PDA

View Full Version : Crisiscommunicatie


Sarah24X
30 januari 2012, 18:18
Beste mensen,

Ik ben een studente Communicatiewetenschappen aan de Pol & Soc van de Universiteit Gent. In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar enkele mensen die eventjes de tijd zouden willen nemen om onderstaande enquête omtrent crisiscommunicatie in te vullen. U verliest er hoogstens 5 minuutjes mee, en uw inbreng is voor mij van onschatbare waarde. De enquêtes zijn ook volledig anoniem.

De enquête omvat ook een kort filmpje, maar de bijbehorende audio is vrij stil, zet dus uw volume alvast een tikje harder.

De link naar de enquête:

www.thesistools.com/web/?id=244386

Dank bij voorbaat,
Met vriendelijke groeten,

Sarah Moeremans

vrijevlaming
30 januari 2012, 18:43
haha, opnieuw iemand die niet doorheeft dat het niet verstandig is om hier enquetes te laten afnemen

Biggles
30 januari 2012, 19:38
haha, opnieuw iemand die niet doorheeft dat het niet verstandig is om hier enquetes te laten afnemen

En dat een beetje meer uitleg meer dan gewenst is.
Zuivelfabrikant Meyer in Brabant?
Patrick Verstraeten met een beetje een W-Vl accent?
Zet een CEO zich, bij een video opname, voor een egaal witte muur of wel ergens waar zijn bedrijf herkend wordt?
Raadselachtig !

Dronkoers
30 januari 2012, 19:58
Waar is BigF nu? :-(

Dronkoers
30 januari 2012, 19:59
Hebt gij ne foto van uw tenen?

Biggles
30 januari 2012, 20:00
Hebt gij ne foto van uw tenen?
Mijn tenen?
Dat wilt ge nooit. 8O

Biggles
30 januari 2012, 20:01
Waar is BigF nu? :-(

Hopelijk heeft hij niet van die yoghurt gegeten.:oops:

Dronkoers
30 januari 2012, 20:33
Mijn tenen?
Dat wilt ge nooit. 8O
Ons Sarah eh joeng :-D
Hopelijk heeft hij niet van die yoghurt gegeten.:oops:

Arme BigF :-(

manta
30 januari 2012, 20:33
Beste mensen,

Ik ben een studente Communicatiewetenschappen aan de Pol & Soc van de Universiteit Gent. In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar enkele mensen die eventjes de tijd zouden willen nemen om onderstaande enquête omtrent crisiscommunicatie in te vullen. U verliest er hoogstens 5 minuutjes mee, en uw inbreng is voor mij van onschatbare waarde. De enquêtes zijn ook volledig anoniem.

De enquête omvat ook een kort filmpje, maar de bijbehorende audio is vrij stil, zet dus uw volume alvast een tikje harder.

De link naar de enquête:

www.thesistools.com/web/?id=244386

Dank bij voorbaat,
Met vriendelijke groeten,

Sarah Moeremans

Ging het daar in les 2 niet over??? :?