PDA

View Full Version : NAVO of CREMBO?


Kallikles
14 juni 2012, 11:40
Beste mensen,

Met een VS die niet langer de grootste economie ter wereld is en die steeds verder wegzakt in de financiële problemen, moet Europa opnieuw nadenken over haar toekomst en allianties.

Welke alliantie is de beste voor Europa?
- de NAVO (Noord-Atlantische Verdragsorganisatie)
- de CREMBO (Chinees-Russisch-Europese Militaire Bijstandsorganisatie)
- de REMBO (Russisch-Europese Militaire Bijstandsorganisatie)
- een EUROMEDA-alliantie
- gecombineerde EUROMEDA + REMBO-alliantie
- een Euro-Alba alliantie
- een andere alliantie of combinatie (preciseer)
- geen mening

Met vriendelijke groet,
Kallikles

Koenraad Noël
14 juni 2012, 11:49
Wat is EUROMEDA?

C2C
14 juni 2012, 11:51
Voor mij ne grote met tartaar en een gebakken boulet.

julian
14 juni 2012, 12:26
De NAVO mag gerust blijven.

Kallikles
14 juni 2012, 12:28
Wat is EUROMEDA?

Een continaminatie tussen Euromed en MEDA. Enfin, concreet gaat het om de EU + Middelandse Zeelanden.

Koenraad Noël
14 juni 2012, 12:40
Een continaminatie tussen Euromed en MEDA. Enfin, concreet gaat het om de EU + Middelandse Zeelanden.Dus Barbarije en het Midden-Oosten?

Munglik
14 juni 2012, 12:41
Rembo :cheer:

Koenraad Noël
14 juni 2012, 12:44
REMBO + Alba lijkt me wenselijk, zeker gezien de positieve ontwikkelingen in Cuba. China zou er pas bij kunnen als ze hervormingen doorvoeren.

De andere landen rondom de Middellandse zee lijken me momenteel te instabiel.

Antoon
14 juni 2012, 14:08
Voor mij ne grote met tartaar en een gebakken boulet.

:lol::lol:

Antoon
14 juni 2012, 14:11
Wij hebben de NAVO èn de CREMBO

http://blogimages.seniorennet.be/marcel2006/392398-43ab533f968b42a04f627a59c9a14b1b.jpg

Bovenbuur
15 juni 2012, 08:21
Rembo :cheer:

En die tweede ook zeker?

http://www.donkerdump.nl/sites/images/rembo_rembo.jpg

Mosasaurus
15 juni 2012, 13:07
Samen met de Wehrmacht, Luftwaffe en Kriegsmarine met de Waffen Ss als backup wordt het westen gezuiverd!

-Jo-
15 juni 2012, 16:47
Samen met de Wehrmacht, Luftwaffe en Kriegsmarine met de Waffen Ss als backup wordt het westen gezuiverd!

:roll:

-Jo-
15 juni 2012, 16:51
Best een nauwe samenwerking op militair vlak (geïntegreerd tot 1 leger) van Duitsland, Vlaanderen, Nederland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Oostenrijk (eigenlijk een deel van Duitsland). Dit geheel in een los bondgenootschap met de andere Europese landen met inbegrip van Rusland maar zonder Groot-Brittannië.

julian
16 juni 2012, 10:23
Best een nauwe samenwerking op militair vlak (geïntegreerd tot 1 leger) van Duitsland, Vlaanderen, Nederland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Oostenrijk (eigenlijk een deel van Duitsland). Dit geheel in een los bondgenootschap met de andere Europese landen met inbegrip van Rusland maar zonder Groot-Brittannië.

Het was te denken dat Rusland er moet bijhoren terwijl we daar niet veel mee gemeen hebben en het VK er niet bij mag ondanks ook een germaaanse taal. Weer heel subjectief.

zonbron
16 juni 2012, 11:07
Een continaminatie tussen Euromed en MEDA. Enfin, concreet gaat het om de EU + Middelandse Zeelanden.

Een contaminatie die ik even niet kon verwerken. Dank U voor de verklaring.

Aangezien de huidige geopolitiek sterk in verandering is, kan ik op dit moment geen enkele persoonlijke voorkeur aanduiden.

Ik heb dus niet gestemd vanwege het voorvernoemde feit.

zonbron
16 juni 2012, 11:09
En die tweede ook zeker?

http://www.donkerdump.nl/sites/images/rembo_rembo.jpg

:lolabove: Dank U @Bovenbuur !

Antoon
18 juni 2012, 09:50
Samen met de Wehrmacht, Luftwaffe en Kriegsmarine met de Waffen Ss als backup wordt het westen gezuiverd!

:lol::lol: