PDA

View Full Version : Terugkommededelingen K&K


eno2
25 december 2011, 01:50
Het gaat te vlug, het gaat te vlug, de ene na de andere komt terug.
Om te vermijden, dat we reageren op posts van teruggekomen gebanden die er een uur daarvoor nog niet opzaten zoals ik gisteren twee keer voorhad, stel ik voor hier zo vlug mogelijk mede te delen als hier een gebande terug bijkomt (in plaats van hun posts wetens en willens te beantwoorden)

Uiteraard is het hier niet de bedoeling te komen wortelen, die of die zou moeten amnestie krijgen , of er zou minder moeten gebannen worden, of die is een dubbelnick van iemand die niet gebannen is, daarvoor moet je in Suggesties zijn, daarover moet je hier niet komen memmen.

Eberhard Leclerc
25 december 2011, 02:04
Er moeten op de eerste plaats minder lieden geband worden.
Het mag allemaal best wat scherper.

Ik heb toch al aardig wat interessante posters hier zien verdwijnen door een veel te strakke moderatie.

Stop de gedachtenpolitie.

eno2
25 december 2011, 02:05
Er moeten op de eerste plaat minder lieden geband worden.
Het mag allemaal best wat scherper.

Ik heb toch al aardig wat interessante posters hier zien verdwijnen door een veel te strakke moderatie.

Stop de gedachtenpolitie.

Niets te melden dus:lol:

Ik heb de openingspost toch wat in jouw richting aangepast.

En ik ga toch antwoorden aangezien de aanpassing er voor jouw bericht nog niet stond.

Ja, er zijn zowel interessante als niet-interessante posters die zich ruimschoots aan het forum-reglement te buiten gaan. Ik zie niet in waarom de eerste niet en de tweede wel zouden moeten gebannen worden?

Ga je nu antwoorden dat ook de niet-interessante kettingoververtreders niet moeten gebannen worden? Of veel minder? Ik negeer nu al tien etters totaal:twisted:.

Gedachtenpolitie: en de wet dan?

suqar_7loe
25 december 2011, 10:57
Er moeten op de eerste plaats minder lieden geband worden.
Het mag allemaal best wat scherper.

Ik heb toch al aardig wat interessante posters hier zien verdwijnen door een veel te strakke moderatie.

Stop de gedachtenpolitie.

²

Biggles
25 december 2011, 11:30
Er moeten op de eerste plaats minder lieden geband worden.
Het mag allemaal best wat scherper.

Ik heb toch al aardig wat interessante posters hier zien verdwijnen door een veel te strakke moderatie.

Stop de gedachtenpolitie.

3

Knipp
25 december 2011, 12:20
Stop de gedachtenpolitie.

Het mag allemaal best wat scherper

4

eno2
25 december 2011, 12:52
openingspost:
Uiteraard is het hier niet de bedoeling te komen wortelen, die of die zou moeten amnestie krijgen , of er zou minder moeten gebannen worden, of die is een dubbelnick van iemand die niet gebannen is, daarvoor moet je in Suggesties zijn, daarover moet je hier niet komen memmen.:lol::lol::lol:

enneuh... Waar blijft Van Maerlandt nu om mij te steunen?:lol::lol::lol:

eno2
25 december 2011, 13:00
4

Pas op, dat gaat over het toelaten van negationisme:twisted:

eno2
25 december 2011, 13:01
3Pas op, dat gaat over het toelaten van negationisme:twisted:

eno2
25 december 2011, 13:01
²

mja. als je al ettelijke keren gebannen bent...;-)

suqar_7loe
25 december 2011, 13:05
mja. als je al ettelijke keren gebannen bent...;-)

Overdrijven is ook een vak. Ik ben nog maar 3 keer gebannen geweest.

bgf324
25 december 2011, 14:17
Minder bans :cheer:

manta
25 december 2011, 14:20
Minder bans :cheer:

Een apart subforum waar enkel gebanden in mogen lullen. Een soort van vagevuurforum waar ze hun forumhemel kunnen verdienen... 8-)

filosoof
25 december 2011, 14:23
zouden de gebanden die terugkomen onder een dubbelnick zich in deze draad komen melden?

Ik ben er terug!
Ik ben er terug!
Ik ben er terug!Ik ben er terug!:lilangel:

eno2
25 december 2011, 14:24
zouden de gebanden die terugkomen onder een dubbelnick zich in deze draad komen melden?
:lilangel:
Ik denk van wel:lol:
Alléz, acte de présence:lol:

eno2
25 december 2011, 14:25
Overdrijven is ook een vak. Ik ben nog maar 3 keer gebannen geweest.:lol:

Firestone
25 december 2011, 14:28
zouden de gebanden die terugkomen onder een dubbelnick zich in deze draad komen melden?


:lilangel:

Ook nog:

Ik ben er terug!
Ik ben nooit weggeweest!

eno2
25 december 2011, 14:28
error

filosoof
25 december 2011, 14:28
Een apart subforum waar enkel gebanden in mogen lullen. Een soort van vagevuurforum waar ze hun forumhemel kunnen verdienen... 8-)dat bestaat al: het heet politicsinfo

manta
25 december 2011, 14:29
dat bestaat al: het heet politicsinfo

Een subforum van dit forum, geen ander forum hé...

bgf324
25 december 2011, 14:38
dat bestaat al: het heet politicsinfo

Dat zuigt daar als de beesten.

filosoof
25 december 2011, 14:59
Dat zuigt daar als de beesten.Weet ik, ik postte daar tot mei 2003. Gewoon afgestapt, zonder me te laten bannen.

Firestone
25 december 2011, 15:02
dat bestaat al: het heet politicsinfoIk zie nog maar weinig verschil tussen politicsinfo en politics.be ...

bgf324
25 december 2011, 15:02
Weet ik, ik postte daar tot mei 2003. Gewoon afgestapt, zonder me te laten bannen.

Ik kom daar af en toe eens om het VB-HLN-gespuis te provoceren. Als je dat niet veel doet is het minstens even leuk als het provoceren van antifa'ers :cheer:

eno2
25 december 2011, 15:11
Ik zie nog maar weinig verschil tussen politicsinfo en politics.be ... Ik kwam er ooit eens een paar weken. Een pure vuilbak, had ik de indruk:twisted:

bgf324
25 december 2011, 15:20
Ik zie nog maar weinig verschil tussen politicsinfo en politics.be ...

Pietje
25 december 2011, 15:25
Ik zie nog maar weinig verschil tussen politicsinfo en politics.be ...

Vind ik dus ook. Bij Pol.info krijg je een meute mongolen over je heen indien je het aandurft enige kritiek te geven op het VB. Hier krijg je een ook zo'n meute over je heen bij de minste kritiek tav de N-VA.

Demper
25 december 2011, 15:34
Vind ik dus ook. Bij Pol.info krijg je een meute mongolen over je heen indien je het aandurft enige kritiek te geven op het VB. Hier krijg je een ook zo'n meute over je heen bij de minste kritiek tav de N-VA.

N-VA in het cordon :cheer:

eno2
25 december 2011, 22:41
Stop de gedachtenpolitie.
Als ze hun gedachten voor zichzelf hielden, hadden ze niet moeten gestopt worden:lol:

Oorspronkelijk geplaatst door flanelcondoom
Ik ben er terug!

Ik zou wel graag eens weten onder welke nick

bgf324
26 december 2011, 17:28
DDD :cheer:

bisschop roger
26 december 2011, 18:12
zouden de gebanden die terugkomen onder een dubbelnick zich in deze draad komen melden?


:lilangel:

je vergeet mij :lol: