PDA

View Full Version : Escapisme


Munglik
22 juni 2012, 18:31
Wie hier is schuldig aan escapisme?

Op welke manier?

Koenraad Noël
22 juni 2012, 18:40
Ik.

Lezen, kunst bekijken en muziek beluisteren.

Er is trouwens niet schuldig aan. De notie dat het "verkeerd" is, is er vooral ééntje van deze decadente maatschappij.

Knipp
22 juni 2012, 20:51
Ik ben er in zeer grote mate in geslaagd te ontsnappen aan zowat elke vorm van sociale controle.

Maar geen idee of dat je vraag is.

Munglik
22 juni 2012, 20:54
Ik ben er in zeer grote mate in geslaagd te ontsnappen aan zowat elke vorm van sociale controle.

Maar geen idee of dat je vraag is.

Als je wat meer uitleg geeft zal ik tevreden zijn. ;-)

Scherven A. Mok
23 juni 2012, 07:48
Sport, films en series, boeken, werk.

djimi
23 juni 2012, 08:16
Muziek, méér muziek, nóg meer muziek, met de regelmaat van een goede klok schilderijen bekijken, véél dagdromen en af en toe in het bos een boom gaan knuffelen en met de vogeltjes meefluiten.

Ik praat ook graag met de ezeltjes van de kinderboerderij hier niet ver vandaan.

maddox
23 juni 2012, 14:37
Lezen, luisteren van audioboeken, soms een opflakkering van film-kijken.

Maar ook verlang ik soms terug naar de dagen van de hele nachten lang roleplaying of hele weekends lang life action roleplayen.

Восход-1
23 juni 2012, 14:39
Drank en rondrijden in de auto (passagierszetel).

Demper
23 juni 2012, 14:55
Iedereen doet aan escapisme.

Libro
23 juni 2012, 15:30
Ik.

Lezen, kunst bekijken en muziek beluisteren.

Er is trouwens niet schuldig aan. De notie dat het "verkeerd" is, is er vooral ééntje van deze decadente maatschappij.

Volledig mee eens. Af en toe jezelf afsluiten voor alle ellende is goed voor de mentale hygiëne. Als je jezelf 24/7 op je problemen focust, help je jezelf in de vernieling en ben je nog verder van huis.