PDA

View Full Version : Hier GEEN vrije meningsuiting?


tiberius
22 juni 2004, 13:18
Duidelijk dat deze site bruin gekleurd is...En hoe democratisch zij zijn dat weten we nog van de jaren '30.
Ik plaatste hier een topic"Vlaanderen,het grote bedrog"
En wat denk je?
Verdwenen!

de Vexille
22 juni 2004, 13:21
Verplaatst naar het forum "communautaire discussies"... waar het ook thuishoort.

FYI: dit forum wordt zeer neutraal gerund; iets waarover ik me regelmatig verbaas (in positieve zin dan).

proficiat aan de mods bij deze...

FMisplon
22 juni 2004, 13:22
Wat is het goedkoop en makkelijk om ons te beschuldigen van ene ideologische gekleurdheid...
Maar oh wat is het blijkbaar moeilijk om in het JUISTE forum berichten te plaatsen... want dat is wat er gebeurt is mijn beste tiberius. Uw topic stond in binnenland terwijl het thuishoort in "communautaire discussies". Het is gewoon daar geplaatst nu door onze moderatoren. Je vindt het terug op http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=18210

Als je dan toch niet even verder wil kijken dan je neus lang is, dan hoef je niet meteen een aanvallend topic te openen. Je kan ons gewoon even contacteren via pb, e-mail, via de ombudsmannen,...

Overigens heb je ook dit topic verkeerd geplaatst. Of is dit een discussie over binnenlandse politiek? Nee, dit hoorde thuis in opmerkingen en suggesties

Gorefest
22 juni 2004, 13:26
Wat is het goedkoop en makkelijk om ons te beschuldigen van ene ideologische gekleurdheid...
Zelfs de jaren '30 konden niet ontbreken :mrgreen:

tiberius
22 juni 2004, 13:33
Het verstoppen dus...Wie bepaald wat waar bij hoort.?..DE AUTEUR!
En niet jullie...Verplaatsen,verwijderen enz.boezemt niet echt vertrouwen in bij de gebruiker...en in Belgie is alles communautair.
Natuurlijk zijn jullie gekleurd,of durf je te beweren dat jij GEEN mening hebt..En dat deze je deze NOOIT beinvloedt op dit forum...
En met al die onderwerpen(doe er nog maar ééntje bij)vindt je hier 't bos niet meer terug tussen de bomen...Een labyrint van overbodige en al stukgekauwde onderwerpen...Trouwens,staat DIT berichtje juist?Moet het niet verplaatst worden?
Open een onderwerp"klachten"..Dat ontbreekt nog.

tabufferkwa
22 juni 2004, 13:34
Duidelijk dat deze site bruin gekleurd is...En hoe democratisch zij zijn dat weten we nog van de jaren '30.
Ik plaatste hier een topic"Vlaanderen,het grote bedrog"
En wat denk je?
Verdwenen!Ga dan maar in den zandbak van www.indymedia.be spelen. Daar zullen je leren wat stalinistische "vrije meningsuiting" is :wink:

Tegendradigaard
22 juni 2004, 13:34
Nie zo druk maken Tiberius het is mij ook al overkomen.
het overkomt de beste...

S.
22 juni 2004, 13:34
Het verstoppen dus...Wie bepaald wat waar bij hoort.?..DE AUTEUR!
En niet jullie...Verplaatsen,verwijderen enz.boezemt niet echt vertrouwen in bij de gebruiker...en in Belgie is alles communautair.
Natuurlijk zijn jullie gekleurd,of durf je te beweren dat jij GEEN mening hebt..En dat deze je deze NOOIT beinvloedt op dit forum...
En met al die onderwerpen(doe er nog maar ééntje bij)vindt je hier 't bos niet meer terug tussen de bomen...Een labyrint van overbodige en al stukgekauwde onderwerpen...Trouwens,staat DIT berichtje juist?Moet het niet verplaatst worden?
Open een onderwerp"klachten"..Dat ontbreekt nog.

Is Vl72 belgisciste geworden?

tiberius
22 juni 2004, 13:38
Als je ergens iets wil plaatsen op een forum moet je eerst drie kwartier de regeltjes gaan bestuderen...Denk je dat ik daar de tijd voor heb?
De samenleving is overgeregelemteert en jullie zijn er de reflectie van!(niet allen jullie,hoor,het krioelt van regeltjes-sites)

Gorefest
22 juni 2004, 13:38
Het verstoppen dus...Wie bepaald wat waar bij hoort.?..DE AUTEUR!
En niet jullie...Verplaatsen,verwijderen enz.boezemt niet echt vertrouwen in bij de gebruiker...en in Belgie is alles communautair.
Natuurlijk zijn jullie gekleurd,of durf je te beweren dat jij GEEN mening hebt..En dat deze je deze NOOIT beinvloedt op dit forum...
En met al die onderwerpen(doe er nog maar ééntje bij)vindt je hier 't bos niet meer terug tussen de bomen...Een labyrint van overbodige en al stukgekauwde onderwerpen...Trouwens,staat DIT berichtje juist?Moet het niet verplaatst worden?
Open een onderwerp"klachten"..Dat ontbreekt nog.
Dit is voor mij één van de betere forums :wink:
Misschien helpt het om de REGELS te lezen? Of misschien is het Plop-forum nog open, kan je daar wat zagen :mrgreen:

Pelgrim
22 juni 2004, 13:40
Het verstoppen dus...Wie bepaald wat waar bij hoort.?..DE AUTEUR!
En niet jullie...Verplaatsen,verwijderen enz.boezemt niet echt vertrouwen in bij de gebruiker...en in Belgie is alles communautair.
Natuurlijk zijn jullie gekleurd,of durf je te beweren dat jij GEEN mening hebt..En dat deze je deze NOOIT beinvloedt op dit forum...
En met al die onderwerpen(doe er nog maar ééntje bij)vindt je hier 't bos niet meer terug tussen de bomen...Een labyrint van overbodige en al stukgekauwde onderwerpen...Trouwens,staat DIT berichtje juist?Moet het niet verplaatst worden?
Open een onderwerp"klachten"..Dat ontbreekt nog.

Zeg, de indeling in subcategorieën is er gekomen om alles overzichtelijk te maken. Dit forum is politiek neutraal (kijk maar eens in respectievelijk 'links' en 'rechts') en als ge vindt van niet, start er dan zelf een op.

de Vexille
22 juni 2004, 13:41
Het verstoppen dus...Wie bepaald wat waar bij hoort.?..DE AUTEUR!
En niet jullie...Verplaatsen,verwijderen enz.boezemt niet echt vertrouwen in bij de gebruiker...en in Belgie is alles communautair.
Natuurlijk zijn jullie gekleurd,of durf je te beweren dat jij GEEN mening hebt..En dat deze je deze NOOIT beinvloedt op dit forum...
En met al die onderwerpen(doe er nog maar ééntje bij)vindt je hier 't bos niet meer terug tussen de bomen...Een labyrint van overbodige en al stukgekauwde onderwerpen...Trouwens,staat DIT berichtje juist?Moet het niet verplaatst worden?
Open een onderwerp"klachten"..Dat ontbreekt nog.

U vraagt... en een medeforummer zal u helpen.
Weg met dit topic.
Naar het juiste forum.

*** mijn allereerste bluebutton is een feit ***

tiberius
22 juni 2004, 13:43
En laat me je een illusie armer maken;op die marxistische sites ben ik ook persona non grata..
Ik heb een broertje dood aan autoriteit en alles wat de vrije expressie fnuikt,of het nu rood,blauw of zwart is.
Blokkers mogen hun vrije meningsuiting hebben,communisten ook maar niet als ze die van anderen daarmee willen beperken!

Gorefest
22 juni 2004, 13:44
*** mijn allereerste bluebutton is een feit ***
Normaal is dat dan ene geven eh :mrgreen:

de Vexille
22 juni 2004, 13:45
*** mijn allereerste bluebutton is een feit ***
Normaal is dat dan ene geven eh :mrgreen:

Allez dan maar : TOURNEE GENERALE

en laat hem u smaken... :lol: :lol:

Gorefest
22 juni 2004, 13:46
En laat me je een illusie armer maken;op die marxistische sites ben ik ook persona non grata..
Ik heb een broertje dood aan autoriteit en alles wat de vrije expressie fnuikt,of het nu rood,blauw of zwart is.
Blokkers mogen hun vrije meningsuiting hebben,communisten ook maar niet als ze die van anderen daarmee willen beperken!
Geef toch gewoon toe dat uw bericht VERKEERD stond, in plaats van die arme modjes hier in hokskes te gaan duwen :mrgreen:

Dinosaurus
22 juni 2004, 13:47
Tiberius is precies een beetje paranoïde...?
:wink:
Verwijderd....
Verstopt....
Teveel regels...
:wink:

Tja, regels kunnen soms wat lastig zijn, maar ze zijn soms wel nodig, hé...

Maar om daarom nu direct te beginnen schelden. Tsss...

S.
22 juni 2004, 13:49
Maar om daarom nu direct te beginnen schelden. Tsss...

Das tegen de regels hé.

neruda
22 juni 2004, 13:55
Het verstoppen dus...Wie bepaald wat waar bij hoort.?..DE AUTEUR!
En niet jullie...Verplaatsen,verwijderen enz.boezemt niet echt vertrouwen in bij de gebruiker...en in Belgie is alles communautair.
Natuurlijk zijn jullie gekleurd,of durf je te beweren dat jij GEEN mening hebt..En dat deze je deze NOOIT beinvloedt op dit forum...
En met al die onderwerpen(doe er nog maar ééntje bij)vindt je hier 't bos niet meer terug tussen de bomen...Een labyrint van overbodige en al stukgekauwde onderwerpen...Trouwens,staat DIT berichtje juist?Moet het niet verplaatst worden?
Open een onderwerp"klachten"..Dat ontbreekt nog.

@Tiberius

doe geen moeite...tegenwoordig betekent 'onafhankelijkheid' niet veel meer 8) (als je begrijpt wat ik bedoel)..ik geloof zowieso niet in grijze zones..je bent zwart of wit..dit geldt OOK voor de mods...alhoewel ik vind dat grotendeels goed hun job doen , zijn er een paar fenomenen die nogal te vlug het slot erop zetten zonder de thread eens deftig gelezen te hebben en inderdaad nogal bruin getint zijn.....enfin...so be it... :wink:

Pelgrim
22 juni 2004, 13:59
Dan moet je mij maar eens voorbeelden geven. In alle gevallen die ik ken waar een topic werd gesloten was dat mijns inziens terecht.

tabufferkwa
22 juni 2004, 14:00
Niemand is perfect, ook de mods niet. Niettegenstaande vind ik dat ze hun werk zeer goed doen, vooral in deze zeer open publishing. Heb maar weinig persoonlijke negatieve opmerkingen te maken zodat het ook de moeite niet waard is om er over te schrijven.

Tegendradigaard
22 juni 2004, 14:10
De Vexille is zijn maagdelijkheid kwijt....

dit hoort duidelijk thuis in k en K

Stratcat
22 juni 2004, 14:23
Als je ergens iets wil plaatsen op een forum moet je eerst drie kwartier de regeltjes gaan bestuderen...Denk je dat ik daar de tijd voor heb?

Blijkbaar wel de tijd om hier te komen zeiken.

De samenleving is overgeregelemteert en jullie zijn er de reflectie van!(niet allen jullie,hoor,het krioelt van regeltjes-sites)

Goed, je bent een loser, waarom moeten wij dat weten?

Vince
22 juni 2004, 14:32
Als je ergens iets wil plaatsen op een forum moet je eerst drie kwartier de regeltjes gaan bestuderen...Denk je dat ik daar de tijd voor heb?

Blijkbaar wel de tijd om hier te komen zeiken.

De samenleving is overgeregelemteert en jullie zijn er de reflectie van!(niet allen jullie,hoor,het krioelt van regeltjes-sites)

Goed, je bent een loser, waarom moeten wij dat weten?

Ik zou het nie beter kunnen zeggen... :D

de Vexille
22 juni 2004, 14:34
De Vexille is zijn maagdelijkheid kwijt....

dit hoort duidelijk thuis in k en K

en na de ontmaagding...
een goei sigaar...

kan ik iemand een plezier doen met een Cohiba ? (coronas especiales)

FMisplon
22 juni 2004, 16:01
Ik heb een broertje dood aan autoriteit

Dat is dan zeer spijtig voor u want toch zal u hier moeten aanvaarden dat moderators hier autoriteit hebben. Het is ONS forum en eigenlijk moet ik aan niemand verantwoording afleggen, maar we doen het dikwijls wel. U mag ons beschuldigen van wat u wil, de anderen zullen wel oordelen. Of u gaat zich houden aan de regels of je zal buitenvliegen. Je kan dan 'censuur' gaan schreeuwen in de woestijn. Na 15 berichtjes meen jij al te weten dat dit een bruin forum is en weet ik nie wat nog allemaal. U doet maar... maar kom achteraf niet janken.

Pelgrim
23 juni 2004, 08:41
Ik heb een broertje dood aan autoriteit

Dat is dan zeer spijtig voor u want toch zal u hier moeten aanvaarden dat moderators hier autoriteit hebben. Het is ONS forum en eigenlijk moet ik aan niemand verantwoording afleggen, maar we doen het dikwijls wel. U mag ons beschuldigen van wat u wil, de anderen zullen wel oordelen. Of u gaat zich houden aan de regels of je zal buitenvliegen. Je kan dan 'censuur' gaan schreeuwen in de woestijn. Na 15 berichtjes meen jij al te weten dat dit een bruin forum is en weet ik nie wat nog allemaal. U doet maar... maar kom achteraf niet janken.

Geef er maar een goei mot op! :wink:

Peter Johan
23 juni 2004, 12:41
Als je ergens iets wil plaatsen op een forum moet je eerst drie kwartier de regeltjes gaan bestuderen...Denk je dat ik daar de tijd voor heb?
Geachte,

Ten behoeve van mensen met weinig tijd, en/of leerproblemen, geef ik een herhalingsles over de de regels waarmee je op dit forum al een heel eind op weg komt:
:arrow: Geen onwettelijkheden
:arrow: Geen persoonlijke aanvallen of scheldpartijen
:arrow: Plaatsen in de correcte topics.Overhoring binnen drie kwartier.
:wink:

Peter Johan

Peter Johan
23 juni 2004, 13:01
zijn er een paar fenomenen die nogal te vlug het slot erop zetten zonder de thread eens deftig gelezen te hebben en inderdaad nogal bruin getint zijn.....enfin...so be it... :wink:
Bruine 'dirt' kom je overal tegen.
Rode rotzooi naar 't schijnt ook.

Weet je dat ik beide verwijten al vaak naar mijn kop kreeg?
Uiteraard naargelang de strekking van de poster op wiens lange tenen ik trapte.

Wat ik persoonlijk als hoogst amusant ervaar: gekwetse ego's, die na hun ' definitief vertrek met slaande deuren' na minder dan 48u met hangende pootjes stoemelings het forum opnieuw binnen sluipen om zoals vanouds op allerhande manieren in de belangstelling te proberen geraken.
Jammer genoeg zonder hun lesje degelijk geleerd te hebben.
Ze blijven janken, vitten, zeuren en minabele troep dubbelop posten (vaak nog in de verkeerde katern)
Onderbouwd discussiëren en oordelen waar iets thuishoort kost hen waarschijnlijk teveel moeite, of gaat misschien zelfs hun petje te boven. In dit laatste geval past enkel diep medeleven en een meewarig "Ego te absolvo"

Welcome back aan alle verloren zonen
Sans rancune.

Peter Johan

1handclapping
23 juni 2004, 15:14
Misschien zijn er te veel verschillende sub-fora ?

Peter Johan
23 juni 2004, 16:37
Misschien zijn er te veel verschillende sub-fora ?
Blijkbaar niet voor een groot aantal forumgangers gezien de meeste deelfora op hun initiatief geopend werden.......

Tantist
23 juni 2004, 19:02
Wat is het goedkoop en makkelijk om ons te beschuldigen van ene ideologische gekleurdheid...
Maar oh wat is het blijkbaar moeilijk om in het JUISTE forum berichten te plaatsen... want dat is wat er gebeurt is mijn beste tiberius. Uw topic stond in binnenland terwijl het thuishoort in "communautaire discussies". Het is gewoon daar geplaatst nu door onze moderatoren. Je vindt het terug op http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=18210

Als je dan toch niet even verder wil kijken dan je neus lang is, dan hoef je niet meteen een aanvallend topic te openen. Je kan ons gewoon even contacteren via pb, e-mail, via de ombudsmannen,...

Overigens heb je ook dit topic verkeerd geplaatst. Of is dit een discussie over binnenlandse politiek? Nee, dit hoorde thuis in opmerkingen en suggesties

:lol: :lol:

Dies
23 juni 2004, 19:44
Hoort humor eigenlijk niet in K&K thuis?

Akkersloot
23 juni 2004, 21:07
Duidelijk dat deze site bruin gekleurd is...En hoe democratisch zij zijn dat weten we nog van de jaren '30.
Ik plaatste hier een topic"Vlaanderen,het grote bedrog"
En wat denk je?
Verdwenen!
Als je een topic kwijt ben klik dan onder je profiel onder "bekijk de laatste posts van .... ".

Thomas Hx
24 juni 2004, 11:00
zijn er een paar fenomenen die nogal te vlug het slot erop zetten zonder de thread eens deftig gelezen te hebben en inderdaad nogal bruin getint zijn.....enfin...so be it... :wink:
Bruine 'dirt' kom je overal tegen.
Rode rotzooi naar 't schijnt ook.

Weet je dat ik beide verwijten al vaak naar mijn kop kreeg?
Uiteraard naargelang de strekking van de poster op wiens lange tenen ik trapte.

Wat ik persoonlijk als hoogst amusant ervaar: gekwetse ego's, die na hun ' definitief vertrek met slaande deuren' na minder dan 48u met hangende pootjes stoemelings het forum opnieuw binnen sluipen om zoals vanouds op allerhande manieren in de belangstelling te proberen geraken.
Jammer genoeg zonder hun lesje degelijk geleerd te hebben.
Ze blijven janken, vitten, zeuren en minabele troep dubbelop posten (vaak nog in de verkeerde katern)
Onderbouwd discussiëren en oordelen waar iets thuishoort kost hen waarschijnlijk teveel moeite, of gaat misschien zelfs hun petje te boven. In dit laatste geval past enkel diep medeleven en een meewarig "Ego te absolvo"

Welcome back aan alle verloren zonen
Sans rancune.

Peter Johan

En dan wetende dat peter johan noch rood noch bruin is, toch grappig :D

Dies
24 juni 2004, 12:02
Kleurloos ventje als je het mij vraagt die Peter Johan.

Pelgrim
24 juni 2004, 12:25
Kleurloos ventje als je het mij vraagt die Peter Johan.

nog een paar daagkes geduld en de zon zal weer terug zijn zeker?

