PDA

View Full Version : E-services Electrabel


kameleon
22 april 2012, 17:00
Deze zijn toch gratis ? Ik wil mijn account activeren, maar ik vertrouw ze voor geen haar. Iemand die kan bevestigen dat er geen verborgen kosten aan vasthangen ? :-)

Txiki
22 april 2012, 18:07
Deze zijn toch gratis ? Ik wil mijn account activeren, maar ik vertrouw ze voor geen haar. Iemand die kan bevestigen dat er geen verborgen kosten aan vasthangen ? :-)

Vraag dat eens aan Electrabel he, kameel.

Xenophon
22 april 2012, 18:22
Vraag dat eens aan Electrabel he, kameel.

Daar moet je eerst je account voor activeren.

Ik probeerde "mijn telenet" account te activeren, maar blijkbaar wordt mijn identiteitskaartnummer niet aanvaard. Ik kon dan een formulier invullen online om dat probleem op te lossen, ik moest daarbij mijn klantennummer invoeren, en ook dat werd uiteraard niet aanvaard.

Henri1
22 april 2012, 19:18
Deze zijn toch gratis ? Ik wil mijn account activeren, maar ik vertrouw ze voor geen haar. Iemand die kan bevestigen dat er geen verborgen kosten aan vasthangen ? :-)

Ik zou het niet doen. ;-)

Txiki
22 april 2012, 21:24
Ik zou het niet doen. ;-)

:-D

Wie weet wat gebeurt er dan. Spannend. Misschien ontploft zijne pc. 8-)

Scherven A. Mok
23 april 2012, 11:22
Daar moet je eerst je account voor activeren.

Ik probeerde "mijn telenet" account te activeren, maar blijkbaar wordt mijn identiteitskaartnummer niet aanvaard. Ik kon dan een formulier invullen online om dat probleem op te lossen, ik moest daarbij mijn klantennummer invoeren, en ook dat werd uiteraard niet aanvaard.

Mijn Telenet bij Electrabel ? Goe bezig :mrgreen:

Henri1
23 april 2012, 11:57
:-D

Wie weet wat gebeurt er dan. Spannend. Misschien ontploft zijne pc. 8-)

Dikke vette factuur ?

Txiki
23 april 2012, 13:48
Dikke vette factuur ?

:?:

Xenophon
23 april 2012, 13:53
Mijn Telenet bij Electrabel ? Goe bezig :mrgreen:

Hahahah!

Bolleke Wol
23 april 2012, 14:00
Vraag dat eens aan Electrabel he, kameel.

Dat lijkt me nu net géén goed idee.
Wij van wc eend adviseren wc eend.

Txiki
23 april 2012, 14:16
Dat lijkt me nu net géén goed idee.
Wij van wc eend adviseren wc eend.

Jamma die van wc eend moeten u wel op papier kunnen geven of er kosten bij komen als ge uwen online account activeert.