PDA

View Full Version : Islamieten veroordelen israëlisch geweld tegen christenen.


-Jo-
27 februari 2012, 23:45
:lol: Tja, weer een dikke pad in de korf van dom-rechts met haar islamhaterij...

De Organisatie van de Islamitische Samenwerking (OIS) heeft het vandalisme gericht tegen een kerk in Jeruzalem veroordeeld. De schendingen van kerkelijk bezit staan op een lijn met de aanvallen van israelische extremisten op christelijke en islamitische eigendommen, aldus Ekmeleddin Ihsanoglu. De Turkse secretaris-generaal van de OIS, waarin 57 islamitische staten samenwerken, verklaarde dit deze week in Jedda, Saoedi-Arabië.

De OIS wenst internationale bescherming van de heilige plaatsen in israël, dat als verantwoordelijke voor de religieus geïnspireerde haat wordt beschouwd. Niet enkel de OIS maar ook het radicaal-islamitische Hamas de had de israëlische aanslagen al veroordeeld. Volgens Hamas getuigen de incidenten van het "racisme van Israël dat zich keert tegen een Palestijnse aanwezigheid in Jeruzalem, of die nu christelijk of islamitisch is."

Maandag waren er op een baptistenkerk in Jeruzalem antichristelijke leuzen ontdekt en waren bovendien bij drie daar geparkeerde auto's de banden doorgestoken. Op de kerk stonden naast beschimpingen van Jezus en zijn moeder Maria ook "Dood aan het christendom" en "Wij zullen jullie kruisigen." Twee weken daarvoor lieten onbekenden op het Grieks-orthodoxe Klooster van het H. Kruis hebreeuwse bedreigingen achter.


BRon: Katholiek Nieuwsblad (http://www.katholieknieuwsblad.nl/nieuws/item/1735-islamitische-staten-laken-christofobie-in-isra%C3%ABl.html)

Antoon
28 februari 2012, 08:20
Naast de massale slachting en uitdrijving van Christenen uit zowat gans de moslimwereld is dit nu eens echt geloofwaardig. :lol:

atmosphere
28 februari 2012, 14:19
Altijd weer de hele wereld erbij halen om Israelische acties te rechtvaardigen.

Liederik
28 februari 2012, 14:30
De moslimwereld is vooralsnog niet de hele wereld.

CLAESSENS Joris
28 februari 2012, 14:41
De moslimwereld is vooralsnog niet de hele wereld.

En gelukkig maar...
Dit is inderdaad alsof Dutroux een klacht zou indienen tegen kind dat een ander kind plaagt.

Waarom dat ook maar voor iemand een pad zou zijn begrijp ik niet zo goed.
En verder heb ik ook nog geen artikel gevonden waarin de Israelische overheid dit gebeuren toejuicht.

-Jo-
28 februari 2012, 23:17
Naast de massale slachting en uitdrijving van Christenen uit zowat gans de moslimwereld is dit nu eens echt geloofwaardig. :lol:

En zeggen dat president Assad daar wonderwel in slaagt om hen te laten samenleven, weliswaar met ijzeren hand. Maar jij kiest liever de kant van de oppositie, met Al Quaida. Uw idolenlandje ook. Nog maar eens een bewijs dat de US-agressie in de wereld helemaal niet gaat om bestrijding van islam-extremisme? :twisted:

-Jo-
28 februari 2012, 23:18
En gelukkig maar...
Dit is inderdaad alsof Dutroux een klacht zou indienen tegen kind dat een ander kind plaagt.

Waarom dat ook maar voor iemand een pad zou zijn begrijp ik niet zo goed.
En verder heb ik ook nog geen artikel gevonden waarin de Israelische overheid dit gebeuren toejuicht.

Ach ja, een islamhater van't VB... Daar kunnen we nog een objectieve kijk op de zeer diverse islamwereld van verwachten.

Straks toch onder je bed kijken Joris, wie weet zit er een islamiet onder?

Frankenstein
29 februari 2012, 00:18
Naast de massale slachting en uitdrijving van Christenen uit zowat gans de moslimwereld is dit nu eens echt geloofwaardig. :lol:

Je doet er zelf aan mee hypocriet, dit door de oppositie van Assad te steunen (!)

Zapatista
29 februari 2012, 00:49
Wat en kleuters zijn het toch die religieuzen.

Fermin
29 februari 2012, 04:51
Ik weet niet wat te zeggen, kom gewoon naar de berichten te zien.:-o

zonbron
29 februari 2012, 11:40
Naast de massale slachting en uitdrijving van Christenen uit zowat gans de moslimwereld is dit nu eens echt geloofwaardig. :lol:

En gelukkig maar...
Dit is inderdaad alsof Dutroux een klacht zou indienen tegen kind dat een ander kind plaagt.

Waarom dat ook maar voor iemand een pad zou zijn begrijp ik niet zo goed.
En verder heb ik ook nog geen artikel gevonden waarin de Israelische overheid dit gebeuren toejuicht.

http://blog.balder.org/billeder-blog/Cartoon-Hey-Rabbi-Whatcha-Doing-Grafitti-260.jpg



De moslimwereld is vooralsnog niet de hele wereld.

Een prima zaak ! En gelukkigluk is de Zionistenwereld nog steeds niet allesbepalend, ondanks alles.

zonbron
29 februari 2012, 11:44
Ik weet niet wat te zeggen, kom gewoon naar de berichten te zien.:-o

Welkom hoor ! :thumbsup:

Doe zo voort.

zonbron
29 februari 2012, 11:49
Wat en kleuters zijn het toch die religieuzen.

Dat is een feit. Maar die zelfverklaarde zogenaamde 'atheisten' doen het meestal niet beter... GD

Zapatista
29 februari 2012, 14:49
Dat is een feit. Maar die zelfverklaarde zogenaamde 'atheisten' doen het meestal niet beter... GD

Ik heb het altijd moeilijk om een gezicht of groepering te plakken op 'de atheïsten', ik begrijp dus niet goed wat u bedoelt. Hoewel ik er van bewust ben dat er wel degelijk atheïsten zijn die zich groeperen heb ik geen weet van stereotypes of dergelijk die gepaard gaan met 'atheist'.

zonbron
29 februari 2012, 20:30
Ik heb het altijd moeilijk om een gezicht of groepering te plakken op 'de atheïsten', ik begrijp dus niet goed wat u bedoelt. Hoewel ik er van bewust ben dat er wel degelijk atheïsten zijn die zich groeperen heb ik geen weet van stereotypes of dergelijk die gepaard gaan met 'atheist'.

Geen probleem @Zapatista, de referentie was naar een groep atheïsten die stiekem toch een oppermeester eren.

Zapatista
29 februari 2012, 20:55
Geen probleem @Zapatista, de referentie was naar een groep atheïsten die stiekem toch een oppermeester eren.

Scientology?

Francientje
29 februari 2012, 21:16
Ach ja, een islamhater van't VB... Daar kunnen we nog een objectieve kijk op de zeer diverse islamwereld van verwachten.

Straks toch onder je bed kijken Joris, wie weet zit er een islamiet onder?
Wat is een Islamiet? Of heb je het over Moslims?
Perso verkies ik Moslims boven neo nazi's. En je moet verdraaid ,zeker als neo nazi behoorlijk wat lef hebben om je mond te durven openen over een incident in Israel.

Mitgard
1 maart 2012, 22:02
Ach ja, een islamhater van't VB... Daar kunnen we nog een objectieve kijk op de zeer diverse islamwereld van verwachten.

Straks toch onder je bed kijken Joris, wie weet zit er een islamiet onder?


Misschien zit je arafatsjaaltje wat strak en verhindert dat de bloedtoevoer naar je hoofd, o grote identitair.

Ik begrijp dat je 'authentiek' en vooral provocerend wil zijn enzo.
Maar met je hoofd in het referentiekader van de jaren dertig blijven steken, toen er omzeggens nul moslims in Europa woonden en islamitische staten voor de nazi's objectieve bondgenoten waren in het antisemitisme, is een beetje achterhaald.

Je bent erg ver afgedwaald in je zoektocht naar 'the real thing'.

-Jo-
1 maart 2012, 22:14
Wat is een Islamiet? Of heb je het over Moslims?
Perso verkies ik Moslims boven neo nazi's. En je moet verdraaid ,zeker als neo nazi behoorlijk wat lef hebben om je mond te durven openen over een incident in Israel.

:lol: Ik zeg wat ik wil. Over wat ik wil en waar ik wil. Enkel het heersende liberale multiculti-regime heeft dat niet zo graag. En ook haar lakeitjes zoals jij niet. Pech voor jou.

-Jo-
1 maart 2012, 22:19
Ik begrijp dat je 'authentiek' en vooral provocerend wil zijn enzo.

Ach? Dat is dan weer iets nieuw.


Maar met je hoofd in het referentiekader van de jaren dertig blijven steken,
Als die jaren al als referentiekader zouden kunnen dienen, dan zal het zeker niet aangaande die problematiek zijn. Waarom u er dat bijsleept is me een raadsel.


toen er omzeggens nul moslims in Europa woonden en islamitische staten voor de nazi's objectieve bondgenoten waren in het antisemitisme, is een beetje achterhaald.
Uw liberalistische opvattingen zijn niet bepaald een referentie inzake oordelen over wat al dan niet achterhaald is. ;-)



Je bent erg ver afgedwaald in je zoektocht naar 'the real thing'.

Kan zijn, ik ben dan ook niet echt op zoek naar iets. Maar ten opzicht van het zinnige en het zinvolle ben ik nog steeds kilometers dichter dan de gemiddelde Westerse godsdiensthater.

Mitgard
1 maart 2012, 22:22
Uw liberalistische opvattingen zijn niet bepaald een referentie inzake oordelen over wat al dan niet achterhaald is. ;-)



Ochot, iedereen die anders denkt dan guderiantje is, is een liberaal.

Pas maar op voor de liberalen onder je bed, afdankertje van het VB.

-Jo-
1 maart 2012, 22:24
Ochot, iedereen die anders denkt dan guderiantje is, is een liberaal.

??? Heh??? 8O
Nogmaals, u verwart me met iemand anders.


Pas maar op voor de liberalen onder je bed,
Daar moet inderdaad voor opgepast worden, ze zijn in staat dat bed te verkopen terwijl je er nog in ligt.


afdankertje van het VB.

??? Waar hebt u het toch over?