PDA

View Full Version : Het splitsen van internationaal forum was geen goed idee


Turkse Nederlander
16 juni 2004, 20:38
Na de splitsing van Internationaal in Internationaal en Europees is dit forum veel minder druk geworden. Het Europees forum heeft weinig activiteit. Kan deze splitsing mischien teruggedraaid worden?

Pascal L.
16 juni 2004, 21:38
Na de splitsing van Internationaal in Internationaal en Europees is dit forum veel minder druk geworden. Het Europees forum heeft weinig activiteit. Kan deze splitsing mischien teruggedraaid worden?

100% akkoord met Turk4Ever!

Antoon
16 juni 2004, 23:58
Volgens mij heeft het meer te maken met de drukke verkiezingsperiode, straks wordt het hier weer wat drukker.

Maar op zich zie ik ook geen probleem met het terug samenbrengen van Internationaal en Europees.

Misschien de moderatoren aanspreken :wink:

KeyserH
17 juni 2004, 10:23
ja, want waar moeten we nu over Turkije praten :wink:

lyot
17 juni 2004, 14:55
akkoord, turk4ever.. er valt hier niets meer te beleven. 'k zit hier tegenwoordig meer op binnenland.. uit armoede ..

straddle
17 juni 2004, 20:32
Het is ook relatief rustig op het internationale toneel hé. De storm heeft in Belgie plaatsgegrepen!!

Turkse Nederlander
17 juni 2004, 20:43
akkoord, turk4ever.. er valt hier niets meer te beleven. 'k zit hier tegenwoordig meer op binnenland.. uit armoede ..
De splitsing van de internationaal forum heeft gigantische demografische veranderingen tot gevolg gehad. De etnische samenstelling van de internationaal forum is totaal op zijn kop gegooid. De consequenties van deze veranderingen zijn niet te overzien. Als deze verandering niet omgedraaid wordt zullen de gebeurtenissen leiden tot een implosie wat de vernietiging van dit forum tot gevolg zal hebben. De andere fora zullen ook onder de druk bezwijken. De balans moet hersteld worden.

Pelgrim
18 juni 2004, 08:56
De splitsing van de internationaal forum heeft gigantische demografische veranderingen tot gevolg gehad. De etnische samenstelling van de internationaal forum is totaal op zijn kop gegooid. De consequenties van deze veranderingen zijn niet te overzien. Als deze verandering niet omgedraaid wordt zullen de gebeurtenissen leiden tot een implosie wat de vernietiging van dit forum tot gevolg zal hebben. De andere fora zullen ook onder de druk bezwijken. De balans moet hersteld worden.

:lol:
onze forum-Marx heeft een schitterende analyse gemaakt van de virtuele maatschappij.

Antoon
18 juni 2004, 09:27
akkoord, turk4ever.. er valt hier niets meer te beleven. 'k zit hier tegenwoordig meer op binnenland.. uit armoede ..
De splitsing van de internationaal forum heeft gigantische demografische veranderingen tot gevolg gehad. De etnische samenstelling van de internationaal forum is totaal op zijn kop gegooid. De consequenties van deze veranderingen zijn niet te overzien. Als deze verandering niet omgedraaid wordt zullen de gebeurtenissen leiden tot een implosie wat de vernietiging van dit forum tot gevolg zal hebben. De andere fora zullen ook onder de druk bezwijken. De balans moet hersteld worden.

:lol: :lol: :lol:

Apocalyps now!

Max
18 juni 2004, 11:55
Ah nee zenne. Europees blijft!

Europees niet druk? Excuseer? Op minder dan een maand tijd zijn er al 52 onderwerpen. Da's 2.97% van het aantal onderwerpen op het Internationaal forum dat al jaren open is.

De reden dat Internationaal niet druk is , is omdat er idd net verkiezingen zijn geweest en er eerlijk gezegd niet veel gebeurt op internationaal vlak. Het zijn net Europese verkiezingen geweest , dan is het logisch dat Europees en binnenland al het volk trekt.

"Omdat er hier geen volk meer is" is toch een volslagen belachelijk argument zeker? Je moet de auto niet nemen om van Europees naar internationaal en vice versa te gaan zeker? Gebruik uw muis en klik :?

Enfin ja , ik eis in ieder geval een stemming en campagnetijd indien de moderatoren op dit verzoek denken in te gaan.

Turkse Nederlander
18 juni 2004, 19:26
Ah nee zenne. Europees blijft!

Europees niet druk? Excuseer? Op minder dan een maand tijd zijn er al 52 onderwerpen. Da's 2.97% van het aantal onderwerpen op het Internationaal forum dat al jaren open is.

De reden dat Internationaal niet druk is , is omdat er idd net verkiezingen zijn geweest en er eerlijk gezegd niet veel gebeurt op internationaal vlak. Het zijn net Europese verkiezingen geweest , dan is het logisch dat Europees en binnenland al het volk trekt.

"Omdat er hier geen volk meer is" is toch een volslagen belachelijk argument zeker? Je moet de auto niet nemen om van Europees naar internationaal en vice versa te gaan zeker? Gebruik uw muis en klik :?

Enfin ja , ik eis in ieder geval een stemming en campagnetijd indien de moderatoren op dit verzoek denken in te gaan.
Ik heb nu een poll toegevoegd.

Max
18 juni 2004, 20:30
Goed goed, laten we de democratie spreken.

Maar weet zéér goed dat jullie namen in mijn zwart boekje komen te staan

Turkse Nederlander
19 juni 2004, 17:37
Dames en heren. Max is op het Europa forum een campagne gestart om het Europees forum te behouden. Daarom staan de supporters van de tweedeling voor in de poll. Mensen die voor vereniging zijn, laat uw stem horen. Stem tegen de tweedeling!

groentje
19 juni 2004, 18:14
Ik steun Max, eigenlijk. Ik zei in Europees, dat als er een Vlaamsnationalistisch, links, rechts, communautair, etc forum bestaat, dan zeker ook een Europees. Tenslotte is het Europees niveau onderbelicht, he, ook in de politiek.
Maar laat dit Internationaal niet ondersneeuwen. Er zijn nog onderwerpen die hier thuishoren.

Pelgrim
21 juni 2004, 09:58
Nee, nondedju! Nu er eindelijk eens aandacht aan Europa wordt geschonken...