PDA

View Full Version : Nog Een Moeilijke Vraag


Bruno*
24 januari 2003, 16:53
Als u echt echt moest kiezen... dan koos u voor..?

circe
24 januari 2003, 17:14
Wat een zever:

ik kies voor een democratisch Europa met afzonderlijke regio's!

dat had je er niet bijgezet hé slimmeke?

Zeno!
24 januari 2003, 18:02
Natùùùrlijk kies ik dan voor een democratisch België!!

Wat is hier nu het nut van????

Knuppel
24 januari 2003, 18:10
Alleen meent Tacitus dat België voldoende democratisch is zoals het er vandaag uitziet. :wink:

En de BUB wil er nog een schepje democratie bovenop gooien op unitaire wijze. :lol:

Patriot!
24 januari 2003, 18:14
Wacht maar tot GUDERIAN dit ziet... :wink:

Knuppel
24 januari 2003, 18:29
Guderian kan de pot op voor mij. Nog eerder dan de BUB. 8)
Je weet best dat hij niet de doorsnee Vlaming vertegenwoordigt.
Op jouw BUB-onzin antwoord ik tenminste nog. Dat kan Guderian van mij niet zeggen. Of waarom denken jullie dat hij mij om de haverklap een sletje noemt? Ik zal het jullie verklappen.
Omdat ik veel beter met Superstaaf kan opschieten dan met hem. :wink:
Hou dus maar op met alle Vlamingen in Guddi's kamp proberen te moffelen. :x

Patriot!
24 januari 2003, 18:35
Of waarom denken jullie dat hij mij om de haverklap een sletje noemt?

Dat zou ik dan ook nooit doen ;)
Hou dus maar op met alle Vlamingen in Guddi's kamp proberen te moffelen.


Dat doe ik dan ook niet :)
[/quote]

Knuppel
24 januari 2003, 18:41
Ik zal je proberen te geloven maar haal er dan Guderian niet meer bij.
Hij komt trouwens ook wel zonder jouw uitnodiging.
Laat Guddi zich maar uitleven waar hij beter thuis is: op PI.

Zeno!
24 januari 2003, 19:01
Wacht maar tot GUDERIAN dit ziet... :wink:

EN DAN??

De neo-nazi Guderian is alles behalve representatief voor de Vlaamse beweging! :x

Zeno!
24 januari 2003, 19:02
Hou dus maar op met alle Vlamingen in Guddi's kamp proberen te moffelen. :x

Tja, dat is het ENIGE wat ze nog kunnen, aangezien de redelijke agrumenten pro-Belgie niet bestaan.

Dus, met dergelijke absurde vergelijkingen tonen ze stééds weer hun onmacht aan. Sukkelaars.

S.
24 januari 2003, 19:08
Als u echt echt moest kiezen... dan koos u voor..?

De pogingen om Vlaanderen met facisme te vereenzelvigen worden wel héél zielig...

Knuppel
24 januari 2003, 19:18
Maar S toch! Zie je dan niet dat Patriot dat nét nog ontkende? Je gaat toch zijn woorden niet in twijfel durven trekken, hoop ik? :evil:

Patriot!
24 januari 2003, 19:28
Nee, dat is echt wel het laatste wat ik zou willen doen.

Geloof me vrij, ik ken veel Vlaams-nationalen die heel democratisch denken (ze zijn alleen een klein beetje misleid ;)) en het Vlaams-nationalisme in zijn geheel proberen te vereenzelvigen met het fascisme zou wel héél ongeloofwaardig zijn, zelfs voor mezelf.

:wink:

Zeno!
24 januari 2003, 19:30
Nee, dat is echt wel het laatste wat ik zou willen doen.

Geloof me vrij, ik ken veel Vlaams-nationalen die heel democratisch denken (ze zijn alleen een klein beetje misleid ;)) en het Vlaams-nationalisme in zijn geheel proberen te vereenzelvigen met het fascisme zou wel héél ongeloofwaardig zijn, zelfs voor mezelf.

:wink:

Aah, bravo, Patriot! Gelieve die boodschap dan ook te versprijden in de BUB-rangen... Want daar is nog wat werk vrees ik.

S.
24 januari 2003, 19:31
Nee, dat is echt wel het laatste wat ik zou willen doen.

Geloof me vrij, ik ken veel Vlaams-nationalen die heel democratisch denken (ze zijn alleen een klein beetje misleid ;)) en het Vlaams-nationalisme in zijn geheel proberen te vereenzelvigen met het fascisme zou wel héél ongeloofwaardig zijn, zelfs voor mezelf.

:wink:

't Is nochthans een populaire techniek om de huidige Vlaamse beweging te criminaliseren...

Patriot!
24 januari 2003, 19:34
Daar doe ik niet meer aan mee.

Supe®Staaf
24 januari 2003, 19:39
Dus, met dergelijke absurde vergelijkingen tonen ze stééds weer hun onmacht aan. *Sukkelaars.
Onmacht , hmm :?: :twisted:

*Vette cursivering door mzezelf.

Guderian
24 januari 2003, 19:48
Een democratisch unitair belgikske, is een contradictio in terminis. U laat dus een zeer gemakkelijke keuze. :lol:

Patriot!
24 januari 2003, 20:06
Uw keuze heeft mij totaal verrast.

Zeno!
24 januari 2003, 20:16
Uw keuze heeft mij totaal verrast.

Mij ook! :lol:

Stefanie
24 januari 2003, 21:25
O.K. Laat ik hier even op ingaan. Ten eerste, wat houdt een fascistiche Vlaamse staat concreet in? Dat is nogal een vage term, hoor. Wat voor beleid zou dat concreet gezien zijn? Ten tweede, ik denk dat een onafhankelijk Vlaanderen zich vanzelf meer op Nederland zou richten. Zo'n fascistisch Vlaams bewind zou geen nauwe band met Wallonië willen, anders heeft het geen zin. Dus: De Nederlanders zijn hierbij betrokken. Vlaanderen is klein. Dus als je je niet op de Walen richt dan kom je vanzelf bij de Nederlanders uit. De Fransen spreken namelijk ook Frans. De verfransing van Frans Vlaanderen zegt trouwens genoeg. Een geïsoleerd Vlaanderen op zichzelf heeft volgens mij geen toekomst. Vergeet ook niet dat de rest van de EU zich daarmee zou bemoeien. En dan zwijg ik nog over de Amerikanen. Zij transporteren hun materiaal via de haven van Antwerpen. Hun kernkoppen liggen in kleine brogel... Denk jij dat zij hun kernkoppen zomaar in fascistische handen gaan laten vallen? En ze weigeren blijkbaar om die dingen weg te doen.

Hou dus maar op met alle Vlamingen in Guddi's kamp proberen te moffelen.

Ook hier zou ik willen op ingaan. Het gaat hier om de beeldvorming van de Vlaamse bevolking. Je kan de Vlamingen niet indelen in enerzijds brave Belgicisten en anderzijds fascistische Vlaamsgezinden. D�*�*r gaat het hier om.

Knuppel
24 januari 2003, 21:39
Dat was inderdaad duidelijk de bedoeling Stefanie.
Maar toch houden ze vol dat het niet zo is.

Guderian
24 januari 2003, 22:03
Wacht maar tot GUDERIAN dit ziet... :wink:

En waarom?
Ik ben hoegenaamd geen voorstander van het fascisme dus...

Guderian
24 januari 2003, 22:06
Wacht maar tot GUDERIAN dit ziet... :wink:

EN DAN??

De neo-nazi Guderian is alles behalve representatief voor de Vlaamse beweging! :x

Mag ik het NiVeA'erke Zeno er op wijzen dat ik geen "neo-nazi" ben. Leer eerst de kenmerken en standpunten van de ideologieën alvorens uit uw nek te kletsen.

Bij de weg, de NiVeA heeft de nieuwe voorzitter (Spiritist!!!) van het IJzerbedevaartcomité al verwelkomd, terwijl de man zei gewoon op het huidige (lees: noodlottige) elan verder te bouwen... "Bravo" voor de NiVeA!

Stefanie
24 januari 2003, 22:08
Ah, Nederlandse toeristen reizen door Vlaanderen op weg naar Frankrijk of Spanje. Binnenkort rijdt de HST van Parijs door naar Amsterdam. Allez, binnenkort... Ne mens moet geduld hebben tegen dat dat spoor daar ligt. Maar ze zijn d'r aan bezig. Op onze wegen rijden talloze buitenlandse vrachtwagens. En dan de EU. Gaan die dan in Brussel (gelegen in dat fascistische Vlaanderen) blijven of uitwijken? En dan de Navo... België is een transitland. Een onafhankelijk Vlaanderen zou dat ook zijn. En nogmaals: De Amerikanen hun kernkoppen zouden nog altijd in kleine brogel liggen. Amerikanen bemoeien zich bovendien met alles.

Knuppel
24 januari 2003, 22:10
Mag ik het NiVeA'erke Zeno er op wijzen dat ik geen "neo-nazi" ben. Leer eerst de kenmerken en standpunten van de ideologieën alvorens uit uw nek te kletsen.

Bij de weg, de NiVeA heeft de nieuwe voorzitter (Spiritist!!!) van het IJzerbedevaartcomité al verwelkomd, terwijl de man zei gewoon op het huidige (lees: noodlottige) elan verder te bouwen... "Bravo" voor de NiVeA!


Wat is de link tussen het eerste en tweede deel van deze posting?

Guderian
24 januari 2003, 22:13
Guderian kan de pot op voor mij. Nog eerder dan de BUB. 8)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Allez gij, wat een verrassing!!!

Je weet best dat hij niet de doorsnee Vlaming vertegenwoordigt.
Op jouw BUB-onzin antwoord ik tenminste nog. Dat kan Guderian van mij niet zeggen.

