PDA

View Full Version : Pol trekt hem terug: 7° dag


De schoofzak
22 april 2012, 10:03
omdat de aanvallen voor hemzelf en zijn gezin ondraaglijk zijn, trekt hij hem terug uit de politiek.

Met excuses voor de dames die hij ooit, ongewild, onheus zou behandeld hebben.

Later meer.

Supe®Staaf
22 april 2012, 10:16
omdat de aanvallen voor hemzelf en zijn gezin ondraaglijk zijn, trekt hij hem terug uit de politiek.

Met excuses voor de dames die hij ooit, ongewild, onheus zou behandeld hebben.

Later meer.Hij had beter indertijd zijn handjes wat sneller teruggetrokken, of zijn wietel.

De schoofzak
22 april 2012, 11:06
Hij had beter indertijd zijn handjes wat sneller teruggetrokken, of zijn wietel.

Hadden de Amerikanen zich vlugger teruggetrokken in Vietnam, dan liepen er daar ook zoveel bastaards niet rond.

Dat is niet ter zake.

Van Den Driessche heeft ingezien dat het zwijgen van al zijn vorige werknemers die hem in een stille bescherming namen, hem niet geholpen hebben.
De toenmalige hoge piefen van het Nieuwsblad, van VTM, van de CDéV, van de Senaat ... allemaal zwegen ze blijkbaar.
Had er één de moeite en de moed gehad om te luisteren naar hun personeel, dan had men de Pol kunnen straffen zonder dat hij publiek nu aan het kruis genageld moest worden.

Het Weverke heeft zeer precies en zeer goed uitgelegd welke de houding van de nva was.
Straks, als het frangment beschikbaar komt op het internet, zal ik er de link naartoe op het forum zetten.
Het komt er op neer: de nva kan niet lachen met grensoverschrijdend seksueel gedrag, helemaal niet. Maar de nva kan even weinig lachen met het recht van verdediging.
Omtrent de timing kan iedereen zijn gedacht hebben; ik heb het mijne.
Omtrent de politieke agenda kan iedereen zijn gedacht hebben; ik heb het mijne.

Behoudens een paar nabeschouwingen, is deze zaak 'geschiedenis'.

lombas
22 april 2012, 11:13
Moedige en beste beslissing.

graaf de bethune
22 april 2012, 11:28
Nu kan de Pol zich volledig gaan bezighouden met hetgeen hij graag doet, vrouwen lastigvallen. Want geef toe, aan politiek doen en tegelijk ook nog met de vrouwen bezig zijn, is een beetje te veel hooi op zijn vorkje waarschijnlijk. Ze noemen niet allemaal Patrick Dewael hé. En aan de lastiggevallen vrouwen, wacht deze keer geen 15 jaar hé om aangifte te doen en klacht neer te leggen.

Supe®Staaf
22 april 2012, 11:33
Hadden de Amerikanen zich vlugger teruggetrokken in Vietnam, dan liepen er daar ook zoveel bastaards niet rond.

Dat is niet ter zake.Uw opmerking is inderdaad niet echt heel relevant in deze discussie, om het zacht uit te drukken...


Van Den Driessche heeft ingezien dat het zwijgen van al zijn vorige werknemers die hem in een stille bescherming namen, hem niet geholpen hebben.
De toenmalige hoge piefen van het Nieuwsblad, van VTM, van de CDéV, van de Senaat ... allemaal zwegen ze blijkbaar.
Had er één de moeite en de moed gehad om te luisteren naar hun personeel, dan had men de Pol kunnen straffen zonder dat hij publiek nu aan het kruis genageld moest worden.Tsjevestreken kmen eindelijk voor de val...


Het Weverke heeft zeer precies en zeer goed uitgelegd welke de houding van de nva was.
Kerel, die benaming 'Het Weverke', die pseudo-familiaire aanspreking met een van bewondering scheefgetrokken kwijlende onderkaak, ... daar ga ik echt van over mijn nek.
Zelfs al vind ik De Wever een handig debater, dat is er echt over.

hurricane
22 april 2012, 11:34
Jammer dat de screening vooraf niet iets beter was. Het had veel miserie kunnen voorkomen.

Raf
22 april 2012, 11:35
omdat de aanvallen voor hemzelf en zijn gezin ondraaglijk zijn, trekt hij hem terug uit de politiek.

Met excuses voor de dames die hij ooit, ongewild, onheus zou behandeld hebben.

Later meer.

Dan kan hij zich voortaan volledig wijden aan het molesteren van vrouwen. :-D

Op naar het volgende niveanenschandaal!

hurricane
22 april 2012, 11:39
Dan kan hij zich voortaan volledig wijden aan het molesteren van vrouwen. :-D

Molesteren......:roll:

Eberhard Leclerc
22 april 2012, 11:40
Wat zou het leuk zijn om nu een wetje 'Oprekking verjaring sexuele delicten' in te dienen.

Kijken wat de NVA stemt.

Raf
22 april 2012, 11:40
Molesteren......:roll:

Begrijp je dat woordje niet? Het betekent "mishandelen".

hurricane
22 april 2012, 11:42
Wat zou het leuk zijn om nu een wetje 'Oprekking verjaring sexuele delicten' in te dienen.

Kijken wat de NVA stemt.

U gaat er dus vanuit dat de hele NV-A achter sexuele delicten staat ?
Kortzichtig is dan nog een understatement.

hurricane
22 april 2012, 11:43
Begrijp je dat woordje niet? Het betekent "mishandelen".


Is er dan al klacht neergelegd en onderbouwt ?

De schoofzak
22 april 2012, 11:43
Uw opmerking is inderdaad niet echt heel relevant in deze discussie, om het zacht uit te drukken...


Tsjevestreken kmen eindelijk voor de val...


Kerel, die benaming 'Het Weverke', die pseudo-familiaire aanspreking met een van bewondering scheefgetrokken kwijlende onderkaak, ... daar ga ik echt van over mijn nek.
Zelfs al vind ik De Wever een handig debater, dat is er echt over.

Zo om de zes maanden moet ik eens uitleggen wat een bijnaam is; waar hoe wanneer en waarom die gebruikt wordt in onze cultuur.

Heel kort gezegd: wie geen bijnaam heeft is maar een grijze muis.
Heel kort bevestigd: een bijnaam mag/kan in een bepaalde mate beledigend klinken, maar mag niet gebruikt worden om te beledigen.
(voorbeeld: ik zeg Di Pupo, maar ik viseer geen homo's, wel 100 procent het tegendeel. Een kaloten-extremist van een blokker die die bijnaam wel zou gebruiken om te beledigen, maakt misbruik van onze cultuur).

Ik beloof je: ik zal altijd bijnamen blijven gebruiken, of gij daar nu echt van over huw nek zou gaan of niet.

Raf
22 april 2012, 11:45
Is er dan al klacht neergelegd en onderbouwt ?

Ja.

hurricane
22 april 2012, 11:46
Ja.

Ik heb alleen gelezen dat een advocaat werd aangesproken.

Raf
22 april 2012, 11:48
Ik heb alleen gelezen dat een advocaat werd aangesproken.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GNQ3P31KO

hurricane
22 april 2012, 11:50
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GNQ3P31KO

Ik lees nergens dat ze al neergelegd is ?

dubbelpunt
22 april 2012, 11:51
Dan kan hij zich voortaan volledig wijden aan het molesteren van vrouwen. :-D

Op naar het volgende niveanenschandaal!
Is dat jou manier van debatteren?

Raf
22 april 2012, 11:51
Ik lees nergens dat ze al neergelegd is ?

:roll:

Raf
22 april 2012, 11:51
Is dat jou manier van debatteren?

Jouw.

guido 007
22 april 2012, 11:52
Dan kan hij zich voortaan volledig wijden aan het molesteren van vrouwen. :-D

Op naar het volgende niveanenschandaal!

U zal zich daar duidelijk nooit aan bezondigen hé.

Raf
22 april 2012, 11:54
U zal zich daar duidelijk nooit aan bezondigen hé.

Inderdaad. Geen enkel fatsoenlijk mens bezondigt zich daar aan.

guido 007
22 april 2012, 11:55
Jouw.

Kommaneuker.

Nietzsche
22 april 2012, 11:56
Kommaneuker.

Jij als Nva,er vindt de Nederlandse taal niet belangenrijk?

guido 007
22 april 2012, 11:59
Jij als Nva,er vindt de Nederlandse taal niet belangenrijk?

Daar gaat het niet om in een discussie.

De schoofzak
22 april 2012, 12:00
Kommaneuker.

En vooral: beledigend voor de Antwerpenaar.
Die kan gewoonweg het verschil tussen uw en u niet 'horen', dus kan hij het niet weten of geleerd krijgen.

De West-Vlamingen hebben moeite met de hee (g) en de gaa (h), maar er zijn er die het beseffen, en een gedeelte van zij die het beseffen, kunnen er aan remediëren.
Niet zo bij de Antwerpse vrienden.


