PDA

View Full Version : Dell Start Een Nieuwe Nederlandse Afdeling In Marokko!


AIMSINTERNATIONAL
30 mei 2012, 11:13
DELL START EEN NIEUWE NEDERLANDSE AFDELING IN MAROKKO!


Voor een nieuwe afdeling binnen Dell zijn wij op zoek naar 40 Nederlands sprekende mensen op korte termijn!
Ben jij iemand die ons gaat ondersteunen bij het opzetten van de afdeling?
Agent Support Services Team Leader
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Dienstverlening van de klant
- Het besturen van een klantenservice afdeling
- Team- bedrijfsprestaties leveren door middel van vooraf vastgestelde target statistieken, in het bijzonder:

Ben jij iemand die graag mensen op een vriendelijke wijze doorverbind naar de juiste afdeling?
Agent Support Services
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Opnemen en doorzetten van inkomende telefoongesprekken, faxberichten en email
- Het effectief op hoge kwaliteit doorcommuniceren om de klanten van Dell goed door te verwijzen naar de desbetreffende afdelingen of werknemers
Ben jij iemand die de team goed zal ondersteunt en coacht?
Agent Support Services Coach
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Coaching / begeleiding aan minder ervaren teamleden
- Samen met anderen doelstellingen verwezenlijken en voor informatiestroom zorgen.
- Het toepassen van onderzoek, het verzamelen van informatie en analytische vaardigheden door middel van observaties, Team Leaders feedback, statistieken analyse etc.





Verder zoeken we nog
Technical Support Agents
Zowel startende HBO’ers als ervaren medewerkers zijn welkom om te solliciteren. Het gaat om een functie met vaste aanstelling in Casablanca.
Indien u interesse heeft in één van deze posities, gelieve uw cv te sturen naar [email protected]. U ontvangt dan een uitnodiging voor de infodag van Dell Marokko op 23 juni in Antwerpen.

vrijevlaming
30 mei 2012, 11:44
ik wil best wel afdelingshoofd worden in Marokko. 500k euro per jaar en een villa op de kust en ik ben je man.
O ja, en een privélevering iedere maand van varkensvlees en bier

Liederik
30 mei 2012, 11:54
Ik zal vrijevlaming superviseren in zijn activiteiten;
Ik kan ook de coaching doen, ondersteuning, targets monitoring en reporting.

Zolang ik maar geen werk moet doen.

AIMSINTERNATIONAL
30 mei 2012, 11:55
U stelt eisen, maar biedt zelf niets aan.

Waarom bent u een geschikte kandidaat? Of wilde u gewoon grappig zijn?

Kallikles
30 mei 2012, 12:03
U stelt eisen, maar biedt zelf niets aan.

Waarom bent u een geschikte kandidaat? Of wilde u gewoon grappig zijn?

Je zal op dit forum veel gefrustreerde racisten tegenkomen, die bij het horen van het woord "Marokko" een epilepsie-aanval krijgen. Het concept "humor" is hen onbekend. Ik zou je aanraden van hen negeren.

van Maerlant
30 mei 2012, 12:27
Je zal op dit forum veel gefrustreerde racisten tegenkomen, die bij het horen van het woord "Marokko" een epilepsie-aanval krijgen. Het concept "humor" is hen onbekend. Ik zou je aanraden van hen negeren.

http://i49.tinypic.com/2j4q90z.jpg

Bovenbuur
30 mei 2012, 13:09
Hebben jullie ook een tak met biochemische apparaten? Zo nee dan wordt het hem niet.

Liederik
30 mei 2012, 13:31
U stelt eisen, maar biedt zelf niets aan.

Waarom bent u een geschikte kandidaat? Of wilde u gewoon grappig zijn?

Heb jij wel het forumreglement gelezen? Of wil je gewoon gratis komen adverteren en mensen ronselen voor je headhuntersbedrijfje?

Je adverteertekstje is trouwens slecht gecopy-paste en je attitude is arrogant. Pas in dienst ofzo? Het zal waarschijnlijk niet te lang duren.

vrijevlaming
30 mei 2012, 13:45
U stelt eisen, maar biedt zelf niets aan.

Waarom bent u een geschikte kandidaat? Of wilde u gewoon grappig zijn?

ik bied mezelf aan. Dat is op zich al meer dan genoeg.

circe
30 mei 2012, 13:45
Waarom een aparte afdeling in Marokko? Is dat het alternatief voor de Oostbloklanden?

Scherven A. Mok
30 mei 2012, 14:53
DELL START EEN NIEUWE NEDERLANDSE AFDELING IN MAROKKO!


Voor een nieuwe afdeling binnen Dell zijn wij op zoek naar 40 Nederlands sprekende mensen op korte termijn!
Ben jij iemand die ons gaat ondersteunen bij het opzetten van de afdeling?
Agent Support Services Team Leader
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Dienstverlening van de klant
- Het besturen van een klantenservice afdeling
- Team- bedrijfsprestaties leveren door middel van vooraf vastgestelde target statistieken, in het bijzonder:

Ben jij iemand die graag mensen op een vriendelijke wijze doorverbind naar de juiste afdeling?
Agent Support Services
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Opnemen en doorzetten van inkomende telefoongesprekken, faxberichten en email
- Het effectief op hoge kwaliteit doorcommuniceren om de klanten van Dell goed door te verwijzen naar de desbetreffende afdelingen of werknemers
Ben jij iemand die de team goed zal ondersteunt en coacht?
Agent Support Services Coach
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Coaching / begeleiding aan minder ervaren teamleden
- Samen met anderen doelstellingen verwezenlijken en voor informatiestroom zorgen.
- Het toepassen van onderzoek, het verzamelen van informatie en analytische vaardigheden door middel van observaties, Team Leaders feedback, statistieken analyse etc.





Verder zoeken we nog
Technical Support Agents
Zowel startende HBO’ers als ervaren medewerkers zijn welkom om te solliciteren. Het gaat om een functie met vaste aanstelling in Casablanca.
Indien u interesse heeft in één van deze posities, gelieve uw cv te sturen naar [email protected]. U ontvangt dan een uitnodiging voor de infodag van Dell Marokko op 23 juni in Antwerpen.


Als het serieus is ben je beter hier (http://www.kifkif.be/jobs) af.

C2C
30 mei 2012, 15:32
Zaaaalig! Zo heel de dag telefoons oppakken in een veredeld call-center, en dan 's avonds in de kasbah een beurretteke oppikken voor nen halven euro, en de volgenden dag weer hetzelfde van dat. Geweldig!

Nee, zonder dit sollicitatiegesprek nog verder te laten degenereren: wat zijn de salarissen in dit call-center, en voor de verschillende functies?

Als dat onder 6000 euro bruto ligt, kunt ge het vergeten. Een telefoonslaaf verdient minstens dat.

vrijevlaming
30 mei 2012, 16:03
6000 euro, daarvoor sta ik niet eens op.

From_Vlaanderen
30 mei 2012, 16:17
6000 euro, daarvoor sta ik niet eens op.

Gelukzak, ik kan daar m'n kloten nogal voor afdraaien met stress en de kustm'nkloten:s.

Vlaanderen Boven
30 mei 2012, 17:28
Je zal op dit forum veel gefrustreerde racisten tegenkomen, die bij het horen van het woord "Marokko" een epilepsie-aanval krijgen. Het concept "humor" is hen onbekend. Ik zou je aanraden van hen negeren.

Wat een gefrustreerde zeikreactie.

Liederik
30 mei 2012, 17:36
Zaaaalig! Zo heel de dag telefoons oppakken in een veredeld call-center, en dan 's avonds in de kasbah een beurretteke oppikken voor nen halven euro, en de volgenden dag weer hetzelfde van dat. Geweldig!

Nee, zonder dit sollicitatiegesprek nog verder te laten degenereren: wat zijn de salarissen in dit call-center, en voor de verschillende functies?

Als dat onder 6000 euro bruto ligt, kunt ge het vergeten. Een telefoonslaaf verdient minstens dat.

Sollicitatie? Het enige wat onze vriend blijkbaar doet is mensen naar een infodag sturen. Als ge echt geïnteresseerd bent (en als het echt is, wat ik betwijfel) sollicteert ge beter rechtsreeks bij Dell Marokko. Zonder tussenpersonen die op forums komen ronselen.

Hopelijk krijgt ge op die infodag iets te horen over onderworpen zijn aan marokaans arbeidsrecht, verblijfsvergunningen en -kosten, tussenkomsten en opleidingsfees etc.

vrijevlaming
30 mei 2012, 18:13
Gelukzak, ik kan daar m'n kloten nogal voor afdraaien met stress en de kustm'nkloten:s.

ministers worden goed betaald hé

Kallikles
30 mei 2012, 18:22
Wat een gefrustreerde zeikreactie.

http://gelovigehond.files.wordpress.com/2011/01/marokko-er-zijn-landen-die-je-ziel-verrijken.jpg

Liederik
30 mei 2012, 20:31
Kallikles, je bent er zelf een marokkaans debat van aan het maken, terwijl iedereen het over de job heeft. Proficiat, je bent zelf de verzuurde flurk van de draad.

Henri1
30 mei 2012, 20:32
DELL START EEN NIEUWE NEDERLANDSE AFDELING IN MAROKKO!


