PDA

View Full Version : Bruno Yammine Haalt 650 Voorkeurstemmen


Patriot!
14 juni 2004, 10:47
:P

imponderabilia
14 juni 2004, 10:54
Dat is dan 1/1000ste van Dehaene :lol: :P

Patriot!
14 juni 2004, 10:55
Dat is dan 1/1000ste van Dehaene :lol: :P


Deed die mee voor kieskring Vlaams Brabant?

Tantist
14 juni 2004, 10:55
Dat is dan 1/1000ste van Dehaene :lol: :P

:P

tool2kil
14 juni 2004, 10:55
Allez gefeliciteerd zenne. :lol:

imponderabilia
14 juni 2004, 10:57
Patriot kan je niet eens tegen een grapje :wink:
Natuurlijk houdt het niet echt steek maar het kwam net zo goed uit :D

Patriot!
14 juni 2004, 10:59
Patriot kan je niet eens tegen een grapje :wink:
Natuurlijk houdt het niet echt steek maar het kwam net zo goed uit :D


Oké :) Maar vinden jullie het niet raar dat jullie meest gehate forumgebruiker (denk ik) een vrij goed resultaat bij elkaar sprokkelt?

imponderabilia
14 juni 2004, 11:01
Patriot kan je niet eens tegen een grapje :wink:
Natuurlijk houdt het niet echt steek maar het kwam net zo goed uit :D


Oké :) Maar vinden jullie het niet raar dat jullie meest gehate forumgebruiker (denk ik) een vrij goed resultaat bij elkaar sprokkelt?

Ik haat nemand maar ik ben gewoon van een totaal andere strekking, dat is iets anders he :wink:

Vasili Saitzev
14 juni 2004, 11:03
tjens, in het kanton waar ik stemde haalde de BUB 4 stemmen 4 !!hillarisch toch?!

in heel West Vlaanderen 1261 stemmen op 890 000 kiezers !! minder dan prins carnaval met zijn partij VITAL !!

tool2kil
14 juni 2004, 11:03
Is dit dan "vrij goed"? Dat is namelijk ongeveer evenveel als een slecht scorende opvolger van Groen in die kieskring

zorroaster
14 juni 2004, 11:06
Patriot kan je niet eens tegen een grapje :wink:
Natuurlijk houdt het niet echt steek maar het kwam net zo goed uit :D


Oké :) Maar vinden jullie het niet raar dat jullie meest gehate forumgebruiker (denk ik) een vrij goed resultaat bij elkaar sprokkelt?

Proficiat. Uw lijsttrekker had dus grosso modo één vijfde van wat ik als veertiende opvolger heb bijeengesprokkeld...

Laten we zeggen dat het dus niet echt een grootse uitslag is. Proficiat voor zijn resultaat, maar laten we redelijk blijven.

imponderabilia
14 juni 2004, 11:18
Oké :) Maar vinden jullie het niet raar dat jullie meest gehate forumgebruiker (denk ik) een vrij goed resultaat bij elkaar sprokkelt?

Proficiat. Uw lijsttrekker had dus grosso modo één vijfde van wat ik als veertiende opvolger heb bijeengesprokkeld...

Laten we zeggen dat het dus niet echt een grootse uitslag is. Proficiat voor zijn resultaat, maar laten we redelijk blijven.

Inderdaad mooie score! volgende keer meer dan 3.000 :wink:

Distel
14 juni 2004, 11:21
Bruno Yammine Haalt 650 Voorkeurstemmen

Ik wist wel dat er een goeie reden was voor Onckelinx om die gevangenisstraffen pas n�* de verkiezingen uit te voeren... :wink: :P

Tantist
14 juni 2004, 11:24
Patriot kan je niet eens tegen een grapje :wink:
Natuurlijk houdt het niet echt steek maar het kwam net zo goed uit :D


Oké :) Maar vinden jullie het niet raar dat jullie meest gehate forumgebruiker (denk ik) een vrij goed resultaat bij elkaar sprokkelt?

Geen wonder, 3/4 van jullie kiezers stemt op jullie voor je extremistische karakter :twisted:

Spolpoel
14 juni 2004, 11:53
tjens, in het kanton waar ik stemde haalde de BUB 4 stemmen 4 !!hillarisch toch?!

in heel West Vlaanderen 1261 stemmen op 890 000 kiezers !! minder dan prins carnaval met zijn partij VITAL !!


:lol: :lol: :lol: :lol:
Sorry .... leedvermaak :mrgreen:

Knuppel
14 juni 2004, 12:02
:P

Hoeveel haalde jij er Patriot, als de 'meest gehate' persoon op dit forum er al 650 binnenrijfde?
Toch minstens het dubbele, zeker?

Rudysfonduehuisje
14 juni 2004, 12:07
Bruno is het stemmenkanon van de BUB.
Hans van de Cauter haalde er slechts 150...

Tijd voor een voorzitterswissel????

Een jonge vrouw misschien. Kim Roovers haalde er 466.

Hans1
14 juni 2004, 12:17
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

Tantist
14 juni 2004, 12:18
Bruno is het stemmenkanon van de BUB.
Hans van de Cauter haalde er slechts 150...

Tijd voor een voorzitterswissel????

Een jonge vrouw misschien. Kim Roovers haalde er 466.

Een correcte analyse...

Kim
14 juni 2004, 12:54
Proficiat aan Bruno. :)

Distel
14 juni 2004, 13:25
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

En partijen op een foute manier met mekaar vergelijken, daar doet de BUB gelukkig niet aan mee.

Patriot!
14 juni 2004, 13:58
Bruno is het stemmenkanon van de BUB.
Hans van de Cauter haalde er slechts 150...

Tijd voor een voorzitterswissel????

Een jonge vrouw misschien. Kim Roovers haalde er 466.

Een correcte analyse...

Hans zijn kieskringetje was wel veel kleiner dan die van Bruno, maar toch een welverdiende proficiat aan Bruno met dit recordaantal voorkeurstemmen.
Waarom ik onze score in Vlaams-Brabant zo belangrijk vind? Wel, ik was daar campagne-leider :twisted:

Seba
14 juni 2004, 14:06
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

en ik die Blubbers maar geloven dat dat ruimschoots gecompenseerd zou worden door de nalende Belgicistische revolutie, blijkbaar is het voor volgende keer??

België04
14 juni 2004, 15:30
O, maar dat betwiste heerschap heeft wel bijna evenveel stemmen als mijnheer Wilfried Martens, toch ergens oud-premier. :wink:

zorroaster
14 juni 2004, 15:34
O, maar dat betwiste heerschap heeft wel bijna evenveel stemmen als mijnheer Wilfried Martens, toch ergens oud-premier. :wink:

Anderzijds wordt die oud-premier dan weer stevig geklopt door Paul De Ridder, een onverkiesbare N-VA'er op diezelfde lijst.
Een stevige afgang voor Martens, inderdaad.

Patriot!
14 juni 2004, 15:39
O, maar dat betwiste heerschap heeft wel bijna evenveel stemmen als mijnheer Wilfried Martens, toch ergens oud-premier. :wink:

Anderzijds wordt die oud-premier dan weer stevig geklopt door Paul De Ridder, een onverkiesbare N-VA'er op diezelfde lijst.
Een stevige afgang voor Martens, inderdaad.


En werd BPlus-ster Biance Debaedts verkozen.

Rudysfonduehuisje
14 juni 2004, 15:41
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

Die partijen zijn inderdaad ook klein begonnen, met eveneens een minimum aan media-aandacht. Het verschil met de BUB is dat zij van in het begin op een veel groter aantal militanten kon rekenen dan uw partij. Daardoor zijn zij erin geslaagd om meer geld in te zamelen en meer promotie te maken.

Ikzelf ken de BUB via dat forum, maar nagenog iedereen in mijn omgeving heeft nog nooit van de BUB gehoord. Nergens in mijn streek (omgeving Sint-Niklaas) heb ik ook maar iets gezien of gehoord van de BUB (geen affiches, noch folders). Wanneer je genoeg mensen bij elkar krijgt voor een actie, kan je zeker rekenen op de aandacht van de regionale televisie (die filmen echt alles, tot het jubileum van de duidvenbond toe). Zonder actieve, uitgebouwde lokale kernen in de grote en middelgrote steden sta je nergens. De BUB heft te weinig militanten om op termijn te kunnen groeien.

België04
14 juni 2004, 16:19
De democratie heeft nood aan jonge, democratische partijen, met een Vlaams Blok ante portas.

Distel
14 juni 2004, 16:36
De democratie heeft nood aan jonge, democratische partijen, met een Vlaams Blok ante portas.

Allemaal goed en wel, maar het ging hier over de BUB.

stijnVL
14 juni 2004, 16:38
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

hum ja, maar ge hebt partijen zoals het Blok, die proberen, wat stationaire meedraaien en dan doorstoten. en ge hebt partijen die blijven proberen, iedere keer opnieuw wetende dat ze toch nooit van grond zullen raken...

