PDA

View Full Version : Censuur: Men heeft mij voor deze draad uitgesloten!


Egmond Codfried
28 november 2011, 12:14
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

eno2
28 november 2011, 12:24
:rofl:

Egmond Codfried
28 november 2011, 13:27
Al 44 keer aangeklikt, maar slechts één reactie. Wonderlijk.
Ik heb geen overtreding begaan, ik ben niet gebannen, maar ik heb geen toegang tot een normaal discussie draad, waarbij men zonder waarschuwing mijn post heeft verwijderd.

Anna List
28 november 2011, 13:36
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

...

fijn initiatief van de moderatie, bravo!

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.

Egmond Codfried
28 november 2011, 13:49
fijn initiatief van de moderatie, bravo!

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.

Zie je kans je commentaar te onderbouwen?

Anna List
28 november 2011, 13:51
Zie je kans je commentaar te onderbouwen?

elke polemiek in die draad is compleet misplaatst.

SDG
28 november 2011, 13:52
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

Omdat dit een herdenkingsdraadje is dat is opgedragen aan een overleden forummer en het niet de juiste plaats was om te beginnen bekvechten met andere forummers of om oude vetes op te rakelen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 14:02
elke polemiek in die draad is compleet misplaatst.

Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.
En waarom zit je met je blote tieten in een herdenkingsdraad? Is dat de nieuwe rouwkleding?

Ik ben tenminste gekleed in mijn witte cirkeljurk, met kashmier stola en muts. Ondergoed tot op de knie, dikke wollen kousen, een linnen hemd, en mijn zwarte tieten in een soort gordeltje, zodat ik ze goed kon laten uitpuilen, hoewel ik van nature al goed voorzien ben.

Egmond Codfried
28 november 2011, 14:06
Omdat dit een herdenkingsdraadje is dat is opgedragen aan een overleden forummer en het niet de juiste plaats was om te beginnen bekvechten met andere forummers of om oude vetes op te rakelen.

Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum. Ik denk niet dat Jazeker zijn dood verder onderwerp van discussie hoeft te zijn want hij is blijkbaar gewoon morsdood.
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep.

SDX
28 november 2011, 14:07
Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.

Raf zal tzt begraven mogen worden, maar de beste man is nog springlevend, laat hem dus nog maar wat rondlopen hier voordat je hem wil mogen begraven.

Xenophon
28 november 2011, 14:09
Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.

Dat is niet helemaal juist, Jazeker werd die dag niet begraven, het was een herdenking om respect te betuigen aan het graf van een overleden vriend door de vrienden van Jazeker.

Raf was daar niet welkom.

Dat was alles.

Egmond Codfried
28 november 2011, 14:10
Raf zal tzt begraven mogen worden, maar de beste man is nog springlevend, laat hem dus nog maar wat rondlopen hier voordat je hem wil mogen begraven.

Raf liep gevaar een gevaarlijke longontsteking op te lopen door hier in zijn blote reet rond te huppelen. Zelf in de winter. Nu draagt hij gewaden en loopt met juist deze twee oude lullen te tongzoenen. Niet zo fris, als je mij vraagt.

Egmond Codfried
28 november 2011, 14:15
Dat is niet helemaal juist, Jazeker werd die dag niet begraven, het was een herdenking om respect te betuigen aan het graf van een overleden vriend door de vrienden van Jazeker.

Raf was daar niet welkom.

Dat was alles.

Lieverd, ik ben niet overtuigd. Of dat Raf wel een beetje maar niet genoeg nazi gehalte heeft om voor 'vriend' door te kunnen gaan, of dat Jazeker ook van de mannen was en de omgeving dat niet wil weten, of dat hij en Raf iets met elkaar hadden.

SDX
28 november 2011, 14:15
Raf liep gevaar een gevaarlijke longontsteking op te lopen door hier in zijn blote reet rond te huppelen. Zelf in de winter. Nu draagt hij gewaden en loopt met juist deze twee oude lullen te tongzoenen. Niet zo fris, als je mij vraagt.

Neeneenee, hij is grootmoefti geworden en staat de paus af te lebberen...of is't andersom?

Egmond Codfried
28 november 2011, 14:21
Neeneenee, hij is grootmoefti geworden en staat de paus af te lebberen...of is't andersom?


De paus leest dagelijks de bijbel, waarin porrrrrno staat, dus is hij constant hitsig. Vandaar die gewaden, want daar valt de erectie niet op, toen ik laatst in Marokko was, je weet wel, ze dragen ook gewaden, werd ik....oeps, laat maar.

SDG
28 november 2011, 14:22
Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum. Ik denk niet dat Jazeker zijn dood verder onderwerp van discussie hoeft te zijn want hij is blijkbaar gewoon morsdood.
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep.

Wat heb jij gesnoven, zeg?

eno2
28 november 2011, 14:24
fijn

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.:lol:

eno2
28 november 2011, 14:25
elke polemiek in die draad is compleet misplaatst.

eufemisme

SDG
28 november 2011, 14:26
Waarom mag deze "fruitcake" niet in die draad posten? :silly:

Geen idee, Cdude.

eno2
28 november 2011, 14:31
Raf zal tzt begraven mogen worden, maar de beste man is nog springlevend, laat hem dus nog maar wat rondlopen hier voordat je hem wil mogen begraven.

Als die andere grote vijand van Jazeker (geheel eenzijdig van zijn kant) ga ik hem niet de minstens 2000 zagen die hij mij opgestuurd heeft naar zijn graf terug dragen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:11
Wat heb jij gesnoven, zeg?

Lieverd, ik snuif niet, ik drink nauwelijks en ik rook niet. Zoals je ziet ben ik bijna heilig. Vandaag at ik een Hema ontbijtje voor één euro: stokbrood met omelet en spekje, een croissant met jam en koffie. Ik kocht een mangosapje dat niet naar mango smaakt.

Mar de topic is dat ik hier zomaar wordt gediscrimineerd en uitgesloten van een draad, over een persoon die zich zeer negatief aan mij heeft opgedrongen.

vlijmscherp
28 november 2011, 15:13
fijn initiatief van de moderatie, bravo!

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.

ik wist niet dat dit kon?

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:15
Waarom mag deze "fruitcake" niet in die draad posten? :silly:

http://www.google.be/search?hl=nl&safe=off&q=keanu+reeves+ass&gs_sm=e&gs_upl=718l5594l0l5679l10l9l0l0l0l1l894l3968l0.1.0 .2.1.3.1l8l0&biw=1024&bih=639&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi


Was Jazeker ook een fruitcake? Is dit het grote geheim?
Dus de billen waren van Kenau Reeves!

http://cakeitaly.com/wp-content/uploads/2008/09/l-640-480-ea2f2708-4d92-407d-bf7d-b53870f094ac.jpeg

eno2
28 november 2011, 15:18
Snel sluiten dit draadje
Help

eno2
28 november 2011, 15:19
:lol:ik wist niet dat dit kon?

Anna List
28 november 2011, 15:20
Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.
En waarom zit je met je blote tieten in een herdenkingsdraad? Is dat de nieuwe rouwkleding?

Ik ben tenminste gekleed in mijn witte cirkeljurk, met kashmier stola en muts. Ondergoed tot op de knie, dikke wollen kousen, een linnen hemd, en mijn zwarte tieten in een soort gordeltje, zodat ik ze goed kon laten uitpuilen, hoewel ik van nature al goed voorzien ben.

Jazeker stoorde zich nooit aan mijn avatar hoor, aan mij soms wel, nooit aan mijn avatar ;-)

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:20
ik wist niet dat dit kon?

Keur je het goed?

Anna List
28 november 2011, 15:21
Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum. Ik denk niet dat Jazeker zijn dood verder onderwerp van discussie hoeft te zijn want hij is blijkbaar gewoon morsdood.
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep.

zo zie je maar dat kleren niet de hoofdmoot uitmaken van een correcte houding ;-)

eno2
28 november 2011, 15:21
Ik ben Jazeker nooit in een van zijn draden gaan lastigvallen, lees trollen, niettegenstaande hij mij soms tot tien keer in één draad een zaag noemde.

eno2
28 november 2011, 15:22
zo zie je maar dat kleren niet de hoofdmoot uitmaken van een correcte houding ;-)

Dat is waar, ik heb 10 jaar naakt rondgelopen in correcte houding.

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:22
Jazeker stoorde zich nooit aan mijn avatar hoor, aan mij soms wel, nooit aan mijn avatar ;-)

Maar lieverd, nu is hij dood en een engeltje bij god, en jij loopt met je tieten te zwaaien! Is dat niet on-katholiek? Hoewel er nichten zijn die houden van dit soort over the top gedoe. Dus misschien een andere aanwijzing...

Anna List
28 november 2011, 15:24
ik wist niet dat dit kon?

nee, idd, ik ook niet

een tool die prachtig zou kunnen werken in andere draden ook ...


één niet ter zake doende opmerking in een draad : verwittiging
tweede overtreding : niet meer posten in die bewuste draad ...

lijkt me zinnig.


er zijn er immers die er idd een sport van maken om af te wijken ... ;-)

Anna List
28 november 2011, 15:26
Maar lieverd, nu is hij dood en een engeltje bij god, en jij loopt met je tieten te zwaaien! Is dat niet on-katholiek? Hoewel er nichten zijn die houden van dit soort over the top gedoe. Dus misschien een andere aanwijzing...

ben je zeker ?

ongepast sexueel getint gedrag ... is dat niet de essentie van katholicisme dan ?

roger verhiest
28 november 2011, 15:30
Men had de respectueuze draad ivm het overlijden misschien beter op een "gesloten"
forum zoals "links" of "rechts" geplaatst indien men eer absoluut geen discussieforum van wilde maken.

Persoonlijkk vind ik dat met het sterven alles stopt: natrappen is lelijk.

Voor mij na de dood geen graf of monument, maar iedereen mag gerust komen als alles naar "wens" verloopt sterf ik in een zomer en zal er bbq zijn om het leven te vieren!

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:46
Men had de respectueuze draad ivm het overlijden misschien beter op een "gesloten"
forum zoals "links" of "rechts" geplaatst indien men eer absoluut geen discussieforum van wilde maken.

Persoonlijkk vind ik dat met het sterven alles stopt: natrappen is lelijk.

Voor mij na de dood geen graf of monument, maar iedereen mag gerust komen als alles naar "wens" verloopt sterf ik in een zomer en zal er bbq zijn om het leven te vieren!

Mijn intentie is niet natrappen. Maar eerder stelde ik dat men van de slachtoffers van Hitler, Stalin en Polpot niet kan verwachten dat zij niet verder over hun leed mogen praten, omdat voor sommigen St.Hitler, St.Stalin en St.Polpot, heiligen zijn geworden. Wonderlijk dat ik vele malen mijn nood heb geklaagd, maar de beledigingen gaan gewoon verder, waardoor ik denk dat deze aanvallen ook uit de boezem van deze site komen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:47
ben je zeker ? ongepast sexueel getint gedrag ... is dat niet de essentie van katholicisme dan ?

Inderdaad, het katholicisme moet totaal opnieuw gedefinieerd worden.
Rouwkleding met luikjes voor de blote tieten.


http://www.heatworld.com/images/80046_615x10000_STD/2009/11/images/1000085856.jpg

http://images.sugarscape.com/userfiles/image/july/katieboobs2swaure.jpg

Raf
28 november 2011, 15:51
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

Je bent blijkbaar niet helemaal mee met de dynamiek die op dit forum heerst. Er zijn de beheerders en moderatoren; er zijn de gewone leden zoals u en ik; er zijn de trollen en spammers; en dan is er het selecte en zo goed als ondoordringbare clubje k&k-vriendjes. Het is dat selecte clubje dat zichzelf de exclusiviteit op de nagedachtenis van Jazeker heeft toebedeeld.

Het selecte clubje, waarvan de leden ervan overtuigd zijn dat de evenaar door hun reet loopt, meent in de plaats van de overledene te mogen oordelen wie die overledene een laatste groet mag brengen en wie niet. Het is deze grenzeloze pretentie en arrogantie die ik met mijn tussenkomst in die draad aan de kaak heb willen stellen. Afgaande op de met vitriool doordrenkte reactie die de woordvoerster van het clubje vervolgens postte, is me dat ook aardig gelukt. :-D

Dat een hele rits berichten daar zonder boe of ba verwijderd werd, roept toch wel wat vraagtekens op in verband met de "inschakelbaarheid" van de moderatie van dit forum... Ik laat het antwoord op die vraag in het midden, maar ik denk er alvast het mijne van.

Egmond Codfried
28 november 2011, 15:58
Je bent blijkbaar niet helemaal mee met de dynamiek die op dit forum heerst. Er zijn de beheerders en moderatoren; er zijn de gewone leden zoals u en ik;.

Ben ik toch even blij dat ik met deze draad uitkwam, want ik krijg zowaar antwoorden....


Hierbij de actuele negeerlijst van personen die zich ondanks herhaalde verzoeken, zich niet op een normale, fatsoenlijke en behoorlijke manier in mijn draden gedragen. Het gaat niet om eens of oneens, het zijn de persoonlijke aanvallen, of gewone eindeloze nietszeggende commentaren: ook een vorm van agressie. Maar deze mensen hebben het dus, afgaande op Jazeker, heel erg moeilijk in hun nietige, vreugdeloze bestaan, en hebben vastgesteld dat men ondanks moderatie, hier op dit forum mag afreageren. Misschien dat hun vrienden hen kunnen opzoeken, breng een zak met vers fruit, dat vrolijkt depressieve mensen altijd op, een schone onderbroek want ze doen de was niet, en leg een arm om hen heen.

Alboreto
Albrecht
andev
Another Jack
AsGardSGO
backfire
Bovenbuur
carolus66
Cdude
CLAESSENS Joris
De Sint
dewanand
Diego Raga
Dixie
djimi
Donar
Eigenzinnig
eno2
Ernst Niessen
Frankenstein
freelancer
Gwylan
Hertog Joost
Jantje
Jarno
Jazeker
Liederik
Macchiavelli
MaGNiFiCaT
Marie van de koster
Mcnab
NoTuma
Oma
Piero
Pieter B
Renesse
rikbe
Rizzz
Rogge
Schelfie
smiley
Steben
Sus Iratus
Tashunka
Txiki
Ulv
Vlaanderen Boven
Vyvyan
xrc
Zapatista

Sommige van jullie hebben misschien een ziekte, jullie relatie is uit, jullie zijn aan de drugs, of jullie zijn stiekeme poten, of jullie zijn uitgekotste nazies. Maar dat is dus niet mijn schuld. Ik heb mijn eigen zorgen, brokken in de sifon, Holocaust op komst, jaarrekening van het energie bedrijf, toenemende kaalheid, stinkende winden etc. Maak mij niet tot jullie slachtoffer, meld je aan bij Raf en misschien kan hij een Poolse man voor jullie vinden om je in je eenzame hol te neuken en je zo uit deze vreselijke depressie te helpen.

http://republika.pl/blog_nz_3111491/3194902/sz/2251152.jpg

Een erg knappe Poolse buitenlander om jullie zoals gewoonlijk uit de shit te helpen.

eno2
28 november 2011, 16:04
Misschien kan moderatie hun cutting edge technologie ook eens toepassen op de lagere-regionen-berichtgeving van draadopen(st)er hier.

Trixie
28 november 2011, 16:07
Ben ik toch even blij dat ik met deze draad uitkwam, want ik krijg zowaar antwoorden....


Hierbij de actuele negeerlijst van personen die zich ondanks herhaalde verzoeken, zich niet op een normale, fatsoenlijke en behoorlijke manier in mijn draden gedragen. Het gaat niet om eens of oneens, het zijn de persoonlijke aanvallen, of gewone eindeloze nietszeggende commentaren: ook een vorm van agressie. Maar deze mensen hebben het dus, afgaande op Jazeker, heel erg moeilijk in hun nietige, vreugdeloze bestaan, en hebben vastgesteld dat men ondanks moderatie, hier op dit forum mag afreageren. Misschien dat hun vrienden hen kunnen opzoeken, breng een zak met vers fruit, dat vrolijkt depressieve mensen altijd op, een schone onderbroek want ze doen de was niet, en leg een arm om hen heen.

:cry::cry: Ik sta niet op die lijst...:-(

Sommige van jullie hebben misschien een ziekte, jullie relatie is uit, jullie zijn aan de drugs, of jullie zijn stiekeme poten, of jullie zijn uitgekotste nazies. Maar dat is dus niet mijn schuld. Ik heb mijn eigen zorgen, brokken in de sifon, Holocaust op komst, jaarrekening van het energie bedrijf, toenemende kaalheid, stinkende winden etc. Maak mij niet tot jullie slachtoffer, meld je aan bij Raf en misschien kan hij een Poolse man voor jullie vinden om je in je eenzame hol te neuken en je zo uit deze vreselijke depressie te helpen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 16:14
http://4.bp.blogspot.com/_HVm2anduvHA/SPd5hq6QzOI/AAAAAAAADWA/DaBTjBovcH0/s1600/heroine

Heroïne goedkoopst in België.

Ratatosk
28 november 2011, 16:20
http://4.bp.blogspot.com/_HVm2anduvHA/SPd5hq6QzOI/AAAAAAAADWA/DaBTjBovcH0/s1600/heroine

Heroïne goedkoopst in België.

Das enkel om uw gezever aan te kunnen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 16:41
Arnold Layne
Global Moderator


Geregistreerd: 23 April 2010
Berichten: 1.304
Je hebt een waarschuwing ontvangen op Politics.be
Dear Egmond Codfried,

You have received a warning at Politics.be.

Reason:
-------
Posten van expliciet materiaal

Gelieve een link te voorzien naar dit soort foto's ipv ze rechtstreeks te plaatsen
-------

Original Post:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=5830376
Citaat:
* KNIP *

[Is dit wel een jongetje?]

Die besnijdenis doet zo auw!
Maar wat zijn met name Turken trots op hun Sunnet.
Vanwege deze Sunnet hoeven ze als het ware nooit meer vijfmaal per dag te bidden, of zich van hoeren en alcohol te onthouden, want door dit kleine stukje vel op te offeren zijn ze onvervalste, onvervreemdbare moslims. Ze hebben hoe dan ook toegang tot het hemelse paradijs.
Warnings serve as a reminder to you of the forum's rules, which you are expected to understand and follow.

All the best,
Politics.be

De afstraffing voor deze draad is al binnen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 16:44
Das enkel om uw gezever aan te kunnen.

Dit is hoe jullie staat het volk koest houdt.

eno2
28 november 2011, 16:49
Trixie
Ik sta niet op die lijst...

Dat komt omdat hijzij jou nog niet onbestraft terminaal persoonlijk heeft mogen aanvallen

Trixie
28 november 2011, 16:51
Dat komt omdat hijzij jou nog niet onbestraft terminaal persoonljjk aangevallen heeft

Ik voel mij nu heel erg uitgesloten (van die lijst). :cry:

Egmond Codfried
28 november 2011, 16:54
Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71jk/SPptXm6hzjI/AAAAAAAAGt0/DkpcyRn51Do/s400/bhserbie-a129c.jpg

Trixie
28 november 2011, 16:56
Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.

Vind je dit nu zelf niet schaamteloos??
Zet mij ook maar op uw lijst!

Egmond Codfried
28 november 2011, 17:05
Ben je toevallig ook de moderator die mij net een berisping gaf? Wordt ik hier uitgelokt? Het loopt soms allemaal zo door elkaar. Ik zie dagelijks een avatar met een ferme stijve lul voorbijgaan hier op dit forum, maar mijn afbeelding wordt weggeknipt en ik krijg een berisping; en nog andere grieven die toch maar aan dovemansoren zijn. Kortom, net zoals wij in het echte leven belazerd worden door onze leiders, zo worden wij ook op het web belazerd door sommige moderatoren die de schijn van democratie, redelijkheid, openheid en eerlijkheid ophouden.

eno2
28 november 2011, 17:06
De cutting-edge technologie van mod moet nog wat lager afgesteld worden, zodat het Nederlandse wietgras niet al te lang wordt.

eno2
28 november 2011, 17:08
Vind je dit nu zelf niet schaamteloos??
Zet mij ook maar op uw lijst!

Moeten schaamtelozen zichzelf schaamteloos vinden?

Trixie
28 november 2011, 17:15
Moeten schaamtelozen zichzelf schaamteloos vinden?

Liefst wel, ja.

eno2
28 november 2011, 17:23
Liefst wel, ja.

Zullen we er eens een Limerick over maken?

Jij hebt me al eens een beginregel gegeven, nu ik:

Een onbeschaamde uit Nederland...
Stuurde banbliksems over ons land...

(ge zult moeten rap zijn...)
Maar moderatie
Gaf een sommatie...
(alléz)

Eén dolle mag Forum niet kraken.

Egmond Codfried
28 november 2011, 17:27
http://2.bp.blogspot.com/_PcVv1c79mww/TBJeCdbQeAI/AAAAAAAAAKA/8w7Chh-XyGU/s1600/HugeTits01.jpg

Waarom zouden wij ons moeten schamen voor onze godgegeven talenten?
Deze borsten zijn niet naar ieders smaak, en menige ouder zal hun kroost de ogen bedekken en snel afvoeren van dit strand, waar deze vrouw zetelt.
Maar zou men haar moeten verbieden haar borsten, waar ze niet om gevraagd heeft, aan de zon bloot te stellen: de tepels zijn toch in ieder geval bedekt, want die zijn, na een blote erectie, de twee meest schadelijke dingen die een mens kan zien. Een mens kan een oorlog doorstaan, een vreselijk auto ongeluk: maar het aanblik van de erectie komt hij nooit te boven.

eno2
28 november 2011, 17:33
@ Trixie: de laatste regel voor jou;-)
Een onbeschaamde uit Nederland
Stuurde banbliksems over ons land
Maar moderatie
Gaf eerst sommatie
....

bv:
En heeft haar met cutting edge geband

Steve_M
28 november 2011, 17:43
Ben je toevallig ook de moderator die mij net een berisping gaf? Wordt ik hier uitgelokt? Het loopt soms allemaal zo door elkaar. Ik zie dagelijks een avatar met een ferme stijve lul voorbijgaan hier op dit forum, maar mijn afbeelding wordt weggeknipt en ik krijg een berisping; en nog andere grieven die toch maar aan dovemansoren zijn. Kortom, net zoals wij in het echte leven belazerd worden door onze leiders, zo worden wij ook op het web belazerd door sommige moderatoren die de schijn van democratie, redelijkheid, openheid en eerlijkheid ophouden.

Als ik jou was, zou ik gewoon wegblijven als het hier toch zo slecht is. Geen kat die je zal missen. Verder kan ik eigenlijk alleen diep medelijden met je voelen.

Jantje
28 november 2011, 17:44
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

Aangezien je NOOIT een discussie hebt gevoerd met Jazeker en Jazeker meerdermalen persoonlijk hebt aangevallen, was het de beste beslissing die de mods konden nemen om jou geen toegang tot die draad te verlenen en elke posting van jou in die draad te verwijderen.


De reden waarom sommige Raf niet op de herdenking wilde heeft niets te maken met zijn geaardheid, maar met zijn manier van posten en de persoon die vele achter deze postings denken te herkennen.

Egmond Codfried
28 november 2011, 17:46
Als ik jou was, zou ik gewoon wegblijven als het hier toch zo slecht is. Geen kat die je zal missen. Verder kan ik eigenlijk alleen diep medelijden met je voelen.

Vanwege je prachtige AVATAR pas je precies in het lijstje van kneusjes die mij hier steeds weer persoonlijk aanvallen. Wat is die kettingzaag, een substituut penis?

http://idiotduck.com/wp-content/uploads/2010/06/very-ugly-chinese-woman.jpg

eno2
28 november 2011, 17:46
Als ik jou was, zou ik gewoon wegblijven als het hier toch zo slecht is. Geen kat die je zal missen. Verder kan ik eigenlijk alleen diep medelijden met je voelen.
Triest ja.

Het zou beter zijn als ze kon blijven maar dan moet ze haar creativiteit niet op agressieve wijze op medeforummers blijven richten.
En al zeker niet als die dood zijn.

Trixie
28 november 2011, 18:15
Triest ja.

Het zou beter zijn als ze kon blijven maar dan moet ze haar creativiteit niet op agressieve wijze op medeforummers blijven richten.
En al zeker niet als die dood zijn.

"ZE"???8O8O

Anderzijds: wat die agressieve posts betreft inzake het spijtige heengaan van een medemens. Ik kan daar met mijn verstand niet bij. Dat zoiets hier getolereerd wordt!

eno2
28 november 2011, 18:25
[QUOTE=Trixie;5830932]"ZE"???8O8OPfff

Anderzijds: wat die agressieve posts betreft inzake het spijtige heengaan van een medemens. Ik kan daar met mijn verstand niet bij. Dat zoiets hier getolereerd wordt!

Staat in hoog aanzien. Diegene die zijn mond niet mag opendoen over zichzelf hier, dwz de mod-behandeling, dat ben ik.

Raf
28 november 2011, 19:46
De reden waarom sommige Raf niet op de herdenking wilde heeft niets te maken met zijn geaardheid, maar met zijn manier van posten en de persoon die vele achter deze postings denken te herkennen.

Túúúúúúrlijk... :-D

Met het misplaatst gevoel van superioriteit van de zelfverklaarde uitverkorenen van Jazeker heeft het helem�*�*l niets te maken...

Eigenzinnig
28 november 2011, 19:54
Túúúúúúrlijk... :-D

Met het misplaatst gevoel van superioriteit van de zelfverklaarde uitverkorenen van Jazeker heeft het helem�*�*l niets te maken...

splinter-balk 8-)

Txiki
28 november 2011, 21:49
Sluiten, deze non-draad.

eno2
29 november 2011, 00:48
2

(eigenlijk was ik eerst;-))

Dixie
29 november 2011, 17:12
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is.

1 :-D

2 :lol:

3 :lol::lol::lol:

Dixie
29 november 2011, 17:13
fijn initiatief van de moderatie, bravo!

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.

idd meer van dit!

RodeLantaarn
29 november 2011, 17:15
elke polemiek in die draad is compleet misplaatst.

En jij bent degene die daar mag over oordelen?

eno2
29 november 2011, 17:16
En jij bent degene die daar mag over oordelen?

Serieus blijven in K&K

Dixie
29 november 2011, 17:18
Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum.


EC verwijderd, good riddance!

Albrecht
29 november 2011, 17:25
Ik vind het goed dat men dit geval uit die draad verbannen heeft.

Eerst vond ik Egmond grappig, toen hij de mensen op zijn negeerlijst mogelijke terroristen noemde, vond ik dat grof, toen hij zich vermaakte over de dood van Jazeker, vond ik dat enorm wansmakelijk en detestabel.

Dit figuur uit die draad verbannen was het minste dat de moderatie had kunnen doen.

eno2
29 november 2011, 17:53
Die cutting-edge software om te cutten is fantastisch!

Dat cutting edge snipping tool moet gebruikt worden tegen alle trollen die een draad willen platleggen in de toekomst! Of dat nu is met off-topic getrol of met persoonlijke aanvallen. Wie uit teveel draden weggecensureerd moet worden, zou dan automatisch door de mand vallen.:cheer:

Anna List
29 november 2011, 20:04
En jij bent degene die daar mag over oordelen?

de moderatie heeft daarover geoordeeld.


ik ben van mening dat de moderatie dat op een bijzonder doeltreffende manier gedaan heeft, en ik betwist zelfs het gebruik van het woord censuur in deze.

Derk de Tweede
29 november 2011, 21:06
Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71jk/SPptXm6hzjI/AAAAAAAAGt0/DkpcyRn51Do/s400/bhserbie-a129c.jpg

Doe ff normaal man. :evil:

dark_lord_of_belgium
29 november 2011, 21:17
Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71jk/SPptXm6hzjI/AAAAAAAAGt0/DkpcyRn51Do/s400/bhserbie-a129c.jpg


seg houd ies op mee zieilg te doen en te jammeren de evenaar loopt niet door uw gat zenne.

Anna List
29 november 2011, 21:24
Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71jk/SPptXm6hzjI/AAAAAAAAGt0/DkpcyRn51Do/s400/bhserbie-a129c.jpg

degoutant.

MaGNiFiCaT
29 november 2011, 21:33
Alweer zo'n archi-absurd topic van Egmond. En hij kan het echt niet laten na te trappen. Hij toont hiermee terug zijn allerkleinste kant. Posts 35 en 47 zijn werkelijk smerig, en hiermee toont Egmond dat hem elk menselijk gevoel vreemd is. Hopelijk worden die berichten gecensureerd.

Ik geloof heel sterk dat Egmond niet de gevoelens van vriendschap en liefde kent. Ik kan me niet voorstellen dat Egmond houdt van mensen en dat er mensen zijn die van hem houden. Het is veeleer hij die te beklagen is, niet diegenen die hij hier constant zit te viseren.

Egmond, probeer gewoon grappig te zijn, maar jammer genoeg bent u daar te gefrustreerd en haatdragend voor. U heeft wel humor, maar ze verdwijnt helemaal in het niets door de zwarte haatdragende posts.

manta
29 november 2011, 21:38
degoutant.
Da klein tweeke...
Maar dan in't groot eigenlijk, als kotspost is deez wel een topper, en 't is niet den eerste keer dat die zoiet zegt.
:evil:

Txiki
29 november 2011, 21:47
In plaats van daar simpelweg een slotje op te zetten....

MaGNiFiCaT
29 november 2011, 21:56
In plaats van daar simpelweg een slotje op te zetten....

Tja txiki, het topic moet daarvoor bij de moderatie bekend gemaakt worden he, en indien niemand een vermelding geeft, zal er niets gebeuren. Maar goed, ik heb dit daarjuist voor mijn rekening gehouden.;-)

eno2
29 november 2011, 22:01
de moderatie heeft daarover geoordeeld.


ik ben van mening dat de moderatie dat op een bijzonder doeltreffende manier gedaan heeft, en ik betwist zelfs het gebruik van het woord censuur in deze.

Mod censureert als ze dat wil, punt.

Niet alle censuur is verwerpelijk.

Rizzz
30 november 2011, 00:27
Waarom laat de moderatie dit toe?
Posts als deze http://forum.politics.be/showpost.php?p=5830741&postcount=47 zijn puur wansmakelijk getrol van het laagste niveau.
Egmonds enige bedoeling is hierbij is mensen op stang jagen en kwade reacties uitlokken.

koe de poing
30 november 2011, 00:35
Egmonds enige bedoeling is hierbij is mensen op stang jagen en kwade reacties uitlokken.

De inkomsten van een forum hangen af van het aantal reacties.
Hoe meer er geëgmond wordt, hoe rijker de forumadministratie wordt.
Nuff said 8-)

eno2
30 november 2011, 02:28
Waarom laat de moderatie dit toe?
Posts als deze http://forum.politics.be/showpost.php?p=5830741&postcount=47 zijn puur wansmakelijk getrol van het laagste niveau.
Egmonds enige bedoeling is hierbij is mensen op stang jagen en kwade reacties uitlokken.


Je had je deze zin van 14 woorden kunnen besparen door hem te vervangen door het woordje TROL.


Ook staat er een "is" teveel in, wat de WARE betekenis ook niet ten goede komt.

eno2
30 november 2011, 02:31
De inkomsten van een forum hangen af van het aantal reacties.
Hoe meer er geëgmond wordt, hoe rijker de forumadministratie wordt.
Nuff said 8-)

Dus Forum heeft trollen nodig?


dwz trollen die belangstelling wekken.


naast afkeer.


Het is een interessante hypothese.

Rizzz
30 november 2011, 02:48
Waarom laat de moderatie dit toe?
Posts als deze http://forum.politics.be/showpost.php?p=5830741&postcount=47 zijn puur wansmakelijk getrol van het laagste niveau.
Egmonds enige bedoeling is hierbij is mensen op stang jagen en kwade reacties uitlokken.

Nochtans is hij op bijna alle andere fora waar hij aktief was inmiddels buitengesmeten:
http://www.allempires.com/forum/forum_posts.asp?TID=28308
http://www.historum.com/speculative-history/25186-kings-prognathism-7.html
http://www.online-literature.com/forums/showthread.php?t=54686&page=9
http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=544874

reden: hij is een TROL

(zo beter eno2? ;-))

Xenophon
30 november 2011, 03:25
Ach, Egmond is de slechtste niet.

Jantje
30 november 2011, 04:03
Ach, Egmond is de slechtste niet.

In de grond is hij zelf een hele goeie, maar je mmoet hem er in krijgen en diep genoeg steken.

eno2
30 november 2011, 11:11
Nochtans is hij op bijna alle andere fora waar hij aktief was inmiddels buitengesmeten:
http://www.allempires.com/forum/forum_posts.asp?TID=28308
http://www.historum.com/speculative-history/25186-kings-prognathism-7.html
http://www.online-literature.com/forums/showthread.php?t=54686&page=9
http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=544874

reden: hij is een TROL

(zo beter eno2? ;-))

WAW

Sensationele forumonderzoeksjournalistiek!:cheer:

eno2
30 november 2011, 11:13
Ach, Egmond is de slechtste niet.

Er zijn zeker slechtere trollen met minder creatieve hallucinaties.

Anna List
30 november 2011, 11:41
Waarom laat de moderatie dit toe?
Posts als deze http://forum.politics.be/showpost.php?p=5830741&postcount=47 zijn puur wansmakelijk getrol van het laagste niveau.
Egmonds enige bedoeling is hierbij is mensen op stang jagen en kwade reacties uitlokken.

²
blij zijn met de dood van een forummer gaat er voor mij toch ook over

Anna List
30 november 2011, 11:46
Mod censureert als ze dat wil, punt.

Niet alle censuur is verwerpelijk.

mods geven hem hier een forum ... en de mogelijkheid zijn zeg te doen, dus ik vind niet dat je kan spreken van censuur.

maar voor wat hij hier schreef, vind ik wel dat ze Egmond mogen buitenzwieren.

eno2
30 november 2011, 12:31
mods geven hem hier een forum ... en de mogelijkheid zijn zeg te doen, dus ik vind niet dat je kan spreken van censuur.

maar voor wat hij hier schreef, vind ik wel dat ze Egmond mogen buitenzwieren.

Hombre, no es para tanto

Hij trekt een groot publiek in zijn rariteiten-kabinet

Er is hier wel degelijk censuur, en, zoals ik zei, niet altijd onterecht (soms wel)

Egmond Codfried
30 november 2011, 12:42
Met de wrede behandeling van de personen die via een tekst op een t-shirt hun mening gaven over Pieterbaas; die een hysterische, nationale, racistische initiatie is in mijn ogen, werd weer duidelijk hoe jullie met het begrip vrijheid van meningsuiting omgaan. Wij die jullie elke dag observeren zien de dagelijkse leugens, en daar om klinken wij anders dan jullie willen horen. Wij willen geen deel worden van een vuige genocidale slavenhoudende, handenafhakkende maffia bende.
En jullie leiders vertrouwen er niet op dat jullie de dingen op de juiste wijze wijze zullen duiden, dus betalen ze mensen om de opinie pagina's te bevolken. Dit is de ergste vorm van fascisme die er bestaat. Mijn enige troost is de doelgroep die steeds blijk geeft te begrijpen waar ik op doel.

http://cdn.radionetherlands.nl/data/files/imagecache/list/images/lead/article/2011/11/mishandleingsinterklaas.jpg
http://cdn.radionetherlands.nl/data/files/imagecache/list/zwrtptisras.jpg

http://cdn.radionetherlands.nl/data/files/imagecache/list/kitty_arrested.jpg

http://static-spitsnieuws.nl/sites/default/files/imagecache/article_image_node_main/PietisRacistisch.jpg.crop_display.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-3qALFuXKoIY/TsDKUOkAT0I/AAAAAAAADkw/DU5_AGSpUIw/s400/AukeVanderHoek_ZwartePietIsRacisme_Leisdseplein_MG _0027_NEWS.jpg

http://www.rnw.nl/caribiana/video/arrestaties-bij-anti-racisme-actie-bij-intocht-sinterklaas

http://www.rnw.nl/suriname/video/zwarte-piet-protest-vrijheid-van-meningsuiting

Als men mensen gaat uitsluiten van een draad presenteer dit dan als een algemene regel van bestuur, want nu komt het erg willekeurig en ondemocratisch over.

Egmond Codfried
30 november 2011, 12:46
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord

eno2
30 november 2011, 12:54
Ik hoop dat de knippers
je verknippen tot elke identificatie
onmogelijk is op de snippers.
Afgelopen met jouw profanatie!

Raf
30 november 2011, 12:56
Wat heeft dat met domme negert te maken die terecht werd verwijderd ?

Blijf je dat de moeite waard vinden, die dubbelnickerij, wetende dat je personage en al je berichten toch zonder meer door de moderatie verwijderd worden?

Egmond Codfried
30 november 2011, 13:53
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord

http://zelfmoord.wordpress.com/category/landen/belgie/

Volgens Nederlandse berichten komt dit verschijnsel tot drie keer meer voor voor dan in Nederland.

Egmond Codfried
2 december 2011, 15:55
http://zelfmoord.wordpress.com/category/landen/belgie/

Volgens Nederlandse berichten komt dit verschijnsel tot drie keer meer voor voor dan in Nederland.

Vlaanderen noteerde in 2007 met 161 zelfmoorden per miljoen inwoners het tweede hoogste cijfer binnen de Europese Unie (gemiddeld 2,7 suïcides per week).[11] Ongeveer 2 % van alle overlijdens in België is het gevolg van zelfmoord, bijna 3 % van alle mannelijke overlijdens en iets meer dan 1 % van de vrouwelijke overlijdens.


http://www.steunpuntwvg.be/swvg/_docs/Publicaties/200906_RapportverklarendefactorensuicidecijfersVla anderen.pdf

Mensen zonder job plegen vaker zelfmoord dan mensen met een baan. Maar sommige jobs leveren weer hogere risico's op dan andere. Vooral mensen in medische en paramedische beroepen plegen vaker zelfmoord. De gemakkelijkere toegang tot medicijnen kan hierbij een rol spelen.

Mentale gezondheidsproblemen leveren een groot risico op. Zo had 90 procent van de mensen die een einde aan hun leven maakten te kampen met psychische problemen. Depressie maakt de kans op zelfdoding 15 tot 20 maal groter.

Methode
Mannen plegen vaker op gewelddadige wijze zelfmoord (ophanging of gebruik van een vuurwapen), terwijl vrouwen eerder voor vergiftiging opteren. In Zuid-Azië is zelfverbranding dan weer frequenter onder vrouwen dan onder mannen. (afp/sam)

http://www.steunpuntwvg.be/swvg/_docs/Publicaties/200906_RapportverklarendefactorensuicidecijfersVla anderen.pdf

Methoden

De methode die iemand kiest om zelfmoord te plegen, wordt vaak bepaald door beschikbaarheid en door culturele factoren. De methode kan ook een weerspiegeling zijn van de ernst van de poging. Sommige methoden, bijvoorbeeld van een hoog gebouw springen, maken het immers vrijwel onmogelijk te overleven, terwijl andere methoden, bijvoorbeeld het innemen van een overdosis medicijnen, de kans bieden gered te worden. Gebruik van een methode die niet dodelijk blijkt te zijn, betekent echter niet noodzakelijkerwijs dat de poging van de persoon minder serieus bedoeld was. Een overdosis geneesmiddelen is de meest gebruikte methode bij zelfmoordpogingen. Aangezien artsen tegenwoordig nog maar zelden barbituraten voorschrijven, is het aantal overdoses met deze geneesmiddelen afgenomen. Er is daarentegen een toename van het aantal overdoses met behulp van andere psychotrope geneesmiddelen, zoals antidepressiva. Het aantal overdoses met aspirine is afgenomen van meer dan 20% van alle gevallen tot ongeveer 10%. Het gebruik van twee of meer methoden of een combinatie van geneesmiddelen, wat de kans op overlijden verhoogt, komt voor in ongeveer 20% van alle zelfmoordpogingen.

Gewelddadige methoden, zoals het gebruik van wapens of ophanging, komen niet vaak voor onder zelfmoordpogingen.

Een zelfmoorddaad getuigt vaak van agressie jegens anderen, zoals blijkt uit moorden die worden gevolgd door zelfmoord en uit het hoge zelfmoordpercentage onder gevangenen die een straf uitzitten wegens gewelddadige misdaden.


Read more: http://www.invaliditeit.be/Zelfmoordgedrag.html#ixzz1fODryp7S

eno2
2 december 2011, 16:01
Censuur: Men heeft mij voor deze draad uitgesloten!

Nog niet:-(

Txiki
2 december 2011, 18:47
Ach, Egmond is de slechtste niet.

Ah nee, dat is Geert Wilders, na Itler.

Marxmannetje
2 december 2011, 19:20
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

Wat wou je er wel posten?

eno2
2 december 2011, 19:20
Wat wou je er wel posten?

De Last Post

Marxmannetje
2 december 2011, 19:27
De Last Post

:lol:Woehahahaa!!:lol:

Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.

http://4.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71jk/SPptXm6hzjI/AAAAAAAAGt0/DkpcyRn51Do/s400/bhserbie-a129c.jpg

Met alle respect, maar dit is een, op z'n lichtst gezegd, een overdreven reactie.

Albrecht
2 december 2011, 19:37
Met alle respect, maar dit is een, op z'n lichtst gezegd, een overdreven reactie.Ach, die kerel noemt iedereen op zijn negeerlijst verdoken terroristen, wiens namen de moderatie van hem zou moeten doorgeven aan de politie omdat ze zijn theorie niet serieus nemen, en was blij met de dood van Jazeker. Dit is in vergelijking een vrij normale reactie voor hem.

Steve_M
2 december 2011, 19:43
Ach, die kerel noemt iedereen op zijn negeerlijst verdoken terroristen, wiens namen de moderatie van hem zou moeten doorgeven aan de politie omdat ze zijn theorie niet serieus nemen, en was blij met de dood van Jazeker. Dit is in vergelijking een vrij normale reactie voor hem.

Je vergeet te vermelden dat hij ook achtervolgd wordt door de AIVD en dat hij afgeluisterd wordt. Eigenlijk is dat niet om mee te lachen, die mens heeft daar zelf ook niet voor gekozen.

Albrecht
2 december 2011, 19:47
Je vergeet te vermelden dat hij ook achtervolgd wordt door de AIVD en dat hij afgeluisterd wordt. Eigenlijk is dat niet om mee te lachen, die mens heeft daar zelf ook niet voor gekozen.Ach zo...

eno2
2 december 2011, 20:49
Je vergeet te vermelden dat hij ook achtervolgd wordt door de AIVD en dat hij afgeluisterd wordt. Eigenlijk is dat niet om mee te lachen, die mens heeft daar zelf ook niet voor gekozen.

En hij dacht dat Trixie een mod was die hem pakte.

Trixie
2 december 2011, 21:04
En hij dacht dat Trixie een mod was die hem pakte.

Ik kan niet anders dan het toegeven: ik ben idd een Mod.

Txiki
2 december 2011, 21:08
Ik kan niet anders dan het toegeven: ik ben idd een Mod.

8O Hebt gij dan toegelaten dat Suqar in de cel gezwierd werd? Uw eigen dochter?

Trixie
2 december 2011, 21:10
8O Hebt gij dan toegelaten dat Suqar in de cel gezwierd werd? Uw eigen dochter?

Nee se; dat heeft een collega Mod gelapt.

Txiki
2 december 2011, 21:11
Nee se; dat heeft een collega Mod gelapt.

En gij doet niks? 8O

Trixie
2 december 2011, 21:12
En gij doet niks? 8O

Ik heb nog geprobeerd, maar helaas. Ik stond alleen tegenover 4 collega's...

Trixie
2 december 2011, 21:13
Seg, sebiet gelooft ge 't nog zelf! :lol:

Txiki
2 december 2011, 21:18
Ik heb nog geprobeerd, maar helaas. Ik stond alleen tegenover 4 collega's...

En gij komt mij niet roepen om te helpen? 8O

Txiki
2 december 2011, 21:18
Seg, sebiet gelooft ge 't nog zelf! :lol:

;-)

Marxmannetje
2 december 2011, 23:04
Ach, die kerel noemt iedereen op zijn negeerlijst verdoken terroristen, wiens namen de moderatie van hem zou moeten doorgeven aan de politie omdat ze zijn theorie niet serieus nemen, en was blij met de dood van Jazeker. Dit is in vergelijking een vrij normale reactie voor hem.

