PDA

View Full Version : Het extremisme heeft weer een gezicht


-Jo-
8 december 2011, 20:46
Het extremisme heeft weer een gezicht.

http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

freelancer
8 december 2011, 20:51
Ik zou maar beginnen met bepaalde organisaties rechtspersoonlijkheid te geven...;-)

Xenophon
8 december 2011, 20:51
Ja, in zijn toespraakske zaten zoveel leugens dat Goebbels er jaloers op had geweest.

hurricane
8 december 2011, 20:53
De smoel en de gesticulatie van een dictator. Nu nog wat charisma...

De Brabander
8 december 2011, 20:54
Al wie de flamingantische bosapen tegenspreekt, is een extremist. Wel, dan ben ik fier er één te zijn ! :-D

Albrecht
8 december 2011, 21:05
Het valt mij nu op dat er wegens Jo's aanval op een Belgicist niet gereageerd wordt op Jo's aanval op het N-VA. Prachtige zet, eigenlijk. Chapeau, Jo.

drosophila
8 december 2011, 21:34
Ja, in zijn toespraakske zaten zoveel leugens dat Goebbels er jaloers op had geweest.
Noem er eens één?

Bollywood
8 december 2011, 21:40
Noem er eens één?

Is dit de man die er trots op is dat hij 50% van zijn electoraat te kakken gezet heeft met het vreemdelingenstemrecht - waar hij nu openlijk voor uitkomt. Voor de verkiezingen was het toen nog. Wij gaan niet in een regering met vreemdelingenstemrecht!!!

drosophila
8 december 2011, 21:48
Is dit de man die er trots op is dat hij 50% van zijn electoraat te kakken gezet heeft met het vreemdelingenstemrecht - waar hij nu openlijk voor uitkomt. Voor de verkiezingen was het toen nog. Wij gaan niet in een regering met vreemdelingenstemrecht!!!
Is dat een antwoord op mijn vraag? U bent niet echt mee, zo te zien.

freelancer
8 december 2011, 21:53
Is dat een antwoord op mijn vraag? U bent niet echt mee, zo te zien.

Hij is een door haat bezeten persoon...

Meer moet U daar niet achter zoeken...;-)

Mitgard
8 december 2011, 22:14
edit, te snel gelezen. ;-)

Bollywood
8 december 2011, 23:27
Is dat een antwoord op mijn vraag? U bent niet echt mee, zo te zien.

was dat geen leugen misschien?

subocaj
9 december 2011, 06:53
Ik zou maar beginnen met bepaalde organisaties rechtspersoonlijkheid te geven...;-)

Bedoel je Unizo en Voka en bij uitbreiding hun marionetten, de Vlaamse regering?
Direct akkoord.:thumbsup:

Bokkenreyder
9 december 2011, 08:51
Bedoel je Unizo en Voka en bij uitbreiding hun marionetten, de Vlaamse regering?
Direct akkoord.:thumbsup:

En waarom de vakbonden niet? :evil:

subocaj
9 december 2011, 09:05
En waarom de vakbonden niet? :evil:

Bij gebrek aan een eenheidsvakbond.
Jij wil toch ook geen rechtspersoonlijkheid voor de de politici van je voorkeur.
Ik heb er nergens voor horen pleiten, ook niet bij N-VA en ze kunnen door hun deelname aan de Vlaamse regering, tenminste al voor Vlaanderen het goede voorbeeld geven.;-)

giserke
9 december 2011, 09:06
Het extremisme heeft weer een gezicht.

http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Eerder, alcoholisme heeft een gezicht.

Firestone
9 december 2011, 09:15
Het valt mij nu op dat er wegens Jo's aanval op een Belgicist niet gereageerd wordt op Jo's aanval op het N-VA. Prachtige zet, eigenlijk. Chapeau, Jo.Inderdaad.

Hij pleit zonder meer voor het verbod van (o.a.) de N-VA en voor het onder toezicht/controle plaatsen van de actieve leden van de N-VA.

Maar die slechte foto van Dewael, d�*�*r krijgen we "commentaar" op. :-)
...

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

...
Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.(vet door mij toegevoegd)

Steben
9 december 2011, 09:42
Ja, in zijn toespraakske zaten zoveel leugens dat Goebbels er jaloers op had geweest.

hey afkijker! :lol:

Bokkenreyder
9 december 2011, 09:58
Bij gebrek aan een eenheidsvakbond.
Jij wil toch ook geen rechtspersoonlijkheid voor de de politici van je voorkeur.
Ik heb er nergens voor horen pleiten, ook niet bij N-VA en ze kunnen door hun deelname aan de Vlaamse regering, tenminste al voor Vlaanderen het goede voorbeeld geven.;-)

Een vakbond is nu eenmaal niet een politieke partij! Die kan niet door de kiezer afgestraft of beloond worden!

Bokkenreyder
9 december 2011, 10:01
Inderdaad.

Hij pleit zonder meer voor het verbod van (o.a.) de N-VA en voor het onder toezicht/controle plaatsen van de actieve leden van de N-VA.

Maar die slechte foto van Dewael, d�*�*r krijgen we "commentaar" op. :-)
(vet door mij toegevoegd)

Gaan we de Belgische Stasi of Securitate oprichten? :evil:

Firestone
9 december 2011, 10:08
Gaan we de Belgische Stasi of Securitate oprichten? :evil:Die vraag moet je richten tot wie het volgende voorstelt:

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Steben
9 december 2011, 10:08
Gaan we de Belgische Stasi of Securitate oprichten? :evil:

dewael in zwart uniform! :cheer: burps!

SDG
9 december 2011, 10:15
Inderdaad.

Hij pleit zonder meer voor het verbod van (o.a.) de N-VA en voor het onder toezicht/controle plaatsen van de actieve leden van de N-VA.


En ook de VLD, uiteraard. Maar sommigen herleiden deze discussie natuurlijk gewoon tot het zoveelste 'Vlaamsnationalisme versus Belgicisme' welles-nietes-spelletje.

Enter
9 december 2011, 10:31
Het extremisme heeft weer een gezicht.

http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Ongetwijfeld een vakbondslid.

subocaj
9 december 2011, 11:06
Een vakbond is nu eenmaal niet een politieke partij! Die kan niet door de kiezer afgestraft of beloond worden!

Even jammer als politici die niet ter verantwoording geroepen kunnen worden.
Ik heb trouwens gevraagd waarom hij niet begint met politieke verantwoordelijkheid, zodat ze gerechtelijk kunnen vervolgd worden, te eisen voor politici zelf.
Als hij dat doet heeft hij een precedent om naar te verwijzen.
Maar net als bij jou, algemene stilte als het daarover gaat.

Bokkenreyder
9 december 2011, 11:25
Even jammer als politici die niet ter verantwoording geroepen kunnen worden.
Ik heb trouwens gevraagd waarom hij niet begint met politieke verantwoordelijkheid, zodat ze gerechtelijk kunnen vervolgd worden, te eisen voor politici zelf.
Als hij dat doet heeft hij een precedent om naar te verwijzen.
Maar net als bij jou, algemene stilte als het daarover gaat.

Je vergelijking loopt mank. Politieke partijen worden op regelmatige tijden etr verantwoordiging geroepen door de kiezer! Vakbonden daarentegen bouwen eigen machtststructuren zonder inspraak uit. :evil:

subocaj
9 december 2011, 11:40
Je vergelijking loopt mank. Politieke partijen worden op regelmatige tijden ter verantwoording geroepen door de kiezer! Vakbonden daarentegen bouwen eigen macht structuren zonder inspraak uit. :evil:

En daar houd hun verantwoordelijkheid op?
Natuurlijk pas nadat ze hun opzeg vergoeding van 4 jaar opgesoupeerd hebben.
De kiezer is natuurlijk de schuld van alles en omdat zij ook de belastingbetalers zijn is dat hun gerechte straf.
Volgende vrijgeleide aub.;-)

backfire
9 december 2011, 11:46
Noem er eens één?

Me dunkt geen enkele. Het gaat over de interpretatie van het regeerakkoord, en vooral het feit dat er - volgens de N-VA - meer belastingen in staan dan Open Vld zegt. En natuurlijk het feit dat de N-VA volgens Dewael (en de hele meerderheid) een gigantische tweespalt opvoert door in de Vlaamse Regering wél de bepalingen van het federale regeerakkoord uit te voeren en er in het federale parlement oppositie tegen te voeren.
Lijkt schizofreen, maar typisch politiek steekspel. Open Vld staat te springen om ook op Vlaams niveau de N-VA eruit te knikkeren.

We zullen zien.

omaplop
9 december 2011, 15:19
Zou patrick niet gefrustreerd zijn omdat hij geen ministerrolletje kreeg?? Zijn boezemvrienden De Gucht en Verhofstadt hebben het verder geschopt. Het parlement is nog de enige plaats waar hij zich kan laten gelden ( en misschien ook aan de toog )

Zijn tussenkomst tijdens de spreektijd van Jambon was echt gewoon om zijn gal te spuwen!!

freelancer
9 december 2011, 15:29
Zijn haat sprak boekdelen... 8O

revenge
10 december 2011, 14:43
Kakker

rookie
10 december 2011, 16:42
Gaan we de Belgische Stasi of Securitate oprichten? :evil:

nog nooit van het CGKR gehoord ?

filosoof
10 december 2011, 17:06
KakkerJe vergat de tekst boven je handtekening. :roll:

freelancer
10 december 2011, 17:07
http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Zijn haat sprak boekdelen... 8O

Anselmo
10 december 2011, 18:09
Kakker



Supporter van KV Mechelen ?

Bokkenreyder
10 december 2011, 20:18
nog nooit van het CGKR gehoord ?

Hebben die geheime gevangenissen waar geïnterneerden gefolterd en geëxecuteerd worden? :evil:

Bob
10 december 2011, 23:36
Het extremisme heeft weer een gezicht.

http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Leuke lichaamstaal.

rookie
11 december 2011, 00:59
Hebben die geheime gevangenissen waar geïnterneerden gefolterd en geëxecuteerd worden? :evil:

hebben ze niet nodig een vermeend tegenstander wordt publiekelijk "vermoord"(berupsverbot inbegrepen)

Enter
12 december 2011, 07:02
Ik dacht hier eigenlijk het gezicht te zien van die van Sharia4Belgium :lol:

Jakko
12 december 2011, 09:15
Is dat een antwoord op mijn vraag? U bent niet echt mee, zo te zien.


Matth. 12:34 Waar het hart van vol is, loopt de mond van over

fonne
13 december 2011, 16:44
Al wie de flamingantische bosapen tegenspreekt, is een extremist. Wel, dan ben ik fier er één te zijn ! :-D

Bij de meeste verdedigers van on-land België gaat het gewoon om een extreme vorm van domheid hoor.

Albrecht
13 december 2011, 17:22
Bij de meeste verdedigers van on-land België gaat het gewoon om een extreme vorm van domheid hoor.De meeste verdedigers van de eenheid van dit land zijn sluwe eurocraten. Hun probleem is niet domheid, maar hebzucht.

voicelesscharlie
13 december 2011, 19:09
Het extremisme heeft weer een gezicht.

http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Dewael een"liberaal"?:roll:

De OVLD is al lang GEEN liberale partij meer.
Deze partij is in hetzelfde bedje ziek als de CD&V,SPA en GROEN!

Het is een "Neo-Marxistische"partij geworden.

Al deze partijen dienen de belangen van de zuilen,de particratie,
de central banken, en uiteraard hun eigen zaK en die van collega_partijbonzen en ambtenaren.

-Jo-
13 december 2011, 19:50
Dewael een"liberaal"?:roll:

De OVLD is al lang GEEN liberale partij meer.
Deze partij is in hetzelfde bedje ziek als de CD&V,SPA en GROEN!

Het is een "Neo-Marxistische"partij geworden.
Al deze partijen dienen de belangen van de zuilen,de particratie,
de central banken, en uiteraard hun eigen zaK en die van collega_partijbonzen en ambtenaren.

:rofl:

freelancer
13 december 2011, 20:05
Als ik "Het extremisme heeft weer een gezicht" zie staan... dan denk ik altijd onbewust aan -Jo- 8O

voicelesscharlie
13 december 2011, 20:52
Als ik "Het extremisme heeft weer een gezicht" zie staan... dan denk ik altijd onbewust aan -Jo- 8O

2

voicelesscharlie
13 december 2011, 20:54
:rofl:

Inderdaad schokkerend voor nitwitz

Maar leg mij eens het verschil uit tussen OVLD,SPa en CD&V:roll:

Ik hoorde Dewael in de zevende dag de vermogensbelasting verdedigen.
Liberaal?:rofl::rofl:Die is even liberaal als Trotski.

de gelijkpunten kan ik onmiddelijk aantonen.=>NEOMARXISME

Nestor Burma
13 december 2011, 22:03
[...]

Nestor Burma
13 december 2011, 22:04
Inderdaad schokkerend voor nitwitz

Maar leg mij eens het verschil uit tussen OVLD,SPa en CD&V:roll:

Ik hoorde Dewael in de zevende dag de vermogensbelasting verdedigen.
Liberaal?:rofl::rofl:Die is even liberaal als Trotski.

de gelijkpunten kan ik onmiddelijk aantonen.=>NEOMARXISME

Misschien is dat "neo-marxisme" niets anders dan het moderne (= kwantitatieve, materialistische) wereldbeeld.

Communisten, sociaal-democraten, liberalen ... en libertariërs verschillen dan enkel onder elkaar over het beheer van de wereld.

voicelesscharlie
13 december 2011, 22:41
Misschien is dat "neo-marxisme" niets anders dan het moderne (= kwantitatieve, materialistische) wereldbeeld.

Communisten, sociaal-democraten, liberalen ... en libertariërs verschillen dan enkel onder elkaar over het beheer van de wereld.

Neo-Marxisme is cultuurmarxisme=politiek correct denken.

Inderdaad gaan deze niet verder dan een dialectisch materialisme.
Ze denken in termen van "hebben" en "niet hebben" en van "onderdrukken" en" onderdrukt worden" op basis van materialisme.

Libertariêrs reken ik daar niet onder.Hen kan het niet schelen wie heeft of niet heeft.

Maikel Joosten
13 december 2011, 22:42
Al wie de flamingantische bosapen tegenspreekt, is een extremist. Wel, dan ben ik fier er één te zijn ! :-D

Jij bent echt wel een speciaal geval 8O

-Jo-
14 december 2011, 00:31
Als ik "Het extremisme heeft weer een gezicht" zie staan... dan denk ik altijd onbewust aan -Jo- 8O

Persoonlijke aanval: 100%
Zinvolle inhoud: 0%

Zo kennen we jou. :-D

-Jo-
14 december 2011, 00:37
Inderdaad schokkerend voor nitwitz

:lol: Uw zever is écht niet shockerend hoor, met de beste wil van de wereld maar neen, het is het niet m'n beste extremist.


Maar leg mij eens het verschil uit tussen OVLD,SPa en CD&V:roll:


8O Heb ik dan beweerd dat er een fundamenteel verschil tussen hen is?


Ik hoorde Dewael in de zevende dag de vermogensbelasting verdedigen.
Liberaal?:rofl::rofl:Die is even liberaal als Trotski.

de gelijkpunten kan ik onmiddelijk aantonen.=>NEOMARXISME

Het systeembeheer heeft geen bal met neomarxisme te maken uiteraard, tenzij dat het eindresultaat van marxisme en liberalisme uiteindelijk in grote mate gelijklopend is. Het zijn enkel uw extremistische libertaire oogkleppen die ervoor zorgen dat alles wat niet in het libertaire kraam (lees lijkenkar) past als "neomarxisme" beschouwd wordt.

xrc
14 december 2011, 11:24
De meeste verdedigers van de eenheid van dit land zijn sluwe eurocraten. Hun probleem is niet domheid, maar hebzucht.

Sinds lang ben ik het nog eens met je eens.

voicelesscharlie
14 december 2011, 11:43
:lol: Uw zever is écht niet shockerend hoor, met de beste wil van de wereld maar neen, het is het niet m'n beste extremist.



8O Heb ik dan beweerd dat er een fundamenteel verschil tussen hen is?



Het systeembeheer heeft geen bal met neomarxisme te maken uiteraard, tenzij dat het eindresultaat van marxisme en liberalisme uiteindelijk in grote mate gelijklopend is. Het zijn enkel uw extremistische libertaire oogkleppen die ervoor zorgen dat alles wat niet in het libertaire kraam (lees lijkenkar) past als "neomarxisme" beschouwd wordt.

Dat zal alles duidelijker maken.

http://www.vrijspreker.nl/wp/2009/10/waarheid-of-consensus-de-culturele-revolutie-van-het-neo-

Albrecht
14 december 2011, 11:46
Dat zal alles duidelijker maken.

http://www.vrijspreker.nl/wp/2009/10/waarheid-of-consensus-de-culturele-revolutie-van-het-neo-
Dat is echt helemaal niet neutraal, hoor. Da's een libertariër...

Beno
14 december 2011, 13:48
De Wael extremistisch? Hahahah. Ja, voor wie zelf extreem is maar zichzelf 'normaal' noemt is een redelijke uitleg 'extreem'. Man toch, ga ergens anders uw onzin uitkramen.

zebrapad
14 december 2011, 13:57
Het extremisme heeft weer een gezicht.

http://static2.hln.be/static/photo/2011/12/14/11/20111208181652/media_xl_4512341.jpg

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.
Op die foto trekt hij serieus op Verherstraeten :lol:
http://www.verherstraeten.be/?page_id=4