PDA

View Full Version : Verdomd KUTWEER


Zeno!
20 juni 2004, 20:26
Elk jaar hetzelfde:

Tijdens examens: warm, zonnig weer

Examens gedaan: regen, koud :evil:



En dan zijn er nog mensen die geloven in God :roll:



ik hoop dat de festivalgangers op TW Classic botten aanhebben :P

Herman Desmedt ©HD
20 juni 2004, 20:29
Eerlijk gezegd, (en ik kan er van meepraten) ik heb nog niet veel droge kutten gezien.
Ik veronderstel dus dat de meeste vochtig en donker zijn.

Griffin
20 juni 2004, 20:41
Eerlijk gezegd, (en ik kan er van meepraten) ik heb nog niet veel droge kutten gezien.
Ik veronderstel dus dat de meeste vochtig en donker zijn.

Da's omdat ge geluk hebt en altijd op 't goei moment langskomt :mrgreen: :mrgreen:

ossaert
20 juni 2004, 20:44
Ik heb hier van de hele dag nog geen druppel gezien... Deze nacht een beetje en in de vorige dagen af en toe een klein buitje (dinsdag en donderdag) en wat die koude betreft, dat valt eigenlijk nog best mee hier... Ah, de zee!

Max
20 juni 2004, 21:19
Elk jaar hetzelfde:

Tijdens examens: warm, zonnig weer

Examens gedaan: regen, koud :evil:



En dan zijn er nog mensen die geloven in God :roll:



ik hoop dat de festivalgangers op TW Classic botten aanhebben :P


Da's dus ELK jaar zo hé. A fucking curse , I tell ya!

TomB
20 juni 2004, 22:04
Fair

31°C Feels Like 35°C

UV Index: 5 Moderate
Dew Point: 23°C
Humidity: 63%
Visibility: 16.1 kilometers
Pressure: 1,013.9 millibars and falling
Wind: From the West at 23 km/h

Waarover heb je het? Het is hier al weken hetzelfde weer en het zal nog weken zo blijven.

Als ge wilt moogt ge eens afkomen hoor. Die temperaturen zijn in de schaduw by the way. In het zonneke is het niet zo koud. ;)

DaBlacky
20 juni 2004, 22:38
Als ge wilt moogt ge eens afkomen hoor.

Mogen we bij u slapen? Wat is uw prijs? (niet voor het weer, maar ik wil ook es in USA geweest zijn. BTW: goede rollercoaster bij u in de buurt?)

TomB
21 juni 2004, 18:30
Als ge wilt moogt ge eens afkomen hoor.

Mogen we bij u slapen? Wat is uw prijs? (niet voor het weer, maar ik wil ook es in USA geweest zijn. BTW: goede rollercoaster bij u in de buurt?)

Ik woon op ongeveer 2 uur rijden van Orlando. Daar heb je de Disney en Universal pretparken met een overvloed aan rollercoasters. Maar als je van dat gevoel in je buik houdt wil ik wel een vlucht in een Pitts arrangeren:
http://www.iit.edu/~kallend/pitts.jpg

Verder heb je nog de typische locale attracties zoals Siesta Beach:
http://vacationfla.com/Pictures/SiestaRoof.jpg

Dat is wat in de buurt is. Waar ik woon zelf is echter het echte Florida, waar je een pak minder toeristen vindt.
http://www.travelbygps.com/premium/everglades/thousand%20islands.jpg

Meer de plaats om te kayaken, jagen, zwemmen, airboatriden, kamperen. Het dichtsbijzijnde huis is een eind wandelen, mijn tuintje is dan ook een ideale plaats voor amateurastrologen. Enfin, tenzij ge schrik hebt van de plaatselijke fauna. (slangen, alligators enz.)

Voor de rest raad ik een week end uitstapje naar Miami aan.

Om mijn logeerkamer te betrekken moet ge niet betalen. Sommigen mogen komen, anderen niet, gij zijt bij die dat mogen komen. ;) Wel niet verwachten dat ik vakantie neem om mij met u bezig te houden. Ik doe niet mee aan de verlofhetze.

Dies
21 juni 2004, 18:42
Niet slecht, niet slecht. En die logeerkamer staat het ganse jaar open? :)

TomB
21 juni 2004, 18:48
Niet slecht, niet slecht. En die logeerkamer staat het ganse jaar open? :)Het hangt ervan af, mijn ouders komen af en toe ook eens op bezoek, en die krijgen voorang.

TomB
21 juni 2004, 18:54
Er loopt trouwens een rivier vlak naast het huis, en ik woon naast een State Park van een paar honderd hectaren. (Voor Dies, omdat die graag tussen de krokodillen rondplonst in een Kayak)

Max
21 juni 2004, 20:22
Damn da's mooi.

Zeno!
21 juni 2004, 20:23
TomB.....zal 't zo'n beetje gaan ja???? :evil:



:wink:

Yann
21 juni 2004, 20:53
Elk jaar hetzelfde:

Tijdens examens: warm, zonnig weer

Examens gedaan: regen, koud :evil:



En dan zijn er nog mensen die geloven in God :roll:



ik hoop dat de festivalgangers op TW Classic botten aanhebben :P

Hoe nu al gedaan met de examens ofwat? Die studenten van tegenwoordig... :? :wink:

Foundation
22 juni 2004, 00:46
Some people have all the luck...

TomB
22 juni 2004, 04:27
Some people have all the luck...

Wat heeft uw woonplaats met geluk te maken? Buiten uwzelf is er niets dat u tegenhoudt om uw favoriete plaats te gaan wonen en werken, buiten dan natuurlijk partijen zoals het blok.

TomB
22 juni 2004, 04:30
TomB.....zal 't zo'n beetje gaan ja???? :evil:



:wink:

Ge zijt welkom om er eens van te komen proeven, we kunnen misschien hier eens een forummeeting van een week houden tijdens de vakantie. Ge moet er zelfs uw cannabis niet voor laten, ik heb hier in de tijd wat plantjes uitgezet in het state park ;)

Foundation
22 juni 2004, 12:22
Some people have all the luck...

Wat heeft uw woonplaats met geluk te maken? Buiten uwzelf is er niets dat u tegenhoudt om uw favoriete plaats te gaan wonen en werken, buiten dan natuurlijk partijen zoals het blok.

Ik doelde op het gedaan hebben met exames. Ik zit er nog aan vast tot en met vrijdag 2 juli, van 14.00 tot 18.00 ...

numarx
22 juni 2004, 12:33
Er loopt trouwens een rivier vlak naast het huis, en ik woon naast een State Park van een paar honderd hectaren. (Voor Dies, omdat die graag tussen de krokodillen rondplonst in een Kayak)
In het begin was ik ermee weg, maar nu geloof ik er geen zak meer van. TomB heeft gewoon een éénpersoonsstudiootje achter Brussel-Zuid.

Rudysfonduehuisje
22 juni 2004, 12:50
Elk jaar hetzelfde:

Tijdens examens: warm, zonnig weer

Examens gedaan: regen, koud :evil:



Zalig toch, ik kon altijd beter blokken als het goed weer was. Bij van dat pisweer zoals vandaag wordt een mens toch alleen maar depressief, en het laatste wat je dan wil doen is alleen achter een bureau kruipen.

ossaert
22 juni 2004, 13:54
Elk jaar hetzelfde:

Tijdens examens: warm, zonnig weer

Examens gedaan: regen, koud :evil:



Zalig toch, ik kon altijd beter blokken als het goed weer was. Bij van dat pisweer zoals vandaag wordt een mens toch alleen maar depressief, en het laatste wat je dan wil doen is alleen achter een bureau kruipen.

Jij?... Blokken?! :lol:

Tegendradigaard
22 juni 2004, 14:01
Liever meer kut en minder weer ja

Tegendradigaard
22 juni 2004, 14:02
'k zal nie mogen komen zeker ? en dan nog met 6 personen ?

Jean Suys
22 juni 2004, 14:56
Eerlijk gezegd, (en ik kan er van meepraten) ik heb nog niet veel droge kutten gezien.
Ik veronderstel dus dat de meeste vochtig en donker zijn.

ge hebt misschien gewoon nog geen kut gezien

:lol:

graptje hé pol

Rudysfonduehuisje
22 juni 2004, 15:19
Zalig toch, ik kon altijd beter blokken als het goed weer was. Bij van dat pisweer zoals vandaag wordt een mens toch alleen maar depressief, en het laatste wat je dan wil doen is alleen achter een bureau kruipen.

Jij?... Blokken?! :lol:

In tegenstelling tot anderen heb ik dan toch een deftig diploma behaald... 8)

Herman Desmedt ©HD
22 juni 2004, 16:07
Eerlijk gezegd, (en ik kan er van meepraten) ik heb nog niet veel droge kutten gezien.
Ik veronderstel dus dat de meeste vochtig en donker zijn.

ge hebt misschien gewoon nog geen kut gezien

:lol:

graptje hé pol

Kan je misschien een paar droge opsturen ? Om te zien of die ook vochtig worden ?

TomB
22 juni 2004, 16:57
Er loopt trouwens een rivier vlak naast het huis, en ik woon naast een State Park van een paar honderd hectaren. (Voor Dies, omdat die graag tussen de krokodillen rondplonst in een Kayak)
In het begin was ik ermee weg, maar nu geloof ik er geen zak meer van. TomB heeft gewoon een éénpersoonsstudiootje achter Brussel-Zuid.

Ge hebt mij helemaal door. Ik werk daar aan den band bij Volkswagen en heb ruzie met den delege van de vakbond, vandaar dat ik liberaal geworden ben.

TomB
22 juni 2004, 16:58
'k zal nie mogen komen zeker ? en dan nog met 6 personen ?

Ik zal er eens over nadenken.

TomB
22 juni 2004, 17:01
http://www.floridastateparks.org/myakkariver/default.asp

ossaert
22 juni 2004, 18:47
Jij?... Blokken?! :lol:

In tegenstelling tot anderen heb ik dan toch een deftig diploma behaald... 8)

Wij spreken mekaar nog, op 1 november 2006...

bartje
22 juni 2004, 20:07
Tja Zenoke, ken dat gevoel zu. In de examens zweten en doen en dan examens gedaan en mooi weer ook gedaan.

Herinner me nog levendig de examens van mijn eerste jaar hoger... juni 1996... het was een donderdagnamiddag (ik zie me nog zo voor me puffen en doen op mijn kot; dat was gewoon niet te doen; weet zelf nog welk vak ik aan het Blokken was toen, het was Duits, wat al een ramp op zich was.

Nu vanaf zaterdag zou het terug beter worden zodus blijven hopen hé :wink:

En Zenoke zeg misschien een schietgebedje op, je weet nooit of het helpt. :mrgreen:

Zeno!
22 juni 2004, 21:08
En Zenoke zeg misschien een schietgebedje op, je weet nooit of het helpt. :mrgreen:

Yeah right. Ik geloof niet dus..... :wink: (En als "God" bestaat zal 'm heel kwaad zijn op mij vrees 'k :( ) 8)

Griffin
24 juni 2004, 20:17
Yeah right. Ik geloof niet dus..... :wink: (En als "God" bestaat zal 'm heel kwaad zijn op mij vrees 'k :( ) 8)

:evil: :evil: :evil: Ik besta wel degelijk :!: :evil: :evil: :evil:

Herman Desmedt ©HD
24 juni 2004, 20:23
Yeah right. Ik geloof niet dus..... :wink: (En als "God" bestaat zal 'm heel kwaad zijn op mij vrees 'k :( ) 8)

:evil: :evil: :evil: Ik besta wel degelijk :!: :evil: :evil: :evil:

'k wist het wel ! Wat zeggen de islam-mietjes daarvan ?

Herman Desmedt ©HD
24 juni 2004, 20:24
:evil: :evil: :evil: Ik besta wel degelijk :!: :evil: :evil: :evil:

'k wist het wel ! Wat zeggen de islam-mietjes daarvan ?

( En ik zelf geloof niet in God hoor ! )

Griffin
24 juni 2004, 20:45
:evil: :evil: :evil: Ik besta wel degelijk :!: :evil: :evil: :evil:

'k wist het wel ! Wat zeggen de islam-mietjes daarvan ?

Dak mij dringend moe gaan douchen, ik stink! :( :( :(