PDA

View Full Version : Doen!


Another Jack
22 april 2012, 12:41
Zeer toepasselijke slogan van de Open VLD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2012.

Dat kiezers hun politici beoordelen naar hun daden, in plaats van naar de blabla.

Zelfbewustzijn en meer vertrouwen in eigen kunnen, dat moeten Open VLD-kandidaten uitstralen!

De schoofzak
22 april 2012, 12:58
Buigen voor de PS !! Doen !!!

Beloven dat er geen nieuwe belastingen aanvaard zullen worden !! Doen !!!

Another Jack
22 april 2012, 13:05
Buigen voor de PS !! Doen !!!

Beloven dat er geen nieuwe belastingen aanvaard zullen worden !! Doen !!!

Verander "PS" in "SP-A".

Wat krijg je dan?

Is het zo beter, Koenraad?

Koenraad Noël
22 april 2012, 13:06
Verander "PS" in "SP-A" en "nieuwe belastingen" door "scheidingsbelasting".

Wat krijg je dan?
Buigen voor de SP-A !! Doen !!!

Beloven dat er geen scheidingsbelasting aanvaard zullen worden !! Doen !!!


Slechte zinsbouw.

Another Jack
22 april 2012, 13:13
Zo beter, Koenraad?

fonne
22 april 2012, 13:14
Zeer toepasselijke slogan van de Open VLD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2012.

Allemaal buigen voor de état-PS? Doen jongens, doen. Alle schaamte afgelegd om een belastingsregering op de been te brengen die de oplossing van de problemen weer maar eens met enkele jaren uitstelt.

Dat kiezers hun politici beoordelen naar hun daden, in plaats van naar de blabla.

Dat zullen ze zeker doen! De mensen zullen goed natellen hoeveel ze nu meer moeten betalen aan belastingen, ik wacht nog op de eerste Ø-VLD-er die komt beweren dat hij de belastingen gaat verlagen:oops:

Zelfbewustzijn en meer vertrouwen in eigen kunnen, dat moeten Open VLD-kandidaten uitstralen!
Ø-VLD durft in Leuven zelfs al niet meer onder haar eigen naam naar de kiezer gaan. Leuven+:roll: Je moet vandaag al erg veel moed hebben om er nog voor uit te komen dat je Ø-VLDer bent.

Koenraad Noël
22 april 2012, 13:20
Zo beter, Koenraad?Ik dol maar wat. ;-)

Another Jack
22 april 2012, 13:20
Allemaal buigen voor de état-PS? Doen jongens, doen. Alle schaamte afgelegd om een belastingsregering op de been te brengen die de oplossing van de problemen weer maar eens met enkele jaren uitstelt.

Dat zullen ze zeker doen! De mensen zullen goed natellen hoeveel ze nu meer moeten betalen aan belastingen, ik wacht nog op de eerste Ø-VLD-er die komt beweren dat hij de belastingen gaat verlagen:oops:

Ø-VLD durft in Leuven zelfs al niet meer onder haar eigen naam naar de kiezer gaan. Leuven+:roll: Je moet vandaag al erg veel moed hebben om er nog voor uit te komen dat je Ø-VLDer bent.

Er is sowieso meer moed ergens openlijk voor uit te komen dan als anonieme kankeraar van twijfelachtig allooi wat op het internet te komen foeteren.

Another Jack
22 april 2012, 13:21
Ik dol maar wat. ;-)

Het is uw vrije tijd, Koenraad

graaf de bethune
22 april 2012, 13:23
De Vlamingen verkopen aan de Walen: DOEN
De Vlamingen tot de laatste druppel uitknijpen: DOEN
Misdadigers een luxeverblijf en dito behandeling waarborgen: DOEN
Economische asielzoekers onthalen en in de watten leggen: DOEN
De komende 10 jaar, 10 miljoen euro/jaar aan Afghanistan: DOEN
Een zelfgestemde wet onwettig laten verklaren(Degucht):DOEN
Uw energiebedrijf verkopen aan Frankrijk en daarna blauwbetalen voor energie: DOEN
Het land voor ong 60% garant laten staan voor Dexia-holding:DOEN
Regeren met aan Vlaamse kant een minderheid: DOEN

Inderdaad, ze DOEN veel die van de VLD. En ze durven hoor!!!!!!!!!

Koenraad Noël
22 april 2012, 13:23
Het is uw vrije tijd, KoenraadWaar ik momenteel zeeën van heb. 8-)

De schoofzak
22 april 2012, 13:24
Er is sowieso meer moed ergens openlijk voor uit te komen dan als anonieme kankeraar van twijfelachtig allooi wat op het internet te komen foeteren.

Wat bedoelt ge nu weer met dat anoniem?

Moeten we ons nationaal nummer èn dat van de sis-kaart onder onze avator zetten misschien ?
Zullen we dat ...... doen !!

Another Jack
22 april 2012, 13:29
Wat bedoelt ge nu weer met dat anoniem?

Moeten we ons nationaal nummer èn dat van de sis-kaart onder onze avator zetten misschien ?
Zullen we dat ...... doen !!

Dat interesseert me ook niet.
Het gaat er om dat hij alleen maar dingen hekelt, maar enige aanzet om te zeggen waar hij voor staat zal je nooit weten.

fonne
22 april 2012, 13:41
Dat interesseert me ook niet.
Het gaat er om dat hij alleen maar dingen hekelt, maar enige aanzet om te zeggen waar hij voor staat zal je nooit weten.

Dan kan jij niet goed lezen vrees ik.

Another Jack
22 april 2012, 13:44
Dan kan jij niet goed lezen vrees ik.