Je moet daarom niet alleen een kommaneuker zijn om hen dat onder de neus te wrijven, maar ook hautain.

Nietzsche
22 april 2012, 12:01
Daar gaat het niet om in een discussie.

Het is niet de belangenrijkste factor inderdaad, maar dat betekent niet dat je niet je best moet doen om goed Nederlands te schrijven/typen.

Als je een zeer inhoudelijk iets schrijft/typt, maar het zit bordenvol spelling/grammatica fouten. Dan wordt het wat ironisch hé.

guido 007
22 april 2012, 12:01
Jij als Nva,er vindt de Nederlandse taal niet belangenrijk?

Leer eerst eens N-VA schrijven!

De schoofzak
22 april 2012, 12:01
Jij als Nva,er vindt de Nederlandse taal niet belangenrijk?
Lol, je maakt zelf een tokfout.

guido 007
22 april 2012, 12:03
Het is niet de belangenrijkste factor inderdaad, maar dat betekent niet dat je niet je best moet doen om goed Nederlands te schrijven/typen.

Als je een zeer inhoudelijk iets schrijft/typt, maar het zit bordenvol spelling/grammatica fouten. Dan wordt het wat ironisch hé.

Leer dan eerst hoe je N-VA moet schrijven.
En ik weet niet of N-VA,er een goede schrijfwijze is.
Indien u de naam van een partij foutief schrijft, dan wordt het wat ironisch hé!

hurricane
22 april 2012, 12:04
:roll:

Hoezo ? Jij wel dan ?
Nu goed, als het zo gaat, zijn het vijgen na Pasen.
Ook de volgende haatzaaierij van Humo :

Het weekblad 'Humo' heeft al aangekondigd met nog meer getuigen op de proppen te zullen komen.

Zoals ik reeds zei : Humo is niet meer dan een rioolblad geworden.
En niet van de eerste leugen gebarsten.
Toch raar dat die vrouwen zich opeens allerlei dingen herinneren.
Waarom toen geen reactie ?

De schoofzak
22 april 2012, 12:05
...
Het Weverke heeft zeer precies en zeer goed uitgelegd welke de houding van de nva was.
Straks, als het frangment beschikbaar komt op het internet, zal ik er de link naartoe op het forum zetten.
....

Behoudens een paar nabeschouwingen, is deze zaak 'geschiedenis'.

Belofte maakt schuld, en in mijn broek zit een bult:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/dezevendedag/2.20819/2.20820/1.1280197

Nietzsche
22 april 2012, 12:08
Leer dan eerst hoe je N-VA moet schrijven.
En ik weet niet of N-VA,er een goede schrijfwijze is.
Indien u de naam van een partij foutief schrijft, dan wordt het wat ironisch hé!

:lol:

Heb ik je partijtje verkeerd geschreven/getypt, en ben je nu boos?

Raf
22 april 2012, 12:18
Kommaneuker.

Juist is juist. Vooral voor een partij die de Nederlandse taal zo hoog in het vaandel draagt.

Raf
22 april 2012, 12:20
En vooral: beledigend voor de Antwerpenaar.
Die kan gewoonweg het verschil tussen uw en u niet 'horen', dus kan hij het niet weten of geleerd krijgen.

De West-Vlamingen hebben moeite met de hee (g) en de gaa (h), maar er zijn er die het beseffen, en een gedeelte van zij die het beseffen, kunnen er aan remediëren.
Niet zo bij de Antwerpse vrienden.


Je moet daarom niet alleen een kommaneuker zijn om hen dat onder de neus te wrijven, maar ook hautain.

Flauwe kul! De Nederlandse taal is overal dezelfde. In Antwerpse scholen wordt even goed het verschil tussen een bezittelijk voornaamwoord en een persoonlijk voornaamwoord aangeleerd als in andere scholen.

guido 007
22 april 2012, 12:21
Belofte maakt schuld, en in mijn broek zit een bult:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/dezevendedag/2.20819/2.20820/1.1280197
Bart op z'n best.
Het publiek kom moeilijk de lach inhouden bij de vragen van Ivan De Vadder

Raf
22 april 2012, 12:21
Daar gaat het niet om in een discussie.

Daar gaat het in een discussie met niveanen wel degelijk om. Van een partij die de Franse taal wil verbannen, mag verwacht worden dat de aanhangers ervan ten minste hun eigen taal onder de knie hebben.

guido 007
22 april 2012, 12:22
:lol:

Heb ik je partijtje verkeerd geschreven/getypt, en ben je nu boos?

1. Waarom zou ik boos zijn?
2. Indien de N-VA een partijtje is, wat is de rest dan?

Raf
22 april 2012, 12:22
Waarom toen geen reactie ?

Geen idee. Dat moet je aan hen vragen.

fonne
22 april 2012, 12:23
Hoezo ? Jij wel dan ?
Nu goed, als het zo gaat, zijn het vijgen na Pasen.
Ook de volgende haatzaaierij van Humo :

Het weekblad 'Humo' heeft al aangekondigd met nog meer getuigen op de proppen te zullen komen.

Zoals ik reeds zei : Humo is niet meer dan een rioolblad geworden.
En niet van de eerste leugen gebarsten.
Toch raar dat die vrouwen zich opeens allerlei dingen herinneren.
Waarom toen geen reactie ?

Toch raar dat andere vrouwen zich niets herinneren.

"Nooit enige intimidatie ondervonden" (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.1280217).

Zou het kunnen dat sommige vrouwen dachten dat PVDD hun carrière een boost kon geven door zich wat dichter tegen hem aan te schurken?

Raf
22 april 2012, 12:24
Toch raar dat andere vrouwen zich niets herinneren.

"Nooit enige intimidatie ondervonden" (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.1280217).

Zou het kunnen dat sommige vrouwen dachten dat PVDD hun carrière een boost kon geven door zich wat dichter tegen hem aan te schurken?

Of misschien waren die vrouwen zo spuuglelijk dat zelf Polleke met de losse handjes er geen zin in had...

guido 007
22 april 2012, 12:25
Juist is juist. Vooral voor een partij die de Nederlandse taal zo hoog in het vaandel draagt.

Toch is een schrijffout ondergeschikt aan deze discussie.
Ik lees nooit (of toch bijna nooit) een schrijffout van u.
Ik lees echter ook nooit (of toch bijna nooit) een zinnige bijdrage van u.

Sommigen onder ons schrijven zeer veel fouten, maar ze hebben wel iets te vertellen.

Nietzsche
22 april 2012, 12:26
Toch is een schrijffout ondergeschikt aan deze discussie.
Ik lees nooit (of toch bijna nooit) een schrijffout van u.
Ik lees echter ook nooit (of toch bijna nooit) een zinnige bijdrage van u.

Sommigen onder ons schrijven zeer veel fouten, maar ze hebben wel iets te vertellen.

Vindt jij dat jij zinnige bijdragen levert aan dit forum?

guido 007
22 april 2012, 12:27
Flauwe kul! De Nederlandse taal is overal dezelfde. In Antwerpse scholen wordt even goed het verschil tussen een bezittelijk voornaamwoord en een persoonlijk voornaamwoord aangeleerd als in andere scholen.

Hier heeft u een punt.
Eigenlijk is dat zeer gemakkelijk.

Is het eigendom (bezittelijk) schrijft u een W.

Dat voorwerp is van uw.

Raf
22 april 2012, 12:27
Toch is een schrijffout ondergeschikt aan deze discussie.
Dat is uw mening. Ik deel ze niet.

Ik lees nooit (of toch bijna nooit) een schrijffout van u.
Ik maak dan ook zelden schrijffouten. 8-) (seffens gaat daiwa zijn ding komen doen. Let op mijn woorden!)

Ik lees echter ook nooit (of toch bijna nooit) een zinnige bijdrage van u.
Het omgekeerde geldt evenzeer.

Sommigen onder ons schrijven zeer veel fouten, maar ze hebben wel iets te vertellen.
Zulke mensen kwam ik hier nog niet tegen...

Pietje
22 april 2012, 12:27
Hoezo ? Jij wel dan ?
Nu goed, als het zo gaat, zijn het vijgen na Pasen.
Ook de volgende haatzaaierij van Humo :

Het weekblad 'Humo' heeft al aangekondigd met nog meer getuigen op de proppen te zullen komen.

Zoals ik reeds zei : Humo is niet meer dan een rioolblad geworden.
En niet van de eerste leugen gebarsten.
Toch raar dat die vrouwen zich opeens allerlei dingen herinneren.
Waarom toen geen reactie ?

Indien het allemaal leugens waren, had PvDD Humo moeten van antwoord dienen en het blad dagvaarden.

Eberhard Leclerc
22 april 2012, 12:28
Vooral voor een partij die de Nederlandse taal zo hoog in het vaandel draagt.


