje is normaal. Alleen ongedierte neemt het op voor die rechter. Van kinderen blijf je met je fikken af.

En de dag dat een Palestijnse man zo'n frats zou uitsteken zou ge mij nog steeds de dochter zien verdedigen. Mannen verdedigen doe ik heel weinig ;-)

En nu genoeg tijd verspilt aan je leugenachtige beschuldigingen.

Pietje
3 november 2011, 17:12
hier is ie:

http://www.aransascountytx.gov/courtatlaw/images/Judge_W_Adams.png


Hier die rechtbank: http://www.aransascountytx.gov/courtatlaw/

Redneck "pur sang".

Ratatosk
3 november 2011, 17:13
Kinderen zien gedood te worden wind me niet op. Dat is meer uw ding.

Dat ik het opneem voor Palestijnen is mijn keuze. Ik sta achter hen en kan hen goed begrijpen wanneer ze de zionisten terug aanvallen. Helaas sneuvelen er vooral onschuldige burgers maar ja, in een oorlog is zoiets nu eenmaal 'normaal' Dat maakt van mij nog altijd geen 'kindermoordenaarsteunster'. Het siert je trouwens niet om dit in elke draad te betrekken. Ik val bepaalden onder jullie ook niet lastig met postings als 'Breivikverheerlijker' want nochtans waren er een pak die Breivik heel goed begrepen. Mij goed hoor, zolang ge mij maar niet lastig valt met uwe zeik is het oké.

Uw mening over het doden van joodse kinderen is bekend.

Dat ik het opneem voor dit meisje is normaal. Alleen ongedierte neemt het op voor die rechter. Van kinderen blijf je met je fikken af.

die rechter kweekt in ieder geval geen inbrekers.

5 keer een slag op de poep mishandeling noemen is belachelijk.

En de dag dat een Palestijnse man zo'n frats zou uitsteken zou ge mij nog steeds de dochter zien verdedigen. Mannen verdedigen doe ik heel weinig ;-)

Hebben we gezien met de joodse kindjes die werden vermoord.

Dixie
3 november 2011, 17:15
Zal wel *****. Gisteren nog intiem genoten van al die dode joodse jongetjes? Volgens mij wind dat u op.

De enigste reden waarom suqar_7loe het opneemt voor het meisje is omdat haar vader een amerikaanse rechter is en zo de VS vertegenwoordigt.

Moest het een palestijnse rechter zijn dan was het meisje een hoer dat gestenigd moest worden.
de rechter heeft misschien vroeger op een koranschool gezeten
http://www.youtube.com/watch?v=0Lvdv_4polk

suqar_7loe
3 november 2011, 17:16
Hoe weet jij dat beiden evenveel pijn doen?
Hoe zit het, krijg ik nog een antwoord of zal het bij trollen blijven?

Ratatosk
3 november 2011, 17:20
De feiten :

Een filmpje waarin is te zien hoe een Texaanse rechter zijn gehandicapte dochter afranselt, wekt wereldwijd verontwaardiging op. De beelden dateren al van 7 jaar geleden, maar de intussen 23-jarige Hillary heeft ze pas nu online gezet.
.Op de expliciete beelden is te zien hoe jeugdrechter William Adams zijn 16-jarige dochter Hillary 7 minuten lang brutaal afranselt met een broeksriem. ‘Bend over the fucking bed’, roept de man uit, 'You don't deserve to live in this house.' De reden: het meisje had de computer van het gezin gebruikt om muziek te downloaden en videospelletjes te spelen.

Het meisje schreeuwt de hele tijd om hulp, maar haar vader blijft slaan. Wat hij niet weet, is dat zijn dochter in de hoek van de kamer een camera had opgesteld die alles netjes filmde. Jarenlang bleef het filmpje in de kast, tot de intussen 23-jarige vrouw na een zoveelste scheldtirade besliste de beelden op het internet te zetten.

Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.

Uw feiten zijn zwaar overdreven.

Het kind is mentaal gezond.

Ze had illegale software en muziek gedownload. Bij een veroordeling kan dat in de VS armoede voor de rest van uw leven betekenen. Daar zijn ze een pak strenger met illegale muziek en software. Haar vader had haar meermaals gewaarschuwd. Na de zoveelste keer dat ze de waarschuwing negeerde heeft haar vader 5 tikken met een riem op haar poep gegeven.

De vader heeft het kind 5 slagen op de poep gegeven en niet 7 minuten lang.

Ze heeft het filmpje geplaatst nadat ze haar zin niet kreeg. ( ze moest de auto terugbrengen)

Dochter nu

http://news.sky.com/sky-news/content/StaticFile/jpg/2011/Nov/Week1/16102540.jpg

Ratatosk
3 november 2011, 17:21
Hoe zit het, krijg ik nog een antwoord of zal het bij trollen blijven?

Ik kan pas antwoorden als je een vraag stelt.

Natte handdoek tegen poepke, zelfde pijn.

Pietje
3 november 2011, 17:23
Uw feiten zijn zwaar overdreven.


ze komen uit "de Standaard".

En stop nu maar, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.

suqar_7loe
3 november 2011, 17:23
Ik kan pas antwoorden als je een vraag stelt.

Natte handdoek tegen poepke, zelfde pijn.
Jij beweert dus dat beide even pijnlijk zijn. Vanwaar heb je dat?

suqar_7loe
3 november 2011, 17:24
En stop nu maar, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.
En nog niet een klein beetje.

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 17:27
http://www.thestudentroom.co.uk/showthread.php?t=1826395

Zie je het volledige filmpje.

Een tik op de poep, je ziet duidelijk dat de vader zich inhoudt. Nadien krijgt ze een preek.

De moeder die sloeg pas door. Maar omdat ze een vrouw is en van haar man weg is, is ze opeens ook het slachtoffer. 8O

Pardon? heb je wel goed gekeken? één tik op de poep? dat zijn verdomme 15 zweepslagen!

filosoof
3 november 2011, 17:27
Jij beweert dus dat beide even pijnlijk zijn. Vanwaar heb je dat?Proefondervindelijk onderzoek met decibel-meting?

filosoof
3 november 2011, 17:29
Pardon? heb je wel goed gekeken? één tik op de poep? dat zijn verdomme 15 zweepslagen!Dat vindt hij precies normaal.
Die beestige rechter vindt dat ook normaal:
Adams contends that while he did lose his temper, he hasn't done anything wrong.

"In my mind I haven't done anything wrong, other than discipline my child
http://www.nbcdfw.com/news/local/133090233.html

Dixie
3 november 2011, 17:29
Rechter slaat dochter: 'Ik heb niets verkeerds gedaan'



gewoon een VS-bashtopic, alsof er geen ergere dingen gebeuren in deze wereld...

suqar_7loe
3 november 2011, 17:29
Proefondervindelijk onderzoek met Db-meting?Bij ratatosk?

:suqar pakt een riem: ;-)

Scherven A. Mok
3 november 2011, 17:30
5 keer een slag op de poep mishandeling noemen is belachelijk.




Eerder 15 keer. En een slag met een leren riem moet niet hard zijn om hem te voelen snijden en branden hoor. Dat was een serieuze aframmeling dat dat meisje daar kreeg.
Gefrustreerde mensen moeten van zichzelf weten dat ze beter geen kinderen op de wereld zetten in de hoop dat het perfecte engeltjes zijn.
Zulk een debiel is dan niet in staat recht te spreken.
Maar misschien is het niet zijn gefrustreerdheid maar een cultureel gegeven dat maakt dat mensen hun kinderen daar serieus slaan. Helpen doet het alleszins niet gezien het percentage van de bevolking dat in Amerikaanse gevangenissen zit.

suqar_7loe
3 november 2011, 17:31
gewoon een VS-bashtopic, alsof er geen ergere dingen gebeuren in deze wereld...
Dat jij bevolkingsgroepen over eenzelfde kam scheert en met modder naar ideologieën smijt wanneer 1 bepaald individu eens iets uitsteekt is algemeen bekend. Wij, beschaafde mensen doen dat niet.

Ik heb hier niemand zien uithalen naar de VS. Allé 1 persoon wel om precies te zijn.

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 17:32
Post 7 en 11.

Hoe dan ook, die vent heeft het recht niet om zn poten uit te steken naar zn dochter. Hoe jij dat noemt, is niet relevant. Je dochter aframmelen met een riem is mishandeling en dient zwaar aangepakt te worden.

tja, jij hebt natuurlijk niet echt veel in te brengen, vermits afranselen met de siwak volgens uw geloof wèl is toegestaan, zelfs als de man enkel maar vreest dat ze iets verkeerd zou gedaan hebben.

Maar dat gaat over de echtgenote(s) - zie 4.34 - zijn dochters daarbij gevrijwaard?

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 17:33
Heb jij haar al horen pleiten voor lijfstraffen?

Dacht het niet. Dus compleet naast de kwestie.

Ze kan toch moeilijk haar eigen koran gaan afbreken.

filosoof
3 november 2011, 17:33
Hoe kan die pipo nu nog zijn beroep uitoefenen?

Bijkomende vraag, hoe zijn aanklachten van kindermischandeling door hem behandeld?ARANSAS COUNTY, TEXAS - Judge Burt Mills has today announced that Aransas County is aware of the video posted on YouTube regarding County Court-at-Law Judge William Adams, and the matter is now under review by the Police Department. Please refrain from communication with County offices or the Sheriff's Department on this matter until the review has been completed. Calls, emails, and faxes only create disruptions for other ongoing county business. The public's cooperation would be most appreciated.
http://www.aransascountytx.gov/courtatlaw/

Dixie
3 november 2011, 17:37
Wij, beschaafde mensen doen dat niet.
:lol::lol: iemand die een horrorboek volgt is niet beschaafd
Ik heb hier niemand zien uithalen naar de VS. Allé 1 persoon wel om precies te zijn.lees de topic dan maar terug ik vind er minstens 2

suqar_7loe
3 november 2011, 17:43
:lol::lol: iemand die een horrorboek volgt is niet beschaafd
Als ik jouw postings zo lees, dan kan ik jou mijn boekje alleen maar aanraden.
lees de topic dan maar terug ik vind er minstens 2
En daar maak jij dan een probleem van? Jij bent nochtans de eerste die op de islam begint te kakken als er een Turk of Marokkaan wat stoms hebben gedaan. Dus stop met dat hypocriet gedoe.

Dionysus
3 november 2011, 17:46
gewoon een VS-bashtopic, alsof er geen ergere dingen gebeuren in deze wereld...

iemand die een horrorboek volgt is niet beschaafd

Op dezelfde pagina dan ook nog. :lol::lol:

mkb
3 november 2011, 17:47
die rechter kweekt in ieder geval geen inbrekers.

5 keer een slag op de poep mishandeling noemen is belachelijk.
Heb jij die video bekeken? Ik vind dat een educatieve tik moet kunnen maar dit gaat er toch zwaar over. Zeker voor zoiets belachelijks als het downloaden van wat muziek.

Dixie
3 november 2011, 17:56
Als ik jouw postings zo lees, dan kan ik jou mijn boekje alleen maar aanraden.


dat heb ik gezien in de topic over joodse kinderen...:roll:
neen dank je in mijn omgeving zit het al genoeg met zulke mafkezen

the_dude
3 november 2011, 17:56
Heb jij die video bekeken? Ik vind dat een educatieve tik moet kunnen maar dit gaat er toch zwaar over. Zeker voor zoiets belachelijks als het downloaden van wat muziek.

't is er misschien nog zo ene die rock'n roll des duivels vindt

Dixie
3 november 2011, 17:57
Op dezelfde pagina dan ook nog. :lol::lol:

volgt die amerikaan de koran dan, zou in ieder geval veel verklaren

giserke
3 november 2011, 18:01
't is er misschien nog zo ene die rock'n roll des duivels vindt

Ik denk eerder dat het zo een is, in zijn vrije uren:

http://thegatewaypundit.com/wp-content/uploads/2011/09/kkk.jpg

Dionysus
3 november 2011, 18:06
volgt die amerikaan de koran dan, zou in ieder geval veel verklaren

Laten we het eens op een rijtje zetten: Amerikaan - Texaan - Republikein

Ik ben 90% zeker, dat hij een fundamentalistische christen is. Die de Bijbel als een letterlijk, historisch document zien. Daar staan ook een hele hoop leuke straffen in hoor.

