PDA

View Full Version : Wat is de wijsheid van geslachte runderen in de islamitische manier?


revoleto
28 november 2011, 14:33
Deze grote artikel over wat er onder leiding van de Heilige Profeet, vrede zij met hem, en wat is nieuw onthuld wetenschap.

We weten allemaal dat de Heilige Profeet door de gebeden van God en vrede was geslachte runderen, zoals koeien, geiten, kamelen en schapen, op een specifieke manier is dat het niet van het dier het hoofd snijden in volle, maar laat een deel is in voorbereiding en wacht tot hij klaar is dit dier al zijn bloed en dan klaar voor het koken en eten.

We vroegen ons af of het mysterie van deze methode, vinden we de antwoorden blijkt een duidelijk onderzoek blijkt in de moderne geneeskunde. Er is aangetoond dat het dier is geslacht op deze manier vrij van bacteriën en microben, en veiliger om te eten. Wetenschappers beweren vandaag dat het dier toen gescheiden zijn hoofd van zijn lichaam volledig en plotseling, dit proces niet mogelijk alleen beperkt tot het bedrag van het bloed buiten het lichaam uit, en houdt de hoeveelheid bloed binnen.

Maar wat is de schade dit bloed? De wetenschappers vonden Pachtbarathm dat bloed is de beste omgeving voor de groei van ziektekiemen, en wanneer deze het bloed aanwezig is in het lichaam van het dier is geslacht, het leidt tot de ophoping van bacteriën en hun voortplanting is niet eens verwijderd worden na het koken, omdat de hitte van het vuur wordt gebruikt om te koken kan niet in alle moleculen van gekookt vlees, kan nog steeds een deel van rauw en hier ligt het gevaar. Daarom heeft de islam gericht de mogelijkheid van blootstelling aan deze kiemen.

Sommige atheïsten hebben bezwaar gemaakt tegen de manier waarop moslims slachten dieren in die ze veroorzaken in het martelen van deze dieren en laat ze in de pijn, en het moet worden gescheiden door een vol hoofd van het lichaam van het dier. Maar het wetenschappelijke feit dat de pijn niet wanneer het dier is geslacht blijft langer dan een paar seconden, omdat alle organen van het lichaam betrokken zijn bij het leveren van de hersenen van bloed.

Zenuwen die bloed bevatten, krijgen opdrachten van de hersenen door middel van het met bloed als gevolg van een gebrek aan bloed bij het slachten van het dier, en start het lichaam spieren spasmen en reacties waardoor het bloed stroomt door de bloedvaten naar het hart, en teken het hart van dit bloed in de hersenen, maar het zal voortkomen uit het lichaam van het dier, omdat het geslacht .

Dit proces leidt tot het intrekken van grote hoeveelheden bloed, en zonder een beetje pijn. Dit betekent dat de islam is zelfs barmhartig dieren! Maar misschien wel het mooiste wat ik onlangs gelezen dat het dier bij het slachten en zei: In de naam van God en God is groot, het is ook volledig vrij is van ziektekiemen!

God en dat de islam is enthousiast over ons en op onze gezondheid, is erop gebrand zijn we op deze grote religie? God zegt dat de profeet vrede zij met hem: (.(128) Thans is een gezant van uw eigen volk tot u gekomen, een uitmuntend persoon; het is droevig voor hem dat gij zonden begaat; hij is vol zorg voor u, en medelijdend en genadig omtrent de geloovigen...) [soera van Berouw].

Vigilante VL
28 november 2011, 14:56
Cent pourrr cent Hell'el, mesjeu ... 25% salmonella, 17% e-coli, 3% Kreuzfeld-Jakob.. et le rest c'est pourrri, mesjeu..

http://www.radio-maroc.net/modules/xcgal/albums/userpics/10001/boucherie%20marocaine.jpg?PHPSESSID=96a3ca3a081bca cebf2440830b836746

Scherven A. Mok
28 november 2011, 15:01
Deze grote artikel over wat er onder leiding van de Heilige Profeet, vrede zij met hem, en wat is nieuw onthuld wetenschap.

We weten allemaal dat de Heilige Profeet door de gebeden van God en vrede was geslachte runderen, zoals koeien, geiten, kamelen en schapen, op een specifieke manier is dat het niet van het dier het hoofd snijden in volle, maar laat een deel is in voorbereiding en wacht tot hij klaar is dit dier al zijn bloed en dan klaar voor het koken en eten.

