PDA

View Full Version : Gebetonneerde kat na twee maanden bevrijd


Jean Suys
22 juni 2004, 10:56
Gebetonneerde kat na twee maanden bevrijd

In Cornwall, in het zuidwesten van Groot-Brittannië, is een kat per ongeluk gebetonneerd geraakt nadat ze op een bouwwerf verzeilde. Als bij wonder kon het beestje twee maanden in een holte in het beton overleven, vooraleer het bevrijd werd.

Bouwinspecteurs hoorden tijdens een controleronde door het nieuwe huis klaaglijk gemiauw, maar konden niet verklaren waar het vandaan kwam. Ze maakten een opening in de betonbodem en vonden er de uitgeputte, fel vermagerde kat.

Volgens de Britse dierenbescherming kon het dier overleven door muizen en ratten te eten en doorsijpelend water te drinken. De poes werd prompt Houdini gedoopt, naar de Amerikaanse boeienkoning uit de vorige eeuw. (LAN, belga)

:lol:

Tzuvar Raemborr
22 juni 2004, 11:42
Ocharme!

Max
22 juni 2004, 13:15
Zou mijn kat ook eens goed doen. Weegt verdomme 7 kilo.

:D

FT
22 juni 2004, 13:23
Hoe lief ...

:roll: :roll2:

Max
22 juni 2004, 13:28
Hoe lief ...

:roll: :roll2:

Iets tegen katten? :x

C uit W
22 juni 2004, 13:44
Hoe lief ...

:roll: :roll2:

Iets tegen katten? :x
Ja!!
Ze moesten alle katten betonneren!

Tegendradigaard
22 juni 2004, 13:46
Neen de honden moesten ze betonneren... en dan de katten...

C uit W
22 juni 2004, 13:56
Neen de honden moesten ze betonneren... en dan de katten...
Ok, maar dan enkel poedels, chiwawa's en andere groot uitgevallen rat-achtigen.
Echte honden moeten blijven.

Herman Desmedt ©HD
22 juni 2004, 14:17
Ja, ja ! En ik zie het al aankomen, wie ze ook nog mogen betonneren.
JahJah, ... !

dejohan
22 juni 2004, 15:10
Betonneren? Betonneren? Das veur jeannetten.

Mazouteren! Godverdoemme!!!

bgf324
24 juni 2009, 00:43
Gebetonneerde kat na twee maanden bevrijd

In Cornwall, in het zuidwesten van Groot-Brittannië, is een kat per ongeluk gebetonneerd geraakt nadat ze op een bouwwerf verzeilde. Als bij wonder kon het beestje twee maanden in een holte in het beton overleven, vooraleer het bevrijd werd.

Bouwinspecteurs hoorden tijdens een controleronde door het nieuwe huis klaaglijk gemiauw, maar konden niet verklaren waar het vandaan kwam. Ze maakten een opening in de betonbodem en vonden er de uitgeputte, fel vermagerde kat.

Volgens de Britse dierenbescherming kon het dier overleven door muizen en ratten te eten en doorsijpelend water te drinken. De poes werd prompt Houdini gedoopt, naar de Amerikaanse boeienkoning uit de vorige eeuw. (LAN, belga)

:lol:

:rofl:

FDM
24 juni 2009, 01:26
mijn ex heeft ook een poes van beton

bgf324
24 juni 2009, 11:33
mijn ex heeft ook een poes van beton


:rofl: