PDA

View Full Version : Begraven of cremeren


suqar_7loe
7 april 2012, 23:23
Nou las ik net een ranzige opmerking en dat bracht me op het idee een draad te openen. De vraag is heel duidelijk: wilt u gecremeerd of begraven worden?

Waar precies zou je dan begraven willen worden? En waar zouden ze je as mogen uitstrooien?

From_Vlaanderen
7 april 2012, 23:25
De fik erin, dat is goedkoper en ze moeten mijne zerk niet onderhouden.
Uitstrooien langs de E19 door het rommeke, en anders in ne voorlader afschieten.

mkb
7 april 2012, 23:32
Dat kan mij geen zak schelen wat ze met mijn lijk doen als ik dood ben. Cremeren is goedkoper, maar als eventuele nabestaanden liever hebben dat ik langzaam wegrot in een doos gun ik ze dat pleziertje. Ik heb er geen last meer van.

suqar_7loe
7 april 2012, 23:35
Ikzelf wil begraven worden in het land waar mijn grootouders vandaan komen. Liefst netjes naast mijn ouders, andere gezinsleden en grootouders.

Demper
7 april 2012, 23:39
Ik weet het nog niet.

MaGNiFiCaT
7 april 2012, 23:41
De fik erin, dat is goedkoper en ze moeten mijne zerk niet onderhouden.
Uitstrooien langs de E19 door het rommeke, en anders in ne voorlader afschieten.

Waarom juist aan de E19? Het is toch niet dat het in die berm daar mooi en rustig is?

MaGNiFiCaT
7 april 2012, 23:44
Ikzelf wil begraven worden in het land waar mijn grootouders vandaan komen. Liefst netjes naast mijn ouders, andere gezinsleden en grootouders.

Ik zal begraven(1) worden (normaal gezien toch, dat lag al vast voor ik verwekt was) in de prachtige, gigantische 19de eeuwse familiegrafkapel.


(1)Waarschijnlijk zal ik gecremeerd worden en zal de urne bijgezet worden in de crypte, omdat urnen veel minder plaats inneemt dan lijkkisten, en in de crypte liggen al zoveel lijkkisten. We kunnen er zeker niet meer allemaal in, daarom is al overgegaan op cremeren.

From_Vlaanderen
7 april 2012, 23:59
Waarom juist aan de E19? Het is toch niet dat het in die berm daar mooi en rustig is?

Omdat dat wss de weg is die mijn nabestaanden met de assen nemen op weg naar huis :D

Mam
8 april 2012, 00:01
Nou las ik net een ranzige opmerking en dat bracht me op het idee een draad te openen.

Heheheh welke?

Hier een uitgesproken voorkeur voor de islamitische begrafenis natuurlijk. ;-)

Demper
8 april 2012, 00:10
Dus Mam is geen dubbelnick van suqar :?

filosoof
8 april 2012, 00:11
Het kan me geen sikkepit schelen. Wat is 't goedkoopste voor mijn erfgenamen?

suqar_7loe
8 april 2012, 00:15
Heheheh welke?
Een reactie van een freak die zich afvroeg waar de vermoordde Albanees begraven zou worden.


Hier een uitgesproken voorkeur voor de islamitische begrafenis natuurlijk. ;-)
Bi iednillaah, oeght! ;-)

suqar_7loe
8 april 2012, 00:16
Dus Mam is geen dubbelnick van suqar :?

Kijk, nu verpest je het weer.

Demper
8 april 2012, 00:19
Kijk, nu verpest je het weer.

Jij ook :twisted:


Bi iednillaah, oeght! ;-)

:c

SDG
8 april 2012, 00:20
Cremeren. As uit te strooien op de Nordschleife.

suqar_7loe
8 april 2012, 00:22
Jij ook :twisted:
:c
Ola, ik heb niemand ervan beschuldigd een dubbelnick te zijn van Demper of omgekeerd. Jij begon :-P

suqar_7loe
8 april 2012, 00:22
Cremeren. As uit te strooien op de Nordschleife.

Waarom precies daar?

SDG
8 april 2012, 00:23
Waarom precies daar?

De omloop der omlopen. Heilige grond.

suqar_7loe
8 april 2012, 00:23
Heh
Hier een uitgesproken voorkeur voor de islamitische begrafenis natuurlijk. ;-)

Wil je in België begraven worden of elders?
Waar zou je graag willen dat salat al djanazah wordt verricht?
Wie mag jou wassen en inwikkelen?

Nynorsk
8 april 2012, 00:45
ik wil begraven worden.
die voorkeur is heel sterk.

nu ik terug in m'n geboortestad woon bezoek ik regelmatig de graven van m'n grootouders. Er is hier ook familie die gecremeerd is, maar ik vind daar dus geen bezoeken aan :/ Ik sta daar dan maar wat beteuterd te kijken eigenlijk. Dus, aangezien ik mezelf later wil bezoeken, en niet op beteuterde wijze, wil ik begraven worden.

cookie monster
8 april 2012, 05:27
Waar precies zou je dan begraven willen worden?http://www.youtube.com/watch?v=CO8kFHCXiEg :-D

http://www.nasa.gov/images/content/427020main_pia12832-c.jpg
http://avrosoft.com/Space-Tourism-Lottery.html

Vlaamse Leeuwin
8 april 2012, 05:45
cremeren of wegschenken voor de wetenschap ...... al denk ik niet dat er nog veel bruikbare stukken en onderdelen zullen zijn.

Esperanza
8 april 2012, 05:55
Ikzelf wil begraven worden in het land waar mijn grootouders vandaan komen. Liefst netjes naast mijn ouders, andere gezinsleden en grootouders. H�*llo, je bent dòòd, hoor.

Wat maakt het nu uit waar jij begraven wordt? Alsof je er ook maar iets van zult bemerken?

Esperanza
8 april 2012, 05:59
Het kan me geen sikkepit schelen. Wat is 't goedkoopste voor mijn erfgenamen?Het allergoedkoopst eventueel in combinatie met de meest milieuvriendelijke manier.

Ik ben er niet meer en zal het dan ook niet weten.

Waar of hoe is bijgevolg irrelevant.

Vlaamse Leeuwin
8 april 2012, 06:07
Het allergoedkoopst eventueel in combinatie met de meest milieuvriendelijke manier.



De compostbak ? :-o

guido 007
8 april 2012, 06:46
Ik wil niet gecremeerd of begraven worden, ik wil blijven leven.

schaduw
8 april 2012, 07:51
Ik wil zoals in het echte leven gewoon bovengronds weg rotten.

Henri1
8 april 2012, 08:03
Gecremeerd.
Ik wil een laatste ultieme keer nog eens echt "heet" worden. ;-)

schaduw
8 april 2012, 08:09
Gecremeerd.
Ik wil een laatste ultieme keer nog eens echt "heet" worden. ;-)


nog eens ... voor het eerst bedoelt ge

Henri1
8 april 2012, 08:42
nog eens ... voor het eerst bedoelt ge

Nog eens ?
Dubbelnick ?

Inno
8 april 2012, 08:50
Begraven worden. Dan kunnen ze komen dansen op mijn graf.

Henri1
8 april 2012, 08:55
Begraven worden. Dan kunnen ze komen dansen op mijn graf.

Wel een timeless en rottless graveyard-blaster (speciale versie van de getto-blaster) voorzien dan. ;-)

Cynara Cardunculus
8 april 2012, 09:17
ik wil begraven worden.
die voorkeur is heel sterk.

nu ik terug in m'n geboortestad woon bezoek ik regelmatig de graven van m'n grootouders. Er is hier ook familie die gecremeerd is, maar ik vind daar dus geen bezoeken aan :/ Ik sta daar dan maar wat beteuterd te kijken eigenlijk. Dus, aangezien ik mezelf later wil bezoeken, en niet op beteuterde wijze, wil ik begraven worden.

Ik ben mede-eigenaar van het graf van mijn betovergrootouders. Dat ligt er nog. alle andere graven worden na vijf jaar verwijderd, zelfs degenen die ooit als "eeuwigdurend" werden aangekocht (dat is dan veertig jaar).

Enfin, ik zou niet graag begraven worden voor het geval ik toch nog terug wakker zou worden..... creepy.
en bovendien wil ik niet dat mijn knoken na vijf jaar (én de kosten voor begraving en zerk etc...) allemaal op een hoopje worden gegooid en toch nog gecremeerd.
Doe het dan netjes van in het begin en gooi mijn assen in de Schelde, (dan kom ik nog eens ergens). Opgeruimd staat netjes.

guido 007
8 april 2012, 09:20
nog eens ... voor het eerst bedoelt ge

2

Henri1
8 april 2012, 09:30
2

U idemdito.

Munglik
8 april 2012, 09:33
Wegschenken aan de wetenschap. Als mijn familie te veel aan mijn overschotten gehecht zou zijn dan kunnen ze me nog altijd cremeren.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 12:59
Ik ben mede-eigenaar van het graf van mijn betovergrootouders. Dat ligt er nog. alle andere graven worden na vijf jaar verwijderd, zelfs degenen die ooit als "eeuwigdurend" werden aangekocht (dat is dan veertig jaar).

Enfin, ik zou niet graag begraven worden voor het geval ik toch nog terug wakker zou worden..... creepy.
Van mij is het omgekeerd: dat is net de enige reden waarom ik weerhoudend ben op cremeren. Stel je voor: levend verbrand worden, echt de ergste dood die een mens kan overkomen.

en bovendien wil ik niet dat mijn knoken na vijf jaar (én de kosten voor begraving en zerk etc...) allemaal op een hoopje worden gegooid en toch nog gecremeerd.
Verduidelijking: men wordt niet alsnog gecremeerd, maar gewoon onwaardig in een ossuarium of knekelput (massagraf) gegooid.

Na 5 jaar is wel heel snel, hangt er van af welke vergunning je aanging. Maar akkoord, ook voor mij zou dat de reden zijn waarom ik me nooit zou laten begraven. 20 a 30 jaar daar liggen, om dan in de rust gestoord te worden. Begraven moet definitief zijn, en dat gefoefel met die knoken is werkelijk barbaars. Waarom laat de Vlaming/Belg dit zo maar gebeuren met zijn voorouders? De Joden en Moslims zouden dat nooit doen: zij hebben ten minste respect voor hun overledenen. Aan Joodse en Moslim-begraafplaatsen wordt niet geraakt.
Ikzelf hoef niet te vrezen: mijn urne zal bewaard worden in de familiecrypte die altijd blijft bestaan.