Alsof ik op jouw antwoord zit te wachten... :roll:

Of waarom denken jullie dat hij mij om de haverklap een sletje noemt? Ik zal het jullie verklappen.
Omdat ik veel beter met Superstaaf kan opschieten dan met hem. :wink:

HAHAHAhahahahaha... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Laat me niet lachen zeg...
Ik noem jou een sletje omdat je een forum-hoertje bent! De verhalen die op PI de ronde deden logen er niet om.

Hou dus maar op met alle Vlamingen in Guddi's kamp proberen te moffelen. :x
Iedereen die meent dat belgicisten, linksen en ander maatschappelijk afval moeten opgeruimd worden, is steeds welkom! :wink: :D

Guderian
24 januari 2003, 22:15
Mag ik het NiVeA'erke Zeno er op wijzen dat ik geen "neo-nazi" ben. Leer eerst de kenmerken en standpunten van de ideologieën alvorens uit uw nek te kletsen.

Bij de weg, de NiVeA heeft de nieuwe voorzitter (Spiritist!!!) van het IJzerbedevaartcomité al verwelkomd, terwijl de man zei gewoon op het huidige (lees: noodlottige) elan verder te bouwen... "Bravo" voor de NiVeA!


Wat is de link tussen het eerste en tweede deel van deze posting?

Jij reageert toch niet op mijn postings? :lol: Ik zal je dus het antwoord moeten schuldig blijven... :lol: :lol:

Knuppel
24 januari 2003, 22:26
Mag ik het NiVeA'erke Zeno er op wijzen dat ik geen "neo-nazi" ben. Leer eerst de kenmerken en standpunten van de ideologieën alvorens uit uw nek te kletsen.

Bij de weg, de NiVeA heeft de nieuwe voorzitter (Spiritist!!!) van het IJzerbedevaartcomité al verwelkomd, terwijl de man zei gewoon op het huidige (lees: noodlottige) elan verder te bouwen... "Bravo" voor de NiVeA!



Ziet iemand een link tussen het eerste en tweede deel van deze posting?

Knuppel
24 januari 2003, 22:34
Ik noem jou een sletje omdat je een forum-hoertje bent! De verhalen die op PI de ronde deden logen er niet om.

Waarom op de verhalen van PI afgaan als iedereen zichzelf kan overtuigen door hier eens naar de koetjes en kalfjes te gaan kijken? Zelfde naam voor de topic, (Anke for president) zelfde forumpersonages, zelfde stijl.

Tantist
25 januari 2003, 16:57
Daar doe ik niet meer aan mee.

Ik geloof er gene zak van, jij zegt hier constant dat de Vlamingen fascisten zijn, en als we je op je simplisme wijzen, ontken je alles in alle toonaarden.

Eventjes nog fijn opmerken dat de befaamde tekst van de BUBJ er nog altijd op staat die Vlamingen in het extremistische hoekje duwt.

Tantist
25 januari 2003, 17:04
A propos, ik heb voor democratisch unitair België gestemd, omdat al deze staatsvormen enkel tot doel hebben om een adequaat beleid te hebben, iets wat op Vlaams niveau veel beter KAN dan op Belziek niveau.

Uiteindelijk is het welzijn van de mensen het streefdoek, en dat kan voor zowel Walen als Vlamingen beter op hun niveau dan met totaal tegenstrijdige belangen op de meeste niveaus.

Zo'n meerwaarde kan het fascisme niet bieden, noch op Belgisch niveau, noch op Vlaams niveau, dus dit vervalt sowieso van mijn stemmogelijkheid.

Dat belgicisten als Patriot etc liever een antidemocratisch antiparlmentair België verkiezen boven een democratisch Vlaanderen, openbaart eens te meer wie hier nationalistische waanideeën koestert en voor wie de vorm belangrijker is dan de inhoud.

Bruno*
1 maart 2003, 23:52
[/b]en voor wie de vorm belangrijker is dan de inhoud.


Welkom Geert B. :wink:

Montalcino
25 juni 2008, 07:38
Nog zo een dilemma, compleet van de pot gerukt.

Zwartengeel
25 juni 2008, 07:46
Daarmee weten we dus ook weer wie Larissa is.

Kazan
25 juni 2008, 09:23
Ik vraag me af waarvoor Bruno zou kiezen:

EEN FACISTISCH BELGIE
EEN DEMOCRATISCH VLAANDEREN

schaker
25 juni 2008, 16:00
Als u echt moest kiezen... dan koos u voor..?
Bruno, gefeliciteerd! Een meerderheid van de stemmers is voor een democratisch unitair Belgie en tegen een fascistisch onafhankelijk Vlaanderen.
Ook een meerderheid van alle vlamingen zou zo kiezen.

Mijn conclusie:
Vertrouw geen referendum. Ze zijn namelijk meestal gemanipuleerd, en onbetrouwbaarder en wispelturiger dan iedere willekeurige politikus of regering.