Ratatosk
3 november 2011, 18:06
Heb jij die video bekeken? Ik vind dat een educatieve tik moet kunnen maar dit gaat er toch zwaar over. Zeker voor zoiets belachelijks als het downloaden van wat muziek.

Hier zijn de straffen op illegaal downloaden nihil, ginds kan je bij een veroordeling een paar miljoen dollar betalen.

Een paar tikken met een riem is overdreven maar zeker geen aframmeling. Ga maar eens vragen aan de moeders die in een vluchthuis zitten wat een aframmeling is.
De vader heeft uit frustratie (nadat ie meerdere malen de dochter een preek had gegeven over illegaal downloaden) slechts een keer zijn dochter een paar tikken met de riem op de poep gegeven. Hij heeft zich daarvoor verontschuldigt bij de dochter. Meer is er niet gebeurd.

Als de dochter tot bloedens toe en overal op het lichaam was geslagen dan kunnen we spreken over mishandeling. Maar dat is het geval niet.

En de dochter was geen kind maar een jongvolwassen vrouw van 16 jaar die perfect in staat was om te weten wat mocht en wat niet mocht. Toch iets anders dan een kiund van 5 jaar oud.

Ik wil de reactie is zien van de forumleden hier als één van hun kinderen hun gezin in gevaar brengt na meerdere keren de betreffende kind van 16 jaar gewaarschuwd te hebben. Ik durf wedden dat ze een slag in het gezicht normaal zouden vinden maar owee als een rechter uit frustratie in gelijkaardige omstandigheden een 16-jarige een paar tikken met de riem op de poep geeft.

Pietje
3 november 2011, 18:07
Ik denk eerder dat het zo een is, in zijn vrije uren:

http://thegatewaypundit.com/wp-content/uploads/2011/09/kkk.jpg

maar voor de buitenwereld waarschijnlijk "Mr. Perfect".
Ik durf er zowaar gif op drinken, dat hij 'zondags op de eerste rij zit, in de kerk.

Pietje
3 november 2011, 18:10
Laten we het eens op een rijtje zetten: Amerikaan - Texaan - Republikein

Ik ben 90% zeker, dat hij een fundamentalistische christen is. Die de Bijbel als een letterlijk, historisch document zien. Daar staan ook een hele hoop leuke straffen in hoor.

Ik denk ook wel, dat we Texas tot de "bible-belt" mogen rekenen.

D'ARTOIS
3 november 2011, 18:11
Het is niet alleen het slaan. Het is ook het taalgebruik. Smeriger dan dit is niet te vinden, en dat tegen een eigen kind.
De man hoort in een inrichting.

Cynara Cardunculus
3 november 2011, 18:13
Het is niet alleen het slaan. Het is ook het taalgebruik. Smeriger dan dit is niet te vinden, en dat tegen een eigen kind.
De man hoort in een inrichting.

ik was vooral gechoqueerd door het taalgebruik van de moeder die maar vond dat de dochter het moest ondergaan "take it like a woman".... of zoiets.

suqar_7loe
3 november 2011, 18:16
Hier zijn de straffen op illegaal downloaden nihil, ginds kan je bij een veroordeling een paar miljoen dollar betalen.

Een paar tikken met een riem is overdreven maar zeker geen aframmeling. Ga maar eens vragen aan de moeders die in een vluchthuis zitten wat een aframmeling is.
De vader heeft uit frustratie (nadat ie meerdere malen de dochter een preek had gegeven over illegaal downloaden) slechts een keer zijn dochter een paar tikken met de riem op de poep gegeven. Hij heeft zich daarvoor verontschuldigt bij de dochter. Meer is er niet gebeurd.

Als de dochter tot bloedens toe en overal op het lichaam was geslagen dan kunnen we spreken over mishandeling. Maar dat is het geval niet.

En de dochter was geen kind maar een jongvolwassen vrouw van 16 jaar die perfect in staat was om te weten wat mocht en wat niet mocht. Toch iets anders dan een kiund van 5 jaar oud.

Ik wil de reactie is zien van de forumleden hier als één van hun kinderen hun gezin in gevaar brengt na meerdere keren de betreffende kind van 16 jaar gewaarschuwd te hebben. Ik durf wedden dat ze een slag in het gezicht normaal zouden vinden maar owee als een rechter uit frustratie in gelijkaardige omstandigheden een 16-jarige een paar tikken met de riem op de poep geeft.
Walgelijk!

Savatage
3 november 2011, 18:22
heb zelf 2x voor een rechter gestaan.

What a surprise ...

Ratatosk
3 november 2011, 18:29
Het is niet alleen het slaan. Het is ook het taalgebruik. Smeriger dan dit is niet te vinden, en dat tegen een eigen kind.
De man hoort in een inrichting.

Nog nooit een burengeruzie gehoord soms?

Ratatosk
3 november 2011, 18:30
Walgelijk!

Wat is er walgelijk aan?

Omdat ik de feiten opsom ipv hysterisch gedoe.

Wat u beweerd is walgelijk * KNIP *.

Dionysus
3 november 2011, 18:49
Wat is er walgelijk aan?

Omdat ik de feiten opsom ipv hysterisch gedoe.

Wat u beweerd is walgelijk ***.

De feiten opsommen? Laat me niet lachen.

Een tik op de poep, je ziet duidelijk dat de vader zich inhoudt. Nadien krijgt ze een preek.

Een tik op de poep, een preek? Zal ik u de feiten eens opsommen?

Vader en moeder geven hun gehandicapte dochter 17 slagen met een riem. Tijdens en erna schelden ze haar de huid vol, al roepend en tierend. Op een bepaald punt vertrekt de vader, maar komt nog eventjes terug voor nog wat extra slagen.

Gij geeft geen feiten, ge praat mishandeling goed.

Ratatosk
3 november 2011, 18:51
De feiten opsommen? Laat me niet lachen.



Een tik op de poep, een preek? Zal ik u de feiten eens opsommen?

Vader en moeder geven hun gehandicapte dochter 17 slagen met een riem. Tijdens en erna schelden ze haar de huid vol, al roepend en tierend. Op een bepaald punt vertrekt de vader, maar komt nog eventjes terug voor nog wat extra slagen.

Gij geeft geen feiten, ge praat mishandeling goed.

U hebt het filmpje en de verklaringen duidelijk niet gelezen en doet gewoon aan emotripperij.

Dionysus
3 november 2011, 18:52
Nog nooit een burengeruzie gehoord soms?

Tiens, een burenruzie is meestal tussen 2 volwassenen, met een gelijke positie.

Niet tussen 2 volwassenen en 1 kind.

Ratatosk
3 november 2011, 18:52
Tiens, een burenruzie is meestal tussen 2 volwassenen, met een gelijke positie.

Niet tussen 2 volwassenen en 1 kind.

Is een 16-jarige hetzelfde als een 8-jarige?

Pietje
3 november 2011, 18:53
Het is niet alleen het slaan. Het is ook het taalgebruik. Smeriger dan dit is niet te vinden, en dat tegen een eigen kind.
De man hoort in een inrichting.

voor minstens tien jaar + ontzetting van ouderlijk gezag.

http://www.youtube.com/watch?v=Wl9y3SIPt7o&feature=player_embedded&oref=http%3A%2F%2Fs.ytimg.com%2Fyt%2Fswfbin%2Fwatc h_as3-vflqje1v-.swf&has_verified=1

Dionysus
3 november 2011, 18:54
U hebt het filmpje en de verklaringen duidelijk niet gelezen en doet gewoon aan emotripperij.

Kerel, ik heb de film wel gezien.

Hoe denkt ge dat ik aan het nummer 17 ben gekomen? Ik heb de slagen geteld.

Gij zijt degene die hier alles probeert te minimaliseren.

Dionysus
3 november 2011, 18:56
Is een 16-jarige hetzelfde als een 8-jarige?

Neen, tegen een 8-jarige zou nog een stukske erger zijn geweest.

Het zijn 2 personen in een machtspositie versus 1 meisje dat compleet afhankelijk is van hen.

stropke
3 november 2011, 19:05
De afranseling was omdat ze illegale muziek had gedownload.



http://www.vandaag.be/buitenland/82461_rechter-geeft-gehandicapte-dochter-slaag-met-riem-schokkende-video.html

Amaai se en dat voor illegaal muziek downloaden???:roll:
Dat kunnen ze iedereen wel een aframmeling geven. Hoeveel forummers staan er in de rij??? :lol::lol:
Ze moeten die pa wel eens downzetten van zijn functie.

Ratatosk
3 november 2011, 19:17
Neen, tegen een 8-jarige zou nog een stukske erger zijn geweest.

Het zijn 2 personen in een machtspositie versus 1 meisje dat compleet afhankelijk is van hen.

Misschien dit stukje eens lezen.

the judge while he was getting into his vehicle Wednesday, and he confirmed it was him in the video. But he said it "looks worse than it is" and that he doesn’t expect to be disciplined.

"In my mind, I haven’t done anything wrong other than discipline my child after she was caught stealing," Adams said. "And I did lose my temper, but I’ve since apologized."


De rechter geeft alles toe, geeft toe dat hij zijn temperament verloor en zich nadien verontschuldigde.

Reactie dochter.

Hillary Adams said, "it’s a shining perfect example of his personality and he believes he can do no wrong. ... He will cover up rather than admit to what he did and try to come clean."

Zegt na de reactie van haar vader dat haar vader alles wilt verbergen en niets wilt toegeven.


Ik vind dat toch een rare reactie nadat de rechter zoals eerder gesteld niets ontkent en juist niets verbergt.

de reden waarom ze het op internet plaatste

She made it publicly available because of a telephone argument she had with her father recently.

Dus uit wraak en niet om hulp te zoeken voor haar vader zoals beweerd.

Ratatosk
3 november 2011, 19:18
Amaai se en dat voor illegaal muziek downloaden???:roll:
Dat kunnen ze iedereen wel een aframmeling geven. Hoeveel forummers staan er in de rij??? :lol::lol:
Ze moeten die pa wel eens downzetten van zijn functie.

Lezen is uw sterkste kant niet.

Illegaal downloaden wordt een pak strenger bestraft dan hier tenzij je natuurlijk een paar miljoentjes op de bank hebt staan. Dan kan je misschien de boete nog betalen.

Pietje
3 november 2011, 19:21
Amaai se en dat voor illegaal muziek downloaden???:roll:
Dat kunnen ze iedereen wel een aframmeling geven. Hoeveel forummers staan er in de rij??? :lol::lol:
Ze moeten die pa wel eens downzetten van zijn functie.

+ ontzetting uit het ouderlijk gezag. Sommige "ouders" beschouwen hun kinderen als hun persoonlijk bezit, en denken dat ze zich alles kunnen permiteren.

Ratatosk
3 november 2011, 19:23
Kerel, ik heb de film wel gezien.

Hoe denkt ge dat ik aan het nummer 17 ben gekomen? Ik heb de slagen geteld.

Gij zijt degene die hier alles probeert te minimaliseren.

Niet gezien dus aangezien het ongeveer de helft van 17 was. En op welke plaats heeft de vader geslagen? Toch enkel de poep.

Dixie
3 november 2011, 20:16
Laten we het eens op een rijtje zetten: Republikein

Ik ben 90% zeker, dat hij een fundamentalistische christen is. Die de Bijbel als een letterlijk, historisch document zien. Daar staan ook een hele hoop leuke straffen in hoor.

bron link?

filosoof
3 november 2011, 20:20
bron link?Juist de vraag waar jij nooit op reageert :rofl:

suqar_7loe
3 november 2011, 20:31
Juist de vraag waar jij nooit op reageert :rofl:
:rofl:

Dixie
3 november 2011, 20:52
Juist de vraag waar jij nooit op reageert :rofl:

wat wil je zonder bron of link :lol::lol::lol:

filosoof
3 november 2011, 20:53
wat wil je zonder bron of link :lol::lol::lol:Is 't daarom dat jij bijna nooit je bron geeft?

Dixie
3 november 2011, 20:55
Is 't daarom dat jij bijna nooit je bron geeft?
tja het is algemeen geweten dat dhimmie's selectief blind zijn
ik beweer dan ook niet dat de man republikein of christen fundi is...

