PDA

View Full Version : Dromen


Cynara Cardunculus
22 januari 2012, 08:16
Vroeger herinnerde ik me nooit wat ik had gedroomd. Tegenwoordig heel dikwijls wel.

Ik denk dan steeds dat ik die droom verder zal onthouden, maar in de loop van de dag is die herinnering dan ook gewoon foetsie.

Ik ga ze dus hier maar neerschrijven. Rare dingen droomt een mens:

Vannacht hadden mijn buren een stuk grond van drie meter extra tussen onze huizen gekregen en kwam de eigenaar een veranda bouwen. Toen ik "wakker" werd lag er een matras naast mijn bed + deken en beneden in de living het eenpersoonsbed van vroeger. Blijkt dat de buurman-bouwer dit gebruikt had om te blijven slapen zonder te vragen, en in het kleine matrasje had een kindje geslapen dat geen plaats meer had gehad in de kinderopvang.
Zeer ongeruste droom want ik had van heel de verhuis niks gemerkt, en bovendien wou niemand zelf opruimen!

Boos wakker geworden.

Scherven A. Mok
22 januari 2012, 08:39
Zeker ne Marokkaan uwen buurman :-D
Beetje minder zwaar eten voor je gaat slapen ;-)

Cynara Cardunculus
22 januari 2012, 08:49
Zeker ne Marokkaan uwen buurman :-D
Beetje minder zwaar eten voor je gaat slapen ;-)

haha ge zegt zoiets: IN mijn droom had ik de avond voordien iets teveel wijn gedronken.... terwijl ik in realiteit netjes aan de fles water lurkte.

Baka
22 januari 2012, 10:16
Verdorie, heb dat dus ook meer, de laatste tijd.

Ik leefde onderwater, sliep in een haaiekooi. :?

Cynara Cardunculus
22 januari 2012, 10:18
Verdorie, heb dat dus ook meer, de laatste tijd.

Ik leefde onderwater, sliep in een haaiekooi. :?
da's ook ne straffe! enig idee hoe jij daarop kwam? NGC reportage bekeken of zo?

Duupje
22 januari 2012, 10:21
Eigenlijk ben ik al blij dat ik mij mijn meeste dromen niet herinner.

Duupje
22 januari 2012, 10:21
Dromen zijn vaak uw onderbewustzijn dat u verteld waar je bang voor bent of waar je mee bezig bent.

Van de week heb ik in mijn droom (en ik zweer het u, ik ben een ontzettende dierenvriend) een hond de keel overgesneden... ik was daar niet goed van toen ik wakker schrok en mij dat herinnerde. :?

Of achtervolgt worden door een gigantische slang. Of door een rare heerschap die zo uit een oude film kan komen (hoge hoed etc).

Ik droom altijd raar. In plaats van lucide dromen te krijgen gvd... :p

Cynara Cardunculus
22 januari 2012, 10:26
Ik was nu gisteren wel bezig geweest met iemand die een veranda had, en nog met iemand die een kinderbedje moest gaan halen voor haar logeekes.... maar waar die drie meter extra van mijn buren vandaan kwamen: geen flauw idee!

bij mijn vorige dromen die ik 'smorgens nog wist kon ik totaal geen verbinding vinden.
Wel leuk om te proberen.

eno2
22 januari 2012, 10:30
Ik heb een droom, een droom dat alle niet werkenden gaan werken en eindelijk "iets" gaan bijdragen tot de maatschappij!.
Tot de ondergang van de Maatschappij:cheer: