PDA

View Full Version : Joden zijn ok


surprise buttsecks
22 januari 2012, 11:38
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.

Albrecht
22 januari 2012, 11:54
Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.Zoals haast alle politieke partijen hier behalve het VB.

Enkel het VB is vrij van onfrisse bedoelingen volgens jou. Goed om te weten.

-=EXCALIBUR=-
22 januari 2012, 11:58
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.

Ashkenazi joden: hoe ironisch kan het toch soms zijn.

Baka
22 januari 2012, 12:06
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.
Hoor is daar het woord 'antisemiet' aanrollen over de einder? :evil:

Baka
22 januari 2012, 12:11
Ashkenazi joden: hoe ironisch kan het toch soms zijn.

:lolabove:

Derk de Tweede
22 januari 2012, 13:03
In verkeerde subforum.

-Jo-
22 januari 2012, 13:09
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ik zou het niet weten of er hier mensen zijn die iets tegen joden hebben, ik in elk geval niet. De laatste keer dat ze iets tegen joden hadden, noemde het Zyklon B geloof ik.


Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Ja, en?


Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.
Neen, israël is niet ok. Israël is een terreurstaat op andermans grondgebied die gefinancierd wordt door enerzijds plundering van de Amerikaanse belastingbetaler en anderzijds effectief lobbywerk die durft gebruik te maken van de cultivatie van een vals schuldgevoel (De holocaust).

Dixie
22 januari 2012, 14:47
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.

misschien jaloersheid ?:-D

Baka
22 januari 2012, 14:57
misschien jaloersheid ?:-D
Cijfers van? Welke parameters zijn gebruikt?

Gebruik van genocide als industrie?

Herr Oberst
22 januari 2012, 15:12
Zoals haast alle politieke partijen hier behalve het VB.

Enkel het VB is vrij van onfrisse bedoelingen volgens jou. Goed om te weten.

Dit is een verkeerd subforum, maar kom: welke partij in Vlaanderen stelt het bestaansrecht van Israël in vraag, en kan u dat met programmateksten onderbouwen?

-Jo-
22 januari 2012, 15:46
Dit is een verkeerd subforum, maar kom: welke partij in Vlaanderen stelt het bestaansrecht van Israël in vraag, en kan u dat met programmateksten onderbouwen?

Geen enkele idd, bij het VB zijn ze te dom om dat te doen uit inhoudelijke overwegingen enerzijds en te verlekkerd op het geld dat ze via de USA ontvangen anderzijds.

Albrecht
22 januari 2012, 16:28
Dit is een verkeerd subforum, maar kom: welke partij in Vlaanderen stelt het bestaansrecht van Israël in vraagSpa.a via Dirk Van der Maelen, als duidelijkste standpunt bij de traditionele partijen. Bij CD&V is de VCD o.a. afgescheurd wegens vermeend antizionisme, ...
en kan u dat met programmateksten onderbouwen?:lol:
Waarom zou zoiets in het politiek programma staan?

filosoof
22 januari 2012, 16:36
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.Je vat het zelf al samen:

Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?


-Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

-Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van
-onfrisse bedoelingen.
FIFY, enkel je punten op een rijtje gezet, zonder één woord te veranderen.

Albrecht
22 januari 2012, 16:38
Surprise buttsecks, hier heb je een racist om te bestuderen. Deze haat weliswaar Duitsers, maar misschien vind je wel enige wetmatigheden.

Baka
22 januari 2012, 16:45
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/131053#.TxwpA_m5Le8
Problems with the genetic explanation

Assuming that today there is a statistical difference in intelligence between Ashkenazi Jews and other ethnic groups, there still remains the question of whether the difference is caused by inheritance or environmental factors. The following are specific bases for doubt that genetic inheritance is the cause.[4]
[edit]Problems found in studies of Ashkenazi genes
Most, though not all, of the Ashkenazi congenital diseases arose from genetic drift after a population bottleneck, and show no evidence of selective pressure[11] of the kind called for in the Cochran, et al. paper.[4] For example, the mutation responsible for Tay-Sachs disease arose in the 8th or 9th century, when the Ashkenazi Jewish population in Europe was small, just before they spread throughout Europe. The frequency of this mutation among Ashkenazi Jews today accords with genetic drift starting from a population bottleneck, not with selective pressure favoring its spread.[12]
Though long thought to be a genetic isolate, one of recent studies have found that Ashkenazi Jews have higher European admixture than predicted from previous Y-chromosome analyses.[11] This throws doubt on premise #2 of Cochran et al.[4]

Problems with reproductive advantage
In medieval Ashkenazi society, wealth, social status, and occupation were largely inherited. The wealthy had more children than the poor, but it was difficult for people born into a poor social class to advance or enter a new occupation. Leading families held their positions for centuries.[13] Without upward social mobility, genes for greater talent at calculation or languages would likely have had little effect on reproductive success.[4]
It's not clear that mathematical and verbal talent were the prime factors for success in the occupations that Jews were limited to. Social connections, social acumen, willingess to take risks, and access to capital (through inheritance, as above) likely played at least as great a role.[4]

filosoof
22 januari 2012, 16:50
Surprise buttsecks, hier heb je een racist om te bestuderen. Deze haat weliswaar Duitsers, maar misschien vind je wel enige wetmatigheden.
Hmm, ik zou inderdaad Fascistisch kunnen genoemd worden. Overigens betwijfel ik dat u 'alles' van het Geloof afweet.

Albrecht
22 januari 2012, 16:52
.Und?

Men kan mij fascistisch noemen =/= ik ben een fascist

Maar ja, met jouw beperkt denkvermogen...

Ik heb gezegd dat ik fascistisch genoemd kan worden, no big deal, racisten zoals jij doen dat omdat ik geen Duitsers haat wegens hun vermeend ras en doodwens.

Vigilante VL
22 januari 2012, 16:59
http://www.zgeek.com/forum/gallery/files/7/4/2/7/jew_unit.jpg

Ook letten op de favoriete leren gestapo-frakskes van de Asjkenazi's.

Albrecht
22 januari 2012, 17:01
Ook letten op de favoriete leren gestapo-frakskes van de Asjkenazi's.Allez, jij blijft hier ook niet lang meer, denk ik. :-D

Steve_M
22 januari 2012, 17:02
Und?

Men kan mij fascistisch noemen =/= ik ben een fascist

Maar ja, met jouw beperkt denkvermogen...

Ik heb gezegd dat ik fascistisch genoemd kan worden, no big deal, racisten zoals jij doen dat omdat ik geen Duitsers haat wegens hun vermeend ras en doodwens.

Anders moeten jullie gewoon eens afspreken om iets te gaan drinken, want van dat online geflirt word ik toch een beetje ongemakkelijk.

Vigilante VL
22 januari 2012, 17:09
Allez, jij blijft hier ook niet lang meer, denk ik. :-D

David is boos.
Hij wil een stukje woestijn waar al iemand anders een kameel op heeft staan.
Daar komt Opa Aziz. Aziz wil naar het ziekenhuis.
David laat Opa Aziz niet door de poort.
Maar Aziz is heel ziek en wandelt verder.
*PANG!*
Aziz krijgt een rubberen kogel tegen z'n slaap.
"Opkankeren vertiefde graftak! Dit is mijn land!", schreeuwt David.
David voelt zich al pakken beter.

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2007/09/19/mufti.jpg

suqar_7loe
22 januari 2012, 17:11
Ashkenazi joden
:rofl:

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.
Israël is niet oké. Normale mensen stellen terecht het bestaansrecht van dat kankergezwel in het Midden-Oosten in vraag.

suqar_7loe
22 januari 2012, 17:12
David is boos.
Hij wil een stukje woestijn waar al iemand anders een kameel op heeft staan.
Daar komt Opa Aziz. Aziz wil naar het ziekenhuis.
David laat Opa Aziz niet door de poort.
Maar Aziz is heel ziek en wandelt verder.
*PANG!*
Aziz krijgt een rubberen kogel tegen z'n slaap.
"Opkankeren vertiefde graftak! Dit is mijn land!", schreeuwt David.
David voelt zich al pakken beter.

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2007/09/19/mufti.jpg

Hoe kom je er toch op :rofl:

Baka
22 januari 2012, 17:16
Dit beantwoordt toch volledig uw originele vraag?However, most studies of Jewish intelligence have used samples which were either poor representations of the whole population or were too small to give reliable results, and some studies from the beginning of the 20th century had found Ashkenazi groups to have below-average intelligence Dit ook, me dunkt

Baka
22 januari 2012, 17:25
ja maar je gooit het door elkaar, die studies van begin de 20ste eeuw zijn veel minder relevant, en je moet ook rekening houden met de economisch en maatschappelijk meer achtergestelde status van de ashkenazi joden toen.

Hetgeen je las is een studie uit 2009. Ook wordt de grotere gemiddelde intelligentie bevestigd over meerdere studies, Nobelprijzen en Turing awards. Daar naast kijken getuigt niet van goede wil.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jewish_intelligence#.22Natural_History_o f_Ashkenazi_Intelligence.22

Baka
22 januari 2012, 17:30
ik snap de grap niet

Enkel extremisten, religieus en/of extreem-rechts, stellen nog het bestaansrecht van Israel in vraag na 64 jaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_populum :sleeping:

Baka
22 januari 2012, 17:33
uit het door u geciteerde wiki artikel:
Waarom laat je de onderste zin weg uit de alinea?

One observational basis for inferring that Ashkenazi Jews have high intelligence is their prevalance in intellectually demanding fields. From 1901–2010, 21.5% of Nobel prize winners were Jewish, while Jews make up a much smaller fraction of the population of the countries represented. For example, 36% of Nobel prize winners from the United States have been Jewish, while Jews make up 2.1% of the U.S. population.[7] G. Cochran, J. Hardy and H. Harpending additionally cite the disproportionately high percentage of Ashkenazi Chess Grandmasters and Fields Medalists in mathematics.[1] However, such statistics do not rule out factors other than intelligence, such as institutional biases and social networks.

lombas
22 januari 2012, 17:33
Ik zou het niet weten of er hier mensen zijn die iets tegen joden hebben, ik in elk geval niet. De laatste keer dat ze iets tegen joden hadden, noemde het Zyklon B geloof ik.

Neen, israël is niet ok. Israël is een terreurstaat op andermans grondgebied die gefinancierd wordt door enerzijds plundering van de Amerikaanse belastingbetaler en anderzijds effectief lobbywerk die durft gebruik te maken van de cultivatie van een vals schuldgevoel (De holocaust).

Glad ijs.

lombas
22 januari 2012, 17:36
Israël is niet oké. Normale mensen stellen terecht het bestaansrecht van dat kankergezwel in het Midden-Oosten in vraag.

Ik zou eerder zeggen dat veel mensen het bestaanrecht van Palestina aankaarten.

De soevereiniteit van de staat Israel wordt niet meteen in vraag gesteld.

filosoof
22 januari 2012, 17:38
Und?

Men kan mij fascistisch noemen =/= ik ben een fascist



Ik heb gezegd dat ik fascistisch genoemd kan worden, no big deal, racisten zoals jij doen dat omdat ik geen Duitsers haat wegens hun vermeend ras en doodwens.Nee, en
Niet wegens hun 'ras' maar
wegens de miljoenen doden op hun conto in de eerste helft van de twintigste eeuw.
Wegens hun aggressies tegen andere landen in de eerste helft van de twintigste eeuw.
Wegens hun industriëel moorden.

Maar ja, met jouw beperkt denkvermogen...

suqar_7loe
22 januari 2012, 17:39
Ik zou eerder zeggen dat veel mensen het bestaanrecht van Palestina aankaarten.

De soevereiniteit van de staat Israel wordt niet meteen in vraag gesteld.
Jij mag dat zeggen/denken. Ik merk het tegengestelde op.

lombas
22 januari 2012, 17:40
Waarom zou je daarom Duitsers nu haten?

lombas
22 januari 2012, 17:40
Jij mag dat zeggen/denken. Ik merk het tegengestelde op.

Volgens jou is er dus een brede maatschappelijke ondergrond om de staat Israel van de kaart te vegen.

Dat is dan genoteerd. Of je het warm kan maken, betwijfel ik.

Albrecht
22 januari 2012, 17:42
Niet wegens hun 'ras' maar wegens de miljoenen doden op hun conto in de eerste helft van de twintigste eeuw.
Veralgemenen. Haat tegen een heel volk. Racisme. Reductio ad Hitlerum is geen geldig smoesje om je racisme goed te praten.

Baka
22 januari 2012, 17:45
Volgens jou is er dus een brede maatschappelijke ondergrond om de staat Israel van de kaart te vegen.
Dat is dan genoteerd. Of je het warm kan maken, betwijfel ik.
"van de kaart vegen" niet maar een bepaalde VN resolutie is u wellicht niet onbekend?

Savatage
22 januari 2012, 17:47
Ik zou eerder zeggen dat veel mensen het bestaanrecht van Palestina aankaarten.

De soevereiniteit van de staat Israel wordt niet meteen in vraag gesteld.

Uiteraard wordt die niet in vraag gesteld. Sommige anti-semieten zouden dat wel graag zien, maar in realiteit wordt die soevereiniteit niet in vraag gesteld.

filosoof
22 januari 2012, 17:47
Veralgemenen. Haat tegen een heel volk. Racisme. Reductio ad Hitlerum is geen geldig smoesje om je racisme goed te praten.B.S.
Ik heb niets tegen de huidige generatie, dat schreef ik duidelijk.
Man, man toch...:roll:

Albrecht
22 januari 2012, 17:50
B.S.
Ik heb niets tegen de huidige generatie, dat schreef ik duidelijk.Wat je schrijft maakt niet uit. Je redenering klopt ook niet, maar ja, zoiets hadden we dan ook niet verwacht van een typetje zoals jij.

Aangezien jij mijn berichten ook verdraait en negeert, moet je niet eens klagen. :lol:

*KNIP*
En al je onnozele pogingen om het te ontkennen bevestigen het.

Albrecht
22 januari 2012, 17:52
KNIP

U was gewaarschuwd. U bent niet de eerste die meende een punt te maken door zichzelf te laten bannen. Het heeft nog nooit indruk gemaakt.

lombas
22 januari 2012, 17:54
Wat je schrijft maakt niet uit. Je redenering klopt ook niet, maar ja, zoiets hadden we dan ook niet verwacht van een typetje zoals jij.

Aangezien jij mijn berichten ook verdraait en negeert, moet je niet eens klagen. :lol:

*KNIP*

En al je onnozele pogingen om het te ontkennen bevestigen het.

*KNIP*

Moet je nu per sé moeite doen om zelf geband te worden?

:?

Albrecht
22 januari 2012, 17:55
Uiteraard wordt die niet in vraag gesteld. Sommige anti-semieten zouden dat wel graag zien, maar in realiteit wordt die soevereiniteit niet in vraag gesteld.
https://artintifada.files.wordpress.com/2009/01/jews-against-israel-2.jpg?w=551
http://4.bp.blogspot.com/_n7ibwnCpXJ8/TAdnp3O_geI/AAAAAAAAB84/m6DrMl2rc2I/s1600/jews-against-zionism.jpg
http://chatwiththegods.com/edition3/jews_against_israel2.jpg

Ook antisemieten?

Albrecht
22 januari 2012, 17:56
Moet je nu per sé moeite doen om zelf geband te worden?

:?
Ja.

Ik buig niet voor mensen met banimmuniteit, en het forumreglement blijkt toch waardeloos geworden te zijn.

Ik zou het een eer vinden om verbannen te worden.

Savatage
22 januari 2012, 17:58
Good riddance.

Albrecht
22 januari 2012, 17:59
Good riddance.
Dan kan het forum helemaal overgelaten worden aan Islamofoben (zoals jij) en Germanofoben. :lol:

lombas
22 januari 2012, 18:00
Ja.

Ik buig niet voor mensen met banimmuniteit, en het forumreglement blijkt toch waardeloos geworden te zijn.

Ik zou het een eer vinden om verbannen te worden.

Ik vind dat jammer joh... Het helpt bgf ook niet, denk ik.

Maar jij zult wellicht in contact met hem staan en er nu zeer opgedraaid over zijn; je moet mijn 'raad' (niet dat ik die pretendeer te kunnen geven) niet opvolgen maar dit is niet de juiste manier. Ga dan eerder in 'zelfballingschap' of zo.

Albrecht
22 januari 2012, 18:02
Ik vind dat jammer joh... Het helpt bgf ook niet, denk ik.
Ik weiger schijnheilig voort te doen terwijl dat geval iedereen en alles mag uitschelden, mensen mag provoceren en �* volonté het forumreglement schelden. Dit forum heeft het laatste beetje geloofwaardigheid verloren.

Maar jij zult wellicht in contact met hem staan en er nu zeer opgedraaid over zijn
Kijk. Ik heb haast geen enkele politieke overeenkomst met Bgf. Ik ben zelfs altijd vrij zionistisch geweest.

Mijn opgedraaidheid is al lang voorbij. Nu vit ik gewoon voort totdat mijn ban eraan komt.

Savatage
22 januari 2012, 18:03
Dan kan het forum helemaal overgelaten worden aan Islamofoben (zoals jij) en Germanofoben. :lol:

Als je het hier beu bent, hou dan de eer aan jezelf en verlaat het hier dan. Er zijn hier in het verleden al tientallen types geweest die express naar een ban op zoek gingen, ik vind dat bijzonder flauw. Ik ben trouwens noch germanofoob noch islamofoob.

suqar_7loe
22 januari 2012, 18:04
Volgens jou is er dus een brede maatschappelijke ondergrond om de staat Israel van de kaart te vegen.

Dat is dan genoteerd. Of je het warm kan maken, betwijfel ik.

Wie spreekt hier over 'van de kaart vegen'? U leest weer wat u wilt lezen. Wij zijn uitgesproken.

Albrecht
22 januari 2012, 18:05
Als je het hier beu bent, hou dan de eer aan jezelf en verlaat het hier dan.Niet tot ik verbannen word, of nog beter: tot Filosoof zijn rechtmatige ban krijgt.
Er zijn hier in het verleden al tientallen types geweest die express naar een ban op zoek gingen, ik vind dat bijzonder flauw.
Maar typetjes die anderen laten verbannen door provocatie zijn dat niet?
Ik ben trouwens noch germanofoob noch islamofoob.Je ontkent je Islamofobie? :lol:

Albrecht
22 januari 2012, 18:07
Denk je niet dat je wat overdrijft?
Neen, helemaal niet.
Dat je boos bent is iets tussen jou en filosoof, maar overdrijf je waarlijk niet in hetgeen je hem verwijt?
Neen, helemaal niet.
Het komt niet erg geloofwaardig over.
Oh, zeker wel.

suqar_7loe
22 januari 2012, 18:08
Je ontkent je Islamofobie? :lol:

Koetjes en kalfjes, remember? ;-)

Savatage
22 januari 2012, 18:09
Maar typetjes die anderen laten verbannen door provocatie zijn dat niet?

Iedereen kiest zelf om al dan niet op die provocatie in te gaan. Als je dom genoeg bent om daar nog in te trappen moet je ook de gevolgen er maar bijnemen.

Albrecht
22 januari 2012, 18:11
Het is aan bfg om niet op die provocaties in te gaan
Het is aan de moderatie om het forumreglement op iedereen toe te passen.
maar hij kan het niet laten door zijn nazi-sympathieën en ongevoeligheid voor de Holocaust
Je kent hem dus duidelijk niet.
iets waar hij overigens nooit een geheim van gemaakt heeft. Dus de schuld ligt bij hem.
Dat deed hij alleen maar om Filosoof terug te provoceren.

Dit om aan te tonen dat Filosoof dat wel mag, en Bgf niet. Het is aangetoond. De moderatie is partijdig.

lombas
22 januari 2012, 18:11
Wie spreekt hier over 'van de kaart vegen'? U leest weer wat u wilt lezen. Wij zijn uitgesproken.

'Van de kaart vegen' bedoel ik figuurlijk, uiteraard - net zoals jij blijkbaar:


IsNormale mensen stellen terecht het bestaansrecht van dat kankergezwel in het Midden-Oosten in vraag.

Overigens, suikerklontje: ik stel niet al te veel voor hoor. Je hoeft niet te vousvoyeren.

Savatage
22 januari 2012, 18:11
Denk je niet dat je wat overdrijft? Dat je boos bent is iets tussen jou en filosoof, maar overdrijf je waarlijk niet in hetgeen je hem verwijt? Het komt niet erg geloofwaardig over.

Consequent kan je het ook moeilijk noemen. Wat betreft die ban van bfg, ik vind dat de moderatie hier nog geduld genoeg heeft gehad met dat type. Ze bieden hier al een speciaal forum aan waarop gratis gediscussieerd kan worden en dan komen er hier types illegaal materiaal op dumpen (negationisme). Stank voor dank.

suqar_7loe
22 januari 2012, 18:11
Het is aan bfg om niet op die provocaties in te gaan, maar hij kan het niet laten door zijn nazi-sympathieën en ongevoeligheid voor de Holocaust, iets waar hij overigens nooit een geheim van gemaakt heeft. Dus de schuld ligt bij hem.