Voor een nieuwe afdeling binnen Dell zijn wij op zoek naar 40 Nederlands sprekende mensen op korte termijn!
Ben jij iemand die ons gaat ondersteunen bij het opzetten van de afdeling?
Agent Support Services Team Leader
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Dienstverlening van de klant
- Het besturen van een klantenservice afdeling
- Team- bedrijfsprestaties leveren door middel van vooraf vastgestelde target statistieken, in het bijzonder:

Ben jij iemand die graag mensen op een vriendelijke wijze doorverbind naar de juiste afdeling?
Agent Support Services
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Opnemen en doorzetten van inkomende telefoongesprekken, faxberichten en email
- Het effectief op hoge kwaliteit doorcommuniceren om de klanten van Dell goed door te verwijzen naar de desbetreffende afdelingen of werknemers
Ben jij iemand die de team goed zal ondersteunt en coacht?
Agent Support Services Coach
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Coaching / begeleiding aan minder ervaren teamleden
- Samen met anderen doelstellingen verwezenlijken en voor informatiestroom zorgen.
- Het toepassen van onderzoek, het verzamelen van informatie en analytische vaardigheden door middel van observaties, Team Leaders feedback, statistieken analyse etc.





Verder zoeken we nog
Technical Support Agents
Zowel startende HBO’ers als ervaren medewerkers zijn welkom om te solliciteren. Het gaat om een functie met vaste aanstelling in Casablanca.
Indien u interesse heeft in één van deze posities, gelieve uw cv te sturen naar [email protected]. U ontvangt dan een uitnodiging voor de infodag van Dell Marokko op 23 juni in Antwerpen.

Sinds wanneer spreken ze in Marokko Nederlands ?

Wat een giller zeg.....

Txiki
30 mei 2012, 20:35
U stelt eisen, maar biedt zelf niets aan.

Waarom bent u een geschikte kandidaat? Of wilde u gewoon grappig zijn?

Blaast gij maar wat minder hoog van de toren. Wat hebt ge te bieden, leg dat eerst maar eens op tafel. Daarna kunnen we klappen over mijn eisen en pas daarna, als mij het aanstaat wat gij wilt verkopen, kunnen we klappen over wat voor mensen gij zoekt. Afgesproken? Alé dan. Begin maar, ik luister.

Of wat denkt ge? Dat ge ne groten toeter moet komen op zetten als ge een jobke wilt aanprijzen? We leven niet in de 19de eeuw, he makker.

Liederik
30 mei 2012, 22:36
Blaast gij maar wat minder hoog van de toren. Wat hebt ge te bieden, leg dat eerst maar eens op tafel. Daarna kunnen we klappen over mijn eisen en pas daarna, als mij het aanstaat wat gij wilt verkopen, kunnen we klappen over wat voor mensen gij zoekt. Afgesproken? Alé dan. Begin maar, ik luister.

Of wat denkt ge? Dat ge ne groten toeter moet komen op zetten als ge een jobke wilt aanprijzen? We leven niet in de 19de eeuw, he makker.

Omdat het vereiste diploma niet enorm hoog voor zoiets denken die kantoren dat ze de sollicanten als stront kunnen behandelen. Met een enkele repliek bevestigt ie het cliche en bezorgt zijn werkgever een rotreputatie. Goeie bal hoor.

Patriot!
31 mei 2012, 09:46
Omdat het vereiste diploma niet enorm hoog voor zoiets denken die kantoren dat ze de sollicanten als stront kunnen behandelen. Met een enkele repliek bevestigt ie het cliche en bezorgt zijn werkgever een rotreputatie. Goeie bal hoor.

Het lijkt me dat de waarlijk hilarische grappenmaker vrijevlaming niet direct een serieuze sollicitant was.

vrijevlaming
31 mei 2012, 09:56
Het lijkt me dat de waarlijk hilarische grappenmaker vrijevlaming niet direct een serieuze sollicitant was.

helaba :lol:

Als ze mij dat bedrag zouden geven, ben ik weg hoor

Eberhard Leclerc
31 mei 2012, 10:16
Sinds wanneer spreken ze in Marokko Nederlands ?

.....

Dat zullen er toch tegen de 200.000 zijn.


Sterker, in 2010 was de meest geroteerde videoclip op de Marokkaanse muziekstations een Nederlandse productie die (gedeeltelijk) in het Nederlands was.

http://www.youtube.com/watch?v=Ajc2UlmhXo4

Verder wordt er in de populairste Marokkaanse soap: Yak Hna Jirane, af en toe gewoon Nederlands gesproken door 'Mimi'.

http://www.youtube.com/watch?v=IrBkuFx8yLU


http://www.youtube.com/watch?v=-iaO_rEOvBg

Liederik
31 mei 2012, 10:20
Het lijkt me dat de waarlijk hilarische grappenmaker vrijevlaming niet direct een serieuze sollicitant was.

Nee, maar in plaats van de waarlijk hilarische grappenmaker een humoristisch en toch informatief antwoord te geven over wat algemeen verwacht mag worden (wat een headhunter die op een forum gaat posten beter doet) gaat ie de elitaire flurk gaan uithangen. Voor een callcenterjob.

Liederik
31 mei 2012, 10:22
helaba :lol:

Als ze mij dat bedrag zouden geven, ben ik weg hoor

Ha, je varkensribbetjes zijn al vergeten. En je bier!

vrijevlaming
31 mei 2012, 10:37
ik ga kamelenbier uitvinden, daar in marokko.