PDA

View Full Version : Wat zijn je handicaps?


eno2
21 juni 2012, 09:54
Komaan zeg, iedereen heeft een handicap.

Ik heb een sociale handicap en nog wel meer handicaps

Bv vroeger een panische schrik van bloedmooie vrouwen, ik ben dus met een minder bloedmooi exemplaar getrouwd.

vrijevlaming
21 juni 2012, 10:03
mijn handicap is dat ik teveel medelijden heb met sossen en belgiscisten. In feite zou ik die gewoon de kop moeten inkloppen, maar dat doe ik dus niet

NieuwNoors
21 juni 2012, 10:12
Mijn handicap is dat ik met zowat iedereen medelijden heb. Ik trek mij de miserie aan van bijna iedereen in de familie of de vrienden. Dikwijls onterecht trouwens want eens zij "eruit" zijn, zien ze mij nimeer staan. Stank voor dank dus.
Zelfs bij een stom TV-programma zit ik te bleiten :oops: en denk ik: ocharme, dieje mens toch.

eno2
21 juni 2012, 10:19
Mijn handicap is dat ik met zowat iedereen medelijden heb. Ik trek mij de miserie aan van bijna iedereen in de familie of de vrienden. Dikwijls onterecht trouwens want eens zij "eruit" zijn, zien ze mij nimeer staan. Stank voor dank dus.
Zelfs bij een stom TV-programma zit ik te bleiten :oops: en denk ik: ocharme, dieje mens toch.

Ge zijt er wel mee, over elke sukkelaar bleiten. Dan nog liever schrik van mooie vrouwen. Maarreh, aangezien ge alleen maar bleit en er blijkbaar niets voor doet, is jouw handicap nog niet zo erg...

eno2
21 juni 2012, 10:21
mijn handicap is dat ik teveel medelijden heb met sossen en belgiscisten. In feite zou ik die gewoon de kop moeten inkloppen, maar dat doe ik dus niet

Ja zeg, overkomen van moordlust is geen handicap, dat weet ik gegarandeerd uit langdurige persoonlijke ervaring.

Nietzsche
21 juni 2012, 10:22
Mijn handicap is dat ik met zowat iedereen medelijden heb. Ik trek mij de miserie aan van bijna iedereen in de familie of de vrienden. Dikwijls onterecht trouwens want eens zij "eruit" zijn, zien ze mij nimeer staan. Stank voor dank dus.
Zelfs bij een stom TV-programma zit ik te bleiten :oops: en denk ik: ocharme, dieje mens toch.

Heb jij met iedereen medelijden? Dus als iemand op tv een big smile heeft, dan denk jij: Och, dat arme mensje toch? :lol::-P;-)

eno2
21 juni 2012, 10:25
Heb jij met iedereen medelijden? Dus als iemand op tv een big smile heeft, dan denk jij: Och, dat arme mensje toch? :lol::-P;-)

Leer lezen. Het is mogelijk jouw handicap op dat gebied te overkomen;-)

NieuwNoors
21 juni 2012, 10:35
Ge zijt er wel mee, over elke sukkelaar bleiten. Dan nog liever schrik van mooie vrouwen. Maarreh, aangezien ge alleen maar bleit en er blijkbaar niets voor doet, is jouw handicap nog niet zo erg...

- Ik heb al veeeeel te veel mensen geholpen...
-Maar met uw fobie voor mooie vrouwen zal ik NIET bij jou komen.:lol::lol:

NieuwNoors
21 juni 2012, 10:36
Heb jij met iedereen medelijden? Dus als iemand op tv een big smile heeft, dan denk jij: Och, dat arme mensje toch? :lol::-P;-)

Degenen met nen big smile denk ik: dikke stoefer!!!!:lol:
Ik denk dat ook over sommige medeforummers weleens. ;-)

Nietzsche
21 juni 2012, 10:36
Leer lezen. Het is mogelijk jouw handicap op dat gebied te overkomen;-)

Je had de smiley,s niet gezien?

Nietzsche
21 juni 2012, 10:37
Degenen met nen big smile denk ik: dikke stoefer!!!!:lol:
Ik denk dat ook over sommige medeforummers weleens. ;-)

:-P

NieuwNoors
21 juni 2012, 10:37
Je had de smiley,s niet gezien?

Ooooow jawel. :-)

Nietzsche
21 juni 2012, 10:38
Ooooow jawel. :-)

enno2, niet.

NieuwNoors
21 juni 2012, 10:41
enno2, niet.

"enno"....:lol::lol::lol:

Nietzsche
21 juni 2012, 10:42
"enno"....:lol::lol::lol:

Ohja, pahahahahaha.

NieuwNoors
21 juni 2012, 10:45
Ohja, pahahahahaha.

enno 22? :lol:

eno2
21 juni 2012, 10:48
- Ik heb al veeeeel te veel mensen geholpen...
-Maar met uw fobie voor mooie vrouwen zal ik NIET bij jou komen.:lol::lol:

Ik zei: Vroeger.