En wiens dubbelnick ben jij? :-P

Savatage
22 januari 2012, 18:13
Wie spreekt hier over 'van de kaart vegen'? U leest weer wat u wilt lezen. Wij zijn uitgesproken.

Je laat dan ook weinig aan de verbeelding over met zulke uitspraken:

Israël is niet oké. Normale mensen stellen terecht het bestaansrecht van dat kankergezwel in het Midden-Oosten in vraag.

lombas
22 januari 2012, 18:13
Ik weiger schijnheilig voort te doen terwijl dat geval iedereen en alles mag uitschelden, mensen mag provoceren en �* volonté het forumreglement schelden. Dit forum heeft het laatste beetje geloofwaardigheid verloren.

Kijk. Ik heb haast geen enkele politieke overeenkomst met Bgf. Ik ben zelfs altijd vrij zionistisch geweest.

Mijn opgedraaidheid is al lang voorbij. Nu vit ik gewoon voort totdat mijn ban eraan komt.

OK Albrecht, dan is dat jouw wens.

Maar mag ik zeggen dat ik dat jammer vind?

Albrecht
22 januari 2012, 18:17
Maar mag ik zeggen dat ik dat jammer vind?
Tja, misschien vinden anderen dat ook jammer, maar ik zou mijzelf niet meer serieus kunnen nemen als ik dit niet deed.

Savatage
22 januari 2012, 18:18
En nu nog wel? :?

Albrecht
22 januari 2012, 18:20
En nu nog wel? :?
http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/pfe/lowres/pfen119l.jpg

Albrecht
22 januari 2012, 18:26
Filosoof mag dan misschien provoceren, hij maakt zich niet strafbaar.Racisme en een dozijn persoonlijke aanvallen. Genoeg banpunten voor een permaban.

Zijn uitlating over de Duitsers betrof enkel de na-oorlogse generatie, en dit kan dus niet als racisme beschouwd worden.Het is racisme, ondanks zijn flauw excuus.

Baka
22 januari 2012, 18:32
http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/pfe/lowres/pfen119l.jpg
Plaatje klopt als een bus.
Islam is een gevaarlijke ziekte die de hersens aantasten en dient bestreden te worden.

Baka
22 januari 2012, 18:33
Kun je met links hard maken wat je beweert? Ik heb eens wat rondgekeken maar kan me echt niet aan de indruk ontdoen dat je schromelijk overdrijft.
Je zoekt zoals je quote merk ik.
Stond hier paar pagina's mooi lijstje.

Albrecht
22 januari 2012, 18:34
Kun je met links hard maken wat je beweert? Ik heb eens wat rondgekeken maar kan me echt niet aan de indruk ontdoen dat je schromelijk overdrijft.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=5947421&postcount=7673
En dat was maar een kleine greep.

En wat betreft het konijn: hij plaatst hier negationistisch materiaal en doet dito uitspraken, verheerlijkt Hitler en de nazi's hier openlijk en jij vertelt me dat hij geen antisemiet is of nazi-sympathieën zou hebben en "dat ik hem niet ken"?
Kun je met links hard maken wat je beweert? Ik heb eens wat rondgekeken maar kan me echt niet aan de indruk ontdoen dat je schromelijk overdrijft.

Savatage
22 januari 2012, 18:35
Racisme en een dozijn persoonlijke aanvallen. Genoeg banpunten voor een permaban.

Daar is wettelijk niets strafbaar aan he. Groot verschil met wat dat konijn hier allemaal neerpende.

Albrecht
22 januari 2012, 18:36
Daar is wettelijk niets strafbaar aan he. Groot verschil met wat dat konijn hier allemaal neerpende.

Wettelijk niet toegelaten zijn:
aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)

http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules

Savatage
22 januari 2012, 18:37
Kun je met links hard maken wat je beweert? Ik heb eens wat rondgekeken maar kan me echt niet aan de indruk ontdoen dat je schromelijk overdrijft.


Hij is ervoor geband, dat zegt al genoeg.

Savatage
22 januari 2012, 18:38
Wettelijk niet toegelaten zijn:
aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)

http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules

Bewijs maar eens dat dat racistisch is. Die definitie is bijlange niet zo duidelijk als die van negationisme.

Albrecht
22 januari 2012, 18:39
Bewijs maar eens dat dat racistisch is. Die definitie is bijlange niet zo duidelijk als die van negationisme.Bewijs maar eens dat Bgf aan negationisme deed.

Ik heb het bericht gelezen waarvoor hij gebannen is, en daar doet hij noch aan negationisme, noch aan revisionisme. Hij deed aan antizionisme, en dat is voor velen blijkbaar hetzelfde.

Albrecht
22 januari 2012, 18:54
de ergste zijn geknipt

hier heb je er een deel:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=130567
Geen berichten van Bgf op die pagina.
niet overtuigend genoeg wat betreft racisme (racisme tegen SS'ers zal niemand serieus nemen) en persoonlijke aanval (de lederhomo opmerking)Oproepen tot geweld op basis van afkomst.

En die persoonlijke aanvallen? Wiens dubbelnick ben jij feitelijk?

Albrecht
22 januari 2012, 19:22
dura lex sed lex...inter arma enim silent leges

F.B.
22 januari 2012, 20:40
Zie ook:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=166064

Herr Oberst
22 januari 2012, 21:04
Spa.a via Dirk Van der Maelen, als duidelijkste standpunt bij de traditionele partijen. Bij CD&V is de VCD o.a. afgescheurd wegens vermeend antizionisme, ...
:lol:
Waarom zou zoiets in het politiek programma staan?

Kritisch zijn tegenover Israël =/= het bestaansrecht van Israël in vraag stellen... Dat onderscheid is voor sommigen misschien moeilijk te maken, maar toch. Het hoeven inderdaad geen programmateksten te zijn, maar een bronvermelding waarin een grote Vlaamse politieke partij oproept tot de opheffing van de staat Israël zou wel mooi zijn.

Albrecht
22 januari 2012, 21:05
Kritisch zijn tegenover Israël =/= het bestaansrecht van Israël in vraag stellen... Dat onderscheid is voor sommigen misschien moeilijk te maken, maar toch. Het hoeven inderdaad geen programmateksten te zijn, maar een bronvermelding waarin een grote Vlaamse politieke partij oproept tot de opheffing van de staat Israël zou wel mooi zijn.Bestaansrecht in vraag stellen =/= oproepen tot het opheffen van de staat Israël.

Herr Oberst
22 januari 2012, 21:05
Geen enkele idd, bij het VB zijn ze te dom om dat te doen uit inhoudelijke overwegingen enerzijds en te verlekkerd op het geld dat ze via de USA ontvangen anderzijds.

Kan u dat wat verduidelijken?

Herr Oberst
22 januari 2012, 21:08
Bestaansrecht in vraag stellen =/= oproepen tot het opheffen van de staat Israël.

Als een staat geen recht meer heeft om te bestaan, lijkt het me dat de consequentie daarvan is dat die staat opgeheven dient te worden. Tenzij u een andere visie heeft op de Nederlandse taal?

Albrecht
22 januari 2012, 21:09
Als een staat geen recht meer heeft om te bestaan, lijkt het me dat de consequentie daarvan is dat die staat opgeheven dient te worden. Tenzij u een andere visie heeft op de Nederlandse taal?De Palestijnse autoriteit erkent het bestaan van Israel, maar erkent haar bestaansrecht niet.

Herr Oberst
22 januari 2012, 21:10
niet overtuigend genoeg wat betreft racisme (racisme tegen SS'ers zal niemand serieus nemen) en persoonlijke aanval (de lederhomo opmerking)

"De vorige generaties (Duitsers) waren puur krapuul."

Als dat geen racisme is, dan is niets nog racisme. Mij niet gelaten hoor.

Herr Oberst
22 januari 2012, 21:16
De Palestijnse autoriteit erkent het bestaan van Israel, maar erkent haar bestaansrecht niet.

Dat is pure semantische onzin. De ultieme consequentie van geen bestaansrecht hebben is ook dat men het bestaan van iets of iemand effectief verwerpt. Wat men omwille van tactische overwegingen doet verandert daar niets aan.

Ik wacht nog op uw bronnen.

From_Vlaanderen
22 januari 2012, 23:26
Overigens, suikerklontje: ik stel niet al te veel voor hoor. Je hoeft niet te vousvoyeren.

:rofl:
Man gij zijt soms schitterend.

vrijevlaming
22 januari 2012, 23:30
http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/01/memes-applejews.jpg

filosoof
22 januari 2012, 23:32
:rofl:
Man gij zijt soms schitterend.idd. :-)

filosoof
22 januari 2012, 23:32
:rofl:
Man gij zijt soms schitterend.idd. :-)

surprise buttsecks
23 januari 2012, 00:01
Wat hebben sommigen op dit forum eigenlijk tegen joden (al dan niet dun vermomd als "zionisten")?