Doe het dan netjes van in het begin en gooi mijn assen in de Schelde, (dan kom ik nog eens ergens). Opgeruimd staat netjes.
Zonder die familiegrafkapel dan zou ik mij laten cremeren en uitstrooien op mijn favoriete plaatsjes ergens in de mooie weidse natuur.

Cynara Cardunculus
8 april 2012, 13:03
bij zo'n hoge temperatuur levend gecremeerd worden lijkt me peanuts tegenover nog een weekje of zo in die kist onder de grond liggen roepen dat ge niet dood zijt.

en ja, als ik dan nog in die knekelput wordt gekieperd bij mensen die ik van haar of pluimen ken, of erger nog, waar ik een hekel aan had....

ik denk trouwens niet dat joden en moslims effektief "eeuwigdurende" grond kunnen krijgen. Indien dit wel zo is dat vind ik dat een flagrante discriminatie. Tenslotte komen christenen ook terug uit hun graf gekropen op de Laatste Dag, dus alle drie de onzichtbare vriendjes zeggen hetzelfde.

suqar_7loe
8 april 2012, 13:03
hmmmmmm............ ze is moslim weetjewel.

Ja, wat moeten we precies weten?

Cynara Cardunculus
8 april 2012, 13:07
Ja, wat moeten we precies weten?

hewel, gaan moslims nu ineens naar de 72 hoeries en de vrouwen naar de 72 toyboys of moeten die ook wachten tot de laatste dag als de zon in het westen zal opkomen? Of zijn het alleen de zelfploffers die ineens doormogen met een eersteklasticket?

Mam
8 april 2012, 13:15
Wil je in België begraven worden of elders?
Waar zou je graag willen dat salat al djanazah wordt verricht?
Wie mag jou wassen en inwikkelen?
Dat zal de toekomst uitwijzen. Mijn ouders hebben wellicht een andere afkomst dan mijn man, waardoor ze op verschillende plaatsen begraven willen worden. Ik zou dan het liefst bij mijn man worden begraven.

Voor mij is het belangrijker dat de begrafenis islamitisch én er een djanazah is. De rest kan onderhevig aan verandering zijn.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 13:28
bij zo'n hoge temperatuur levend gecremeerd worden lijkt me peanuts tegenover nog een weekje of zo in die kist onder de grond liggen roepen dat ge niet dood zijt.
Als je levend begraven wordt heb je tenminste nog een kans om uit de penibele situatie te ontsnappen. Luid genoeg roepen. Je kist kapot kloppen en met het kruis op de kist zitten bonken op de betonnen wand, in de hoop dat iemand je hoort en hulp gaat halen. Maar als je daar in die hoogoven ligt, sta je voor voldongen feiten: een vreselijke pijnlijke dood; nu direct.


en ja, als ik dan nog in die knekelput wordt gekieperd bij mensen die ik van haar of pluimen ken, of erger nog, waar ik een hekel aan had....
Stel je voor de Artisjok en filosoof rond/op/onder je liggen. Ik zou niet in de buurt willen liggen, of ik had NOOIT meer rust. :rofl:


ik denk trouwens niet dat joden en moslims effektief "eeuwigdurende" grond kunnen krijgen. Indien dit wel zo is dat vind ik dat een flagrante discriminatie.

Zij krijgen geen eeuwige vergunning -ieder Belg gelijk voor de wet- maar aan hun graven wordt niet geraakt. In elk geval van de Joden toch.
Tenslotte komen christenen ook terug uit hun graf gekropen op de Laatste Dag, dus alle drie de onzichtbare vriendjes zeggen hetzelfde.

suqar_7loe
8 april 2012, 13:36
Dat zal de toekomst uitwijzen. Mijn ouders hebben wellicht een andere afkomst dan mijn man, waardoor ze op verschillende plaatsen begraven willen worden. Ik zou dan het liefst bij mijn man worden begraven.

Voor mij is het belangrijker dat de begrafenis islamitisch én er een djanazah is. De rest kan onderhevig aan verandering zijn.

Dan hoop ik dat jouw wensen zullen uitkomen, inchaAllaah.

Mam
8 april 2012, 13:48
Dan hoop ik dat jouw wensen zullen uitkomen, inchaAllaah.
Haha inshAllah, en ook die van jou. ;-)

Nynorsk
8 april 2012, 13:49
Ik zou dan het liefst bij mijn man worden begraven.

Stel dat je heel jong komt te overlijden, wil je dan nog steeds dat de plek naast je voorbehouden wordt voor je man?

cookie monster
8 april 2012, 13:56
Begraven worden. Dan kunnen ze komen dansen op mijn graf.oeioei :lol:

----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----

Ach vooor mij , indieniet in de ruimte:
www.graveyard666.com/live :-D 8O
www.graveyard69.com/live 8O :-D

Login: muddafucka :lol:
password: grave666 - grave69

cookie monster
8 april 2012, 13:56
Begraven worden. Dan kunnen ze komen dansen op mijn graf.oeioei :lol:

----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----v----

Ach vooor mij , indieniet in de ruimte:
www.graveyard666.com/live :-D 8O
www.graveyard69.com/live 8O :-D

Login: muddafucka :lol:
password: grave666 - grave69

Mam
8 april 2012, 13:59
Stel dat je heel jong komt te overlijden, wil je dan nog steeds dat de plek naast je voorbehouden wordt voor je man?
Je bedoelt als ik nu zou overlijden? Dan hoop en denk ik dat hij opnieuw met een ander zal trouwen.

Cynara Cardunculus
8 april 2012, 14:01
Je bedoelt als ik nu zou overlijden? Dan hoop en denk ik dat hij opnieuw met een ander zal trouwen.

daarvoor moet jij toch niet eerst overlijden? hij mag er sowieso toch nog drie extra vrouwtjes bijnemen?
Dat wordt dan een massagraf?

lombas
8 april 2012, 14:11
Men mag mij cremeren.

Indien het wettelijk toegelaten wordt, mag crematie vervangen worden door cryomatie of resomatie.

Nynorsk
8 april 2012, 14:15
Je bedoelt als ik nu zou overlijden? Dan hoop en denk ik dat hij opnieuw met een ander zal trouwen.

Dat zou ik ook denken en hopen (over mijn eigen partner dan bedoel ik).
Maar als je rondloopt op het kerkhof zie je soms van die dingen... graven die duidelijk bestemd zijn voor meer dan 1 persoon, waarvan er al eentje onder de steen ligt, en de naam van de ander staat al 'klaar'... en dan zie je dat die persoon maar 50 is geworden ofzo. Dan denk ik: wordt er nu verwacht ofzo dat de echtgenoot de andere helft van zijn leven alleen doorbrengt? Wat een vreemdsoortige druk leg je dan op jezelf...

filosoof
8 april 2012, 14:23
Begraven worden. Dan kunnen ze komen dansen op mijn graf.Wie zou d�*t nu doen? :-(

filosoof
8 april 2012, 14:28
hewel, gaan moslims nu ineens naar de 72 hoeries en de vrouwen naar de 72 toyboys of moeten die ook wachten tot de laatste dag als de zon in het westen zal opkomen? Of zijn het alleen de zelfploffers die ineens doormogen met een eersteklasticket?:offtopic::roll:

Topic gaat over "Begraven of cremeren", niet over het hiernamaals.

bartelx
8 april 2012, 14:46
Voor mij een milieubewuste uitvaart. Mij mogen ze resomeren met begraven in een urne op een natuurbegraafplaats.

Het wettelijk kader liefst zo snel mogelijk in orde te maken. Hiervoor valt er nog mooi wetgevend werk te doen.

suqar_7loe
8 april 2012, 14:48
Wie zou d�*t nu doen? :-(

Ik, met veel plezier.

suqar_7loe
8 april 2012, 14:49
Wel schoon hoe bepaalden onder de Vlamingen rekening wensen te houden met hun nabestaanden en denken aan het milieu.

suqar_7loe
8 april 2012, 15:15
Dat het vrij logisch is dat jij meer waarde hecht aan hoe en wat over je begravenis, dat is het enige.
Oké, bedankt voor je antwoord. Je maakt zeker en vast een punt.

suqar_7loe
8 april 2012, 15:26
Stel je voor de Artisjok en filosoof rond/op/onder je liggen. Ik zou niet in de buurt willen liggen, of ik had NOOIT meer rust. :rofl:

:lol:

suqar_7loe
8 april 2012, 15:27
Ik had het idee dat je het wat te persoonlijk opvatten, dacht je soms dat ik een vlaams-belang stemmertje was ofzo?:lol:

Ik vond je opmerking en al die leestekens een beetje vreemd. Bij deze is dat dan rechtgezet. En een VB stemmer kan jij niet zijn. Ben jij geen Nederlander? ;-)

suqar_7loe
8 april 2012, 15:42
Tja, geen Nederlander. Ik hecht niet zoveel waarde aan nationaliteit. Het is maar wat je onder *nederlander* verstaat. Ik ben in Nederland geboren. Mijn moeder is Nederlands en mijn vader is Iraniër. Je zou dus kunnen zeggen dat ik een halfbloedje ben, maja dat vind ik ook weer zoiets. Dus zeg jij maar wat ik ben?:lol:
Een halfbloedje dus.

Jij moet dan een heel mooi huidskleurtje hebben, niet? :-P

From_Vlaanderen
8 april 2012, 15:51
Wel schoon hoe bepaalden onder de Vlamingen rekening wensen te houden met hun nabestaanden en denken aan het milieu.

:).
Dat is om de staat nog eens terug te pakken, ha! daar gaan ze mij geen boete meer voor geven.

From_Vlaanderen
8 april 2012, 15:52
De meiden vinden het inderdaad wel aantrekkelijk ja.8-).
Maja, zoals ik al zei hecht ik der geen waarde aan. Ik ben vooral mijzelf.;-)

:rofl:

From_Vlaanderen
8 april 2012, 15:54
Doe het dan netjes van in het begin en gooi mijn assen in de Schelde, (dan kom ik nog eens ergens). Opgeruimd staat netjes.

Great Pacific Garbage Patch ;-)
De Noordzee heeft wel zijn charmes :D

From_Vlaanderen
8 april 2012, 15:54
Verklaar je nader?:?

Ge buit dat voordeel niet uit?

From_Vlaanderen
8 april 2012, 15:59
Oh dat dames dat aantrekkelijk vinden, ja natuurlijk wel.
Maar ik bedoelde meer dat ik zelf geen waarde hecht aan een kleurtje, dat veel dames zo oppervlakkig zijn, ja natuurlijk gebruik ik dat.;-)8O:lol:

Ah ik dacht al :D

Demper
8 april 2012, 16:08
Jij moet dan een heel mooi huidskleurtje hebben, niet? :-P

Bestaan er dan mooie en lelijke huidskleurtjes?

Is dat geen racisme? 8-)

Scherven A. Mok
8 april 2012, 16:12
's winters blank en 's zomers bruin :cheer:

Scherven A. Mok
8 april 2012, 16:20
Zonnekleurig bruin is lelijk.

Van de zonnebank wel ja, niet van de zon als het niet overdreven is.

Demper
8 april 2012, 16:23
Hoe je het went of keerd, natuurlijk-bruin is altijd nog mooier!!:twisted::lol:;-)

Nee, totaal niet.

koe de poing
8 april 2012, 16:24
Waar precies zou je dan begraven willen worden?

De basiliek van Koekelberg !
Voor minder weiger ik dood te gaan.

welkom terug trouwens lieve loe

suqar_7loe
8 april 2012, 16:25
Bestaan er dan mooie en lelijke huidskleurtjes?

Is dat geen racisme? 8-)

Lelijk, zou ik het niet noemen. Eerder een persoonlijke voorkeur.

koe de poing
8 april 2012, 16:26
Zonnekleurig bruin is lelijk.

iew, een witte benen fetisjist
Vade retro satana :evil:

suqar_7loe
8 april 2012, 16:28
Wat is jou afkomst trouwens?

Ik behoor tot 't meest verafschuwde soort :-P

Nynorsk
8 april 2012, 16:28
Ik behoor tot het meest verafschuwde soort :-P

kakkerlak!? 8O

suqar_7loe
8 april 2012, 16:29
iew, een witte benen fetisjist
Vade retro satana :evil:

Aha, wie we hier hebben. Ik vroeg gisteren nog achter jou. Hoe gaat het? :-)

suqar_7loe
8 april 2012, 16:31
Hmm.. Marokaans?:-P Zoja: van berberse of arabishe afkomst?
Klopt.

Berbers.

Nynorsk
8 april 2012, 16:31
Hmm.. Marokaans?
of hagenees.

suqar_7loe
8 april 2012, 16:31
kakkerlak!? 8O

:lol:

Demper
8 april 2012, 16:32
Nice.;-)

Rustig eh

koe de poing
8 april 2012, 16:32
Aha, wie we hier hebben. Ik vroeg gisteren nog achter jou. Hoe gaat het? :-)

een beetje verliefd :-D

et tu ?

Nynorsk
8 april 2012, 16:33
een beetje verliefd :-D

et tu ?

oh kijk :D hoe schattig :-P

Scherven A. Mok
8 april 2012, 16:33
Klopt.

Berbers.


Een herderinnetje recht uit de bergen, Heidi aus Tirol :silly:

koe de poing
8 april 2012, 16:33
Ik ben niet blank .

shit, na onze steden, nemen ze nu ook onze fora over :-o

suqar_7loe
8 april 2012, 16:34
een beetje verliefd :-D

et tu ?

Kapitein!!! :x

Demper
8 april 2012, 16:34
Wat?

Suqar is mine.
Dus ge moogt stoppen met flirten.

suqar_7loe
8 april 2012, 16:35
Een herderinnetje recht uit de bergen, Heidi aus Tirol :silly:
Wa is ou probleem? Klappen hebben ofwa? Hier in het Waasland hebben we geen bergen! :-P

suqar_7loe
8 april 2012, 16:37
een beetje verliefd :-D

Oh, wacht!

Ik of gij? :-P

suqar_7loe
8 april 2012, 16:38
Suqar is mine.
Dus ge moogt stoppen met flirten.

Maar schat, suqar valt toch helemaal niet op Hollanders. Suqar valt op van die stoere Vlaams nationalisten als jij :oops:

Demper
8 april 2012, 16:39
Maar schat, suqar valt toch helemaal niet op Hollanders. Suqar valt op van die stoere Vlaams nationalisten als jij :oops:

:lol:

Sorry dat ik aan u twijfelde, schat.

Scherven A. Mok
8 april 2012, 16:43
Wa is ou probleem? Klappen hebben ofwa? Hier in het Waasland hebben we geen bergen! :-P

Sorry ik was al aan het wegdromen :-)

suqar_7loe
8 april 2012, 16:44
Een Marokaanse en een vlaams-nationalist. loool, het is als het begin van een mop ofzo.
:lol:

En toch komt het voor.

Demper
8 april 2012, 16:46
Een Marokaanse en een vlaams-nationalist. loool, het is als het begin van een mop ofzo.

Waarom zou dat niet kunnen?

Demper
8 april 2012, 16:49
Loool, nou als ik mijn Marokkaanse vrienden ooit zou vragen: ewa, zou jij ooit met een pvv stemmer kunnen hebben, dan licht het aan mijn Iraans bloed dat ik geen klappen krijg, maar anders.:lol:

Dat zijn niet echt verdraagzame mensen, die vrienden van jou.

suqar_7loe
8 april 2012, 16:50
Loool, nou als ik mijn Marokkaanse vrienden ooit zou vragen: ewa, zou jij ooit met een pvv stemmer kunnen hebben, dan licht het aan mijn Iraans bloed dat ik geen klappen krijg, maar anders.:lol:
Haha! :-P

Demper
8 april 2012, 16:51
Nee de pvv is ook zo verdraagzaam tegenover moslims en Marokkanen. Wajoow ben jij dom of doe jij express zo?

Leer eerst eens deftig Nederlands praten.

Demper
8 april 2012, 16:56
Hahha, jij bent 25+ ofzo, en jij doet stoer tegen iemand van 15. Schaam jij je niet?

Je moet hier je racisme en onverdraagzaamheid niet komen uitspuwen.
Een Marokkaanse en een Nationalist kunnen perfect een relatie hebben.

suqar_7loe
8 april 2012, 16:58
Hahha, jij bent 25+ ofzo, en jij doet stoer tegen iemand van 15. Schaam jij je niet?
Kom kom, geen ruzie maken.

Waar zou jij als halfbloed begraven/gecremeerd willen worden?

koe de poing
8 april 2012, 16:59
Oh, wacht!

Ik of gij? :-P

ikke

op een belgische :oops:

koe de poing
8 april 2012, 17:00
ik dacht vrijdag trouwens dat ik ergens boven de Pyreneeën begraven ging worden.
stomme luchtzakken. Ik wil helemaal niet de nieuwe ijsman worden.

suqar_7loe
8 april 2012, 17:00
ikke

op een belgische :oops:
Aaah kei leuk! Ik wil alles weten. PM mij! :-P

koe de poing
8 april 2012, 17:04
Aaah kei leuk! Ik wil alles weten. PM mij! :-P

ik mag niet meer PM'en met vreemde vrouwen :-P

suqar_7loe
8 april 2012, 17:06
ik mag niet meer PM'en met vreemde vrouwen :-P
Pmen zeg ik u! :x

suqar_7loe
8 april 2012, 17:46
Ik heb werkelijk geen idee. Wat ik mooi zou vinden is bijvoorbeeld dat als ik dood ga en gecremeerd word dat een van mijn dierbare mijn as in zich laat tatoeëren, ik ken serieus iemand die dat heeft gedaan. Ik vond/vind dat prachtig. Maargoed voor hetzelfe geld wil ik gewoon begraven worden hoor. Ik weet het niet zo goed.;-)

Heb je nog nooit nagedacht waar je wilt begraven worden, NL of Iran? Halfbloed zijn heeft zo zijn nadelen:-P

suqar_7loe
8 april 2012, 17:51
Ik heb er zeker wel over nagedacht, maar ik weet het niet zo goed.
Ik wil vooral genieten van mijn leven nu, ik ben pas 158-):lol:
Moet je zeker doen, je bent nog piepjong.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 18:09
Dat zou ik ook denken en hopen (over mijn eigen partner dan bedoel ik).
Maar als je rondloopt op het kerkhof zie je soms van die dingen... graven die duidelijk bestemd zijn voor meer dan 1 persoon, waarvan er al eentje onder de steen ligt, en de naam van de ander staat al 'klaar'... en dan zie je dat die persoon maar 50 is geworden ofzo. Dan denk ik: wordt er nu verwacht ofzo dat de echtgenoot de andere helft van zijn leven alleen doorbrengt? Wat een vreemdsoortige druk leg je dan op jezelf...


En het zou maar zielig zijn dat de overlevende echtgeno(o)t(e) zijn verdere leven bepaald wordt met wat op dat graf staat. :-) Meestal gaat die overlevende een nieuwe relatie aan, met een weduwe ofzo waar ook al een graf voor gereserveerd is, of indien die voorheen alleenstaand was kan die persoon later bij de weduwe begraven worden, of gewoon apart. Soms wordt de echtgenote nooit begraven in het graf dat voor haar al werd gereserveerd.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 18:14
Klopt.

Berbers.

O dan moet jij wel heel mooi zijn, want Berbers zijn in het algemeen mooie mensen: zowel de mannen als de vrouwen.;-)

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 18:17
Een Marokaanse en een vlaams-nationalist. loool, het is als het begin van een mop ofzo.

Het is inderdaad een mop.:lol:

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 18:20
Berberse mannen hebben haakneuzen.:lol:

Niet speciaal, of het zou moeten zijn dat ik enkel de mooie exemplaren Berbers heb gezien, en de lelijke gedrochten niet.

Nynorsk
8 april 2012, 18:20
En het zou maar zielig zijn dat de overlevende echtgeno(o)t(e) zijn verdere leven bepaald wordt met wat op dat graf staat. :-) Meestal gaat die overlevende een nieuwe relatie aan, met een weduwe ofzo waar ook al een graf voor gereserveerd is, of indien die voorheen alleenstaand was kan die persoon later bij de weduwe begraven worden, of gewoon apart. Soms wordt de echtgenote nooit begraven in het graf dat voor haar al werd gereserveerd.

Juist, maar het symboliseert wel een soort belofte, en beloftes breken, ook ten aanzien van een overledene, is toch wel moeilijk.

Nynorsk
8 april 2012, 18:22
Ik heb werkelijk geen idee. Wat ik mooi zou vinden is bijvoorbeeld dat als ik dood ga en gecremeerd word dat een van mijn dierbare mijn as in zich laat tatoeëren, ik ken serieus iemand die dat heeft gedaan. Ik vond/vind dat prachtig. Maargoed voor hetzelfe geld wil ik gewoon begraven worden hoor. Ik weet het niet zo goed.;-)

en dan een allergische reactie krijgen enzo. lol.

suqar_7loe
8 april 2012, 18:22
Berberse mannen hebben haakneuzen.:lol:
Berberse mensen zijn doorgaans moslims en geen joden :-o

Nynorsk
8 april 2012, 18:25
Berberse mensen zijn doorgaans moslims en geen joden :-o

en ook geen heksen.

heksen :hart:

suqar_7loe
8 april 2012, 18:26
O dan moet jij wel heel mooi zijn, want Berbers zijn in het algemeen mooie mensen: zowel de mannen als de vrouwen.;-)
:-P

annieRUok
8 april 2012, 18:36
Je geloof bepaald niet of je een haakneus hebt ja of nee hoor, hahha.


:-o

Nynorsk
8 april 2012, 18:38
8O8O8O8O8O8O8O, oh god!Shame on me!!.
Moet ik nu van een gebouw afspringen of vindt je dat weer wat overdreven?

opletten dat je niemand plet in je val eh! of je moet nog ne keer springen.

annieRUok
8 april 2012, 18:40
Moet ik nu van een gebouw afspringen of vindt je dat weer wat overdreven?

:-o

Nynorsk
8 april 2012, 18:44
:rofl:

Koenraad Noël
8 april 2012, 18:45
:|

Nynorsk
8 april 2012, 18:47
als ge ooit bijles NL nodig hebt... pm me. lol.

suqar_7loe
8 april 2012, 18:48
Je geloof bepaald niet of je een haakneus hebt ja of nee hoor, hahha.
Het is algemeen geweten dat berbers wat grotere neuzen hebben, mensen van het Joodse volk inderdaad ook. Vandaar ook dat Joden qua oorsprong dichter bij islamitische volkeren liggen dan zowel veel moslims als de joden willen weten. Erg zonde, want Moslims en Joden hebben erg lang gewoon in vrede naast elkaar geleefd. Maar toen kwam het zionisme.:-(, nogal oftopic dit maargoed.:lol:

Inderdaad, heel offtopic. Laten we deze draad niet vervuilen door over de tumor in het Midden-Oosten te beginnen.

Nynorsk
8 april 2012, 18:48
Als jij nu eens even onder mij gaat staan, dan plet ik jou. Lijkt mij wel een goede deal.;-)

vanwaar je moordzucht ten aanzien van arische blondjes?

Nynorsk
8 april 2012, 18:51
Ik heb altijd al necrofilie gedachtes gehad, zeker wanneer het aankomt op arische blondjes.;-)

voila, zo is't weer ontopic :-D

suqar_7loe
8 april 2012, 18:51
Naja, mensen lopen al te janken om mijn spelfouten. Dusja in mijn ogen is de draad al redelijk verneukt.

Mensen, stop met 'aasgieren' zo te pesten :evil:

Nynorsk
8 april 2012, 18:53
Mwau, niet helemaal. De vraag is sta je toe?

Neen, maar ik heb zo het voorgevoel dat ik niet veel te kiezen zal hebben en dit toch weer de richting ingaat van doodsbedreigingen via dit forum.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 18:57
Mensen, stop met 'aasgieren' zo te pesten :evil:

Maar zijn constante spelling-fouten zijn toch grappig?:lol: En het is maar zo dat hij er uit zal leren: wanneer hij er op gewezen wordt. Dit hoeft niet perse pesten zijn.;-)

suqar_7loe
8 april 2012, 19:02
Wat is een downie?

suqar_7loe
8 april 2012, 19:04
Maar zijn constante spelling-fouten zijn toch grappig?:lol: En het is maar zo dat hij er uit zal leren: wanneer hij er op gewezen wordt. Dit hoeft niet perse pesten zijn.;-)
Lieve Magni, jij neemt mij veel te ernstig :-P

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 19:07
Lieve Magni, jij neemt mij veel te ernstig :-P

Of missch neem jij mij te ernstig.:-P ;-)

suqar_7loe
8 april 2012, 19:17
Syndroom van down, een downie. Begrijp je?;-)
Lieve help...

Of missch neem jij mij te ernstig.:-P ;-)

Dat kan ook wel. :-P

suqar_7loe
8 april 2012, 19:20
Waarom lieve help?

