PDA

View Full Version : 1000den miljarden komen eraan voor juist globaal humanitair veldwerk!!!!

D.J.G.
3 april 2012, 11:31
Besten,

Ik kan maar één ding niet meer lullen en dat is dat U begint te lezen op

www.thehumanitarianevolution.blogspot.com

en het boek GHL (by D.J.G.)

ISBN-10: 1616674032

ISBN-13: 9781616674038

Neem de tijd en droom zacht deze nacht.

Natuurluck reguleerde ik het vele geld dat komt, en natuurluck tegen sub motivaties, en natuurluck wordt het niet voor politiekers om het te runnen, en natuurluck maakte ik het complexiteit van het vele pottentiele veldwerk doelmatig.

Benieuwd? www.thehumanitarianevolution.blogspot.com En U zal verbaast zijn waar dit jaar het meeste om te doen zou moeten zijn, oplossen MET geld's.

PS: Deze 1000den miljarden zullen niet voelbaar zijn in de portemonee, maar maakt zaken betaalbaar zoals genoeg voeding en medicijnen-, zeer efficiente geboorteplanning, klimaatcrisis oplossingen, etc.

Enough wisdom to start with, money there will be enough, and now people are still dying without my humanitarian Invention8-)8-)8O:-D:-(;-):cry:8-):|:cry::roll:8-)

Zwitser
3 april 2012, 12:16
Besten,

Ik kan maar één ding niet meer lullen en dat is dat U begint te lezen op

www.thehumanitarianevolution.blogspot.com

en het boek GHL (by D.J.G.)

ISBN-10: 1616674032

ISBN-13: 9781616674038

Neem de tijd en droom zacht deze nacht.

Natuurluck reguleerde ik het vele geld dat komt, en natuurluck tegen sub motivaties, en natuurluck wordt het niet voor politiekers om het te runnen, en natuurluck maakte ik het complexiteit van het vele pottentiele veldwerk doelmatig.

Benieuwd? www.thehumanitarianevolution.blogspot.com En U zal verbaast zijn waar dit jaar het meeste om te doen zou moeten zijn, oplossen MET geld's.

PS: Deze 1000den miljarden zullen niet voelbaar zijn in de portemonee, maar maakt zaken betaalbaar zoals genoeg voeding en medicijnen-, zeer efficiente geboorteplanning, klimaatcrisis oplossingen, etc.

Enough wisdom to start with, money there will be enough, and now people are still dying without my humanitarian Invention8-)8-)8O:-D:-(;-):cry:8-):|:cry::roll:8-)

Als je boek net zo vlot geschreven is als je posts hier en op je blog dan pas ik er voor...

fonne
3 april 2012, 12:39
Als je boek net zo vlot geschreven is als je posts hier en op je blog dan pas ik er voor...

WARNING: this exciting news can debilitate health!

De auteur was er denkelijk het eerste slachtoffer van :twisted:

koppijn
3 april 2012, 12:55
De auteur was er denkelijk het eerste slachtoffer van :twisted:

Op het einde van de blog lees ik dit:
I must say I'm a bit too depressed to work on this blog now.

D.J.G.
3 april 2012, 13:43
Het boek is een kunstwerk dat vlot leest. Part van de 'het complexiteit' snap ik niet dat deze post zo raar is. Muggenzifters terwijl uberhaubt al wetend wat voor goeds dit kan brengen.
Ik merk wel enige vreugde in Zwitser's antwoord, dat doet goed.

Ik zal het boek's post eens meer aandacht geven..

Voor de rest is het toch kei gaaf niet.

zonbron
3 april 2012, 13:48
Toch wat vreugde bij @Zwitser... :lol:

Zwitser
3 april 2012, 15:33
Het boek is een kunstwerk dat vlot leest. Part van de 'het complexiteit' snap ik niet dat deze post zo raar is. Muggenzifters terwijl uberhaubt al wetend wat voor goeds dit kan brengen.

Vraagje: Wat is je moedertaal? Ik heb de indruk dat zowel het Nederlands als het Engels voor jou vreemde talen zijn.

D.J.G.
3 april 2012, 16:58
Ik heb de post over het major financieel idee bewerkt. Het is wel kort en bondig..

D.J.G.
3 april 2012, 17:00
Ik ben Nederlandstalig maar niet academisch. Mijn boek is wel foutloos, want mijn uitgever verbeterde alles en deed het formatting. Ik zeg het toch ook dat er schrijffoutjes in kunnen zitten..

D.J.G.
3 april 2012, 17:03
Ik ben niet depressief en goed gemotiveerd wanneer ik doping gebruik..

Ik ben blij dat al iemand van jullie de post 'The Humanitarian Evolution' hebben gelezen, mijn tweede boek in wording. Voor zover a great read toch?

koppijn
3 april 2012, 17:43
Ik ben niet depressief en goed gemotiveerd wanneer ik doping gebruik..

Misschien is dat wel het probleem.

D.J.G.
3 april 2012, 20:02
Nee hoor, ik rookte vroeger weed en toen is het mis gegaan, en toen veel psychisch leed en stress, en dus kan ik gewoon heel goed veel slapen en weinig doen ten opzichte van zware werkers. Ik neem sinds kort anti depressiva mag je weten, licht maar hoor, en dat helpt wel.. Komt wel goed wanneer ik eindeluck eens iets terug krijg voor al mijn theoretische veldwerk

D.J.G.
9 april 2012, 13:25
Btw puffers, het is tijd voor revolutie, geen getammel over een foutje hier en daar, revolutie kende da, dad is glad one of his men invented the rest

D.J.G.
9 april 2012, 13:26
www.thehumanitarianevolution.blogspot.com book staat erop zonder's eene foutje

Zwitser
10 april 2012, 06:54
www.thehumanitarianevolution.blogspot.com book staat erop zonder's eene foutje

Heb je het hier over?

http://www.thehumanitarianevolution.blogspot.com/2012/04/ghl-corrected.html

Sorry hoor, maar een dergelijk krom Engels als in jouw boek krijgt zelfs een Nederlands Europarlementslid niet voor elkaar.
Dat "zonder's eene foutje" is het understatement van de eeuw...

D.J.G.
10 april 2012, 16:29
Heb je het hier over?

http://www.thehumanitarianevolution.blogspot.com/2012/04/ghl-corrected.html

Sorry hoor, maar een dergelijk krom Engels als in jouw boek krijgt zelfs een Nederlands Europarlementslid niet voor elkaar.
Dat "zonder's eene foutje" is het understatement van de eeuw...

Dat boek is correct Engels. En weet ge watte jombeke, uw Nederlands stinkt naar low culture. En ge zou eerder bezig zijn met de kern van de revolutie, niet met uw stom karakterke dat geene meter helpt en onder uw bewind zou alles mislukken, net zoals alles zoals het is resultaat is van mensen zoals U. :evil::evil:

D.J.G.
10 april 2012, 16:38
Maar ge hebt gelijk, de eerste enkele zinnen typte ik gisteren in de gauwte. Hersteld, verder zou het dus wel degelijk goed Engels moeten zijn aangezien mijn uitgever er alles aan deed om het normaal goed Engels te laten worden.

D.J.G.
10 april 2012, 16:41
IPV van eens iets over het project te zeggen, al die mensen dat sterven en ziek zijn, al de hulp dat in verkeerde handen terecht komt, al het geld dat dit project kan realiseren..komaan, echt, nog enige scrupules over heren?