Wow... Dat is uhm... zacht gezegd, niet echt normaal.

Egmond Codfried
3 december 2011, 11:12
:lol:Woehahahaa!!:lol:
Met alle respect, maar dit is een, op z'n lichtst gezegd, een overdreven reactie.

Je collega Anna List tooit zich met een avatar met blote borsten, jij flirt met Marx. Deze afbeeldingen suggeren bij mij, in ieder geval, vrij en progressief denken, counterculture, Occupy sympathisanten, anti-kapitalisme, linkse politiek, pro-arbeiders, vrouwen en homo's, anti-racistisch. Maar het is duidelijk dat ik verkeerd heb gedacht. De leugen regeert: ook op politics.be.

Marxmannetje
3 december 2011, 14:22
Je collega Anna List tooit zich met een avatar met blote borsten, jij flirt met Marx. Deze afbeeldingen suggeren bij mij, in ieder geval, vrij en progressief denken, counterculture, Occupy sympathisanten, anti-kapitalisme, linkse politiek, pro-arbeiders, vrouwen en homo's, anti-racistisch. Maar het is duidelijk dat ik verkeerd heb gedacht. De leugen regeert: ook op politics.be.

Zo ben ik ook, althans niet in uw ogen zo te zien. Ik vind jouw gedrag hier ietwat vreemd en overdreven, dat is mijn mening, maar val ik jou daar persoonlijk mee aan? Dit is inderdaad politics.be: een plaats waar iedereen een acteur is die nooit meer van hun standpunten afwijkt.

eno2
3 december 2011, 14:35
Zo ben ik ook, althans niet in uw ogen zo te zien. Ik vind jouw gedrag hier ietwat vreemd en overdreven, dat is mijn mening, maar val ik jou daar persoonlijk mee aan? Dit is inderdaad politics.be: een plaats waar iedereen een acteur is die nooit meer van hun standpunten afwijkt.
Ietwat:lol:

en jij, wijk jij van het Marxisma af?

Egmond Codfried
3 december 2011, 14:35
Zo ben ik ook, althans niet in uw ogen zo te zien. Ik vind jouw gedrag hier ietwat vreemd en overdreven, dat is mijn mening, maar val ik jou daar persoonlijk mee aan? Dit is inderdaad politics.be: een plaats waar iedereen een acteur is die nooit meer van hun standpunten afwijkt.

Nam even de moeite je lijst met draden te bekijken. Zal ze misschien nog in detail bekijken want het algemene beeld geeft geen antwoorden. Belangrijk is dat men reageert op het thema, en zijn stelling enigszins onderbouwd zodat ik het gevoel heb met een rationeel persoon te maken te hebben en geen kuddedier. Van mijn kant heb ik steeds aangegeven dat men mij steeds persoonlijk aanvalt en Jazeker was één van de eerste op mijn lijst. Ik kreeg toen geen bijval, maar werd nog meer bespot, waardoor de lijst steeds langer werd. Nu ben jij dus zogenaamde positief en progressief en toch kom je over als de gemiddelde nazi. In ieder geval zag ik in de reacties op de draad waarvan ik uitgesloten werd dat Jazeker een gekweld mens was, en begrijp dat hij daarom zo agressief tegen mij tekeer ging. Wat is er dan zo vreemd en overdreven aan mijn reacties op zijn heengaan?

Marxmannetje
3 december 2011, 18:01
en jij, wijk jij van het Marxisma af?

Inderdaad. Ik ben naast marxist een Vlaams nationalist, twee verschillende dingen in principe.

eno2
3 december 2011, 19:03
Inderdaad. Ik ben naast marxist een Vlaams nationalist, twee verschillende dingen in principe.

Het ging om bijstelling van standpunten en ideologieën
Vlaams nationalisme is geen afwijking van het Marxisme.

Dronkoers
3 december 2011, 19:05
Het ging om bijstelling van standpunten en ideologieën
Vlaams nationalisme is geen afwijking van het Marxisme.

standpunten en ideologieën zijn voor mensen die enkel uit zijn op ambras ;-)

dark_lord_of_belgium
3 december 2011, 19:06
standpunten en ideologieën zijn voor mensen die enkel uit zijn op ambras ;-)

:lol:

Txiki
3 december 2011, 19:06
standpunten en ideologieën zijn voor mensen die enkel uit zijn op ambras ;-)

is dat een standpunt? 8-)

Marxmannetje
3 december 2011, 19:08
Het ging om bijstelling van standpunten en ideologieën
.

Sorry maar wat bedoel je nu eigenlijk?

Vlaams nationalisme is geen afwijking van het Marxisme

Hoezo?

Dronkoers
3 december 2011, 19:12
is dat een standpunt? 8-)

Embrasse ofwa? ;-)

eno2
3 december 2011, 19:30
Marxmannetje
Dit is inderdaad politics.be: een plaats waar iedereen een acteur is die nooit meer van hun standpunten afwijkt.
Jij beweert dus dat Vlaams Nationalist zijn een afwijken is van je standpunt van Marxisma.

Ik zeg dat die twee met elkaar niets vandoen hebben

eno2
3 december 2011, 19:32
standpunten en ideologieën zijn voor mensen die enkel uit zijn op ambras ;-)
Niet uit zijn op ambras is ook een standpunt

Marxmannetje
3 december 2011, 19:47
Jij beweert dus dat Vlaams Nationalist zijn een afwijken is van je standpunt van Marxisma.

Ik zeg dat die twee met elkaar niets vandoen hebben

Nochtans is marxisme gekant tegen nationalisme.

Derk de Tweede
3 december 2011, 19:50
Nochtans is marxisme gekant tegen nationalisme.

Het Sovjet-Marxisme niet!

eno2
3 december 2011, 20:35
Nochtans is marxisme gekant tegen nationalisme.
En het Vlaams Marxisme?

Hei zeg, Vlaams Nationalist zijn is voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn. Hoe is dat onverenigbaar met het Marxisme?

Txiki
3 december 2011, 20:41
ETA en Batasuna zijn Baskisch-nationalistisch én marxistisch. IRA en tal van Ierse partijen, waaronder toch ook nog steeds Sinn Fein, zijn Iers-nationalistisch én marxistisch. V-SB en Meervoud zijn Vlaams-nationalistisch én marxistisch. PKK is Koerdisch-nationalistisch én marxistisch. Ook elders zijn er gelijkaardige groeperingen en partijen die dezelfde combinatie maken.

eno2
4 december 2011, 12:48
Beter je eens afvragen of je Marxistisch én democraat kan zijn. In een andere draad, Marxmannetje.

Marxmannetje
4 december 2011, 13:38
Het Sovjet-Marxisme niet!

Goeie opmerking.

En het Vlaams Marxisme?

Hei zeg, Vlaams Nationalist zijn is voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn. Hoe is dat onverenigbaar met het Marxisme?

Tgaja...

Beter je eens afvragen of je Marxistisch én democraat kan zijn. In een andere draad, Marxmannetje.

Dat hoef ik al niet te zijn, dat ben ik al. Als je marxist bent, ben je automatisch een democraat.

BigF
4 december 2011, 13:40
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg ........


......



........ tolereren?

In eerste instantie vond ik het raar, om niet te zeggen laag, dat iemand zo maar uit een of andere draad geweerd kan worden zonder dat die persoon op de hoogte gesteld wordt. Maw, ik vond bijna dat ge gelijk had in uw getoeter over al dat onrecht.