Toen ze nog mooi waren;-)

Nietzsche
21 juni 2012, 10:49
Ik zei: Vroeger.

Toen ze nog mooi waren;-)

Hoe oud ben jij eigenlijk?

eno2
21 juni 2012, 11:12
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Oud genoeg om geen schrik meer t e hebben

Nietzsche
21 juni 2012, 11:15
Oud genoeg om geen schrik meer t e hebben

Schrik waarvan? van het leven?

eno2
21 juni 2012, 11:16
Schrik waarvan? van het leven?

Van bloedmooie vrouwen

C2C
21 juni 2012, 11:17
Mijn ballen hangen verschrikkelijk laag. Zelfs bij koud weer.

Tijdens het sexen is dat soms een handicap, want ze klutsen dan tegen de billen en maken een ambetant geluid.

Een balzakverhoging zou welkom zijn.

eno2
21 juni 2012, 11:27
Mijn ballen hangen verschrikkelijk laag. Zelfs bij koud weer.

Tijdens het sexen is dat soms een handicap, want ze klutsen dan tegen de billen en maken een ambetant geluid.

Een balzakverhoging zou welkom zijn.

IK herken dat, en dat belooft niets goed voor de toekomst.

Derk de Tweede
21 juni 2012, 11:59
Ik zwam teveel. :|

eno2
21 juni 2012, 12:58
Ik zwam teveel. :|

Ik ook
Maar alleen schriftelijk

From_Vlaanderen
21 juni 2012, 17:39
Ik heb de panische angst om te trouwen.

Xenophon
21 juni 2012, 17:42
Op de drieband vroeger had ik een handicap van 30.

From_Vlaanderen
21 juni 2012, 17:53
Op de drieband vroeger had ik een handicap van 30.

Herkenbaar ik geraak ook niet boven de 380/400 met mijn luchtgeweertje..

Xenophon
21 juni 2012, 17:54
Herkenbaar ik geraak ook niet boven de 380/400 met mijn luchtgeweertje..

Beter mikken he man.

Knipp
21 juni 2012, 18:28
Ik ben volmaakt. Alleen mijn aandachtshoeren hebben handicaps.

Munglik
21 juni 2012, 18:35
Ik ben volmaakt. Alleen mijn aandachtshoeren hebben handicaps.

Ben je zo volmaakt als Sonja?

Henri1
21 juni 2012, 19:08
Mij handicap is dat ik opgewonden geraak van tetten.

lombas
21 juni 2012, 19:42
Ik was wat sociaal gehandicapt maar mits een dure coaching ben ik een echte teamspeler geworden die grapjes maakt tijdens vergaderingen en ook voor de rest best te genieten blijf.

NieuwNoors
21 juni 2012, 19:55
Ik was wat sociaal gehandicapt maar mits een dure coaching ben ik een echte teamspeler geworden die grapjes maakt tijdens vergaderingen en ook voor de rest best te genieten blijf.

Tijdens vergaderingen? 8O

lombas
21 juni 2012, 19:57
Tijdens vergaderingen? 8O

Uiteraard. En geloof me, ik heb véél vergaderingen. Het humorniveau zakt soms wat.

NieuwNoors
21 juni 2012, 20:02
Uiteraard. En geloof me, ik heb véél vergaderingen. Het humorniveau zakt soms wat.

Ja ok, maar heeft die coaching je dan ook wat losser gemaakt in je privéleven? Of is dat echt alleen gericht op situaties ivm de werksfeer? Allee, ik vraag me dat gewoon af.

Derk de Tweede
21 juni 2012, 20:09
Mij handicap is dat ik opgewonden geraak van tetten.

Verschrikkelijk lijkt me dat!

http://alleslekker.nl/wp-content/uploads/2011/10/Allemaal-lekkere-tieten-van-amateurs-05.jpg

lombas
21 juni 2012, 20:11
Ja ok, maar heeft die coaching je dan ook wat losser gemaakt in je privéleven? Of is dat echt alleen gericht op situaties ivm de werksfeer? Allee, ik vraag me dat gewoon af.

Ik ben altijd al asociaal geweest. Wat de coaching me heeft "geleerd" is: "Just don't care."

Het geeft me niet meer dat ik niet van een eetzaal met 1.000 man houd, of niet ga eten in de keuken met tien kakelende collega's. Ik blijf gewoon lekker mezelf, lekker zitten. Ik doe het veel beter nu ik goed in mijn vel zit en niet meer zenuwachtig word als er iets "sociaal" van me wordt verwacht, zoals vervangen bij high-level meetings, &c. Het heeft me de ruimte gegeven om te doen zoals ik thuis doe: luchtig, vol (flauwe) grapjes - maar niet erg sociaal. Je wint echt een pak aan zelfvertrouwen. Ik heb onlangs de eerste keer een presentatie gegeven voor zestig man, en dat ging (ook met grapjes!) vlot. Daarna zat ik een medium-level stuurgroep voor met allemaal mensen die toch hoger staan in de hiërarchie, en weerom geen probleem. Volgende week weer een presentatie voor 50 man, en ik ben helemaal niet zenuwachtig.