Pietje
3 november 2011, 21:05
tja het is algemeen geweten dat dhimmie's selectief blind zijn
ik beweer dan ook niet dat de man republikein of christen fundi is...

In Texas zijn dat zowat de enige "geloofsbrieven" die je moet voorleggen om een functie van enig aanzien te bekleden.
Ik zou alleszins heel weinig geld inzetten, dat hij tot de democraten zou behoren.

filosoof
3 november 2011, 21:14
tja het is algemeen geweten http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populumdat dhimmie's selectief blind zijn.http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
ik beweer dan ook niet dat de man republikein of christen fundi is...
Twee drogredeneringen in één post. Bravo! Moet je kunnen.

Dixie
3 november 2011, 21:16
In Texas zijn dat zowat de enige "geloofsbrieven" die je moet voorleggen om een functie van enig aanzien te bekleden.
Ik zou alleszins heel weinig geld inzetten, dat hij tot de democraten zou behoren.
pas in de jaren 90 haalden de Republikeinen het van de Democraten:roll:

Year 2008

Republican 55.48% 4,467,748

Democratic 43.72% 3,521,164

http://en.wikipedia.org/wiki/Politics_of_Texas

Dexter
3 november 2011, 21:18
Moedig van de vrouw om zo'n vent te verlaten.

Ook moedig om mee te doen in het wicht te slagen met een riem ??

Dixie
3 november 2011, 21:18
Bravo! Moet je kunnen.

van jou moet ik de eerste bron nog zien dat de man republikein is en christen fundi
iets zegt mij dat je gewoon zevert as usual

filosoof
3 november 2011, 21:20
In Texas zijn dat zowat de enige "geloofsbrieven" die je moet voorleggen om een functie van enig aanzien te bekleden.
Ik zou alleszins heel weinig geld inzetten, dat hij tot de democraten zou behoren.



In a posting accompanying the video, Miss Adams appealed to residents of Aransas County to vote out Mr Adams, a Republican, when he stands for re-election in 2014.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/8867789/Texas-judge-investigated-for-video-that-shows-him-beating-disabled-daughter.htmlhttp://www.f2bb.com/images/smileys/repub.gif


A repuke tard, as expected.

Pietje
3 november 2011, 21:21
A repuke tard, as expected.

Redneck dus 8-)

Dixie
3 november 2011, 23:16
as expected.

wauw een republikein wat een terrorisme:lol:

Ratatosk
3 november 2011, 23:20
wauw een republikein wat een terrorisme:lol:

Ergste wat er is.

Een "republikeinse" man uit Texas dat zijn zelfbeheersing voor één keer heeft verloren en zijn 16-jarige puber wat pijn aan de poep heeft bezorgt en nadien zijn excuses heeft aangeboden is veel erger dan,

* Palestijnen die kindjes laten ontploffen in een hamburgertent

* Een vrouw uit Marcinelle dat 2 meisjes tot de dood heeft laten verhongeren.

* Lesbische ouders die een 8-jarige jongen tot een vrouw willen omvormen.

*........


8O

Pietje
3 november 2011, 23:53
Ergste wat er is.

Een "republikeinse" man uit Texas dat zijn zelfbeheersing voor één keer heeft verloren

Sure, hij heeft zijn zelfbeheersing gedurende volle zeven minuten verloren......

giserke
4 november 2011, 02:08
Ook moedig om mee te doen in het wicht te slagen met een riem ??

Ze zal gedacht hebben "zolang mijn dochter wordt afgeslagen, krijg ik er geen."
Maar toen ze het huis verlaten heeft, was het haar beurt.

Sorry mensen, maar wie dit geval goed probeert te praten, moet zeer dringend naar de psychiater.
Dit heeft niks meer te maken met opvoeding, maar alles met aanranding.

Dit is gewoon ZIEK!

Personen die zich op deze manier vergrijpen aan hun kinderen, moeten opgesloten worden.

peter1962
4 november 2011, 07:30
Ergste wat er is.

Een "republikeinse" man uit Texas dat zijn zelfbeheersing voor één keer heeft verloren en zijn 16-jarige puber wat pijn aan de poep heeft bezorgt



Ik hoop alvast dat jij geen kinderen hebt, en indien wel, dat ze een webcam installeren.

giserke
4 november 2011, 08:44
Ergste wat er is.

Een "republikeinse" man uit Texas dat zijn zelfbeheersing voor één keer heeft verloren en zijn 16-jarige puber wat pijn aan de poep heeft bezorgt en nadien zijn excuses heeft aangeboden is veel erger dan,

* Palestijnen die kindjes laten ontploffen in een hamburgertent

* Een vrouw uit Marcinelle dat 2 meisjes tot de dood heeft laten verhongeren.

* Lesbische ouders die een 8-jarige jongen tot een vrouw willen omvormen.

*........


8O

En omdat dit allemaal gebeurt, mag die rotzak zijn dochter aframmelen?
Ik heb een licht vermoeden (laten we zeggen zekerheid) een vader die zijn dochter afklopt op deze manier, dat dit niet eenmalig is.
Dit zijn gewoon daden van een pervert, een psychopaat.

giserke
4 november 2011, 08:49
Sure, hij heeft zijn zelfbeheersing gedurende volle zeven minuten verloren......

En de keren dat het niet gefilmd is.
Een hond die één keer toehapt, blijft onbetrouwbaar en zal dit nog doen.

Een vent die een keer zijn hand opheft tegen een vrouw zal dit blijven doen.
Afvoeren en opsluiten zeg ik! In de koolmijnen.

maddox
4 november 2011, 09:09
En de keren dat het niet gefilmd is.
Een hond die één keer toehapt, blijft onbetrouwbaar en zal dit nog doen.

Een vent die een keer zijn hand opheft tegen een vrouw zal dit blijven doen.
Afvoeren en opsluiten zeg ik! In de koolmijnen.

Kan ik me volledig in vinden.

Helaas zijn er vrouwen die een man tot waanzin kunnen drijven.

vlijmscherp
4 november 2011, 09:16
Kan ik me volledig in vinden.

Helaas zijn er vrouwen die een man tot waanzin kunnen drijven.

dan moet die man die vrouw maar verlaten.

maddox
4 november 2011, 09:22
dan moet die man die vrouw maar verlaten.

Akkoord. Maar soms is de grens der waanzin plots bereikt.
Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar ik moet toegeven, ervaring met soortgelijke situaties heeft me anders geleerd.

Maar deze rechter , die beantwoorde echt niet aan die criteria.

Ratatosk
4 november 2011, 09:45
Ik hoop alvast dat jij geen kinderen hebt, en indien wel, dat ze een webcam installeren.

Iemand aframmelen met als resultaat bloed, blauw ogen en breuken is totaal iets anders dan eenmalig een tijdelijke rode plek op de poep.

maddox
4 november 2011, 10:07
Iemand aframmelen met als resultaat bloed, blauw ogen en breuken is totaal iets anders dan eenmalig een tijdelijke rode plek op de poep.

Iemand dood slaan is ook anders dan iemand afranselen tot op een haar van de dood na.

Maar dat maakt het allemaal niet beter.

Ratatosk
4 november 2011, 10:15
Iemand dood slaan is ook anders dan iemand afranselen tot op een haar van de dood na.

Maar dat maakt het allemaal niet beter.

Maar begrijpen is wel anders.

Ik kan (blijkbaar de einigste op deze forum) begrip opbrengen dat een vader zijn zelfbeheersing voor één keer verloor na de zoveelste keer dat zijn 16-jarige dochter betrapt werd op stelen en liegen. Ze heeft pijn gehad maar dat is het enigste. Ze heeft geen kwetsure of iets anders opgelopen omdat niet de bedoeling van de vader was.

Iemand die kinderen van 8 jaar aframmelt omdat mijnheer gedronken heeft daar kan ik duidelijk geen begrip voor opbrengen. Maar dan spreken we duidelijk over een andere achtergrond.

speurneus
4 november 2011, 10:22
Deze belachelijke draad lijkt recht uit de Story of Dag Allemaal te komen.

maddox
4 november 2011, 10:26
Maar begrijpen is wel anders.
Het is als een mening blijkbaar.



Ik kan (blijkbaar de einigste op deze forum) begrip opbrengen dat een vader zijn zelfbeheersing voor één keer verloor na de zoveelste keer dat zijn 16-jarige dochter betrapt werd op stelen en liegen.
U hebt niet de informatie "de zoveelste keer". Ook heb ik al aangegeven dat er opties waren volgende op de eerste keer, opties die geen geweld behelsten.
Ze heeft pijn gehad maar dat is het enigste. Ze heeft geen kwetsure of iets anders opgelopen omdat niet de bedoeling van de vader was.
Vermijden dat de omlgeving de brokken ziet?
Iemand die kinderen van 8 jaar aframmelt omdat mijnheer gedronken heeft daar kan ik duidelijk geen begrip voor opbrengen. Maar dan spreken we duidelijk over een andere achtergrond.
Daar ben ik compleet mee eens.

Ratatosk
4 november 2011, 10:30
Deze belachelijke draad lijkt recht uit de Story of Dag Allemaal te komen.

Het doet me denken aan andere gevallen.

Man slaat vrouw, iedereen vind de vrouw het slachtoffer en de man een beest.

Nadien blijkt dat de man psychologisch tot een kookpunt werd gebracht en dat ie uit frustratie en machteloosheid één keer zijn vrouw heeft geslagen. Wat de man deed is verkeerd maar denk je dat de man na de feiten begrip krijgt? Nee, de stigmatisatie blijft bestaan.

Dit verhaal over de rechter is hetzelfde. men ziet een de beelden zonder de achtergrond te kennen en veroordeelt de man als agressieveling. Ook al was het maar een keer gebeurd waarvoor de man zich excuseerde. In de ogen v an de massa blijft ie een beul. Ook de krantenkoppen spelen een rol. Een kind tikt zwaarder aan dan een 16-jarige puber.

Micele
4 november 2011, 10:39
Ook de krantenkoppen spelen een rol. Een kind tikt zwaarder aan dan een 16-jarige puber.

Modale kranten willen vooral snel kassa-kassa, nauncering en degelijk opzoekwerk interesseert hen niet; want dat is -voor hun- enorm tijdverlies + dure personeelskost = geldverlies.

Het is zo erg met de media dat zelfs overheidsdiensten geen degelijk opzoekwerk meer doen en bijna op stemmingsmakerij oordelen (ook onder druk van de gehersenspoelde bevolking).

Voorbeelden genoeg.

Zo heeft men eens een echtpaar (beide !) 24 h in de bak gestoken, omdat de buurt dacht een zwarte BMW -met brede alu-velgen- gezien te hebben, die in vlotte vaart om de huizenhoek verdween, nadat een peuter dodelijk verwond achtergelaten werd aan de trottoirrand.

Alhoewel de man van de zwarte BMW zwart op wit kon bewijzen dat zijn wagen omstreeks die tijd meerdere uren in de stad geparkeerd stond.

Enkele rare getuigenissen van de geniepige buurt gaf de doorslag, zelfs het echtpaar moest de bak in (de vrouw bevestigde de bewijzen/alibi van haar man, dat mocht blijkbaar niet...). Het echtpaar kon 24 h brommen in de bak, ze moesten hun tienerzoon alleen thuis laten. Gelukkig klaarde ´t een en ander op na wat meer onderzoek een volle dag later.

Enkele dagen later stelde men namelijk deskundig vast dat het een zwarte Volvo was van een thuisverpleegster die bij het achteruitrijden van de huisoprit onmogelijk die plots passerende peuter onmogelijk gezien of gehoord kan hebben bij het aantikken van het kwestbaar peuterhoofdje.

De thuisverpleegster met de sympathieke Volvo kreeg natuurlijk direct alle medelijden van de plaatselijke buurt in de trend van : " arm kind, juist die jonge vrouw moet zoiets gebeuren... "

Over het echtpaar geen woord, zelfs geen excuses hebben ze gekregen.
(toch niet in de sensatiemedia)

D'ARTOIS
4 november 2011, 10:49
2

giserke
4 november 2011, 11:00
Of het nu een kind, een puber of een volwassen vrouw is, wat doe dit er toe?
Mishandeling is mishandeling.