Oh? De NVA?

De leider zelf wist niet hoe snel die Frans moest spreken toen ie aan de tafel zat met de grote politieke bazen uit de francophonie.

Raf
22 april 2012, 12:28
Vindt jij dat jij zinnige bijdragen levert aan dit forum?

Vind. ;-)

guido 007
22 april 2012, 12:28
Daar gaat het in een discussie met niveanen wel degelijk om. Van een partij die de Franse taal wil verbannen, mag verwacht worden dat de aanhangers ervan ten minste hun eigen taal onder de knie hebben.

U schrijft zelf een grote fout.
Mensen die lid zijn van de N-VA zijn N-VA ers, geen niveanen.

Nietzsche
22 april 2012, 12:28
Raf, niet zo arrogant doen.

Nietzsche
22 april 2012, 12:28
Vind. ;-)

Suck my dick:lol:

guido 007
22 april 2012, 12:29
Of misschien waren die vrouwen zo spuuglelijk dat zelf Polleke met de losse handjes er geen zin in had...

Daar zijn toch vrouwen bij die het mij maar één keer moesten vragen hoor.
Bij u is dat waarschijnlijk anders.

guido 007
22 april 2012, 12:30
Vindt jij dat jij zinnige bijdragen levert aan dit forum?

Ik heb van u vooral geen lessen te leren.

guido 007
22 april 2012, 12:30
Vindt jij dat jij zinnige bijdragen levert aan dit forum?


Vindt jij

Eberhard Leclerc
22 april 2012, 12:31
U gaat er dus vanuit dat de hele NV-A achter sexuele delicten staat ?
...

Jazeker.

De NVA was tegen verlenging van verjaringstermijn om de rk kindermisbruikers maar op vrije voeten te kunnen houden. De andere partijen ook trouwens.

Nietzsche
22 april 2012, 12:31
Ik heb van u vooral geen lessen te leren.

Het was maar een vraagje hoor?:lol:

Supe®Staaf
22 april 2012, 12:31
Ik beloof je: ik zal altijd bijnamen blijven gebruiken, of gij daar nu echt van over huw nek zou gaan of niet. U doet maar hoor.
Bijnamen hebben hun context waarin ze passen.
Op een forum als dit vind ik het persoonlijk een minder ernstig gegeven, dat de credibiliteit van de gebruiker enigszins aantast.

Voor de rest heb ik er principieel niks tegen, maar diegene die jij voor De Wever gebruikt, vind ik echt stuitend.
Er spreekt zo een fake familiariteit uit, alsof je elke dag pinten met hem zit te hijsen, samen met b.v. Ons Mank Marcelleken van de Seefhoek, Bruin Bennieken, en niet te vergeten de Zwette Zwabber beter gekend als Taxieke Julien van Wizze Menotte.

Echt laat u niet tegenhouden, maar ik gruw er van in deze context.

Supe®Staaf
22 april 2012, 12:32
Suck my dick:lol:Gij riskeert u echt heel veel...

Nietzsche
22 april 2012, 12:33
Gij riskeert u echt heel veel...

Want?:lol:

Supe®Staaf
22 april 2012, 12:34
Het weekblad 'Humo' heeft al aangekondigd met nog meer getuigen op de proppen te zullen komen.Niet meer nodig.
Target down.
Some more to go.
:twisted::twisted::twisted:

Raf
22 april 2012, 12:39
U schrijft zelf een grote fout.
Mensen die lid zijn van de N-VA zijn N-VA ers, geen niveanen.

Daar is niks mis mee. Het is een neologisme. Eerstdaags wordt dat opgenomen in de Van Dale. 8-)

Raf
22 april 2012, 12:40
Suck my dick:lol:

Oké. Gaat gij op een stoel staan, of moet ik op mijn knieën gaan zitten?

Nietzsche
22 april 2012, 12:40
Daar is niks mis mee. Het is een neologisme. Eerstdaags wordt dat opgenomen in de Van Dale. 8-)

Ja ja, praat je je er maar weer uit.

Raf
22 april 2012, 12:41
Daar zijn toch vrouwen bij die het mij maar één keer moesten vragen hoor.
Bij u is dat waarschijnlijk anders.

Dat is zelfs méér dan waarschijnlijk. :-P

Nietzsche
22 april 2012, 12:44
Oké. Gaat gij op een stoel staan, of moet ik op mijn knieën gaan zitten?

Jij moet op je knieën, jij bent onderdanig en ik dominant.

Raf
22 april 2012, 12:46
Jij moet op je knieën, jij bent onderdanig en ik dominant.

Rrrrrrrrr...

Nietzsche
22 april 2012, 12:48
Rrrrrrrrr...

:lol:

Supe®Staaf
22 april 2012, 12:52
Indien het allemaal leugens waren, had PvDD Humo moeten van antwoord dienen en het blad dagvaarden.De dames leken me niet echt erg getraumatiseerd door de losse pollekes van PVDD, en zeker de oudste stamt nog uit een tijd toen er andere kantoorzeden en gewoonten heersten.
Maar ik geloof ze net daarom weldegelijk.
En zoals je zegt: als hij het niet deed: proces inspannen wegens laster en eerroof, rechten van antwoord, morele en andere schadevergoedingen, gogogo.
De advokaten moeten ook leven.

De schoofzak
22 april 2012, 13:13
U doet maar hoor.
Bijnamen hebben hun context waarin ze passen.
Op een forum als dit vind ik het persoonlijk een minder ernstig gegeven, dat de credibiliteit van de gebruiker enigszins aantast.

Voor de rest heb ik er principieel niks tegen, maar diegene die jij voor De Wever gebruikt, vind ik echt stuitend.
Er spreekt zo een fake familiariteit uit, alsof je elke dag pinten met hem zit te hijsen, samen met b.v. Ons Mank Marcelleken van de Seefhoek, Bruin Bennieken, en niet te vergeten de Zwette Zwabber beter gekend als Taxieke Julien van Wizze Menotte.

Echt laat u niet tegenhouden, maar ik gruw er van in deze context.

lol
Ge hebt er de ballen de zakes mee, maar mijn connotatie van een bijnaam die klinkt als een Weverke, is eer:

Vier weverkes zag men ter botermarkt gaan
en de boter die was er zo diere.
Zij hadden geen duit haast meer in hunne tas
en ze kochten een pond sa vieren.
en ook een beetje
HET SCHRIJVERKE

O krinklende winklende waterding
met 't zwarte kabotseken aan,
wat zien ik toch geren uw kopke flink
al schrijven op 't waterke gaan!
...

Supe®Staaf
22 april 2012, 13:47
lol
Ge hebt er de ballen de zakes mee, maar mijn connotatie van een bijnaam die klinkt als een Weverke, is eer:


en ook een beetjeOk.
Nu moet het er echt af.
http://4.bp.blogspot.com/-yuy6ujJMcZ0/TyH9Q5QXceI/AAAAAAAADhY/SuKARD6iF0w/s1600/barf.jpg

subocaj
22 april 2012, 14:24
Blablabla, fuit, blablabla, faat, bla bla bla fuut, blablabla, foot.
Het enige juiste is blablabla, de rest is fout.;-)

guido 007
22 april 2012, 14:27
Dat is zelfs méér dan waarschijnlijk. :-P

:lol:

De schoofzak
22 april 2012, 17:15
Oké. Gaat gij op een stoel staan, of moet ik op mijn knieën gaan zitten?

Iedere preventieadviseur van een ernstig bedrijf zal ten stelligste afraden om stoelen te gebruiken om op te gaan staan; en al zeker niet bij risico op bewustzijnsvernauwende activiteiten.

Nietzsche
22 april 2012, 17:20
Iedere preventieadviseur van een ernstig bedrijf zal ten stelligste afraden om stoelen te gebruiken om op te gaan staan; en al zeker niet bij risico op bewustzijnsvernauwende activiteiten.

:lol:

Supe®Staaf
22 april 2012, 17:37
Iedere preventieadviseur van een ernstig bedrijf zal ten stelligste afraden om stoelen te gebruiken om op te gaan staan; en al zeker niet bij risico op bewustzijnsvernauwende activiteiten.Als ouder wordende jannet, moet ge al eens een risicootje nemen om aan uw gerief te komen.

enkelband
22 april 2012, 17:37
De dames leken me niet echt erg getraumatiseerd door de losse pollekes van PVDD, en zeker de oudste stamt nog uit een tijd toen er andere kantoorzeden en gewoonten heersten.
Maar ik geloof ze net daarom weldegelijk.
En zoals je zegt: als hij het niet deed: proces inspannen wegens laster en eerroof, rechten van antwoord, morele en andere schadevergoedingen, gogogo.
De advokaten moeten ook leven.

En hoelang zou dat allemaal duren? Waarschijnlijk lang genoeg om de N-VA te beschadigen.
In deze kan PVDD (zelfs als hij onschuldig is) NOOIT winnen en dat weet jij hoogstwaarschijnlijk ook.