Natuurlijk, ik ga zeggen dat het door die dure coaching komt omdat ze die te dure coaching voor me wilden betalen. In de realiteit komt dat uiteraard door een pallet aan persoonlijke veranderingen die niet noodzakelijk iets of zelfs gewoon niets met die coaching te maken hebben.

Maar ik vond dat een belangrijke stap.

NieuwNoors
21 juni 2012, 20:23
Ik ben altijd al asociaal geweest. Wat de coaching me heeft "geleerd" is: "Just don't care."

Het geeft me niet meer dat ik niet van een eetzaal met 1.000 man houd, of niet ga eten in de keuken met tien kakelende collega's. Ik blijf gewoon lekker mezelf, lekker zitten. Ik doe het veel beter nu ik goed in mijn vel zit en niet meer zenuwachtig word als er iets "sociaal" van me wordt verwacht, zoals vervangen bij high-level meetings, &c. Het heeft me de ruimte gegeven om te doen zoals ik thuis doe: luchtig, vol (flauwe) grapjes - maar niet erg sociaal. Je wint echt een pak aan zelfvertrouwen. Ik heb onlangs de eerste keer een presentatie gegeven voor zestig man, en dat ging (ook met grapjes!) vlot. Daarna zat ik een medium-level stuurgroep voor met allemaal mensen die toch hoger staan in de hiërarchie, en weerom geen probleem. Volgende week weer een presentatie voor 50 man, en ik ben helemaal niet zenuwachtig.

Natuurlijk, ik ga zeggen dat het door die dure coaching komt omdat ze die te dure coaching voor me wilden betalen. In de realiteit komt dat uiteraard door een pallet aan persoonlijke veranderingen die niet noodzakelijk iets of zelfs gewoon niets met die coaching te maken hebben.

Maar ik vond dat een belangrijke stap.

Amai; het heeft dus duidelijk z'n vruchten afgeworpen. Ik mag er niet aan dènken om te speechen ofzo voor 60 man. :-) Ik besterf het gewoon.
Ben blij voor jou; nen dikke bravo hoor. (stuur die coach ook eens bij mij please):-)

Marie van de koster
21 juni 2012, 20:25
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.

Als ik dat blijf herhalen, dan gelooft iedereen me toch hé? :|

Knipp
21 juni 2012, 20:25
Daarna zat ik een medium-level stuurgroep voor met allemaal mensen die toch hoger staan in de hiërarchie, en weerom geen probleem.

Posten op youtube ! Or it didn't happen !

koe de poing
21 juni 2012, 20:27
Komaan zeg, iedereen heeft een handicap.

Ik speel geen golf. Sorry.

Marie van de koster
21 juni 2012, 20:32
Amai; het heeft dus duidelijk z'n vruchten afgeworpen. Ik mag er niet aan dènken om te speechen ofzo voor 60 man. :-) Ik besterf het gewoon.
Ben blij voor jou; nen dikke bravo hoor. (stuur die coach ook eens bij mij please):-)

Dat valt beter mee dan u zou denken, hoor.
Ik dacht vroeger dikwijls dat ik zo'n dingen ook niet zou durven. Maar tegenwoordig zit ik regelmatig vergaderingen voor (wel maar van een kleine vereniging, geen bedrijf of zoiets) en ben ik de gastvrouw bij feesten met een 70 �* 80 mensen waarbij ik het welkomstwoord zeg, verduidelijkingen geef en zo.
Ik heb het al zo ver gebracht dat ze me vragen in de kerk voor te lezen. Dat zouden mijn vrienden en kennissen van vroeger nooit geloofd hebben - hoewel toch om heel andere redenen dan angst voor in het openbaar spreken of zo ;-)
Tegenwoordig denk ik : ze hebben me te nemen zoals ik ben en als ze denken dat ze het beter kunnen dan ik, dan moeten ze het maar zelf doen.
Denken ze dat ze er beter uitzien dan ik? 'k Zou ze niet in hun blootje willen zien!
Denken ze dat ze het beter kunnen dan ik? Waarom ben ik dan content en zitten zij te klagen?
Positief denken, in de eerste plaats positief over mijn eigen, mij zelve!

Marie van de koster
21 juni 2012, 20:34
Ik speel geen golf. Sorry.

Heb van de week nog eens minigolf gespeeld. Zijn daar eigenlijk handicaps bij?

NieuwNoors
21 juni 2012, 20:35
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.

Als ik dat blijf herhalen, dan gelooft iedereen me toch hé? :|

Gij hebt een handicap. Gij hebt een handicap. Gij hebt een handicap.
Iedereen heeft een handicap. Iedereen heeft een handicap. Iedereen heeft een handicap. Ik ook. Ik ook. Ik ook.

Als k dat niet blijf herhalen dan gelooft niemand dat. :lol:

Marie van de koster
21 juni 2012, 20:38
Gij hebt een handicap. Gij hebt een handicap. Gij hebt een handicap.
Iedereen heeft een handicap. Iedereen heeft een handicap. Iedereen heeft een handicap. Ik ook. Ik ook. Ik ook.

Als k dat niet blijf herhalen dan gelooft niemand dat. :lol:

:lol:

NieuwNoors
21 juni 2012, 20:47
Dat valt beter mee dan u zou denken, hoor.
Ik dacht vroeger dikwijls dat ik zo'n dingen ook niet zou durven. Maar tegenwoordig zit ik regelmatig vergaderingen voor (wel maar van een kleine vereniging, geen bedrijf of zoiets) en ben ik de gastvrouw bij feesten met een 70 �* 80 mensen waarbij ik het welkomstwoord zeg, verduidelijkingen geef en zo.
Ik heb het al zo ver gebracht dat ze me vragen in de kerk voor te lezen. Dat zouden mijn vrienden en kennissen van vroeger nooit geloofd hebben - hoewel toch om heel andere redenen dan angst voor in het openbaar spreken of zo ;-)
Tegenwoordig denk ik : ze hebben me te nemen zoals ik ben en als ze denken dat ze het beter kunnen dan ik, dan moeten ze het maar zelf doen.
Denken ze dat ze er beter uitzien dan ik? 'k Zou ze niet in hun blootje willen zien!
Denken ze dat ze het beter kunnen dan ik? Waarom ben ik dan content en zitten zij te klagen?
Positief denken, in de eerste plaats positief over mijn eigen, mij zelve!

Ik ben zjaloes. Zowel op u als op Lombas. Echt eh, ik zou dat ook willen durven. Ik moest enkele maanden geleden op't podium komen ter ere van het afscheid van een collega die op pensioen ging. Met de bedoeling om enkele lovende woorden over de dame in kwestie te spreken. Wel: een half uur voor ik "op" moest, heb ik mij HEEL LAF ziek verklaard. Ik ben gewoon weggegaan, zou echt geen woord kunnen uitgebracht hebben van de zenuwen. :oops::oops:
Tja, ik schaam mij er nog steeds voor maar ik DURF geen menigte toe te spreken. Al zeker niet vanop een podium, dat vond ik nog het allerergste.
:oops::oops:

lombas
21 juni 2012, 21:19
Amai; het heeft dus duidelijk z'n vruchten afgeworpen. Ik mag er niet aan dènken om te speechen ofzo voor 60 man. :-) Ik besterf het gewoon.
Ben blij voor jou; nen dikke bravo hoor. (stuur die coach ook eens bij mij please):-)

Wat zijn je fondsen? ;-)

En zoals ik al zei, de oorzaak (en verandering) ligt niet zozeer bij coaching hoor, vooral bij je zelf.

lombas
21 juni 2012, 21:21
Ik ben zjaloes. Zowel op u als op Lombas. Echt eh, ik zou dat ook willen durven. Ik moest enkele maanden geleden op't podium komen ter ere van het afscheid van een collega die op pensioen ging. Met de bedoeling om enkele lovende woorden over de dame in kwestie te spreken. Wel: een half uur voor ik "op" moest, heb ik mij HEEL LAF ziek verklaard. Ik ben gewoon weggegaan, zou echt geen woord kunnen uitgebracht hebben van de zenuwen. :oops::oops:
Tja, ik schaam mij er nog steeds voor maar ik DURF geen menigte toe te spreken. Al zeker niet vanop een podium, dat vond ik nog het allerergste.
:oops::oops:

Ik heb dit ook in het verleden gedaan. Wegglippen op werklunches met onbekenden, "ziek" zijn, ... Maar dan heb ik eens eerlijk mijn karakter geschetst en er vrede mee genomen.

Gelukkig weet mijn 'hoofd' dit ook en krijg ik veel steun van haar en appreciatie om wie ik ben en de verantwoordelijkheden die ik wél neem.

lombas
21 juni 2012, 21:23
Posten op youtube ! Or it didn't happen !

Eén van mijn talloze projectjes beslaat privacyrecht, dus it won't happen on youtube.

8-)

Munglik
21 juni 2012, 21:38
Wat zijn je fondsen? ;-)

En zoals ik al zei, de oorzaak (en verandering) ligt niet zozeer bij coaching hoor, vooral bij je zelf.