Mij om het even.
Maar goed, laten we de test doen:
Waar sta jij voor?

fonne
22 april 2012, 14:00
Mij om het even.
Maar goed, laten we de test doen:
Waar sta jij voor?

Zoals je heel goed weet: het christelijk-solidarisme.

Txiki
22 april 2012, 18:15
Doen! als slogan voor de O-VLD? Dat zou hier bij ons een goeie grap zijn. :lol:

Klarekijk
22 april 2012, 18:41
Zeer toepasselijke slogan van de Open VLD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2012.

Dat kiezers hun politici beoordelen naar hun daden, in plaats van naar de blabla.

Zelfbewustzijn en meer vertrouwen in eigen kunnen, dat moeten Open VLD-kandidaten uitstralen!

Ik ben altijd een trouwe kiezer geweest van de liberale partij . EN dat is nu gedaan .


Hoe laag kan je vallen Alexander De Croo kon het niet laten om zijn verkiezings campagne te openen met de naam . Bart De Wever .

Ge moet echt wel een idioot zijn om niet met een programma van start te gaan maar met publiciteit " de naam van je tegenstander" te noemen bij naam .

Ba baai Open - Vld

Another Jack
22 april 2012, 18:44
Zoals je heel goed weet: het christelijk-solidarisme.

Is dat christelijk-solidarisme universeel?

Another Jack
22 april 2012, 18:46
Ik ben altijd een trouwe kiezer geweest van de liberale partij . EN dat is nu gedaan .


Hoe laag kan je vallen Alexander De Croo kon het niet laten om zijn verkiezings campagne te openen met de naam . Bart De Wever .

Ge moet echt wel een idioot zijn om niet met een programma van start te gaan maar met publiciteit " de naam van je tegenstander" te noemen bij naam .

Ba baai Open - Vld

Genoeg alternatieven voor bleiters als jij.

fonne
22 april 2012, 19:40
Ik ben altijd een trouwe kiezer geweest van de liberale partij . EN dat is nu gedaan .


Hoe laag kan je vallen Alexander De Croo kon het niet laten om zijn verkiezings campagne te openen met de naam . Bart De Wever .

Ge moet echt wel een idioot zijn om niet met een programma van start te gaan maar met publiciteit " de naam van je tegenstander" te noemen bij naam .

Ba baai Open - Vld

Dat is hun verkiezingsprogramma. Op Bart de Wever stemmen: Doen!

fonne
22 april 2012, 19:41
Is dat christelijk-solidarisme universeel?

Lang over moeten nadenken precies? Maar natuurlijk is dat universeel. God schiep alle volkeren op aarde, en allemaal streven ze naar zelfbeschikking. En dat gunnen we hen allemaal, zonder uitzondering.

Max van Dietschland
22 april 2012, 19:42
Zeer toepasselijke slogan van de Open VLD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2012.

Dat kiezers hun politici beoordelen naar hun daden, in plaats van naar de blabla.

Zelfbewustzijn en meer vertrouwen in eigen kunnen, dat moeten Open VLD-kandidaten uitstralen!

Die volksverraders moeten door het volk definitief buitenspel worden gezet.

Max van Dietschland
22 april 2012, 19:43
Patrick Dewael doet het alleszins genoeg, daar kan Pol Vandendriessche nog van leren.

Txiki
22 april 2012, 21:47
"Doen" is dus écht de slogan waarmee O-VLD naar de verkiezingen wil gaan. Ik dacht dat het om te lachen was. :?

Another Jack
22 april 2012, 21:49
Lang over moeten nadenken precies? Maar natuurlijk is dat universeel. God schiep alle volkeren op aarde, en allemaal streven ze naar zelfbeschikking. En dat gunnen we hen allemaal, zonder uitzondering.

Schiep God al die volkeren tezelfder tijd?

Another Jack
22 april 2012, 21:51
"Doen" is dus écht de slogan waarmee O-VLD naar de verkiezingen wil gaan. Ik dacht dat het om te lachen was. :?

Als zelfbenoemde tooghanger kan het woord "doen" inderdaad zeer grappig overkomen.

ViveLaBelgique
22 april 2012, 21:53
De Vlamingen verkopen aan de Walen: DOEN
De Vlamingen tot de laatste druppel uitknijpen: DOEN
Misdadigers een luxeverblijf en dito behandeling waarborgen: DOEN
Economische asielzoekers onthalen en in de watten leggen: DOEN
De komende 10 jaar, 10 miljoen euro/jaar aan Afghanistan: DOEN
Een zelfgestemde wet onwettig laten verklaren(Degucht):DOEN
Uw energiebedrijf verkopen aan Frankrijk en daarna blauwbetalen voor energie: DOEN
Het land voor ong 60% garant laten staan voor Dexia-holding:DOEN
Regeren met aan Vlaamse kant een minderheid: DOEN

Inderdaad, ze DOEN veel die van de VLD. En ze durven hoor!!!!!!!!!

Wat is het ergste, dat doen of dat laten doen ?

graaf de bethune
23 april 2012, 06:51
@Vivelabelgique: Daar zeg je zoiets, wat is het ergste? doen of laten doen? En je hebt gelijk, het is inderdaad nog erger dat de Vlaming dit allemaal laat doen. Ben al zoveel mensen tegengekomen die klagen over de politiek en als je dan vraagt of ze gestemd hebben voor 1 van de partijen aan de macht dan heb je 2 mogelijke reacties, ofwel een opstandige hevige reactie waarbij ze aangeven dat ze niet gestemd hebben op de regerende partijen, ofwel een oorverdovende stilte, deze 2de categorie voelt zich dan betrapt, ze zeggen zelfs niet dat ze op een regerende partij gestemd hebben. Maar ik geef ze dan natuurlijk mee, dat ze geen recht hebben op klagen, ze hebben de charlatans zelf aan de macht gebracht. Waarmee we terug op de beginvraag komen, wat is het ergste, doen of laten doen???? Je hebt overschot van gelijk Vivelabelgique.

De schoofzak
23 april 2012, 07:38
"Doen" was de slagzin van heet Polleke.

De blauwsels hebben dat nu gepikt van hem. Ik zou dat niet gedaan hebben in hun plaats ...

mkb
23 april 2012, 07:41
Zelfbewustzijn en meer vertrouwen in eigen kunnen, dat moeten Open VLD-kandidaten uitstralen!
Sanderke geeft meteen het goede voorbeeld door de kiescampagne af te trappen met een spreekbeurt over de N-VA.

Zelfs hun slogan zijn ze daar gaan pikken:

Txiki
23 april 2012, 07:49
Als zelfbenoemde tooghanger kan het woord "doen" inderdaad zeer grappig overkomen.

Woehaha njem :|

Jackske, het is niet omdat ge een smurf geworden bent, dat ge daarom zicht zou hebben op de VLD'kes in alle gemeenten in Vlaanderen. En nog minder op de lokale situaties in het algemeen. Of heeft de salsaparilla uw hersenen bedwelmd?

Another Jack
23 april 2012, 07:54
Woehaha njem :|

Jackske, het is niet omdat ge een smurf geworden bent, dat ge daarom zicht zou hebben op de VLD'kes in alle gemeenten in Vlaanderen. En nog minder op de lokale situaties in het algemeen. Of heeft de salsaparilla uw hersenen bedwelmd?

Neen, ik laat de trainingsessies hersenen bewelmen aan tooghangers over.

Another Jack
23 april 2012, 07:55
Sanderke geeft meteen het goede voorbeeld door de kiescampagne af te trappen met een spreekbeurt over de N-VA.

Zelfs hun slogan zijn ze daar gaan pikken:

Misschien dat de N-VA het tweede woord uit die slogan kan gebruiken?
Dat zou pas lachen zijn.

guido 007
23 april 2012, 08:05
Zeer toepasselijke slogan van de Open VLD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2012.

Dat kiezers hun politici beoordelen naar hun daden, in plaats van naar de blabla.

Zelfbewustzijn en meer vertrouwen in eigen kunnen, dat moeten Open VLD-kandidaten uitstralen!

Wie gelooft die mensen nog?

Another Jack
23 april 2012, 08:07
Wie gelooft die mensen nog?

Hun kiezers.

guido 007
23 april 2012, 08:09
Genoeg alternatieven voor bleiters als jij.

Bleiters???
Als mensen hun ogen opengaan, zijn dat zeker geen bleiters!
Bij u kan het nog enkele jaren duren hé.

Another Jack
23 april 2012, 08:11
Bleiters???
Als mensen hun ogen opengaan, zijn dat zeker geen bleiters!
Bij u kan het nog enkele jaren duren hé.

Ik zie met mijn ogen open wat de N-VA presteert in de Vlaamse regering.
Ik ben niet onder de indruk.

guido 007
23 april 2012, 08:12
Misschien dat de N-VA het tweede woord uit die slogan kan gebruiken?
Dat zou pas lachen zijn.

U begrijpt duidelijk niets van de politiek van de laatste 2 jaar.
Oogskes zijn blijkbaar nog niet open.
Ga eventueel naar de oogarts, zeker DOEN!

guido 007
23 april 2012, 08:12
Hun kiezers.

De drie man en de paardekop?

guido 007
23 april 2012, 08:12
Ik zie met mijn ogen open wat de N-VA presteert in de Vlaamse regering.
Ik ben niet onder de indruk.

Had ik eerlijk gezegd ook niet van u verwacht hoor.

Another Jack
23 april 2012, 08:13
Trouwens, een rabiate racist (hij verdraagt oa geen opmerkingen van gekleurde agenten) heeft bij de Open VLD niks te zoeken.

guido 007
23 april 2012, 08:13
Trouwens, een rabiate racist (hij verdraagt oa geen opmerkingen van gekleurde agenten) heeft bij de Open VLD niks te zoeken.

:offtopic:

Txiki
23 april 2012, 08:23
Neen, ik laat de trainingsessies hersenen bewelmen aan tooghangers over.

Is dat alles wat je kan komen vertellen, Jack?

Another Jack
23 april 2012, 08:24
Bleiters???
Als mensen hun ogen opengaan, zijn dat zeker geen bleiters!
Bij u kan het nog enkele jaren duren hé.

Dit ging toch over Klarekijk, of niet?

Another Jack
23 april 2012, 08:25
Is dat alles wat je kan komen vertellen, Jack?

Ja. Voorlopig wel.

mkb
23 april 2012, 08:26
Misschien dat de N-VA het tweede woord uit die slogan kan gebruiken?
Dat zou pas lachen zijn.
Hebben ze gedaan hoor: durven aan een minimum van het partijprogramma vasthouden. Bij de VLD was het: durven het programma integraal over boord te smijten.

Misschien is het toch niet zo'n slecht idee om 1/3 van de slogan van de N-VA te pikken, aangezien ze hoogstens 1/3 van het aantal N-VA stemmen zullen halen. 8-)

Another Jack
23 april 2012, 08:28
Hebben ze gedaan hoor: durven aan een minimum van het partijprogramma vasthouden. Bij de VLD was het: durven het programma integraal over boord te smijten.

Misschien is het toch niet zo'n slecht idee om 1/3 van de slogan van de N-VA te pikken, aangezien ze hoogstens 1/3 van het aantal N-VA stemmen zullen halen. 8-)

Had je ook een voorspelling voor de Euromillions van volgende zaterdag?

mkb
23 april 2012, 08:35
Had je ook een voorspelling voor de Euromillions van volgende zaterdag?
5 getallen uit het interval N[1,50] + 2 getallen uit het interval N[1,11].

Another Jack
23 april 2012, 08:37
5 getallen uit het interval N[1,50] + 2 getallen uit het interval N[1,11].

Proficiat,
Op de studiedienst van de N-VA zijn ze op zoek naar mensen met jouw profiel.

Missing Link
23 april 2012, 09:04
Ik vraag me af waarom iemand die een draad opstart over de slogan van de O-VLD, binnen de kortste keren over N-VA aan het lullen is?

Missing Link
23 april 2012, 09:06
De drie man en de paardekop?

Niet overdrijven, aub.

mkb
23 april 2012, 09:06
Ik vraag me af waarom iemand die een draad opstart over de slogan van de O-VLD, binnen de kortste keren over N-VA aan het lullen is?
Hij volgt het voorbeeld van zijn voorzitter. Die was ook van de eerste tot de laatste zin over BDW bezig bij de voorstelling van de campagne.

Missing Link
23 april 2012, 09:08
Tja die voorzitter, hij lispelt als Ka uit Junglebook. Tekenend.
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110629021535/disney/images/thumb/8/81/Junglebook-disneyscreencaps_com-6045.jpg/258px-Junglebook-disneyscreencaps_com-6045.jpg

Another Jack
23 april 2012, 09:13
Sanderke geeft meteen het goede voorbeeld door de kiescampagne af te trappen met een spreekbeurt over de N-VA.

Zelfs hun slogan zijn ze daar gaan pikken:

Ziehier de man die de N-VA in deze discussie introduceerde.

mkb
23 april 2012, 09:16
Ziehier de man die de N-VA in deze discussie introduceerde.
Nee hoor, dat deed je voorzitter. Eerste woorden van zijn toespraak: Beste Bart De Wever.

Another Jack
23 april 2012, 09:20
Nee hoor, dat deed je voorzitter. Eerste woorden van zijn toespraak: Beste Bart De Wever.

Ah, zit onze voorzitter hier op het forum?

ViveLaBelgique
23 april 2012, 09:21
Sanderke geeft meteen het goede voorbeeld door de kiescampagne af te trappen met een spreekbeurt over de N-VA.

Zelfs hun slogan zijn ze daar gaan pikken:

Blijkbaar zijn ze bij de N-VA trage denkers. Ze zitten nog altijd in het stadium van het denken. Je kan natuurlijk argumenteren dat ze al in het stadium zitten van durven laten doen.

Niet slecht gezien van de marketing bij Open VLD om uit de verkiezingsslogan van N-VA over te nemen. Uiteindelijk heeft Bart De Wever openlijk verklaard dat hij veel gekopieerd heeft uit het sociaaleconomisch programma van Open VLD.

Steben
23 april 2012, 09:22
Slogan van de NVA in 2010 was veel te ingewikkeld voor de metselaars. Dus hebben ze enkel "doen" overgehouden en "durven" en "denken" laten vallen.

mkb
23 april 2012, 09:23
Ah, zit onze voorzitter hier op het forum?
Geen idee. We zitten hier echter wel in een draad over de VLD campagne, waarbij jou voorzitter bij de aftrap meer over de N-VA sprak dan over zijn eigen partij.

Missing Link
23 april 2012, 09:27
Geen idee. We zitten hier echter wel in een draad over de VLD campagne, waarbij jou voorzitter bij de aftrap meer over de N-VA sprak dan over zijn eigen partij.

Daar had hij eigenlijk wel gelijk in: over N-VA valt ook veel meer te zeggen dat over de Smurfen.

Missing Link
23 april 2012, 09:31
Ze hadden beter de slogan "Gedaan" genomen: die ligt veel korter bij de realiteit.

mkb
23 april 2012, 09:33
Ze hadden beter de slogan "Gedaan" genomen: die ligt veel korter bij de realiteit.
:lol:

Another Jack
23 april 2012, 09:37
Een voorstel voor de Vlaams nationalisten
"Weer niks gedaan"

Missing Link
23 april 2012, 09:40
Een voorstel voor de Vlaams nationalisten
"Weer niks gedaan"

En weer begint hij over anderen, hé!

Blijf eens bij je eigen topic, man!

Is dat nu zo moeilijk? Of is er over dat topic eigenlijk niets zinnigs te zeggen?

Another Jack
23 april 2012, 09:41
En weer begint hij over anderen, hé!

Blijf eens bij je eigen topic, man!

Is dat nu zo moeilijk? Of is er over dat topic eigenlijk niets zinnigs te zeggen?

Je hoeft niet te blaffen.
Ik ben je vrouw niet.

Txiki
23 april 2012, 09:43
En weer begint hij over anderen, hé!

Blijf eens bij je eigen topic, man!

Is dat nu zo moeilijk? Of is er over dat topic eigenlijk niets zinnigs te zeggen?

Het komt er bij den Jack op neer dat wij allemaal die slogan de perfecte slogan moeten vinden voor de VLD en geen enkele opmerking mogen maken daarover.

Eigenlijk is deze draad niet bedoeld als discussiedraad. Het is een "Ja Jack, ge hebt 100% gelijk- en juicht mensen juicht-draad".

Txiki
23 april 2012, 09:44
Je hoeft niet te blaffen.
Ik ben je vrouw niet.

Wat is eigenlijk de omtrek van de pot waarrond je rondjes loopt nu?

guido 007
23 april 2012, 09:47
Ah, zit onze voorzitter hier op het forum?

Hij citeerde de voorzitter van OVLD

Another Jack
23 april 2012, 09:47
Het komt er bij den Jack op neer dat wij allemaal die slogan de perfecte slogan moeten vinden voor de VLD en geen enkele opmerking mogen maken daarover.

Eigenlijk is deze draad niet bedoeld als discussiedraad. Het is een "Ja Jack, ge hebt 100% gelijk- en juicht mensen juicht-draad".

Zo wil ik het horen.

Another Jack
23 april 2012, 09:48
Wat is eigenlijk de omtrek van de pot waarrond je rondjes loopt nu?

5 getallen uit het interval N[1,50] + 2 getallen uit het interval N[1,11].

guido 007
23 april 2012, 09:48
Blijkbaar zijn ze bij de N-VA trage denkers. Ze zitten nog altijd in het stadium van het denken. Je kan natuurlijk argumenteren dat ze al in het stadium zitten van durven laten doen.

Niet slecht gezien van de marketing bij Open VLD om uit de verkiezingsslogan van N-VA over te nemen. Uiteindelijk heeft Bart De Wever openlijk verklaard dat hij veel gekopieerd heeft uit het sociaaleconomisch programma van Open VLD.

Het geloven dat ze nog in het denkstadium zitten bij de N-VA laat ik volledig voor uw rekening. Het feit dat u hen ervan verdenkt dat ze denken is al ietske meer dan dat we van de OVLD mogen verwachten.

guido 007
23 april 2012, 09:49
Blijkbaar zijn ze bij de N-VA trage denkers. Ze zitten nog altijd in het stadium van het denken. Je kan natuurlijk argumenteren dat ze al in het stadium zitten van durven laten doen.

Niet slecht gezien van de marketing bij Open VLD om uit de verkiezingsslogan van N-VA over te nemen. Uiteindelijk heeft Bart De Wever openlijk verklaard dat hij veel gekopieerd heeft uit het sociaaleconomisch programma van Open VLD.

Het geloven dat ze nog in het denkstadium zitten bij de N-VA laat ik volledig voor uw rekening. Het feit dat u hen ervan verdenkt dat ze denken is al ietske meer dan dat we van de OVLD mogen verwachten.

guido 007
23 april 2012, 09:49
Blijkbaar zijn ze bij de N-VA trage denkers. Ze zitten nog altijd in het stadium van het denken. Je kan natuurlijk argumenteren dat ze al in het stadium zitten van durven laten doen.

Niet slecht gezien van de marketing bij Open VLD om uit de verkiezingsslogan van N-VA over te nemen. Uiteindelijk heeft Bart De Wever openlijk verklaard dat hij veel gekopieerd heeft uit het sociaaleconomisch programma van Open VLD.

Het geloven dat ze nog in het denkstadium zitten bij de N-VA laat ik volledig voor uw rekening. Het feit dat u hen ervan verdenkt dat ze denken is al ietske meer dan dat we van de OVLD mogen verwachten.

guido 007
23 april 2012, 09:49
Blijkbaar zijn ze bij de N-VA trage denkers. Ze zitten nog altijd in het stadium van het denken. Je kan natuurlijk argumenteren dat ze al in het stadium zitten van durven laten doen.

Niet slecht gezien van de marketing bij Open VLD om uit de verkiezingsslogan van N-VA over te nemen. Uiteindelijk heeft Bart De Wever openlijk verklaard dat hij veel gekopieerd heeft uit het sociaaleconomisch programma van Open VLD.

Het geloven dat ze nog in het denkstadium zitten bij de N-VA laat ik volledig voor uw rekening. Het feit dat u hen ervan verdenkt dat ze denken is al ietske meer dan dat we van de OVLD mogen verwachten.

guido 007
23 april 2012, 09:51
Een voorstel voor de Vlaams nationalisten
"Weer niks gedaan"

Jack, ik hoop voor dat u nog gerust slaapt met de N-VA in uw hoofd, in uw buik, in uw tenen (eigenlijk met N-VA overal in uw lijf).

Another Jack
23 april 2012, 09:52
Kan je het nog éénmaal herhalen?

guido 007
23 april 2012, 09:54
Een prima slogan die O VLD bedacht heeft.
Je moet er maar opkomen hé.

Een slogan die de volledige lading dekt.
Proficiat!

guido 007
23 april 2012, 09:54
Kan je het nog éénmaal herhalen?

Tegen wie heeft u het?

morte-vivante
23 april 2012, 09:59
Doen!

De gemeentelijke spaarpot erdoor jagen? Doen!
Dat aanvullen met een gat van 2.7 miljoen euro? Doen!
De gemeentelijke creche sluiten wegens geen geld, maar wel de katholieke basisschool een lening geven ter waarde van 5 miljoen euro aan 1% rente over 70 jaar? Doen!
Een nieuw gemeentehuis zetten en 40% boven de oorspronkelijke raming zitten? Doen!
Gemeentelijke gronden verkopen aan bevriende projectontwikkelaars voor een prijsje en in ruil een appartementje of 2 krijgen? Doen!

Dit biedt perspectieven, die slogan... eens wat verder uitwerken tegen de volgende gemeentelijke nieuwsbrief...

Another Jack
23 april 2012, 10:03
Een prima slogan die O VLD bedacht heeft.
Je moet er maar opkomen hé.

Een slogan die de volledige lading dekt.
Proficiat!

:thumbsup:

HRobin
23 april 2012, 10:07
5 getallen uit het interval N[1,50] + 2 getallen uit het interval N[1,11].

Typisch, het werk door een ander laten doen en zelf de vruchten plukken :roll:

Volgens de forum-regels had je hier een citaat van moeten maken met bronvermelding ;-)

guido 007
23 april 2012, 10:09
Typisch, het werk door een ander laten doen en zelf de vruchten plukken :roll:

Volgens de forum-regels had je hier een citaat van moeten maken met bronvermelding ;-)

hoeveel B punten zijn dit? :lol:

Another Jack
23 april 2012, 10:10
5 getallen uit het interval N[1,50] + 2 getallen uit het interval N[1,11].

Zo beter?

Klarekijk
23 april 2012, 10:14
Genoeg alternatieven voor bleiters als jij.

Daarom kom ik bij ten rade . maar niet de SP

Another Jack
23 april 2012, 10:16
Daarom kom ik bij ten rade . maar niet de SP

Dat is duidelijk.

guido 007
23 april 2012, 10:18
Dat is duidelijk.

Inderdaad, dat is een zeer klare kijk op de dingen hé Jack.

Another Jack
23 april 2012, 10:19
Inderdaad, dat is een zeer klare kijk op de dingen hé Jack.

Ja, iedereen heeft zo zijn eigen normen, natuurlijk.

Klarekijk
23 april 2012, 10:22
Dat is duidelijk.

Aleee , geef mij nu een keer duidelijk advies ?

Maar met mijn twee kloten aan de linker kant van mijn balzak lopen zie ik niet zitten hoor . en Vlaams belang ook niet .

Of er van de rest nog een zuiver ras is met een standpunt dat weet ik niet

Klarekijk
23 april 2012, 10:25
Vandaag is het heel gemakkelijk om te uit te maken voor wie je absoluut niet wil kiezen . maar voor wie er over blijft wil je eigenlijk ook niet kiezen .

Another Jack
23 april 2012, 10:25
Aleee , geef mij nu een keer duidelijk advies ?

Maar met mijn twee kloten aan de linker kant van mijn balzak lopen zie ik niet zitten hoor . en Vlaams belang ook niet .

Of er van de rest nog een zuiver ras is met een standpunt dat weet ik niet

Ik adviseer u gewoon rustig verder naar uw zuivere raskloten te staren.
Het antwoord zal vanzelf komen.

guido 007
23 april 2012, 10:44
Ik adviseer u gewoon rustig verder naar uw zuivere raskloten te staren.
Het antwoord zal vanzelf komen.

:lol:

Another Jack
23 april 2012, 10:46
:lol:

;-)

Steben
23 april 2012, 13:21
Let wel jongens, "doen!" is gericht naar de kiezer he!
Blauwen werken niet. Die laten werken.
19e eeuw is terug.

Another Jack
23 april 2012, 13:46
Let wel jongens, "doen!" is gericht naar de kiezer he!
Blauwen werken niet. Die laten werken.
19e eeuw is terug.

Je auto is van vorige eeuw.
Je politieke denkbeelden zijn van 2 eeuwen geleden.

Ga je me tot een duel uitdagen?

Klarekijk
23 april 2012, 13:51
Je auto is van vorige eeuw.
Je politieke denkbeelden zijn van 2 eeuwen geleden.

Ga je me tot een duel uitdagen?

Het is toch zo fijn om U uit te dagen .

Ik ben zo gelukkig als ik U kan blij maken , een lettertje , en het is genoeg voor U ,om op de man te spelen , en dan kan je in uw spiegeltje kijken hoe gelukkig je bent . heb je al een spiegeltje naast U PC scherm ?

Another Jack
23 april 2012, 13:54
Het is toch zo fijn om U uit te dagen .

Ik ben zo gelukkig als ik U kan blij maken , een lettertje , en het is genoeg voor U ,om op de man te spelen , en dan kan je in uw spiegeltje kijken hoe gelukkig je bent . heb je al een spiegeltje naast U PC scherm ?

Heb ik gezegd dat je mocht stoppen met staren?

Klarekijk
23 april 2012, 13:58
Heb ik gezegd dat je mocht stoppen met staren?

Hooooooooo , alleen kijken , aankomen nie ?

Another Jack
23 april 2012, 14:10
Hooooooooo , alleen kijken , aankomen nie ?

Vooral niet aankomen!
Als de twee rasechte teelballen aan de linkerkant mekaar raken kan dat uiterst pijnlijk zijn.

Misschien gaat het niet vanzelf over en raadpleeg je best een arts...

Klarekijk
23 april 2012, 14:20
Vooral niet aankomen!
Als de twee rasechte teelballen aan de linkerkant mekaar raken kan dat uiterst pijnlijk zijn.

Misschien gaat het niet vanzelf over en raadpleeg je best een arts...

Mijn vrouwtje is nog jong , die weet ze nog uit elkaar te houden .

Maar vooral niet allebei links heb ik haar gevraagt , enof ze nog lang in Vlaanderen mijn land zullen blijven weet ik niet .

Another Jack
23 april 2012, 14:22
Mijn vrouwtje is nog jong , die weet ze nog uit elkaar te houden .

Maar vooral niet allebei links heb ik haar gevraagt , enof ze nog lang in Vlaanderen mijn land zullen blijven weet ik niet .

Je moet dat niet aan je vraag vrouwen maar aan een arts, die heeft daar een speciaal soort ring voor, speciaal gemaakt voor teelbaltorsies.

Klarekijk
23 april 2012, 14:25
Je moet dat niet aan je vraag vrouwen maar aan een arts, die heeft daar een speciaal soort ring voor, speciaal gemaakt voor teelbaltorsies.

Das ongezond , voor mij geen ring , ik heb liever dat ze los in t'zakske hangen .

Bovendien erg ongezond het doel van een teeltbalzak is dat ze een beetje losjes in de wind hangen , omdat dan de themperatuur van de ballen iets lager ligt en dat is beter voor de kwaliteit van het zaad . Dus spannende onderbroek de hele dag is niet zo goed , en ne ring zeker niet

Steben
23 april 2012, 14:34
Je auto is van vorige eeuw.
Je politieke denkbeelden zijn van 2 eeuwen geleden.

Ga je me tot een duel uitdagen?

:lol:
één van mijn auto's is van vorige eeuw, nog net niet oldtimer zelfs.
jammer genoeg.

En nu on topic
Het is juist ik die vind dat de blauwen blijven steken zijn. Zoals iedereen. Je bent nu eenmaal blauw of je bent het niet he.

Duel?

DOEN !!!! :-P

fonne
23 april 2012, 19:04
"Doen" is dus écht de slogan waarmee O-VLD naar de verkiezingen wil gaan. Ik dacht dat het om te lachen was. :?

Wie dacht dat "Nooit Opgeven" de grootste communicatieflater ooit was in een verkiezingscampagne zal nu zijn mening moeten herzien. Werkt Slangen terug voor Ø-VLD of zo?

fonne
23 april 2012, 19:04
Schiep God al die volkeren tezelfder tijd?

God neemt zijn tijd. Of beter: hij schept zich tijd:lol:

fonne
23 april 2012, 19:06
Sanderke geeft meteen het goede voorbeeld door de kiescampagne af te trappen met een spreekbeurt over de N-VA.

Zelfs hun slogan zijn ze daar gaan pikken:

Alleen het denken en durven hebben ze eraf gelaten. Dat zou al te belachelijk geklonken hebben voor een liberale partij.

Another Jack
23 april 2012, 19:07
God neemt zijn tijd. Of beter: hij schept zich tijd:lol:

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Another Jack
23 april 2012, 19:11
Alleen het denken en durven hebben ze eraf gelaten. Dat zou al te belachelijk geklonken hebben voor een liberale partij.

Maar zo niet belachelijk als een christelijke solidaristische partij.
Waar trouwens geen hond in gëinteresseerd is.

Heb je al eens met Max gesproken?

fonne
23 april 2012, 19:13
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Of ge begrijpt het antwoord niet natuurlijk. Zou ook kunnen, niet?

Another Jack
23 april 2012, 19:15
Of ge begrijpt het antwoord niet natuurlijk. Zou ook kunnen, niet?

Dat zou kunnen.

fonne
23 april 2012, 19:50
Maar zo niet belachelijk als een christelijke solidaristische partij.
Waar trouwens geen hond in gëinteresseerd is.

Waar honden in geïnteresseerd zijn, laat me koud. Zelfs als het blauwe honden (http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Dog_Coalition) zijn;-)

Heb je al eens met Max gesproken?
Het is spijtig dat de ideeën van het christelijk solidarisme gekaapt zijn door neo-fascisten.

Steben
23 april 2012, 21:06
Waar honden in geïnteresseerd zijn, laat me koud. Zelfs als het blauwe honden (http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Dog_Coalition) zijn;-)

Het is spijtig dat de ideeën van het christelijk solidarisme gekaapt zijn door neo-fascisten.

het is nochtans een redelijk lange tijd overeind gebleven na WO II in het hoofd van velen en genekt door individualisme en beetje val van koude oorlog

Vlaanderen Boven
23 april 2012, 21:08
het is nochtans een redelijk lange tijd overeind gebleven na WO II in het hoofd van velen en genekt door individualisme en beetje val van koude oorlog

Natuurlijk. We wonen eigenlijk nog steeds in een corporatistische staat, al is die sinds de jaren '70 stevig uitgehold.

Another Jack
24 april 2012, 11:40
Waar honden in geïnteresseerd zijn, laat me koud. Zelfs als het blauwe honden (http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Dog_Coalition) zijn;-)

Het is spijtig dat de ideeën van het christelijk solidarisme gekaapt zijn door neo-fascisten.

Het is natuurlijk uw goed recht om als politiek curiosum door het leven te gaan.

fonne
24 april 2012, 12:24
Het is natuurlijk uw goed recht om als politiek curiosum door het leven te gaan.

Toch beter dan als een gehersenspoelde die als zombie door het leven gaat, niet meer in staat om nog zelfstandig te denken.

Steben
24 april 2012, 12:31
Natuurlijk. We wonen eigenlijk nog steeds in een corporatistische staat, al is die sinds de jaren '70 stevig uitgehold.

zo zie je maar : uitholling is nooit goed.

morte-vivante
24 april 2012, 12:34
ik vind het fantastisch, die slogan

dit biedt echt perspectieven voor onze volgende nieuwsbrief :lol:

Effect
24 april 2012, 13:07
Het is spijtig dat de ideeën van het christelijk solidarisme gekaapt zijn door neo-fascisten.

Solidarisme IS fascisme. Het is gewoon newspeak omdat fascisme en nazisme niet meer zo goed bekken sinds 1945.

Steben
24 april 2012, 13:22
Solidarisme IS fascisme. Het is gewoon newspeak omdat fascisme en nazisme niet meer zo goed bekken sinds 1945.

op zich is dat fout
nazisme =/= fascisme =/= fascistoïd =/= autoritarisme

totalitaire aspect niet uit het oog verliezen.
Ik geef wel toe dat je gemakkelijk de fout kan overnemen.
Fascisten gaan zelf solidarisme foutief vereenzelvigen met hun fascisme, omdat het hen goed uitkomt. Maar solidarisme is niet totallitair. Tis te zeggen: niet meer dan democratie bv.

Effect
24 april 2012, 14:02
op zich is dat fout
nazisme =/= fascisme =/= fascistoïd =/= autoritarisme

totalitaire aspect niet uit het oog verliezen.
Ik geef wel toe dat je gemakkelijk de fout kan overnemen.
Fascisten gaan zelf solidarisme foutief vereenzelvigen met hun fascisme, omdat het hen goed uitkomt. Maar solidarisme is niet totallitair. Tis te zeggen: niet meer dan democratie bv.

Met dat probleem dat solidarisme een inhoudsloze term is, en evengoed gedekt wordt door socialisme. Maar omdat socialisme de vijand is voor rechtse stromingen, maar ze wel links gedachtengoed nodig hebben, wordt solidarisme gebruikt voor een rechtse vorm van socialisme in een nationalistisch kader. Nu moet je eens raden welke afkorting daarvoor bestaat....

roger verhiest
24 april 2012, 14:36
Lang over moeten nadenken precies? Maar natuurlijk is dat universeel. God schiep alle volkeren op aarde, en allemaal streven ze naar zelfbeschikking. En dat gunnen we hen allemaal, zonder uitzondering.

Als God iets niét schiep waren het "volkeren" dat is een creatie van feodale machthebbers (lees : gewapende benden rovers)

Another Jack
24 april 2012, 14:47
Toch beter dan als een gehersenspoelde die als zombie door het leven gaat, niet meer in staat om nog zelfstandig te denken.

Ik geen christenman, fonne.

Vlaanderen Boven
24 april 2012, 15:01
zo zie je maar : uitholling is nooit goed.

Met de globalisering en de opkomst van nieuwe productiewijzen was dat bijna onvermjdelijk. De één of andere hoogopgleide die werkt voor een KMO heeft er geen belang bij lid te worden van een vakbond.

Vlaanderen Boven
24 april 2012, 15:08
Met dat probleem dat solidarisme een inhoudsloze term is, en evengoed gedekt wordt door socialisme. Maar omdat socialisme de vijand is voor rechtse stromingen, maar ze wel links gedachtengoed nodig hebben, wordt solidarisme gebruikt voor een rechtse vorm van socialisme in een nationalistisch kader. Nu moet je eens raden welke afkorting daarvoor bestaat....

Het economisch programma van 'de fascisten' is tussen 1950 en de oliecrisis bijna punt voor punt toegepast in de continentale West-Europese staten. In Nederland hebben ze de meeste maatregelen ingevoerd door de Duitse bezetter, zoals de hervorming van het pensioenstelsel, zelfs gewoon behouden na de oorlog.
Dat is ook helemaal geen socialisme, want de nadruk ligt eerder op het verdoezelen dan op het wegvagen van de klassentegenstellingen, om zo de eenheid van de natie te benadrukken.

Steben
24 april 2012, 15:49
Het economisch programma van 'de fascisten' is tussen 1950 en de oliecrisis bijna punt voor punt toegepast in de continentale West-Europese staten.

dat wil men maar niet weten... zowel de sossen als de neonazis :lol:
maar het maakt beide beetje overbodig
niet voor niets dat "populistisch rechts" eerder liberaal is

Lavox
24 april 2012, 16:47
Denken. Durven. Doen.

Bij de Open VLD vergeten ze een belangrijke stap, denken :-D

Max van Dietschland
24 april 2012, 17:09
Solidarisme IS fascisme. Het is gewoon newspeak omdat fascisme en nazisme niet meer zo goed bekken sinds 1945.

Adolf Daens is een fascist volgens u, waarvan akte....

peter1962
24 april 2012, 17:29
Solidarisme IS fascisme. Het is gewoon newspeak omdat fascisme en nazisme niet meer zo goed bekken sinds 1945.

dat denk ik ook, diegenen die dat willen ontkennen draaien gewoon rond de pot.

Max van Dietschland
24 april 2012, 17:43
Zucht....

Solidarisme kan deel uitmaken van een fascistische ideologie, maar beiden zijn niet hetzelfde.

Je kan als echte Christendemocraat, (geen tjeef !!! en zeker geen Cd&V'er), ook solidarist zijn.

fonne
24 april 2012, 22:47
Solidarisme IS fascisme. Het is gewoon newspeak omdat fascisme en nazisme niet meer zo goed bekken sinds 1945.

Totale onzin. Wat is er fascistisch of nazistisch aan de ideeën van bv. Heinrich Pesch?

fonne
24 april 2012, 22:48
dat denk ik ook, diegenen die dat willen ontkennen draaien gewoon rond de pot.
Het kan natuurlijk ook zijn dat sommige mensen gewoon niet weten waar ze over praten. Er is ooit een solidarist gezwicht voor totalitarism, dus alle solidaristen zijn totalitaristisch?

peter1962
24 april 2012, 23:31
Het kan natuurlijk ook zijn dat sommige mensen gewoon niet weten waar ze over praten. Er is ooit een solidarist gezwicht voor totalitarism, dus alle solidaristen zijn totalitaristisch?

Het is niet omdat jij hier even komt flashen met een katholieke filosoof dat dit de feiten zou veranderen. Het solidarisme als georganiseerde strekking kenden we als het Verdinaso. Zwartzakken.
Een keer is genoeg geweest.

fonne
26 april 2012, 21:31
Het is niet omdat jij hier even komt flashen met een katholieke filosoof dat dit de feiten zou veranderen. Het solidarisme als georganiseerde strekking kenden we als het Verdinaso. Zwartzakken.
Een keer is genoeg geweest.


Het liberalisme als georganiseerde strekking kenden we als de doodseskaders van Pinochet, .... .
Een keer is genoeg geweest, of?

Het socialisme als georganiseerde strekking kenden we als Pol Pot, Stalin Mao, Mugabe, .... genocidaire dictators dus.
Twintig keer is toch al ruim genoeg geweest, of?