Ik vind het woord 'downie' niet echt gepast, maar kom.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 19:22
Syndroom van down, een downie. Begrijp je?;-)

Bij ons zeggen ze gewoon 'mongool'. Veel krachtiger. Downie wordt gebruikt door mietjes. Hollanders dus........:|

suqar_7loe
8 april 2012, 19:25
Want?

Ik vind het een belediging naar mensen met het syndroom van down toe. Die mensen verdienen het gewoon niet, dat er zo gelachen wordt met een ziekte die ze hebben waar ze zelf niet voor gekozen hebben.

suqar_7loe
8 april 2012, 19:30
-

suqar_7loe
8 april 2012, 19:33
Kanker is een ziekte, syndroom van down is een stoornis/handicap.
Lachen met een stoornis of handicap vind ik even erg als lachen met een ziekte hoor. Laat ons hier over ophouden.

maddox
8 april 2012, 19:47
Ik vind het een belediging naar mensen met het syndroom van down toe. Die mensen verdienen het gewoon niet, dat er zo gelachen wordt met een ziekte die ze hebben waar ze zelf niet voor gekozen hebben.

Het is een gekende mutatie van het 21ste chromosoom, perfect opspoorbaar in de vroege stages van de zwangerschap.

Waarom de natuur belasten met een kwijlend, vruchtbaar kind dat geen toegevoegde waarde kan leveren op een reeds overbevolkte aarde?

Alsof het overlevingskansen zou hebben in een 7de eeuwse technologie. (hmm.... misschien verklaart dat een hoop)

maddox
8 april 2012, 19:54
Over begraven of gecremeerd worden.

Geen van beiden. Ik zie een menselijk lichaam als grondstof, geen afvalproduct.

Dit (http://www.youtube.com/watch?v=9IKVj4l5GU4) is 1 optie.

En anders, malen en in de zee gooien. Ben ik tenminste zacht garnalenvoer.

Demper
8 april 2012, 22:30
Aasgieren is verdwenen :lol:

koe de poing
8 april 2012, 22:39
Pmen zeg ik u! :x

jij bent wel een beetje het bazige type hé :-o

suqar_7loe
8 april 2012, 22:44
jij bent wel een beetje het bazige type hé :-o
Alleen op die manier krijg ik wat ik wil :-o

suqar_7loe
8 april 2012, 22:44
Aasgieren is verdwenen :lol:

Damn.

Demper
8 april 2012, 22:47
Damn.

Ik zie niet in van wie dat de dubbelnick was...

koe de poing
8 april 2012, 22:48
Alleen op die manier krijg ik wat ik wil :-o

je vrouwelijke charmes werken niet ? :-o

suqar_7loe
8 april 2012, 22:49
je vrouwelijke charmes werken niet ? :-o
Die zet ik pas in, als ik de fut niet bezit om baasje te spelen :-o

suqar_7loe
8 april 2012, 22:50
Ik zie niet in van wie dat de dubbelnick was...

Ik ben zn vorige naam vergeten. Het ging om die Nederlander die volgens zichzelf onterecht werd verbannen.

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 22:50
Damn.

Van wie zou dit de overbrugging-nick geweest zijn? (Ja het was klaarblijkelijk een overbrugging-nick en geen dubbel-nick want hij werd volledig van het forum weggevaagd) Toen ik voor het eerst 'aasgieren' las dacht ik meteen aan een zoveelste overbrugging-nick, maar toen ik later zijn posts las verdween die gedachte, want hij leek echt. Ik vraag mij af wie het was?

MaGNiFiCaT
8 april 2012, 22:51
Ik ben zn vorige naam vergeten. Het ging om die Nederlander die volgens zichzelf onterecht werd verbannen.

Egmond Codfried? Die 'onterecht' werd verbannen van het Viva-forum en zoooveeeeel andere???8O Neeee, dat geloof ik niet.:lol:

suqar_7loe
8 april 2012, 22:53
Egmond Codfried? Die 'onterecht' werd verbannen van het Viva-forum en zoooveeeeel andere???8O Neeee, dat geloof ik niet.:lol:

Neen, man. Deze Iraniër hemelt geen homo negers op. Ben zn vorige accountnaam even vergeten. Alleszins, ik mocht hem wel.

From_Vlaanderen
8 april 2012, 23:35
Die zet ik pas in, als ik de fut niet bezit om baasje te spelen :-o

Tot dat ge zo ne koppige klootzak hebt die goedmaakseks weigert.

suqar_7loe
8 april 2012, 23:49
Tot dat ge zo ne koppige klootzak hebt die goedmaakseks weigert.

Die klopt ge de deur uit.

From_Vlaanderen
8 april 2012, 23:55
Die klopt ge de deur uit.

Maar nadien wenen omdat je schrik hebt dat je hem kwijt bent zeker. Goed voor zijn ego hoor :D.

suqar_7loe
9 april 2012, 00:03
Maar nadien wenen omdat je schrik hebt dat je hem kwijt bent zeker. Goed voor zijn ego hoor :D.

Alleen trutten janken om een vent ;-)

koe de poing
9 april 2012, 00:03
Tot dat ge zo ne koppige klootzak hebt die goedmaakseks weigert.

dan is het geen echte vent :-P

Demper
9 april 2012, 00:09
Goedmaakseks <3

Op haar kont krabben <3