Zijn die coaches dan eerder een soort therapeuten?

lombas
21 juni 2012, 21:40
Zijn die coachen dan eerder een soort therapeuten?

Dik betaalde therapeuten, ja. De mijne was gevangenispsychologe geweest. De stap naar begeleiding van mensen in grote bedrijven moet niet al te groot zijn.

;-)

Munglik
21 juni 2012, 21:48
Dik betaalde therapeuten, ja. De mijne was gevangenispsychologe geweest. De stap naar begeleiding van mensen in grote bedrijven moet niet al te groot zijn.

;-)

Ik kan er wel 1 gebruiken. :|

lombas
21 juni 2012, 21:50
Ik kan er wel 1 gebruiken. :|

Wie niet tegenwoordig? Maar een goede raad: zit er gewoon niet zo mee (wat het ook is). :-)

Восход-1
21 juni 2012, 22:04
Wie niet tegenwoordig? Maar een goede raad: zit er gewoon niet zo mee (wat het ook is). :-)

Trekken psychologen op iets?

Mitgard
21 juni 2012, 22:14
Valt goed mee.
Alleen wat obesitas, scheefstand in de benen, zure pis, het syndroom van luie Maurice, allergieën voor wol, sanseveria's, klitteband, oestrogeen, wasverzachter en zwarte pruimen, fobieën voor veranda's, mantelpakjes, paardenstaarten, het woord 'light' en witte pruimen.

lombas
21 juni 2012, 22:21
Trekken psychologen op iets?

't Zijn ook mensen hé.

Homo sum, humani nihil a me alienum puto - of hoe ging dat.

lombas
21 juni 2012, 22:23
Valt goed mee.
Alleen wat obesitas, scheefstand in de benen, zure pis, het syndroom van luie Maurice, allergieën voor wol, sanseveria's, klitteband, oestrogeen, wasverzachter en zwarte pruimen, fobieën voor veranda's, mantelpakjes, paardenstaarten, het woord 'light' en witte pruimen.

Je bent allergisch voor oestrogeen of in verband met je lichte obesitas heb je borstvorming?

Bestaan er witte pruimen? 8O Of bedoel je het vruchtvlees?

eno2
21 juni 2012, 22:24
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.
Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap. Ik heb geen handicap.

Als ik dat blijf herhalen, dan gelooft iedereen me toch hé? :|

Iedereen ziet al je handicap:lol:

Восход-1
21 juni 2012, 22:24
't Zijn ook mensen hé.

Homo sum, humani nihil a me alienum puto - of hoe ging dat.

Als psycholoog, niet als mens. Ik heb bij psychologen een beeld van de Pukkelpopgaande meisjes die "wel interesse in de mens" hebben en daarom maar psychologie of sociologie zijn gaan doen.

Восход-1
21 juni 2012, 22:24
Valt goed mee.
Alleen wat obesitas, scheefstand in de benen, zure pis, het syndroom van luie Maurice, allergieën voor wol, sanseveria's, klitteband, oestrogeen, wasverzachter en zwarte pruimen, fobieën voor veranda's, mantelpakjes, paardenstaarten, het woord 'light' en witte pruimen.

Brusselmans is ongezond.

Munglik
21 juni 2012, 22:25
Wie niet tegenwoordig? Maar een goede raad: zit er gewoon niet zo mee (wat het ook is). :-)

Ik heb de neiging om ofwel arrogant of depressief te worden als ik het probeer te rationaliseren.

Восход-1
21 juni 2012, 22:27
Ik heb de neiging om ofwel arrogant of depressief te worden als ik het probeer te rationaliseren.

"Het"?

Munglik
21 juni 2012, 22:29
"Het"?

Het. ;-)

eno2
21 juni 2012, 22:38
Ik moest ooit twintig collega's MOETEN toespreken om hun niveau op een bepaald gebied wat naar boven te halen. Welnu dat is alletwee grandioos mislukt. DE directie liet me daarna met rust als coach.

Восход-1
21 juni 2012, 22:40
Ik moest ooit twintig collega's MOETEN toespreken om hun niveau op een bepaald gebied wat naar boven te halen. Welnu dat is alletwee grandioos mislukt. DE directie liet me daarna met rust als coach.

Misschien lag het aan je vieze pet.

eno2
21 juni 2012, 22:45
Dik betaalde therapeuten, ja. De mijne was gevangenispsychologe geweest. De stap naar begeleiding van mensen in grote bedrijven moet niet al te groot zijn.

;-)

Allemaal dikbetaalde gevangenen inderdaad, coach incluis.

eno2
21 juni 2012, 22:46
Misschien lag het aan je vieze pet.