In jouw plaats zou ik me meer ongerust maken over de lichtzinnigheid van onze media en onze journalisten (zeker over de voorzitter van de Vlaamse Journalistenbond). Wat hier vertoond werd is alleszins niet fraai.

Supe®Staaf
22 april 2012, 18:08
En hoelang zou dat allemaal duren? Waarschijnlijk lang genoeg om de N-VA te beschadigen.Maakt de beschadiging van de N-VA jou aan het huilen?
Politiek is niet voor watjes.
If you cannot stand the heat stay out of the kitchen.


In deze kan PVDD (zelfs als hij onschuldig is) NOOIT winnen en dat weet jij hoogstwaarschijnlijk ook.
..."zelfs als hij onschuldig is"...
:lol::lol::lol:

In jouw plaats zou ik me meer ongerust maken over de lichtzinnigheid van onze media en onze journalisten (zeker over de voorzitter van de Vlaamse Journalistenbond). Wat hier vertoond werd is alleszins niet fraai.Is die Vlaamse journalistenbond een voormalige afsplitsing van een Belgische?
Wat we zelf doen, doen we beter zeker?

HRobin
22 april 2012, 18:59
Als ouder wordende jannet, moet ge al eens een risicootje nemen om aan uw gerief te komen.

Weet jij dan hoe oud Raf is 8O ?

Illuminatus
22 april 2012, 19:07
omdat de aanvallen voor hemzelf en zijn gezin ondraaglijk zijn, trekt hij hem terug uit de politiek.

Met excuses voor de dames die hij ooit, ongewild, onheus zou behandeld hebben.

Later meer.

Coïtus interruptus dus:lol:

Illuminatus
22 april 2012, 19:09
Jammer dat de screening vooraf niet iets beter was. Het had veel miserie kunnen voorkomen.

Als uw screening al rabiate ex-VB-ers laat passeren dan weet ge het wel;-)

Illuminatus
22 april 2012, 19:11
Zo om de zes maanden moet ik eens uitleggen wat een bijnaam is; waar hoe wanneer en waarom die gebruikt wordt in onze cultuur.

Heel kort gezegd: wie geen bijnaam heeft is maar een grijze muis.
Heel kort bevestigd: een bijnaam mag/kan in een bepaalde mate beledigend klinken, maar mag niet gebruikt worden om te beledigen.
(voorbeeld: ik zeg Di Pupo, maar ik viseer geen homo's, wel 100 procent het tegendeel. Een kaloten-extremist van een blokker die die bijnaam wel zou gebruiken om te beledigen, maakt misbruik van onze cultuur).

Ik beloof je: ik zal altijd bijnamen blijven gebruiken, of gij daar nu echt van over huw nek zou gaan of niet.

Met een naam als de Schoofzak zou ik maar oppassen....lijkt een beetje te veel op een *****z*k:twisted:

HRobin
22 april 2012, 19:17
Ik heb ook een hekel aan pikken die hun eigenaars voorafgaan en machtspelletjes. Maar Ik vind dit toch een vies geval. Ten eerste kan ik me perfect de situaties inbeelden waar zulks misbruik een kans heeft, en dat is ten zeerste af te keuren. Ten tweede heeft Pol niemand verkracht. Er zijn daadwerkelijke verkrachters met minder straf naar huis gegaan dan het verwoesten van een gans leven.
Als Pol iemand willen kussen heeft tegen haar goesting, so be it. Heeft Pol wat veel gehengeld naar 'diensten' het kan zijn. Opent dit een broodnodige discussie? Zeer zeker.
Maar we hebben het heidendom al zolang achter ons gelaten dat een mensenoffer ook niet bij élke belangrijke beslissing hoeft.
Om te zeggen dat ik het compleet afkeur, dat bepotelen, maar ik keur ook de extreem bloedige afrekening af.

Max van Dietschland
22 april 2012, 19:31
Ik denk dat Pol wel eens gewreven heeft aan de vrouwtjes haar billen of een zoen gegeven heeft. Maar wees eens eerlijk is dat al die heisa waard.

Trouwens waarom zwegen die vrouwen wel toen Pol nog lid was van de juiste partij ? 8-)

Max van Dietschland
22 april 2012, 19:34
De dames leken me niet echt erg getraumatiseerd door de losse pollekes van PVDD, en zeker de oudste stamt nog uit een tijd toen er andere kantoorzeden en gewoonten heersten.
Maar ik geloof ze net daarom weldegelijk.
En zoals je zegt: als hij het niet deed: proces inspannen wegens laster en eerroof, rechten van antwoord, morele en andere schadevergoedingen, gogogo.
De advokaten moeten ook leven.