Met stijgende verbazing lees ik hier reacties, hoe sommigen het gedrag van die vent proberen te vergoelijken. Gewoon ziek man!

suqar_7loe
4 november 2011, 11:06
Of het nu een kind, een puber of een volwassen vrouw is, wat doe dit er toe?
Mishandeling is mishandeling.

Met stijgende verbazing lees ik hier reacties, hoe sommigen het gedrag van die vent proberen te vergoelijken. Gewoon ziek man!

Als ze de daden van Breivik goed praten waarom dit dan ook niet? Niks verbazingwekkend aan. Dit soort is een gevaar voor de maatschappij en ik zou er ook niet van verschieten dat net dit soortje losse handjes bezitten.

Ratatosk
4 november 2011, 11:09
Of het nu een kind, een puber of een volwassen vrouw is, wat doe dit er toe?
Mishandeling is mishandeling.

Met stijgende verbazing lees ik hier reacties, hoe sommigen het gedrag van die vent proberen te vergoelijken. Gewoon ziek man!

Misschien omdat u niet begrijpt over wat het gaat.

U bent juist het perfecte voorbeeld dat een mening vormt op basis van krantenkoppen en eerste indrukken ipv naar de achtergrond te zien.

Ga maar eens naar een ziekenhuis om te zien wat echte mishandeling is.

Misschien moet je maar iedereen ineens aanklagen die ooit eens een stamp onder de kont hebben gegeven bij hun kinderen. Dat is ook mishandeling volgens uw definitie.

Maar ik zie u anders geen commentaar geven op de moeder. Ze deed nochtans hetzelfde als de man. Of is volgens uw definitie de vrouw altijd het slachtoffer?

Ratatosk
4 november 2011, 11:13
Als ze de daden van Breivik goed praten waarom dit dan ook niet? Niks verbazingwekkend aan. Dit soort is een gevaar voor de maatschappij en ik zou er ook niet van verschieten dat net dit soortje losse handjes bezitten.

Waar zie je hier mensen Breivik verdedigen? Weer aan het liegen? Volgens uw religie is dat ook normaal.

Niemand verdedigd hier mishandeling, echter hebben sommigen wel een zeer ruime interpretatie van mishandeling. Owee als uw kind gedwongen wortelpuree moet eten. Dat is ook mishandeling.

Op kwestie van moraal zou je beter zwijgen. iemand die het opblazen van kindjes okee vind moet niet komen zeveren over moraal.

maddox
4 november 2011, 11:16
Als ze de daden van Breivik goed praten waarom dit dan ook niet? Niks verbazingwekkend aan. Dit soort is een gevaar voor de maatschappij en ik zou er ook niet van verschieten dat net dit soortje losse handjes bezitten.

Nu bent U aan't stropoppen.

Ik kan Breiviks gedachtengang vrij goed volgen. Breiviks daden goed praten, nope. Hij deed het niet goed genoeg naar mijn mening. En met verkeerde doelwitten.( wat derde rangs ambtenaren en een hoop jongeren met linkse ideen, dat is niet wat ik als een gevaar voor de seculiere, westerse beschaving bekijk)

Maar ik kan me niet voorstellen dat ikzelf kinderen of vrouwen zou afranselen.(of doden)

Misschien een hiaat in mijn opvoeding?

AdrianHealey
4 november 2011, 11:19
Maar begrijpen is wel anders.

Ik kan (blijkbaar de einigste op deze forum) begrip opbrengen dat een vader zijn zelfbeheersing voor één keer verloor na de zoveelste keer dat zijn 16-jarige dochter betrapt werd op stelen en liegen. Ze heeft pijn gehad maar dat is het enigste. Ze heeft geen kwetsure of iets anders opgelopen omdat niet de bedoeling van de vader was.

Iemand die kinderen van 8 jaar aframmelt omdat mijnheer gedronken heeft daar kan ik duidelijk geen begrip voor opbrengen. Maar dan spreken we duidelijk over een andere achtergrond.

Ja, blijkbaar kan jij als enige daar begrip voor opbrengen.

Ik hoop dat jij geen kinderen hebt.

Overigens; ze pleegde geen diefstal. Downloaden is geen diefstal.

Ratatosk
4 november 2011, 11:23
Ja, blijkbaar kan jij als enige daar begrip voor opbrengen.

Ik hoop dat jij geen kinderen hebt.

Overigens; ze pleegde geen diefstal. Downloaden is geen diefstal.

Dat is technische mumbo jumbo.

Ze heeft billenkoek gekregen nadat ze iets had gedaan wat ze niet mocht doen en dit naverschillende herhalingen.

Als ze had geluisterd dan had ze geen billenkoek gekregen.

Maar blijkbaar is Europa aan het vervrouwelijken op gebied van straf. Als je de misdaadcijfers ziet onder de jeugd dan bevestigt dit gewoon dat de jeugd geen normen meer krijgt aangeleerd.
En dan acheraf klagen dat het zo'n brave was. Wel ik zeg dan duidelijk dat de ouders hun kinderen tot boefjes hebben opgevoed.

giserke
4 november 2011, 11:24
Misschien omdat u niet begrijpt over wat het gaat.


Wat is er moeilijk te begrijpen? Vent rammelt dochter af met een riem.

U bent juist het perfecte voorbeeld dat een mening vormt op basis van krantenkoppen en eerste indrukken ipv naar de achtergrond te zien.
krantenkoppen?
De kranten hebben die video gemaakt of zo? Ik zie gewoon wat er op die video te zien is.

Ga maar eens naar een ziekenhuis om te zien wat echte mishandeling is.

Waarom moet jij altijd andere mistoestanden aanhalen om deze misdaad goed te praten?

Misschien moet je maar iedereen ineens aanklagen die ooit eens een stamp onder de kont hebben gegeven bij hun kinderen. Dat is ook mishandeling volgens uw definitie.

Als die stampen op te regelmatige basis voorkomen, onterecht, en het kan bewezen worden, waarom niet?

Maar ik zie u anders geen commentaar geven op de moeder. Ze deed nochtans hetzelfde als de man. Of is volgens uw definitie de vrouw altijd het slachtoffer?

Ik heb wel commentaar gegeven op die vrouw.
Ze is minstens medeplichtig en mag ook vervolgd worden.

Maar de motivatie van die vrouw zal wel anders zijn dan die vent.
Die vrouw zal dat gedaan hebben, om haar vent te bevestigen, omdat ze waarschijnlijk zelf ook regelmatig de riem kreeg.
Bovendien heeft ze hem al laten zitten.

maddox
4 november 2011, 11:29
Misschien omdat u niet begrijpt over wat het gaat.
En U springt nu over de rand van dezelfde ravijn, alleen aan de overkant.

U bent juist het perfecte voorbeeld dat een mening vormt op basis van krantenkoppen en eerste indrukken ipv naar de achtergrond te zien.
Bingo. LMaar U gaat ook uit van hetzelfde.

Ga maar eens naar een ziekenhuis om te zien wat echte mishandeling is.
Geen probleem.

Misschien moet je maar iedereen ineens aanklagen die ooit eens een stamp onder de kont hebben gegeven bij hun kinderen. Dat is ook mishandeling volgens uw definitie.
Ik geloof niet dat Suqar_7loe een artisjokje is. Een hypocriet die openlijk enige disciplinaiore acties tegenover nageslacht veroordeeld, maar toch zelf de harde hand hanteerd.

Maar ik zie u anders geen commentaar geven op de moeder. Ze deed nochtans hetzelfde als de man. Of is volgens uw definitie de vrouw altijd het slachtoffer?
Er is tot nu toe weinig aanleiding gegeven om de moeder per se in't visier te nemen.

Mijn persoonlijke mening is dat je kinderen niet op die manier kan opvoeden.
Als 1 klap mij voor de rest van mijn leven al bij kan staan, als stevige jongeman, hoe gaat een afranseling als dat dat meisje meer leren dat het recht van de sterkste(nochtans mijn stokpaardje) haar beter voorbereid op't leven

Die "vader", of "rechter" is niet meer of minder dan een achterlijke troglodiet, en de wraakactie van de jongedame en haar choreografen geeft dat alleen een extra dlmensie. Het recht van de sterkste kan ook uitgedrukt worden in het recht van de sterkste groep. Is dat nu het recht van het sterkste leger, het recht van de best veelbelovende partij, of van de grootste groep dorpsidioten...

In dit geval is het simpel. Domheid word bestraft.

Ratatosk
4 november 2011, 11:30
Wat is er moeilijk te begrijpen? Vent rammelt dochter af met een riem.

Ik zie een billenkoek, een aframmeling is toch iets anders

krantenkoppen?
De kranten hebben die video gemaakt of zo? Ik zie gewoon wat er op die video te zien is.

De titel.

En nee, je hebt de film niet gezien want dan zou je zoals eerder gezegd geen foute feiten vertellen.

. Als die stampen op te regelmatige basis voorkomen, onterecht, en het kan bewezen worden, waarom niet?

Dus een kleine dat stout is mag niet meer bestraft worden omdat het anders mishandeling zou zijn.

Maar de motivatie van die vrouw zal wel anders zijn dan die vent. Die vrouw zal dat gedaan hebben, om haar vent te bevestigen, omdat ze waarschijnlijk zelf ook regelmatig de riem krijgt.
Bovendien heeft ze hem al laten zitten.

Zoals eerder gesteld, de vrouw is altijd het slachtoffer. 8O

Ze mogen de mannen psychologisch onderdrukken en pesten maar owee als de man dan zijn zelfbeheersing verliest en een tik uitdeelt.

Ratatosk
4 november 2011, 11:35
Eenmalig overdreven een billenkoek geven omdat iemand zijn zelfbeheersing verliest nadat ie verschillende keren een preek over hetzelfde onderwerp had gegeven.

Dat is wat er gebeurd is.

Dus geen mishandeling. Degene die dat wel zeggen schofferen hiermee de echte slachtoffers van mishandeling. Ga die slachtoffers maar eens vertellen dat een blauw oog en een gebroken kaak als maandelijks ontbijt even erg is als een eenmalige overdreven billenkoek.

maddox
4 november 2011, 11:38
Ik zie een billenkoek, een aframmeling is toch iets anders

Ik krijg medelijden met U.
Als U dit billekoek noemt, dan wil ik niet wisselen, en begrijp ik plots een stuk beter dat mishandelde kinderen een grotere kans hebben ook hun kinderen te mishandelen;

Billekoek kreeg ik toen ik ging proberen dat het lek prikken van de 5 liter fles wasverzachter kon verstopt worden met een pleister. En dan spreken we over een paar petsen. Goed genoeg om van te verschieten. En 5 minuten van te huilen na de 2 minuten in uiterste verbazing te staan kijken naar een boze ma.
Of de ene klap van mijn vader.... die gegeven was met recht en reden.

De titel.

En nee, je hebt de film niet gezien want dan zou je zoals eerder gezegd geen foute feiten vertellen.
Zelfs de meest zachte streling met een broeksriem zou er anders uitzien.
Of het was een dominatiegegeven zonder sexuele bijsmaak. Of het was nog een graad erger...?

Dus een kleine dat stout is mag niet meer bestraft worden omdat het anders mishandeling zou zijn.
Daar ben ik mee akkoord.

Zoals eerder gesteld, de vrouw is altijd het slachtoffer. 8O
Ze mogen de mannen psychologisch onderdrukken en pesten maar owee als de man dan zijn zelfbeheersing verliest en een tik uitdeelt.
Als de man of te dom is, of te hormonaal misleid om in zo'n situatie terecht te komen...

elsina
4 november 2011, 11:40
Deze reportage van het ABC programma 20/20 over homeless teens vind ik veel erger dan wat er gebeurt is met die rechter.

http://www.youtube.com/watch?v=7IQMAdW0IVk

Er bestaat toch zoeits als child protection in de us http://www.ocfs.state.ny.us/main/cps/

giserke
4 november 2011, 11:43
Deze reportage van het ABC programma 20/20 over homeless teens vind ik veel erger dan wat er gebeurt is met die rechter.

http://www.youtube.com/watch?v=7IQMAdW0IVk

Gaan we kicken op wat het ergst is? 8O

giserke
4 november 2011, 11:47
Ik zie een billenkoek, een aframmeling is toch iets anders

Jij bent hier precies wel de enige die dit billenkoek noemt.


De titel.

En nee, je hebt de film niet gezien want dan zou je zoals eerder gezegd geen foute feiten vertellen.


Welke fout? Jij bent blijkbaar de enige die neit ziet wat er op die video staat.

Dus een kleine dat stout is mag niet meer bestraft worden omdat het anders mishandeling zou zijn.

Gaan we trollen? Dit staat er trouwens niet.
Wat begrijp jij eigenlijk niet ivm "Als die stampen op te regelmatige basis voorkomen, onterecht, en het kan bewezen worden"

Zoals eerder gesteld, de vrouw is altijd het slachtoffer. 8O

Ze mogen de mannen psychologisch onderdrukken en pesten maar owee als de man dan zijn zelfbeheersing verliest en een tik uitdeelt.

Ik geef jou een goede raad! Ga dringend hulp zoeken aub!
U bent een gevaar voor de samenleving.

suqar_7loe
4 november 2011, 11:53
Waar zie je hier mensen Breivik verdedigen? Weer aan het liegen? Volgens uw religie is dat ook normaal.

Niemand verdedigd hier mishandeling, echter hebben sommigen wel een zeer ruime interpretatie van mishandeling. Owee als uw kind gedwongen wortelpuree moet eten. Dat is ook mishandeling.

Op kwestie van moraal zou je beter zwijgen. iemand die het opblazen van kindjes okee vind moet niet komen zeveren over moraal.

Natuurlijk waren er een pak forummers die Breivik's daden goed waren aan het praten. Ga de draden maar eens nalezen. Dat jij mishandeling goedpraat verwondert me niet. En ondertussen maar zaken opnoemen die zogezegd erger zijn dan wat dit meisje heeft meegemaakt. Wees gerust, niemand neemt je hier nog serieus. Ernst is ver te zoeken bij jou.

De rest van je zieke reactie meld ik even aan de moderators. Ik heb genoeg leugens van jou mogen slikken. En als iemand een ban krijgt omdat hij me een 'rat' noemt zul jij binnenkort hopelijk hetzelfde lot ondergaan. Liever een rat dan een kindermoordenaar, nietwaar.

suqar_7loe
4 november 2011, 11:54
U bent een gevaar voor de samenleving.

En dat stoppen ze dan in een rusthuis. De gedachte alleen al.

maddox
4 november 2011, 11:58
Natuurlijk waren er een pak forummers die Breivik's daden goed waren aan het praten. Ga de draden maar eens nalezen.
Dat mijn beste, is niet waar. Zelfs de meest gortige reactie was meer in de strekking, "waarom heeft ie geen moskee opgeblazen?".

Dat jij mishandeling goedpraat verwondert me niet. En ondertussen maar zaken opnoemen die zogezegd erger zijn dan wat dit meisje heeft meegemaakt. Wees gerust, niemand neemt je hier nog serieus. Ernst is ver te zoeken bij jou.
Stropopjes.
.

giserke
4 november 2011, 11:58
Volgens mij heeft die dochter aframmelingen gekregen voor een paar illegale downloads. Daarvoor een aframmeling geven? 8O
Ja die dochter gaf wel blijk dat ze op het slechte pad was, en een potentieel toekomstig crimineel te zijn. :roll:

Wie heeft dit nog nooit gedaan? Als je kijkt op youtube, naar een filmpje waar auteursrechten opstaan ben je ook illegaal bezig.

Ik durf wedden als ze die vent zijn laptop zouden controleren, die vol zit met pornotoestanden. de schijn heilighaard!

Ratatosk
4 november 2011, 12:00
Jij bent hier precies wel de enige die dit billenkoek noemt.

Wat het ook is, kletsen op de poep. Hij heeft haar nergens anders geraakt.

Gaan we trollen? Dit staat er trouwens niet.
Wat begrijp jij eigenlijk niet ivm "Als die stampen op te regelmatige basis voorkomen, onterecht, en het kan bewezen worden"

Wat is regelmatig? is een stamp onder de kont mishandeling? Dus als het kind stout is en niet wilt luisteren dan ga jij ermee praten. Ook na de 50ste keer?

Ik geef jou een goede raad! Ga dringend hulp zoeken aub!
U bent een gevaar voor de samenleving.

Dus iemand die straffen als een deel van een opveoding ziet, hulp nodig heeft en een gevaaris. Wel dan vraag ik me af in welk soort maatschappij jij wilt leven. Eentje waarbij iedereen kan doen wat ie wilt want straffen is barbaars. Ik vind uw opvatting gevaarlijk.

Ratatosk
4 november 2011, 12:01
Deze reportage van het ABC programma 20/20 over homeless teens vind ik veel erger dan wat er gebeurt is met die rechter.

http://www.youtube.com/watch?v=7IQMAdW0IVk

Er bestaat toch zoeits als child protection in de us http://www.ocfs.state.ny.us/main/cps/

In texas is disciplinair straffen legaal.

Zelfs al waren de feiten strafbaar dan zijn ze nu na 7 jaar verjaart.

giserke
4 november 2011, 12:02
Wat het ook is, kletsen op de poep. Hij heeft haar nergens anders geraakt.

[QUOTE]Gaan we trollen? Dit staat er trouwens niet.
Wat begrijp jij eigenlijk niet ivm "Als die stampen op te regelmatige basis voorkomen, onterecht, en het kan bewezen worden"

Wat is regelmatig? is een stamp onder de kont mishandeling?



Dus iemand die straffen als een deel van een opveoding ziet, hulp nodig heeft en een gevaaris. Wel dan vraag ik me af in welk soort maatschappij jij wilt leven. Eentje waarbij iedereen kan doen wat ie wilt want straffen is barbaars. Ik vind uw opvatting gevaarlijk.

Zoek misschien eens op in het woordenboek wat een aframmeling is, en straffen betekend.

Ratatosk
4 november 2011, 12:03
Zoek misschien eens op in het woordenboek wat een aframmeling is, en straffen betekend.

Iets anders dan een billenkoek.

U kent het verschil niet, uw berichten laten dat duielijk zien.

maddox
4 november 2011, 12:05
Volgens mij heeft die dochter aframmelingen gekregen voor een paar illegale downloads. Daarvoor een aframmeling geven? 8O
Gewoon de middelen ontnemen. Hoe moeilijk kan dat zijn om een lichamelijk gehandicapte dochter geen toegang tot het internet te geven in't ouderlijke huis? (zie wel de periode 7 jaar geleden nog niet al te veel smartphones)

Ja die dochter gaf wel blijk dat ze op het slechte pad was, en een potentieel toekomstig crimineel blijkt te zijn. :roll:
Wie heeft dit nog nooit gedaan? Als je kijkt op youtube, naar een filmpje waar auteursrechten opstaan ben je ook illegaal bezig.
Ik ga er van uit dat Youtube daar een mouw aan past.

Ikzelf weiger pertinent niet gekochte materialen op mijn harde schijf te zetten. Tenzij de materialen niet meer commercieel verkrijgbaar zijn. (of kan U me nog een full version of Total Annihilation bezorgen?)
Ik durf wedden als ze die vent zijn laptop zouden controleren, die vol zit met pornotoestanden. de schijn heilighaard!
Dat weet je niet. Stropop argument nietwaar.

Dexter
4 november 2011, 12:06
Een riem is ervoor zodat sommigen niet met hun broek rond hun enkels moeten rondlopen.

Een riem dient niet om te slaan, niet op uw dochter, zoon, vrouw, buur, hond, schaap, ...

Ziehier een radicale oplossing :

'Geen internet voor 2 weken en nu naar uw kamer !'

Probleem opgelost en geen geweld gebruikt.

Simpel toch ?

giserke
4 november 2011, 12:07
Gewoon de middelen ontnemen. Hoe moeilijk kan dat zijn om een lichamelijk gehandicapte dochter geen toegang tot het internet te geven in't ouderlijke huis? (zie wel de periode 7 jaar geleden nog niet al te veel smartphones)


Ik ga er van uit dat Youtube daar een mouw aan past.

Ikzelf weiger pertinent niet gekochte materialen op mijn harde schijf te zetten. Tenzij de materialen niet meer commercieel verkrijgbaar zijn. (of kan U me nog een full version of Total Annihilation bezorgen?)

Dat weet je niet. Stropop argument nietwaar.

Daarom zet ik ook dat ik hiervoor durf wedden. ;-)

Ik ken dat soort gasten maar al te goed.

giserke
4 november 2011, 12:10
Gewoon de middelen ontnemen. Hoe moeilijk kan dat zijn om een lichamelijk gehandicapte dochter geen toegang tot het internet te geven in't ouderlijke huis? (zie wel de periode 7 jaar geleden nog niet al te veel smartphones)


Ik ga er van uit dat Youtube daar een mouw aan past.

Ikzelf weiger pertinent niet gekochte materialen op mijn harde schijf te zetten. Tenzij de materialen niet meer commercieel verkrijgbaar zijn. (of kan U me nog een full version of Total Annihilation bezorgen?)

Dat weet je niet. Stropop argument nietwaar.

;-) http://www.filestube.com/t/total+annihilation+rapidshare

Ratatosk
4 november 2011, 12:11
Een riem is ervoor zodat sommigen niet met hun broek rond hun enkels moeten rondlopen.

Een riem dient niet om te slaan, niet op uw dochter, zoon, vrouw, buur, hond, schaap, ...

Ziehier een radicale oplossing :

'Geen internet voor 2 weken en nu naar uw kamer !'

Probleem opgelost en geen geweld gebruikt.

Simpel toch ?

Er is herhaaldelijk op gewezen dat de reactie van de rechter kwam na meerdere keren zijn dochter daarover mondeling berispt te hebben.

Een billenkoek met een riem is overdreven maar is het mishandeling? Nee, de vuisten gebruiken of met een riem het lichaam volledig bewerken noem ik mishandeling.

maddox
4 november 2011, 12:12
Daarom zet ik ook dat ik hiervoor durf wedden. ;-)

Ik ken dat soort gasten maar al te goed.

Wedden>? Als je niet kan aantonen dat die kwispel moedwillig porno op zijn harde schijf zet, bied ik jou en jouw partner een gezellig dinnertje aan in Huize Chaos. Als tegenprestatie, hetzelfde, maar dan brengt U een fles goeie wiskey en porto mee.

giserke
4 november 2011, 12:14
Dit liedje past perfect in het profiel van die vent. (http://www.youtube.com/watch?v=SfZGUdcBBLc)

Some of those that work forces
are the same that burn crosses.

Dexter
4 november 2011, 12:21
Er is herhaaldelijk op gewezen dat de reactie van de rechter kwam na meerdere keren zijn dochter daarover mondeling berispt te hebben.

Een billenkoek met een riem is overdreven maar is het mishandeling? Nee, de vuisten gebruiken of met een riem het lichaam volledig bewerken noem ik mishandeling.

Heeft het gerecht ooit als straf geweld gebruikt tegen Dutroux ?

Maar u praat geweld wel goed als straf tegen een 16 jarige voor het downloaden van een MP3-tje.

Het is voor mij duidelijk dat u inderdaad maar eekhoornballetjes heeft want nen echte vent me kloten aan zen lijf slaat zijn kinderen niet. Fact.

Ratatosk
4 november 2011, 12:27
Heeft het gerecht ooit als straf geweld gebruikt tegen Dutroux ?

Maar u praat geweld wel goed als straf tegen een 16 jarige voor het downloaden van een MP3-tje.

Het is voor mij duidelijk dat u inderdaad maar eekhoornballetjes heeft want nen echte vent me kloten aan zen lijf slaat zijn kinderen niet. Fact.

Een echte vader straft zijn kinderen als die iets doen wat niet mag.

Ratatosk
4 november 2011, 12:28
Gaat men kinderen ook in mol opsluiten als ze hun vriendjes in het zwembad een billenkoek geven met een natte handdoek?

Dexter
4 november 2011, 12:29
Een echte vader straft zijn kinderen als die iets doen wat niet mag.

Correct, maar een straf wil niet zeggen slaan.