Eerder aan het onbegonnen werk.

koe de poing
21 juni 2012, 22:49
Ik ben alleen zenuwachtig bij een presentatie als ik zelf eigenlijk ook niet weet waarover ik het heb.
Dat gebeurt soms. :oops:

eno2
22 juni 2012, 00:25
Beetje lui ja.
Enorme handicap

Marie van de koster
22 juni 2012, 10:59
Ik kan er wel 1 gebruiken. :|

Een therapeut of een gevangenispsycholoog?

eno2
22 juni 2012, 11:01
Ik ben veganist, een enorme handicap in het leven.

Marie van de koster
22 juni 2012, 11:03
Ik ben alleen zenuwachtig bij een presentatie als ik zelf eigenlijk ook niet weet waarover ik het heb.
Dat gebeurt soms. :oops:

Da's één van de trucs : praat in het openbaar enkel over onderwerpen waarvan u goed op de hoogte bent. Als u weet dat uw kennis niet grondig genoeg is - dus dat u "gepakt" kunt worden op een foutje - probeer dat onderwerp zoveel mogelijk te vermijden of er vlugger over heen te gaan.

Marie van de koster
22 juni 2012, 11:04
Beetje lui ja.
Enorme handicap

Dat ken ik! Da's bij mij ook een serieuze handicap.
:lol: of :oops: ... euh, ik ga voor :lol:

eno2
22 juni 2012, 11:13
Dat ken ik! Da's bij mij ook een serieuze handicap.
:lol: of :oops: ... euh, ik ga voor :lol:8O

Het is een zware handicap voor jezelf en ook een karakterstoornis die veel mensen door de ceiling drijft:twisted:

Het zijn nu de anderen die echt iets serieus moeten presteren. Wij niet:-D

eno2
22 juni 2012, 11:15
Da's één van de trucs : praat in het openbaar enkel over onderwerpen waarvan u goed op de hoogte bent. Als u weet dat uw kennis niet grondig genoeg is - dus dat u "gepakt" kunt worden op een foutje - probeer dat onderwerp zoveel mogelijk te vermijden of er vlugger over heen te gaan.

Dat strenge criterium is hier slechts op 1 van de 100 van toepassing:lol:

kameleon
22 juni 2012, 11:29
Probleem aan de ogen waardoor ik niet kan studeren of op een bureau werken. Discriminatie ???!!!

Aligator
22 juni 2012, 11:34
Komaan zeg, iedereen heeft een handicap.

Ik heb een sociale handicap en nog wel meer handicaps

Bv vroeger een panische schrik van bloedmooie vrouwen, ik ben dus met een minder bloedmooi exemplaar getrouwd.

Mijn handicap is dat ik te goed ben voor mijn medemens. Dit belet mij rijk te worden.

Aligator
22 juni 2012, 11:36
mijn handicap is dat ik teveel medelijden heb met sossen en belgiscisten. In feite zou ik die gewoon de kop moeten inkloppen, maar dat doe ik dus niet

Omdat je schrik hebt om rammel te krijgen zeker ? ( schrik : je �*ndere handicap. Degene die je angstvallig verstopt ? );-)

Aligator
22 juni 2012, 11:37
Mijn handicap is dat ik met zowat iedereen medelijden heb. Ik trek mij de miserie aan van bijna iedereen in de familie of de vrienden. Dikwijls onterecht trouwens want eens zij "eruit" zijn, zien ze mij nimeer staan. Stank voor dank dus.
Zelfs bij een stom TV-programma zit ik te bleiten :oops: en denk ik: ocharme, dieje mens toch.

Help een hond
En hij bijt in uw kont

Aligator
22 juni 2012, 11:38
Komaan zeg, iedereen heeft een handicap.

Ik heb een sociale handicap en nog wel meer handicaps

Bv vroeger een panische schrik van bloedmooie vrouwen, ik ben dus met een minder bloedmooi exemplaar getrouwd.

Schrik van mottige wijven ( die u willen verkrachten ) zou logischer zijn

eno2
22 juni 2012, 11:42
Schrik van mottige wijven ( die u willen verkrachten ) zou logischer zijn
Zo'n wijf moet dan wel goed boven de 100 kilo gaan en met twee zijn:roll:

eno2
22 juni 2012, 11:44
Mijn handicap is dat ik te goed ben voor mijn medemens. Dit belet mij rijk te worden.

Kunt ge mij geen 4000 € lenen? IK heb een vespa nodig of een Honda.
Ik betaal terug op drie jaar.:-D

Mijn grootste handicap is, dat ik nooit geld op overschot heb:-(.

Восход-1
22 juni 2012, 11:50
Kunt ge mij geen 4000 € lenen? IK heb een vespa nodig of een Honda.
Ik betaal terug op drie jaar.:-D

Mijn grootste handicap is, dat ik nooit geld op overschot heb:-(.

Voor 1000 euro heb je al een brommer. Iets meer is teveel luxe, zeker gezien die pet.

Nietzsche
22 juni 2012, 11:57
Voor 1000 euro heb je al een brommer. Iets meer is teveel luxe, zeker gezien die pet.

Is dat irl enno 2, op die foto?

eno2
22 juni 2012, 11:59
Voor 1000 euro heb je al een brommer. Iets meer is teveel luxe, zeker gezien die pet.
Dan leen ik mij een auto, gezien je konijn

Восход-1
22 juni 2012, 12:00
Is dat irl enno 2, op die foto?

Nee, dat is Helmuth Bernhard Graf von Moltke.

Nietzsche
22 juni 2012, 12:00
Nee, dat is Helmuth Bernhard Graf von Moltke.

:rofl:

Ja dus.

Supe®Staaf
22 juni 2012, 12:01
Is dat irl enno 2, op die foto?Ik hoop van niet.
Zoiets wens je je ergste vijand niet toe.

Nietzsche
22 juni 2012, 12:01
Ik hoop van niet.
Zoiets wens je je ergste vijand niet toe.

:-P

eno2
22 juni 2012, 12:03
Nee, dat is Helmuth Bernhard Graf von Moltke.
Dat vies konijn?

Восход-1
22 juni 2012, 12:05
Dat vies konijn?

The whole world will be your enemy, Prince of a Thousand Enemies, and if they catch you they will kill you.

But first, they must catch you.

eno2
22 juni 2012, 12:06
The whole world will be your enemy, Prince of a Thousand Enemies, and if they catch you they will kill you.

But first, they must catch you.

The fugitive

Восход-1
22 juni 2012, 12:08
The fugitive

Je filmkennis is even goed als je kleding- en interieursmaak.

Nietzsche
22 juni 2012, 12:11
:rofl:

Pahahahahhahaha

eno2
22 juni 2012, 12:12
Je filmkennis is even goed als je kleding- en interieursmaak.
Jouw konijn is een forumsieraad

En jij bent een apogee als handicap

eno2
22 juni 2012, 12:12
:rofl:

Pahahahahhahaha:rofl:

Hahahahahahahahapa

kameleon
22 juni 2012, 12:12
Je filmkennis is even goed als je kleding- en interieursmaak.

Zegt het konijn met de zeehondpoten.

Восход-1
22 juni 2012, 12:14
Jouw konijn is een forumsieraad

En jij bent een apogee als handicap

Jij bent een bejaarde homo.

eno2
22 juni 2012, 12:15
Zegt het konijn met de zeehondpoten.


Bo Peep staat wellicht voor Ban Punten....

Nietzsche
22 juni 2012, 12:16
Jij bent een bejaarde homo.

Was hij ook niet ooit dakloos? Of was dat weer iemand anders?

kameleon
22 juni 2012, 12:17
Nu ja, ik kijk geen film, dat is een van mijn vele handicaps. Gelukkig is het interieur niet van mij.

En het is uw klak ook niet zeker ?

Восход-1
22 juni 2012, 12:17
Was hij ook niet ooit dakloos? Of was dat weer iemand anders?

Nee. Dat was duveltje387 (dacht dat dat het cijfer was).

En duveltje werkte als verzorger en werd betast door een bejaarde homo. Dat was eno2.

Восход-1
22 juni 2012, 12:18
En het is uw klak ook niet zeker ?

Gehuurd, zoals die auto waarover hij sprak.

Nietzsche
22 juni 2012, 12:18
Nee. Dat was duveltje387 (dacht dat dat het cijfer was).

En duveltje werkte als verzorger en werd betast door een bejaarde homo. Dat was eno2.

:rofl:

eno2
22 juni 2012, 12:22
Was hij ook niet ooit dakloos? Of was dat weer iemand anders?

Citeren van zaken tegen het forumreglement

Nietzsche
22 juni 2012, 12:22
Citeren van zaken tegen het forumreglement

Oehhhhh, ik word er bang van.:lol:

eno2
22 juni 2012, 12:24
Oehhhhh, ik word er bang van.:lol:

Je kan een waarschuwing krijgen zoals ik kreeg

Восход-1
22 juni 2012, 12:24
Je kan een waarschuwing krijgen zoals ik kreeg

Komt daar een pet bij?

eno2
22 juni 2012, 12:25
:rofl::rofl:

giserke
22 juni 2012, 12:58
:rofl:

:rofl:

eno2
22 juni 2012, 13:06
:rofl::rofl:

eno2
22 juni 2012, 13:06
Komt daar een pet bij?
:rofl:

giserke
22 juni 2012, 13:49
:rofl:

:x

NieuwNoors
22 juni 2012, 14:47
Zo den Eno uitlachen....:evil:
Dat lijkt mij nochtans ne charmante man. Ook nen heel intelligente mens.
Jullie zijn slecht, slecht zeg ik u! :-)

Marie van de koster
22 juni 2012, 15:37
Een geweten hebben, dat is ook een zware handicap.
Nietzsche heeft daar alvast geen last van...

lombas
22 juni 2012, 15:51
Inderdaad, een geweten kan moordend zijn.

eno2
22 juni 2012, 17:11
Zo den Eno uitlachen....:evil:
Dat lijkt mij nochtans ne charmante man. Ook nen heel intelligente mens.
Jullie zijn slecht, slecht zeg ik u! :-)

Trollolo's
waarvan 1 met dubbelnick

Maar als er 1 pet-fetisjist is, dan ben jij het wel.

eno2
22 juni 2012, 17:12
:x
:crazyeye:

eno2
22 juni 2012, 17:20
En het is uw klak ook niet zeker ?

Daaraan heb ik lak

NieuwNoors
22 juni 2012, 18:01
Daaraan heb ik lak

Lak aan de klak begot!

eno2
22 juni 2012, 18:28
Lak aan de klak begot!

Raar dat haast niemand zijn eigen gezicht durft te vertonen hier
maar wel diegenen die dat wel durven, er doortrekken.

Dat gaat boven mijn petje.

NieuwNoors
22 juni 2012, 18:39
Raar dat haast niemand zijn eigen gezicht durft te vertonen hier
maar wel diegenen die dat wel durven, er doortrekken.

Dat gaat boven mijn petje.

Daarin moet ik je gelijk geven. Ikzelf zou nooit mijn foto plaatsen. Maar....ik lach ook niemand uit die dit wel doet. Hoogstens een grapje.:-):-)

eno2
22 juni 2012, 18:41
Daarin moet ik je gelijk geven. Ikzelf zou nooit mijn foto plaatsen. Maar....ik lach ook niemand uit die dit wel doet. Hoogstens een grapje.:-):-)

Misschien zou je het er kunnen aan zien, dat het janetten zijn?

Nietzsche
22 juni 2012, 19:27
Een geweten hebben, dat is ook een zware handicap.
Nietzsche heeft daar alvast geen last van...

Waarom moet jij mij erbij halen?:?

Marie van de koster
22 juni 2012, 19:39
Raar dat haast niemand zijn eigen gezicht durft te vertonen hier
maar wel diegenen die dat wel durven, er doortrekken.

Dat gaat boven mijn petje.

Da's wat ze noemen de vinger op de wonde leggen :?
Ik hou het voorlopig nog bij mijn superneutraal schermafbeeldingkje.

Nietzsche
22 juni 2012, 19:41
Da's wat ze noemen de vinger op de wonde leggen :?
Ik hou het voorlopig nog bij mijn superneutraal schermafbeeldingkje.

Waarom moest jij zeggen dat ik geen geweten heb?

Marie van de koster
22 juni 2012, 19:46
Waarom moet jij mij erbij halen?:?

Tiens, 't is waar, u heet ook Nietzsche :mrgreen:

Nietzsche
22 juni 2012, 19:47
Tiens, 't is waar, u heet ook Nietzsche :mrgreen:

Aha, jij bedoelde de echte Nietzsche.:-P

Marie van de koster
22 juni 2012, 19:52
Aha, jij bedoelde de echte Nietzsche.:-P

Wie anders, tiens? :roll2: :roll:

NieuwNoors
22 juni 2012, 20:33
Wie anders, tiens? :roll2: :roll:

Euhhhh, de valse zeker? "den onze"? :lol:

Nietzsche
22 juni 2012, 20:35
Wie anders, tiens? :roll2: :roll:

Mij!!!:-P

NieuwNoors
22 juni 2012, 20:59
Mij!!!:-P

:cheer::cheer:

Marie van de koster
22 juni 2012, 21:02
Euhhhh, de valse zeker? "den onze"? :lol:

Waar haalt ù het ? :oops:

Marie van de koster
22 juni 2012, 21:03
Mij!!!:-P

En waar haalt ù het ? :oops:(betrapt)

Marie van de koster
22 juni 2012, 21:05
:hm:
:cheer::cheer:

eno2
23 juni 2012, 15:52
Jij bent een bejaarde homo.

Mod is onvoorstelbaar laks

Nu ben ik wel verplicht jou op mijn negeerlijst te zetten

eno2
23 juni 2012, 15:53
Bo Peep staat wellicht voor Ban Punten....

Helaas niet

Men streeft hier naar een scheldforum

Dag Bo Peep, tot nooit meer weer:lol:

Восход-1
23 juni 2012, 16:04
Ben je boos?

eno2
23 juni 2012, 16:06
Dit bericht is verborgen omdat Восход-1 op jouw negeerlijst staat.

Demper
23 juni 2012, 16:07
Dit bericht is verborgen omdat Восход-1 op jouw negeerlijst staat.

Racist

eno2
23 juni 2012, 16:32
Dit bericht is verborgen omdat Demper op jouw negeerlijst staat.