We vroegen ons af of het mysterie van deze methode, vinden we de antwoorden blijkt een duidelijk onderzoek blijkt in de moderne geneeskunde. Er is aangetoond dat het dier is geslacht op deze manier vrij van bacteriën en microben, en veiliger om te eten. Wetenschappers beweren vandaag dat het dier toen gescheiden zijn hoofd van zijn lichaam volledig en plotseling, dit proces niet mogelijk alleen beperkt tot het bedrag van het bloed buiten het lichaam uit, en houdt de hoeveelheid bloed binnen.

Maar wat is de schade dit bloed? De wetenschappers vonden Pachtbarathm dat bloed is de beste omgeving voor de groei van ziektekiemen, en wanneer deze het bloed aanwezig is in het lichaam van het dier is geslacht, het leidt tot de ophoping van bacteriën en hun voortplanting is niet eens verwijderd worden na het koken, omdat de hitte van het vuur wordt gebruikt om te koken kan niet in alle moleculen van gekookt vlees, kan nog steeds een deel van rauw en hier ligt het gevaar. Daarom heeft de islam gericht de mogelijkheid van blootstelling aan deze kiemen.

Sommige atheïsten hebben bezwaar gemaakt tegen de manier waarop moslims slachten dieren in die ze veroorzaken in het martelen van deze dieren en laat ze in de pijn, en het moet worden gescheiden door een vol hoofd van het lichaam van het dier. Maar het wetenschappelijke feit dat de pijn niet wanneer het dier is geslacht blijft langer dan een paar seconden, omdat alle organen van het lichaam betrokken zijn bij het leveren van de hersenen van bloed.

Zenuwen die bloed bevatten, krijgen opdrachten van de hersenen door middel van het met bloed als gevolg van een gebrek aan bloed bij het slachten van het dier, en start het lichaam spieren spasmen en reacties waardoor het bloed stroomt door de bloedvaten naar het hart, en teken het hart van dit bloed in de hersenen, maar het zal voortkomen uit het lichaam van het dier, omdat het geslacht .

Dit proces leidt tot het intrekken van grote hoeveelheden bloed, en zonder een beetje pijn. Dit betekent dat de islam is zelfs barmhartig dieren! Maar misschien wel het mooiste wat ik onlangs gelezen dat het dier bij het slachten en zei: In de naam van God en God is groot, het is ook volledig vrij is van ziektekiemen!

God en dat de islam is enthousiast over ons en op onze gezondheid, is erop gebrand zijn we op deze grote religie? God zegt dat de profeet vrede zij met hem: (.(128) Thans is een gezant van uw eigen volk tot u gekomen, een uitmuntend persoon; het is droevig voor hem dat gij zonden begaat; hij is vol zorg voor u, en medelijdend en genadig omtrent de geloovigen...) [soera van Berouw].

Al uw moslimbroeders hier op het forum of meelezende moslims krijgen volgens mij het schaamrood op de wangen van uw ahum bijdragen. 't Is maar dat ge het weet.

Cynara Cardunculus
28 november 2011, 15:06
Al uw moslimbroeders hier op het forum of meelezende moslims krijgen volgens mij het schaamrood op de wangen van uw ahum bijdragen. 't Is maar dat ge het weet.

Dat zal Revoleto een worst wezen, zolang zijn maangod hem er maar extra puntjes voor geeft zodat hij aan zijn 72 hoertjes kan geraken. En Allah verstaat toch geen Nederlands, dus kan het geen kwaad.

SDX
28 november 2011, 15:13
Al uw moslimbroeders hier op het forum of meelezende moslims krijgen volgens mij het schaamrood op de wangen van uw ahum bijdragen. 't Is maar dat ge het weet.

Ach welnee, hoe kom je er bij?

Als aanhangers van 'n roverhoofdman die daarbij nog eens met 'n kind van 6 huwde, die ettelijke moorden op z'n geweten heeft, gezien wordt als voorbeeld voor iedereen en als perfecte mens bestempeld wordt, daarvan niet 't schaamrood op de wangen krijgen, zelfs nooit 't schaamrood op hun wangen krijgen van de haatspraak in hun eigenste schotschrift, waarom zouden ze dan van de schrijfsels van revoleto?

