PDA

View Full Version : van verliefd worden*****


revoleto
16 mei 2012, 01:35
Vrede op u
Bij het starten van een nieuwe romantische relatie, een reeks van fysiologische veranderingen in het lichaam voorkomen en de negatieve invloed op zijn gezondheid, zo waarschuwen wetenschappers van dat ....

West gaf zichzelf de vrijheid om immoraliteit en de aard van emotionele relaties te oefenen om een deel van het dagelijks leven worden, en met de opkomst van deze praktijken begonnen te veel problemen en ziekten verschijnen. De wetenschappers begonnen om te waarschuwen voor het gevaar van dit fenomeen.

Professor Martin bijtend van het Imperial College: "Als je verliefd wordt, de lichamen gaan door middel van een serie van continuüm van emoties en passies en dat de liefde leidt tot een aantal van de effecten van fysieke en organische voor de hand liggende - zoals de iris zich uitbreidt en de handen Taatariqan en de hartslag neemt snel toe en is van toepassing hormoon Adrnalin in grote hoeveelheden in het lichaam - die leidt onvermijdelijk tot het optreden van problemen in het lichaam. "

De ziekten veroorzaakt door werkdruk en stress symptomen die lijken op die welke worden veroorzaakt door een val in de liefde. Daarom is de wetenschappers waarschuwen voor de verwoestende effecten "op de praktijk van" liefde tussen de geslachten, en worden geadviseerd om te trouwen, want het is de beste manier om het lichaam te voorkomen dat ziekten, mentale en fysieke gezondheid.

Wanneer een man kijkt naar vrouwen met een verlangen, de psychologische en fysiologische veranderingen in het lichaam voorkomen, zegt professor Martin bijtende De iris is het uitbreiden en Taatariqan handen en hartslag verhoogt snel en Adrnalin hormoon in grote hoeveelheden in het lichaam toe te passen en dit zal onvermijdelijk leiden tot veel problemen. Daarom raden wetenschappers om romantische relaties, De Glorie van God, te voorkomen is dit niet wat onder bevel van de islam, als hij zegt: ((19) Waarlijk, zij die er genoegen in scheppen, lasteringen omtrent de ware geloovigen te verspreiden, zullen eene pijnlijke straf ondergaan. Zoowel in deze wereld als in de volgende. God weet, maar gij weet niets.

(20) Indien God niet lankmoedig en genadig omtrent u ware en zich barmhartig betoonde, dan zoudt gij zijne wraak hebben gevoeld. (21) O ware geloovigen! volgt de stappen van den duivel niet; want wie de stappen des duivels volgt, aan dien zal hij menigvuldige misdaden bevelen, en datgene wat niet geoorloofd is. Indien God niet zoo lankmoedig en genadig omtrent u ware, dan zouden er niet zoovelen uwer van hunne schuld zijn gezuiverd geworden; maar God zuivert wie hem behaagt; want God hoort en ziet alles.
) [Noer: 19-21].

Geliefde en zeggen dat dit niet veroorzaakt door de islam veertien eeuwen geleden? En zie ik het vers: ((40) Maar hij die de verschijning voor zijn Heer zal hebben gevreesd, en zijne ziel in hare lusten zal hebben bedwongen.
(41) Waarlijk, het paradijs zal zijne belooning zijn.) [Pluckers: 40-41]. Deze verzen rechten beëindigd om verliefd op zichzelf.
Deze verzen vertellen ons weer oogluikend aan een emotionele relatie te vermijden "buiten het huwelijk," de Almachtige zegt: ((30) Zeg tot de ware geloovigen, dat zij hunne oogen beheerschen en zich van onzedelijke handelingen onthouden, dit zal reiner voor hen wezen; want God is wel bekend met datgene wat zij doen.)
[Nur:
30].
Hier is een belangrijk signaal van het belang van het verlagen van de blik en het houden van de vagina en dat prijst de ziel en het lichaam (dat is reiner voor hen), en om te gaan met dit probleem (voor elk van het lijden van) de oplossing in het vers: (God is de hoogte van hetgeen zij doen), dat wil zeggen, als je het gevoel de controle van God aan u in elk moment, zal dit kunt u uw acties controleren en dat God je ziet en hoort en weet alles te realiseren.
Veel verzen te verbieden de verzekeraar van het vallen in de zonde, God zegt: ((32) Vrees het overspel; want het is zonde en eene slechte weg. [Isra32:]. De Nhtna vers uit het naderen van de oorzaken van het verlangen, zoals overspel en spraak buiten het wettelijk kader, en daarom hebben we ons te houden van de gevolgen van emotionele relaties.

Tot slot zeg ik tegen alle tests hem God in sommige van deze relaties die zijn snel te bekeren en tot God terug te keren, en te bezetten jezelf nuttig werk en maken het belangrijkste werk in je leven is het boek van God houden en na te denken, hetgeen profiteert u in deze wereld en het moment van de dood in het graf en als ze voldoen aan uw Heer.

En ik zal je laten zien, lieve broer op het werk van een zeer eenvoudige, maar zeer effectief bij de behandeling van deze situatie is om het gebed te houden, want het gebed is de beste behandeling voor mijn overtredingen en immoraliteit, Allah zegt: ((45) Herdenkt wat u van het boek des Korans werd geopenbaard, en weest standvastig in het gebed; want het gebed behoedt den mensch voor vele misdaden en voor hetgeen laakbaar is, en de herdenkingen van God is zeker een der belangrijkste plichten: God weet wat gij doet.)
[Spider: 45].

vrijevlaming
16 mei 2012, 08:27
http://2.bp.blogspot.com/-pxd19pV8w_c/TftjRNycB6I/AAAAAAAACQ8/IJtVuUgUU58/s1600/call_someone_who_cares.jpg

revoleto
18 mei 2012, 02:15
احمد ديدات الزواج و الطلاق فالإسلام - راااااائع - YouTube

Vlaanderen Boven
18 mei 2012, 02:53
Okee. Mij heeft hij overtuigd. Vanaf nu ben ik moslim.

From_Vlaanderen
18 mei 2012, 13:50
Ah menier de marokkaan, gij zijt moslim, maar ik zen slim, wanaa?

vrijevlaming
18 mei 2012, 13:53
http://www.youtube.com/watch?v=oaAiRtqik14

Libro
18 mei 2012, 14:03
Wie verspilt er nu zijn tijd aan verliefd worden of aan de posts van Revoleto?

From_Vlaanderen
18 mei 2012, 14:05
Wie verspilt er nu zijn tijd aan verliefd worden of aan de posts van Revoleto?

Voila, een wijf moet ge tuigen aan de hand van een check-list.

Cynara Cardunculus
18 mei 2012, 14:22
ik heb het altijd al gedacht: die moslimvrouwen zijn gewoon prostituees. Ge kunt ze tijdelijk inhuren (dat noemen ze dan tijdelijk "huwelijk"), of gewoon tot ge ze beu zijt (maar dat kost dan wel meer, bruidsschat, onderhoud, onderhoud van de kinderen).

Maar meer is er dus niet aan.

Vandaar dat ze hun "huwelijk" gewoon gebruiken als bron van inkomsten en importpolitiek.
Ze spreiden hun benen dus enkel als "part of the deal" en zeker niet uit passie want dat is dus foei!

eindelijk komt er eens een muzelman ons duidelijk maken dat in dat geloof "liefde" enkel voor de maangod en zijn profeet kan zijn, en zeker niet voor de akker waaruit uw kinderen voortkomen.

Libro
18 mei 2012, 14:29
Voila, een wijf moet ge tuigen aan de hand van een check-list.

???????:?

From_Vlaanderen
18 mei 2012, 14:30
???????:?

Ahja wie houdt er zich nu bezig met verliefd worden...

C2C
18 mei 2012, 14:35
Vrede op u, in u, over u, en achter u. En daarna goed wassen met antibacteriële zeep.

Libro
18 mei 2012, 14:37
Ahja wie houdt er zich nu bezig met verliefd worden...

Zoals zovelen heb ik gewoon mijn buik vol van vrouwen (zonder daarom meteen Raf achterna te lopen hé).

From_Vlaanderen
18 mei 2012, 15:34
Zoals zovelen heb ik gewoon mijn buik vol van vrouwen (zonder daarom meteen Raf achterna te lopen hé).

Ikke even niet hoor, maar dat kan uiteraard terug veranderen. :lol:

Bolleke Wol
18 mei 2012, 15:45
Zoals zovelen heb ik gewoon mijn buik vol van vrouwen (zonder daarom meteen Raf achterna te lopen hé).

Ge kunt ze ni aan bedoelt ge? :-P

From_Vlaanderen
18 mei 2012, 15:56
Ge kunt ze ni aan bedoelt ge? :-P

Pas op ze, ik kan hier verhalen vertellen waarvan gij ook wel zult zeggen: "fuck seg".

Bolleke Wol
18 mei 2012, 16:09
Pas op ze, ik kan hier verhalen vertellen waarvan gij ook wel zult zeggen: "fuck seg".

Hey, vrouwen en hun hormonen, daar kan ik ook wel een boompje over opzetten ze. 8O

From_Vlaanderen
18 mei 2012, 17:14
Hey, vrouwen en hun hormonen, daar kan ik ook wel een boompje over opzetten ze. 8O

Dat ze gewoon kwaad worden en dat ge daar ambras mee hebt das niks, maar als ze zo hele leugens op poten beginnen zetten...

Libro
18 mei 2012, 17:44
Ge kunt ze ni aan bedoelt ge? :-P

Wacht maar tot dat gij serieus begint te verkeren...

Libro
18 mei 2012, 17:44
Dat ze gewoon kwaad worden en dat ge daar ambras mee hebt das niks, maar als ze zo hele leugens op poten beginnen zetten...

Niet zozeer leugens maar wel hún interpretatie van de feiten, je snapt me wel.

Libro
18 mei 2012, 17:45
Ikke even niet hoor, maar dat kan uiteraard terug veranderen. :lol:

Daar verwed ik een bak Duvel onder.

Libro
18 mei 2012, 18:52
http://www.youtube.com/watch?v=E-Q5Xb0XCo4

Waar komt die alien vandaan???

revoleto
19 mei 2012, 14:50
ik heb het altijd al gedacht: die moslimvrouwen zijn gewoon prostituees. Ge kunt ze tijdelijk inhuren (dat noemen ze dan tijdelijk "huwelijk"), of gewoon tot ge ze beu zijt (maar dat kost dan wel meer, bruidsschat, onderhoud, onderhoud van de kinderen).

Maar meer is er dus niet aan.

Vandaar dat ze hun "huwelijk" gewoon gebruiken als bron van inkomsten en importpolitiek.
Ze spreiden hun benen dus enkel als "part of the deal" en zeker niet uit passie want dat is dus foei!

eindelijk komt er eens een muzelman ons duidelijk maken dat in dat geloof "liefde" enkel voor de maangod en zijn profeet kan zijn, en zeker niet voor de akker waaruit uw kinderen voortkomen.



No my dear brother
Marriage, something essential in life
Is not based on material interest
But
Love, compassion and choice of the parties to each other

Muslim man
Falls in love
This is perfectly normal
Difference here between the Muslim and non-Muslim
Proper guidance of love as part of a legitimate (Marriage)
With his sweetheart has everything in this world

Away from the distractions and betrayal, adultery, illegitimate children
God guided you to Islam

Cynara Cardunculus
19 mei 2012, 14:52
hopeloos die gast.

de moeite niet meer om nog iets te vermelden.

Tenzij we in het engels schrijven, maar dit is een nederlandstalig forum.

From_Vlaanderen
19 mei 2012, 21:28
Away from the distractions and betrayal, adultery, illegitimate children
God guided you to Islam

Yep zo is het, op die kinderen na heb ik het ook allemaal al gedaan en dat is niet echt iets om trots op te zijn.

revoleto
21 mei 2012, 21:29
Yep zo is het, op die kinderen na heb ik het ook allemaal al gedaan en dat is niet echt iets om trots op te zijn.


Ja, mijn lieve broer
God u heeft geleid tot de islam

From_Vlaanderen
21 mei 2012, 22:36
Ja, mijn lieve broer
God u heeft geleid tot de islam

God mag ze nu terugbrengen want het is een beetje ruzie :(

From_Vlaanderen
22 mei 2012, 12:12
God mag ze nu terugbrengen want het is een beetje ruzie :(

God mag ze hebben! Klote dramaqueen...