Thomas Hx
24 juni 2004, 12:51
Kleurloos ventje als je het mij vraagt die Peter Johan.

Als moderator wel ja, maar als mens toch niet :)

Supe®Staaf
25 juni 2004, 08:09
En dan wetende dat peter johan noch rood noch bruin is, toch grappig :D
Ik denk dat het een Zwitser is: zo neutraaaaaaaaaaaaaal. :roll:

Dies
25 juni 2004, 18:29
Ik denk dat het een Zwitser is
And that does not satisfy you?! :wink:

Supe®Staaf
25 juni 2004, 20:40
Ik denk dat het een Zwitser is
And that does not satisfy you?! :wink:
Zwitser? Neutraal?
Neither one satisfies nor disturbs me.

Wel moeilijk om mee in de clinch te gaan. Neutraal (dixit Dies) én 'autoriteit' (dixit FMpisblom) én mogelijkheid tot ban en censuur.......

De strijd is te ongelijk.
Bovendien: ze organiseren én bekostigen hier mijn amusement. :lol:

Thomas Hx
27 juni 2004, 12:46
En dan wetende dat peter johan noch rood noch bruin is, toch grappig :D
Ik denk dat het een Zwitser is: zo neutraaaaaaaaaaaaaal. :roll:

Je licht al een tipje van de sluier op door te zeggen dat hij een Zwitser is.

Wat gebeurd er in Zwitserland :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Supe®Staaf
27 juni 2004, 13:29
Wat gebeurd er in Zwitserland :roll:
Ik heb niet de gewoonte om iemand af te katten op spelling, doch nu moet ik echt om verduidelijking verzoeken daar de betekenis van je vraag nu echt spellingsafhankelijk is.

Vergat je een 'e' en vraag je naar een voorbije gebeurtenis?
Moet de "d" een "t" zijn, en vraag je naar een Zwitsers evenement dat nu plaatsvindt?

Thomas Hx
27 juni 2004, 14:01
Wat gebeurd er in Zwitserland :roll:
Ik heb niet de gewoonte om iemand af te katten op spelling, doch nu moet ik echt om verduidelijking verzoeken daar de betekenis van je vraag nu echt spellingsafhankelijk is.

Vergat je een 'e' en vraag je naar een voorbije gebeurtenis?
Moet de "d" een "t" zijn, en vraag je naar een Zwitsers evenement dat nu plaatsvindt?

verontschuldig mij: Wat gebeurt er vaak in Zwitserland.

Supe®Staaf
27 juni 2004, 14:13
Ik heb niet de gewoonte om iemand af te katten op spelling, doch nu moet ik echt om verduidelijking verzoeken daar de betekenis van je vraag nu echt spellingsafhankelijk is.

Vergat je een 'e' en vraag je naar een voorbije gebeurtenis?
Moet de "d" een "t" zijn, en vraag je naar een Zwitsers evenement dat nu plaatsvindt?

verontschuldig mij: Wat gebeurt er vaak in Zwitserland.
Sneeuwen?

Thomas Hx
27 juni 2004, 14:19
verontschuldig mij: Wat gebeurt er vaak in Zwitserland.
Sneeuwen?

Als dat iets zegt over de persoonlijkheid van Peter_johan :)

Supe®Staaf
27 juni 2004, 22:45
Sneeuwen?

Als dat iets zegt over de persoonlijkheid van Peter_johan :)
Volgens mij is dat geen persoon, doch een soort 'mailbot'.

Altijd diezelfde neutrale tekstjes, zowel voor een fascistisch zwijn als voor een nobele belgicist en eveneens voor een wauwelende separatist, alsook voor de al even mosselachtige, mediocere middenmoot-tsjeef.

Misschien is die kerel (of mokkel?) een AI-experiment, ingebouwd in een oud computerke, gevoed met een baxter glucose, en op feestdagen een oude Balgemse erin.