SDX
28 november 2011, 15:15
"Verily,
for the Muttaqun [righteous], there will be a success
(paradise); gardens and grapeyards; and young full-breasted
(mature) maidens of equal age; and a full cup (of wine)"

Zure druiven en kamelenpies ja! :lol:

revoleto
28 november 2011, 21:01
gerespecteerd lid
God is elke moslim man en vrouw te verspreiden door de

Dus ik ben het uitoefenen van mijn beste zo veel mogelijk en ik hoop van God om mij te helpen meer
God geleid om de juiste

revoleto
28 november 2011, 21:04
Als voor de afgifte van maagden zullen met hem praten snel

Diego Raga
28 november 2011, 21:07
Revoleto is een islamitische vertaalmachine.

Carnivore
28 november 2011, 21:43
wij ni begrijp gij wa allemaal zegt.

u boodschapper god?
natuurlijk wij begrijp ni. u spreek taal god.

SDX
28 november 2011, 22:03
gerespecteerd lid
God is elke moslim man en vrouw te verspreiden door de

Dus ik ben het uitoefenen van mijn beste zo veel mogelijk en ik hoop van God om mij te helpen meer
God geleid om de juiste

Da's zeker da, ge zijt gij goed bezig, doe zo voort, nog effe en we zijn allemaal om.
Is da niks?

Another Jack
28 november 2011, 22:08
Als voor de afgifte van maagden zullen met hem praten snel

Met Assimil sneller praten goed.

John Donne
28 november 2011, 22:20
Want wij moeten allen voor de rechterstoel van Christus verschijnen, zodat ieder van ons krijgt wat hij verdient voor wat hij in zijn leven heeft gedaan, of het nu goed is of slecht.

II Kor 5:10

Dieren zult gij respecteren. Voor hun Liefde hebt gij Ontzag. In de Liefde vindt gij uzelf.

In handelingen, treed na tot hen op de zachtste wijze. Pijnig hen nooit nodeloos.

filosoof
28 november 2011, 22:23
Want wij moeten allen voor de rechterstoel van Christus verschijnen, zodat ieder van ons krijgt wat hij verdient voor wat hij in zijn leven heeft gedaan, of het nu goed is of slecht.

II Kor 5:10

Dieren zult gij respecteren. Voor hun Liefde hebt gij Ontzag. In de Liefde vindt gij uzelf.

In handelingen, treedt na tot hen op de zachtste wijze. Pijnig hen nooit nodeloos.Hulp, nog ene! 8O

John Donne
28 november 2011, 22:28
Hulp, nog ene! 8O

De mensen zullen egoïstisch zijn, geldzuchtig, zelfingenomen en arrogant.

II Timoteüs 3:2

Ik ben geen Profeet. Nodeloos lijden, zoals waar de Draadstichter op duidt, vind ik echter niet barmhartig.

revoleto
29 november 2011, 17:50
Met Assimil sneller praten goed.


Ja, mijn lieve broer

zeer binnenkort

God geleid je tot de islam

Another Jack
29 november 2011, 18:08
Ja, mijn lieve broer

zeer binnenkort

God geleid je tot de islam

Neen, mijn lieve broer

zeer binnenkort

God geleid mij naar Mexicaans restaurant.

revoleto
1 december 2011, 01:17
http://ledawy.net/data/news///2011/11/01/400-268/20111101102012.jpg

Distel
1 december 2011, 07:47
Deze grote artikel over wat er onder leiding van de Heilige Profeet, vrede zij met hem, en wat is nieuw onthuld wetenschap.

We weten allemaal dat de Heilige Profeet door de gebeden van God en vrede was geslachte runderen, zoals koeien, geiten, kamelen en schapen, op een specifieke manier is dat het niet van het dier het hoofd snijden in volle, maar laat een deel is in voorbereiding en wacht tot hij klaar is dit dier al zijn bloed en dan klaar voor het koken en eten.

We vroegen ons af of het mysterie van deze methode, vinden we de antwoorden blijkt een duidelijk onderzoek blijkt in de moderne geneeskunde. Er is aangetoond dat het dier is geslacht op deze manier vrij van bacteriën en microben, en veiliger om te eten. Wetenschappers beweren vandaag dat het dier toen gescheiden zijn hoofd van zijn lichaam volledig en plotseling, dit proces niet mogelijk alleen beperkt tot het bedrag van het bloed buiten het lichaam uit, en houdt de hoeveelheid bloed binnen.

Maar wat is de schade dit bloed? De wetenschappers vonden Pachtbarathm dat bloed is de beste omgeving voor de groei van ziektekiemen, en wanneer deze het bloed aanwezig is in het lichaam van het dier is geslacht, het leidt tot de ophoping van bacteriën en hun voortplanting is niet eens verwijderd worden na het koken, omdat de hitte van het vuur wordt gebruikt om te koken kan niet in alle moleculen van gekookt vlees, kan nog steeds een deel van rauw en hier ligt het gevaar. Daarom heeft de islam gericht de mogelijkheid van blootstelling aan deze kiemen.

Sommige atheïsten hebben bezwaar gemaakt tegen de manier waarop moslims slachten dieren in die ze veroorzaken in het martelen van deze dieren en laat ze in de pijn, en het moet worden gescheiden door een vol hoofd van het lichaam van het dier. Maar het wetenschappelijke feit dat de pijn niet wanneer het dier is geslacht blijft langer dan een paar seconden, omdat alle organen van het lichaam betrokken zijn bij het leveren van de hersenen van bloed.

Zenuwen die bloed bevatten, krijgen opdrachten van de hersenen door middel van het met bloed als gevolg van een gebrek aan bloed bij het slachten van het dier, en start het lichaam spieren spasmen en reacties waardoor het bloed stroomt door de bloedvaten naar het hart, en teken het hart van dit bloed in de hersenen, maar het zal voortkomen uit het lichaam van het dier, omdat het geslacht .

Dit proces leidt tot het intrekken van grote hoeveelheden bloed, en zonder een beetje pijn. Dit betekent dat de islam is zelfs barmhartig dieren! Maar misschien wel het mooiste wat ik onlangs gelezen dat het dier bij het slachten en zei: In de naam van God en God is groot, het is ook volledig vrij is van ziektekiemen!

God en dat de islam is enthousiast over ons en op onze gezondheid, is erop gebrand zijn we op deze grote religie? God zegt dat de profeet vrede zij met hem: (.(128) Thans is een gezant van uw eigen volk tot u gekomen, een uitmuntend persoon; het is droevig voor hem dat gij zonden begaat; hij is vol zorg voor u, en medelijdend en genadig omtrent de geloovigen...) [soera van Berouw].

Slachten in naam Allah nooit is wijs. Geloven immers in kabouters nogal debiel is.

revoleto
1 december 2011, 14:16
Ja, mijn lieve broer

Moslims geloven in Allah en de engelen en de boeken en de apostelen en de andere dag en Alqdaakaddr goede en slechte

Djinn en zal ook over hen te praten binnenkort in detail

God geleid je tot de islam

revoleto
18 oktober 2013, 10:50
http://www.youtube.com/watch?v=fGFzSazGWdY

revoleto
21 oktober 2013, 15:38
http://www.youtube.com/watch?v=lMDklJFOdYU

reservespeler
21 oktober 2013, 15:50
Ja, mijn lieve broer

Moslims geloven in Allah en de engelen en de boeken en de apostelen en de andere dag en Alqdaakaddr goede en slechte

Djinn en zal ook over hen te praten binnenkort in detail

God geleid je tot de islam

Dat de moslims geloven in wat ze willen, voor mijn part in de helende gave van ne koude patat, zolang ze mij hun ding maar niet willen opdringen. Ze zijn daar zeer goed mee bezig en wij ondergaan en ondergaan.

Knipp
21 oktober 2013, 21:32
De Islam. Just another ... slecht leeggebloede godsdienst.

revoleto
25 oktober 2013, 15:46
http://www.youtube.com/watch?v=QJ4K-3U-JiE

http://www.youtube.com/watch?v=2j-kMfA2x8w

Demper
25 oktober 2013, 15:51
http://koken.breydel.be/themes/site_themes/breydel/images/bg_header_print.jpg

http://www.breydel.be/nl/files/imagecache/image_610x600/images/normal_breydelspek_ontzwoerd_0.jpg

http://culinarty.be/wp-content/uploads/2013/02/gehakt.jpg