BEB/BUB op kop :)

C uit W
14 juni 2004, 16:39
De BUB heft te weinig militanten om op termijn te kunnen groeien.
In inhoud niet te vergeten :twisted:

Foundation
14 juni 2004, 16:57
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

hum ja, maar ge hebt partijen zoals het Blok, die proberen, wat stationaire meedraaien en dan doorstoten. en ge hebt partijen die blijven proberen, iedere keer opnieuw wetende dat ze toch nooit van grond zullen raken...

BEB/BUB op kop :)

Het waren ocharme de tweede verkiezingen!

stijnVL
14 juni 2004, 17:42
hum ja, maar ge hebt partijen zoals het Blok, die proberen, wat stationaire meedraaien en dan doorstoten. en ge hebt partijen die blijven proberen, iedere keer opnieuw wetende dat ze toch nooit van grond zullen raken...

BEB/BUB op kop :)

Het waren ocharme de tweede verkiezingen!

Onder de naam BUB wel ja; maar iedereen weet ondertussen dat die farce al veel vroeger begonnen is.

Pelgrim
14 juni 2004, 20:00
hum ja, maar ge hebt partijen zoals het Blok, die proberen, wat stationaire meedraaien en dan doorstoten. en ge hebt partijen die blijven proberen, iedere keer opnieuw wetende dat ze toch nooit van grond zullen raken...

BEB/BUB op kop :)

Het waren ocharme de tweede verkiezingen!

hazo, en dat ondanks het feit dat de staat België al 170 jaar bestaat en jullie beweren dat de overdonderende meerderheid der Belgen 'goede Belgen' zijn moeten jullie helemaal van nul vertrekken en na twee verkiezingen nog bij de kleine partijtjes gerekend worden.

Merkwaardig, ik zou bijna geloven dat jùllie de kleine extremistische beweging zijn die romantische gevoelens koesteren om een nieuwe staat uit te roepen.

zorroaster
14 juni 2004, 20:18
Anderzijds wordt die oud-premier dan weer stevig geklopt door Paul De Ridder, een onverkiesbare N-VA'er op diezelfde lijst.
Een stevige afgang voor Martens, inderdaad.


En werd BPlus-ster Biance Debaedts verkozen.

Bianca Debaets is niet verkozen hoor, hoe komt u daarbij?

Als kabinetchef en troonopvolgster van Chabert heeft ze trouwens vrij slecht gescoord, nog niet een derde van de stemmen van Brigitte Grouwels en zelfs bijna ingehaald door nieuwkomer Paul De Ridder, een N-VA'er.

Patriot!
14 juni 2004, 20:53
Het is niet correct partijen te vergelijken die (massale) media-aandacht én geld krijgen met partijen die dat niet krijgen. De groenen en het Blok zijn ook met zeer weinig moeten beginnen.

Die partijen zijn inderdaad ook klein begonnen, met eveneens een minimum aan media-aandacht. Het verschil met de BUB is dat zij van in het begin op een veel groter aantal militanten kon rekenen dan uw partij. Daardoor zijn zij erin geslaagd om meer geld in te zamelen en meer promotie te maken.

Ikzelf ken de BUB via dat forum, maar nagenog iedereen in mijn omgeving heeft nog nooit van de BUB gehoord. Nergens in mijn streek (omgeving Sint-Niklaas) heb ik ook maar iets gezien of gehoord van de BUB (geen affiches, noch folders). Wanneer je genoeg mensen bij elkar krijgt voor een actie, kan je zeker rekenen op de aandacht van de regionale televisie (die filmen echt alles, tot het jubileum van de duidvenbond toe). Zonder actieve, uitgebouwde lokale kernen in de grote en middelgrote steden sta je nergens. De BUB heft te weinig militanten om op termijn te kunnen groeien.


Dat weten wij, mijn beste :) In Leuven, Tienen, Antwerpen, Brussel, timmeren we op die manier aan de weg. En inderdaad Oost-Vlaanderen is, samen met West-Vlaanderen, ons zwakste gebied.

Pelgrim
14 juni 2004, 21:12
Uiteraard, daarom heet dat daar ook 'vlaanderen' :wink:

Tantist
14 juni 2004, 21:21
Een correcte analyse...

Hans zijn kieskringetje was wel veel kleiner dan die van Bruno


Geldige Brusselse stemmen: 453.732
Geldige Vlaams-Brabantse stemmen: 665.466
B/VB=0,6818

Hans: 120
Bruno: 643 (blijkbaar heeft hij al 7 stemmen verloren)
H/B=0,1866

Als Hans en Bruno in een even grote kieskring hadden gezeten, had Hans 3,65 keer meer stemmen moeten halen om gelijk te komen, ofwel 438 stemmen. Hij heeft er 120...