Ashkenazi joden behoren tot de intelligentste volkeren op aarde. Zij hebben talloze bijdragen geleverd tot onze huidige samenleving.

Israel is ook ok, mensen die het bestaansrecht van Israel in vraag stellen kunnen verdacht worden van onfrisse bedoelingen.

:mrgreen:

Akira
24 januari 2012, 10:58
Bewijs maar eens dat Bgf aan negationisme deed.

Ik heb het bericht gelezen waarvoor hij gebannen is, en daar doet hij noch aan negationisme, noch aan revisionisme. Hij deed aan antizionisme, en dat is voor velen blijkbaar hetzelfde.

In het bewuste bericht probeerde bgf de holocaust te rechtvaardigen en dat is net zoals het ontkennen en minimaliseren ervan een overtreding van de wet:

Met gevangenisstraf van acht dagen tot een jaar en met geldboete van zesentwintig frank tot vijfduizend frank wordt gestraft, hij die onder één der omstandigheden bepaald bij artikel 444 van het Strafwetboek, de genocide die tijdens de tweede wereldoorlog door het Duitse nationaal-socialistische regime is gepleegd, ontkent, schromelijk minimaliseert, poogt te rechtvaardigen of goedkeurt.


Dat dit tot een permanente ban heeft geleid is louter het gevolg van het feit dat hij al eerder banpunten had verzameld voor antisemitisme en aanzetten tot geweld.

Hiermee is voor mij de discussie over de ban van bgf dan ook gesloten.

Albrecht
24 januari 2012, 11:03
Hiermee is voor mij de discussie over de ban van bgf dan ook gesloten.
En de ban van Filosoof? :roll:

Nee, dat kan niet. Een te goed vriendje? Misschien ben jij het wel zelf.

eno2
24 januari 2012, 11:17
Moet je nu per sé moeite doen om zelf geband te worden?

:?

Mja in Sparta stierven ze ook samen:cry:

eno2
24 januari 2012, 11:18
En de ban van Filosoof? :roll:

Nee, dat kan niet. Een te goed vriendje? Misschien ben jij het wel zelf.

Onder zware beledigingen voortdurend aandringen op de ban van anderen moet snel gebannen worden.

Met iets minder schijn je trouwens geen genoegen te nemen:cry:

Albrecht
24 januari 2012, 11:19
Onder zware beledigingen voortdurend aandringen op de ban van anderen moet snel gebannen worden.Tot Raf weer eens komt opdagen, zeker?

eno2
24 januari 2012, 11:22
Tot Raf weer eens komt opdagen, zeker?

Moa jong toch

Ik geef RAF en twee drie andere seriële bully's al JAREN totaal geen praat meer.


Hoe zou ik hier anders overleven, denk je?

Behalve bij RAF 1 keer per jaar, voor mijn verjaardag, waarvoor ik van Trixie dit jaar een uitbrander kreeg ipv de obligate bp van Mod.:cheer:

Albrecht
24 januari 2012, 11:25
Behalve bij RAF 1 keer per jaar, voor mijn verjaardag, waarvoor ik van Trixie dit jaar een uitbrander kreeg ipv de obligate bp van Mod.
Q.E.D.

djimi
25 januari 2012, 13:55
B.S.
Ik heb niets tegen de huidige generatie, dat schreef ik duidelijk.
Man, man toch...:roll:

Ik zou toch willen vermelden dat er ook ten tijde van de gore schreeuwlelijkerd AH niet weinig Duitsers rondliepen - maar daarom nog niet in Duitsland zélf - die méér dan duidelijk genoeg afstand namen van alles waar de gore schreeuwlelijkerd AH voor stond.

Denk maar aan de talrijke politieke gevangenen in het Reich. Denk maar aan diegenen die hun bijdrage leverden aan de tentoonstelling "Entartete Kunst". Denk maar aan de redactieleden van Die Sammlung, het tijdschrift van de Exil. Denk maar aan Die Weisse Rose...

vrijevlaming
25 januari 2012, 13:56
http://500motivators.com/plog-content/thumbs/motivate/me/large/212-jew-jitsu-they-will-win.jpg