AdrianHealey
4 november 2011, 12:36
Dat is technische mumbo jumbo.

Ze heeft billenkoek gekregen nadat ze iets had gedaan wat ze niet mocht doen en dit naverschillende herhalingen.

Als ze had geluisterd dan had ze geen billenkoek gekregen.

Maar blijkbaar is Europa aan het vervrouwelijken op gebied van straf. Als je de misdaadcijfers ziet onder de jeugd dan bevestigt dit gewoon dat de jeugd geen normen meer krijgt aangeleerd.
En dan acheraf klagen dat het zo'n brave was. Wel ik zeg dan duidelijk dat de ouders hun kinderen tot boefjes hebben opgevoed.

Gij zijt niet zo slim, he?

Dexter
4 november 2011, 12:47
Maar blijkbaar is Europa aan het vervrouwelijken op gebied van straf.

U beseft toch dat vrouwen de koplopers zijn in het mishandelen van kinderen ?

Dus aub geen vervrouwelijking van straf.

Ratatosk
4 november 2011, 12:51
Correct, maar een straf wil niet zeggen slaan.

je hebt een billenkoek en een aframmeling. Pijn doen via de poep vind ik in sommige gevallen een gepaste straf. Daarbij heb ik eerder gesteld dat een billenkoek met een riem zwaar overdreven is.

En wie dat filmpje heeft gezien zal moeten erkennen dat ze een paar seconden nadat het gedaan was niet meer huilde en zonder problemen de camera kan afzetten. Dus zo erg zullen die slagen niet geweest zijn. Het was een overdreven reactie van een man die zijn zelfbeheersing verloor na ettelijke waarschuwingen aan zijn dochter maar mishandeling is het niet.

Maar op het Amerikaanse nieuws begint het leuker te worden. Blijkbaar is de motivatie omdat filmpje te zetten toch niet zo nobel. Het gaat richting afpersing en hoederecht.

Ratatosk
4 november 2011, 12:52
U beseft toch dat vrouwen de koplopers zijn in het mishandelen van kinderen ?

Dus aub geen vervrouwelijking van straf.

Misschien een verkeerde woordkeuze, laten we het op verzwakking houden.

Ratatosk
4 november 2011, 12:53
Gij zijt niet zo slim, he?

Op gebied van hersenbeschadiging niet.

SDX
4 november 2011, 13:17
je hebt een billenkoek en een aframmeling. Pijn doen via de poep vind ik in sommige gevallen een gepaste straf. Daarbij heb ik eerder gesteld dat een billenkoek met een riem zwaar overdreven is.

En wie dat filmpje heeft gezien zal moeten erkennen dat ze een paar seconden nadat het gedaan was niet meer huilde en zonder problemen de camera kan afzetten. Dus zo erg zullen die slagen niet geweest zijn. Het was een overdreven reactie van een man die zijn zelfbeheersing verloor na ettelijke waarschuwingen aan zijn dochter maar mishandeling is het niet.

Maar op het Amerikaanse nieuws begint het leuker te worden. Blijkbaar is de motivatie omdat filmpje te zetten toch niet zo nobel. Het gaat richting afpersing en hoederecht.

Effe serieus blijven èh!

Met 'n 'riem' op je kind slaan, herhaaldelijk, en de vrouw deed bovendien vlijtig mee, waarschijnlijk om zèlf geen motten te krijgen, maar als moeder láát je je kind, je eigen vlees en bloed, niet aframmelen met 'n riem, als z�*j hèm eens goed had afgerammeld, had ik misschien nog enig respect kunnen opbrengen!

beiden verdienen 't niet om hoederecht te hebben, beiden uit de ouderlijke macht ontzetten en nog 'n flinke straf bovenop!

Ratatosk
4 november 2011, 13:29
Effe serieus blijven èh!

Met 'n 'riem' op je kind slaan, herhaaldelijk, en de vrouw deed bovendien vlijtig mee, waarschijnlijk om zèlf geen motten te krijgen, maar als moeder láát je je kind, je eigen vlees en bloed, niet aframmelen met 'n riem, als z�*j hèm eens goed had afgerammeld, had ik misschien nog enig respect kunnen opbrengen!

beiden verdienen 't niet om hoederecht te hebben, beiden uit de ouderlijke macht ontzetten en nog 'n flinke straf bovenop!

Als het nu aframmelen was op het gezicht, armen, borsten dan zou ik je gelijk geven. Nu was het op de poep zoals men kindjes van 5 jaar vroeger op de blote poep kletsten en het poepje rood zag. Met een riem is overdreven maar de meesten staren zich daar op vast. Het speelt in mindere mate geen rol wat er gebruikt wordt. Is iemand die uit frustratie omwille van de omstandigheden (iedereen heeft een kookpunt) met een tijdschrift slaat op een hoofd beter dan iemand die dit met een riem op de poep doet? Beide hebben hetzelfde effect, het doet eventjes pijn maar er is geen sprake van een kwetsure of een andere verwonding. Het gaat over dat men begrijpt dat men fout was. Bij een mishandeling gaat het over het kunnen kwetsen en dat men fysieke controle heeft over de persoon. En dit is nu niet het geval.

SDX
4 november 2011, 13:37
Als het nu aframmelen was op het gezicht, armen, borsten dan zou ik je gelijk geven. Nu was het op de poep zoals men kindjes van 5 jaar vroeger op de blote poep kletsten en het poepje rood zag. Met een riem is overdreven maar de meesten staren zich daar op vast. Het speelt in mindere mate geen rol wat er gebruikt wordt. Is iemand die uit frustratie omwille van de omstandigheden (iedereen heeft een kookpunt) met een tijdschrift slaat op een hoofd beter dan iemand die dit met een riem op de poep doet? Beide hebben hetzelfde effect, het doet eventjes pijn maar er is geen sprake van een kwetsure of een andere verwonding. Het gaat over dat men begrijpt dat men fout was. Bij een mishandeling gaat het over het kunnen kwetsen en dat men fysieke controle heeft over de persoon. En dit is nu niet het geval.

Slaan is altijd 'n teken van onmacht!

Als je gefrustreerd bent, sla met je hoofd tegen de muur i.p.v. met 'n 'riem' 'n kind af te rammelen!

Beiden zijn niet in staat om 'n kind deftig op te voeden!

alice
4 november 2011, 13:37
Eenmalig overdreven een billenkoek geven omdat iemand zijn zelfbeheersing verliest nadat ie verschillende keren een preek over hetzelfde onderwerp had gegeven.

Dat is wat er gebeurd is.

Dus geen mishandeling. Degene die dat wel zeggen schofferen hiermee de echte slachtoffers van mishandeling. Ga die slachtoffers maar eens vertellen dat een blauw oog en een gebroken kaak als maandelijks ontbijt even erg is als een eenmalige overdreven billenkoek.
Meent u dit nu echt?? Ik lees dat u dus geweld doodsimpel goedkeurt en minimaliseert met vreemde standpunten zoals" ze was al gewaarschuwd" of" het was maar eenmalig" en " overdreven"
U heeft het over een dochter die afgeranseld wordt door haar vader met een reim!:roll:

Hoezo geen mishandeling, wat kraam je nu toch uit!!:roll:

SDX
4 november 2011, 13:38
Meent u dit nu echt?? Ik lees dat u dus geweld doodsimpel goedkeurt en minimaliseert met vreemde standpunten zoals" ze was al gewaarschuwd" of" het was maar eenmalig" en " overdreven"
U heeft het over een dochter die afgeranseld wordt door haar vader met een reim!:roll:

Hoezo geen mishandeling, wat kraam je nu toch uit!!:roll:

+ de 'moeder' (die naam niet waardig) deed vlijtig mee!

...en natuurlijk is dit mishandeling, zelfs al was 't maar eenmalig!

Dexter
4 november 2011, 13:41
Als het nu aframmelen was op het gezicht, armen, borsten dan zou ik je gelijk geven. Nu was het op de poep zoals men kindjes van 5 jaar vroeger op de blote poep kletsten en het poepje rood zag. Met een riem is overdreven maar de meesten staren zich daar op vast. Het speelt in mindere mate geen rol wat er gebruikt wordt. Is iemand die uit frustratie omwille van de omstandigheden (iedereen heeft een kookpunt) met een tijdschrift slaat op een hoofd beter dan iemand die dit met een riem op de poep doet? Beide hebben hetzelfde effect, het doet eventjes pijn maar er is geen sprake van een kwetsure of een andere verwonding. Het gaat over dat men begrijpt dat men fout was. Bij een mishandeling gaat het over het kunnen kwetsen en dat men fysieke controle heeft over de persoon. En dit is nu niet het geval.

Dat was exact het geval.

Geen kwetsure of verwonding, de ideale foltertechniek dus.

Het gaat er bij mij niet in dat iemand het mishandelen van kinderen goedpraat. Ik ben ook stout geweest, ook gestraft geweest maar nooit met geweld of slaan.

Kunt u mij eens bewijzen dat een opvoeding met geweld beter is dan zonder ?

Pietje
4 november 2011, 13:41
Blijkbaar was het geen alleenstaand geval, maar hebben die mishandelingen jaren aan een stuk geduurd, tot dat de dochter de laatste feiten online zette.
Er lijkt een onderzoek bezig, daar "hij" momenteel op non-actief is gezet, maar gezien de verjaring, zal die onmens wellicht zijn straf ontlopen. Walgelijk gewoon.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1343438/2011/11/04/Rechter-die-dochter-afranselde-daagde-haar-uit-video-online-te-zetten.dhtml

giserke
4 november 2011, 13:55
Die vent heeft als rechter één van de hoogste functies als voorbeeldmodel.

Pietje
4 november 2011, 13:56
Die vent heeft als rechter één van de hoogste functies als voorbeeldmodel.

Kinderrechter dan nog :?

Ratatosk
4 november 2011, 13:56
Dat was exact het geval.

Geen kwetsure of verwonding, de ideale foltertechniek dus.

Het gaat er bij mij niet in dat iemand het mishandelen van kinderen goedpraat. Ik ben ook stout geweest, ook gestraft geweest maar nooit met geweld of slaan.

Kunt u mij eens bewijzen dat een opvoeding met geweld beter is dan zonder ?

Een billenkoek is geen geweld.

De huidige jeugdcriminaliteit.

Ratatosk
4 november 2011, 13:57
Meent u dit nu echt?? Ik lees dat u dus geweld doodsimpel goedkeurt en minimaliseert met vreemde standpunten zoals" ze was al gewaarschuwd" of" het was maar eenmalig" en " overdreven"
U heeft het over een dochter die afgeranseld wordt door haar vader met een reim!:roll:

Hoezo geen mishandeling, wat kraam je nu toch uit!!:roll:

Een afranseling is iets anders dan een billenkoek.

SDX
4 november 2011, 13:58
Kinderrechter dan nog :?

Dat maakt 't pas walgelijk!

SDX
4 november 2011, 14:00
Een afranseling is iets anders dan een billenkoek.

Dat kind wèrd afgeranseld door beiden, èn de vader, èn de moeder die even later haar steentje nog eens kwam bijdragen.

Hoe kan je daar naast kijken?

Ratatosk
4 november 2011, 14:00
Dit is het resultaat van een billenkoek

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F179950_pb_01&$2009artikelDetailVisualLandscape$

Dit van een afranseling of mishandeling.

http://1.bp.blogspot.com/_dczlLaj_9kQ/TLanOIGgnWI/AAAAAAAABSE/xRE6UDwNvoM/S760/lady+face.JPG

Pietje
4 november 2011, 14:04
Dat kind wèrd afgeranseld door beiden, èn de vader, èn de moeder die even later haar steentje nog eens kwam bijdragen.

Hoe kan je daar naast kijken?

Steek er je tijd niet meer in, de hele wereld mag dan verontwaardigd reageren, hij vindt zijn zelfverklaard eigengelijk belangrijker dan de gruwelijke feiten.

Dexter
4 november 2011, 14:06
De huidige jeugdcriminaliteit.

En u bent er zeker van dat alle jeugdcriminaliteit wordt gepleegd door jongeren uit een liefdevol gezin ?

De grootste sadisten en verkrachters komen juist WEL uit een gezin waar geweld de regel is.

En voor mij hierbij de kous af.

Nog een prettig leven met uw mening.

SDX
4 november 2011, 14:08
Steek er je tijd niet meer in, de hele wereld mag dan verontwaardigd reageren, hij vindt zijn zelfverklaard eigengelijk belangrijker dan de gruwelijke feiten.

Ik begrijp 't niet, echt niet. :-(

Pietje
4 november 2011, 14:11
Ik begrijp 't niet, echt niet. :-(

Ik ook niet, maar wat ga je er aan doen ?

Ratatosk
4 november 2011, 14:14
Duidelijk geen argumenten meer na mijn foto's.

SDX
4 november 2011, 14:17
Duidelijk geen argumenten meer na mijn foto's.

Dacht jij écht dat je uiterlijke verwondingen moet hebben om 'mishandeld' te worden, wat dacht je van psychische mishandeling, of bestaat dat volgens jou niet?

Dit kind werd mishandeld door beide ouders, niet geschikt als ouder, al was 't maar 1 maal!

SDX
4 november 2011, 14:17
Ik ook niet, maar wat ga je er aan doen ?

Hèm eens met de riem...nee lamaar. :?

Pietje
4 november 2011, 14:19
Hèm eens met de riem...nee lamaar. :?

Laat ons samen hopen, dat hij zelf geen kinderen heeft.

Dexter
4 november 2011, 14:21
Laat ons samen hopen, dat hij zelf geen kinderen heeft.

Ik dacht net hetzelfde.

SDX
4 november 2011, 14:24
Laat ons samen hopen, dat hij zelf geen kinderen heeft.

^2

alice
4 november 2011, 14:33
Een afranseling is iets anders dan een billenkoek.

Ja zeg! Wat is dat voor een antwoord? Je dochter slaan met een riem is grove mishandeling, punt uit!
Schattig hoor, u maakt daar " billenkoek " van!
Beangstigend wat u hiermee doet...

alice
4 november 2011, 14:37
Dit is het resultaat van een billenkoek

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F179950_pb_01&$2009artikelDetailVisualLandscape$

Dit van een afranseling of mishandeling.

http://1.bp.blogspot.com/_dczlLaj_9kQ/TLanOIGgnWI/AAAAAAAABSE/xRE6UDwNvoM/S760/lady+face.JPG

Zoals ik al opmerkte beangstigend.. u vind een seksspelletje tussen volwassen dus blijkbaar van dezelfde orde als een pa die dochter slaat met riem, en pas wanneer je gruwelijk wordt toegetakeld is er volgens u meer aan de hand dan " billenkoek"..
U beseft het niet maar u komt nogal vreemd over met uw meningen...

Pietje
4 november 2011, 14:37
Laat ons samen hopen, dat hij zelf geen kinderen heeft.

.....en er ook nooit zal hebben.

alice
4 november 2011, 14:37
Hèm eens met de riem...nee lamaar. :?

Zou daar mijn handen niet aan vuil willen maken se..;-)

alice
4 november 2011, 14:38
Duidelijk geen argumenten meer na mijn foto's.

Ja hoor, we zijn helemaal onder de indruk...:roll:

Ratatosk
4 november 2011, 14:47
Allemaal hysterische reacties.

Billenkoek klinkt schattig maar is het niet, de bedoeling is om iemand te straffen door pijn. Een tik tegen het hoofd is ook een billenkoek.

Dus nee, volgens de definitie is het dus geen mishandeling. het is een vorm van disciplineren dat we niet meer als modern beschouwen wegens andere methodes die we de dag van vandaag gebruiken als bestraffing. Hoeveel ouders gebruiken nu de dag van vandaag weleens een magazine om een billenkoek te geven? ik denk dat het er veel zijn. Toch stelt niemand daar vragen bij omdat het maar een magazine terwijl de pijn die het genereert even pijnlijk is.

En van geestelijk trauma, ik ken betere methodes om iemand te traumatiseren dan een billenkoek. Elke dag zeggen dat iemand waardeloos is en voor het minste in de hoek steken lijkt me doeltreffender.

Maar niemand kan me zeggen waarom het echt mishandeling is, men ziet een riem en in de titel een gehandicapt kind maar verder stelt men geen vragen bij. Men neemt automatisch aan dat zoiets mishandeling is. Dus pijn aan de poep geven is mishandeling als ik zo de reacties lees. Wel de volgende keer als het met een krant is, voet of hand stel ik me voor dat jullie even verontwaardigd reageren. Ik stel voor dat elke kind dat ooit een tik heeft gekregen klacht indiend tegen de ouders. Een rode plek als straf is mishandeling. Wat moet een loodzware boekentas dan niet zijn? Foltering?

Ratatosk
4 november 2011, 14:50
Zoals ik al opmerkte beangstigend.. u vind een seksspelletje tussen volwassen dus blijkbaar van dezelfde orde als een pa die dochter slaat met riem, en pas wanneer je gruwelijk wordt toegetakeld is er volgens u meer aan de hand dan " billenkoek"..
U beseft het niet maar u komt nogal vreemd over met uw meningen...

Die billenkoek als straf geeft een rode plek op de poep. De foto is nu van een seksboekske maar het is de afbeelding dat telt. Wat het resultaat is van een billenkoek. Degene die ouder dan dertig zijn zullen de billenkoek van opa op het blote kontje nog wel herinneren. Gaat men opa nu aanklagen wegens mishandeling.

SDX
4 november 2011, 14:53
Allemaal hysterische reacties.

Billenkoek klinkt schattig maar is het niet, de bedoeling is om iemand te straffen door pijn. Een tik tegen het hoofd is ook een billenkoek.

Dus nee, volgens de definitie is het dus geen mishandeling. het is een vorm van disciplineren dat we niet meer als modern beschouwen wegens andere methodes die we de dag van vandaag gebruiken als bestraffing. Hoeveel ouders gebruiken nu de dag van vandaag weleens een magazine om een billenkoek te geven? ik denk dat het er veel zijn. Toch stelt niemand daar vragen bij omdat het maar een magazine terwijl de pijn die het genereert even pijnlijk is.

En van geestelijk trauma, ik ken betere methodes om iemand te traumatiseren dan een billenkoek. Elke dag zeggen dat iemand waardeloos is en voor het minste in de hoek steken lijkt me doeltreffender.

Maar niemand kan me zeggen waarom het echt mishandeling is, men ziet een riem en in de titel een gehandicapt kind maar verder stelt men geen vragen bij. Men neemt automatisch aan dat zoiets mishandeling is. Dus pijn aan de poep geven is mishandeling als ik zo de reacties lees. Wel de volgende keer als het met een krant is, voet of hand stel ik me voor dat jullie even verontwaardigd reageren. Ik stel voor dat elke kind dat ooit een tik heeft gekregen klacht indiend tegen de ouders. Een rode plek als straf is mishandeling. Wat moet een loodzware boekentas dan niet zijn? Foltering?

Je kan 't proberen uitleggen zo mooi als je wil.

Die 2 mensen rammelen hun kind duidelijk af, mèt 'n riem.

Als je als ouder je kind niet kan bijbrengen wat goed of fout is, wat wel en niet mag, zònder met de riem erop los te slaan, dan heb je als ouder gefaald in je opvoeding, er niks van terecht gebracht, ben je niet geschikt om kinderen op te voeden.

'n Corrigerende tik, wat dat ook moge wezen, is nog steeds geen aframmeling met 'n riem, van béide ouders, 2 riemen dus!

SDX
4 november 2011, 14:56
Die billenkoek als straf geeft een rode plek op de poep. De foto is nu van een seksboekske maar het is de afbeelding dat telt. Wat het resultaat is van een billenkoek. Degene die ouder dan dertig zijn zullen de billenkoek van opa op het blote kontje nog wel herinneren. Gaat men opa nu aanklagen wegens mishandeling.

Totaal geschift, mijn opa heeft me nooit geslagen, zelfs geen tik gegeven, dat is/was zijn taak niet eens! Opa's moeten hun kleinkinderen niet opvoeden, daar zijn ouders voor! En al zeker niet op de 'blote' kont, pervers ook nog!

Dat kind in de video was 16!

giserke
4 november 2011, 15:13
Het is trouwens bewezen dat kinderen die geregeld troef krijgen van hun ouders sneller in de criminaliteit geraken, dan kinderen die thuis geen geweld kennen.

Ratatosk
4 november 2011, 15:16
Je kan 't proberen uitleggen zo mooi als je wil.

Die 2 mensen rammelen hun kind duidelijk af, mèt 'n riem.

Als je als ouder je kind niet kan bijbrengen wat goed of fout is, wat wel en niet mag, zònder met de riem erop los te slaan, dan heb je als ouder gefaald in je opvoeding, er niks van terecht gebracht, ben je niet geschikt om kinderen op te voeden.

'n Corrigerende tik, wat dat ook moge wezen, is nog steeds geen aframmeling met 'n riem, van béide ouders, 2 riemen dus!

Dus een beetje slaag op de poep is al een aframmeling. Soms is een billenkoek nodig. Als na 5 keer de progressieve methode van "dat mag je niet doen" niet helpt dan zal een "pedagogische" tik effectiever zijn.

Een kind van 16 is een jongvolwassene. Een persoon met een eigen willetje dat weet wat goed en fout is. Blijkbaar wist ze wel duidelijk de consequenties van haar daden. Anders zou het niet gefilmd zijn. Je ziet in het begin van de film dat de ouders reageren van dat ze haar verschillende keren hebben gezegd dat ze het niet mocht doen. Toch zie je niet wat ze buiten de camera doet wat haar vader razend maakt. De vader heeft overdreven gereageerd maar om van hem een monster en mishandelaar te maken? Nee, daar doe ik niet aan mee. Het is iets eenmalig gebeurd en met excuses. Wat is dan de reden dat de dochter het uitbrengt? Hulp? Iedereen is het huis uit. Wraak? Na zeven jaar? Of eerder dat haar afpersingplannetje niet meer lukt, dat papa haar financieel minder gaat steunen en dat ze haar auto moet afgeven. Of dat de moeder haar dochter manipuleerd omdat de vader het hoederecht heeft aangevraagd? En zo slecht is de dochter er toch niet van afgekomen. Ze is zelfstandig en speelt voortreffelijk de piano. De vader moet echt een monster zijn geweest dat ze dat bereikt heeft.

Maar ik waarschuw de rest, zorg dat je valium neemt zodat je nooit je zelfbeheersing kwijtspeelt. Excuses geven is ook niet nodig omdat men het blijkbaar na een aantal jaren u toch pakt omwille van één overdreven reactie.

peter1962
4 november 2011, 15:35
Een riem is ervoor zodat sommigen niet met hun broek rond hun enkels moeten rondlopen.

Een riem dient niet om te slaan, niet op uw dochter, zoon, vrouw, buur, hond, schaap, ...

Ziehier een radicale oplossing :

'Geen internet voor 2 weken en nu naar uw kamer !'

Probleem opgelost en geen geweld gebruikt.

Simpel toch ?

:thumbsup:

Dionysus
4 november 2011, 16:04
Dus een beetje slaag op de poep is al een aframmeling. Soms is een billenkoek nodig. Als na 5 keer de progressieve methode van "dat mag je niet doen" niet helpt dan zal een "pedagogische" tik effectiever zijn.

Een pedagogische tik is juist dat, één tik. Geen 17 slagen met een riem.

Een kind van 16 is een jongvolwassene. Een persoon met een eigen willetje dat weet wat goed en fout is. Blijkbaar wist ze wel duidelijk de consequenties van haar daden. Anders zou het niet gefilmd zijn. Je ziet in het begin van de film dat de ouders reageren van dat ze haar verschillende keren hebben gezegd dat ze het niet mocht doen. Toch zie je niet wat ze buiten de camera doet wat haar vader razend maakt. De vader heeft overdreven gereageerd maar om van hem een monster en mishandelaar te maken? Nee, daar doe ik niet aan mee. Het is iets eenmalig gebeurd en met excuses. Wat is dan de reden dat de dochter het uitbrengt? Hulp? Iedereen is het huis uit. Wraak? Na zeven jaar? Of eerder dat haar afpersingplannetje niet meer lukt, dat papa haar financieel minder gaat steunen en dat ze haar auto moet afgeven. Of dat de moeder haar dochter manipuleerd omdat de vader het hoederecht heeft aangevraagd? En zo slecht is de dochter er toch niet van afgekomen. Ze is zelfstandig en speelt voortreffelijk de piano. De vader moet echt een monster zijn geweest dat ze dat bereikt heeft.

Slachtoffers van mishandeling vallen niet allemaal in een diepe depressie, dat is geen reden om mishandeling goed te praten. Volgens die redenering moeten pedo's niet naar het gevang als het kind na de daad nog normaal kan leven. Ze wist blijkbaar duidelijk de consequenties, ze wist dat ze weer slaag ging krijgen met de riem. Je gaat geen camera opzetten als je weet dat je ouders alleen saaie preken geven.

Het is volgens de dochter en de moeder ook niet bij één keer gebleven, volgens hen deed hij al jaren zo.

Maar ik waarschuw de rest, zorg dat je valium neemt zodat je nooit je zelfbeheersing kwijtspeelt. Excuses geven is ook niet nodig omdat men het blijkbaar na een aantal jaren u toch pakt omwille van één overdreven reactie.

Zelfs al verlies je maar één keer je geduld dan mag je dat in geen geval uitleven op je kind.

kameleon
4 november 2011, 16:05
Totaal geschift, mijn opa heeft me nooit geslagen, zelfs geen tik gegeven, dat is/was zijn taak niet eens! Opa's moeten hun kleinkinderen niet opvoeden, daar zijn ouders voor! En al zeker niet op de 'blote' kont, pervers ook nog!

Dat kind in de video was 16!

En heeft een handicap.

Derk de Tweede
4 november 2011, 16:14
Het is trouwens bewezen dat kinderen die geregeld troef krijgen van hun ouders sneller in de criminaliteit geraken, dan kinderen die thuis geen geweld kennen.

Maak wel een verschil tussen een opvoekundige tik of mishandeling.

Pietje
4 november 2011, 16:19
Maak wel een verschil tussen een opvoekundige tik of mishandeling.

zeventien zweepslagen met een zware koppelriem, noem ik geen opvoedkundige tik meer.
En dat duurde al ettelijke jaren (de reden waarschijnlijk waarom het meisje, moegetergd, een camera had opgesteld in haar kamer.)

Pietje
4 november 2011, 16:20
En heeft een handicap.

idd, Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.

Pietje
4 november 2011, 16:56
zeventien zweepslagen met een zware koppelriem, noem ik geen opvoedkundige tik meer.
En dat duurde al ettelijke jaren (de reden waarschijnlijk waarom het meisje, moegetergd, een camera had opgesteld in haar kamer.)

"Violence was regular occurence"..........


http://edition.cnn.com/2011/11/02/justice/texas-video-beating/

SDX
4 november 2011, 17:00
Dus een beetje slaag op de poep is al een aframmeling. Soms is een billenkoek nodig. Als na 5 keer de progressieve methode van "dat mag je niet doen" niet helpt dan zal een "pedagogische" tik effectiever zijn.

Een kind van 16 is een jongvolwassene. Een persoon met een eigen willetje dat weet wat goed en fout is. Blijkbaar wist ze wel duidelijk de consequenties van haar daden. Anders zou het niet gefilmd zijn. Je ziet in het begin van de film dat de ouders reageren van dat ze haar verschillende keren hebben gezegd dat ze het niet mocht doen. Toch zie je niet wat ze buiten de camera doet wat haar vader razend maakt. De vader heeft overdreven gereageerd maar om van hem een monster en mishandelaar te maken? Nee, daar doe ik niet aan mee. Het is iets eenmalig gebeurd en met excuses. Wat is dan de reden dat de dochter het uitbrengt? Hulp? Iedereen is het huis uit. Wraak? Na zeven jaar? Of eerder dat haar afpersingplannetje niet meer lukt, dat papa haar financieel minder gaat steunen en dat ze haar auto moet afgeven. Of dat de moeder haar dochter manipuleerd omdat de vader het hoederecht heeft aangevraagd? En zo slecht is de dochter er toch niet van afgekomen. Ze is zelfstandig en speelt voortreffelijk de piano. De vader moet echt een monster zijn geweest dat ze dat bereikt heeft.

Maar ik waarschuw de rest, zorg dat je valium neemt zodat je nooit je zelfbeheersing kwijtspeelt. Excuses geven is ook niet nodig omdat men het blijkbaar na een aantal jaren u toch pakt omwille van één overdreven reactie.

Aframmelen met 'n riem, wat zeg ik; beide ouders met allebei 'n riem is géén 'pedagogische tik' meer, maar mishandeling.

Die dochter is 16, weet best wat 't verschil is tussen goed en verkeerd, zou dat inderdaad moeten weten, indien de ouders hun dochter netjes en deftig opgevoed hadden en 't goede voorbeeld gegeven hadden, zou ze dat inderdaad moeten weten.

Als je je zelfbeheersing verliest, ram je eigen hoofd tegen de muur...en achteraf verzin je 'n gepaste straf, zònder met riemen je dochter lopen af te rammelen.

Ratatosk
4 november 2011, 17:06
Een pedagogische tik is juist dat, één tik. Geen 17 slagen met een riem.

Een paar tikjes op de poep.

[QUOTE]Slachtoffers van mishandeling vallen niet allemaal in een diepe depressie, dat is geen reden om mishandeling goed te praten. Volgens die redenering moeten pedo's niet naar het gevang als het kind na de daad nog normaal kan leven. Ze wist blijkbaar duidelijk de consequenties, ze wist dat ze weer slaag ging krijgen met de riem. Je gaat geen camera opzetten als je weet dat je ouders alleen saaie preken geven.

Ze heeft duidelijk verklaard dat ze niet wist wat er ging gebeuren. Dit zelfs 2 keer. Wel dat de sfeer somberder werd.

Het is volgens de dochter en de moeder ook niet bij één keer gebleven, volgens hen deed hij al jaren zo.

Psychologische terreur volgens de moeder en dochter. Dus roepen is ook al mishandeling.

Zelfs al verlies je maar één keer je geduld dan mag je dat in geen geval uitleven op je kind.

Een man met zijn lichaam geeft andere resultaten als ie echt moest doorslaan.

Maar aan de reacties te zien kan ik duidelijk besluiten dat politics.be bestaat uit emobleiters die de feiten niet zien en enkel geloven wat ze willen zien.

Ratatosk
4 november 2011, 17:06
En heeft een handicap.

Iemand zonder duim is ook gehandicapt. Nogmaals, ze is niet mentaal achterlijk.

Dixie
4 november 2011, 17:47
Ergste wat er is.

Een "republikeinse" man uit Texas dat zijn zelfbeheersing voor één keer heeft verloren en zijn 16-jarige puber wat pijn aan de poep heeft bezorgt en nadien zijn excuses heeft aangeboden is veel erger dan,

* Palestijnen die kindjes laten ontploffen in een hamburgertent

* Een vrouw uit Marcinelle dat 2 meisjes tot de dood heeft laten verhongeren.

* Lesbische ouders die een 8-jarige jongen tot een vrouw willen omvormen.

*........


8O

bij die opsomming kan men niet VS bashen dus niet interessant:roll:

Pietje
4 november 2011, 17:54
bij die opsomming kan men niet VS bashen dus niet interessant:roll:

VS-bashen ?? Bij CNN doen ze dan aan zelfkastijding ??

http://edition.cnn.com/2011/11/02/justice/texas-video-beating/

kameleon
4 november 2011, 18:01
Iemand zonder duim is ook gehandicapt. Nogmaals, ze is niet mentaal achterlijk.

Iemand kleineren is ook mishandeling. Ik hoop dat u dit niet met uw vrouw doet want ze heeft recht tot klacht indienen.

Maar goed, als iemand morgen zich komt draaien op mijn oprit geef ik hem gewoon een slag van de zweep. Zo zal hij het wel leren toch ?

Dixie
4 november 2011, 18:04
VS-bashen ?? Bij CNN doen ze dan aan zelfkastijding ??

http://edition.cnn.com/2011/11/02/justice/texas-video-beating/

sinds wanneer is politics.be Amerikaanse media8O

Ratatosk
4 november 2011, 18:30
Iemand kleineren is ook mishandeling. Ik hoop dat u dit niet met uw vrouw doet want ze heeft recht tot klacht indienen.

En wat is kleineren, Als het eten op niks gtrekt en ge zegt tegen uw vrouw dat ze verdomme ni kan koken en waardeloos is op dat gebied. Wel dat is niet kleineren maar slechts de waarheid zeggen.

Maar goed, als iemand morgen zich komt draaien op mijn oprit geef ik hem gewoon een slag van de zweep. Zo zal hij het wel leren toch ?

Als die zijn kont aanbied en u geeft een lichte tik dat het kontje enkel rood wordt dan wel.

Ratatosk
4 november 2011, 18:32
sinds wanneer is politics.be Amerikaanse media8O

Daar geeft de helft mij gelijk, een bewijs dat het land nog enig moraal heeft tegenover Europa dat kapot gaat aan progressief en feministisch beleid.

Pietje
4 november 2011, 18:34
sinds wanneer is politics.be Amerikaanse media8O

Sinds wanneer is het aankaarten van kindermishandeling (http://edition.cnn.com/2011/11/02/justice/texas-video-beating) = VS-bashen ??

Ratatosk
4 november 2011, 18:36
Sinds wanneer is het aankaarten van kindermishandeling = VS-bashen ??

Sinds het geen kindermishandeling tenzij ge een progressieve linkse feministische emo-Dag Allemaal-lezer zijt. Die vinden alles kindermishandeling als de kleine iets niet krijgt of gestraft wordt.

Pietje
4 november 2011, 18:38
Sinds het geen kindermishandeling tenzij ge een progressieve linkse feministische emo-Dag Allemaal-lezer zijt. Die vinden alles kindermishandeling als de kleine iets niet krijgt of gestraft wordt.


Ah, dus CNN stel je gelijk aan "Dag Allemaal" ? Waarvan akte.

Cynara Cardunculus
4 november 2011, 18:40
Als ze de daden van Breivik goed praten waarom dit dan ook niet? Niks verbazingwekkend aan. Dit soort is een gevaar voor de maatschappij en ik zou er ook niet van verschieten dat net dit soortje losse handjes bezitten.

Ik heb dat gemist; waar heb jij ergens ook maar IEMAND de daden van Breivik horen goedpraten?

Dixie
4 november 2011, 18:40
Sinds wanneer is het aankaarten van kindermishandeling (http://edition.cnn.com/2011/11/02/justice/texas-video-beating) = VS-bashen ??

wel als je kindermishandeling in andere landen door de vingers ziet...
iets zegt mij dat indien de topic over kindermishandeling ging in bvb Pakistan we nog op pagina 1 zaten...

Ratatosk
4 november 2011, 18:40
Ah, dus CNN stel je gelijk aan "Dag Allemaal" ? Waarvan akte.

Das inderdaad de Amerikaanse versie.

Voor serieus nieuws moet ge ergens anders zijn.

http://www.huffingtonpost.com

Ratatosk
4 november 2011, 18:42
wel als je kindermishandeling in andere landen door de vingers ziet...
iets zegt mij dat indien de topic over kindermishandeling ging in bvb Pakistan we nog op pagina 1 zaten...

Dan zouden de schuld op het westen steken. Zo hypocriet zijn die roodgeverfde progressieve neo-liberale hippies wel.

Dixie
4 november 2011, 18:44
Daar geeft de helft mij gelijk, een bewijs dat het land nog enig moraal heeft tegenover Europa dat kapot gaat aan progressief en feministisch beleid.

ok van mij mag - moet kindermishandeling aangekaart worden maar het is toch weer toevallig dat het voorbeeldje uit de VS komt terwijl het op honderden plaatsen ter wereld waarschijnlijk vele erger gesteld is...
maar ja dat is waarschijnlijk dan weer niet politiek correct zeker...

SDX
4 november 2011, 18:45
Ik heb dat gemist; waar heb jij ergens ook maar IEMAND de daden van Breivik horen goedpraten?

Ik moet dat ook gemist hebben.

Misschien is er sprake van verwarring, en werd dit bedoeld bij 't vermoorden van 8 joodse kinderen;

Niks mis mee.