Tantist
14 juni 2004, 21:22
hum ja, maar ge hebt partijen zoals het Blok, die proberen, wat stationaire meedraaien en dan doorstoten. en ge hebt partijen die blijven proberen, iedere keer opnieuw wetende dat ze toch nooit van grond zullen raken...

BEB/BUB op kop :)

Het waren ocharme de tweede verkiezingen!

Aan dat tempo hebben jullie in 2129 de meerderheid :lol:

Tantist
14 juni 2004, 21:26
Anderzijds wordt die oud-premier dan weer stevig geklopt door Paul De Ridder, een onverkiesbare N-VA'er op diezelfde lijst.
Een stevige afgang voor Martens, inderdaad.


En werd BPlus-ster Biance Debaedts verkozen.

Ai ai ai, zo liegen als het zo makkelijk kan gecontroleerd worden!!!

Biance Debaedts ken ik niet, maar Bianca Debaets haalde 824 stemmen en is niet verkozen.

Zo'n ster zal het wel niet zijn, als je zelfs haar naam niet goed kent :lol:

El Conquistador
14 juni 2004, 22:24
Bianca Debaets is idd niet verkozen, en daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Brigitte Grouwels daarentegen, beste BUB'er is wél verkozen, en we weten allemaal dat Brigitte een flamingante is. Daar zwijgt u dan weer mooi over. Denkt u nu echt dat u mensen gaat kunnen overtuigen met leugens, of heeft u gewoon oogkleppen op en is het eerder te wijten aan naïviteit?

TomB
14 juni 2004, 22:25
Het valt te veel op Tantist.

Tantist
14 juni 2004, 22:26
Het valt te veel op Tantist.

Wat valt er te veel op?

Ive De Beckker
14 juni 2004, 22:29
Proficiat.
Al de extreem linkse partijen en de bub samen hebben wel zeker 1%
Of enkele tienden van een % meer.

Maar ondanks dat feit toch mijn felicitaties.

Knuppel
14 juni 2004, 22:30
Oost-Vlaanderen is, samen met West-Vlaanderen, ons zwakste gebied.


Uiteraard, daarom heet dat daar ook 'vlaanderen' :wink:


Wat! Het enige deel van Vlaanderen dat door Hans de Brabander, Brusselaar en Belg als het echte Vlaanderen erkend wordt? 8O

zorroaster
15 juni 2004, 10:28
Ik denk dat het tijd wordt voor een aanvulling op het "de BUB liegt"-topic.

-Bianca Debaets was verkozen volgens Patriot, hoewel iedereen kon controleren dat de dame redelijk zwak scoorde en helemaal geen zetel had behaald.

-Bruno presteerde het om de BUB "bijna 15.000" stemmen te geven en ze daarmee uit te roepen tot 'grootst partij in het noorden zonder vertegenwoordiging', terwijl je door het samentellen van de stemmen voor het Brussels en Vlaams parlement niet eens aan de 14.000 stemmen komt.

-Hans beweert dat het de Vlamingen zijn die voor het Blok kozen en hij trots is Brabander/Brusselaar te zijn. Nochtans was de score van het Vlaams Blok in Brussel hoger dan waar dan ook.

Philips Inc.
15 juni 2004, 12:32
Bruno Yaminne behaalt 650 stemmen ....

Is dit nu ies om trots op te zijn? :? :lol:

Knuppel
15 juni 2004, 13:57
Bruno Yaminne behaalt 650 stemmen ....

Is dit nu ies om trots op te zijn? :? :lol:

Vergeleken met wat de andere BUBbels haalden is dit idd iets om apetrots op te zijn :!:

Tantist
15 juni 2004, 21:19
Ik denk dat het tijd wordt voor een aanvulling op het "de BUB liegt"-topic.

-Bianca Debaets was verkozen volgens Patriot, hoewel iedereen kon controleren dat de dame redelijk zwak scoorde en helemaal geen zetel had behaald.

-Bruno presteerde het om de BUB "bijna 15.000" stemmen te geven en ze daarmee uit te roepen tot 'grootst partij in het noorden zonder vertegenwoordiging', terwijl je door het samentellen van de stemmen voor het Brussels en Vlaams parlement niet eens aan de 14.000 stemmen komt.

-Hans beweert dat het de Vlamingen zijn die voor het Blok kozen en hij trots is Brabander/Brusselaar te zijn. Nochtans was de score van het Vlaams Blok in Brussel hoger dan waar dan ook.

Ach, belgicisme is gewoon verbonden met leugenachtigheid... Niets aan te doen.