PDA

View Full Version : Moet Amerika doodstraf uitvoeren met messen, blote vuisten of hakbijlen?


C2C
2 juni 2012, 12:12
Vele staten in Amerika vermoorden nog altijd mensen die ter dood veroordeeld zijn.

Er is nu een tekort aan het chemische verdovingsmiddel dat gebruikt wordt tijdens executies door dodelijke injecties:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-18253578

Het gaat om een puur technisch gegeven: de EU exporteert het middel niet meer, omdat het behoort tot een categorie die gebruikt kan worden bij dodelijke injecties (dat exportverbod is een sneer naar de VS).

Onder die technische, vaag medische sluier gaat natuurlijk een barbaarse praktijk schuil.

Zou het niet beter zijn dat de VS beulen inhuurt die de terdoodveroordeelde persoon op een eerlijke -- dat wil zeggen barbaarse -- wijze om het leven brengt?

Messen, hakbijlen, of voorhamers kunnen de taak aan.

Ik vind namelijk "humane moord" of "menselijke executies" een contradictie in terminis.

born2bewild
2 juni 2012, 12:15
Amerika moet niets

C2C
2 juni 2012, 12:33
Amerika moet niets

Toch wel hé. Arm als het is, moet Amerika bijvoorbeeld triljarden schulden afbetalen. Het moet ook accepteren dat het niet meer alleenheerst. En het moet stoppen met hypocriet te zijn.

Amerika moet zeer veel.

Zoniet, gaat het nog meer ten onder.

Maar ja, enkel mensen die van de VS houden, vinden dat Amerika moet veranderen.

born2bewild
2 juni 2012, 12:36
Toch wel hé. Arm als het is, moet Amerika bijvoorbeeld triljarden schulden afbetalen. Het moet ook accepteren dat het niet meer alleenheerst. En het moet stoppen met hypocriet te zijn.

Amerika moet zeer veel.

Zoniet, gaat het nog meer ten onder.

Maar ja, enkel mensen die van de VS houden, vinden dat Amerika moet veranderen.

minder TV kijken

Nynorsk
2 juni 2012, 12:37
ik ben voorstander van vleesmolens.

Doa
2 juni 2012, 12:42
ik ben voorstander van vleesmolens.

zolang het maar pijnlijk en niet te rap gepasseerd is

C2C
2 juni 2012, 12:43
ik ben voorstander van vleesmolens.

Eén grote of vele kleintjes?

Bij vele kleintjes moet ge eerst nog hakken en morceleren hé.

Vleesmolens spatten ook.

C2C
2 juni 2012, 12:44
zolang het maar pijnlijk en niet te rap gepasseerd is

Da's het geval bij dodelijke injecties. Een scherpe hakbijl is humaner.

NoTuma
2 juni 2012, 12:51
Ze hebben toch nog altijd de elektrische stoel...

Als je nu dood gaat op 10 seconden of 2 minuten, veel maakt het niet uit, dood ga je toch...:twisted:

Zwitser
2 juni 2012, 12:55
Messen, hakbijlen, of voorhamers kunnen de taak aan.


Ze kunnen natuurlijk het advies volgen can C2C's vriendjes in China en gewoon de familie voor de executie laten betalen.

Munglik
2 juni 2012, 12:57
Schaf de doodstraf gewoon af.

NoTuma
2 juni 2012, 13:02
Eigenlijk zijn ze toch veel te goed in Amerika, die brave mensen.

Ze belonen die zware criminelen met een pijnloze snelle dood terwijl er mensen zijn die nooit wat misdaan hebben en toch een jarenlange verschrikkelijk pijnlijke strijd voeren tot aan hun onvermijdelijke dood....

Munglik
2 juni 2012, 13:04
Eigenlijk zijn ze toch veel te goed in Amerika, die brave mensen.

Ze belonen die zware criminelen met een pijnloze snelle dood terwijl er mensen zijn die nooit wat misdaan hebben en toch een jarenlange verschrikkelijk pijnlijke strijd voeren tot aan hun onvermijdelijke dood....

Er zijn natuurlijk ook degenen die zonder een eerlijk proces uit hun pijnlijke leven geholpen worden.

C2C
2 juni 2012, 13:05
Schaf de doodstraf gewoon af.

Da's wat te veel gevraagd. We hebben wel te maken met Amerikanen hé. Die stammen af van arme Duitse en Ierse boerkes. Niet te veel vragen van die mensen. Ge moet die gewoon volproppen met boecht en ze consumptieproductjes laten kopen, dan zijn die content.

Dixie
2 juni 2012, 13:05
Amerika moet niets

dikke 2x !

Munglik
2 juni 2012, 13:05
Da's wat te veel gevraagd. We hebben wel te maken met Amerikanen hé. Die stammen af van arme Duitse en Ierse boerkes. Niet te veel vragen van die mensen. Ge moet die gewoon volproppen met boecht en ze consumptieproductjes laten kopen, dan zijn die content.

Zoals de gehele mensheid dus.

Klarekijk
2 juni 2012, 13:12
Ik vind de doodstraf voor met klaarheid bewezen zware feiten verantwoord .

Maar ik vind het niet verantwoord ze uit te voeren , althans door iemand te laten uitvoeren , en bovendien moeten dekosten zeer beperkt worden .

Hoe zou ik dat oplossen .

Bouw een cel van 2 op 3 , met hermetich afgesloten deur .

Rust de cel uit met een haak in t'plafond en een koord , een waterkraan , een gaskraan , een paar goede scherpe messen , een electrische gordel .

lLeid de veroordeelde binnen , en hij mag rustig zijn tijd nemen om na te denken over zijn feiten en om te kiezen hoe er zelf de laatste hand aan te leggen .

Deze zeer cordate en comfronterende maatregel zou echt wel afschrikken , terwijl je geen zogenaamde beul met de moord moed opzadelen

Als hij de klus geklaart heeft even met de hogedruk reiniger door het kamertje en hops . klaar voor de volgende kandidaat .

ALs misdadigers mogen kiezen voor sex in de gevangenis , waarom niet in deze materie .

NoTuma
2 juni 2012, 13:22
Er zijn natuurlijk ook degenen die zonder een eerlijk proces uit hun pijnlijke leven geholpen worden.

Fait divers...

Munglik
2 juni 2012, 13:23
Fait divers...

8O

NoTuma
2 juni 2012, 13:24
8O
;-)

Dixie
2 juni 2012, 13:28
met stenen zoals in Iran...

C2C
2 juni 2012, 13:34
Ik vind de doodstraf voor met klaarheid bewezen zware feiten verantwoord .

Maar ik vind het niet verantwoord ze uit te voeren , althans door iemand te laten uitvoeren , en bovendien moeten dekosten zeer beperkt worden .

Hoe zou ik dat oplossen .

Bouw een cel van 2 op 3 , met hermetich afgesloten deur .

Rust de cel uit met een haak in t'plafond en een koord , een waterkraan , een gaskraan , een paar goede scherpe messen , een electrische gordel .

lLeid de veroordeelde binnen , en hij mag rustig zijn tijd nemen om na te denken over zijn feiten en om te kiezen hoe er zelf de laatste hand aan te leggen .

Deze zeer cordate en comfronterende maatregel zou echt wel afschrikken , terwijl je geen zogenaamde beul met de moord moed opzadelen

Als hij de klus geklaart heeft even met de hogedruk reiniger door het kamertje en hops . klaar voor de volgende kandidaat .

ALs misdadigers mogen kiezen voor sex in de gevangenis , waarom niet in deze materie .

En wat als de veroordeelde weigert zichzelf te vermoorden?

Dan ga je hem uithongeren?

Uw methode is dus executie door uithongering. Ok.

Aligator
2 juni 2012, 13:40
Vele staten in Amerika vermoorden nog altijd mensen die ter dood veroordeeld zijn.

Er is nu een tekort aan het chemische verdovingsmiddel dat gebruikt wordt tijdens executies door dodelijke injecties:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-18253578

Het gaat om een puur technisch gegeven: de EU exporteert het middel niet meer, omdat het behoort tot een categorie die gebruikt kan worden bij dodelijke injecties (dat exportverbod is een sneer naar de VS).

Onder die technische, vaag medische sluier gaat natuurlijk een barbaarse praktijk schuil.

Zou het niet beter zijn dat de VS beulen inhuurt die de terdoodveroordeelde persoon op een eerlijke -- dat wil zeggen barbaarse -- wijze om het leven brengt?

Messen, hakbijlen, of voorhamers kunnen de taak aan.

Ik vind namelijk "humane moord" of "menselijke executies" een contradictie in terminis.

Een eindje touw volstaat ruimschoots om iemand terecht te stellen. Of een executiepeloton, een nekschot. Zoniet, de guillotine in ere herstellen. Gelijk welke meubelmaker kan zoiets bouwen... Dit zijn snelle manieren om iemand met een minimum van pijn te doden. Je ziet het , beschaafde middelen zat om iemand om te brengen.

Savatage
2 juni 2012, 13:44
Vele staten in Amerika vermoorden nog altijd mensen die ter dood veroordeeld zijn.

Er is nu een tekort aan het chemische verdovingsmiddel dat gebruikt wordt tijdens executies door dodelijke injecties:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-18253578

Het gaat om een puur technisch gegeven: de EU exporteert het middel niet meer, omdat het behoort tot een categorie die gebruikt kan worden bij dodelijke injecties (dat exportverbod is een sneer naar de VS).

Onder die technische, vaag medische sluier gaat natuurlijk een barbaarse praktijk schuil.

Zou het niet beter zijn dat de VS beulen inhuurt die de terdoodveroordeelde persoon op een eerlijke -- dat wil zeggen barbaarse -- wijze om het leven brengt?

Messen, hakbijlen, of voorhamers kunnen de taak aan.

Ik vind namelijk "humane moord" of "menselijke executies" een contradictie in terminis.

Tja, pedo's en moordenaars gewoon vrijlaten rondlopen na een paar maand (of soms jaren) staatshotel is ook een oplossing. Hier in Europa lossen ze het zo op.

Savatage
2 juni 2012, 13:45
Schaf de doodstraf gewoon af.

Links gezwets.

NoTuma
2 juni 2012, 13:45
En wat als de veroordeelde weigert zichzelf te vermoorden?

Dan ga je hem uithongeren?

Uw methode is dus executie door uithongering. Ok.
Je hebt gelijk, hongerdood is mensonwaardig, ik stel voor dat we in die kamer ook sprinklers met ijskoud water, een ijzige wind en helse hoogst-irritante geluiden voorzien om de terdoodveroordeelde te motiveren om sneller een beslissing te nemen. Eventueel enkele tv-schermen waar de gruwelijkheid van zijn misdaden op vertoond worden, opdat hij niet vergeet waarom hij daar is...

Восход-1
2 juni 2012, 13:46
Tja, pedo's en moordenaars gewoon vrijlaten rondlopen na een paar maand (of soms jaren) staatshotel is ook een oplossing. Hier in Europa lossen ze het zo op.

Hoeveel procent van de Amerikaanse bevolking zit in de gevangenis?

En wat is het verschil in misdaadstatistieken tussen de VS en Europa?

Munglik
2 juni 2012, 13:47
Links gezwets.

Als ik als Dictator Linkie-Winkie I aan de macht kom zal ik ze wel weer invoeren. :twisted:

Kallikles
2 juni 2012, 13:50
Als ik als Dictator Linkie-Winkie I aan de macht kom zal ik ze wel weer invoeren. :twisted:

Voor de misdaad: "kleinburgerlijke onzin posten op discussiefora".

Bolsjewiek
2 juni 2012, 13:52
Ik ben persoonlijk voorstander van de guillotine: het is snel, humaan (voor zover dat mogelijk is), effectief en pijnloos. In tegenstelling tot andere executiemethodes is de guillotine zowat onfeilbaar. Als men de nek op de daarvoor voorziene plaats legt, kan er niks meer fout gaan. Veel humaner en sneller dan dodelijke injecties of electrocuties, en veel effectiever en met minder kans op falen dan onthoofding door een beul of fusillering.

En het heeft een revolutionaire geschiedenis, nog een voordeel :-P

Восход-1
2 juni 2012, 13:52
Voor de misdaad: "kleinburgerlijke onzin posten op discussiefora".

Uiteraard door middel van steniging.

Munglik
2 juni 2012, 13:56
Ik ben persoonlijk voorstander van de guillotine: het is snel, humaan (voor zover dat mogelijk is), effectief en pijnloos. In tegenstelling tot andere executiemethodes is de guillotine zowat onfeilbaar. Als men de nek op de daarvoor voorziene plaats legt, kan er niks meer fout gaan. Veel humaner en sneller dan dodelijke injecties of electrocuties, en veel effectiever en met minder kans op falen dan onthoofding door een beul of fusillering.

En het heeft een revolutionaire geschiedenis, nog een voordeel :-P
Dat had ik niet echt verwacht van een linksen.

Восход-1
2 juni 2012, 13:57
Dat had ik niet echt verwacht van een linksen.

Waarom niet?

(neo)geopolitiek
2 juni 2012, 13:58
ik ben voorstander van vleesmolens.

ik van koffiebonenmalers (ofzoiets)

(neo)geopolitiek
2 juni 2012, 14:00
Ik ben persoonlijk voorstander van de guillotine: het is snel, humaan (voor zover dat mogelijk is), effectief en pijnloos. In tegenstelling tot andere executiemethodes is de guillotine zowat onfeilbaar. Als men de nek op de daarvoor voorziene plaats legt, kan er niks meer fout gaan. Veel humaner en sneller dan dodelijke injecties of electrocuties, en veel effectiever en met minder kans op falen dan onthoofding door een beul of fusillering.

En het heeft een revolutionaire geschiedenis, nog een voordeel :-P

ik zou het op de Stalin manier doen

Bolsjewiek
2 juni 2012, 14:01
Dat had ik niet echt verwacht van een linksen.

Waarom niet?

Munglik
2 juni 2012, 14:01
Waarom niet?

Ik zie niet echt in hoe je de doodstraf kan rijmen met het het linkse gedachtengoed.

Восход-1
2 juni 2012, 14:04
Ik zie niet echt in hoe je de doodstraf kan rijmen met het het linkse gedachtengoed.

Om onduidelijkheden te vermijden, welk links gedachtegoed bedoel je precies?

Munglik
2 juni 2012, 14:06
Om onduidelijkheden te vermijden, welk links gedachtegoed bedoel je precies?

Gelijkheid.

Savatage
2 juni 2012, 14:06
Hoeveel procent van de Amerikaanse bevolking zit in de gevangenis?

En wat is het verschil in misdaadstatistieken tussen de VS en Europa?

Simpel in de VS worden misdadigers wel aangepakt en gestraft voor hun misdaden, hier in Europa niet.

Savatage
2 juni 2012, 14:07
Voor de misdaad: "kleinburgerlijke onzin posten op discussiefora".

Hopelijk komen er geen straffen voor mensen die artikels fout lezen en er dan threads over starten: http://forum.politics.be/showthread.php?t=171748 Om van de taalfouten nog maar te zwijgen.

Восход-1
2 juni 2012, 14:07
Gelijkheid.

Dit impliceert bij links niet dat misdadigers of vijanden van de vooruitgang niet aangepakt moeten worden, en dat de klassestrijd met grafitti en sandalen gevoerd moet worden.

Meer zelfs: in tijden wanneer de revolutie bedreigd wordt, zijn harde maatregelen toegelaten om de dreiging te neutraliseren.

Восход-1
2 juni 2012, 14:08
Simpel in de VS worden misdadigers wel aangepakt en gestraft voor hun misdaden, hier in Europa niet.

Beste,

Ik stelde je twee vragen, waarbij ik denk dat dit het antwoord kan zijn op mijn eerste vraag. En de tweede vraag?

Savatage
2 juni 2012, 14:08
Ik zie niet echt in hoe je de doodstraf kan rijmen met het het linkse gedachtengoed.

De meeste linkse dictators rijmden het nochtans vlotjes met hun politiek. Interessant leesmateriaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_killings_under_Communist_regimes

NoTuma
2 juni 2012, 14:09
Dat had ik niet echt verwacht van een linksen.
Iemand die bijvoorbeeld op een gruwelijke manier 5 mensen afgeslacht heeft verdient de doodstraf, ik denk dat deze keuze niet veel te maken heeft met links of rechts, maar met rechtvaardigheid.

Savatage
2 juni 2012, 14:10
Beste,

Ik stelde je twee vragen, waarbij ik denk dat dit het antwoord kan zijn op mijn eerste vraag. En de tweede vraag?

http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_imprisonment_rate

Munglik
2 juni 2012, 14:11
De meeste linkse dictators rijmden het nochtans vlotjes met hun politiek. Interessant leesmateriaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_killings_under_Communist_regimes

Dat was dan niet echt 'links' volgens mij.

Savatage
2 juni 2012, 14:11
Dat was dan niet echt 'links' volgens mij.

Communisme is niet links dan?

Восход-1
2 juni 2012, 14:12
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_imprisonment_rate

Beste,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Munglik
2 juni 2012, 14:13
Dit impliceert bij links niet dat misdadigers of vijanden van de vooruitgang niet aangepakt moeten worden, en dat de klassestrijd met grafitti en sandalen gevoerd moet worden.

Meer zelfs: in tijden wanneer de revolutie bedreigd wordt, zijn harde maatregelen toegelaten om de dreiging te neutraliseren.

Ik hanteer hier waarschijnlijk een eigen definitie van links aangezien ik me er nog niet echt in verdiept heb.

Mitgard
2 juni 2012, 14:13
http://myspace.roflposters.com/images/rofl/myspace/1219678907686.jpg.%5Broflposters.com%5D.myspace.jp g

Munglik
2 juni 2012, 14:14
Communisme is niet links dan?

Communisme is links maar dat betekend nog niet dat alles wat er mee te maken heeft 'links' is.

Munglik
2 juni 2012, 14:15
http://myspace.roflposters.com/images/rofl/myspace/1219678907686.jpg.%5Broflposters.com%5D.myspace.jp g

Het is niet te verwonderen dat de VS diep in de schulden zit.
En de gewone burgers hebben niets aan die schepen.

Savatage
2 juni 2012, 14:17
Het is niet te verwonderen dat de VS diep in de schulden zit.
En de gewone burgers hebben niets aan die schepen.

Het is er gelukkig nog niet zo erg als hier in België met de schulden: http://en.wikipedia.org/wiki/Public_debt#By_country

Munglik
2 juni 2012, 14:21
Het is er gelukkig nog niet zo erg als hier in België met de schulden: http://en.wikipedia.org/wiki/Public_debt#By_country

Belgie is inderdaad niet het beloofde land. Het geeft gelukkig dan ook niet zoveel uit aan defensie.

Восход-1
2 juni 2012, 14:22
Het is niet te verwonderen dat de VS diep in de schulden zit.
En de gewone burgers hebben niets aan die schepen.

Daarnet een vriendin uit de VS gesproken die nu als farmaceutisch medewerkster in een ziekenhuis werkt.

Zij zei dat sommige dokters in de VS vrijwillig hun licensie om bepaalde pijnstillers voor te schrijven opgeven, omdat zij bang zijn dat zij vervolgd zullen worden als iemand voorschriften op hun naam vervalst.
Op mijn vraag waarom dit een zo groot probleem is, antwoordde zij dat geneesmiddelenmisbruik in de Staten een enorm groot probleem is, en toen ik de weinige gevallen hier uitlegde zei ze dat het daar totaal niet te vergelijken valt.
De mensen daar zijn vaak zo wanhopig door werkloosheid en uitzichtsloosheid, maar zo entitled op een luxebestaan met glamour en consumptie, dat zij de shock van de crisis simpelweg niet aankunnen zonder drugs.


Ook de drugsepidemie daar is veel erger dan hier. Hier is er geen drugsepidemie. Daar sprak dezelfde vrouw over methamphetamine (crystal meth), dat echt een groot en vooral groeiend probleem is, erger dan de crack ooit was (zij werkte hiervoor in een afkickcliniek, ook als farmaceute).

Dat is vrij opmerkelijk, dat drugs waarvoor zelfs de schraalste gabber hier bij ons te goed voelt, daar zo'n opmars kennen. Dat betekent dat het land ziek is.

Om over de straatbendes (hier onbekend!, behalve misschien de negers in Brussel, maar ook dat is enorm beperkt) niet te spreken.

C2C
2 juni 2012, 14:23
Je hebt gelijk, hongerdood is mensonwaardig, ik stel voor dat we in die kamer ook sprinklers met ijskoud water, een ijzige wind en helse hoogst-irritante geluiden voorzien om de terdoodveroordeelde te motiveren om sneller een beslissing te nemen. Eventueel enkele tv-schermen waar de gruwelijkheid van zijn misdaden op vertoond worden, opdat hij niet vergeet waarom hij daar is...

Ge wilt hem dus doodmartelen?

Terug naar de Middeleeuwen. Maar ge zijt tenminste eerlijk.

C2C
2 juni 2012, 14:26
Daarnet een vriendin uit de VS gesproken die nu als farmaceutisch medewerkster in een ziekenhuis werkt.

Zij zei dat sommige dokters in de VS vrijwillig hun licensie om bepaalde pijnstillers voor te schrijven opgeven, omdat zij bang zijn dat zij vervolgd zullen worden als iemand voorschriften op hun naam vervalst.
Op mijn vraag waarom dit een zo groot probleem is, antwoordde zij dat geneesmiddelenmisbruik in de Staten een enorm groot probleem is, en toen ik de weinige gevallen hier uitlegde zei ze dat het daar totaal niet te vergelijken valt.
De mensen daar zijn vaak zo wanhopig door werkloosheid en uitzichtsloosheid, maar zo entitled op een luxebestaan met glamour en consumptie, dat zij de shock van de crisis simpelweg niet aankunnen zonder drugs.


Ook de drugsepidemie daar is veel erger dan hier. Hier is er geen drugsepidemie. Daar sprak dezelfde vrouw over methamphetamine (crystal meth), dat echt een groot en vooral groeiend probleem is, erger dan de crack ooit was (zij werkte hiervoor in een afkickcliniek, ook als farmaceute).

Dat is vrij opmerkelijk, dat drugs waarvoor zelfs de schraalste gabber hier bij ons te goed voelt, daar zo'n opmars kennen. Dat betekent dat het land ziek is.

Om over de straatbendes (hier onbekend!, behalve misschien de negers in Brussel, maar ook dat is enorm beperkt) niet te spreken.

En zelfs onze negers zijn beter dan die in Amerika!!!

Восход-1
2 juni 2012, 14:28
En zelfs onze negers zijn beter dan die in Amerika!!!

:-D


Dat is dan niet moeilijk. De slimme neger (genre Tippu Tip) sloeg tijdens de slavenhandel geld uit het verkopen van de domme en sterke neger aan de blanke en Arabische slavenhandelaars.

C2C
2 juni 2012, 14:31
:-D
Dat is dan niet moeilijk. De slimme neger (genre Tippu Tip) sloeg tijdens de slavenhandel geld uit het verkopen van de domme en sterke neger aan de blanke en Arabische slavenhandelaars.

Slimme zwarte negers domineerden dus de slavenhandel, en hadden de volledige controle over blanke handelaars, araben, en ondernegers.

Slimme zwarte negers met een donkere huidskleur zijn dus eigenlijk de échte voorlopers van liberale kapitalistische bankiers? Ik dacht dat dat de Joden waren.

Zo had ik het nog niet bekeken. Interessant!

NoTuma
2 juni 2012, 14:34
Ge wilt hem dus doodmartelen?

Terug naar de Middeleeuwen. Maar ge zijt tenminste eerlijk.
Ik ben tevreden zoals het nu is, Amerika mag doen wat zij willen. Maar wil maar aantonen dat het snel vergeten wordt waarom die mensen ter dood veroordeeld worden, de ziekelijke fantasieën die ik hier beschrijf vallen veelal in het niet bij de gruwelijke daden dat deze zieke 'mensen' gepleegd hebben...Eigenlijk hebben die ter dood veroordeelden nog niet zo hard te klagen...

Moest het een van jouw vrienden of familie-leden zijn die het slachtoffer was zou je er wel anders over denken. (of je zus met haar hele gezin inclusief,...)


Vierendelen op de goede ouderwetse manier is ook niet zo slecht, en zorgt voor veel spektakel...vooral als het mislukt.

:cheer: Middeleeuwen :cheer:

Восход-1
2 juni 2012, 14:34
Slimme zwarte negers domineerden dus de slavenhandel, en hadden de volledige controle over blanke handelaars, araben, en ondernegers.

Slimme zwarte negers met een donkere huidskleur zijn dus eigenlijk de échte voorlopers van liberale kapitalistische bankiers? Ik dacht dat dat de Joden waren.

Zo had ik het nog niet bekeken. Interessant!

O maar de Jood zit er ook bij. De koninklijke familie van het enige niet dekoloniseerde Afrikaanse land heeft semitische wortels he.

Klarekijk
2 juni 2012, 14:35
En wat als de veroordeelde weigert zichzelf te vermoorden?

Dan ga je hem uithongeren?

Uw methode is dus executie door uithongering. Ok.

En dan ? het is toch zijn eigen keuze .

Hij heeft ten slotte nog een keuze , zijn slachtoffers hadden die niet .

Klarekijk
2 juni 2012, 14:39
Tja, pedo's en moordenaars gewoon vrijlaten rondlopen na een paar maand (of soms jaren) staatshotel is ook een oplossing. Hier in Europa lossen ze het zo op.

Je moet eens wat mispeuteren in de Filipijnse stad Davao , de Black Bicks komen even langs gereden en geen kosten .

Burgemeester Major Duterte . laat je een boodschap achter met een waarschuwing , en het is ophouden , opkrassen of de black bickers kruisen je pad .

criminaliteit teruggebracht tot NUL ZERO

Klarekijk
2 juni 2012, 14:40
Als ik als Dictator Linkie-Winkie I aan de macht kom zal ik ze wel weer invoeren. :twisted:

Hmmmmmmm , een nieuwe Duterte ?

Восход-1
2 juni 2012, 14:42
criminaliteit teruggebracht tot NUL ZERO

Ook de anale seks?

Klarekijk
2 juni 2012, 14:44
Beste,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Op Uw vraag of ik anale sex met U wou , heb ik U al geantwoord .
Mij prive berichten sturen in die zin onder de naam van andere forummers is laf .

EN nee , voor mij geen anale sex en geen home gedoe .

Klarekijk
2 juni 2012, 14:46
Ook de anale seks?

Dat jij in mijn opinie een vunzige laffe vetzak bent is duidelijk

Savatage
2 juni 2012, 14:58
Daarnet een vriendin uit de VS gesproken die nu als farmaceutisch medewerkster in een ziekenhuis werkt.

Zij zei dat sommige dokters in de VS vrijwillig hun licensie om bepaalde pijnstillers voor te schrijven opgeven, omdat zij bang zijn dat zij vervolgd zullen worden als iemand voorschriften op hun naam vervalst.
Op mijn vraag waarom dit een zo groot probleem is, antwoordde zij dat geneesmiddelenmisbruik in de Staten een enorm groot probleem is, en toen ik de weinige gevallen hier uitlegde zei ze dat het daar totaal niet te vergelijken valt.
De mensen daar zijn vaak zo wanhopig door werkloosheid en uitzichtsloosheid, maar zo entitled op een luxebestaan met glamour en consumptie, dat zij de shock van de crisis simpelweg niet aankunnen zonder drugs.


Ook de drugsepidemie daar is veel erger dan hier. Hier is er geen drugsepidemie. Daar sprak dezelfde vrouw over methamphetamine (crystal meth), dat echt een groot en vooral groeiend probleem is, erger dan de crack ooit was (zij werkte hiervoor in een afkickcliniek, ook als farmaceute).

Dat is vrij opmerkelijk, dat drugs waarvoor zelfs de schraalste gabber hier bij ons te goed voelt, daar zo'n opmars kennen. Dat betekent dat het land ziek is.

Om over de straatbendes (hier onbekend!, behalve misschien de negers in Brussel, maar ook dat is enorm beperkt) niet te spreken.

Je schildert heel de USA hier af als een land van junks die constant pillen zitten te pakken. Ga er zelf eens naartoe dan kan je vaststellen dat je beeld langs geen kanten klopt. Ik ben de voorbije jaren in een 5 tal staten geweest en ik heb weinig tot niets gemerkt van die pillen toestanden. Enkel in Harlem wel wat minderjarigen zien flippen na drugsgebruik, maar daar is het bij gebleven.

Doa
2 juni 2012, 14:59
Belgie is inderdaad niet het beloofde land. Het geeft gelukkig dan ook niet zoveel uit aan defensie.

nee ze geven het uit aan luie profiteurs en terroristen :roll:

Savatage
2 juni 2012, 15:01
Belgie is inderdaad niet het beloofde land. Het geeft gelukkig dan ook niet zoveel uit aan defensie.

We geven het uit aan een leger werklozen en illegalen. Daar zijn we vet mee :roll:

Munglik
2 juni 2012, 15:02
We geven het uit aan een leger werklozen en illegalen. Daar zijn we vet mee :roll:

We doen het in ieder geval van beter dan de VS. De sociale zekerheid maakt het hier ten minste mogelijk om een deftig leven te leiden als je een erfelijke aandoening hebt of ongeluk krijgt.

Savatage
2 juni 2012, 15:04
We doen het in ieder geval van beter dan de VS.

Op welk vlak? :?

De sociale zekerheid maakt het hier ten minste mogelijk om een deftig leven te leiden als je een erfelijke aandoening hebt of ongeluk krijgt.

Die SZ is hier een pest in socialistisch Europa. Een door en door verziekt systeem dat geprofiteer in de hand werkt.

Munglik
2 juni 2012, 15:08
Op welk vlak? :?



Die SZ is hier een pest in socialistisch Europa. Een door en door verziekt systeem dat geprofiteer in de hand werkt.

The U.S. Census Bureau reported that 49.9 million residents, 16.3% of the population, were uninsured in 2010 (up from 49.0 million residents, 16.1% of the population, in 2009).[1][2] According to the World Health Organization (WHO), the United States spent more on health care per capita ($7,146), and more on health care as percentage of its GDP (15.2%), than any other nation in 2008.[3] The United States had the fourth highest level of government health care spending per capita ($3,426), behind three countries with higher levels of GDP per capita: Monaco, Luxembourg, and Norway.[3] A 2001 study in five states found that medical debt contributed to 46.2% of all personal bankruptcies and in 2007, 62.1% of filers for bankruptcies claimed high medical expenses.[4] Since then, health costs and the numbers of uninsured and underinsured have increased.[5]

Dazi Martina
2 juni 2012, 15:10
Vele staten in Amerika vermoorden nog altijd mensen die ter dood veroordeeld zijn.

Er is nu een tekort aan het chemische verdovingsmiddel dat gebruikt wordt tijdens executies door dodelijke injecties:

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-18253578

Het gaat om een puur technisch gegeven: de EU exporteert het middel niet meer, omdat het behoort tot een categorie die gebruikt kan worden bij dodelijke injecties (dat exportverbod is een sneer naar de VS).

Onder die technische, vaag medische sluier gaat natuurlijk een barbaarse praktijk schuil.

Zou het niet beter zijn dat de VS beulen inhuurt die de terdoodveroordeelde persoon op een eerlijke -- dat wil zeggen barbaarse -- wijze om het leven brengt?

Messen, hakbijlen, of voorhamers kunnen de taak aan.

Ik vind namelijk "humane moord" of "menselijke executies" een contradictie in terminis.

270% voor de doodstraf. Vergeet niet dat zelfs communistische landen ook de doodstraf kennen.

1.Cuba: Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton
2. Noord-Korea: Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton
3. Vietnam: Doodstraf wordt uitgevoerd: dodelijke injectie
4. China:Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton


En toch blijven al die marxisten hier tegen de doodstraf pleiten. Begrijpen wie begrijpen kan....:roll:

Munglik
2 juni 2012, 15:12
270% voor de doodstraf. Vergeet niet dat zelfs communistische landen ook de doodstraf kennen.

1.Cuba: Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton
2. Noord-Korea: Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton
3. Vietnam: Doodstraf wordt uitgevoerd: dodelijke injectie
4. China:Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton


En toch blijven al die marxisten hier tegen de doodstraf pleiten. Begrijpen wie begrijpen kan....:roll:

Je moet geen marxist zijn om tegen de doodstraf te zijn.

Savatage
2 juni 2012, 15:13
270% voor de doodstraf. Vergeet niet dat zelfs communistische landen ook de doodstraf kennen.

1.Cuba: Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton
2. Noord-Korea: Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton
3. Vietnam: Doodstraf wordt uitgevoerd: dodelijke injectie
4. China:Doodstraf wordt uitgevoerd: vuurpeloton


En toch blijven al die marxisten hier tegen de doodstraf pleiten. Begrijpen wie begrijpen kan....:roll:

Hm, ik wist niet dat dat d.m.v. het vuurpeloton werd gedaan. Persoonlijk ben ik voorstander van publieke verhanging, zoals vroeger werd gedaan.

Dazi Martina
2 juni 2012, 15:13
Die SZ is hier een pest in socialistisch Europa. Een door en door verziekt systeem dat geprofiteer in de hand werkt.

U wil natuurlijk een systeem waarbij zieken maar wegcreperen omdat u een egoïst pur sang bent. Meer woorden hoeven we daaraan niet vuil te maken...

Dazi Martina
2 juni 2012, 15:17
En zelfs onze negers zijn beter dan die in Amerika!!!

Amerika is op sociaal vlak een dikke ramp maar we moeten de goede dingen van de States overnemen. Oa doodstraf, Three Strikes-law en andere dingen....

In Nederland krijg je voor de verkrachting van een kind hooguit 3 jaar en wat schoffelen in een park.

We need Joe Arpaio for Holland!!!!!!!!!!!!

http://www.nndb.com/people/890/000046752/arpaio_underwear.jpg

Savatage
2 juni 2012, 15:22
U wil natuurlijk een systeem waarbij zieken maar wegcreperen omdat u een egoïst pur sang bent. Meer woorden hoeven we daaraan niet vuil te maken...

Helemaal niet. Maar het is niet mijn taak om een leger werkweigeraars en profiteurs hun gezondheidszorg te financieren.

Doa
2 juni 2012, 15:23
U wil natuurlijk een systeem waarbij zieken maar wegcreperen omdat u een egoïst pur sang bent. Meer woorden hoeven we daaraan niet vuil te maken...

een aantal mensen bij ons op het werk trekken invaliditeitsgeld en zijn tot 80% invalide verklaard terwijl ze amper meer mankeren dan een kromme pink. leuk systeem die sociale zekerheid :roll:
ze mogen het net als de werkloosheiduitkering afschaffen en een nieuw veel strenger en rechtvaardiger systeem in de plaats steken.

Восход-1
2 juni 2012, 15:24
Je schildert heel de USA hier af als een land van junks die constant pillen zitten te pakken. Ga er zelf eens naartoe dan kan je vaststellen dat je beeld langs geen kanten klopt. Ik ben de voorbije jaren in een 5 tal staten geweest en ik heb weinig tot niets gemerkt van die pillen toestanden. Enkel in Harlem wel wat minderjarigen zien flippen na drugsgebruik, maar daar is het bij gebleven.

Beste,

Hebt u cijfers die de misdaadsfrequentie in Europa en in de VS vergelijken?

Alsook: hoe verklaart u de aanwezigheid van drugs zoals methamphetamine in de VS, alsook het hogere gebruik van de heel schadelijke drugs zoals crack en heroine?

Savatage
2 juni 2012, 15:31
Beste,

Hebt u cijfers die de misdaadsfrequentie in Europa en in de VS vergelijken?

Zoals eerder al gezegd, op wikipedia staan er cijfers. Kijk daar gerust rond als je dat interesseert.

Alsook: hoe verklaart u de aanwezigheid van drugs zoals methamphetamine in de VS, alsook het hogere gebruik van de heel schadelijke drugs zoals crack en heroine?

Dat komt ook voor in Europa en andere delen van de wereld. Wat heeft de USA specifiek daar nu precies mee te maken?

Doa
2 juni 2012, 15:35
Beste,

Hebt u cijfers die de misdaadsfrequentie in Europa en in de VS vergelijken?

Alsook: hoe verklaart u de aanwezigheid van drugs zoals methamphetamine in de VS, alsook het hogere gebruik van de heel schadelijke drugs zoals crack en heroine?

methamphetamine is dan wel moeilijker te vinden in belgie, amfetamines en cocaine vind je hier echter veel makkelijker.
zoek maar eens op welke drugs er populair zijn in rusland als je crystal meth al zo dramatisch vind

Antoon
2 juni 2012, 17:56
Amerika moet niets

:thumbsup:

Восход-1
2 juni 2012, 18:16
zoek maar eens op welke drugs er populair zijn in rusland als je crystal meth al zo dramatisch vind

Relevantie van de opmerking?

Aligator
2 juni 2012, 22:56
Het is er gelukkig nog niet zo erg als hier in België met de schulden: http://en.wikipedia.org/wiki/Public_debt#By_country

Japan heeft veel meer schulden als Griekenland...België veel minder dan Griekenland...

Aligator
2 juni 2012, 23:06
Slimme zwarte negers domineerden dus de slavenhandel, en hadden de volledige controle over blanke handelaars, araben, en ondernegers.

Slimme zwarte negers met een donkere huidskleur zijn dus eigenlijk de échte voorlopers van liberale kapitalistische bankiers? Ik dacht dat dat de Joden waren.

Zo had ik het nog niet bekeken. Interessant!

" Slimme " zwarte negers waren gewoon negers die op de goede plaats woonden : aan de kust. De blanke slavenhandelaars waren er echt niet happig op om zelf het binnenland binnen te dringen, en daar op negers te gaan jagen. Daarom gaven ze een paar oude schietgeweren, slechte alcohol en tabak aan de kustbewoners in ruil voor slaven, die dan op het strand afgeleverd werden, klaar voor in te schepen.
Met de arabieren lag de zaak anders, die kwamen zelf op negerkes jagen, al vele honderden, duizenden jaren zelfs, voor dat de eerste blanke zwarte slaven kwam kopen. Sommige tot de islam bekeerde zwarten werkten samen met hen.

Aligator
2 juni 2012, 23:10
Hm, ik wist niet dat dat d.m.v. het vuurpeloton werd gedaan. Persoonlijk ben ik voorstander van publieke verhanging, zoals vroeger werd gedaan.

Tot als je zelf aan een boom hangt te spartelen zeker...Zien of je dan nog voorstander bent:lol:

Aligator
2 juni 2012, 23:12
een aantal mensen bij ons op het werk trekken invaliditeitsgeld en zijn tot 80% invalide verklaard terwijl ze amper meer mankeren dan een kromme pink. leuk systeem die sociale zekerheid :roll:
ze mogen het net als de werkloosheiduitkering afschaffen en een nieuw veel strenger en rechtvaardiger systeem in de plaats steken.

Even veel pree als de grote bazen ?

Aligator
2 juni 2012, 23:14
methamphetamine is dan wel moeilijker te vinden in belgie, amfetamines en cocaine vind je hier echter veel makkelijker.
zoek maar eens op welke drugs er populair zijn in rusland als je crystal meth al zo dramatisch vind

http://www.youtube.com/watch?v=rv1QAk2-8d8
Krokodil...

Dazi Martina
3 juni 2012, 05:34
een aantal mensen bij ons op het werk trekken invaliditeitsgeld en zijn tot 80% invalide verklaard terwijl ze amper meer mankeren dan een kromme pink. leuk systeem die sociale zekerheid :roll:
ze mogen het net als de werkloosheiduitkering afschaffen en een nieuw veel strenger en rechtvaardiger systeem in de plaats steken.

Een ''aantal'' mensen, u zegt het zelf. Dat kleine aantal mag geen reden zijn om de meerderheid te straffen...

maddox
3 juni 2012, 05:53
Zonde, die doodstraf.

Mijn mening daarover is al langer duidelijk. Als de misdaden zodanig zijn dat een permanente verwijdering uit de maatschappij noodzakelijk blijkt om die maatschappij te beschermen, dan is de keuze aan de veroordeelde simpel.
Een werkkamp voor de rest van het leven of de vrijwillige orgaandonatie.

-Jo-
3 juni 2012, 17:39
Ik vind namelijk "humane moord" of "menselijke executies" een contradictie in terminis.

Dat is het gevolg van het gelijkheidsdenken, en meer bepaald van de nochtans foutieve overtuiging dat alle mensen zouden gelijkwaardig zijn.

Het gevolg is dat men criminelen niet langer als daders van ernstige schadleijke feiten gaat zien, maar als medemensen die op de sukkeltoer zijn, en die bijgevolg geholpen moeten worden met extra rechten.


Ter dood veroordeelde gevangenen worden niet "vermoord", ze worden geëxecuteerd. En dat is in het overgrote deel der gevallen volkomen terecht.
Menselijk leven op zich is niet heilig. Euthanasie en abortus moeten kunnen, net zoals de doodstraf een onlosmakelijk deel moet kunnen uitmaken van de rechtspraak die een gemeenschap uitspreekt over haar leden.

Savatage
3 juni 2012, 17:48
Tot als je zelf aan een boom hangt te spartelen zeker...Zien of je dan nog voorstander bent:lol:

Er wordt meestal niet veel meer aan gesparteld dan he ;-) En ja, dura lex sed lex.

C2C
3 juni 2012, 19:50
Dat is het gevolg van het gelijkheidsdenken, en meer bepaald van de nochtans foutieve overtuiging dat alle mensen zouden gelijkwaardig zijn.

Het gevolg is dat men criminelen niet langer als daders van ernstige schadleijke feiten gaat zien, maar als medemensen die op de sukkeltoer zijn, en die bijgevolg geholpen moeten worden met extra rechten.


Ter dood veroordeelde gevangenen worden niet "vermoord", ze worden geëxecuteerd. En dat is in het overgrote deel der gevallen volkomen terecht.
Menselijk leven op zich is niet heilig. Euthanasie en abortus moeten kunnen, net zoals de doodstraf een onlosmakelijk deel moet kunnen uitmaken van de rechtspraak die een gemeenschap uitspreekt over haar leden.

Voor een neofascist die de NPD bewondert, vind ik uw uitspraken nogal soft.

Ik denk dat je niet gestoord genoeg bent om een echte nazi-bons te worden. Hoogstens promoten ze je tot Sturmbannführer.

Today
3 juni 2012, 20:13
Upcoming executions: http://www.deathpenaltyinfo.org/upcoming-executions

De eerstvolgende is deze stoere jongen.
Vijf juni is de grote dag voor hem.

http://i1203.photobucket.com/albums/bb388/cncp66/cncp66-1/jackson1.jpg

-Jo-
3 juni 2012, 21:48
Voor een neofascist die de NPD bewondert, vind ik uw uitspraken nogal soft.

1. Ik ben eerder socialist dan "neofascist", maar kom, er zijn ergere zaken waar men mee vergeleken kan worden.
2. Ik "bewonder" de NPD niet, ik beschouw het gewoon als de beste volkssocialistische organisatie van het noordwestelijke deel van Europa.


Ik denk dat je niet gestoord genoeg bent om een echte nazi-bons te worden. Hoogstens promoten ze je tot Sturmbannführer.
O maar het hoge woord voeren is dan ook mijn ding niet, ik ben al tevreden daarmee.

Voorts ook nog iets inhoudelijk interessants te vertellen op mijn eerdere reactie? Of was het te moeilijk?

-Jo-
3 juni 2012, 21:51
Simpel in de VS worden misdadigers wel aangepakt en gestraft voor hun misdaden, hier in Europa niet.

:lol: Dom-rechts, deel 49989...

-Jo-
3 juni 2012, 21:53
Amerika moet niets

Tuurlijk wel. Ophouden met zich te bemoeien in de rest van de wereld, te beginnen in Europa.

Savatage
3 juni 2012, 22:16
:lol: Dom-rechts, deel 49989...

Komende van iemand die gelooft in internationale zionistische complotten is dat een compliment ;-)

Dazi Martina
3 juni 2012, 22:33
:lol: Dom-rechts, deel 49989...

Hij heeft gelijk. De USA is minder beïnvloed door het gelijkheidsdenken dan uw zo geliefde europa.

-Jo-
3 juni 2012, 23:41
Hij heeft gelijk. De USA is minder beïnvloed door het gelijkheidsdenken dan uw zo geliefde europa.

:rofl:

Maar simpele duif toch, de USA is net hét lichtbaken van "vrijheid, gelijkheid en broederlijkheid". Of dacht je dat dat beeldje dat door het revolutionaire Frankrijk geschonken werd en aan de rand van NY daar als versieringsornament stond? De USA legitimeert enkel net de meest verwerpelijke vorm van ongelijkheid, namelijk die van extreme materiële tegenstellingen.

-Jo-
3 juni 2012, 23:41
Komende van iemand die gelooft in internationale zionistische complotten is dat een compliment ;-)

Ah zo, geloof ik daar dan in? Weer iets nieuw...

Dom-rechts, deel 49990... :lol:

Mitgard
3 juni 2012, 23:43
Blablabla 'dom rechts!' blablabla Israel! Amerika! blablabla Iran...


Boeiend, Jo.

-Jo-
3 juni 2012, 23:44
Blablabla 'dom rechts!' blablabla Israel! Amerika! blablabla Iran...


Boeiend, Jo.

Staat het u niet aan, lees het dan niet of reageer er niet op. Te moeilijk, of zijn je frustraties gewoonweg te groot? 8-)

Antoon
4 juni 2012, 08:34
Blablabla 'dom rechts!' blablabla Israel! Amerika! blablabla Iran...


Boeiend, Jo.

:lol:

AdrianHealey
4 juni 2012, 09:25
:rofl:

Maar simpele duif toch, de USA is net hét lichtbaken van "vrijheid, gelijkheid en broederlijkheid". Of dacht je dat dat beeldje dat door het revolutionaire Frankrijk geschonken werd en aan de rand van NY daar als versieringsornament stond? De USA legitimeert enkel net de meest verwerpelijke vorm van ongelijkheid, namelijk die van extreme materiële tegenstellingen.

Laat mensen die voorstander zijn van vrijheid, gelijkheid en broederlijkheid daar maar over oordelen.

En neen; de USA is niet ons lichtbaken.

de Wakkere burger
4 juni 2012, 22:56
oog om oog is de meest eerlijke straf die een bandiet kan krijgen

julian
6 juni 2012, 12:43
Niet echt een ernstig onderwerp maar de hakbijl werd in Europa vroeger nog gebruikt dus die moet het zijn.

julian
6 juni 2012, 12:45
:lol: Dom-rechts, deel 49989...

Het woord dom past beter bij u.

quercus
6 juni 2012, 12:55
http://www.guillotine.dk/Media/1793Louvre.jpg

De guillotine! Een van de meest humane vormen van strafuitvoering. Als het mes voldoende gescherpt is werkt het pico-bello!

schaduw
10 juni 2012, 05:58
Minderjarigen den bak in voor sex of spijbelen. (http://www.alternet.org/story/155747/what_does_it_say_about_america_that_we_jail_teens_ for_having_sex_or_being_late_to_school_/)