Tot ik uw volgende reacties in deze draad las. En sindsdien ben ik van mening dat de moderatie wat mij betreft u gerust uit elke draad mag weren.

Shit man, gij kunt zagen.
En toegegeven, zo zijn er hier meer, maar moet dat nu echt in (of over) een draad over Jazeker?
Dat pist mij wel een beetje of ja.

Trixie
4 december 2011, 16:05
Ik zou het zeker niet vreemd vinden indien Egmond hier definitief verwijderd wordt. Iedereen heeft recht op een persoonlijke mening, ook indien die niet strookt met de mening van anderen. Ook heeft iedereen volgens mij recht om zich te beklagen indien hij/zij zich niet fair behandeld voelt. Opkomen voor jezelf moet zeker kunnen, MAAR: zich verkneukelen over het overlijden van een medemens/medeforummer en dat dan ook schaamteloos durven posten:
sorry se.
Bannen, en voorgoed.
Ik weet dat Egmont waarschijnlijk op 't driehoekske zal klikken maar "je m'en fous complètement".
Voor mij is een mens veel belangrijker dan ne zot....ne gestoorde.

eno2
4 december 2011, 16:07
Dat hoef ik al niet te zijn, dat ben ik al. Als je marxist bent, ben je automatisch een democraat.

Zei ik al: goed voor een eigen draad
over een automatische marxistische democraat:lol:

eno2
4 december 2011, 16:16
In eerste instantie vond ik het raar, om niet te zeggen laag, dat iemand zo maar uit een of andere draad geweerd kan worden zonder dat die persoon op de hoogte gesteld wordt. Maw, ik vond bijna dat ge gelijk had in uw getoeter over al dat onrecht.

Tot ik uw volgende reacties in deze draad las. En sindsdien ben ik van mening dat de moderatie wat mij betreft u gerust uit elke draad mag weren.

Shit man, gij kunt zagen.
En toegegeven, zo zijn er hier meer, maar moet dat nu echt in (of over) een draad over Jazeker?
Dat pist mij wel een beetje of ja.

Moderatie heeft mij publiekelijk meegedeeld dat zagen geen reden is om iemand van forum te verwijderen. (= een grappige sneer)

Jazeker heeft mij 1001 postings bezorgd en die gingen allemaal zo:
"Zaag"

Je zou dat ook zagen kunnen noemen.

Maar verre van mij om in zijn condoléance-draad te gaan nazagen.

Eén ding is zeker: moderatie zou meer direct kunnen communiceren met forumleden. Dan moet niet alles breed over forum uitgesmeerd. Bv: Bij mij hebben ze wél gecommuniceerd en ik weet nu dat ik niet meer moet gaan zagen in Suggesties anders vlieg in definitief buiten.

Egmond kan mij 100% gestolen worden, maar qua procedurefout heeft hij gelijk.

Marxmannetje
4 december 2011, 16:50
Zei ik al: goed voor een eigen draad
over een automatische marxistische democraat:lol:

De wonderen zijn de wereld duidelijk nog niet uit.

eno2
4 december 2011, 16:51
De wonderen zijn de wereld duidelijk nog niet uit.

Wonderkind:lol:

Egmond Codfried
5 december 2011, 13:44
Ik zou het zeker niet vreemd vinden indien Egmond hier definitief verwijderd wordt. Iedereen heeft recht op een persoonlijke mening, ook indien die niet strookt met de mening van anderen. Ook heeft iedereen volgens mij recht om zich te beklagen indien hij/zij zich niet fair behandeld voelt. Opkomen voor jezelf moet zeker kunnen, MAAR: zich verkneukelen over het overlijden van een medemens/medeforummer en dat dan ook schaamteloos durven posten:
sorry se.
Bannen, en voorgoed.
Ik weet dat Egmont waarschijnlijk op 't driehoekske zal klikken maar "je m'en fous complètement".
Voor mij is een mens veel belangrijker dan ne zot....ne gestoorde.

Waar blijkt dat ik mij verkneukel?
Van mijn kant zie ik het heengaan van Jazeker als een reden om te wijzen op het pesterig gedrag op dit forum.
Tevens stel ik dat de andere pestende personen wellicht even gekweld door het leven gaan als Jazeker.
Ik herken mij niet in het beeld van 'verkneukelen' bij de dood van een ander mens,
waar ik zelf mij zeer bewust ben van mijn eigen sterfelijkheid.
Als creatief mens heb ik veel meer zaken om mij aan te verheugen.

Egmond Codfried
5 december 2011, 13:46
De wonderen zijn de wereld duidelijk nog niet uit.

Wat vinden Marxisten van de komst van het Vierde Reich,
onder leiding van Angela Merkel de Grote?

eno2
5 december 2011, 16:24
Ik zou het zeker niet vreemd vinden indien Egmond hier definitief verwijderd wordt. Iedereen heeft recht op een persoonlijke mening, ook indien die niet strookt met de mening van anderen. Ook heeft iedereen volgens mij recht om zich te beklagen indien hij/zij zich niet fair behandeld voelt. Opkomen voor jezelf moet zeker kunnen, MAAR: zich verkneukelen over het overlijden van een medemens/medeforummer en dat dan ook schaamteloos durven posten:
sorry se.
Bannen, en voorgoed.
Ik weet dat Egmont waarschijnlijk op 't driehoekske zal klikken maar "je m'en fous complètement".
Voor mij is een mens veel belangrijker dan ne zot....ne gestoorde.

Hard.
Ne zot en ne gestoorde is ook ne mens.
Alleen moet ge hem niet zo voorkomend behandelen vanwege de sensatie die hij weet te wekken, als Mod doet.

BigF
5 december 2011, 19:15
Moderatie heeft mij publiekelijk meegedeeld dat zagen geen reden is om iemand van forum te verwijderen. (= een grappige sneer)

Jazeker heeft mij 1001 postings bezorgd en die gingen allemaal zo:
"Zaag"

Je zou dat ook zagen kunnen noemen.

Maar verre van mij om in zijn condoléance-draad te gaan nazagen.

Eén ding is zeker: moderatie zou meer direct kunnen communiceren met forumleden. Dan moet niet alles breed over forum uitgesmeerd. Bv: Bij mij hebben ze wél gecommuniceerd en ik weet nu dat ik niet meer moet gaan zagen in Suggesties anders vlieg in definitief buiten.

Egmond kan mij 100% gestolen worden, maar qua procedurefout heeft hij gelijk.
Moderatie, communiceren, procedurefout,... 't interesseert mij allemaal niet.
Ik zeg gewooon dat hij kan zagen.

Marxmannetje
5 december 2011, 19:23
Wat vinden Marxisten van de komst van het Vierde Reich,
onder leiding van Angela Merkel de Grote?

Marxisten tegenwoordig hebben zien meer de voorspellingen van Marx uitkomen en geven nog steeds kritiek aan Europa. Dus als ik dan vraag wat ze van Angela vinden, gaan ze niet echt enthousiast zeggen dat ze een democratisch voorbeeld is voor alle Europese leiders, wel integendeel...

Maar een komst van een Vierde Reich onder Angelatje? Ik peins meer dat Obama of Sarkozy en/of Cameron hier de poppenspelers zullen zijn.

eno2
5 december 2011, 22:38
Moderatie, communiceren, procedurefout,... 't interesseert mij allemaal niet.
Ik zeg gewooon dat hij kan zagen.
Ge gaat toch geen tweede Jazeker worden?8O