PDA

View Full Version : Meisjes (14 en 15 jaar) wilden aanslag plegen


Rechtsliberaal
17 juni 2004, 12:55
NABLUS (ANP) - Het Israëlische leger heeft gisteren in Nablus op de Westoever twee Palestijnse meisjes gearresteerd die een zelfmoordaanslag zouden hebben willen plegen. Ook de vaders van de meisjes zijn opgepakt.

Een dinsdag gearresteerd lid van de extremistisch al-Aqsa Martelaren Brigades zou het leger op het spoor van de meisjes, de 14-jarige Atzeel Hindi en de 15-jarige Majid Kuhan, hebben gebracht. Hindi zou Kuhan hebben gerekruteerd om een zelfmoordaanslag te plegen.

Volgens Israëlische veiligheidsagenten zei Kuhan tijdens haar verhoor dat ze van haar voornemen om een aanslag te plegen had afgezien, omdat ze bang was. Hun families zeiden nooit iets te hebben gemerkt van extremistische of politieke activiteiten van de twee.

Extremistische Palestijnse groepen proberen vaker vrouwen en tieners te rekruteren voor het vervoeren van explosieven en het plegen van aanslagen, omdat zij minder snel als verdacht worden aangemerkt dan mannen.


Bron:
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=102231

___


Weten die puberende 'zoontjesfabrieken' wel dat Allahs beloning op 'martelaarschap' 72 maal 72 maagdelijke houri's zijn? Of zouden ze lesbisch zijn?

:mrgreen:

oriana
17 juni 2004, 15:12
Weten die puberende 'zoontjesfabrieken' wel dat Allahs beloning op 'martelaarschap' 72 maal 72 maagdelijke houri's zijn? Of zouden ze lesbisch zijn?


Ik keur geenszins terroristische aanslagen goed, ver van...
heb wel één bedenking, ipv die meisjes, kinderen nog, zo denigrerend te benoemen zou u misschien beter eens stilstaan bij de vraag wat die kinderen in godsnaam allemaal niet moeten hebben meegemaakt om tot zo'n verschrikkelijke daad te willen overgaan.

DAAR breek ik nu mijn hoofd over, ipv mij af te vragen of die nu lesbisch zijn al dan niet.
Jokingly meant or not !

Rechtsliberaal
17 juni 2004, 15:25
[zou u misschien beter eens stilstaan bij de vraag wat die kinderen in godsnaam allemaal niet moeten hebben meegemaakt om tot zo'n verschrikkelijke daad te willen overgaan.



Dat is allang bekend: jarenlange islamitische indoctrinatie.

Op de Palestijnse TV worden bijvoorbeeld stelselmatig videoclips uitgezonden waarin zelfmoordterroristen als helden worden gevierd en hun beloning als "Allahs Paradijs" wordt omschreven.

Kijk maar eens op:
www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=13786

Pascal L.
17 juni 2004, 15:30
Weten die puberende 'zoontjesfabrieken' wel dat Allahs beloning op 'martelaarschap' 72 maal 72 maagdelijke houri's zijn? Of zouden ze lesbisch zijn?
zou u misschien beter eens stilstaan bij de vraag wat die kinderen in godsnaam allemaal niet moeten hebben meegemaakt om tot zo'n verschrikkelijke daad te willen overgaan.

Ik heb alle begrip voor het feit dat men zich die vraag stelt maar ik denk dat het antwoord hetzelfde is als toen men vroeger zei: weet ge wel wat voor een armoede mensen hebben moeten doorstaan voor men bereid zou zijn zich te willen opblazen ... We weten nu dat de meeste terroristen tot de rijkere midden-klasse behoren en over het algemeen een aangenaam leven hebben geleid ...

oriana
17 juni 2004, 15:41
[zou u misschien beter eens stilstaan bij de vraag wat die kinderen in godsnaam allemaal niet moeten hebben meegemaakt om tot zo'n verschrikkelijke daad te willen overgaan.



Dat is allang bekend: jarenlange islamitische indoctrinatie.

Op de Palestijnse TV worden bijvoorbeeld stelselmatig videoclips uitgezonden waarin zelfmoordterroristen als helden worden gevierd en hun beloning als "Allahs Paradijs" wordt omschreven.

Kijk maar eens op:
www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=13786

Tuurlijk, daar hebt u gelijk in, maar als je een dak boven je hoofd hebt, alle dagen een gevuld buikje, een vriendenkring en vooruitzichten op een toekomst... dan krijgt niemand je zo gek om zoiets te doen.
Tracht je maar eens voor te stellen dat ze aan onze jeugd zulke voorstellen zouden doen, wie gaat daar op in gaan?
Volgens mij alleen maar de kansarmen die al op zoveel weerstand hebben gebotst en die er van overtuigd zijn dat er toch geen toekomst voor hen is weggelegd. Of diegenen die al zoveel haat hebben opgebouwd na het zien van de vele onrechten en het begraven van het zoveelste familielid.
Anderen verklaren die vragende partij nl. (en terecht) voor goed gek.

oriana
17 juni 2004, 15:44
zou u misschien beter eens stilstaan bij de vraag wat die kinderen in godsnaam allemaal niet moeten hebben meegemaakt om tot zo'n verschrikkelijke daad te willen overgaan.

Ik heb alle begrip voor het feit dat men zich die vraag stelt maar ik denk dat het antwoord hetzelfde is als toen men vroeger zei: weet ge wel wat voor een armoede mensen hebben moeten doorstaan voor men bereid zou zijn zich te willen opblazen ... We weten nu dat de meeste terroristen tot de rijkere midden-klasse behoren en over het algemeen een aangenaam leven hebben geleid ...

Ik denk dat er een fundamenteel verschil is tussen de palestijnse terroristen en de overige. Waarmee ik hun daden absoluut niet goedkeur, elk slachtoffer is er één teveel.

tabufferkwa
18 juni 2004, 19:18
Ik denk dat wat antwoorden op deze site te vinden zijn:
http://www.pmw.org.il/