Hij zal het wel gedaan hebben, ben ik van overtuigd, de vragen die we kunnen stellen:

Is hij de enige ?
Is het nu zo erg wat hij gedaan heeft ?
Waarom worden deze oude koeien zo lang nadien nog uit de sloot gehaald ?

fonne
22 april 2012, 19:44
Jammer dat de screening vooraf niet iets beter was. Het had veel miserie kunnen voorkomen.

Met VB-ers hebben we nooit problemen. Maar CD&V overlopers, oh maar8O Dat soort volkske kunt ge best buitenhouden.

guido 007
23 april 2012, 07:48
Met een naam als de Schoofzak zou ik maar oppassen....lijkt een beetje te veel op een *****z*k:twisted:

In uw brains misschien.
Wij kunnen het onderscheid heel goed maken.

giserke
23 april 2012, 08:41
Indien het allemaal leugens waren, had PvDD Humo moeten van antwoord dienen en het blad dagvaarden.

De Humo is niet eens geïnteresseerd in enig tegenwoord. Alsof ze zijn antwoord zouden publiceren.

Pietje
23 april 2012, 13:30
De Humo is niet eens geïnteresseerd in enig tegenwoord. Alsof ze zijn antwoord zouden publiceren.

met "van antwoord dienen" bedoelde ik Humo een proces aanspannen (zie "dagvaarden")

giserke
23 april 2012, 13:41
met "van antwoord dienen" bedoelde ik Humo een proces aanspannen (zie "dagvaarden")

Dat is hij toch aan het doen?

Pietje
23 april 2012, 14:10
Dat is hij toch aan het doen?

Ah ja ??

Supe®Staaf
24 april 2012, 10:50
Dat is hij toch aan het doen?Wat doet hij?
Een vrouwelijke advocate binnen?

Max van Dietschland
24 april 2012, 17:10
Trouwens waarom zwegen die vrouwen wel toen Pol nog lid was van de juiste partij ? 8-)

Niemand ?

Eberhard Leclerc
24 april 2012, 18:03
Met VB-ers hebben we nooit problemen. ....


Die komen na de vakantie. Zo een maandje voor de verkiezingen.

Er zijn dwars door Vlaanderen nogal wat groepjes bezig in kaart te brengen wat de heren VB-overlopers allemaal hebben gezegd over bv gekleurde landgenoten in hun carriere. Faceboekpagina's werden de afgelopen jaren vastgelegd, websites gescand en gesaved, tweets bewaard, hoorgetuigenverslagen genoteerd en natuurlijk ook gewoon de schriftelijke quotes.


Iemand liet me een voorproefje zien, en ik kan iedereen melden, dat wordt smúllen!


Niemand ?

Lees de draad even terug.

<Over het Belgisch gerecht>.

guido 007
24 april 2012, 18:58
Die komen na de vakantie. Zo een maandje voor de verkiezingen.

Er zijn dwars door Vlaanderen nogal wat groepjes bezig in kaart te brengen wat de heren VB-overlopers allemaal hebben gezegd over bv gekleurde landgenoten in hun carriere. Faceboekpagina's werden de afgelopen jaren vastgelegd, websites gescand en gesaved, tweets bewaard, hoorgetuigenverslagen genoteerd en natuurlijk ook gewoon de schriftelijke quotes.


Iemand liet me een voorproefje zien, en ik kan iedereen melden, dat wordt smúllen!




Lees de draad even terug.

<Over het Belgisch gerecht>.

Friet met stoofvlees?

Vito
24 april 2012, 19:22
Saaiste van alle geloofwaardige oplossingen. Het was spannender geweest als hij een klacht had ingediend tegen Humo. ;-)

Logische oplossing uit een onhoudbare situatie.

De schoofzak
24 april 2012, 20:39
Wat doet hij?
Een vrouwelijke advocate binnen?

Jaloes omdat gij daar niet in lukt, met uw kort geding ?

Supe®Staaf
24 april 2012, 20:50
Jaloes omdat gij daar niet in lukt, met uw kort geding ?:lol::lol::lol:

hollande
24 april 2012, 21:09
Dat is hij toch aan het doen?

niet om een leugen verlegen die nvaerkes

niet dat dat mij verbaast, zeker niet van gij en de schoofzak.