PDA

View Full Version : Tuut tuut


Groentje-18
24 februari 2012, 19:50
Ik zoek een goedkope, weinig verbruikende auto die bijna niets kost aan taksen e.d. maar wel veilig is.

Heeft er iemand thuis nog een oud ding of tweede wagen staan die hij of zij niet meer nodig heeft? Of iemand tips?

Ik ben een absolute auto-leek. :(

Prijs: <1000 euro

Derk de Tweede
24 februari 2012, 19:51
Jap of Koreaantje.
Leuke wagentjes die betrouwbaar en goedkoop zijn.

Steve_M
24 februari 2012, 19:59
http://www.autozone.be/tweedehands-auto/auto/list.jsp?vehicleType=occasie&locale=nl_BE&pActief=occ&merkId=&modelId=&brandstofId=&prijsTill=2500&bouwjaarFrom=&input_autocompleter=&postcodeId=&gemeente=&postcodeRange=KM_5&fullTextSearch=&snelCode=

Voor minder dan 1000 euro wordt het sowieso brol. Ik zou dan zeggen een Mazda of een Toyota (er gaan dan wel tussen de 150000 en de 200000 kilometer op de teller staan).

CLAESSENS Joris
24 februari 2012, 20:21
Ik zoek een goedkope, weinig verbruikende auto die bijna niets kost aan taksen e.d. maar wel veilig is.

Heeft er iemand thuis nog een oud ding of tweede wagen staan die hij of zij niet meer nodig heeft? Of iemand tips?

Ik ben een absolute auto-leek. :(

Prijs: <1000 euro

Tsk Tsk! En dat met jou kleur...
Een weinig verbruikende auto is niet gelijk aan een weinig vervuilende auto en al zeker niet als het om een 'oudje' gaat...

Moet het echt een auto zijn? Een electrische scooter of fiets is in die prijsklasse wel beschikbaar en beter aan jou ideologie aangepast denk ik...

Succes met je zoektocht...:-)

Xenophon
24 februari 2012, 20:22
Ik zoek een goedkope, weinig verbruikende auto die bijna niets kost aan taksen e.d. maar wel veilig is.

^^



Ik ben een absolute auto-leek. :(



Dat meen je niet... :D

Diego Raga
24 februari 2012, 20:47
Wacht nog even, binnenkort smijten ze de Porches naar uwe kop:
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=ER3LR5IO

CLAESSENS Joris
24 februari 2012, 20:53